Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord klaar voor duels met Besiktas: ‘We zien mogelijkheden’

Laatste update:

Feyenoord neemt het in de derde voorronde van de Champions League op tegen Besiktas. De ploeg van trainer Fred Rutten speelt op 29 of 30 juli eerst thuis; de return in Istanbul wordt op 5 of 6 augustus gespeeld. Martin van Geel vindt Besiktas ‘een aantrekkelijke tegenstander’.

“We zien mogelijkheden”, vertelt de technisch directeur via de officiële kanalen van Feyenoord. “Onze voorkeur ging tijdens de loting niet uit naar Zenit of Lille. De wedstrijd tegen Besiktas is in elk geval een heel aantrekkelijk affiche.” Rutten kijkt ook uit naar de dubbele ontmoeting. “We kunnen Besiktas twee keer bekijken en gaan ons goed op deze ploeg voorbereiden.”

Rutten had naar eigen zeggen geen voorkeur voor een club. “We moeten sowieso voor de winst gaan. Thuis moeten we direct een signaal afgeven”, benadrukte de oefenmeester. “We willen graag op het Europese podium acteren. De club is daar aan toe.”

Wie komt een ronde verder?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er zijn mogelijkheden. Als Feyenoord vanuit een goede organisatie speelt is elke club van niveau besiktas te pakken. Turkse ploegen staan tactisch vaak maar matig te voetballen. Ajax is kampioen geworden met een kwalitatief matig team door organisatorisch goed te voetballen. Ze hebben er zelfs barca mee verslagen...

18 juli 2014 om 13:33

Ba ziet mogelijkheden.

18 juli 2014 om 13:43

De naam Ba wordt hier steeds gedropt. Als dat de beste speler is die ze hebben heeft Feyenoord inderdaad volop kans...

18 juli 2014 om 13:48

Ba heeft een jaar niet gespeeld. Het is te betwijfelen of die er direct staat.

18 juli 2014 om 13:56

Dan was het dus toch Ba's tweelingbroer die scoorde in de CL.

18 juli 2014 om 13:57

Ba was wisselspeler maar wel als die speelde was hij zeker gevaarlijk,

18 juli 2014 om 13:57

Was t Charisteas die het EK 2004 besliste? 1 zwaluw maakt geen zomer..

18 juli 2014 om 15:25

feye88, ik zeg toch nergens dat Ba nu een superspits is? Alleen is het wel raar dat iemand zegt dat Ba al een jaar niet heeft gespeeld, wat dus gewoon niet waar is. Misschien kun je daar wat over zeggen, ipv over onderwerpen die hier niks mee te maken hebben.

18 juli 2014 om 16:31

Demba Ba ?
De vierde spits van chelsea.. Hahaha die turken denken dat ze suarez binnen hebben gehaald.

Ze kopen afdankertjes ken jij Stefan de Vrij.
Die schakelt die Ba finaal uit.

18 juli 2014 om 17:56

4e spits wie heeft jou dat verteld ?

18 juli 2014 om 18:47

Huh? Sinds wanneer moet besiktas tegen lazio spelen??

18 juli 2014 om 19:00

Ba moet zich nog aanpassen en bewijzen bij Besiktas dus ik verwacht nog niet zoveel van hem.

De belangrijkste spelers bij Besiktas waar Feyenoord zich op moet voorbereiden zijn voor mij Oguzhan Ozyakup en Gokhan Tore.

Ozyakup ooit nog bij Arsenal en Tore bij Chelsea stonden nog als geweldige talenten waarna ze nu bij Besiktas een behoorlijke periode achter de rug hebben.

En dan hebben ze nog de hoop van Turkije met Muhamed Demirci in de gelederen. Weet niet of hij weer verhuurd wordt maar deze jongen stond op het punt bij Barcelona te tekenen voor de jeugd opleiding.

Dus Feyenoord doe je huiswerk goed.

18 juli 2014 om 20:01

Enige verschil is dat de Vrij niet zal spelen aangezien hij verkocht word.

18 juli 2014 om 23:16

Welke Stefan de Vrij?

Ohh die van Lazio bedoel je..
Huahaha

18 juli 2014 om 14:04

Even voor jou besiktas in het kort. Keeper tolga zengin 2de keeper van turkije, verdediging sivok (speelt basis tjechie) ersan adem (speelt af en toe basis turkije) ismail koybasi zeer getalenteerde linksback beste na caner. Middenveld ozyakup (spreekt voor zich geregeld basis turks elftal) veli kavlak (basisspeler oostenrijk) olcay sahan (geregeld basis turkije) hutchinson (spreekt voor zich oud psv) kerim frei (zeer getalenteerde speler oud fulham) aanval demba ba spreekt voor zich pektemek turks international sismanoglu turks international cenk tosun zeer getalenteerde spits turks international. Kortom zeer gebalanceerde team met allemaal gretige turkse talenten.

18 juli 2014 om 14:33

Individueel zal het allemaal goed zijn, maar staat het tactisch ook goed? Word er verzorgd voetbal gespeeld, of zit er niet veel lijn in, zoals je ook bij het Turkse elftal ziet?

18 juli 2014 om 15:04

Het team is het meest lopende team van Turkije lost elkaar zn problemen op en is als enige Turkse elftal een team die vooral speelt met de bal en opbouwt en zo min mogelijk met de lange bal dus ja het is een echt team..

18 juli 2014 om 15:37

Even voor jou feyenoord in het kort:

Boulahrouz (meervoudig international)
Mathijssen (meervoudig international)
Clasie (meevoudig international)
Schaken (meervoudig international)
Kongolo (niet voor niets mee naar WK)
Hahn en Mulder (allebei (ex) jong oranje keepers)
Boetius en Vilhena (voorselectie WK)

Ik verwacht dat er nog een goede spits (Dost, Guidetti?) bij komt.

Kortom: ook feyenoord heeft zo zn mannetjes om op terug te vallen.

18 juli 2014 om 18:48

Dat doet alleen Galatasaray

18 juli 2014 om 19:00

Mathijssen is zo sloom als een slak maarja. Ik wist niet eens dat boularouz nog voetbalde, speelde laatst dacht ik nog in scandinavie ergens ofz. Kongolo is een talent maar ja verder? Het is mooi als jullie de vrij kunnen houden tot die tijd er word al gesproken over een akkoord met lazio. En ik denk dat die dan niet europees zal spelen want dan kan lazio hem niet meer gebruiken. Clasie ging mee door gebrek aan beter als strootman niet geblesseerd was zou die niet meegaan. Schaken spreekt voor zich. Boetius heeft het zeker in zich. De keepers ken ik niet kan ik ook niet over oordelen. Vilhena is nog te kinderlijk naast de voetballers van besiktas. Kortom ik tel hier 2 spelers waarvan 1 tje op het punt staat te vertrekken. Ik zie het somber in.

18 juli 2014 om 14:10

''ajax is kampioen geworden met een kwalitatief matig team door organisatorisch goed te voetballen. Ze hebben er zelfs barca mee verslagen...''

Waarom moet je Ajax erbij betrekken(?) zorg eerst maar dat je wint van Besiktas, dat zie ik feijenoord niet 1,2 en 3 gebeuren. Wel succes!

18 juli 2014 om 14:13

Dat is toch juist een compliment, dat Ajax het voorbeeld moet zijn? Weet ook iedereen gelijk wat hij bedoelt.

18 juli 2014 om 14:27

Heb ik iets miszegd? Ik prijs Ajax juist omdat ze met beperkte spelers fantastisch hebben gespeeld. Ik neem aan dat je ook niet tevreden was over de individuele prestaties van paradepaardjes als Fischer? Ajax is een zeer goed collectief dat altijd blijft voetballen, maar individueel komen ze te kort. Heb juist respect voor Ajax, was als positief voorbeeld bedoeld..

18 juli 2014 om 15:38

Begrijpend leren lezen Coopers. Dit was positief bedoeld. Niet meteen in je Calimero rol vallen...

18 juli 2014 om 21:12

Heb jij gezien hoeveel mensen zeggen dat Ajax weer al het CL geld krijgt?

18 juli 2014 om 14:18

Leg nou eens uit op basis waarvan? Feyenoord minus Janmaat, Pelle en Indi. Met deze spelers was Krasnodar al te sterk, wat is ervoor terug gekomen om deze jongens te vervangen. Ik moet het nog maar zien.

18 juli 2014 om 14:24

Deze jongens verloren vorig jaar van Krasnodar, tijdens de slechtste seizoensstart ooit. Daarna is Feyenoord veeeeel beter gaan spelen, resulterend in de defensie van Oranje dat derde werd. Waarom ben jij zo verschrikkelijk negatief is een betere vraag. Mensen afschrijven voordat een wedstrijd gespeeld is, is heel dom...

18 juli 2014 om 15:15

Laat ik het omdraaien, waarom ben jij zo positief? Drie sterkhouders de deur uit, inclusief je topscorer, wat is ervoor terug gekomen dan?

18 juli 2014 om 15:39

Volgens mij deed Pelle geen eens mee tegen Krasnodar en was Janmaat toen geblesseerd...

18 juli 2014 om 15:46

Edit: Pelle wel, Janmaat was de uitwedstrijd geblesseerd. Thuiswedstrijd deed Janmaat wel mee en was Mathijsen geblesseerd.

Word moeilijk. Ben benieuwd. Zou positief zijj als er 2 nederlandse clubs in cl speelde

18 juli 2014 om 14:40

Ach, het scheelt dat Indi al zo goed als vervangen was door Kongolo. Daarnaast hadden we Mathijsen en Van Beek ook al op de bank en hebben we Bouhlarouz erbij. We moeten alleen nog op zoek naar een echt goede rechtsback en spits voor erbij en dan is de selectie op zich compleet. Alles wat er dan nog bij komt is in het kader van doorselecteren.

18 juli 2014 om 13:50

Voorhoede en middenveld op Pelle na intact. Alleen verdedigend wat mutaties. Kongolo, Mathijsen, Nelom en Van Beek hebben vorig jaar al regelmatig minuten gemaakt. Woudenberg terug van verhuur en Boulahrouz is erbij. Indi was vorig jaar al zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Kongolo na de winterstop.

18 juli 2014 om 14:21

Laat de Italiaan nou net verdomd belangrijk zijn geweest in de voorhoede.

18 juli 2014 om 14:41

Ach, Te Vrede knalt ze er net zo makkelijk in. Moet nog wat stappen zetten maar is echt wel een goede spits hoor. Het is alleen dat hij in zijn eentje te krap is voor heel het seizoen.

Hehehehe die polluitslagen. XD Feyenoord maakt zeker kans tegen deze ploeg alleen moeten ze wel snel een spits aantrekken. Een scorende spits net als Pelle anders wordt het lastig. Plus de achterhoede zijn ze nog kwijt dus Feyenoord kom op he!! Laat je nergens van wijs maken.

18 juli 2014 om 13:40

Jan maat is ook vertrokken hoor.
De vrij staat op het punt te vertrekken voor clasie is belangstelling, mag eigenlijk niet meer weg. Maar een bedrag van 20 mil. Slaan ze niet af (afkomst van geel)

18 juli 2014 om 13:43

Na het verteek van Bmi en Janmaat zouden ze wel heel besodemieterd zijn als ze De Vrij ook nog wegdoen. Clasie zou ik ook echt niet laten gaan hoor. Ze hebben ambities om cl te halen dan gaan ze al hun sterkhouders wegdoen. Echt , laten ze dan liever zeggen dat ze Europees niet mee willen doen . Pffff

18 juli 2014 om 13:58

Dus ze moeten de Vrij behouden (die niet gaat bijtekenen) om een kans te maken om de CL in te gaan? Dat slaat nergens op, dat snap je zelf ook wel hoop ik. De Vrij levert nu 8-9 miljoen op. Als Feyenoord hem aan zijn contract houdt en de Champions League wordt niet gehaald, dan loopt hij gratis weg volgend jaar en loopt Feyenoord veel geld mis. Dat zou pas dom zijn. Feyenoord heeft op dit moment niet de financiele luxe om dat risico te nemen. Daarnaast, als Feyenoord deze voorronde doorkomt zijn we al zeker van de Europa League poulefase.

18 juli 2014 om 14:00

als we 20 Mlj krijgen voor Clasie is CL niet meer nodis
dan kan UL ook voor de europeese punten

18 juli 2014 om 14:01

De Vrij gaat gewoon weg tenzij hij een jaar bijtekent. Beste verdediger van t WK en z'n contract loopt volgend jaar af... Onhoudbaar dus... Bovendien hebben we met Kongolo, mathijsen, boulahrouz en Van Beek een prima bezetting achterin.

18 juli 2014 om 14:14

@pim ok, dat hij niet wil bijtekenen dat wist ik niet, dan rest niks anders dan verkopen natuurlijk vooral als hij hierna tranfervrij de deur uitloopt. Maar ik bedoel ermee te zeggen dat als hij weggaat, er onervaren en nog niet ingespeelde spelers bijkomen, en dat zal dan niet goed zijn als Feye cl wil gaan spelen. Niet al je sterkhouders verkopen. Een paar behouden en wel gwn talenten laten doorstromen.

18 juli 2014 om 14:15

Hahah dat zou wel mooi zijn voor Feye ja, maar als ze cl willen nastreven zou het mooi zijn als ze niet iedereen verkopen. Nogmaals de situatie en de doelstelling bij Feye weet ik ook niet allemaal, maar voor de talenten en Nedrlands voetbal zou het wel mooi zijn als ze de groepsfase halen en misschien verder.....

18 juli 2014 om 14:18

Boularouz was ik ff vergeten. Maar nogmaals het zou wel beter zijn als je gewoon een verdediger hebt met wat ervaring bij Feye (De Vtij was notabene aanvoerder) en daarnaast nog een Boula-type. Maarjah dat is wat ik vind. En als ze met het materiaal wat overblijft Europees goede resultaten halen zal ik niks zeggen. Zolang dat Nationaal maar niet het geval is.

18 juli 2014 om 14:36

Effe voor alle ezels hier op VZ en dat zijn er nog wel wat.

Het klopt dat Janmaat en De Vrij een eenjarige contract hebben maar stel dat er geen clubs waren gekomen voor deze spelers dan zouden ze sowieso hen contract met minimaal een jaar verlengen. Er stond zelfs al een nieuw contract klaar voor Janmaat maar hij wou eerst wachten wat er langs zou komen deze zomer en dat is zijn goed recht en uiteindelijk is hij ook naar Newcastle gegaan. Voor De Vrij geldt hetzelfde maar ook die zal vertrekken uit de kuip gezien de interesses.

Niemand vertrekt meer gratis de kuip uit. Het legioen zou dat nooit pikken en dat weten de spelers gelukkig ook !

19 juli 2014 om 15:43

@gentleman Natuurlijk is het niet verstandig om alle bepalende spelers te verkopen, maar in dit geval maakt het voor Feyenoord weinig uit of je met of zonder die sterkhouders de voorronde CL in gaat. Het hoofdtoernooi bereiken is iets wat je als Feyenoord zijnde voorlopig alleen kan bereiken door kampioen te worden. In de laatste voorronde zullen we toch tegen een ploeg als Arsenal of Napoli komen te spelen en dat is gewoon een niveau te hoog voor ons.

Het is belangrijk voor Feyenoord om nu van Besiktas te winnen, dan zijn we zeker van de groepsfase Europa League en kunnen we daar punten gaan proberen te sprokkelen om onze Uefa ranking te verbeteren. Dat is gewoon de realiteit voor Feyenoord (maar ook voor PSV bijvoorbeeld) de komende jaren. Groepsfase Champions League zal voor ploegen uit Nederland alleen te bereiken zijn als kampioen zijnde. Voorlopig staan de ploegen nog te laag (ajax denk ik als enige Nederlandse uitzondering) om tijdens de laatste voorronde CL een beschermde status te krijgen. En dat betekent gewoon dat je ploegen loot waar als bijvoorbeeld Arsenal, Napoli enzovoort.

De Nederlandse topclubs (ajax, Psv, Feyenoord, Twente) zullen zich de komende jaren veel meer moeten richten op presteren in de Europa League. Waarbij ik wel denk dat Ajax, mits er flink geinvesteerd gaat worden in spelers, als enige Nederlandse club de komende jaren de in de Champions League kan gaan overwinteren.

We zullen dus eigenlijk een voorbeeld moeten nemen aan de Portugese topclubs. Die weten gewoon dat ze niet sterk genoeg zijn om heel ver in de Champions League te komen, dus richten ze zich op het winnen van de Europa League waardoor ze daar altijd ver in komen en zo veel punten voor de Uefa ranking verzamelen. En als je hoger als ploeg staat op die ranking, krijg je een beschermde status in de voorrondes. Daarnaast , hoe hoger je als land staat, hoe meer ploegen je kan inschrijven in de CL en EL. Als Nederland zijnde zou het toch mooi zijn als we straks weer 2 ploegen direct in de groepsfase CL krijgen en de nummer 3 de voorronde in gaat? Het betekent wel dat de inkomsten over meerdere ploegen verdeeld moeten worden, waar Ajax de afgelopen 3 jaar steeds alles inkomsten uit reclame en TV in z'n eentje opstreek. Maar een betere Uefa ranking betekent ook een hoger totaal bedrag wat verdeeld mag worden. Dus worden de financien in Nederland beter, wat ook weer het niveau omhoog stuwt, waardoor er meer tegenstand in de eredivisie komt, wat weer goed is voor de Europese prestaties.

Het is een lang betoog, ik weet het. Maar de kern is gewoon dat Nederlandse clubs zich moeten gaan richten op de Europa League om onze positie te verbeteren. Ja, het levert in eerste instantie minder geld op, maar op lange termijn levert het sportief en financieel veel meer op.

18 juli 2014 om 13:50

Manu en Boetius zijn snel. Beetje counteren met die twee kan je ook gewoon als tactiek hanteren.

18 juli 2014 om 14:43

Mee eens. Die twee zijn wel een stuk minder efficient in de afronding maar zorgen wel voor een enorme hoop dreiging met hun snelheid en behendigheid. Als je het achterin goed dicht timmert kom je zo een heel eind denk ik.

Als we een goede vervanger hadden aangetrokken voor Pelle, had ik me minder zorgen gemaakt. Maar besiktas is wel een pittige tegenstander, maar we hadden erger kunnen loten.

18 juli 2014 om 13:59

tis nog anderhalve week, in die tussentijd zal van Geel toch wel druk aan de slag gaan met het binnenhalen van een spits?

18 juli 2014 om 15:27

24 juli moeten de selecties bekend zijn, dus Van Geel heeft nog 6 dagen.

Vindt Besiktas toch wel een hele zware loting hoor, ozyakup,almeida,ba, Fernandez, Jermaine jones zijn toch spelers die het Feyenoord erg lastig gaan maken.

18 juli 2014 om 13:42

Behalve Ozyakup en Ba zijn al die anderen al weg.

18 juli 2014 om 13:44

Ook een leegloopje gehad dus ^^

18 juli 2014 om 13:47

Demba Ba kom toch juist bij Besiktas?

18 juli 2014 om 13:49

Jermaine Jones is nog gewoon speler van Besiktas toch? Ja, hij wordt in verband gebracht met een vertrek naar de Mls, maar voor zover ik weet is dit nog niet rond.

18 juli 2014 om 13:53

Jaa klopt, maar Mermati bedoeld dat de anderen al weg zijn.

Laten we hopen dat feyenoord hiervan kan winnen, dan zijn ze in elk geval zkr van europees voetbal tot aan de winterstop. Zou toch wel weer eens mooi zijn als we straks met 5 clubs in europa spelen,
Ajax feyenoord twente psv en pec/gron

18 juli 2014 om 13:56

Die kans is klein. Nederlandse clubs zijn altijd laat klaar met het samenstellen van de selectie, te laat. Hierdoor zijn ze, op het moment dat ze er moeten staan tegen kwalitatief vaak betere clubs, maar zelden goed genoeg om door te gaan. Als transfers afgeschaft werden stonden Nederlandse clubs binnen 10 jaar weer aan de Europese top, maar zolang er transferperiodes zijn en onze beste spelers vertrekken blijft het lastig.

18 juli 2014 om 14:23

Het is eten en gegeten worden in de voetballerij, doe je helemaal niets aan. Incidenteel kunnen we nog een klein succesje boeken maar als de huidige trend in Europa zich voortzet zijn we straks echt figurantjes.

Het maakt niet uit welke tegenstander Feyenoord had geloot, elke tegenstander was immers zwaar geweest. Ze staan niet voor niets in deze ronde.

18 juli 2014 om 13:42

Inderdaad. Elke tegenstander is zwaar, maar persoonlijk zag ik Feyenoord liever Kopenhagen dan bijvoorbeeld Zenit loten. Besiktas is ook een hele zware tegenstander, maar er zijn zeker mogelijkheden voor Feyenoord. Ik schat de kansen voor Besiktas momenteel hoger in, maar Feyenoord heeft net 3 hele belangrijke spelers verkocht en dus moeten er nog mensen worden aangetrokken. Ik ben benieuwd welke dit gaan zijn en of Feyenoord haar vorm door kan zetten.

18 juli 2014 om 13:46

Ja, op papier liever Kopenhagen. Dat zou ik ook vinden, maar goed. Zoals je zegt, er zijn nu bij Feyenoord 3 belangrijke spelers vertrokken en dat moet nog opgevangen worden. Al hebben ze nu wel Boulahrouz er bij, maar dat is nog niet voldoende. Wat ook mee speelt, denk ik, is dat Koeman vertrokken is en er nu een andere trainer staat. Ik benieuwd wat Rutten hiermee doet. Ook zij moeten weer wennen aan elkaar en ik hoop dat Rutten het succes van vorig seizoen kan laten terug betalen in deze wedstrijden tegen Besiktas. Het gemis van Janmaat, Pelle en Martins Indi zal wel gemerkt worden op het veld straks. Hopelijk voor Feyenoord blijven de Vrij en Clasie wel, anders hebben ze daar toch een uitdaging om het adequaat op te vangen.

18 juli 2014 om 13:52

Zeker. De komst van Rutten kan heel positief uitvallen, maar ook erg negatief. Dat is afwachten. Ik denk dat Stefan de Vrij Feyenoord nog gaat verlaten, maar dat Clasie wel blijft. Overigens moet Feyenoord nu echt een aantal aankopen gaan doen, want anders zie ik de toekomst wel somber in. Er moet vooral een goede spits worden aangetrokken en wanneer de Vrij daadwerkelijk vertrekt een vervanger voor hem.

Word een gelijkwaardige wedstrijd beide clubs mogen elkaar niet onderschaten maar als het zo doorgaat met feyenoord iedreen verkopen en ik hb gehoord dat besiktas nog 1-2extra spelers wilt geef ik besiktas iets meer kans

dit kan feyenoord vergeten met deze selectie van wat er nog over is allemaal matige spelers ze kunnen niet eens normaal een spits opstellen

hahn-mulder
bouhlarouz-mathijsen-kongolo-nelom
clasie-immers-vilhena
schaken achabar of te vrede-boetius

en dan moet je hopen dat clasie weer fit word met kongolo na een vakantie

maar laten we eerlijk zijn dit team mag in nederland blij zijn als ze de top 6 halen

18 juli 2014 om 13:42

Mulder
Boulah mathijsen kongolo centraal achterin
Vilhena en Nelom als vleugelspelers
Clasie, Immers en boetius op t middenveld
Te vrede en Manu voorin

18 juli 2014 om 13:50

Oftewel een 5-3-2 systeem a la van Gaal introduceerde met het Nederlands elftal op het WK?

18 juli 2014 om 13:54

Nee die introduceerde Koeman tegen Groningen

18 juli 2014 om 13:57

Ik zou dan eerder voor een 5-2-2-1/5-2-3 systeem kiezen, alleen mis je een echte rechter vleugelverdediger die de hele kant kan bestrijken. Boulahrouz zie ik dit niet doen en Vilhena(?) ook niet. Ik zou dan nog Vermijl halen voor die positie en dan als volgt spelen (als de Vrij vertrekt daar een vervanger):
Mulder
Vermijl - de Vrij - Mathijsen - Kongolo - Nelom
Clasie - Vilhena
Manu - Aankoop - Boetius.

Alleen Fred Rutten staat er om bekend aanvallend voetbal te willen spelen. Ik denk dan ook dat Rutten gewoon voor een 4-3-3 gaat.

18 juli 2014 om 13:59

Oh ja, dat is waar ook, feye88!

18 juli 2014 om 14:03

Vilhena heeft een goede traptechniek en is conditioneel en fysiek zeer sterk. Lijkt me uitstekend voor die positie.

18 juli 2014 om 14:09

Vermijl? Is dat een grap? Bij NEC was het al niet heel veel, laat staan bij Feyenoord.

18 juli 2014 om 13:45

Welke 5 ploegen hebben een sterkere 11 dan?

18 juli 2014 om 13:46

Ik vind dat je nu te negatief bent. Feyenoord is met Pelle, Martins Indi en Janmaat 3 hele belangrijke spelers verloren en misschien vertrekt de Vrij ook nog, maar je moet ze wel de kans geven om rustig iemand aan te trekken. Ik heb liever een aankoop waar goed over na wordt gedacht dan een te overhaaste beslissing en iemand aantrekken die het geld niet waard is. Ik zie het liefst nog een spits en een centrale verdediger komen als de Vrij vertrekt. Verder moeten er mensen aangetrokken worden voor de breedte van de selectie. Met deze opstelling (zie opstelling) zie ik Feyenoord gewoon meespelen voor de top 4 in Nederland en misschien een kans maken tegen Besiktas.

Mulder
Boulahrouz
de Vrij
Kongolo
Nelom
Clasie
Immers
Vilhena
Manu
Aankoop
Boetius
18 juli 2014 om 13:46

Feyenoord heeft ook de Vrij nog niet verkocht die doet dus waarschijnlijk ook nog mee! Je mist nu aalleen Pelle echt! Janmaat kun je goed opvangen door van Beek er neer te zetten. Ik hoop dat ze voor de tijd Dost nog kunnen aantrekken en dan staat er een mooi team om Besiktas te verslaan!

Hahn
van Beek
de Vrij
Mathijsen
Kongolo
Clasie
Immers
Vilhena
Schaken/manu
Dost
Boetius
18 juli 2014 om 14:05

Haha waar was Turkije op het Wk.. Nog slechter dan Honduras.. Denk daar aan voor je Nederlandse talenten uitgaat lachen

Besiktas scoort sowieso in de Kuip en ik verwacht dat ze het thuis afmake. Feyenoord is behoorlijk verzwakt terwijl Besiktas afgelopen seizoen al sterk was, met name hun eerste seizoenshelft. Denk dat het in de Kuip in 1-1 eindigt en dat Besiktas thuis met 3-1 wint.

18 juli 2014 om 14:27

Besiktas scoort sowieso? Onze verdediging is altijd nog behoorlijk sterk met Mathijsen, Kongolo, Bouhlarouz en voorlopig nog De Vrij (hopelijk speelt hij die wedstrijden nog ff met Feyenoord mee). Van Beek zie ik zelf ook wel veel talent in ook al is niet iedereen dat met mij eens. Alleen hoop ik al jaren tevergeefs op een echt goede keeper. Mulder is net niet het niveau dat Feyenoord na zou moeten streven. Daarnaast is ons middenveld wel weer ijzersterk in de duels. Zo vanzelfsprekend vind ik het dus niet dat Besiktas tegen ons gaat scoren. Zeker niet als we 5-3-2 spelen.

18 juli 2014 om 16:00

Ik vind dat bij Besiktas veel oude spelers spelen die geen wereldtop zijn. De druk ligt bij Besiktas omdat deze club zich moet bewijzen tegenover de andere twee betere clubs in istanbul en ook turkije Galatasaray en Fenerbache. Ze hebben op papier de betere spelers (lijkt het al is de verdediging een vraagteken) maar we zien de laatste jaren steeds meer verrassingen (Man Utd-Olympiakos, Ned-Spa, Juventus-Gala om maar eens wat op te noemen). Dus ben benieuwd.

19 juli 2014 om 12:14

Wat een hilarische reactie dit..

Veel oude spelers? Zoals?

Wij hebben juist een superjonge selectie.. Vermoedelijke Basis: Tolga (29) , Necip (21) , Franco (22), Ersan (25), Motta (25), Atiba (30),Veli (25), Oguzhan (21), Tore (21), Olcay (25) en Demba Ba (29).

Spelers die tegen de basis aanzitten:

Kerim Frei (20) ,Cenk Tosun (22) , Pektemek (24), Sivok (30)..

Hiernaast is de transfer van het 20 jarige argentijnse talent Lanzini bijna rond..

Niet zomaar wat roepen, doe eerst je huiswerk.

Zonder indi, de vrij, pelle en janmaat, ik heb er een hard hoofd in

18 juli 2014 om 15:01

voorlopig is de Vrij er nog.

18 juli 2014 om 15:14

Even realistisch mensen, de vrij zal verkocht worden. En zal niet europees spelen, aangezien hij dan niet europees kan spelen voor zn nieuwe club.
Mensen die in van Beek een opvolger zien....

18 juli 2014 om 16:29

Wat is er met de mensen die in van Beek een opvolger zien?

18 juli 2014 om 17:46

de regels zijn veranderd ! spelers die in de voorrondes mee doen mogen bij een transfer daarna ook nog Europees spelen bij andere clubs, dus als de Vrij tegen Besiktas mee doet en daarna naar een club gaat die al groepsfase CL speelt mag hij gewoon mee doen

18 juli 2014 om 18:02

Inderdaad. Dat zag je vorig jaar met kevin-prince boateng, die in de voorronde met Milan tegen PSV nog scoorde zelfs en daarna met Schalke CL speelde.

18 juli 2014 om 18:14

Dat bedoel ik ook. Dus waarom zou je dan de Vrij buiten het team houden.
Zolang hij rond loopt heb je als werkgever toch gewoon de mogelijkheid om hem op te stellen lijkt mij zo.
Dan moet Lazio maar zorgen dat ze de boel snel afhandelen.
Daarnaast weet ik serieus niet eens of Lazio wel europees speelt.

Het zal moeilijk worden. Besiktas geeft zo even 10 miljoen uit voor een spits, op dat niveau is Feyenoord nog niet op finacieel niveau. Maar goed, Besiktas heeft ook niet op elke positie zon topper dus kansloos is Feyenoord ook weer niet. Er wordt nu natuurlijk vooral gekeken wie er weg zijn, maar als Feyenoord nog een nieuwe spits als Dost kan halen kan Rutten echt wel een aardig elftal opstellen.

18 juli 2014 om 13:58

6 miljoen, laten we niet overdrijven he. Besiktas is ook nog niet zo ver dat ze 10 miljoen gaan betalen voor een speler.

18 juli 2014 om 14:13

Ow ik vond een artikel van de Volkskrant met 10 miljoen.naja iig een speler van een kaliber dat onhaalbaar is voor Feyenoord op dit moment.

18 juli 2014 om 14:28

Wij leiden spelers van dat kaliber zelf op.

18 juli 2014 om 14:43

Daar heb je wel een punt. Ik hoop dat Clasie, Vilhena, Boetius en Kongolo het gaan laten zien in deze wedstrijden.

18 juli 2014 om 15:29

Ik kan me geen spits herinneren die Feyenoord heeft opgeleid de laatste 10 seizoenen. Van Persie was de laatste en die speelde destijds op de flanken, kan ik me nog herinneren. Voor een goede spits mag best betaald worden, daar is niks mis mee.

18 juli 2014 om 16:27

@clutch: Spitsen niet nee. Maar Besiktas heeft ook niet op elke positie een topper staan.

18 juli 2014 om 16:51

Nee, maar dat heb ik ook niet gezegd. Vind het een beetje raar dat je nu daarmee komt.

"we zien mogelijkheden" Dat klinkt eigenlijk al als "we weten wel dat we eigenlijk veel minder zijn maarja, toch maar ff proberen he, we moeten wel". Zeg gewoon, "mooi! Dit is een tegenstander die we kunnen hebben!" Dat straalt tenminste nog wat vertrouwen uit.

18 juli 2014 om 14:05

Ik vind dat helemaal niet zo klinken. T wordt 50-50. Gewoon realistisch blijven...

18 juli 2014 om 14:15

@jerome Van Gaal zei toch ook niet we winnen wel ff tegen Spanje in de media. Dat moet je voor in de kleedkamer bewaren dat soort uitspraken.

18 juli 2014 om 14:18

Oh ok sorry

18 juli 2014 om 14:46

hehe ja ik dacht ik zeg het maar ff Komt goed man, volle bak in een volle kuip.

18 juli 2014 om 14:50

Ja joh ik zie het ook best positief in hoor. Ik denk alleen dat Feyenoord wel volwassener moet spelen dan voorheen in dit soort wedstrijden. Het interesseert niemand hoe we winnen denk ik, als we maar winnen. Wat mij betreft wordt er gewoon 5-3-2 gespeelt met Boetius en Manu voorin voor snelheid.

Als BJK door wilt moeten ze hier sowieso scoren ze zijn aanvallend wel sterk maar hebben momenteel geen RB, als ze hier een gelijkspel de 1-1 kunnen pakken gaan ze wel door, thuis (geen eigen stadion) moeten ze wel kunnen winnen, Feyenoord 49% Besiktas 51% kans. Voor Besiktas is het inderdaad een slechte loting je kon beter Ael, Grasshoppers loten.

Nu mag het Feyenoord publiek pas echte toeschouwers tegemoet zien. Supportersgroep Carsi zal de harde kern van Feyenoord de mond snoeren. Besiktas zal deze wedstrijden ook wel winnen denk ik. Verwacht veel van Dembe Ba. Middenveld zit sowieso wel goed bij Besiktas

18 juli 2014 om 15:59

Steek jij je fist maar in een heel donker plekje.

Hier zullen veel nederlandse Besiktas supporters op afkomen.

Wanneer zullen dat tickets te koop zijn? En waar kun je dat tickets allemaal gaan kopen?

wel vind ik het erg grappig dat je gelijk al die turkse jongens hoort roepen: we gaan naar de kuip,, feyenoord speelt 2 keer uit enz.

ik zal het even ophelderen: feyenoord seizoenkaarthouders, waaronder ikzelf en met mij 30.000 anderen, hebben gratis toegang tot de wedstrijd. dat betekent dat er nog zo'n 13.000 kaarten in de vrije verkoop gaan. er vanuit gaande dat het overgrote deel van de mensen die deze kaarten koopt een clubkaart van feyenoord heeft, vind ik het dus maar raar dat wij 2 keer "uit" zouden spelen.

verder is het niet slim om te juichen voor besiktas tussen de feyenoord supporters. ik kan mij een wedstrijd herinneren tussen feyenoord en lech poznan. waarin opeens heel veel polen aan het juichen waren, de sfeer werd er onderling niet beter op zeg maar..

Zonder goede spits staat Feyenoord nergens. Mochten ze de volgende ronde toch halen dan hoop ik dat er een sterke spits is anders is t weer gedaan. T zou eens tijd worden dat we de volgende ronde halen

Moeilijke opgave. De verdedigingslinie is weg en ook onze trouwe goalgetter zijn we kwijt. Ik ben erg optimistisch over Feyenoord, maar denk toch dat we hier nog niet klaar voor zijn. Besiktas is toch een maatje te groot als je het mij vraagt.

gewoon clubkaart verplichting eroverheen jagen en dan ben je al een hoop gezeik met Besiktas supporter kwijt !

18 juli 2014 om 18:40

Dat is toch altijd zo? Het uitvak zal sowieso vol zitten er hier en daar zullen wat groepjes Besiktas fans zitten, maar het halve stadion zal echt niet uit Turken bestaan ofzo.

Wie gaat er rechtsback spelen nu Janmaat weg is?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren