Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Locadia vat komst De Jong verkeerd op; PSV probeert contract te verlengen

Laatste update:

PSV heeft Luuk de Jong overgenomen van Borussia Mönchengladbach en hij zal normaal gesproken de eerste spits worden bij de Eindhovenaren. Jürgen Locadia heeft dat volgens Voetbal International opgevat als een motie van wantrouwen, maar PSV wil de aanvaller duidelijk maken dat dit absoluut niet het geval is en gaat proberen om het nog drie jaar doorlopende contract open te breken.

/

Technisch manager Marcel Brands zegt veel vertrouwen te hebben in de twintigjarige Locadia, die dinsdag nog scoorde in de oefenwedstrijd tegen FC Eindhoven. Volgens Brands breken spitsen normaal gesproken pas door rond hun 24ste en Locadia heeft dus nog wel even de tijd. Toch speelde de spits vorig seizoen al 31 wedstrijden, waarin hij 13 keer wist te scoren.

"Wij waren ook tevreden over zijn inbreng, maar vonden desondanks wel dat we ons moesten versterken op die positie", zegt Brands. "We hadden ervoor kunnen kiezen om Jürgen te verhuren en Tim Matavz te behouden. Omdat we in Locadia een spits zien die in de toekomst 25 doelpunten voor ons gaat maken, hebben we voor deze optie gekozen."

Denk je dat Jürgen Locadia de vaste eerste spits van PSV kan gaan worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met Locadia wordt je toch geen kampioen? En dat is nog steeds de plek waar PSV voor moet gaan. Zelf denkt ie geloof ik dat het een wereldspits is, maar heeft na het vertrek van Matavz weinig kunnen laten zien in de spits. Snap ook niet dat je zijn 3 jarig contract wilt verlengen. Laat hem eerst een jaartje presteren.

16 juli 2014 om 09:29

Ben het hier helemaal mee eens, De Jong is een veel betere spits ookal heeft hij een tijd niet gespeeld.

Ik vind trouwens niet dat Locadia dit als een motie van wantrouwen moet zien. Hij moet zich gewoon ontwikkelen achter een andere spits en als die vertrekt / niet goed presteert doorbreken als eerste spits die ook echt van waarde kan zijn voor het elftal want op dit moment kan hij dat nog niet zijn.

16 juli 2014 om 09:46

De jong een veel betere spits, op basis van wat?! Het verleden? Feit is dat locadia stappen aan het maken was en scoorde steeds meer en werd voetballend beter. En dat terwijl hij nog maar 20 jaar is. Denk dat hij als vaste spits dit jaar er zeker 20 zou hebben gemaakt. Of je daarvoor dan 5,5 mil. aan de jong moet besteden..

16 juli 2014 om 09:55

Hij heeft een tijdje niet gespeeld? Hij speelde gewoon bij Newcastle alleen presteerde dramatisch. Maar PSV geeft wel lekkere signalen af naar zijn talenten. Vorig jaar al richting Narsingh en Bakkali door Ruiz aan te trekken en nu dit. Logisch dat die gasten pissed off zijn. Zogenaamd de jeugd een kans geven maar wel paniekaankopen doen.

16 juli 2014 om 10:14

Locadia was echt hopeloos dit jaar. Veel kansen nodig om te scoren, daarnaast voegde hij voetballend ook maar barweinig toe aan het spel van Psv. Een willekeurige spits uit de hoofdklasse had er meer gemaakt. Locadia is niet het niveau wat Psv moet nastreven. Ik ben persoonlijk geen fan van Luuk de Jong, maar hij is wel 3 klasse beter dan wat ze nu hebben. Ik snap ook niet waarom ze het contract van Locadia open willen breken. Feyenoord gaat een hoop sterkhouders verliezen, dus die gaan ook niet meedoen om de titel. Denk dat het weer een makkelijk jaar gaat worden voor Ajax.

16 juli 2014 om 10:28

Narsingh kwam terug van een zware blessure en Bakkali haalde zijn niveau van voor zijn blessure en de eerste paar wedstrijden niet.
Daarom is Ruiz gehaald.

Mensen vergeten dat PSV een topclub is, en dat ze niet altijd de mogelijkheid hebben om rustig af te wachten of iemand zijn oude niveau weer haalt.

Locadia moet ook begrijpen, dat nu Tim Matavz weg is gegaan er een nieuwe spits bij moet komen. Laat hem maar bewijzen dat hij in de basis hoort !

16 juli 2014 om 10:32

@ De Wit

Locadia was hopeloos dit jaar? Die jongen speelt zijn debuut seizoen in een schandalig slecht Psv. Ondertussen word hij om de wedstrijd op de bank gezet omdat Tim Matavz ook moet spelen en kreeg hij pas in de 2e helft van de competitie het volledig vertrouwen. 31 wedstrijden waarvan veelal als invaller of na 60 minuten gewisseld te worden en dan alsnog 13x scoren. Als je het qua minuten bekijkt red Locadia de 25 volledige wedstrijden nog geeneens en loopt hij als debuut spits netjes 1 op 2.

En iedereen zegt maar dat Luuk de Jong 3 klasses beter is. Luuk de Jong werd topscoorder ibj Twente omdat Chadli en Ola John op de vleugels stonden. Alleen Ola John gaf al 13 assists dat seizoen. Locadia moest spelen met de naar binnen komende Depay, Bakkali en Ruiz. Hoe vergelijkbaar is dat?

Sterker nog, Luuk de Jong heeft aangetoond verre van het niveau te zijn van een buitenlandse subtopper. Dus je koopt een spits die bij 2 buitenlandse subtoppers compleet gefaald is en die noem je 3 klasses beter. Rare logica...

PSV is wederom eigenhandig de nek om aan het draaien van talenten. Dit verklaarde ik vooraf al aan. Locadia zou niet blij zijn met Luuk de Jong die uiteraard eerste spits is. EN zie hier het resultaat.

Als PSV slim was hadden ze bijvoorbeeld Marc Janko transfervrij vastgelegd. Iemand die zijn plaats weet als pinchhitter, maar toch ook een toevoeging is.

16 juli 2014 om 11:30

Op basis van wat is Locadia beter? Het maakt niets uit, laat het ze maar uitvechten, elke topclub (op welk niveau dan ook) heeft twee spitsen in huis en als Locadia beter is dan komt hij vanzelf in de basis. Erg naief van mensen om te denken dat je het alleen met Locadia kan doen.

16 juli 2014 om 11:54

Vergeet niet dat Psv in 90% van haar wedstrijden de bovenliggende partij was. Psv heeft veel wedstrijden verloren terwijl ze zelf 3 a 4 grote mogelijkheden omzeep hielpen en Locadia was vaak degene die deze opgelegde kansen miste. Janko was inderdaad een betere optie geweest. Hadden ze die vorige jaar gehad, had ie er gewoon 25 ingelegd. (ipv van de 13 van Locadia) Als spits van psv krijg je iedere wedstrijd minimaal 2 goede mogelijkheden. Dan kan het niet zo zijn dat je na 31 wedstrijd slechts op 13 doelpuntjes staat. Dat is gewoon niet voldoende...

16 juli 2014 om 12:32

Elk seizoen heeft zijn verrassingen.
Waarom zou PSV geen kampioen worden?
Waarom zou Feyenoord geen concurrent zijn voor een kampioenschap?
De intwernationals, die vermoeid kunnen zijn, zijn/gaan weg.
Waarom zou Ajax zomaar kampioen worden?
Kijk na 28/30 wedstrijden de stand en dan weet je iets meer, maar nog steeds niet alles.

16 juli 2014 om 13:07

@ De wit

PSV was in 90% van de wedstrijden helemaal neit de bovenliggende partij. Ze zijn reglematig ook gewoon weg gevoetbald, ook in de grotere wedstrijden. PSV behoort 90% van de tijd de bovenliggende partij te zijn. Maar dit is nu eenmaal niet zo. Dat is bij Ajax ook niet het geval en die is afgelopen seizoen nog het meest constant geweest. Lees: Constant, niet goed.

Nogmaals, je roept blind dat de cijfers van Locadia (13 uit 31) niet voldoende zijn. ALs je bedenkt dat het Locadia zijn eerste echte seizoen is bij Psv, hij zeker niet het volledige vertrouwen kreeg, PSV het slechtste sinds jaren was. Dan worden de cijfers al ene heel stuk indruk wekkender. Verder als jet het afspiegelt minuten tegen goal loopt hij gewoon netjes 1 op 2.volgens mij presteer je dan gewoon prima.

Maar even ter onderbouwing dat Locadia echt gewoon (meer dan fatsoenlijk) heeft gepresteerd:
- Matavz werd toch ook gekocht voor 7 miljoen en was topscoorder van Groningen. Die scoorde minder dan Locadia.
- Castaignos werd ook voor een flink bedrag gekocht door Twente, scoorder er ook maar slechts 14. Had wel meer minuten dan Locadia
- Bojan kwam van Barcelona en presteerde ook niet goed genoeg
- Sigthorson was ook topscoorder van AZ en scoorde er dit jaar bij Ajax ook maar 12 in 42 wedstrijden

Dus een korte conclusie
- 20? jaar oud
- debuut seizoen
- slechtste psv sinds jaren
- geen vertrouwen gekregen in eerste seizoenshelft
- scoort meer dan grote namen of dure aankopen van andere/dezelfde club
- loopt qua minuten/goals gewoon netjes 1 op 2

En dan vind jij dat Locadia slecht heeft gepresteerd? Laat hem maar naar Ajax komen dan als je hem niet weet te waarderen.

16 juli 2014 om 13:24

ben volstrekt met je eens, toen eenmaal de interesse van psv in de jong daar was zei ik al dat je vervolgens locadia af kan schrijven want slechts één van die twee zal maar spelen..

16 juli 2014 om 14:07

Jonge jonge, met alle respect, maak jij je lekker druk om je eigen clubje. Dat meneer Overmars niks wil kopen moet ie zelf weten en jullie vinden dat fijn, ook goed. Typisch een joodse eigenschap en niks mis mee. Wij doen dat anders in het zuiden..... Laat ons Aub...... En moderators dat Joodse is niet racistisch bedoeld, maar geld verdienen is al van oudsher een Joodse kwaliteit...... Hetzelfde als dat gezellig en gemoedelijk iets Brabants is

16 juli 2014 om 15:35

@ Vossing

Als ik wawt over PSV wil zeggen, dan doe ik dat en ga jij mij daar niet mee tegen houden. En als je dan toch wat wilt zeggen, ik houd me bezig met mijn eigen clubje want Locadia mag van mij wel naar Ajax komen.

Ik onderschrijf heel duidelijk het hoe en wat, mensen die verklaren dat de 13 goals van Locadia niet genoeg waren. Als je ziet wat andere spitsen in de eredivisie presteren dan kan je stellen dat het echt heel goed is wat Locadia heeft laten zien.

16 juli 2014 om 16:01

@d.bergkamp,

Sigi was langdurig geblesseerd, zal ook blij zijn als ie nog verkocht wordt deze zomer.
Castaignos kan Locadia een hand geven, want die kunnen beide totaal niet voetballen.
Bojan werd als rechterspits gebruikt, waardoor hij automatisch minder doelpunten maakt.
Matavz is nooit geen top spits geweest.

Als je goede spitsen erbij haalt, haal dan een Pelle of een Finbogason erbij. Vergelijk Locadia met hun 2 en je komt tot de conclusie dat Locadia niet de spits is die Psv vooruit helpt.

Laat hem ajb niet naar Ajax komen, als we een matige spits zouden willen hebben, hadden we Hoesen wel eerste spits gemaakt.

16 juli 2014 om 09:33

Klopt, maar hij is echt nog jong. Ter vergelijking, huntelaar speelde op deze leeftijd nog bij agovv, geef deze jongen tijd.

16 juli 2014 om 12:22

Helemaal gelijk, spitsen zijn vaak laatbloeier. Locadia heeft tijd en vertrouwen nodig!

16 juli 2014 om 13:25

vertrouwen krijg je niet door alleen maar op de bank te gaan zitten en spits nummer twee bent..

16 juli 2014 om 09:33

Locadia is een hele realistische jongen en had gehoopt dat hij nu echt zijn kans zou krijgen. Maar hij snapt ook heus wel dat een kampioenskandidaat niet een nieuw seizoen in kan gaan met 1 spits die maar 1 op 3 heeft gelopen in het seizoen daarvoor. En daarbij is het natuurlijk volstrekt logisch dat PSV in de zoektocht naar een tweede centrumspits in eerste instantie kijkt naar een versterking en niet naar een spits die achter Locadia als backup moet dienen.

Locadia heeft natuurlijk wel veel potentie en zal van Cocu ook zeker zijn minuten gaan krijgen, ook als de Jong het fantastisch gaat doen (wat nog maar afwachten is). Ik weet niet wat hij nu voor contract heeft, maar als dat een veredeld jeugdcontract is, dan snap ik een opwaardering best. Ook om hem te laten zien dat PSV echt met hem door wil.

16 juli 2014 om 09:52

Dus dan kiezen ze maar voor een spits die de afgelopen seizoenen 1 op 10 heeft gelopen Vind het allemaal maar erg wantrouwend in de richting van locadia

16 juli 2014 om 10:09

haha je praat over een ventje van 20 jaar die al 13 doelpunten heeft gemaakt in 31 wedstrijden voor PSV waar hij een groot deel hiervan op de bank begon, je heb er niet zoveel verstand van hea? hoe kan je een spits van 20 jaar al afschrijven..

Totaal ander type spits dan Luuk. Ben benieuwd wat nu eigenlijk de spelopvatting gaat worden. Voorzetten vanaf de zijkant? Ik mis een beetje de rode draad bij PSV mbt hun tactische spel.

Twente had het vorig jaar ook. Die speelden altijd met een aanspeelpunt/target man voorin (nkufo, Janko, Luuk de Jong) en dan kopen ze een castaignos die juist gelanceerd moet worden. Dat werkt(e) echt voor geen meter. Ik hoop dat PSV dit lot bespaard blijft en dat ze ofwel kiezen voor een systeem/spelopvatting dat goed past bij Luuk, ofwel voor een systeem wat goed past bij Locadia. Half half voor beide gaan heeft geen zin Imo.

Ik zou er niet raar van opkijken dat hij nu ontevreden is. Locadia is 20-21 jaar en staat op het punt van doorbreken, ondanks dat Luuk een uitstekende spits is was ik gegaan voor een talentvolle concurrent en niet voor een 'gesettelde' speler.

16 juli 2014 om 09:35

Bij Heerenveen kan dat ja, bij een kampioenskandidaat niet. Hoesen was toch ook geen eerste spits bij Ajax de afgelopen jaren? Hoesen en Locadia zijn in veel opzichten met elkaar te vergelijken.

16 juli 2014 om 13:22

Hoesen was dan ook geen jeugdspeler van ajax, PSV geeft in mijn optiek verkeerde signalen af aan hun talenten. Dat zie je ook in gedrag van Labyad, Bakkali etc.

16 juli 2014 om 13:59

Dat is toch volslagen irrelevant? Het gaat toch om de kwaliteit van het talent en het feit dat hij onder contract staat? Waar hij is opgeleid boeit toch niet?

Of moet je zelf opgeleide spelers wel laten spelen als ze niet goed genoeg zijn en mag je niet zelf opgeleide spelers wel op de bank zetten?

En gedrag van een speler is niet altijd veroorzaakt door de club. Dat wordt vooral veroorzaakt door de speler. Natuurlijk zijn er altijd twee partijen met een rol in communicatie, maar je stelt het veel te makkelijk.

16 juli 2014 om 09:37

Dan heb je straks twee talenten voor de toekomst op één positie. Een verdeling van ervaring en talent lijkt mij een betere oplossing. Memphis moest ook Mertens voor zich laten, en dat heeft uiteindelijk goed uitgepakt.

16 juli 2014 om 10:34

@ Hoodrich

Memphis moest Mertens voor zich dulden en dat heeft uiteindelijk goed uitgepakt. Locadia heeft 2 jaar lang Matavz voor zich moeten dulden maar scoorde vorig jaar op basis van minuten gewoon 1 op 2. Wat prima cijfers zijn voor een debuut spits. Dus Memphis kreeg de kans en liet het zien en er word geen concurrentie gehaald. Locadia laat het ook zien met minder kansen en krijgt een concurrent van 5,5 miljoen. Wat voor vertrouwen geef je precies af aan Locadia.

Als je een extra spits wilde en tegelijkertijd Locadia het vertrouwen wilde geven had je bijvoorbeeld Marc Janko als transfervrij 2e spits op gehaald. Locadia eerste spits en Janko als Pinch hitter. Luuk de Jong halen is gewoon Locadia de nek omdraaien. Tenslotte zal iemand van 5,5 miljoen en 1 mil salaris moeten spelen.

16 juli 2014 om 10:45

Een concurrent is een concurrent, of ie nou gratis is of 5,5 miljoen. Als Locadia daar niet mee kan om gaan hoort ie niet bij ons thuis.

Memphis kreeg wel de kans omdat Memphis niet in de as speelt maar aan de zijkanten. Hij kan dus een hele wedstrijd onzichtbaar en op momenten iets doen. Locadia heeft goede statistieken, maar voor het spel komt hij duidelijk te kort, en aangezien hij in de as speelt is dat veel lastiger te accepteren als coach. Locadia moet niet alleen scoren, maar ook kunnen doorkoppen, kaatsen, lopen, afschermen etc. Locadia bezit enkele van die kwaliteiten zeker, het is een sterke spits, maar Luuk de Jong is met veel meer eigenschappen verder.

Marc Janko zou dus totaal niet in het plaatje passen, Janko kan scoren, maar daar blijft het blij. Locadia heeft serieuze concurrentie nodig, geen excuus-concurrentie.

16 juli 2014 om 10:54

Matavz is toch verkocht? Dan zal je als topclub toch een spits moeten aantrekken waarvan je mag aannemen dat ie er direct staat? Ik neem hierbij aan dat er in de jeugd geen toptalenten rondlopen. Dit lijkt mij gewoon logisch hoor.

16 juli 2014 om 13:55

Inderdaad, alle posities horen gewoon dubbel bezet te zijn bij een topclub. Veel mensen staren zichzelf trouwens ook volkomen blind op het eigen jeugd verhaal. Punt blijft dat PSV streeft naar een zo goed mogelijke ploeg die kampioen moet worden. Het is mooi om dat op de goedkoopste manier te realiseren (dus met eigen jeugd), maar dat heeft gewoon veel meer tijd nodig.

Ik vind Locadia maar een matige spits. Heeft te veel kansen nodig om een doelpunt te maken. Misschien is hij ook te vroeg voor de leeuwen gegooid. Ik denk ook dat hij op een latere leeftijd pas gaat doorbreken.

PSV moest een tweede spits hebben. Locadia kwam duidelijk tekort vorig seizoen. Dus kiezen ze voor een nieuwe basis spits. Logische keuze in mijn ogen.

Bij PSV hebben ze geen vertrouwen in Locadia maar hebben ze met het laten lopen van huntelaar een deukje opgelopen daarom durven ze Locadia niet te laten gaan. Maar verhuur aan Nac of zo lijkt me goed.
Overigens lijkt mij Locadia ook niveau Hoesen, niet goed genoeg voor de top van NL.

16 juli 2014 om 09:40

Hoofdtrainer Phillip Cocu wijst op de wetten van de topsport om de situatie van Locadia te duiden. 'op dit niveau moet er altijd sprake zijn van concurrentie. Dat maakt je tot een betere speler, als het goed is. Jürgen wist al een tijdje dat we op zoek waren naar een nieuwe spits en ik moet zeggen dat hij daar uitstekend mee om is gegaan. Hij is ijzersterk en zeer scherp aan de voorbereiding begonnen. Ik vind hem gretig en dat is wat we graag willen zien.'

Met name het laatste laat toch zien dat Locadia prima met de situatie om gaat. Zo ontevreden is ie dus ook niet. Die jongen werkt keihard aan zichzelf.

Dit was volkomen te verwachten.
Locadia is de volgende jeugdspeler, die dus gaat stuiteren nu die overruled dreigt te worden.

Ook Hendrikx, Brenet en Ritzmaier zullen er achterkomen dat ze slechts als wissel en aanvulling van de selectie zullen fungeren.

16 juli 2014 om 09:47

Dat was te verwachten ja, maar daar wordt hij een grote jongen van. Locadia is gewoon nog niet goed genoeg, hij heeft 13 goals (voornamelijk intikkers) gemaakt in 31 wedstrijden. Daar kun je niet nog een seizoen mee in. Hopelijk gaat hij het uiteindelijk wel waarmaken, maar ook dat is afwachten, het talent spat er niet af.

Brenet dient inderdaad als aanvulling, met Hendrikx en Ritzmaier is het afwachten hoe ze zich ontwikkelen. Daar is toch niks mis mee?

16 juli 2014 om 10:36

@ Wouterke

Locadia heeft 13 doelpunten gemaakt in 31 wedstrijden. Als je het zo zegt valt het tegen.
Maar breng eens de bijbehorende Nuance aan.
Locadia heeft minuten voor 25 volledige wedstrijden. Dan loopt hij al 1 op 2.
Locadia was zijn eerste seizoen, heeft in de eerste seizoenshelft geen 5 wedtrijden achter elkaar mogen spelen. Goed voor het vertrouwen.
Locadia debuteert in een dramatisch Psv, het slechtste sinds jaren

Oftewel, als 20 jarige speler in je debuut seizoen in een totaal dramatisch PSV spelen en alsnog 1 op 2 lopen. Dat is naar mijn idee juist heel erg goed.

Locadia is pas 20 jaar en hij is momenteel (nog) niet goed genoeg voor een vaste plaats in de basis van Psv. Een motie van wantrouwen is het niet, hij heeft afgelopen jaar voor een speler van 19-20 jaar gewoon ontzettend veel wedstrijden gespeeld, meer dan gepland. En je kunt nu niet zeggen dat hij het fantastisch doet, hij mist nog veel te veel kansen.

Ik weet overigens niet of Locadia ooit dé spits van PSV gaat worden. Hij komt wat snelheid en vooral handelingssnelheid tekort. Dat lijkt me moeilijker te trainen dan passen, schieten of oogkleppen afdoen.

Locadia is 20 en dus een talent. PSV heeft de ambitie om kampioen te worden en kan dus niet met enkel een talent beginnen.

Ik zie hem nog ver komen, vind zijn spel hoopgevend gezien zijn leeftijd.

Wat is dat toch met die jonge ventjes daar bij Psv. Zit er iets in het water daar in Eindhoven? Locadia is toch (nog) niet de gedroomde eerste spits van seizoen 14-15 voor Psv? Dat zou hij zelf toch ook wel kunnen snappen? Hij zou blij moeten zijn dat hij samen kan spelen/trainen met de Jong en daar hopelijk veel van leert.

Verhuur deze jongen dan want als wissel word hij ook niet beter, deze jongen heeft potentie om een goede spits te worden maar dan moet hij de komende jaren wel veel spelen, en dan niet bij jong PSV maar bij een Ere Divisie ploeg.

16 juli 2014 om 10:13

Niet mogelijk, er is op dit moment geen andere centrumspits dan De Jong en Locadia. Één is te weinig voor een heel seizoen.

PSV had sowieso een extra centrumspits nodig aangezien er geen rond loopt in Jong Psv (vandaar de Schalk huur).de Jong was daarvoor niet de persoon die ik voor ogen had maar oke. Zover ik weet heeft Locadia daar helemaal geen amok over gemaakt. Bovendien kan een beetje concurrentie sowieso niet kwaad.

Het is ook niet Marcel Brands sterkste punt om een speler vertrouwen in te praten. Zeg dan dat iedereen belangrijk moet zijn voor het team en neem een voorbeeld aan oranje. Het lijkt me duidelijk dat je een extra spits wil bij vertrek van Matavz maar geef die jongen iets meer hoop dan; ik denk dat hij op zijn 24e belangrijk kan worden.

16 juli 2014 om 10:33

Precies en vergeet niet dat Locadia 13 doelpunten heeft gescoord in een toch matig draaiend elftal wat gewoon knap is, deze jongen moet gewoon blijven spelen aangezien PSV een nieuwe weg ingeslagen zou zijn, met De Jong geef je weer miljoenen uit die ook anders geïnvesteerd had kunnen worden.

Ik weet niet waar Voetbalzone het vandaan haalt dat Locadia het opvangt als een motie van wantrouwen, want dat heb ik hem nergens horen zeggen. Dat is gewoon puur een aanname. Locadia snapt zelf ook wel dat ze niet met een spits kunnen beginnen aan het seizoen en dat er meer goals moeten komen vanaf zijn positie. Daarnaast begint hij behoorlijk slecht aan de voorbereiding, is nog helemaal niet scherp vergeleken met de tijd dat hij met Matavz moest concurreren.

16 juli 2014 om 10:47

Voetbalzone haalt dit van VI. Alleen staat het nergens vermeld. Ook is dit de helft van het bericht, Cocu geeft namelijk wel aan dat Locadia er heel goed mee om gaat.

Locadia moet echt niets vrezen.
De Jong is echt een waardeloze aankoop.
Na zijn eerste transfert is hij een drama-speler geworden.
Ik vraag mij af waarom PSV zulke speler aan boord haalt ?

Het is toch helemaal niet zo vreemd dat PSV er nog een spits bij haalt? Elk team moet op alle posities dubbel bezet zijn en Locadia is op dit moment de enige spits. Tel daar bij op dat Locadia nog erg jong is.

Dus bovenstaande reacties vind ik een beetje voorbarig. PSV heeft vorig jaar aangegeven dat het zich meer op de jeugd gaat richten. Naar mijn mening hebben ze vorig jaar een redelijk aantal jeugdspelers toegevoegd aan de selectie.
Maar wat verwachten jullie dan? Dat het binnen een jaar met alleen eigen jeugd speelt???? Dat heeft geen enkel team. Ook feyenoord niet (wat jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding van NL heeft) en ook Ajax niet (dat dit jaar al 5 aankopen heeft gedaan).

PSV heeft op dit moment gewoon geen goede spits in de jeugd rond lopen (zie de aankoop van Schalk voor Jong Psv). Moet PSV dan maar een spits van Jupiler League nivo aantrekken om zo Locadia als eerste spits te behouden?? Als Locadia echt door ontwikkelt speelt hij de Jong vanzelf uit de basis.

Verder heb ik Locadia ook nergens zien zeggen dat hij het aantrekken van de Jong ziet als een motie van wantrouwen. Uit de reactie van Cocu (gelezen op een ander voetbal informatieve website) heb ik zelfs gelezen dat Locadia het juist heel goed oppakt.

Dus locadia contract word verlengt ?

update:
Zojuist van insiders op de herdgang vernomen:
Locadia liep er op de ochtend training als een zure bom bij.
Heeft al het vertouwen in psv verloren en heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om nog voor aanvang van dit seizoen uit te kijken naar een andere club.

Na vorig jaar de concurentiestrijd van Matavz te hebben gewonnen wil Locadia niet nog eens de strijd aan gaan.aldus aanwezigen al daar.

16 juli 2014 om 20:46

Nou dan moet die dat zeker doen. Als hij denkt nu al de spits te zijn van Psv dan mag hij van mij part weg. Psv wordt hierdoor niet slechter van.

Dit vat Locadia helemaal niet zo op. Dit verzint voetbalzone weer zoals wel vaker. Sensatie zoeken.

Daarbij zou het ook raar zijn als Locadia dit zou vinden. Je kunt moeilijk 40/45 wedstrijden spelen met één spits.

16 juli 2014 om 11:32

Zie hierboven...brands s boed in het verdienen van geld- en dat ook weer heel makkelijk uit te geven - maar vormt geen synergie met de technische staf.
Verhuur nu Locadia maar als er te weinig vertrouwen is, je kunt dan zien hoe de Jong het doet

16 juli 2014 om 11:38

en met 1 spits het seizoen in gaan?
erg slimme beredenering..........

Het geld brand(t)s in de zakken in Eindhoven en dan krijg je zinloze aankopen voor teveel geld.
En niet voor het eerst. 5.5 plus navenant salaris voor een bij 2 clubs islukte spits.....psv wil toch weer terug bij de top? Dan is dit een onlogische aankoop, immers Locadia was toch je spits? (imo ook beter dan de Jong).
Had gehoopt dat Psv had geleerd van Fnoord en Ajax, categorie huur Ruiz.

16 juli 2014 om 11:49

Hahaha mooie reacties van je.

Dus PSV moet de competitie in gaan met 1 spits?? En wie zegt dat de Jong in de basis start? Je zegt zelf al, je vindt Locadia beter. Als Locadia beter speelt dan speelt hij de Jong er van zelf uit.

Moet PSV dan een spits halen ala jupiler league niveau?

Zoals je (waarschijnlijk niet) hebt gelezen in mijn reactie hierboven heeft PSV op dit moment geen spits in de jeugd lopen die het nivo aankan van PSV 1 (vandaar ook de aankoop Schalk voor Jong Psv).

Dan de kwestie huur Ruiz. Dit wil ik absoluut niet goed praten want vond het zelf ook een rare zet. Maar als je achteraf kijkt is het toch niet zo stom geweest. Nashring kwam terug van een lange blessure, Bakkalli raakte geen knikker. En als ik me goed kan herinneren heeft Ruiz minimaal 2 keer een wedstrijd beslist. Dat zijn minimaal 4 punten die hij extra heeft gepakt.
Terug kijkend naar de eindstand van vorig jaar is PSV maar 2 punten boven Heerenveen geëindigd.

En wat betreft je laatste zin, zal ik ff mijn vorige reactie kopiëren:
Maar wat verwachten jullie dan? Dat het binnen een jaar met alleen eigen jeugd speelt???? Dat heeft geen enkel team. Ook Feyenoord niet (wat jaar in jaar uit de beste jeugdopleiding van NL heeft) en ook Ajax niet (dat dit jaar al 5 aankopen heeft gedaan).

Dus lekker makkelijk om iedereen na te praten.........

Locadia leuk en aardig hoor, maar is echt nog niet goed genoeg om alles in de basis te starten als je streven kampioen worden is. Hij heeft gewoon nog teveel kansen nodig voor een doelpunt en loopt eigenlijk tijdens de aanval altijd in de weg.. Hij krijgt zijn kansen wel hij is jong en heeft wel de potentie om een goede spits te worden.

Man, hij heeft ook geen last van valse bescheidenheid.
Hij heeft PSV ook niet aan een kampioenschap geholpen.
Ik vind het een van de mannen die wel wat naast de schoenen is gaan lopen. Hij is echt niet de superspits die ze nodig hebben, of ze gebruiken hem verkeerd, daar hebben ze in Eindhoven ook een handje van. Ze hadden hem moeten verhuren , dan had hij veel gespeeld en misschien wat van zijn arrogantie omgezet in daden. Hij vindt zichzelf veel groter dan hij werkelijk is.
Bescheidenheid zou hem wel sieren. Hij heeft net als een aantal andere spelers, zoals Willems, Bruma, Rekik en Depay, echt een "attitude". De enige die daar reden toe zou kunnen hebben is Depay, die is echt goed. Locadia, moet niet zeuren, maar hard werken. Hij verdiend vele malen meer dan de gemiddelde leeftijdsgenoot,daar mag je wel echt voor aan "bikkelen".
Wat een mannetje!!

16 juli 2014 om 13:05

Jij bent er ook 1 die dit voor waar aanneemt?
Zonder bronvermelding en terwijl speler en trainer juist het tegendeel zeggen?

16 juli 2014 om 15:20

Nee hoor, dat is gewoon mijn mening, dit vind ik al jaren van de jeugd van Psv.
ik heb ze wel meegemaakt op het Eurovoetbal toernooi, daar waren juist deze mannetjes arrogant en vervelend. Locadia was daar ook één van. Het is niet van horen zeggen, maar wel mijn mening. Ik vind dat er bij Groningen en Ajax meer wordt opgeleid met respect voor de tegenstander, maar vooral ook het publiek. Daar heb ik geen mening van welke snor of Gijp, of welke journalist ook, voor nodig.
Ik zie het gedrag op het veld en soms ook ernaast en daar vorm ik mijn mening naar.
Deze jongen moet echt leren bescheiden te zijn en hard te werken voor die bakken geld die hij verdient, of eerder krijgt. Als hij dat bewijst dan mag hij wat zeggen. Het zou ook heel goed zijn als hij zo nu en dan op zijn plek werd gezet. Hij heeft matig gepresteerd en dat moet hij zelf ook inzien, zo niet, dan moet iemand het dat eens duidelijk maken. Depay is tussen grote jongens en met een stevige trainer ook rustig en goed te hanteren. Dat is goed, daar kan deze knul nog wat van leren.
Om te beginnen: "ken je eigen niveau!!"

16 juli 2014 om 16:03

Hahahaha als er iemand niet arrogant is en super hard werkt is het Depay wel. Dus helaas kan ik de rest van je reactie ook niet echt heel serieus nemen.

En verklaar je nader met vervelend?? Op het veld, naast het veld, jegens tegenstander of jegens scheidsrechter? Verklaar je nader aub.....

Je gaat verder met:
Deze jongen moet echt leren bescheiden te zijn en hard te werken voor die bakken geld die hij verdient, of eerder krijgt. Als hij dat bewijst dan mag hij wat zeggen.

Locadia heeft een dergelijke uitspraak niet gedaan. Dit is wat de media (lees VZ) heeft overgenomen van VI. Helaas niet het gehele bericht anders had je kunnen uit de reactie van Cocu kunnen halen dat hij juist het tegenovergestelde heeft gezegd.

Dus de vlieger van je eigen mening gaat hierin helaas niet op want je weet niet de gehele inhoud. Lekker roepen en doen maar de feitenkennis??? Ho maar!

Als Locadia beter met z'n kansen omgaat dit seizoen kan hij eerste spits worden. Balvast is hij al veel meer dan ten opzichte van de eerste helft van vorig seizoen. lleende kansjes nog afmake

Ik snap die Brands echt niet, nooit gedaan overigens! Normaal gesproken breken spitsen pas op hun 24e door? Is dat zo? En zo ja. denk je dat Locadia nog bij PSV speelt als je zo met spelers omgaat? Zelfs wanneer hij goed om gaat met Locadia zal hij daar over 4 jaar niet meer spelen. Kortom; gelul van de bovenste plank!

Ben trouwens erg benieuwd of de Jong de juiste speler is voor Psv, toch vergelijkbaar met Locadia... ik denk dat PSV meer heeft aan een snellere spits die in de omschakeling erg belangrijk kan zijn. Luuk moet je ook voeden en zover ik weet zal dat tegenvallen net als de jaren hiervoor.

Nee, ik blijf Brands echt 1 van de domste Td's vinden die er zijn! Komt altijd met spelers die zich ergens reeds bewezen hebben.. wat dat betreft is de Jong weer een typische Brands aankoop. Helaas voor PSV is gebleken dat deze strategie je niet aan een titel zal helpen... tenminste kijkend naar de afgelopen jaren.
Dan moet ook nog gezegd worden dat de verdediging nog steeds van een niveau is om te janken.

Het beste was PSV kan overkomen is dat deze meneer de eer aan zichzelf houdt en opstapt, vind het echter vreemd dat de meeste PSV supporters nog steeds blij met hem zijn.. maar geven dan aan dat het komt vanwege de hoge transferbedragen die ze ontvangen hebben.. ik zal je zeggen, het zijn gewoon marktconforme bedragen die ontvangen zijn wat elke nietsnut voor elkaar had kunnen krijgen!

16 juli 2014 om 20:49

Nou Ronaldo was al op zijn 17e een topspits bij Psv. Locadia heeft die talent niet.

Locadia speelde geen 31 wedstrijden.
Alles bij elkaar geteld kom je aan 31 beurten dat is iets anders dan 31 wedstrijden.
Dat aantal gaat hij komend seizoen wel overtreffen mits hij blessure vrij blijft.
Of de jong er nou is of niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren