Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Dat was het ultieme bewijs dat Ronaldo verliefd is op zichzelf'

Laatste update:
/

Zvonimir Boban vindt dat Cristiano Ronaldo eens goed in de spiegel moet kijken. Volgens de Kroatische vedette van weleer, die in de jaren negentig furore maakte bij AC Milan, is het falen van Portugal op het WK in Brazilië grotendeels toe te schrijven aan de winnaar van de FIFA Ballon d'Or. "Hij is een geweldige speler, maar zijn manco is de wijze waarop hij naar zichzelf en zijn teamgenoten kijkt."

Niet alleen tijdens het WK, maar ook daarvoor ergerde Boban zich al aan de 'maniertjes' van de superster. "In de Champions League-finale maakte hij na 120 minuten de 4-1 en dan staat hij te juichen als een gek. Dat was het ultieme bewijs dat hij verliefd is op zichzelf. Het hoort na zo'n wedstrijd over het team te gaan, niet over Ronaldo", vindt de Kroaat, die zag hoe CR7 die lijn doortrok naar het WK.

"Er was geen orde en geen discipline. Alle spelers van Portugal speelden hun eigen wedstrijdje en waren meer bezig met hun haren en tatoeages dan met hun prestatie op het veld. Dat gedrag hoort thuis in Hollywood." In zijn column in Sportske Novosti haalt de oud-international ook uit naar het Italiaanse voetbal. "Ooit was de Serie A de NBA van het voetbal, maar nu is het een gemiddeld voetbalcircus. Het nationale elftal reflecteert dat. Italië is zijn identiteit kwijt."

Ben jij het eens met Zvonimir Boban?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat juichen van Ronaldo schijnt voor zijn film geweest te zijn.

16 juli 2014 om 15:20

Idd, Zijn film....

16 juli 2014 om 15:46

Hahaha. Klopt als een bus

16 juli 2014 om 15:47

jonge gast ga janken ofzo. ronaldo heeft al zoveel bereikt en mag daar trots op zijn.
wees blij dat er mensen zoals hij zijn anders krijgen we allemaal saaie lullen op het veld... die jongen is de meest gedreven speler op alle velden.

16 juli 2014 om 16:27

Ik vind dat we met z'n alle moeten kappen over Ronaldo.. Hij heeft zoveel goede dingen gedaan voor goede doelen en mensen dat kan je niet meer arrogant noemen.. Ik als Barca en Messi fan begin me steeds meer aan Messi te ergeren die begint een beetje arrogante trekjes te krijgen. Bijvoorbeeld een kind geen handje willen geven als ze het veld op lopen enzo.. En steeds meer sympathie te krijgen voor Ronaldo!

16 juli 2014 om 16:41

Ziz0u5: iedere keer deze zelfde argumenten om debiel gedrag van deze man te rechtvaardigen. Ja, hij werkt hard aan zijn vak en daar mag respect opgebracht voor worden en ja, hij heeft iets bijzonders en dat is prettig voor de sport, maar dat wil toch niet zeggen dat hij zich buiten (of beter gezegd boven) het team moet plaatsen en wij zijn zelfverheerlijking maar ok moeten vinden?
Nedved was ook mega gedreven, nam maar twee vrije dagen per jaar en trainde thuis gewoon verder omdat hij de club-trainingen niet voldoende vond. Daarboven was hij een uitzondelijke speler die écht iets heeft toegevoegd aan de sport en hij kon dit allemaal zonder zich als een bespottelijke zelfverheerlijkende nep-halfgod te gedragen...

16 juli 2014 om 17:45

Waarom moeten we met z'n allen kappen?! Ronaldo heeft kappers genoeg.

16 juli 2014 om 18:20

ik ben et eens met je over dat mensen ronaldo haten maar hoe kan jy jezelf barca en messi fan noeme als je de feiten niet juist hebt
kijk maar goed naar deze foto http://images.latintimes.com/sites/latintimes.com/...

16 juli 2014 om 18:45

Als jij een Barca en Messi fan bent, waarom weet je dan niet dat Messi dat kind niet gezien had en hem daarom achteraf alsnog opgezocht heeft om een praatje en een foto met hem te maken. Dat is echt een arrogant trekje ja......
En waarom je steeds meer sympathie voor Ronaldo begint te krijgen weet ik ook niet. Hij wordt naar mijn mening steeds erger in zijn gedrag (op het veld). Wel moet ik zeggen dat hij zich enorm verbetert heeft in schwalbes, hij gaat niet zo heel snel meer liggen. Maar voor zijn gedrag wordt hij ook wel gestraft, op het WK werd hij een aantal keer compleet uitgefloten door het Braziliaanse publiek.

16 juli 2014 om 23:02

Geeronimo Jij bent echt fucking dom er staat kappen!!

16 juli 2014 om 15:22

Dan nog blijft het een beetje raar om zo te juichen, beetje overdreven.

Dit is natuurlijk het moment voor de mensen die ronaldo arrogant, slecht of wat dan ook vinden om hun kritiek te uitten. Hoop alleen dat die mensen ook zagen wat zijn teamgenoten deden, nani heeft 1 bal normaal aangenomen in 3 wedstrijden. over spits eder kan je helemaal niks goeds zeggen. En op dat moment gaat ronaldo forceren, en dat moet hij niet doen. Maar de uitschakeling komt niet door hem.

16 juli 2014 om 15:27

Nani was de beste speler van Portugal op het WK....

16 juli 2014 om 15:28

Daarnaast verdiende Ronaldo het natuurlijk om zo te juichen. Hij heeft met zijn goals ervoor gezorgd dat ze in de finale kwamen en hij heeft eindelijk Real La Decima bezorgd. Waarom mag hij niet zo juichen?

16 juli 2014 om 15:31

Nani speelde wel een goed WK. Doe nou niet alsof Ronaldo bij San Marino speelt. Eder was wel een ramp .
Maar Ronaldo is toch wel erg egoïstisch. Ik ergerde mij enorm toen hij een vrije trap van zo'n 35m rechtstreeks op doel schoot. Tegen Neuer dan nog.

Hij is wel een topper natuurlijk, niemand die dat ontkent. Maar hij speelde ook gewoon een heel zwak WK. In die laatste match had hij 4 open doelkansen, hij kon ze gewoon naar de volgende ronde schieten. Maar hij scoorde 1x uit 23 pogingen (over het hele Wk). Tjah, dan deed Muller het beter met 4 goals uit zijn eerste 8 pogingen. Hij speelt wel bij Duitsland, maar goed. Ronaldo en Messi hebben recht op een minder toernooi. Ze hebben rust nodig.

16 juli 2014 om 16:36

@belgunner

Nee Nani speelt gewoon helemaal niet, dat is nog erger.

16 juli 2014 om 16:44

BR-7, omdat hij daar niet met zijn goals voor gezorgd heeft, dat is precies wat Boban aangeeft. Het team, de club, de staf enz. enz. hebben dat als groep bereikt. Ronaldo heeft zoveel kunnen scoren vanwege zijn werk en kwaliteit, maar vooral ook vanwege zijn medespelers. Door zijn opzichtige gejuich laat hij zien dat hij dat voor het gemak maar weer over het hoofd ziet en op den duur gaat zich dat tegen een team keren.

16 juli 2014 om 19:42

Br-7
Ik geef je helemaal gelijk man. Hij scoort 16 doelpunten in 1 champions league. Dat zijn laatste goal een penalty is die niet meer belangrijk is maakt geen reet uit. Dat het voor een film is vind ik alleen maar jammer. Dan word het gespeeld maar als het dan gebeurd fack it. Ronaldo is een held.

16 juli 2014 om 19:49

Als Messi scoort komt het door Messi. Als Ronaldo scoort dan komt het door het team. Dit is pure jaloezie. Ronaldo heeft 5 jaar gewerkt om in de finale te komen. Dan verdien je om te juichen als je scoort!

16 juli 2014 om 23:43

Waar gaat dat nou over? Denk je niet dat al die andere spelers net zo goed hun hele carriere hebben gewerkt voor dat moment? Zie je die andere spelers ook zo dwaas uit hun dak gaan? Of is het alleen Ronaldo die het nodig vindt om van dat moment zíjn moment te maken?

17 juli 2014 om 02:20

Je wilt zeggen dat er niks achter Messi staat? Xavi, iniesta, busquets etc... Ronaldo maakt ook best zelf goals net zoals messi, dat ligt echt niet aan het team.

16 juli 2014 om 15:22

ja dat maakt het toch nog veel erger. Dat je daar mee bezig bent tijdens zo'n wedstrijd.
Doe dat lekker op training of zo.

16 juli 2014 om 15:25

Ik ben het volledig eens met babymongo, als hij nou de winnende had gescoord dan is het te begrijpen. Maar de 4e, en dan ook nog alleen zo juichen omdat je een film over jezelf maakt... daar kan ik weinig begrip voor tonen.

16 juli 2014 om 15:30

Haha, Inderdaad, als je daar mee bezig bent ben je wel heel triest en volgens mij was het een penalty. Dan gaan juichen alsof je de winnende maakt is helemaal genant.

16 juli 2014 om 15:57

Het was volgens mij ook een beetje voor zn broer. Dat hij zi blij was dat hij weer zou gaan afkicken. Ja, dan mag je zo vrolijk zijn. Al weet je ronaldos leven een beetje, kom je erachter dat hij een goede kerel is.

16 juli 2014 om 16:32

Degene die het overdreven vinden dat hij zo juicht, kan ik inkomen. Maar... wat ik ook vind is dat die jongen keihard werkt (en ik zeg niet dat anderen dat niet doen) en dat hij best trots op zichzelf mag zijn. Dat het de 4e goal en een penalty was maakt niet uit. Hij krijgt waarschijnlijk verschrikkelijk veel betaald om zo te juichen voor die film. Waarschijnlijk zijn jullie ook degenen die die film als eerste willen zien. Juist omdat het al de 4e goal was kon hij er over nadenken om het zo te doen, en als het de eerste goal was zou hij spontaan zo juichen. Ik kan me er niet druk om maken.

Tuurlijk, de man heeft een ego van hier tot Tokyo, maar boeiend... Je houdt van hem of je haat hem. Ik snap het best dat hij zo'n ego heeft. Veel dingen overwonnen, hard gewerkt, zichtbaar resultaat zien, de mooiste vrouwen aan zijn voeten, de beste speler ter wereld zijn (verkozen, al dan niet terecht), alles gewonnen wat hij kan winnen in clubverband. Ik zou niet met twee benen op de grond blijven, en zelfs dat doet hij eigenlijk nog wel. Het is vooral de uitstraling waar de meesten zich aan ergeren. En zijn maniertjes, maar die heeft tegenwoordig ook bijna iedereen..

Het is trouwens ook nooit goed... Als men juicht, of juist niet juicht, als Balotelli is het arrogant, als men juicht als Ronaldo is het overdreven, als men altijd met teamgenoten juicht is het omdat men instructies heeft gehad en als men alleen juicht is het egoistisch... Geniet er gewoon van!

Ronaldo is de beste speler allertijden dat heeft hij bewezen bij Real.

16 juli 2014 om 15:18

Snapje er zijn alleen maar haters rond Ronaldo want ze weten dat hij de beste aller tijden is.

16 juli 2014 om 15:19

je klinkt als een messi fan

16 juli 2014 om 15:23

Haha, jij hebt het over de haters terwijl je zelf onder een CR dekbed slaapt. Lekker objectief

16 juli 2014 om 15:27

Cr is heeeeeeeeeeeeeel goed maar absoluut niet de beste alertijden

16 juli 2014 om 15:27

@serginio10 @rafolio05 wat maakt ronaldo de beste aller tijden.
Ronaldo is een weergaloos goede voetballer, maar niet de beste aller tijden.
Hij is veel te eendimensionaal omdat te zijn.
Hij laat een ploeg niet beter spelen, hij is een eindstation, een scoringsmachine.

16 juli 2014 om 15:49

Ronaldo is het meest complete voetbalatleet wat er rondloopt. Kijk is hoog hij springt bij corners of voorzetten dat is echt fenomenaal. Daarnaast is het een echte doelpuntenmachine maar puur voetbaltalent legt hij het af vergeleken bij Messi.

16 juli 2014 om 16:08

Grapjas...ik denk dat jik te jong bent om over aller tijden te praten. En gelijk dat gezemel over haters bevestigd dat.

16 juli 2014 om 15:27

Klopt en bij Manchester United. Daar heeft hij furore gemaakt

16 juli 2014 om 15:42

Ronaldo is niet de beste allertijden, er zijn echt wel een paar beteren.

16 juli 2014 om 18:19

Beste aller tijden? hahaha... laat me niet lachen..
Op basis waarvan dan?

Waar heeft hij het nou weer over.

16 juli 2014 om 15:26

Over een 1 of andere debiel die bij Real speelt. Hij heeft 100% gelijk, en ik snap dat jij als Real-fan anders denkt. Natuurlijk moet je hem dan beschermen, als je Real-fan bent, maar je moet ook realistisch blijven. Hij vindt zichzelf beter en vooral belangrijker dan dat hij is. Het is gewoon een rare gast, die het stiekem belangrijker vindt om er goed uit te zien dan een goede prestatie te leveren.

16 juli 2014 om 15:29

Waarom is Ronaldo een debiel? Hij vind zichzelf beter en belangrijker? Ik zou eens wat meer resource over Ronaldo doen als ik jou was. Ronaldo doet ontzettend veel voor andere en ook voor vreemden. Kijk hoe hij met (zieke) kinderen om gaat.

16 juli 2014 om 15:30

Waat!! Andere spelwrs komen ook altijd met kapsels die niks met haren te maken hebben. Kijk Neymar bv als hij het bv doet is het niks maar doet cr7 dat dan is de wereld opeens te klein. Cr7 is gewoon een exceptionele speler op dit moment. Je kan niet ontkennen dat hij een van de beste is en dat komt door zijn gedrag. Zijn inzet zijn power die hij erin legt. Hij doet alles om te winnen. Hij kan dan egoistisch overkomen maar dat is niet zo.

16 juli 2014 om 15:31

Als jij hem niet goed kent dat weet jij dat niet. Het zijn altijd mensen van buitenaf die dat soort dingen roepen. Hetzelfde was bij Van Gaal, na de 5-1 tegen spanje durfde niemand nog wat te zeggen.

16 juli 2014 om 15:33

Sommige mensen zullen het nooit zien, ook al zijn de feiten keihard. Je moet altijd iets hebben om op te haten, nu dat niet meer kan op zn voetbal kwaliteiten dan maar op zn uitstraling. En dan hoor je niemand over Messi die zich te goed voelde om door de erehaag te lopen in de wk finale, dat is pas arrogant

16 juli 2014 om 15:35

@FcDa, ik weet dat Ronaldo geld geeft aan armen enz. Maar die gast levert de afgelopen 2 a 3 maanden totaal geen prestatie meer. Laat hij zich eens gaan focussen op wat hij moet doen, namelijk goed voetballen.

16 juli 2014 om 15:37

Hij is al tijden niet fit, je zou zeggen, speel dan niet, maar dat geeft wel weer aan hoeveel hij om voetbal geeft. Als er iemand prestatiegericht is, is het Ronaldo wel.

16 juli 2014 om 15:59

@ Fcds95

Als je niets nuttigs te zeggen hebt hou dan gewoon je bek zou ik zeggen!

16 juli 2014 om 15:27

Mensen zijn jaloers wajoooo die man haalt met zn ploeg eindelijk de 10cl binnen wie heeft dat nog meer dan die gozer moet de meest gewaardeerde speler op aarde zijn. Hij geeft elke dag geld aan armen en helpt palestina haat israel en de meeste ook die hem haten zijn ook gwn van dar volk. Ik weer niet of jullie zn streep nog weten van het wk op zn hoofd maar dT was t zelfde als een litteken van een klein kind die zn hoofd moest laten opereren dus en ik weer niet maar messi is t kindje van de fifa duss ssst

16 juli 2014 om 15:29

@piraatvan61 en nu nog een keer in t Nederlands zodat iedereen het snapt.

Er zijn zoveel (rijke) voetballers die heel veel aan goede doelen geven, maar daar hoor je het niet van, want die lopen er niet mee te koop. Die doen het alleen om mensen te helpen en niet ook voor hun zelf.

16 juli 2014 om 15:30

En nogmaals hij had ook bij zichzlef kunnen denken ik wil niet naar t wk waarom zou ik nog tegen zweden scoren die kroaat moet echt stil zijn en lekker naar zn eigen kijken en ff vragen aan modric wat voor mens die is

16 juli 2014 om 15:32

Je begrijpt me toch of niet denk je ik heb zin om me best te doen voor jou tzzz

16 juli 2014 om 15:36

Je snapt hem toch babymongo? Waarom wil je hem dan voor lul zetten?

Je wilt zeggen dat Ronaldo mensen helpt voor zijn eigen? Wat is dat voor bullshit? Wat is de winst voor hem om geld te doneren aan een arm gezin?

16 juli 2014 om 15:37

ik probeer je te begrijpen, maar das lastig gezien je taalgebruik.

16 juli 2014 om 16:10

Fcda begrijpt weer eens iets niet.

Denk je serieus dat Ronaldo de tijd en moeite ervoor over heeft om zich bezig te houden met de tientallen zaken die hij per jaar zou doen voor het goede doel? De meeste zijn volgens mij PR stunten. Een manager zorgt voor dergelijke zaken. Dat wordt er dus bedoeld met handelen voor eigen belang.

16 juli 2014 om 16:18

De meeste zijn PR stunten? Dat hij bij die mensen langs gaat is ook een PR stunt? Dat hij tijdens zijn vakantie naar Afrika gaat, naar arme kindjes ipv op een eigen gekochte eiland te gaan liggen. Allemaal PR stunten? Ga toch weg man. Alsof hij dat nog nodig heeft.

JE maakt je zelf weer eens belachelijk met je haat jegens Ronaldo. Wat heeft hij je misdaan? Heeft een meisje waar je verliefd op was, posters van Ronaldo op der muur hangen? Kon je een meisje niet krijgen en keek ze liever naar foto's van Ronaldo?

16 juli 2014 om 16:56

Wat hij er aan heeft? Al eens van PR gehoord? Ronaldo heeft een heel team achter zich zitten, een team dat precies weet hoe ze het aan moeten pakken.

16 juli 2014 om 17:20

Ok stel dat het PR stunten zijn (wat ik ten zeerste betwijfel maar ok) dan gaat alsnog ZIJN geld naar de betreffende organisaties en gaan zij er behoorlijk op vooruit door de donaties die zeer gewaardeerd worden.

16 juli 2014 om 15:35

Ronaldo

16 juli 2014 om 15:36

Word een beetje moe van deze ronaldo fan die op elk artikel over ronaldo te vinden is. Met elke reactie die hij geeft acht ik zijn IQ steeds lager in.

Dat juichen in de CL finale was puur voor zijn eigen film, dus dat slaat nergens op. Neemt niet weg dat Ronaldo (terecht) vol is van zichzelf. Heeft niet alleen geweldige voetballende kwaliteiten, maar ook een fantastische uitstraling en de looks waar menig persoon zonder piemel op valt.

16 juli 2014 om 15:31

met die looks bedoel je vooral de looks op zn bankrekening zeker.
Peter Crouch scoort net zo veel mooie vrouwen als Ronaldo.
Al heeft die dan natuurlijk een goed afgetraind lichaam, maar zonder make up en van dichtbij heeft ronaldo een heel gehavend gezicht.
Niet dat dat boeit, lekker belangrijk hoe hij er uit ziet.

En je bent tijdens een CL finale toch niet bezig met een film. Dan moet je bezig zijn met die wedstrijd.

16 juli 2014 om 16:03

Haha Peter Crouch is een held

Wat zou je zijn geweest als je geen profvoetballer was?

'maagd'

16 juli 2014 om 15:31

Dat geeft Boban alleen maar gelijk. Je speelt de CL finale, doorgaans de wedstrijd van het jaar. Dat een speler dan bezig is met een goal maken zodat hij kan juichen voor een film over zichzelf is gewoon een kwalijke zaak.

Hij moet bezig zijn met de teamprestatie en niet met zaken aangaande zijn eigen persoon.

Wat Majestics in post #7 is ook bizar. Niet juichen bij een belangrijkere goal van een medespeler, maar wel los gaan op een goal die je zelf maakt die eigenlijk puur voor de statistieken is.
Vreemd.

16 juli 2014 om 15:42

Ik dacht dat hij zo juichde omdat zijn broer belooft had te stoppen met alcohol (waaraan hun vader is overleden) als Ronaldo zou scoren in CL finale

16 juli 2014 om 16:13

Eerlijl gezegd denk ik dat piraat61 ook wel een zwak voor Ronaldo heeft. Niks mis mee. Wel reeel blijven. Teveel geld op te jonge leeftijd en altijd horen hoe goed je bent maakt het niet gemakkelijk om niet alleen maar met jezelf bezig te zijn

Wat ik nog vreemder vond in die CL-finale was dat Ronaldo niet meejuichte bij Ramos' goal. Zoek het maar op youtube, het is zo duidelijk te zien. Hij heeft dit soort maniertjes niet nodig want het is een wereldvoetballer.

16 juli 2014 om 15:34

Ja, en dan wat nog? Hij viert soms zijn eigen goals niet eens. Kijk maar eens de gelijkmaker tegen Valencia(meest recenste wedstrijd), Die hij met zijn hak maakt. Hij viert die goal geeneens, omdat hij zo druk bezig is zijn team naar een overwinning te helpen. Iemand anders had zich misschien arrogant gedragen , omdat het zo'n mooie goal was.

16 juli 2014 om 15:40

Gozer, kom op hey. We hebben het over een CL-finale man!!!!! Je team maakt gelijk in de 93e minuut, dan juich je toch gewoon mee??!

16 juli 2014 om 15:56

Ik begrijp wat je bedoelt, maar daar ook hetzelfde verhaal. Goal viel ergens in de 93e minuut en ze hadden nog 2 minuten de tijd om te winnen en heb je liever dat je binnen die 2 minuten nog 1 goal maakt zodat je niet meer hoeft te verlengen of een penaltyserie eventueel. Goal is natuurlijk op een mooi moment, maar vieren kan later ook nog. Als het de winnende was, in de laatste minuut, had hij zeker meegejuicht.

16 juli 2014 om 15:49

Maakt het serieus wat uit als hij niet uitbundig juicht, want de wedstrijd was toen ver van voorbij. Ronaldo overdreef wel toen hij zijn eigen goal maakte, maar ja hij scoorde in de CL finale en brak de CL record van aantal doelpunten in een editie, blijkbaar deed dat wat bij hem.

Verder maakt het eigenlijk helemaal niet uit wat er gedaan wordt na de doelpunten, Ronaldo staat altijd weer klaar na de aftrap om weer 100% te geven en dat is het enige wat van hem verwacht wordt na een doelpunt van de Real fans.

16 juli 2014 om 16:51

Hij is letterlijk de enige die niet meeviert. Met de nadruk op meevieren. Hij hoeft echt niet gigantisch uitbundig te juichen ofzo want de wedstrijd is nog niet gespeeld. Maar het hele team komt bij elkaar juichen in die hoek en hij loopt ervan weg. Hoe kun je dit nou verdedigen, het was gewoon een lelijke actie van hem.

Dus een beetje zelfvertrouwen, een beetje karakter hebben, een beetje "verliefd" zijn op je eigen mag niet? Heerlijk hoor. Mensen gaan al bepalen hoe je een doelpunt moet vieren, wat je moet doen.

Als Ronaldo een doelpunt viert net als een gek is het " hij is blij voor zich zelf " als Ronaldo "calma calma" doet is het een arrogante kwal, als Ronaldo zijn beenspieren toont is het " je moet God bedanken en niet je been spieren net als Messi het doet ".

Het is nooit goed wat Cristiano doet, maar men vergeet dat Ronaldo zoveel goeds doet, bijvoorbeeld dat kapsel van Ronaldo tijdens het WK (was met een reden) Ronaldo heeft laatst ook geld gedoneerd naar Palestinia. En nog zoveel, maar dat word nooit in het openbaar gezet.

16 juli 2014 om 15:27

Hier gaat het niet over een beetje karakter of beetje zelfvertrouwen. Ronaldo wordt vaak terecht geprezen voor zijn topsportmentaliteit en hoe die steeds het maximale uit zichzelf haalt. Maar die CL-finale sloeg nergens op, hoe die Ramos' goal niet viert is toch ongelooflijk?

16 juli 2014 om 15:33

volgens mij bedankt god messi niet, maar wijst ie naar zn oma. Gaat natuurlijk ook nergens over, maar das weer wat anders.

Heeft paestina met dat geld die raketten gekocht om weer de andere kant op te schieten??

Als ronaldo geld schenkt aan een goed doel staat het 9 van de 10x heel toevallig in de krant.
Er zijn nog veel meer "rijke" mensen die elke dag bakken met geld schenken, maar daar hoor je het vaak niet van, want die doen het alleen om anderen te helpen, niet ook voor hun eigen ego.

16 juli 2014 om 15:40

De reden voor het kapsel was voor het jongetje dat dmv zijn donatie een hersenoperatie kon krijgen en hij had de lijnen in zijn zo gedaan zoals het jongetje geopereerd was.

Ronaldo heeft geen tattoes want dan kan hij niet 2x per jaar bloed doneren. Hij doneert geld aan goed doelen, weeshuizen en landen zoals Palestina. Enkel het negatieve word in het nieuws gebracht omdat de rest geen haters trekt!

16 juli 2014 om 16:34

Was het niet zo dat dat verhaal onzin was en het jochie nog geopereerd moest worden?

16 juli 2014 om 17:06

@blinx, dat is nou precies het probleem dat ik met Ronaldo heb. Fantastisch dat hij zulke kinderen steunt en zoveel doet voor goede doelen, maar waar ik een ontzettende hekel aan heb is dat ook iedereen moet weten dat hij het doet. Waarom nou weer je haar zo doen, zodat iedereen kunt zien dat je de hersenoperatie voor zo'n jochie hebt betaald? Dat terwijl hij dergelijke bedragen in een dag verdient.

Ook dat hij uitgebreid over zijn bloeddonatie gaat vertellen. Doet dat lekker in stilte en doe het omdat je je daar goed bij voelt, niet omdat je je eigen PR wil opveizelen.

16 juli 2014 om 17:07

Inderdaad. De moeder van het kind heeft bevestigd dat het onzin is.

16 juli 2014 om 17:11

Er worden een hoop onzin verhalen verteld over Ronaldo, hij heeft die donatie gedaan ja maar daarvoor had hij niet dat kapsel. Dat was een onzin verhaal. Lees maar na: http://www.givemesport.com/478876-cristiano-ronald...

Tja what else is new....was het zelfde liedje de wedstrijd voor de finale Champions League. Laat de hele wedstrijd niks zien, doelpunt wordt voor hem gecreëerd, hoeft hem alleen maar binnen te schieten, en in plaats van zijn medespeler te bedanken moest hij perse eerst de hele wereld laten zien dat hij een record had van 15 doelpunten.

Ben niet Ronaldo's grootste fan maar de laatste maanden had hij last van blessures en die lijn trok hij mee naar het WK. De laatste wedstrijden in La Liga was hij ook al gewoon kapot. Tegen Valladolid na 8 minuten uit het veld en daarna de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Espanyol toch voor de warming up niet besloten te spelen. Daarna nog die CL finale waar je kon zien dat hij gewoon niet 100 was.

Zeiken over portugal en italie maar zijn kroatie kwam ook niet door de groep heen. Ronaldo is een geweldig mens en een wereldspeler maar zn lang seizoen hakt er gewoon in, kijk maar naar spanje

16 juli 2014 om 15:27

Aankomend seizoen gaat het alleen maar zwaarder worden. Naast de competitie, CL en beker ook nog de wereldbeker voor clubs.

16 juli 2014 om 15:53

Dat zijn maar 2 wedstrijden als ik get goed heb, maar hij heeft nu een vakantie en volgende zomer geen toernooi

Iets met spijkers en koppen.

Tja dit is nu eenmaal Ronaldo..
Tijdens het. WK miste hij kans na kans tegen Ghana, en klaagde erna dat zijn team niet goed genoeg is.

16 juli 2014 om 15:25

Wil je dat ontkennen dan? Postiga, Almeida en die Eder kunnen er toch echt helemaal niets van en ook Nani was niet al te best. Daarnaast kwamen er amper fatsoenlijke ballen vanaf het middenveld aan. Logisch dat Ronaldo dan klaagt over zijn mede spelers.

16 juli 2014 om 15:33

Ronaldo kreeg 4 of 5 grote kansen tegen Ghana, door wie kreeg hij al die kansen denk je??
Als hij ze gewoon afwerkt was Portugal door.
Het is makkelijk om de anderen de schuld te geven, maar je moet ook naar je eigen kijken, zeker als je zoveel grote kansen mist.

16 juli 2014 om 15:35

@fcda nee je klaagt niet over je medespelers als die niet beter kunnen. Je klaagt over je medespelers als ze hun taken niet uitvoeren, je klaagt over ze als ze hun best niet doen, maar niet als ze niet beter kunnen.
Het is een teamsport, dus je bent zo goed als de zwakste schakel. En de beste moet zorgen dat de mindere beter presteert en helpt m daar bij.
En pas als iemand zn taken niet uitvoert of de kantjes er vanaf loopt, dan heb je commentaar. Niet op iemand die gewoon niet beter is en kan.

16 juli 2014 om 15:36

Inderdaad ik ben denk ik een van de weinige mensen die ronaldo geen slecht wk vond spelen. Hij kreeg vaak de ballen 30 meter van de 16 meter, maar deed er als een van de weinige wel iets goeds mee. Ronaldo heeft baat bij een goede spits, maar die eder was met afstand de slechtste spits(!) van het wk en toch kreeg hij zijn kansen terwijl hij niet eens topfit was. Tja ik weet niet wat hij nog meer kon doen het zat er gewoon niet in en dat had hijzelf ook wel door

16 juli 2014 om 15:40

Elke kans die je krijgt, moet erin? Waarom maken zijn mede spelers hun kansen dan niet af, of zij mogen dat? Waarom klaag je niet over hun, waarom alleen als het Ronaldo is?

Daarnaast creëert Ronaldo veel van zijn kansen zelf. Kansen die hij krijgt, zouden anderen niet eens krijgen door de onkunde.

16 juli 2014 om 15:56

Omdat Ronaldo de beste kansen kreeg, en hij klaagt over zijn medespelers en niet andersom.
Trouwens die kansen kreeg hij allemaal door het werk van zijn team.
Het is dus totaal niet waar dat hij alles zelf moest doen.

16 juli 2014 om 16:06

Fcda

Costa Rica heeft anders een lekker elftal...

Kom op zeg, met die selectie van Portugal moet je USA en Ghana toch verslaan als je maar een beetje wil werken... Maar Boban slaat hier de spijker vol op zijn harses... Ze willen niet werken... ze zijn allemaal met zichzelf bezig en Ronaldo voorop!

16 juli 2014 om 16:20

Volgens mij hebben ze ook gewoon gewonnen van Ghana. USA is qua team gewoon sterker gebleken. Daar kan een niet fitte Ronaldo ook weinig aan doen.
Daarnaast zijn veel spelers bij Portugal op hun retour.

Portugal is daarnaast uitgeschakeld door de rode kaart van Pepe en de vele tegengoals tegen Duitsland. Ook Ronaldo zijn schuld?

16 juli 2014 om 16:43

Fcda

Waar lees jij dat ik schrijf dat het Ronaldo zijn schuld is?

Het is een team-falen waar Ronaldo zelf aan mee doet en sterker nog... in voorop loopt, om vervolgens in de media te roepen dat zijn team zo matig is. En dan bedoel ik vooral je zelf helemaal geweldig vinden en 0,0 inzet tonen.

Je geeft het zelf al aan, als team is USA beter... maar het kwaliteitsverschil is zo ontzettend groot dat mag Portugal niet laten gebeuren.

Beckerman vs. Moutinho
Jones vs. Veloso
Dempsey vs. Ronaldo
Cameron vs. Bruno Alves
Bedoya vs. Nani

Alleen Bradley en Howard zouden spelen bij Portugal... de rest niet!

16 juli 2014 om 15:32

Ik vind dit soort reacties zo irritant. Hou nou toch eens op over dat gelul over hoe Ronaldo is enzo en dat gezeik dat Ronaldo dit jaar beter als Messi was maar Messi vakker de ballon d'or heeft gewonnen. Waardeer vanuit Real en Barca kant dat jullie beide de twee beste spelers van de wereld hebben. Ik ben het gezeik inmiddels wel zat. Ik reageer op deze reactie omdat jij een Barca fan bent die deze discussie weer opwekt.

16 juli 2014 om 16:02

@ Tipi09

Het is door Ronaldo dat Portugal mocht mee doen met wk. Of was je dat al vergeten?!

Ik denk dat Ronaldo vaak genoeg in de spiegel kijkt.

16 juli 2014 om 16:16

Ik denk dat als hij auto rijdt, alleen maar het verkeer achter hem ziet

Hij juicht ook alleen voor zijn eigen doelpunten.
Ik vind het een erg irritante man, met hele narcistische trekjes.
Als hij de helft zou hebben van de de bescheidenheid van Messi, zou hij een hele groten zijn en veel meer een "teamplayer"; ook leuker om naar te kijken.
Nu gaat hij alleen voor eigen succes.
Helemaal eens met Boban

Slaat de spijker op de kop.

Ramos scoort één van de belangrijkste goals in de geschiedenis van Real en hij kijkt stoïcijns rond. Vervolgens gebeurt haast hetzelfde bij de beslissende goals van Bale en Marcelo. Dan versiert hij een penalty wanneer de wedstrijd al lang en breed beslist is, scoort de penalty, en juicht alsof hij de goal van Ramos of Bale heeft gemaakt. Als hij die avond niet gescoord had, dan zou hij maar een saaie avond hebben gehad.

Vreselijk mannetje.

16 juli 2014 om 16:46

@gutihaz

Wat een haat heerlijk hahaha, jij bent de enigste hier op voetbalzone die een vreselijke mannetje is en de grootste hater van allemaal..
Nooit positief over Ronaldo, zielig kind.
Ronaldo heeft record verbroken champions leauge topscoorder geworden liga, en dat nog op 50% want hij heeft veel wedstrijden gemist.
En meneer juicht 1 keer zo, en dan is het niet goed..
Jammer dat jij geen prof bent zoals Ronaldo??
Vies, misselijkmakend mannetje dat je bent bah walg van jou en dat zeg ik niet op basis van deze reactie alleen maar op basis van alle haat de afgelopen maanden..
Waar was jij toen hij 2x scoorde tegen Bayern en zo record verbrak??
Meneer had toen geen kritiek en dacht ik plaatst maar niks zieligerd

16 juli 2014 om 17:03

De feiten zijn hard voor een Real fan dat blijkt maar weer en realistisch kijken en je roze bril afzetten is blijkbaar heel moeilijk. Doen Ranos gelijk maakte, pakte hij de bal op en sloeg hem weg. Hij juichte niet. Toen Bale de winnende maakte, juichte Ronaldo niet. Toen Ronaldo zelf een goal uit een penalty scoorde, juichte hij op een belachelijk manier voor een film over hem.

En dat zijn niet de enige voorbeelden van Ronaldo dat hij het niet kan hebben dat hij niet belangrijk is.

16 juli 2014 om 17:12

@floyd A.

Toen Ramos gelijk maakte, wou hij snel doorgaan en maakt hij een vuist van Yes!! Dat was goed te zien op tv, hij wist dat Altetico gebroken was en het liefst wou hij voor dat de scheids wou fluiten de 2-1 maken met zijn team en dan een verlenging besparen. Er waren 5+ min en dus nog 2 min te gaan waarom dan tijd verspillen en zo uitbundig juichen als je de kans hebt om het snel af te maken..
Bij de 2-1 van Bale juichte hij zeer zeker wel, heb jij ergens een bron waar hij niet juichend op te zien is dan zou ik graag willen dat jij die met mij wilt delen..
Bij zijn penalty was hij zo blij, eindelijk weer een champions leauge en groten deels door hem met zijn record aan doelpunten dus mag ie een keer lekker goed juichenn!!! Bij 4-1 nota bene, als het 1-1 was zou je nog denken kom op is nog niet binnen maar bij 4-1 laat hem lekker alles eruit gooien waarom zoveel haat??
Tevens ken volgende keer je feiten voordat je zomaar dingen roept jochie.
Ronaldo is een held en dat zeg ik niet alleen omdat ik een fan ben want Messi is ook een held. Wees eerlijk en haat hem niet wat hij laat 9 van de 10 keer altijd zien waarom hij 1 van de beste is op het veld

16 juli 2014 om 17:15

Zo reageert een meisje van 12 ook als het iemand One direction beledigt.

Een geweldige voetballer, maar ook de grootste narcist die op de voetbalvelden rondloopt in Europa. Dat is ook de reden waarom hij nooit de waardering zal krijgen die hem toekomt. Sterker nog, de meesten hebben ronduit de pest aan hem. Hij kan het alleen zichzelf verwijten.

Ik vind Ronaldo een geweldige speler. Tijdens het WK was ie geblesseerd, en dan blijkt dar de rest van Portugal er gewoon weinig van kan.

Hoop dan ook dan As Milan snel Nani komt ophalen. Was een prutser is dat. Zoveel klasse, en er zo weinig mee doen...

Wat een verschrikkelijke zeikerd deze vent.

Ja, we zullen zelden een voetballer zien die ijdeler is dan Cristiano. Maar we zullen ook zelden een speler zien de beter, gedisciplineerder en constanter is dan Ronaldo. Ronaldo wijt héél zijn levenswijze, tot op de laatste druppel water, toe aan het voetbal en het perfectioneren van zichzelf. Hetgeen zijn teamgenoten hem dankbaar voor moeten zijn. Want een betere vervanger is er niet. Er is werkelijk geen enkele andere voetballer die de afgelopen 7 jaar steeds beter is gaan voetballen en zijn prestaties heeft geëvenaard.

Dit 'manco' is de reden dat wij de beste voetballer van de wereld aan het werk zien.

16 juli 2014 om 15:56

Over zijn persoonlijke vaardigheden, topsport mentaliteit en discipline zul je ook nooit iemand iets horen zeggen. Hij is in dat opzicht een voorbeeld voor iedere topsporter.
Maar in een teamsport staat het teambelang altijd voorop. Altijd. En Ronaldo is ook in het veld vooral met zichzelf bezig en dat kan ten kosten gaan van de teamprestatie. In dat opzicht kan hij veel van spelers als Robben of Messi leren.

Dat Ronaldo verliefd is op zichzelf was al langer duidelijk, dat is nu niet ineens tijdens de CL-finale of het WK gebleken. Terecht ook, hij is de beste voetballer van de wereld (omdat hij de Ballon D'or heeft).
Dat Portugal zo slecht heeft gepresteerd komt niet omdat Ronaldo verliefd op zichzelf is, maar omdat de kwaliteit van het team te kort komt. Het zijn precies dezelfde spelers als twee en vier jaar geleden en deze zijn niet meer van hetzelfde niveau als toen.

Ronaldo moest ten koste van alles de tweede wedstrijd tegen Schalke04 spelen ondanks dat ze eigenlijk al door waren. Dat dat deed hij alleen maar om dat doelpunten record te halen. 4 dagen later was hij onzichtbaar in de classico door oververmoeidheid, de laatste weken in la Liga kon hij vaak niet mee doen . Weg kampioenschap. Lang leve zijn doelpuntenrecord.

16 juli 2014 om 15:53

Ah ja, Ronaldo heeft het kampioenschap verpest Je begrijpt dat Ronaldo de persoon was waardoor Real überhaupt zoveel punten had verzamelt aan het einde van het seizoen. Ronaldo wilt elke wedstrijd spelen, weet je wie dat nog meer wilt? Iedere voetballer op deze planeet

16 juli 2014 om 16:03

Hij had Real kampioen kunnen maken als hij dat record niet belangerijk had gemaakt. Zijn ego is zijn kracht en zijn zwakte. In de laatste fase van het seizoen was het overduidelijk zijn zwakte, Als Real door zijn ego een kampioenschap misloopt moet je er gewoon kritiek op hebben.

16 juli 2014 om 16:22

Volgens mij liet Ancelotti ontzettend veel spelers in de competitie rusten voor de belangrijke wedstrijd tegen Atletico. Ook Ronaldo zijn schuld?

16 juli 2014 om 16:28

Zeker weten dat er ook kritiek op Ronaldo gegeven moet worden. Ronaldo speelt nooit super in de topwedstrijden, omdat hij daar de ruimte niet krijgt en niet zo technisch, behendig of snel als di Maria is in de kleine ruimte, van hem wordt verwacht dat hij de kansen die door andere worden gecreëerd afmaakt, dat is de grootste probleem voorin bij Real als dit niet lukt.

Ronaldo is egoïstisch net als Bale, dat weten alle Real fans dit is niet iets wat ter discussie staat. Ronaldo bewijst zich toch elk jaar en was zowel in de competitie als Cl super belangrijk, want kampioen wordt je niet door alleen de topwedstrijden te winnen, sterker nog Real won geen enkele duel van Barca of Atletico en toch stonden ze eerste vlak voor het eind. Beetje flauw om hem dan de schuld te geven dat hij er in enkele wedstrijden niet stond.

17 juli 2014 om 16:09

Hahaha jij kijkt dus nooit naar Ronaldo, hij is de afgelopen jaren technisch veel minder geworden, je ziet hem zelden nog mensen voorbij spelen zoals Di Maria wel kan en doet. Ronaldo is stijf geworden, je ziet het aan de manier waarop hij rent en zijn acties probeert te maken. Vroeger bij Man United was hij lichtvoetig en zeer behendig, maar nu is hij een en al spier en kracht, wat hem dus zo een goede doelpunt machine maakt. Ik ben zelf een grote Ronaldo fan maar als je hem vergelijkt met de jaren hiervoor is dit de waarheid.

16 juli 2014 om 17:05

Denken mensen zoals jij dan ooit eens na of praat je altijd gewoon wat mee?

"hij had Real kampioen kunnen maken als hij dat record niet belangerijk had gemaakt."

Dit geloof je nou toch zelf niet hoop ik. Sjonge, jonge!

16 juli 2014 om 17:54

De overbelasting komt toch ergens vandaan. Hij geeft extra gas in wedstrijden waar er niks te winnen valt. Je moet toch er ook alles aan doen om fit te zijn. Het was toch veel verstandiger geweest om niet tegen Schalke 04 te spelen en dan goed uitgerust tegen Barca 4 dagen later te schitteren. in plaats daarvan probeert hij een record te pakken voor persoonlijke eer en betaalt daar dan de prijs voor door overbelast en gebleseert te raken. Zijn ego brengt hem heel ver maar als mensen blessures als verzachtende factoren geven als hij faalt. Dan moet je ook kijken waardoor hij geblesseert raakt.

Beetje flauw om Ronaldo de schuld te geven. Kan hij er wat aan doen dat de verdediging al binnen 10 minuten Hummels vrij laat inkoppen? Of Pepe weer eens kortsluiting krijgt waardoor ze 70 minuten met 10 man spelen? Speelde geen goed WK maar hij was volgens mij ook nog wat geblesseerd en kan het ook niet allemaal alleen. Het is een rare snuiter, dat wel...maar voetballen kan ie.

Speelde niet best, maar toonde zich wel een waardig aanvoerder. Voor de wedstrijd met de mascottes knuffelen, genoeg aandacht voor het publiek, genoeg aandacht voor zijn team, en koste wat het kost voor zijn land willen voetballen ondanks dat hij niet fit was. Als ik dan een van persie of een Messi zie staan in de rust van een verleninging, een beetje rondlopen terwijl iedereen in een kring staat om elkaar op te peppen. Natuurlijk is het niet zo dat Portugal een san Marino met een ster is. Er zitten weldegelijk goede spelers in dat elftal, maar als je dan zo'n Pepe weer los ziet gaan, eder ziet voetballen en Nani werkelijk elke bal ziet verprutsen dan is het een beetje sneu om Cristiano maar de schuld te geven van het falen van Portugal. Toen Ronaldo Portugal hoogstpersoonlijk naar Brazilië schoot zou het zogenaamd niet door hem komen maar door de fantastische passjes van moutinho. Nu liggen ze eruit en is het ronaldos schuld.

Onzin vele voetballers kunnen voorbeeld nemen van deze man werkt hard helpt vele goede doelen
Soms komt hij arrogant over ,maar wij kennen hem niet persoonlijk

On over Portugal heb ik weinig te zeggen was een drama dit jaar
Na paar toppers vind ik niet dat Portugal een wereld team heeft

“Ronaldo moet eens goed in de spiegel kijken"
Volgens mij doet Ronaldo dit vaak genoeg

16 juli 2014 om 16:30

Nee, niet grappig, ook echt totaal niet grappig, dus stop maar.

Iets met oude koeien en een sloot...

Goeiemiddag hee laten we het nog eens hebben over ronaldo hoe hij juichde 2 maanden geleden in de Champions League finale... Sensatie zoekers!

Als Ronaldo niet zo egocentrisch en vreselijk gedreven was, was hij nooit zo goed geweest en had hij nooit zoveel bereikt. Daarbij hoort wel dat hij alleen met zichzelf bezig is op het veld en daarbuiten, maarja daardoor is hij wel al jaren samen met Messi de allerbeste, terwijl Messi misschien wel 2x meer talent heeft dan ronaldo. Voor mij is hij in ieder geval een groot voorbeeld.

16 juli 2014 om 17:18

En wat is daar positief aan? Voetbal is een teamsport.

Fuck die Kroaat man , Ronaldo is gewoon de beste speler in de wereld op dit moment . Hij kan er gewoon niet tegen dat Ronaldo de beste van de wereld is . Ronaldo is de beste klaar !!!!.

Achja, dat wisten we allang. Dit is gewoon low kick open deur trappen. Mij maakt het niet veel uit hoe spelers zich gedragen, zolang ze er maar niemand anders mee kwaad doen a la Suarez. En zeker als ze 1 op 1 gaan. Ronaldo is een kwal, maar wel eentje met een scorend vermogen waar niemand tegenop kan.

Ronaldo is een geweldige speler, het probleem is alleen dat hij dat zelf ook weet en dat op alle mogelijke manieren wil laten zien. Hij is de ultieme ijdeltuit en zo extravert als iemand in een verenpak tijdens de gay-parade. Dat maakt dat zoveel voetbalkijkers een hekel aan hem hebben.
Dat het ten koste gaat van het team wordt ook steeds meer duidelijk. Bij Real merk je steeds vaker de irritatie en nu zag je dat ook terug bij Portugal.

Ronaldo moet daar echt mee uitkijken, want zolang hij bovennatuurlijk blijft presteren is er niks aan de hand en zal het team hem (uit eigenbelang) blijven steunen, maar bij mindere prestaties wordt hij daar keihard op afgerekend.

Kom op hatertjes, reageer maar weer!

De spijker word hier op cr7 ze kop geslagen.
Hij was op 70% nog de beste van het elftal maar duidelijk niet fit en gemotiveerd omdat hij met middelmatige aanvallers moest spelen.

Ik word een beetje moe van de eeuwige polarisatie met Ronaldo als bad guy en Messi als good guy.

Tijdens het WK kwam Messi vlak voor de wedstrijd een van de kinderen tegen die mee het veld op mochten lopen. Het kind stak vol verwachting een hand uit. De 'heilige Lionel' zag het kind van de zeik niet staan. Ronaldo gaf op datzelfde WK kinderen voor de wedstrijd een knuffel en praatte met hen. Tot zover dan de discussie over de mensen Ronaldo en Messi, althans voor mij.

Als speler horen beide heren natuurlijk tot de besten van deze generatie. Maar uiteindelijk mogen ze de veters van spelers als Cruyff en Maradona niet eens strikken. Beiden zijn ze niet in staat een elftal naar een hoger niveau te tillen. Met name Messi kan slechts excelleren als het team volledig op zijn kwaliteiten is afgestemd (xavi, Iniesta, Mascherano). Zijn optreden op het WK vond ik persoonlijk ronduit beschamend, z'n actieradius is gewoonweg een belediging naar zijn team toe. In de knockoutfase heeft hij gewoon niks gepresteerd. He-le-maal niks.

Ronaldo is minder afhankelijk van het team om hem heen en heeft in ieder geval een betere werkethos dan Messi, maar ook hij kan 'zijn Portugal' niet op sleeptouw nemen. Als-ie weer es 12 onnodige scharen in één beweging eruit perst zou ik hem zelf ook het liefst in de 2e ring schoppen. Maar hij verzaakt in ieder geval nooit en gaat elke wedstrijd 90 minuten lang tot het gaatje.

Bottom line blijft voor mij echter dat beide spelers met hun mentaliteit en wijze van voetballen nooit en te nimmer aanspraak kunnen maken op de titel 'beste aller tijden'. Bij lange na niet...

Als ik Portugal zou ik me ook irriteren aan zijn teamgenoten. Op het WK was Ronaldo niet fit, maar zijn collega's waren zo slecht. Die spits daar wordt je toch gek van. Nani die maar wat deed. Niemand bakte er wat van en Ronaldo wilde het nog wel proberen maar het zat er niet in. Op doelsaldo uitgeschakeld dankzij een domme actie van ezel Pepe

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren