Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Geel laat zich niet opjagen: 'Dan doen we het met de huidige groep'

Laatste update:

Feyenoord speelt op 29 juli al zijn eerste voorrondewedstrijd in de Champions League. De selectie van de Rotterdammers is echter nog niet rond, maar technisch directeur Martin van Gaal zegt zich in gesprek met Voetbal International niet te laten opjagen.

/

"We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen", zegt de sportbestuurder. "Als het ons niet lukt de juiste mensen aan te trekken, doen we het gewoon met de spelers die we al hebben." Feyenoord legde Khalid Boulahrouz en Warner Hahn al vast, maar verloor met Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi drie basiskrachten.

De Stadionclub incasseerde daarmee al twintig miljoen euro. "Een uitstekend bedrag", zo oordeelt president-commissaris Dick van Well in het Algemeen Dagblad. "Het is prettig dat we eindelijk uit de rode cijfers zijn. Deze club had de afgelopen jaren maar één doel en dat was Feyenoord financieel weer gezond te krijgen. Dat is nu gelukt en daar ben ik heel erg blij mee."

Is de huidige selectie van Feyenoord goed genoeg om zich te plaatsen voor de CL-groepsfase?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als er niets wordt aangetrokken dan speelt Feyenoord gewoon weer geen Europees voetbal. Geruchten over nieuwe spelers zijn er genoeg in ieder geval, nu nog iets officieels.

16 juli 2014 om 10:42

We hebben sowieso 4 wedstrijden gegarandeerd En helemaal kansloos ben je nooit. Verdediging is alweer aardig op orde door de doorstroom aan talent en het aantrekken van Bouhlarouz. En met Manu heb je in ieder geval een buitenspeler erbij die meer scorend vermogen met zich meebrengt dan Schaken. Te Vrede is misschien niet zo goed als Pelle maar heeft wel al laten zien aardig efficient te zijn met zijn kansen. En het middenveld blijft gewoon in tact.

Ik zie het niet zo heel somber in hoor. Groepsfase CL gaan we niet halen nee. Maar Europla League moet te doen zijn.

16 juli 2014 om 10:49

@ Jerome010

Op het moment is de Vrij natuurlijk nog bij Feyenoord. Zodra hij vertrekt moet je toch wel heel snel een extra verdediger hebben. Je hebt eigenlijk geen rechtsback. Met Bouhlarouz en Beek heb je 2x een Rcv. Mathijsen, Kongolo en Nelom zijn 3 mensen voor 2 posities. Al met al heb je dus 5 mensen voor 4 posities. Dat gaat je halverwege het seizoen gegarandeerd op breken.

Het middenveld heb je met Clasie, Vilhena en Immers vrij aardig bezet. Vormer en Goossens er achter met talenten als Karsdorp en Sleegers.

Maar de aanval
Boetius, Verhoek, Manu, Te Vrede, Schaken en Achabar.
Schaken en Verhoek zijn verre van goed genoeg. Achabar is ondertussen ook wel duidelijk dat hij waarschijnlijk geen toekomst heeft bij Feyenoord. Te Vrede is een leuke 2e spits maar geen eerste spits. Waardoor je eigenlijk alleen Boetius en Manu over houd waar je wat aan hebt.

Van Geel zegt wel dat hij zichzelf niet op laat jagen. Maar hij weet dondersgoed dat hij niet met deze groep de competitie in kan.

16 juli 2014 om 10:54

De transfermarkt is nog tot 1 september open. Genoeg tijd nog voor van Geel om adequate vervangers te halen.

16 juli 2014 om 11:00

He Jerome.. Maar het hangt wel van de loting af he..is die eigenlijk al bekend?

16 juli 2014 om 11:01

We hebben ook Woudenber (linksback) en Lopes Cabral (rechtsback) nog. Maar er moet zeker wel nog wat bijkomen, dat is mij ook wel duidelijk hoor Maar haast heeft het niet wat mij betreft.

Overigens denk ik zelf dat Achabar wel degelijk een enorm talent is dat met de juiste begeleiding heel ver kan komen. In die spaarzame minuutjes dat hij mocht spelen heb je kunnen zien dat hij over enomr veel balgevoel en een goede techniek beschikt.

16 juli 2014 om 11:03

18 juli is die loting volgens mij Chris. Daarin hebben we inderdaad een hoop geluk nodig. Geen Zenit of Lille dus. Als we die eerste vCl doorkomen hebben we in ieder geval 2 miljoen en gegarandeerd groepsfase Europa League. Dat is denk ik het maximaal haalbare voor een Nederlandse club die voorrondes CL moet spelen.

16 juli 2014 om 11:11

@d Bergkamp

Ik had laatst commentaar op jou omdat ik vond dat je jezelf op de borst klopte. Echter, als je dit soort stukjes schrijft ben je ongeevenaard op VZ. klasse man. Ook helemaal niets meer aan je vlijmscherpe analyse toe te voegen.

16 juli 2014 om 11:13

Vrijdagmiddag is de loting om 12.00. Live te volgen via UEFA.com

16 juli 2014 om 14:12

Omdat je een groen balkje hebt. Heeft feyenoord niet al een stuk meer dan 20 miljoen geïncasseerd voor deze drie spelers.

16 juli 2014 om 14:16

10 miljoen pelle
7,5 miljoen Janmaat
8,5 miljoen BMI

16 juli 2014 om 14:43

Allereerst begrijp ik wat je zegt, maar dat hangt echt af van de doelstelling die gehanteerd wordt. Financieel gezond en stabiel lijkt mik prio 1.

16 juli 2014 om 14:59

verdedigend zit je centraal ok goed met kongolo, mathijssen en boula.

16 juli 2014 om 14:59

Pelle was dacht ik 8 en Janmaat 6. Dat heb ik tenminste gelezen.

17 juli 2014 om 03:19

@ Temlin

Zoveel geld heeft men anders nog niet te besteden, dus ik zou niet zo snel roepen dat er genoeg tijd is. Zo ie zo is het voor de Nederlandse topclubs al moeilijk om aan goede betaalbare (ervaren) spelers te komen, des te langer je wacht des hoger de vraagprijzen stijgen. Enige haast is wel degelijk geboden.

16 juli 2014 om 11:34

Dat is waar en dat zou jammer zijn maar het europees voetbal wordt ook wel zwaar overschat alszijnde "broodnodig". Feyenoord heeft de laatste jaren nauwelijks europees gespeeld, zeg maar gerust niet. En kijk wat Feyenoord de laatste jaren heeft bereikt. De schulden zijn weg en de talenten hebben zich toch dusdanig ontwikkeld dat ze de wereld versteld hebben doen staan de afgelopen weken. Dus ja, europees voetbal zou heel leuk zijn maar nodig niet.

16 juli 2014 om 14:48

Dit ben ik alleen met je eens als Feyenoord geen doelstelling uitspreekt qua competitie stand. Want als iets spelers versneld laat groeien is het Europees voetbal. Ga je volgend jaar de vruchten van plukken.

16 juli 2014 om 14:14

dan halen ze dat een jaartje niet ze zijn wel weer gezond en kunnen gaan bouwen aan een feyenoord wat weer voor de titel kan gaan spelen en een feyenoord dat zich later in europa kan gaan bewijzen

Die spits moet er komen, verder is het best een goede groep. Niet om kampioen te worden natuurlijk. Bouhlarouz en Matthijsen zijn beiden blessuregevoelig.
Kongolo is nog niet zeker van dat hij verlengt. Maar er zullen er nog wel een paar opstaan uit de jeugd.

16 juli 2014 om 10:40

Denk dat Te Vrede toch wel kan verrassen als hij eerste spits bij de mooiste club van Nederland!

Het heeft geen zin om vol in te kopen om maar die Champions League te halen, grote kans dat je toch een topteam loot. Op zich staat er bij Feyenoord een team dat bovenin de eredivisie kan meedoen, maar nog niet van het niveau is van vorig seizoen. Een spits en rechtsback zijn minimaal nodig. Aan de andere kant, Boëtius, Vilhena en Kongolo zijn een jaar verder en zullen een belangrijke rol gaan spelen, vorig jaar waren ze nog de talenten achter Clasie, Janmaat, de Vrij en Martins Indi. Die veranderde positie kan talenten soms naar grote hoogte stuwen, ik verwacht vooral van Vilhena een nadrukkelijkere rol dan voorgaande jaren. Wie weet hoe die drie zich ontwikkelen en hoe dat Feyenoord weer versterkt.

Met de huidige groep gaat het niet.veel worden, dan wordt het al heel moeilijk tegen Midtyland, Apoel Nicosia of Dnepropetrovsk. Laat staan tegen Zenit, Besiktas of Lile. Hij moet wel actie ondernemen ben ik bang.

16 juli 2014 om 10:45

Als je er miljoenen in gaat pompen die Feyenoord gewoonweg niet heeft, dan heb je nog geen garantie dat je ook maar iets bereikt.
Ik hoop ook dat Feyenoord nog iets gaat aantrekken, maar ben heel blij dat Van Geel geen onverantwoorde risico's neemt. Dankzij de mensen die dat wel deden zijn we nu nog puin aan het ruimen.

Maar het resultaat is wel dat we het inderdaad moeilijk gaan krijgen, maar dat is gewoonweg niet anders.

16 juli 2014 om 11:03

Ja je hebt wel gelijk denk ik. Alleen ik zou graag zien dat ze die eerste wedstrijd wonnen. Direct geplaatst voor in ieder geval Europ League en 2,1miljoen Euro in het laadje. Het heel mooi zijn als dat lukt zonder nu nog gekke aankopen te doen. 1 of 2 versterkingen lijken mij trouwens sowieso nodig, misschien gewoon nkg 2 transfervrije spelers. V Geel weet daar wel raad mee.

16 juli 2014 om 11:15

Die eerste ronde is idd heel belangrijk. Het zou daarom ook heel mooi zijn als een spits als Dost toch nog gehaald kan worden voor deze wedstrijden.
Maar goed, laten we Van Geel zijn werk maar doen, ik weet zeker dat hij alles doet binnen de mogelijkheden van de club om het team te versterken.

We zijn natuurlijk ook een beetje afhankelijk van Wolfsbrug. Hoe eerder ze een spits halen, hoe eerder Dost los zal komen,

We gaan het meemaken, maar nu zal de Feyenoordsupporter gewoon even geduld moeten hebben.

16 juli 2014 om 16:48

Dat denk ik ook. Dost zou prima zijn. Voor of na de voorronde hij blijft nuttig. We zullen zien.

Met de huidige groep kun je het wel vergeten in de Champions league, dan kun je beter iets meer betalen en zeker te zijn van een speler dan miljoenen verliezen omdat Feyenoord weer de CL misloopt en mag uitkomen in de EL. Geen slimme keuze van Martin van Geel, je kunt ook te rustig zijn onder de huidige omstandigheden.

16 juli 2014 om 10:44

Tja, Feyenoord kan er weinig aan doen dat Wolfsburg moeilijk doet over Dost. Anders hadden we hem al binnen. Van Geel houdt zich gewoon aan de vastgestelde budgetten en werkt binnen de mogelijkheden die de club heeft. En daarin doet hij prima werk. Risico's nemen doen we niet meer.

16 juli 2014 om 10:49

Wat hij nu doet is ook een groot risico, als Feyenoord EL moet spelen ipv CL dan kost dit de club miljoenen, weet niet of van Geel hierbij de juiste keuze maakt.

16 juli 2014 om 10:51

@ Kevinm

Het is heel duidelijk dat van Geel de juiste keuze maakt. Gokken op de Champions league kan je namelijk gewoon niet. En je verwoord het verkeerd, als Feyenoord geen Champions league haalt dan lopen ze miljoenen mis. Maar omdat die miljoenen niet begroot zijn kost het de club geen miljoenen.

Als ze EL spelen, dan spelen ze precies zoals het afgesproken budget en is er geen vuiltje aan de lucht op het gebied van financien. Spelen ze groepsfase Champions league dan harken ze 9 miljoen binnen die puur bonus zijn.

16 juli 2014 om 10:55

Precies wat D-Bergkamp dus zegt. We kunnen wel dure jongens gaan halen maar als we dan alsnog geen CL halen hebben we een probleem. In het nog redelijk recente verleden hebben we dit al eens meegemaak. Of ben je dit alweer vergeten? Ik heb vertrouwen in het beleid dat er nu wordt gevoerd.

16 juli 2014 om 12:54

Je hebt het mis Kevinm. Om in de CL te komen moet Feyenoord een club uit het volgende rijtje verslaan: Porto, Leverkusen, Altlethico Madrid, Napoli, Arsenal.

Je kunt kopen wat je wilt, maar voor Nederlandse ploegen is het schier onmogelijkom deze ploegen over twee wedstrijden te verslaan, zo ook voor Feyenoord. En wat als je dure spelers gehaald hebt en je haalt de CL niet, dan heb je ook een probleem. Helemaal als je dan ook geen kampioen wordt.

16 juli 2014 om 14:50

Eens met de heer Bergkamp

16 juli 2014 om 10:54

Als je aan deze groep Dost en een top centrale verdediger toevoegt, dan heb je nog geen garantie voor CL groepsfase. Sterker nog, als je de beste spelers van de eredivisie bij elkaar zet ga je het in de laatste voorronde nog verschrikkelijk zwaar krijgen. Daar kom je mogelijk gewoon een Europese topclub tegen.

Kansloos ben je nooit, ook niet met deze selectie. Maar de kans dat je als Nederlandse ploeg door de voorronde CL komt is gewoon erg klein. Dat van Geel daar niet op gokt door met miljoenen te smijten is hem alleen maar te prijzen. Feyenoord mag de handjes dichtknijpen met deze realistische en verstandige bestuurder.

Dit is nou de oorzaak dat Feyenoord nooit door de voorrondes kan komen. Elke keer de pech dat ze weer een heel nieuw team moeten bouwen. Heb er nu ook weer een hard hoofd in dat ze doorstoten. Echt zonde, want met het team dat Feyenoord het seizoen eindigde hadden ze makkelijk de groepsfase van de CL kunnen behalen.

16 juli 2014 om 10:44

Dit heeft Ajax ook of een andere club. Dit komt door de Fifa. De Fifa moet besluiten dat er van midden mei tot en met eind juni gewoon transfers gemaakt mag worden. Alles wat daarna komt mag niet meer. Zo kan iedereen rustig opbouwen in zijn organisatie. Daarnaast zal ook de kwaliteiten bij de clubs hoger blijven.

16 juli 2014 om 11:15

Dan had feyenoord zijn internationals voor het wk moeten verkopen en heel wat minder centjes opgehaald

16 juli 2014 om 11:21

@josephisu

Daarnaast zou Feyenoord wel sportief veel beter wezen en daar draait het toch om als supporter?

16 juli 2014 om 12:58

De Uefa moet gewoon de voorrondes aan het einde van het seizoen houden, zoals we in Nederland met de play offs doen. Aan het begin van het nieuwe seizoen weet je dan op welke podia je mag acteren en dan kun je daar rekening mee houden bij het samenstellen van de selectie. Het maakt nogal verschil of je op twee of drie fronten strijdt.

16 juli 2014 om 20:38

@Ah

Ik denk dat Feyenoord boven alles financieel gezond wilde zijn omdat gebrek aan geld ze al jaren remt. Ook nu omdat er een aantal miljoenen naar De Vrienden zullen gaan en ze financieel nog steeds niet helemaal baas in eigen huis zijn. Een goede generatie de kans en het vertrouwen geven en ze stuk voor stuk voor miljoen of 8 verkopen is denk ik zo gek nog niet. Na drie geweldige jaren zal de Feyenoordsupporter er alle respect voor hebben als ze kerngezond 5de worden. Denk ik.

Feyenoord moet gewoon duidelijk tegen de achterban zijn. Feyenoord heeft nu veel geld binnen, maar uit eindelijk is het niks toch. Bedoel ze moeten het allemaal aflossen. Feyenoord moet een voorbeeld aan Ajax nemen. Het klinkt raar, maar doe rustig en ga verder waar je goed in bent. Ajax werd ook kampioen in een jaar terwijl PSV iedereen haalde. Doe rustig ook dit seizoen is gebleken dat Feyenoord gewoon minstens bij de top3 hoort. Dat zou dit seizoen echt niet minder worden hoor.

16 juli 2014 om 10:52

Komt goed. Denk dat we nog 2-3 aankopen nodig hebben.

16 juli 2014 om 10:57

@rbn

Ik zou misschien helemaal geen aankopen doen. Tenzij het indirecte versterkingen zijn. Zijn het kaliber Vormer, Goossen, en Bakkal dan zou ik het niet doen.

16 juli 2014 om 11:01

Er moet sowieso een spits worden gehaald. Verder hebben wij 3 rechtsbenige verdedigers en Boulahrouz is regelmatig geblesseerd.

Ik weet niet of El Hamdaoui fit en afgetraind is. Als dat het geval is dan zou ik proberen om El Hamdaoui te halen. Voorin: Achahbar - El Hamdaoui - Boetius en daarachter Vilhena lijkt me geweldig. Zoveel voetbal heb je dan en Immers achter Vilhena en naast Clasie om het vuile werk op te knappen.

Opzich heeft feyenoord niet eens zoheelveel versterkingen nodig, één spits en nog een speler voor op de rechtsbuiten positie, verder kan het meeste wel opgevult worden, misschien nog een dragende kracht voor achterin, maar zie die maar ergens te vinden.

16 juli 2014 om 11:17

Ze hebben geen rechtsback en maar twee rechtsbenige centrale verdedigers. Psv weet wat er kan gebeuren als je met onderbezetting in verdediging aan competitie begint

16 juli 2014 om 11:18

Ze hebben wel een rechtsback?
Ze hebbe boularouz gehaald hoor?

16 juli 2014 om 12:36

En dan hebben we nog Lopres Cabral en Sven Van Beek als vervangers, Van Beek kan ook op het hard van de verdediging uit de voeten.

Zeker weten dat van Geel nog met 3-4-5 aankopen komt en dat dit ook gewoon goede versterkingen zullen zijn.

16 juli 2014 om 11:19

Ja, dat klinkt logisch. Van Geel haalt 5 versterkingen. Van welk geld zou ie dat moeten doen dan? denk dat een spits, een rechtsback en een rechtsbuiten die er meteen staan al compleet onmogelijk gaat worden. Of mika liponen en michel beukers moeten na een jaar of tien in dienst ineens wel toppers hebben gescout die jij en ik niet kennen

16 juli 2014 om 12:32

Met het geld van Pelle, Indi, Janmaat, De Vrij, Rodney Kongolo, de FIFA(Oranje), en eventueel ook nog van Vlaar, Fer of Guzman.

16 juli 2014 om 12:33

Waarom niet, hij haalde ook Vormer ,immers, Goossens, Singh, Janmaat, Pelle en te Vrede in 1x binnen met nog minder budget.
Geheel onrealistisch is het nu ook weer niet wat hij zegt natuurlijk.
Verwacht er zelf overigens nog maar 2 ( een spits, en een verdediger bij het vertrek van de Vrij) maar je weet maar nooit bij van Geel.
Tis nog lang geen 1 September.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze jongens niet verkocht zijn na de eerste (of tweede) voorronde CL wedstrijd en dan specifiek Pelle en Janmaat? Deze jongens spelen bij hun nieuwe club toch geen CL en de competitie is nog niet begonnen tegen die tijd.

16 juli 2014 om 11:39

Ja,dat kan ik wel.

Omdat hun nieuwe clubs graag al een tijdje met ze gewerkt willen hebben voordat het seizoen begint, en ze anders gewoon iemand anders halen.

16 juli 2014 om 12:11

@michiel

Ik begrijp dat de clubs dat willen, maar zullen ze echt 8 miljoen voor iemand betalen als ze hem niet echt nodig hebben en anders 'gewoon' iemand anders halen? Hij staat onder contract bij Feyenoord dus de kopende partij kan nog zoveel willen, Feyenoord kan bepalen of hij verkocht wordt of niet.

Je ziet genoeg 'last minute' transfers, dan hebben de clubs er ook geen probleem mee dat de spelers maar een aantal dagen/ weken bij de groep kan zijn tot de eerste competitie wedstrijd.

16 juli 2014 om 12:17

Je hebt ook nog te maken met de wensen van de spelers.

Als transfers niet doorgaan en spelers nog maar een contract voor een jaar hebben, heb je altijd het risico dat ze een jaar later gratis de deur uit wandelen, en dat is wat je nou juist niet wil.

Dvv20. Dat is idd wel een leuke kijk op deze situatie bij Feyenoord. Wanneer de markt tot 1 September open is, was dat gewoon een optie. Alhoewel, wat wanneer ze geblesseerd raken tijdens deze wedstrijden? Hoe dan ook, vind de gedachte wel grappig.

Martin van Gaal ook echt haha!

ALs je spelers haalt moeten het natuurlijk wel goeie zijn.dat lijkt me duidelijk.maar met deze selectie vraag ik me af wat we komend seizoen te bieden hebben.ik mijn ogen niet veel.er moeten echt nog wel wat spelers bij.ik had verwacht dat hij wel een behoorlijke schaduwlijst had.ach...ik denk dat er echt nog wel wat verserking komt.

Hoe doet die Lopes Cabral het eigenlijk?kan die niet op de rechtsback spelen?

16 juli 2014 om 12:02

Die schaduwlijst is er ook. Daarom kwam uit het niets ineens Bouhlarouz naar ons toe. Lopes Cabral is ook een rechtsback. Alleen hij is momenteel geblesseerd. Erg vervelend natuurlijk nu hij net echt aan de selectie is toegevoegd. Het schijnt een heel groot talent te zijn.

16 juli 2014 om 12:07

Ik dacht dat Bouhlarouz voor de centrale positie bedoeld was.maar rechtback kan ook natuurlijk.

We moeten zowiezo nog een spits hebben.met één spits red je het niet.

16 juli 2014 om 12:10

Ja klopt ook. Bouhlarouz is centraal verdediger maar zou ook op rechtsback kunnen. Evenals van Beek. Spits moet de prio zijn nu natuurlijk. Te Vrede is wel goed op zich maar als we wat beters kunnen krijgen graag. Achabar is een enorm talent maar of hij als spits succesvol gaat zijn bij ons betwijfel ik. Ik zou hem eerder achter de spits of rechtsbuiten zetten wanneer de ruimtes klein zijn.

Zomaar wat ideetjes voor van geel:

Drenthe: waarschijnlijk gratis over te nemen en misschien prestatie contract aanbieden
Patrick van Aanholt: ik had voor het wk gelezen dat feyenoord interesse in hem had. Wilt weg bij Chelsea. Bovendien is hij beter dan Nelom die vaak erg wisselvallig is.
Nathan Ake: misschien kunnen ze hem een seizoen huren van Chelsea. Is bovendien multi functioneel

Voor de rechtback positie zie ik namen voorbij komen zoals pele van anholt of dijkhuizen maar begin daar alsjeblieft niet aan. Voor deze jongens zal een transfersom moeten worden betaald en is maar de vraag of ze het niveau aankunnen. Denk persoonlijk dat ze niet beter zijn dan Van Beek of Boula.
De enigste rechtback die mij te binnen schiet is Gebre Selassie. Die was met euro 2012 echt goed en hoorde dat ze bij Werder bremen niet echt tevreden over hem zijn, maar weet dus niet of dat financieel haalbaar is.

Voor de spitspositie zou ik het liefst Guidetti zien komen en anders Dost. Mocht dat allebei niet haalbaar zijn dan zou ik ergens proberen een andere grote sterke spits te huren. Dat heeft namelijk al 2x eerder goed uitgepakt

Gewoon een truc om zijn onderhandelingspositie niet onder druk te laten zetten.

16 juli 2014 om 13:01

Is geen truc. 2 jaar geleden was precies hetzelfde.

16 juli 2014 om 14:40

Twee jaar geleden had hij geen cent te makken. Nu wel. Maar hij wil gewoon clubs niet het idee geven dat hij haast heeft, want dat is een zwaktebot tijdens onderhandelingen. Reken maar dat hij deze week nog versterkingen wil presenteren.

Daar word ik dus niet gelukkig van. Ik mag hopen dat Feyenoord nog versterkingen binnen gaat halen, dat hebben we gewoonweg nodig!

Dat Feyenoord vanaf nu officieel financieel gezond is, is natuurlijk wel geweldig nieuws

Interessant feitje: Feyenoord heeft in een weekje meer verdiend aan transfers dan in de afgelopen 12 (!) transferperiodes bij elkaar.

16 juli 2014 om 14:41

Dat is wel een treurig statistiekje. Vooral als je indenkt dat de laatste 3 transferperiodes nog aardig wat binnen is gekomen. Die jaren ervoor waren echt dramatisch.

16 juli 2014 om 16:09

Transferperiodes, bedoel je dan zomer apart van de winter? Dus laatste 6 jaar?

Verstandige vent. Ik verwacht nog wel wat mooie transfers, maar dus niet ten koste van alles. Intern kan je het vertrek van Indi en De Vrij wel opvangen. Een nieuwe rechtsback is wel gewenst. Beetje veel gevraagd van Van Beek om nu al basisspeler te zijn. Pelle zal ook absoluut goed vervangen moeten worden, dus niet door De Vrede, en ik verwacht/hoop nog op een goeie buitenspeler. Schaken en Verhoek zijn poep. Manu breekt maar niet door en dat zelfde geldt eigenlijk voor Achahbar, al heeft hij wat mij betreft wel recht op een echte kans.

Goed gedaan. Schuldenvrij en niet gek laten maken. Rutten een paar jaar zijn werk laten doen en je hebt stabiliteit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren