Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Dit mag niet het sportieve faillissement van Feyenoord betekenen'

Laatste update:

De miljoenen stromen binnen bij Feyenoord, maar door het vertrek van onder anderen Daryl Janmaat, Graziano Pellè en Bruno Martins Indi staat de kwaliteit van de selectie wel enigszins onder druk. De ploeg van Fred Rutten moet over anderhalve week al aantreden in de voorronde van de Champions League.

/

En dan moet er dus wel een geschikt elftal staan, betoogt Ron Smit, voorzitter van de Supportersvereniging van Feyenoord. Hij dringt er in het Algemeen Dagblad op aan dat technisch directeur Martin van Geel de kwaliteit van de selectie op peil moet houden: "De grote stappen die we nu financieel zetten, moeten niet het sportieve failliet van de club betekenen", aldus Smit.

"Dat zou zonde zijn, want Feyenoord en zijn supporters verdienen het zo om eindelijk weer eens Europees mee te doen. Is het niet in de Champions League, dan in elk geval wel in de groepsfase van de Europa League." Feyenoord incasseerde al meer dan twintig miljoen euro en de kans is aanwezig dat ook Stefan de Vrij en Jordy Clasie deze zomer uit De Kuip vertrekken.

Denk jij dat Feyenoord zich kwalificeert voor de groepsfase van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Overigens heeft Feijenoord toch aardig wat achter de hand, wellicht geen standin voor Pelle maar verder..

16 juli 2014 om 17:46

Middenveld blijft intact.. er komt zelfs een absoluut toptalent bij (karsdorp, beste landelijie A speler vorig jaar).. op de flanken is Manu erbij gekomen. Deed het goed bij Cambuur. De verdediging staat ook goed imo. Enige echt grote knelpunt is de spitspositie. Ernaast moet er gewoon in elke linie kwaliteit bij. Als ook De Vrij weg is heb je nabij de 10 miljoen te besteden schijnt.

Ryo (huren met optie tot koop), Dost (huren met optie tot koop), Ziyech, Bothegin en klaar.

Zo dat wordt een pittige voorronde dan voor Feyenoord.
Ze hebben ook nog niet voor iedereen een vervanger toch? Alleen van Beek voor Bmi?
Te Vrede voor Pelle of wordt hij geen eerste spits nu Bas Dost wrs niet komt?
Wie wordt de rechtsachter van Feyenoord?

16 juli 2014 om 09:24

DonShining Ik denk persooijk dat de achterhoede dan Van Beek-Mathijsen-Kongolo-Nelom gaat worden.

16 juli 2014 om 10:13

@Ricardodientje

Het zijn talenten dus absoluut geen zekerheid dat ze zich staande houden, talenten maken vaak nog fouten wat ook gewoon mag maar zo'n jonge verdediging mag niet te veel fouten maken.

En ik vind die Van Beek niet echt een goede speler, Kongolo vind ik een groot talent.

16 juli 2014 om 13:03

Ik denk het dus niet, want Boulah is niet voor niets gekomen en Feyenoord speelt liever niet met twee linksbenige spelers centraal. Er moet hoe dan ook een rechtsback worden gehaald, anders krijgt Feyenoord het achterin heel zwaar met Nelom, Kongolo, Mathijsen, Boulah, Van Beek, Lopes en Woudenberg

16 juli 2014 om 09:25

Verdediging is wel stabiel ook nu.

Nelom, Woudenberg, Kongolo, Mathijsen, van Beek en dan Boula nog. De verdediging zal het probleem niet zijn. Middenveld blijft gewoon bestaan zoals het was, er zal alleen wel echt een spits moeten komen.

En een echte/extra rechtsback is wel handig maar geen noodzaak nu nog.

Indi en de Vrij waren makkelijk op te vangen. Kongolo is een nog veel groter talent dan die 2 jongens. En met de Ervaringvan Mathijsen en Boula kan hij nu grote stappen maken.

Alleen Pelle is een echt groot gemis.

16 juli 2014 om 09:54

Is die Marc Janko die voor FC Twente vroeger speelde niks voor Feyenoord?

16 juli 2014 om 13:06

De verdediging is helemaal niet stabiel. Er is geen fatsoenlijke rechtsback voor in de basis en Nelom heeft mij nog altijd niet overtuigd. Is een degelijke speler, maar het kan beter. Daarnaast komt Van Beek nog tekort om een heel jaar basis te spelen en is Woudenberg een grote grap, want die flopte keihard bij Excelsior. Het is maar wat je stabiel vind. Ik ben er in ieder geval nog lang niet tevreden mee en zeker niet met Mulder of Hahn erachter, want beide zijn niet goed genoeg voor het niveau wat Feyenoord moet nastreven.

16 juli 2014 om 09:26

Eigenlijk hadden we Kongolo dus al voor Bmi. Linskback hebben we Nelom/woudenberg. Links centraal Mathijssen/kongolo, Recht centraal Van Beek/bouhlarouz en Rechtsback Lopes Cabral (momenteel geblesseerd). Van Beek en Bouhlarouz kunnen eventueel ook rechtsback dus er kan wat geschoven worden. Nog 1 echte rechtsback erbij zou echter een goede zaak zijn.

Te Vrede zal denk ik eerste spits worden zolang er geen nieuwe spits bij is.

16 juli 2014 om 09:32

Het belangrijkste voor de jeugdige spelers van Feyenoord is denk ik dat ze Europees gaan spelen. Misschien nog beter om dan in de EL terecht te komen, ik vermoed dat je meer leert om tegen clubs uit de EL te spelen.

16 juli 2014 om 09:44

CL redt Feyenoord al helemaal niet, dus fijn voor die jongens om te beginnen in de EL. Twee wedstrijden in de benen per week zal die jongens alleen maar goed doen.

CL kun je iig vergeten (ook als de spelers niet vertrokken waren) als je ziet tegen welke ploegen ze kunnen loten. Jammer maar helaas. Ajax wrijft zich al weer in de handjes dat ze de gehele CL pot voor zichzelf kunnen houden. Die worden echt slapend rijk haha.

16 juli 2014 om 09:37

Volgens mij niet. De UEFA heeft gewoon 10 miljoen uitgedeeld aan de eredivisie voor de deelnemers van de championsleague. Dat bedrag moet gedeeld worden als Feyenoord mee doet. Althans, zo begreep ik het altijd.

16 juli 2014 om 11:37

Wordt niet groter. Iedereen die zich plaats krijgt een x bedrag. Daarnaast verdeel je de tv inkomsten.
Leuk wat de supporters mekaar gunnen, maar ik weet wel zeker dat Marc dat extra geld toejuicht en ik eerlijk gezegd ook.

16 juli 2014 om 11:52

Dat kan je opzich toejuichen maar hoe langer we het slecht doen Europees. Hoe groter de kans wordt dat straks onze kampioen voorrondes moet gaan spelen. Dus misschien wordt het is tijd om wat breder na te denken. Want Ajax gaat straks ook ongetwijfeld weer 8 jaar achter elkaar geen kampioen worden. Zit je lekker met je centjes in de EL

16 juli 2014 om 13:43

Die voorrondes cl voor kampioenen zijn een grap, dat weet je he? Dus ook al gebeurt dat, wat echt nooit zal gebeuren binnen 10-15 jaar, zit de kampioen (ajax, want ja ook dat zit er aan te komen) wel goed. Ajax kan zich alleen maar verbeteren, maar se rest mag zich zorgen maken

16 juli 2014 om 19:59

haha dus jij denkt dat ajax vanaf nu alleen maar kampioen blijft worden voor altijd? Het is waarschijnlijk te lang geleden voor jou(ik schat dat je 12 jaar oud bent) maar een paar jaar geleden hadden we 3 cl plaatsen waarvan 2 direct geplaatst. dus ja zo snel kan het allemaal gaan.

17 juli 2014 om 13:26

Maar Degijp.
Jij weet toch wel dat er geen onderscheid is in het punten aantal @ CL en EL niveau?
Alleen op financieel gebied is er een verschil.
Met alle respect maar Feyenoord breekt niet eens potten tegen B Europese landen. Wat hebben hun dan te zoeken in de CL? Los van het feit dat ik denk dat ze die voorrondes sowieso niet overleven. Ze kunnen eerder punten voor NL pakken op hun niveau. En nee Ajax is ook niet van CL niveau, maar Ajax heeft duidelijk meer te zoeken in de CL dan welke Nldse club dan ook.

16 juli 2014 om 09:57

Dus..niet goed naar het wk gekeken? Alles is mogelijk tegen wie je ook speelt ook in clubverband. Je moet er alleen wel in geloven

16 juli 2014 om 13:44

Onzin, 1 duel is heel anders dan knockout systeem in europa. Flik zon kunstje maar is 2x.

16 juli 2014 om 19:10

Ik ben dan wel geen Ajacied, maar ik denk dat de meest supporters van Eredivisieteams alle Nederlandse ploegen het liefst zo hoog mogelijk in Europa zien spelen. Sowieso zullen er weinig Ajacieden puur en alleen naar het prijzengeld kijken, want Overmars geeft er toch bijna niks van uit. En als ze meer geld willen krijgen, zullen ze zelf een keer verder moeten komen in het toernooi in plaats van te hopen dat hun concurrentie het slechter doet. Ik denk dat de meeste Ajacieden zo ook wel denken.

Ach, er vertrekken met name verdedigers en met de doorstroom van eigen talent en het transfervrij aantrekken van Bouhlarouz is dit al grotendeels opgevangen. Alleen nog een echte rechtsback erbij zou prettig zijn. Hoofdzaak is nu een spits en dan hebben we de selectie eigenlijk alweer nagenoeg rond. Als we dan nog tijd en geld over hebben kunnen we doorselecteren en proberen de zwakkere broeders te vervangen voor betere. Denk hierbij aan Goossens en Verhoek bijvoorbeeld.

16 juli 2014 om 09:25

Juist, zo zou ik het ook doen. Ik vind Dijkhuizen van Roda of Pele van Anholt van Heerenveen prima backs voor Feyenoord. Spits zou ik niet weten?

16 juli 2014 om 09:30

Zouden op zich wel aardige opties zijn ja. Een spits zou ik ook even niet weten nu Dost out of the picture lijkt te raken en Guidetti sowieso te duur zal zijn (en waarschijnlijk naar Dinamo Moskou vertrekt omdat die wel bereid zijn zijn miljoenensalaris te dokken).

16 juli 2014 om 10:03

Typische fans van die voorzitter fans reactie overigens doe ik het ook. Maar Feyenoord moet rustig opbouwen. Niet onnozel geld weggooien. Met allen respect naar jullie bank hoor. Maar dat is echt geld verdampent. Kijk eens naar Goossens, Bakkal en nog wat van die figuren. Feyenoord moet niet willen kampioen worden. Daar moet die focus niet opzitten. Maar gewoon nu op langertermijn denken. Als Feyenoord slim is doen ze dat. Gewoon naar de langertermijn en over 2 a 4 jaar vollop voor de titel meespelen. Ook mee doen in de transfers tegen Ajax of PSV als er een speler gekocht kan worden bijvoorbeeld.

16 juli 2014 om 10:27

Natuurlijk gaan we voor het kampioenschap, dit betekent alleen niet dat we niet hoeven te verkopen. Ajax doet het toch ook goed terwijl ze ieder jaar hun sleutelspelers verkopen. We hebben alleen een spits nodig en misschien nog een extra rb

16 juli 2014 om 12:13

Niet realistisch vaan je om te denken dat we kampioen worden.

Het elftal van vorige seizoen is het niet gelukt, dan verwacht ik het nu met nog meer jeugdspelers helemaal niet.
Wat ahjacied al zegt, gewoon rustig bouwen en afwachten wat de eventuele aankopen en nieuwe jeugdspelers brengen, je kan in de winterstop nog altijd zeggen dat je ervoor gaat mocht het heeel erg goed gaan wat ik niet verwacht.

Ik geniet van de ontwikkeling van die jonge spelers bij ons er staat wat aan te komen. Al zeg ik wel dat de El een must is voor die gastjes, wat erg moeilijk zal worden om ons daarvoor te plaatsen.

16 juli 2014 om 13:04

Klopt helemaal wat je zegt. Nee als ze iedereen hadden gehouden, waren ze wel de voorronde van de CL door gekomen...haha nee dus. Plaatsing voor EL word volgens mij al moeilijk...

Rustig door bouwen en bovenin mee draaien en wie weet als alles op zijn plek valt een kampioenschap. Dit geld eigenlijk voor alle teams, PSV en Ajax zitten met hun selectie iets hoger dan de rest, maar dat zegt in onze Mickey Mouse competitie niet zoveel.

De moeilijkste periode van de wederopstanding van Feyenoord komt nu. Een aantal jaar geleden moest men verplicht terugvallen op talenten, dat heeft goed uitgepakt. Nu moet men bewust terugvallen en niet in de oude kooppatronen komen. Boulahrouz vind ik nog begrijpelijk, maar daar moet je er niet teveel van gaan halen.

Ik zou persoonlijk Dijkhuizen van Roda oppikken en twee backs uit de opleiding laten doorstromen dan ben je klaar. RB: Dijkhuizen, talent, talent Rcv: Van Beek, Boulahrouz, talent Lcv: Mathijssen, Kongolo, talent LB: Nelom, talent, talent

Als je geld investeert zou ik dat in een talentvolle spits doen en de rest alleen maar jeugd blijven gebruiken.

Verdediging is met Boulahrouz erbij, het jonge talent en uiteraard Mathijsen nog redelijk op peil, het middenveld ook, of Clasie en Immers moeten opeens verdwijnen.

Wel moet een scorende spits komen. Anders wordt het inderdaad moeilijk. Het zou zonde zijn als dat pas na de voorrondes gebeurt. Dat je een prima Eredivisie-seizoen hebt, maar alleen maar een paar wedstrijden in de voorronde waarin je wordt uitgeschakeld.

16 juli 2014 om 09:39

Je krijgt wel een totaal andere rechtsback. Ik denk niet dat Rutten met Cabral zal gaan spelen, waardoor je dus met Bouhla of Van Beek daar speelt. Dat zijn beiden toch meer verdedigers dan Janmaat. Die spits moet inderdaad ook snel komen en het liefst ook een buitenspeler, zodat Verhoek en/of Schaken kunnen vertrekken.

16 juli 2014 om 10:30

Je kan gewoon met 3 centrale verdedigers spelen, en opkomende backs dat kunnen die jongelingen best goed alleen een extra spits nodig dan hea.

Natuurlijk niet, Feyenoord komt hier echt wel boven op. Met wat gerichte aankopen + hun jeugd die doorschuift, komt het wel goed. Niet te dramatisch doen nu, dit probleem hebben wij jaarlijks bij Heerenveen.

16 juli 2014 om 10:07

De meeste Feyenoord supporters maken zich ook niet druk hoor, alleen is het wat Ron Smit zegt dat we wel verwachten dat er gewoon goede vervangers komen te staan op dat veld dalijk en vooral een spits erbij. We willen sportief niet meer inleveren en dat is ook niet nodig, er is geld alleen zal dat voor de Vcl niet meer gaan lukken ben ik bang, en dat is jammer.

16 juli 2014 om 15:58

Dat is zeker jammer. En het net wat je zegt.. kort dag voor de Vcl. Maar ik denk wel dat Feyenoord hun huiswerk wel hebben gedaan met lijstjes van spelers en eventuele opvolgers. Want ik zie de Vrij en Clasie ook nog zomaar vertrekken, helaas. Ik denk dan wel dat heel Feyenoord er een jaar voor moet nemen en het seizoen het moeten bekijken als een soort van overgangs jaar. Want als je je hele centrum as verkoopt heeft dat tijd nodig om weer op elkaar in te spelen. Helaas nogmaals want ik zag jullie met dit team van een week terug, hele hoge ogen gooien dit seizoen !

Koop dan een paar leuke spelers als je zo veel geld hebt gekregen. Geef dan zo'n 10 miljoen uit dan sta je er financieel nog altijd goed voor.

het is nog niet bekend geworden maar clasie gaat ook weg. zijn huis in haarlem word al leeggehaald met dozen en koffers.

dus je krijgt zo feyenoord 2 die moet gaan spelen in voorronde champions leauge. weer een seizoen zonder betekenis komende jaargang

Ik verwacht niet al te veel komend seizoen.het behalen van Europa League moet de doelstelling worden.

16 juli 2014 om 10:48

Europa League halen moet de doelstelling zijn? Vind je dat niet een beetje een laffe doelstelling voor een club als Feyenoord? Ik denk dat je ondanks je verkopen toch wel iets meer mag verwachten. Een heel seizoen schutteren en vervolgens op de valreep 5e worden vind jij dus wel prima?

16 juli 2014 om 13:48

Ik vind het nog ambitieus afca. Feyenoord heeft europees al jaren niks gepresteerd, en de selectie is momenteel uitgehold. Ik zie ze er zo uitvliegen in voorrondes el.

Ik vind het wel jammer, had liever een Feyenoord gezien in de Champions League met Pelle, Martins Indi en Janmaat. Zij zijn, samen met Clasie en de Vrij de betere spelers. Ik had het gewoon mooi gevonden als de WK-gangers nog voor Feyenoord in de Champions League konden spelen. Maar goed, ze hebben die transfers immers ook al verdiend. Ik verwacht dat Clasie en de Vrij voor de wedstrijd over anderhalve week ook al weg zijn. Welke spelers kunnen het dan opvangen?

Ik zit (met de huidige selectie, dus nog met Clasie en de Vrij) te denken aan deze opstelling:

Mulder
Boulahrouz
de Vrij
Mathijsen
Kongolo
Clasie
Boetius
Immers
Vilhena
Schaken
Manu
16 juli 2014 om 10:05

Deze spelers hebben afgelopen jaar de EL misgelopen tegen Krasnodan. Waarom denk je dat ze nu wel hadden kunnen winnen van een Arsenal of Napoli voor de CL?

16 juli 2014 om 10:24

Ho ho... dat interpreteer je verkeerd. Ik zeg niet dat ze kunnen winnen van Napoli of Arsenal, maar ik zou het gewoon mooi vinden als de WK-gangers blijven en ze in Champions League te zien spelen. Ben benieuwd hoe ze zich daar houden in het shirt van Feyenoord.

16 juli 2014 om 10:27

WK gemist Vierdag? Gisteren is niet vandaag he.

16 juli 2014 om 10:42

In 7 wedstrijden op een WK wordt je nog geen CL deelnemer.
Wat als Nederland tegen Real had gespeeld. Zijn we de partij tegen Bayern alweer vergeten? Dat is een heel ander niveau.
Als we geen Robben hadden gehad, wat was het dan geworden?

De Feyenoorders hadden zich in de EL kunnen laten zien. Dat is helaas niet gelukt.

16 juli 2014 om 10:56

Nee klopt, en vandaag is niet morgen, wat bedoel je nu met deze reactie?
Wat Nederlands elftal nu met de wedstrijden tegen Arsenal en/of Napoli te maken?

Volgens mij spelen straks alleen Clasie en Kongolo nog bij Feyenoord, beide zijn bijna niet gebruikt, dus ik zie het verband niet zo

16 juli 2014 om 14:59

@wandering
Reageer je op mij?
Het gaat om een idee dat de Feyenoord WK spelers in de CL zouden kunnen spelen voor Feyenoord. Dat is een absurd idee in mijn ogen want de zelfde spelers kwamen met Pelle als spits, en de rest, niet eens door de voorronde EL. Een paar wedstrijden in Brazilië verandert daar weinig aan.
Ze zijn alleen duurder geworden in transfer, echt geen betere voetballers voor een club.
Of denk jij dat Cillessen nu wel een strafschop pakt door deze ervaring?

Met deze opstelling mag je blij zijn als je top 7 eredivisie haalt.

CL sowieso een kansloos verhaal. Er zal toch echt wat bij moeten, wil Feyenoord iets in Europa te zoeken hebben.

Waarom gelijk zo in paniek? Ajax verkoopt elk jaar ongeveer zijn beste spelers. Juist door spelers te verkopen blijven de clubs bestaan.
En daarnaast, Bmi was al voorbij gegaan door Kongolo dus ga je niet missen. Pelle, ok je levert doelpunten in, maar daar ben je ook geen kampioen mee geworden (ajax ook niet met Huntelaar of Suarez). Dit is de kans om niet zo afhankelijk te zijn van 1 speler.
En door alle verkopen is er geld, dus er kan iets gekocht worden.plus dat er altijd leuke jeugd door komt.

16 juli 2014 om 11:06

Het maakt nog wel iets verschil of je 1 of 2 sterhouders verkoopt, of je verkoopt er 4 of 5.

Janmaat, Pellé en BMI zijn al weg, de Vrij bijna en aan Clasie wordt ook getrokken, dus je mist bijna je hele achterhoede, misschien je controleur en de beste spits van Nederland.

Dan lever je ontzettend veel kwaliteit in, dus ja ik zou mij ook zorgen maken als ik Feyenoord supporter zou zijn.

16 juli 2014 om 11:55

Janmaat, Pelle en de Vrij zullen gemist worden.

Martins Indi kan worden opgevangen door Kongolo. Boularouz kan ipv de Vrij of Janmaat maar op die posities verlies je wel kwaliteit inderdaad. Wel benieuwd of Cabral (en andere) talenten met het niveau kunnen aansluiten.

Ook Pelle opvangen word moeilijk, maar Clasie blijft denk ik nog een jaar.

Kwalitatief zal het wat minder zijn maar er staat nog steeds een redelijk elftal. Als talenten als Vilhena, Boetius, Kongolo en Manu zich weten door te ontwikkelen zie ik Feyenoord wel in de top 3 meedoen.

16 juli 2014 om 12:23

Voordeel is dat de naaste concurrenten ook kwaliteit verliezen, maar toch. Twente verliest Tadic, Rosales en waarschijnlijk Bengtson, daar komt alleen Kusk voor terug, dus ook Twente verliest enorm veel kwaliteit en doelpunten, Vitesse is altijd wat afwachten, maar met de ster van de eerste seizoenshelft Piazon en dan ook nog Atsu, dan ga je er ook niet echt op vooruit, van PSV is het ook afwachten. Eigenlijk heeft alleen Ajax zich daadwerkelijk versterkt

Zoals het nu laat aanzien zal Ajax fluitend kampioen worden, maar is dat natuurlijk ook wel aan hun stand verplicht, dit gezien het verschil in omzet met de rest van de Nederlandse clubs.

Geduld is een schone zaak zegt men.

Feyenoord heeft de schulden weggewerkt en kan nu stap voor stap weer richting ajax en psv kruipen qua begroting. Het zal wel tot 2020 duren maar dan zijn ze echt wel verder. Zie het positief, er kunnen weer nieuwe talenten doorstromen net als 3 jaar terug. Alleen is er nu een goed fundament.

Zie het niet zo somber in. De impact van het WK zal een enorme mentale boost geven aan Feyenoord. Ook aan de jonge talenten die eraan komen. Het minderwaardigheidscomplex dat we in Nederland mijlenver van de internationale top verwijderd zijn en er voor onze clubs per definitie niets te halen is in Europa is denk ik wel behoorlijk geslonken. Vertrouwen en geloof in eigen kunnen blijkt in voetbal toch vaak erg belangrijk te zijn. En voetballen kunnen de meeste Nederlandse talenten echt wel als de besten, zeker gecombineerd met een gedegen opleiding waarin techniek, tactiek en organisatie over het algemeen beter ontwikkeld zijn dan in andere landen.

anderzijds voor het nederlands eltfal is dit natuurlijk supergoed. spelers die nu naar sterkere competities gaan en hopelijk dan ook genoeg spelen. dan kan er over 2 jaar misschien wel weer wat moois gebeuren

ik denk niet dat feyenoord zonder echt versterkingen aan te trekken niet alleen niets in europa te zoeken heeft maar ook competitie kun je dan weer vergeten. maar het belangrijkste is idd uit de financiele schulden en bouwen komende jaren en een beetje geluk met aankopen/huurlingen

Uiteraard vertrekken Clasie en De Vrij nog. Maar Feyenoord mag zich nog wel eens achter het hoofd krabben voor welke bedragen ze bronzen plak-winnaars op het WK laten vertrekken.

Vervanging halen zal moeilijk worden, de CL onmogelijk. Wees als club dan ook eerlijk en open naar je supporters toe: gewoon zeggen waar het op staat. Niet net als bij Ajax blaten dat je terug wil naar de Europese top, om vervolgens in drie jaar 50 miljoen winst te maken zonder dat dat geld in de selectie wordt geïnvesteerd.

Ik zei voor het einde van het seizoen al dat alleen Pelle onvervangbaar is en daar blijf ik bij. Hij was alleen niet te behouden, dus daar zat niks anders op. Verder vind ik dat het elftal kwalitatief nog heel behoorlijk is.

Er moeten wel snel een nieuwe rechtsback en spits aangetrokken worden, maar echt zorgelijk vind ik het niet.

Nou, die voorronde gaan ze toch niet halen. Daar durf ik al mijn geld op te zetten. Hopen dat ze de voorronde van de EL wel halen, dan hebben we iig nog een extra club in de Europa league die punten kan pakken.

Denk niet dat ze het halen, hoop dat ze een goede vervanger halen voor Pelle anders wordt het een erg lastig seizoen voor ze. Vind overigens Fred Rutten een goede keus als nieuwe coach, denkt dat hij die jonge spelers kan laten groeien.

16 juli 2014 om 14:33

Ik denk dat Rutten eigenlijk een betere coach is dan Koeman. Oke..Rutten is geen kampioen geworden met PSV, maar advocaat en Cocu ook niet. Wel was het voetbal verzorgder.
En we kunnen het nooit bewijzen, maar Rutten 3 jaar met de selectie van Koeman en ik vermoed dat er wel Europees voetbal was gehaald. Qualitatief heb ik Rutten hoger zitten dan Koeman vanwege verzorgd voetbal. Ik denk dat Rutten een ieder kan verrassen

Laat ze maar investeren zoals ze de afgelopen seizoenen deden, misschien een prijsklasse daarboven, (Nederlandse) talenten in combinatie met talenten uit de eigen jeugd. Laat ze eerst maar hun eigen vermogen opbouwen met het geld wat ze nu verdienen. Als ze te snel willen nu zijn ze zo weer terug bij af. Bovendien hebben ze top gepresteerd met veelal eigen jeugd. Het feit dat er zoveel jongens met een Feyenoord-verleden in Oranje staan moet toch vertrouwen genoeg geven dacht ik zo. Een Boulah voor de ervaring kan nog, maar laat ze alsjeblieft niet meer zo tekeer gaan als toen met Makaay en consorten. Ik hoop dat het verstand dit keer zegeviert.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren