Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Real Madrid gaat akkoord met verkoop middenvelder aan Arsenal'

Laatste update:

Toni Kroos vertrekt naar Real Madrid, maar de kans dat hij daar gaat samenspelen met een landgenoot lijkt niet zo groot. Sami Khedira staat nu nog op de loonlijst bij de Champions League-winnaar, maar wordt al geruime tijd in verband gebracht met een verhuizing naar de Premier League. Volgens de Spaanse krant Sport staat Khedira voor een transfer naar Arsenal.

/

Het dagblad meldt dat Real een akkoord heeft bereikt met de Engelsen over een verkoop en dat Khedira voor vier jaar gaat tekenen in het Emirates Stadium. De transfer zou volgens Sport nog deze maandag afgerond kunnen worden. Khedira voelt zich volgens de krant 'niet gewild bij Real' en is 'altijd al fan geweest van Arsenal'. The Gunners versterkten zich eerder al met aanvaller Alexis Sánchez en halen rechtsback Mathieu Debuchy op bij Newcastle United.

De 27-jarige Khedira heeft er nu vier jaar bij Real op zitten en speelde 91 competitiewedstrijden voor de Koninklijke. Bij Arsenal kan de middenvelder de vijfde Duitser in de selectie worden, na Mesut Özil, Per Mertesacker, Lukas Podolski en Serge Gnabry.

Sami Khedira zou een geweldige aanwinst zijn voor Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Typisch Madrid dit. Je bent goed of niet goed. Wel mooi om te zien, ze kunnen veel kwaliteiten binnen halen. Eerlijk gezegd is Real wel de grootste club van de wereld. Als je ziet wat voor kwaliteiten ze allemaal wel binnen halen. Die James die ze bijna hebben en Kroos wat een geweldenaren zijn dat zeg. Ik ga dit seizoen met veel plezier naar Real kijken in de CL. Ik verwacht dat ze hem opnieuw winnen.

14 juli 2014 om 09:55

ik zou maar niet te zeker zijn van je zaak barcelona die ook flink aankopen doet bayern met lewandowski city en chelsea met mooie aankopen psg licht ook nog op de loer dus ik weet nog niet of het zo makelijk wordt

14 juli 2014 om 11:21

Ik weet niet of wij als Barca fans zo blij moeten zijn met de derde wereld aanvaller.. Balans lijkt mij totaal zoek. Real is in dat opzicht veel evenwichter. Misschien een verdediger erbij, keeper erbij en ze zijn klaar imo.

14 juli 2014 om 11:25

Ancelotti is een baas. Die regelt het wel weer.

14 juli 2014 om 11:25

ik heb er alle vertrouwen in dat dit een mooi seizoen wordt nog even een cv halen (hummels, benatia, verthongen) en we zijn klaar

14 juli 2014 om 11:56

De 5e? Zelalem is toch ook een Duitser? Prima aankoop voor Arsenal, Real Madrid gaat er iig niet op achteruit.

14 juli 2014 om 13:50

Helemaal mee eens, maar mijn gevoel zegt dat Suarez, Messi, Neymar een aanfluiting zal worden. Verder ben ik het met je eens wat betreft City en Bayern, die zullen wel weer kampioen gaan worden. PSG ontwikkeld zich ook geweldig

14 juli 2014 om 15:07

Als ze hem ook nog eenso de bij gaan kopen dan zie ik het wel spannend worden.denk sowieso dat het tussen manu city chelsea en arsenal gaat.hoop dat manu dan de kampioen gaat worden.

14 juli 2014 om 15:24

Inderdaad en vergeet eisfeld niet!

14 juli 2014 om 09:55

Maar waar gaan ze ze allemaal neerzetten dan? Isco vorig jaar met veel bombarie binnengehaald, die speelt dit seizoen dan geen minuut meer. En als Real Di Maria nog gaat verkopen gaan ze hem nog enorm missen.

14 juli 2014 om 09:58

Er komen zoveel wedstrijd aan voor Real, dat iedereen wel gaat spelen hoor. Di Maria zal inderdaad een gemis zijn. Maar ik betwijfel of hij weggaat.

14 juli 2014 om 09:59

@ Rodg

Daarom is de stap van een subtopclub naar een topclub altijd moeilijker dan men denkt. Boven gemiddeld of goed presteren bij een sub topper is de eerste stap. Maar er gelijk staan bij een topclub is een tweede stap.

Een mooi voorbeeld is James zelf bij Monaco. In het begin van het seiozen heeft hij zeker +/- 10 wedstrijden beroerd gespeeld. Bij Monaco mag je dan blijven staan en krijg je vertrouwen. Bij een club als Madrid sta je dan gewoon wissel omdat er een gelijkwaardige vervanger is.

En waar ze iedereen neer gaan zetten?
Isco + Jese zullen de eerste vervangers zijn voor Ronaldo + Bale
Di maria + James Rodriquez zullen op de 10 positie gaan spelen
Kroos zal op den duur vervanger worden van Alonso

Al met al is het heel goed verklaarbaar.

14 juli 2014 om 10:00

Di Maria gaat binnenkort naar Psg of United moet er nog tussen springen (wat ik zelf al niet meer verwacht).

14 juli 2014 om 10:06

Ik denk ook dat hij naar PSG gaat zodat Real James kan ophalen in Monaco, Hoe zit het verder met Utd qua geruchten?

14 juli 2014 om 10:12

Indd di maria verkopen is het zelfde als Kroos verkopen voor 25 miljoen

14 juli 2014 om 10:12

Even een kleine update over de laatste hardnekkige geruchten. Michu lijkt voor een jaar verhuurt te worden aan Napoli met optie tot koop. Markovic lijkt deze ochtrnd gekeurd te worden door Liverpool. En Vidal lijkt voor 35 miljoen pond naar Utd te gaan.

14 juli 2014 om 10:16

Er is eigenlijk niks veranderd, niemand weet hoe het zit en wie er op de 'lijst' staan. Op Vidal na dan. Afwachten maar.

14 juli 2014 om 10:23

@ Legendsonly,

Vidal voor "slechts"35 miljoen pond naar United. Woow dat is (heel) wat minder dan ik verwacht had. Dat is iets dat ik toch niet helemaal geloof. Juventus zal hun topspeler niet voor zo weinig laten gaan. Daar geloof ik echt heel weinig van. Dat zal naar mijn idee echt rond de 70 miljoen euro uit komen.

14 juli 2014 om 10:26

@ D-Bergkamp, Alonso en Khedira zijn echte controlerende middenvelders, Kroos en Modric zijn dat niet, dat zijn meer spelverdelers. Kroos is helemaal niet de logische opvolger van Alonso, want je gaat niet met Kroos en Modric op het middenveld spelen met James daarvoor. Wie gaat er dan nog verdedigen?

En Di Maria heeft bij Madrid altijd vanaf de zijkant gespeeld, op 10 zou je dan James, Kroos en Isco hebben. Beetje overdreven niet? Dus ik vind het nog steeds niets goed verklaarbaar.

Buiten dat doet Arsenal wel goede zaken de transferperiode. Die zijn zich op de juiste plekken aan het versterken, dit in tegenstelling tot Barca waar echt 0,0 beleid achter lijkt te zitten.

14 juli 2014 om 10:28

35 miljoen pond is 44 miljoen euro he, Als je daar nog wat mooie clausule's bij inbouwt kom je toch al gauw bij een bedrag van boven de 35 miljoen euro, Ik vind het ook een opvallend gerucht hoor maar Skysports meld het.

14 juli 2014 om 10:47

@ Rodg

Di Maria heeft vorig seizoen vrijwel het gehele seizoen vanaf de 10 positie gespeeld bij Madrid. Hier excelleerde hij, samen met Modric de beste speler van Madrid afgelopen seizoen. Terwijl Isco juist liet zien niet goed op de 10 te kunnen spelen. Isco is veel meer iemand van de actie en het schot en word daarmee veel meer als een winger gezien.

En wie gaat er verdedigen, tegen een aantal tegenstanders in de primera division hoef je vrijwel niet te verdedigen aangezien ze zichzelf terug laten zakken. Hiermee is Kroos naast Modric de indirecte vervanger van Alonso. Deze zal spelen tegen de grotere ploegen als Cvm. Tegen de kleinere ploegen kan je met een veel meer dynamisch en aanvallend middenveld spelen. Aangezien dan 1 van de 2 Cv's door kan schuiven naar CVM in een 3-4-3 systeem.

14 juli 2014 om 10:49

@ Legendsonly

Ik weet dat het in ponden is en dat het in euro's een stuk hoger uitvalt. Desodanks is de geschatte 44 miljoen euro nog steeds erg laag. Of word bijvoorbeeld Nani in de deal betrokken zoals eerder besproken. Dan is het beter verklaarbaar.

Zal United dan 4-2-3-1 spelen?
Herrera + Vidal als CVM blok
Mata - Rooney - Januzaj als AM blok
Van Persie als spits

14 juli 2014 om 10:56

Nani word idd waarschijnlijk in die deal betrokken ja. Voor zover ik weet gaat Louis 433 spelen of zoals jij het zegt 4231, ik denk eerlijk gezegt dat Louis Rooney liever kwijt dan rijk is of hem puur en alleen voor de spits positie wil gebruiken, Louis speelt liever met iemand als Mata of Kagawa op de 10 positie, Achja ik denk dat Van Gaal wel met een paar verassingen op de proppen komt want tactisch blijft het een geweldenaar.

14 juli 2014 om 11:10

@ Legendsonly

ALs Nani in de deal word betrokken is het al een stuk geloofwaardiger. 44 miljoen + Nani is een aardige deal voor zowel Juventus als United. Dus dat zie ik wel gebeuren. Dan creeer je wel een heel dynamisch middenveld met veel voetbal en veel loop vermogen.

En Rooney, voor mij is dat gewoon (met afstand) de beste speler van United. Op de 10 positie heeft hij geweldige seizoenen gespeeld. Daarom was de aankoop van Mata op zichzelf niet echt begrijpelijk aangezien die ook het best uit de verf komt op de 10 positie. Maar wat mensen meestal niet zien is dat Rooney zichzelf kapot loopt in een wedstrijd. Heeft een gigantische werkethos.

14 juli 2014 om 12:27

D-Bergkamp

Ancelotti hanteerde de 4-3-3 met de punt naar achter, dus zonder een 10. Di Maria stond op linkshalf. Daardoor exelleerde hij.

14 juli 2014 om 12:31

Khedira is absoluut geen controlerende middenvelder. Hij speelt als box-to-box middenvelder. Maar je hebt er wel gelijk in dat Kroos niet de logische opvolger is van Xabi. Dat is Illarra.

14 juli 2014 om 13:54

Di Maria speelde de laatste wedstrijden bij Real op de nummer 10. Illarramendi is de natuurlijke opvolger van Alonso, Kroos de opvolger van Khedira en James moet Di Maria doen vergeten (mits hij weg gaat) en zal wel gaan rouleren met Isco. Jesé komt ook nog terug van een zware blessure, die zal met Bale gaan concurreren

14 juli 2014 om 16:09

Nee, ook niet. Sinds Ancelotti overschakelde naar 4-3-3 heeft hij geen enkel moment teruggeschakeld naar een systeem met een 10.

14 juli 2014 om 16:38

Die D-Bergkamp komt het hier even allemaal vertellen alsof hij de waarheid in pacht heeft met z'n Di Maria het hele seizoen vanaf de 10 positie. Mag ik dan vragen waar de 10 volgens jou speelt, want daar gaat volgens mij iets mis.

En nee joh in de Primera Division hoef je niet te verdedigend, moet ik je er nog aan herinneren welke clubs in de finale van de EL stonden? Ook allemaal pannenkoeken zeker? Schei nou toch uit zeg!

14 juli 2014 om 10:16

@ahjacied er werd van meer ploegen verwacht dat ze wel even 2x achter elkaar de CL zouden winnen, maar dat blijkt toch donders moeilijk te zijn.

14 juli 2014 om 10:17

Helemaal mee eens Real Madrid is zoizo de grootste club die kan alles maken iedereen wilt het liefst bij Real spelen.

14 juli 2014 om 11:25

Grootste club: ja
Iedereen wilt daar het liefst spelen: nee

En ik weet niet of ze alles kunnen maken. Het laatste jaar van Jose was het bewijs dat je niet mensen voor de gek kan houden (higuain en Benzema). Het breekt een keer op.

Maar zo lang Real zich echt gedraagt als de Koninklijke, zullen spelers zich er naar gedragen. En dat lijkt de laatste 12 maanden prima te lukken.

14 juli 2014 om 13:18

Weer kraam je nonsens uit , je gedraagt nu alsof jij salaris krijgt van die club .

16 juli 2014 om 23:28

Puyol waar heb jij last van ahaha je bent gewoon jaloers man dat jou clubje niet draait. Als je het niet leuk vind wat ik typ reageer er dan niet op. Madrid is en blijft voor altijd de beste grootste club.

Dit zou een heerlijke aankoop zijn, ga zo door Wenger!!!!!!!

14 juli 2014 om 10:13

arsenal is nu echt goed bezig ja, beter dan al die halve aankopen van de laatste 5 jaar die ze elke keer deden
ik hoop wel dat ozil beter gaat spelen, vond hem op het wk niet erg sterk, nu zouden ze di maria nog moeten halen en een sterke verdediger voor sagna...ook zou ik de blessuregevoelige Vermaelen vervangen.
Mascherano wordt ondergewaardeerd bij Barcelona, misschien dat ze hem kunnen halen dan heb je echt een sterk elftal waarmee je voor de titel kan gaan

14 juli 2014 om 10:28

Die heeft net een nieuw contract tot 2018, lijkt niet haalbaar. Moet idd nog een extra CV bij en hopen dat er ook nog een RB gehaald word. Dan zie ik Arsenal wel hoge ogen gooien voor komend seizoen.

14 juli 2014 om 11:06

Zeker een heerlijke aankoop mocht dit doorgaan, Khedira is zo goed op zijn positie en verzaakt bijna nooit. Mocht dit doorgaan, hele grote kanshebber op de titel!

14 juli 2014 om 12:12

Ja, dit wordt echt een heerlijke elftal zo man! Hier kunnen ze echt mooi voetbal mee spelen. Als dat lukt, wil ik er eens naartoe. Mooi stadion, prachtige club met Nederlandse invloeden... en nu ook weer kans op de titel met zulke goeie spelers.

14 juli 2014 om 13:50

Aanval van Arsenal is om te watertanden met Sanchez, Ozil, Wallcot, Ramsey en Chamberlain. Ik had eigenlijk wel gedacht dat ze nog een RB zouden halen en een vervanger voor Mertesacker, want die kan eigenlijk niet mee in topwedstrijden.

14 juli 2014 om 16:34

RB word debuchy. En ze zoeken alleen een cv en een spits en gk

Hoopte even op di maria...

Toch wel een upgrade vind ik van khedira naar kroos.

Voor engels voetbal en arsenal zal hij wel een goede toevoeging zijn wens hem succes!

14 juli 2014 om 10:11

@ Ryan030

Toch wel een upgrade vind ik van Arteta naar Khedira.
Woow!

14 juli 2014 om 11:20

Khedira is inderdaad niet van het niveau Real Madrid. Goed dat hij een stapje omlaag doet. Aan de andere kant had ik toch liever een andere speler bij Arsenal gezien op die plek.

14 juli 2014 om 11:58

Arepa

Kijk je wel ooit naar Real? Khedira is wel degelijk het niveau van Real. Heeft altijd heel verdienstelijk gespeeld. Ik vind het een rare zet van Perez. Wie gaat er dan spelen als Alonso geblesseerd is? Je hebt een breker nodig op het middenveld en die heeft Real alleen in de vorm van Alonso en Khedira.

14 juli 2014 om 12:00

@ Arepa

Welke speler had je dan graag gezien? Er zijn naar mijn idee weinig spelers die de rol van CVM positie bij Arsenal dusdanig goed in kunnen vullen. Er word namelijk meer verwacht dan een pure breker. Bij Arsenal moet een voetballende verdediger staan eigenlijk. Er zijn er maar weinig die aan dat profiel voldoen en Khedira is er toch wel één van.

Heeft een groot loopvermogen, fysiek sterk, kopsterk, kan verdedigen. Maar dat hebben veel CVM spelers. Wat Khedira als voordeel heeft is dat hij aanvallend ookv eel bij kan dragen. Dus echt de connectie tussen verdediging en aanval kan vormen.

Dit zag je o.a. bij Duitsland ook, hij brengt heel veel evenwicht in de ploeg maar is ook dusdanig ingesteld dat hij elke bal vooruit speelt.

14 juli 2014 om 12:38

Tristan

Illarra. Wie anders?

Voor Khedira is er geen plaats. Zowel positioneel als kwalitatief.

14 juli 2014 om 13:50

Alonso en Khedira vergelijken? Dat kan niet. Alonso is een CDM (geworden) en Khedira is een box to box. Khedira kan en zal nooit die positie van Alonso kunnen nemen. Hij mist wat in/overzicht en voetballende kwaliteiten.

Illarra is wel een speler die Alonso kan en zal opvolgen (of een Verratti en hopelijk komt ie).

Khedira hoeft niet perse te vertrekken, maar ik heb liever een middenveld met Kroos - Alonso - Modric nu dat di Maria vertrekt. Ik zou Khedira niet verkopen, maar ik zou hem ook geen basisplaats geven als iedereen fit is.

14 juli 2014 om 13:57

Nee hoor, Illarramendi is er ook nog, daarnaast heeft Real Pepe, Casimiro en José Rodriguez achter de hand voor die positie

14 juli 2014 om 13:59

Gutihaz

Je bent een beetje blijven steken in de tijd.

Ik weet dat je groot fan bent van Xavi en Iniesta, maar het type voetbal dat zij spelen is passe. Het voetbal is geëvolueerd en Barca is achter gebleven. Het is toch geen toeval dat Barca keihard onderuit ging tegen Bayern vorig jaar, en dat nu het Spaanse elftal (wat toch een soort van mindere kopie was van Barca) totaal faalt op het WK? Bayern heeft vorig jaar het nieuwe voetbal geintroduceerd. Atletico en Real spelen daar varianten van, maar tiki-taka is dood en begraven.

Khedira is in alles een speler die past in dat moderne voetbal. Sterk, loopvermogen, drive, mentaliteit. Atletico heeft dit jaar bewezen dat (bijna) niks meer dan dat nodig is om mee te doen voor alle prijzen.

Het is spijtig voor liefhebbers als jij, die blijkbaar alleen maar kunnen genieten (denk ik) van Thiago's, Xavi's en Iniesta's, en het hele positiespel voetbal, maar die tijden zijn nu echt geweest.

Ik zeg overigens niet dat techniek er niet meer toe doet, maar het is in mijn ogen wel relatief minder belangrijk geworden. Spelers als Kroos en Muller zijn natuurlijk echt belichamingen van het nieuwe voetbal; een goede techniek (weliswaar niet zo goed als Thiago, Iniesta), maar dat compenseren ze door 12km (als het niet meer is) per wedstrijd te lopen, mentaliteit, duels te winnen en snelheid.

PS: wel eens over dat Illara de opvolger van Alonso zou moeten zijn. Maar in mijn ogen zou het beste een middenveld zijn met Khedira, Kroos en Modric. Je hebt dan zoveel loopvermogen en techniek op het middenveld dat je bijna elke slag daar wint. Ze moeten dan alleen afspraken maken met wie er achter blijft als er 1 of 2 naar voren gaan. Maar met tactische wonders als Modric en Kroos moet dat wel lukken. Je middenveld lijkt dat erg op dat van Duitsland (khedira, Schweini en Kroos).

14 juli 2014 om 14:06

@blink

Waarom niet Khedira, Kroos en Modric? Je kopieert dat ongeveer het ijzersterke middenveld van de Duitsers. Ik leg in mijn andere post hierboven uit waarom dat zou werken

14 juli 2014 om 14:33

Ja kan maar waar zetten we Alonso? @ Chi7
Die is te belangrijk. Maar okay, ik geef toe, jouw middenveld ziet er ook heerlijk uit! Zet me toch even aan het denken.

Eindelijk hebben wij een betere middenveld dan Barcelona.

14 juli 2014 om 14:34

Het is natuurlijk niet helemaal waar dat Kroos, omdat hij meer rent, een mindere techniek heeft dan genoemde. Als Kroos de bal heeft gebeurt er altijd wat en hij verliest de bal niet vaak zo dom als Thiago.

Zelfde over Ozil en Ramsey, terwijl Ramsey misschien wel een betere techniek heeft

14 juli 2014 om 14:45

@wouter

Dat zeg ik ook helemaal niet, lees nog maar een keer.

Wel zeg ik dat Kroos technisch minder vaardig is dan Thiago, en dat is ook gewoon zo, al scheelt het niet veel.

14 juli 2014 om 15:30

Ik weet niet hoe jij dat kan beoordelen, maar ik deel die mening absoluut niet, en ik ging er vanuit dat dat jouw redenatie was.

14 juli 2014 om 16:36

je vergeet wel dat alonso 34 is, dus 1 a 2 seizoenen kan hij nog aan.

14 juli 2014 om 17:18

Chi7

Frappant dat je zoveel kunt halen uit één korte regel. Je onwetende aannames gericht op mij ben ik ook geen liefhebber van: 'je bent een beetje blijven steken in de tijd'.

Ben het er overigens niet mee eens dat Khedira alle aspecten van het huidige prominente voetbal beheerst. Daar blijft hij mijns inziens te beperkt voor. Hij mist verfijndheid. Ik denk dat zowel Real als Atletico vorig seizoen lang niet zo ver gekomen zouden zijn met Khedira in de basis.

Daarbij vind ik je stelling omtrent Atletico misplaatst. Zij hadden Simeone die zorgde voor een sterke structuur - in de omschakeling - en topspelers, wat aanzienlijk belangrijker is en zal blijven dan arbeidslust. Natuurlijk heeft dat laatstgenoemde wel een rol gehad, maar dat is niet waar het voetbal van hen om draaide. Zij toonden aan dat je met arbeidslust nog verder kunt komen, maar dat weet iedereen.

Ten laatste zou ik niet stellen dat techniek relatief minder belangrijk is geworden, maar dat de omschakeling belangrijker is geworden.

14 juli 2014 om 18:54

@gutihaz

Ik zeg niet dat Khedira alle facetten beheerst, maar hij past er wel verdomd goed in!

Verder zeg je met je laatste regel precies hetzelfde als ik. Omschakeling is belangrijker geworden, dat betekent automatisch dat techniek relatief gezien minder belangrijk is geworden dan voorheen. Misschien moet je dat concept nog maar is bestuderen, want volgens mij haal je absoluut en relatief door elkaar. Zie het maar als een taart in stukjes; als omschakeling een groter stuk is geworden, is techniek toch relatief (dus vergeleken met voorheen) minder belangrijk geworden t.o.v. de taart? Of denk jij dat de taart ineens groter is geworden?

PS: als je direct quote moet je dubbele aanhalingstekens gebruiken

14 juli 2014 om 19:01

@wouter

Het is inderdaad mijn mening, niet de absolute waarheid. Nee tussen die twee (loopvermogen en techniek) zou ik geen verband leggen

14 juli 2014 om 20:26

Zo interpreteer jij het. Het is waar dat techniek dan relatief minder belangrijk is, maar ik zou het niet zo stellen. Begrijpend lezen. Wel koddig dat eigenlijk je hele post ervoor dient om mij belachelijk te maken.

14 juli 2014 om 10:39

Voor Arsenal is het ook een verbetering. Win-win situatie.

Arsenal wordt op deze manier een gevaarlijke outsider! Heel mooi om te zien!! In de Bergkamp tijd volgde ik Arsenal op de voet, dit is in de loop van de jaren veel minder geworden, maar als ik dit zo lees wordt ik hier erg blij van!

14 juli 2014 om 12:14

Nou, inderdaad! Ik volgde ze ook niet echt meer, maar nu met Özil, Sánchez, die Spanjaardjes en die kleine Britse mannetjes hebben ze echt een firvool elftal! Dat kan mooi in evenwicht gehouden worden door Khedira.

14 juli 2014 om 12:50

Als dit zo doorgaat hebben we gewoon een bank met Jenkinson, Vermaelen, Monreal, Arteta, Flamini, Diaby, Rosicky, Wilshere, Cazorla, Oxlade en Podolski. Zo'n luxe zijn we hier niet gewend.

Is dit nou de speler die Arsenal nodig heeft? Nou niet echt de pure cvm...

14 juli 2014 om 10:05

Inderdaad ik heb hier ook een beetje een dubbel gevoel bij, Aan de ene kant vind ik Khedira een fantastische speler die Arsenal gewoon sterker maakt, aan de andere kant is het geen pure breker maarja Wenger knows, Laat hem maar komen om met zijn maatje Ozil te spelen ik kan niet wachten op het aankomend seizoen. Wat hoop ik dat we nu eindelijk echt mee doen met de grote jongens.

14 juli 2014 om 10:13

@ Legensonly

Hij heeft bij Real Madrid heel vaak naast Alonso gespeeld en Ozil er voor. Toen liep hij eigenlijk ook als pure CVM en bij het Duitse elftal heeft hij daar ook regelmatig gespeeld. Alles bij elkaar hoeft hij eigenlijk ook geeneens een pure CVM te zijn.

Wanneer we met Ramsey en Khedira naast elkaar spelen hebben we 2 spelers met body, verdedigende kwaliteiten, loopvermogen, voetballend vermogen. Wanneer deze wisselwerking goed is zullen ze samen de posities van CM en CVM af wisselen.

Juist die dynamiek kan doeltreffend zijn.

14 juli 2014 om 13:42

Met twee loopwonderen moet dat in principe kunnen lukken. Daarbij is Khedira wel echt een krachtmens, met zijn 1.89 en fysiek.

Naar voren zijn ze sowieso onverslaanbaar met dit middenveld en bovendien hoop ik dat Diaby hier en daar kan invallen, ook zo'n speler die het hele veld kan bestrijken en ijzersterk is in de duels.

14 juli 2014 om 14:10

Diaby? Die raakt bij zijn eerste duel weer geblesseerd.

14 juli 2014 om 14:42

Als dit zo doorgaat gaan we toch wel redelijk sterk staan.
Als Khedira er echt nog bijkomt denk ik dat onze beste opstelling met Giroud wordt. Ik ga me sowieso dus weer vaak opjagen

Khedira zou natuurlijk een geweldige aanwinst zijn voor Arsenal, hij is precies wat ze missen op het middenveld als het gaat om de combinatie van kracht, loopvermogen en voetballend vermogen! Met de aankopen Alexis, Khedira (mocht de transfer definitief dpprgang vinden) en Debuchy heeft Arsenal zich echt geweldig versterkt. Misschien nog een spits (remy) en een talentvolle verdediger (umtiti) aantrekken en dan is dit de beste transferperiode sinds tijden voor Arsenal.

Er is nu eindelijk sprake van een brede, sterke bank zodat er bij blessures basiswaardige vervangers zijn zoals o.a. Podolski, Cazorla, Chamberlain, Wilshere, Vermaelen en Monreal.

Szczesny
Debuchy
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Khedira
Ramsey
Walcott
Ozil
Alexis
Giroud
14 juli 2014 om 10:04

@ozill

Wat Arsenal wel mist is een echte topper. Type Bergkamp des tijds of een speler die er minstens 30 inschiet, zoals Van Persie. Er moet wel eens echt goed besteed worden. Ik had eerder die James gehaald van Monaco wat een topper is dat.

14 juli 2014 om 10:16

@ Ahjacied

Ze missen een echte topper? En dan komen met een naam als James die buiten het WK en de franse competitie weinig bewezen heeft?

Wat dacht je van Khedira die met Real Madrid de CL gewonnen heeft en wereldkampioen is. Wat dacht je van Ozil die een belachelijk aantal assists gaf bij Madrid en ook wereldkampioen is. Wat dacht je van Sanchez die bij Barcelona bij 40 doelpunten betrokken was?

Geen echte toppers? Nee we hebben geen Messi of Ronaldo. Maar met Khedira, Sanchez, Ozil, Ramsey hebben we er in ieder geval wel een aantal die persoonlijk voor een beslissing kunnen zorgen.

14 juli 2014 om 10:21

Sanchez en Khedira noem jij niet goed besteden? Er zijn geen haalbare topspitsen dus waarom zou Wenger een spits die maar ietsje beter als Giroud is halen terwijl iedereen bij Arsenal veel vertrouwen heeft in Sanogo en Campbell voor de toekomst? Wat je daarna zegt over James laat zien dat je barweinig kennis heb van James Monaco en Arsenal, Niet alleen heeft Arsenal een betere speler op zijn positie (Ozil) maar ook word die James hype gewopn gestoord, Hij scoort een pasr geweldige doelpunten op het WK maar mensen vergeten dat hij op het WK evenveel goals heeft gemaakt als in zijn hele Monaco seizoen.

14 juli 2014 om 12:53

Van Persie heeft er welgeteld 1 seizoen 30 ingeschoten, de andere seizoenen kwam hij vaak niet eens aan de 20. En we hebben geen echte toppers? Alexis, Ozil? Afgelopen seizoen was Ramsey volgens mij een van de, zo niet de beste middenvelder van de PL, dat zegt toch echt wel iets. En zoek maar eens een ander niet-Duits team wat at the moment 3 wereldkampioenen onder contract heeft, en binnenkort misschien wel 4.

14 juli 2014 om 16:43

James kost 75 mil (daarvan kan je wel 2 hele goede spelers kopen waar je team meer in balans is) en trouwens ik denk james alleen naar real wilt, arsenal mist alleen een echte topspits

14 juli 2014 om 10:15

Dan vergeet je nog toptalenten als Bellerin Gnarby en Zelalem die steeds nadrukkelijker op de deur kloppen, Ik denk dat als Podolski of Cazorla niet vertrekken dat Arsenal Gnarby moet verhuren.

Khedira is zeker een aanwinst voor Arsenal. Een sterk wk achter de rug en heeft bovendien een klik met Ozil. Nu nog een topspits erbij halen, echt jammer dat Mandzukic naar Athletico is gegaan, in mijn ogen was hij de ideale spits.

Sorry hoor maar als je Khedira laat lopen ben je niet al te slim als je het mij vraagt....maar goed, zie hem graag komen bij Arsenal :D

eindelijk geen arteta meer. ben zn balletjes breed zat.
khedira wilshere en ramsey
met shanchez remy em walcot in de aanval

14 juli 2014 om 10:34

En ozil dan?

14 juli 2014 om 12:53

Remy gaat niet komen. Wilshere gaat banken, of Arsenal gaat rouleren.

Als dit waar is wordt Arsenal een van de topfavorieten voor de titel. Ik hoop echt dat hij komt zou fantastisch voor de fans zijn en het is een echte topspeler. Nu alleen nog een topper voor centraal achterin, want Mertesacker kan echt niet meer

14 juli 2014 om 11:44

Topfavoriet? Dat zullen City en Chelsea blijven. We zijn wel altijd titelkandidaat. Mertesacker kan echt niet? We hebben het beste centrale duo en de minst gepasseerde keeper van de Premier League!

14 juli 2014 om 12:01

Een van de topfavorieten schrijf ik toch ook. En ik denk zeker dat Arsenal dat is met deze aankopen. En, voor mij is Mertesacker echt niet goed genoeg. Ben je soms de topwedstrijden vergenten afgelopen seizoen? Of heb je Per nu weer op het WK gezien? Hij komt echt wat kwaliteit te kort voor de top.

14 juli 2014 om 12:05

De topwedstrijden waren ten eerste een collectief falen en ten tweede een tactische fouten van Wenger die hij zelf heeft toegegeven.

Topfavoriet en titelkandidaat is een verschil

14 juli 2014 om 16:34

Dat Mertesacker zich nog staande kan houden is de verdienste van Koscielny. Koscielny heeft zijn handen vol aan het loopvermogen van Mertesacker.

14 juli 2014 om 17:55

Onderschatten jullie Per nou echt zo erg? Hij staat positioneel erg vaak perfect, waardoor hij die snelheid niet eens echt nodig heeft. Dat maakt hun zo'n sterk duo, perfect op elkaar afgestemd. Per heeft niet voor niets zoveel caps bij Duitsland.

Ik hoop niet dat hij meer dan 20m kost. Goede speler, maar niet de breker die Arsenal nodig heeft op die positie. Voetballend vermogen hebben we al genoeg, hopelijk is dit niet waar en trekt Arsenal uiteindelijk toch Schneiderlin aan, precies wat we nodig hebben!

Wat een modern en dynamisch middenveld, niet normaal meer. Modric en Kroos op je middenveld en Jamés op 10. Dit zal net zo een middenveld worden als Busquets, Xavi en Iniesta in hun gloriejaren. Di Mariá, Isco en Jesé nog op de bank. Alhoewel ik verwacht dat Di Mariá zal vertrekken.

Casillas (C)
Carvajal
Varane
Sergio Ramos
Marcelo
Modric
Kroos
Bale
Jamés
C.Ronaldo
Benzema
14 juli 2014 om 10:24

Geweldige aankoop! Khedira voegt echt wat toe. Er is maar 1 speler die in mijn ogen een betere aankoop is en dat is Mascherano. Denk dat hij staat te springen om eindelijk weer op het middenveld te spelen! Bij Barca gaat dat niet gebeuren dus ehh... Wenger work your magic!

14 juli 2014 om 10:54

Ben ook heel erg onder de indruk van Mascherano dit toernooi, lang geleden dat we hem zo als stofzuiger hebben gezien. Maar ik denk niet dat er nog een pure controleur als Macherano naar Arsenal komt. Khedira is de controleur die ook voetballend wat kan brengen, precies zoals Wenger wil.

14 juli 2014 om 12:00

Kroos speelt veel liever op 10, hoop en denk dat hij daar ook voor gehaald word. Overigens moet er ook sowieso altijd een breker op het middenveld staan. Dat zou met het vertrek van Khedira dus alleen Alonso kunnen zijn. Als zowel James als Kroos komt zal er waarschijnlijk altijd 1 op de bank zitten (ervan uitgaande dat Modric sowieso speelt).

14 juli 2014 om 12:03

Kroos scoort te weinig voor een Tien

14 juli 2014 om 12:14

Een 10 hoeft niet veel te scoren, zeker niet als je al BBC voor je hebt staan.

14 juli 2014 om 14:46

Real speelt niet eens met een 10! Kijken jullie uberhaupt wel eens wedstrijden voordat er gereageerd wordt? Real hanteert een 4-3-3 met de punt naar achteren, een beetje te vergelijken met hoe ajax speelt. Waarbij Di maria iets verder naar voren speelt dan Modric.

Grote kans dat Ancelotti zal gaan roteren met het middenveld afhankelijk van de tegenstander. Kroos is niet gehaald voor de 10 positie, maar voor rechts op het middenveld. James wordt gehaald als vervanger van Di Maria aan de linkerkant. Wat ik heel jammer vind, ondanks dat ik een groot fan ben van James heeft hij te weinig verdedigende kwaliteiten voor die plaats. Ik hoop tegen beter weten in dat Di Maria blijft.

Alonso, Modric en Illara zullen voor de CVM positie in aanmerking komen. Rechts op het middenveld zijn voor Modric en Kroos en links op het middenveld voor James en Isco of Kroos.

Voordeel is wel dat zowel James als Isco ook als aanvaller gebruikt kan worden. De enige wissel daarvoor is nu Jese, die nog niet zal spelen door blessure.

James zal daarnaast net als Isco moeten wennen aan de manier van spelen en zal mogelijk zweven tussen bank en basis in eerste halfjaar om daarna te laten zien wat hij kan. Had bij Monaco ook wat opstartproblemen, maar ging daarna los.

14 juli 2014 om 14:46

Hmm modric kroos alonso kan, maar ik denk dat je tegen minder sterke teams ook mrt di maria kan spelen in plaats van alonso. Dan schuift modric meer naar achteren en loopwonder di maria maakt meer meters en loopt gaten dicht. Als coach van real wordt je hier toch gek van haha.

14 juli 2014 om 14:48

Inderdaad juninho. Real speelt met cm's op het middenveld en dus zonder tien. Dat is nou wrm ozil op de vleugel moest spelen en uiteindelijk vertrok.

Khedira zou een geweldige aanwinst zijn voor Arsenal. Wat een topmiddenvelder. Past ook prima in de Engelse competitie. Arsenal gaat meedoen!

Ik vind khedira een geweldige speler , aanvallend niet de beste maar verdedigend en controleren echt een geweldenaar, doet Arsenal wel
Goed, vind hem beter dan arteta en die Fransman die se van Arsenal hebben gepakt.

Wow, Wenger en Gazidis snoeren nu heel wat monden.
What about Chelsea? Volgens mij waren zij niet eens geïnteresseerd.
Kheidira, Sanchez. Was het maar Augustus.....

Arsenal & Wenger hebben er zin in of niet?

Khedira,sanchez wie volgt?

14 juli 2014 om 10:25

@ Roy13

Debuchy voor de rechtsback, en ze zijn nog bezig met een keeper en een echte jonge Cv.
Wanneer Khedira komt hebben we met Khedira, Sanchez en Debuchy echt 3 hele goede spelers aangetrokken en de zwakste punten in het team echt opgelost.

14 juli 2014 om 12:06

Ik hoop dat hij ook nog een talentvolle centrale verdediger aantrekt. Varane, De Vrij of miscchien wel Caulker, helaas wel een product van Spurs maar wel een talentvolle speler die wel de stap naar de top kan maken denk ik

14 juli 2014 om 13:35

Varane? Denk je echt dat Real hun pareltje gaat laten gaan? De Vrij mag, Caulker hoeft voor mij niet.

Doe normaal Carlitto! niet Khedira, verkoop Casemiro, verhuur Illaramendi maar niet Khedira weg doen aub!! Alonso mag ook weg.

14 juli 2014 om 14:51

Casemiro wordt waarschijnlijk verkocht (veel belangstelling, oa Inter Milan), Illara staat in belangstelling van Porto en Khedira had gewoon geen zicht op een basisplaats met de komst van Kroos. Hoezeer ik zijn inzet zal missen, begrijp ik deze transfer wel hoor.

Daarnaast hoe kun je zeggen dat Alonso weg mag? Die man is zo belangrijk voor dit Real. Zonder hem zullen de opstellingen veel te aanvallend zijn. Hij zal geen 50 wedstrijden meer spelen in het seizoen, maar gaat echt nog wel een belangrijke rol spelen, zowel op het veld als in de kleedkamer. Na komend seizoen mag hij wel terugkeren naar Sociedad, maar voorlopig is hij nog hard nodig om de balans te bewaren op het middenveld.

Het komt uit Sport mensen! Een Barcelona getinte krant. Ik begrijp echt niet waarom dat Voetbalzone verhalen over Real Madrid uit Catalaanse kranten blijf publiceren. 80 van de tijd is het dikke zever! Als Real een akkoord had dan zou het in Marca en As ook gestaan hebben zeker!

14 juli 2014 om 11:46

AS meldt het ook. Althans dat stond er eerst, op Facebook. Zie ik nu niet staan.

Goede speler voor Arsenal. Nadeel is alleen dat ze er een blessure gevoelige speler erbij halen. Ze hebben daar er al veel van.

Niet alleen uit sport, meerdere media melden dit. Alleen wachten op de eerste betrouwbare bron.

Je zag gisteren trouwens dat Khedira echt gemist werd op dat middenveld. Is ontzettend sterk bal aan de voet en geeft bijna altijd op het juiste moment de pas. Als Wenger hem tactisch goed laat samenwerken met Ramsey is dit echt een win win situatie.

Er wordt her en der al gelachen met zijn blessuregevoeligheid. Maar dat valt wel mee. Op die lange blessure van dit huidige seizoen na ligt hij er gemiddeld nog geen 30 dagen per seizoen uit. We hebben al erger gehad

Superblij met dit nieuws! Voor het eerst sinds jaren dat Arsenal echt goed loopt in te kopen. Eindelijk durven ze een beetje geld uit te geven. Met Khedira / Ozil / Alexis / Debuchy hebben ze nu toch een aardige selectie. Ik hoop dat ze nog een goede CV en Spits kunnen halen . Ik hoop stiekem op Benzema

14 juli 2014 om 11:49

Jeetje, dit heeft niks met durven te maken, maar met kunnen! Benzema is alleen beschikbaar als Real nog wat geks doet op de markt.

14 juli 2014 om 12:10

@jairarsenal Daarin verschillen de meningen dan Ik volg Arsenal al heel lang en het heft niks met kunnen te maken i.m.o. Arsenal Draait al een decenium lang zwarte cijfers en heeft geld genoeg om grote aankopen te doen. Echter willen ze graag vasthouden aan de Mooie filosofie van talenten scouten en opleiden tot wereldtoppers. Toch ben ik blij dat Wenger nu inziet dat het aankopen van enkele wereldsterren om talenten als Wilshere en Ramsey bij te staan een goede stap is! Hoop echt dat Arsenal dit jaar een keer kampioen wordt!

14 juli 2014 om 12:14

Tuurlijk draaien ze zwarte cijfers, dat is het beleid. Feit is dat die zwarte cijfers keurig naar de afbetalingen van het stadion gingen. Nu dat is gedaan kunnen ze investeren in de selectie en dat ziet men gelijk. Ozil was een begin. Een decenium geleden was het 2004, het Emirates Stadium is het stadion is sinds 2006 in gebruik en de bouw was dus al een stuk eerder begonnen. You do the math.

14 juli 2014 om 13:04

Je kunt Arsenal al heel lang volgen, maar MOTD is niet genoeg he. Als jij ze echt zou volgen zou je weten dat ze niet uit Konden geven, heeft dus totaal niet met durven te maken. Dit soort dingen kan je al weten als je alleen vz leest, dus waar jij je info vandaan haalt.


Het feit dat Wenger dit ook zelf heeft gezegd lijkt me ook redelijk betrouwbaar. Vorig jaar werd nog aangegeven dat ze seizoen 14/15 pas echt mee konden doen met de grote jongens qua uitgaven en guess what? Dat is nu....en het lijkt erop dat er geen woord van gelogen is.

14 juli 2014 om 13:38

Echt, ik word soms moe van dat soort gasten. Brengen hun meningen of uitspraken alsof het feiten zijn, maar slaan de plank volledig mis. Heb soms liever dat ze zich er dan niet mee bemoeien, haha.

Wenger knows. Ben blij met Khedira, nu nog een RB officieel binnenhalen en een talentvolle CV. Een tweede keeper en spits zijn voor mij ook welkom, maar ik heb begrepen dat Sanchez voor de spits is gehaald. Vind ik persoonlijk raar.

14 juli 2014 om 13:47

Oppervlakkig kijken is wat anders dan intensief volgen.

14 juli 2014 om 14:06

Zozo gelijk veel mensen commentaar. Mag ik jullie allen verwijzen naar de Financial Statements die elk jaar door Mr. Stuart Wisely worden uitgebracht (cfo - Arsenal). Lees even de jaren 2010 - 2011 - 2012 door (laten we 2013 buiten beschouwing laten aangezien we het daar over eens zijn dat Wenger begon met zijn grotere aankopen Ozil)

Daarin valt duidelijk te zien dat de afbetalingen van schulden altijd netjes wordt betaald en dat dit om de meeste Ltd's gaat om vaste bedragen per jaar. Maar ze toch een NET Profit overhouden waar je best nog wat van kan investeren in de groep.
Nogmaals ik draag Arsenal een warm hart toe, probeer niemand af te kraken door het woord "durven" te gebruiken. Vind het jammer dat jullie allen dan gelijk op de persoonlijke tour gaan.

Maar swat het gaat er uiteindelijk om dat Arsenal het goed doet op de transfermarkt en dat we daar allemaal blij om zijn

fijne dag nog heren

Als het gebeurt ben ik erg blij!

"the Gunners versterkten zich eerder al met aanvaller Alexis Sánchez en halen rechtsback Mathieu Debuchy op bij Newcastle United."

Het wordt hier gebracht alsof het al rond is met Newcastle en Debuchy, sinds wanneer is het officieel?

Khedira wordt dan 7e Duitser bij Arsenal er zijn nog 2 Duitsers in de selectie die er niet bij vermeld zijn Thomas Eisfeld en Gedion Zelalem zijn ook een Duitsers. Maar het doet er niet toe. Ik zou Kherdira een uitstekende aankoop vinden maar ik zie liever Paul Pogba en/of Arturo Vidal komen. Er wordt nu veel verwacht van Arsenal denk ik door de fans, bazen en sponsoren van Arsenal. Ik de doelstelling van Wenger zal ook hoog zijn met zo'n elftal. The Gunners gaan definitief voor de landstitel en CL. Ik ben trost op Arsenal. Want ik ben ook een Arsenal fan.

14 juli 2014 om 12:07

Pfoe Paul Pogba en/of Arturo Vidal... Dat gaat meer dan 100 miljoen worden denk ik. Gaat hem niet worden dus. Hou het maar bij of, en zelfs dan is de kans niet zo heel groot. Vidal lijkt naar United te gaan en dan laten ze Pogba niet meer gaan, die overigens in de belangstelling staat van de hele wereld (waaronder Real, Psg, City etc.)

Khedira zou wat mij betreft echt een missing link zijn bij Arsenal. Veel loopvermogen, voetballend sterk en wint veel duels.

Het enige nadeel is dat je wel een iets ander type voetbal moet spelen, aangezien Khedira geen echte 6 is die altijd met de punt naar achteren aanbiedt en positioneel meteen staat om het spel te verdelen en counters eruit te halen (type Busquets). Hij heeft ook veel drive naar voren en wil in de 16 komen, dus andere middenvelders moeten dan blijven hangen.

Maar ik denk dat dit met het dynamische spel van Arsenal alsnog wel goed werkt.

Ik vind dit echt schitterend nieuws. Zal dan eindelijk het echte Arsenal weer terugkomen? Oh, wat zou dat heerlijk zijn. Frivole voetballers met op 't middenveld een breker die ook aardig kan voetballen.
Even een vraagje aan de Arsenal-fans: Hebben jullie eigenlijk wel veel linksbenige spelers? Behalve Özil en Podolski valt dat wat tegen meende ik.

14 juli 2014 om 12:44

Cazorla is redelijk tweebenig, Vermaelen Gibbs en Monreal zijn natuurlijk linksbenig maar dat zijn verdedigers, Wilshere en Giroud zijn ook links dus dat zit wel goed we hebben er bovengemiddelt veel.

14 juli 2014 om 13:07

Oh, dat valt me mee. Dat van Wilshere en Giroud wist ik niet. Maar dat moet wel goed komen zo.

14 juli 2014 om 13:40

Ook Oxlade is behoorlijk tweebenig vind ik. Af en toe een afzwaaier met links, maar dat heeft Santi ook.

Vind kroos wel meevallen hoor leuke schot in huis
Maar niet echt de top..

14 juli 2014 om 15:36

Kroos is aanvallender ingesteld. Hij speelt weliswaar een linie terug en niet op de 10 positie maar hij is eigenlijk het best als hij regelmatig in de buurt van de 16 komt. Dat kan hij bij zowel Bayern als het Duitse elftal op de CM positie en dat kan hij ook bij Madrid omdat zij gewoon goede voetbal spelen maar eigenlijk kun je hem niet met Khedira vergelijken. Khedira is een controleur die kan voetballen.

Hoop niet dat dit waar is..

Real moet gewoon dit elftal bijelkaar houden en alleen Kroos halen. Dat is meer dan genoeg om volgend jaar weer voor alles mee te doen. Khedira is een speler die gemaakt is voor het post-tiki-taka tijdperk, net als Di Maria. Het zou een grote fout zijn van Perez mocht hij ze allebei verkopen.

14 juli 2014 om 14:01

Mwa, Khedira had 0,0 invloed op de prijzen dit seizoen. Hij raakte geblesseerd toen Real slecht aan het spelen was. Hierdoor moest Ancelotti improviseren en zette hij Di Maria op het middenveld. Het was een zegen in vermomming, aldus die blessure van Khedira.

Khedira hoeft niet perse te vertrekken en ik zou hem niet verkopn, maar als iedereen fit is, komt hij gewoon op de bank te zitten. Kroos - Alonso - Modric genieten mijn voorkeur.

14 juli 2014 om 14:42

Hopen dat nu di maria blijft, mocht sami vertrekken. James Rodriguez erbij is geen optie, 1 te duur en dit gaat ten koste van di maria. Kroos is goedkoop en 1 van de betere zoniet beste middenvelder op dit moment.

14 juli 2014 om 17:30

Hoe kun je spreken van een tiki taka-tijdperk als er maar één team was dat het speelde?

14 juli 2014 om 19:08

Omdat er niet meer nodig is om een tijdperk te definiëren.

Net zoals Ajax, Bayern en Real ook tijdperken hebben gedefinieerd. Losse individuen of in dit geval losse teams zijn in staat om een tijdperk te definiëren. Barca heeft dat gedaan met haar tiki-taka voetbal, vandaar de naam tiki-taka tijdperk.

14 juli 2014 om 20:07

Dat mag jij vinden. Mijns inziens kun je hieromtrent pas spreken van een tijdperk als het voetbal dat primeert door een groot deel wordt gespeeld.

Als ik moest kiezen tussen khedira en di maria zou ik ook khedira van de hand doen. Zolang di maria blijft en kroos komt, vind ik het geen probleem. Alhoewel khedira door iedereen zwaar wordt onderschat.

Het beleid van Real Madrid bevalt mij toch echt meer dan het beleid van Barcelona. Goede hoop dat Real Madrid makkelijk kampioen gaat worden met deze selectie. Khedira kunnen we wel missen... Al had ik liever dat Illaramendi, Casemiro of Isco vertrokken. Al speelt de laatste wel op een iets andere positie dan Khedira. Vind Illaramendi en Casemiro toch wel een beetje Real Madrid-onwaardig, Illara heeft totaal niet de uitstraling die bij Real hoort. Casemiro heeft wel die uitstraling maar komt voetballend ook gewoon tekort met deze moordende concurrentie.

Denk niet dat Arsenal meteen een kampioenskandidaat is na deze 2 aankopen... City en Chelsea ogen wat mij betreft nog steeds veel en veel sterker. Zou ook gek zijn als je 4e wordt en dan met 2 aankopen en de rest zelfde selectie opeens kampioen zou worden...

Topaankoop voor Arsenal. Hoop dat dit door gaat. Ze hebben nu nog een top spits nodig, misschien weer winkelen bij Madrid en gaan voor Benzema als zij Falcao aantrekken? Zou top zijn!

wat zal arsenal blij zijn met deze breker. als het zover komt.

onbegrijpelijk dat real hem laat gaan speel met kroos modric en khedira .
en tegen makkelijke team kroos modric.

ze konden beter alonso en die casimiro ofso laten nooit zien spelen .

khedira is echt nodig in madrid.

anders voor minimaal 40 mil verkopen dat is normale prijs voor een topper van real.

Ik lees zojuist dat Cavani naar de BPL wilt dus, Wenger, als je nog een top spits wilt kopen dan is hij haalbaar nu. Ik denk dat hij geen zin meer heeft om de 2e viool te spelen in Paris dus zou een stap naar Arsenal goed zijn aangezien al die andere top clubs en een spits hebben. Als ze Cavani en Khedira kunnen halen dan doen ze echt mee om alle prijzen!

Scezeny
Debuchy?
Merte
Koscielny
Gibbs
Khedira
Ramsey
The Ox/Walco
Ozil
Sanchez
Cavani
14 juli 2014 om 15:59

Cavani? Ik zou hem heel graag zien komen maar het lijkt me niet realistisch.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren