Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Chelsea wil stunt herhalen en hoopt Arsenal loer te draaien met Khedira’

Laatste update:

Chelsea haalde vorig jaar een stunt uit met Willian en manager José Mourinho is van plan deze zomer een zelfde soort actie uit te voeren. Willian leek vorig seizoen op weg naar Tottenham Hotspur en was zelfs al medisch gekeurd bij the Spurs, wat voor Chelsea het sein was om in actie te komen. Willian werd voor de neus van Tottenham weggekaapt en nu wil Chelsea ook Arsenal een loer draaien.

/

Arsenal wordt al geruime tijd in verband gebracht met Sami Khedira en het lijkt slechts wachten op het einde van het WK tot de overgang rondgemaakt wordt. Chelsea is echter van plan het plannetje van Arsenal te dwarsbomen, melden diverse Engelse media. Mourinho, die bij Real Madrid al drie seizoenen samenwerkte met Khedira, gaat contact zoeken met de Duitser om hem te verleiden tot een transfer naar Chelsea.

Arsène Wenger van Arsenal hoopt op zijn beurt dat de komst van Alexis Sánchez naar zijn club een signaal is voor Khedira. Arsenal is niet langer bang om veel geld uit te geven en in Noord-Londen gaat men voor de landstitel. Khedira kent Sánchez van de ontmoetingen met Barcelona in de Primera División.

Als ik Sami Khedira was zou ik kiezen voor:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor speelminuten voor Arsenal... Voor meer prijzen voor Chelasea.

12 juli 2014 om 09:38

Chelsea met prijzen door afbraak voetbal niet om aan te zien... Dan maar iets minder prijzen en mooi voetbal

12 juli 2014 om 11:15

zeg maar gewoon geen prijzen. want de afgelopen acht seizoenen 1 prijsje. dat hebben Wigan en Birmingham ook volgens mij. prijzen maakt een voetballer gelukkig, geld hebben/krijgen ze toch wel.

12 juli 2014 om 11:50

tja afbraak voetbal , chelsea speelt vanuit de snelle omschakeling , maar door gebrek aan een goeie diepe spits kwam het er niet helemaal uit , het stokte steeds in de 16 m, chelsea speelt net zoals inter , real en atletico en ...
wie speelt er nu op het WK ook vanuit de omschakeling , allemaal verdedigen en bij balbezit zo snel mogelijk eruit komen met een lange bal op de juiste man of via een snelle infiltratie ? juist Nederland en Argentinië ! Argentinië is echt niet om aan te zien maar heel doeltreffend , ze krijgen geen goal binnen en oranje , ook heel realistisch ,die spelen zelfs met 5 man achteraan , zelfs dat heeft mourinho nooit gedaan maar nu kraait er blijkbaar geen haan naar .... nou goed als jij dat afbraak voetbal noemt , dat is jouw goed recht maar ben dan ook consequent en noem dan ook het voetbal van oranje en Argentinië ook afbraak voetbal , dan moet je de lijn wel doortrekken !

12 juli 2014 om 12:18

Bij Chelsea win je zoiezo geen prijzen met Mourinho, neem een voorbeeld aan Real Madrid andere trainer aanschaffen Chelsea!

12 juli 2014 om 14:07

Ben je nou dingen aan het verzinnen. Ik heb oranje nog geen enkele keer gezien verdedigen met 9 of 10 man rond eigen 16. Chelsea plaatst gewoon een bus voor het doel. Wat NL real en atletico doen is reactie voetbal, dus druk zetten bij balbezit tegenpartij en meestal begint dat bij de helft van de tegenpartij. Dat kun je doen zonder helemaal in te zakken en tegen je eigen 16 leunen.

12 juli 2014 om 14:15

Hahaha omdat het bij madrid niet lekker is gelopen gaat het bij Chelsea ook niet lukken? Alsjeblieft man kijk even in de prijzenkast van mourinho. Fc porto en Inter CL laten winnen dat doet geen trainer hem meer na hoor.

13 juli 2014 om 00:33

chelsea heeft steeds gespeeld vanuit de snelle omschakeling met 4/5/1 , in balverlies iedereen zo vlug mogelijk terug achter de bal, linies dicht bij elkaar en druk op de baldrager , in balbezit een razend snelle omschakeling via infiltraties of de crossbal op een van de flanken , de diepe spits kon niet want die was toch niet aanwezig in de wedstrijd !
louis doet het vanuit , in zijn bewoordingen , vanuit de reactie... op dezelfde wijze en bij balverlies staat er een 5/4/1 op de eigen helft , met druk op de bal drager , iedereen dicht bij elkaar en bij balbezit net hetzelfde als hierboven beschreven...... verzinnen waar haal je het , misschien even de analyses volgen na de wedstrijd dan snap je het misschien ? deze tactiek is uiterst efficiënt en doeltreffend , daar moet je niet beschaamd voor zijn , maar het is wat het is ..... modern en vooral realistisch voetbal en bij oranje perfect uitgevoerd !

12 juli 2014 om 09:38

Zoveel prijzen wint Chelsea over het algemeen niet. Ja hebben el en cl gewonnen maar dat lukt ze ook niet ieder jaar laatste landstitel is ook even terug net als bij Arsenal. Denk dat Arsenal met ozil khedira en Alexis een goede kans maakt op de titel. Net zoveel als Chelsea

12 juli 2014 om 11:07

Ehm Chelsea is voor het laatst 2 jaar geleden kampioen geworden. Voor Arsenal is dat 10 jaar geleden. Een behoorlijk verschil.

12 juli 2014 om 11:15

2 jaar geleden? Volgens mij is het alweer 4 seizoenen geleden maar goed, In de tussen tijd hebben ze natuurlijk wel de CL em EL gewonnen, Waar de CL natuurlijk meer geluk dan wijsheid was maar dat doet er niet toe, Ik hoop dat Khedira naar Arsenal komt en wij hebben een groot voordeel en dat is zijn maatje Ozil.

12 juli 2014 om 09:39

En volgens mij is de prijzenkast van Arsenal voller dan die van Chelsea

12 juli 2014 om 09:48

Als je kijkt naar de laatste tien jaar hoort Chelsea bij de succesvolste clubs van europa.

Khedira komt, maar waar moet hij staan? Ze hebben Matic, Mikel en Cesc voor die plekken

12 juli 2014 om 09:57

Matic, Khedira en cesc centraal. Willian/hazard flanken.
Lijkt me goed te doen

12 juli 2014 om 10:13

Wie moet de bus dan besturen?

12 juli 2014 om 10:23

"Khedira komt, maar waar moet hij dan staan?"

Je brengt het als een feit, bronnen die dat bevestigen?

12 juli 2014 om 10:44

Ramires, van Ginkel, Chalobah, McEachran

12 juli 2014 om 11:15

mikel had vorig seizoen al geen basis plaats meer !

12 juli 2014 om 10:15

Denk dat i voor arsenal kiest als het erop aankomt .wat moet i bij chelsea doen die hebben al veel mid.daarom denk ik als het er echt op aankomt dat i voor arsenal kiest.

12 juli 2014 om 11:27

Shurrle hazard wilian oscar mikel van ginkel salah ramires fabregas matic en dan ook nog fabregas koop dan beter nog een aanvaller of liever gewoon niks middeveld is duidelijk over bezet

Mooi om te zien, paar dagen geleden was Khedira naar Arsenal een gerucht, nu is het wachten tot na het WK dat het bekend gemaakt wordt. VZ doet zo lekker mee....

Chelsea mag Khedira hebben, wij halen Pogba wel op.

12 juli 2014 om 09:47

Precies, heb liever dat Chelsea Khedira koopt dan Pogba. Niet dat wij veel kans op hem maken, maar die maakt Chelsea dan in mijn ogen wel veel sterker.

12 juli 2014 om 10:15

Pogba maakt iedere ploeg sterker, zelfs City met die betonblokken voor de verdediging. Ik denk dat Khedira wel komt, Wenger lijkt zijn belofte aan Özil meteen in te lossen en het team volledig op hem af te stemmen.

12 juli 2014 om 10:46

Toch zie ik veel liever Pogba naar Arsenal gaan dan Khedira. Heb hem altijd maar een redelijke voetballer gevonden. Pogba past meer bij Arsenal.

12 juli 2014 om 11:20

Een type als Khedira kunnen we beter gebruiken dan een type als Pogba. Ik vond het ook heel vreemd dat hij door Madrid gekocht werd toentertijd, maar als je hem (vooral dit WK) voor Duitsland ziet spelen....

12 juli 2014 om 13:37

Heeft Wenger aan Ozil belooft om het team om hem heen te bouwen, bron?

Wenger had altijd het idee om het team om Wilshere heen te bouwen. Hoop trouwens dat die jongen volgend seizoen een toverseizoen draait!

12 juli 2014 om 16:10

Wilshere, bron?

Lijkt me heel duidelijk dat Wenger bepaalde toezeggingen gedaan heeft aan Özil om hem over te halen. Bepaalde perspectieven die hem over hebben moeten halen voor Arsenal te tekenen. Onder Wenger spelen alleen lijkt me niet genoeg. Zo zie ik het althans. Het binnenhalen van een diepgaande speler met goede loopacties bevestigt dat ook imo.

12 juli 2014 om 18:31

Wenger heeft meermaals gezegd altijd het plan te hebben gehad om het team om Wilshere heen te bouwen, en dat nog steeds wilt doen.

Ozil is niet de speler die dé drager van het team moet zijn. Ik hoop zelf nog steeds dat Wilshere zich volgend seizoen dubbel en dwars bewijst.

Het binnenhalen van een diepgaande speler was sowieso zeer nodig aangezien Walcott er vaak uit ligt en er in de rest van het team nou niet echt heel veel diepgang zit. Uiteraard is dit ideaal voor Ozil en moet je voor zo een goede spelers ook spelers zoeken die erbij passen, maar nogmaals je bron?

12 juli 2014 om 21:03

Mij om een bron vragen en er zelf ook geen geven... Kan me echt niet herinneren dat Wenger dat gezegd heeft en kijkend naar de laatste seizoenen denk ik ook niet dat hij zoiets nu nog zou zeggen. Özil is geen leider, klopt, maar je team om iemand geen bouwen wil toch niet zeggen dat het een leider moet zijn? De belangrijkste speler is nog altijd wat anders dan een leider. Ik heb geen bron, ik vorm mijn eigen mening hieromtrent. Het lijkt mij sterk dat Özil ervoor kiest om naar Arsenal te komen vanwege Wenger alleen. Time will tell, maar ik denk dat ik aardig in de richting zit.

12 juli 2014 om 10:03

Pogba gaat naar Real, Psg, of City of hij blijft nog een jaartje.

12 juli 2014 om 14:21

Hoe weetje dat? Leef je met hem onder 1 dak? Heeft die jou gebeld ?

12 juli 2014 om 14:24

Nee, maar achter Pogba zitten de meest vermogende clubs, die gaat dus niet naar Arsenal MO.

12 juli 2014 om 17:36

Maar Arsenal hoort bij de meest vermogende clubs. We hebben verdikkie een kasreserve van 80 miljoen naast ons transferbudget van 60 miljoen, en dat na de transfer van Alexis. Daarmee kunnen we echt wel iets doen hoor.

En City heeft geen eigen vermogen, net zomin als Psg. Haal de sjeiks daar weg en het stort meteen in.

12 juli 2014 om 18:10

Kan best zijn, maar momenteel is er meer geld bij de sjeik clubs, ik vind het Arsenal beleid ook veel mooier hoor vergis je niet. Maar iets zegt me dat Pogba nog meer kan verdienen bij City, PSG en vooral bij Real. Ik denk niet dat Arsenal een speler meer dan 200.000 per week gaat laten verdienen zoals City etc?

Of ik ben niet meer mee met Arsenal dat kan ook haha

12 juli 2014 om 10:48

Pogba is wel een stuk aanvallender ingesteld en doet veel minder verdedigende taken dan Khedira. Natuurlijk blijft mijn nummer één prioriteit op de CDM Javi Martinez, maar die is onhaalbaar.

12 juli 2014 om 11:18

Martinez, Khedira, Pogba. In die volgorde.
Pogba laat het in Italië zien, met alle respect niet echt een sterke league.

Zag net iets leuks voorbij komen: Kroos naar Madrid, Khedira naar ons. James naar Madrid, di Maria naar Psg, Cavani naar ons. Waar kan ik tekenen?

12 juli 2014 om 11:48

Hahaha Pogba gaat never na Arsenal met concurrentie van Real Madrid.

12 juli 2014 om 12:27

Als arsenalfan moet ik dat helaas beamen

12 juli 2014 om 17:37

Ken je het idool van Pogba? Ene Vieira? Heeft volgens mij ook een blauwe maandag bij Arsenal gespeeld.

Niet dat een transfer realistisch is, maar onmogelijk is het ook niet.

van Ginkel ziet de ene na de andere miljoenen aankoop binnenkomen. Dus blijkt maar weer dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. Een topclub in Nederland was veel beter geweest..

12 juli 2014 om 10:07

Wil de v. Ginkel zelf ook. Vitesse heeft hem heel erg de kant van Chelsea op gepusht.

12 juli 2014 om 10:25

Had voor Ajax een perfecte versterking geweest vorig jaar!

Die jongen gaat weer een jaar verpieteren op de bank en in het 2de spelen, erg jammer!
Heel vies spelletje wat er toen gespeeld is!
Ik zie hem graag naar Nederland terug komen om veel wedstrijden te spelen

12 juli 2014 om 10:49

En weer komt er een Ajacied met dit vage verhaaltje, als v Ginkel dit echt gewild zou hebben had hij niet bij Chelsea gezeten, net alsof anderen bepalen wat v Ginkel doet, Vitesse kan besluiten om v Ginkel niet aan Ajax te verkopen, maar als v Ginkel echt niet naar Chelsea had gewild had hij nog in Arnhem gezeten.
Het is geen slaaf die je zonder instemming kunt verkopen.

12 juli 2014 om 10:59

Van Ginkel wilde naar Ajax, Ajax betaalde meer dan genoeg, maar Chelsea besloot. 'Als Vitesse in handen was geweest van Vitesse, had hij nu bij Ajax gespeeld. Je krijgt een sportief pistool op je hoofd. Ajax was bereid meer te betalen dan hun nieuwe beleid toelaat, dus meer dan vijf miljoen euro. Vitesse negeerde ons, we wisten niet eens met wie we moesten praten. Omdat je toch verder moet, kwam er een gesprek bij Chelsea, maar daar was ik niet van onder de indruk.'

Dit zei Rob Janssen zijn eigen manager tegen ajax showtime

12 juli 2014 om 11:07

Heb toch vrij duidelijk neer getypt, Vitesse kan besluiten hem niet aan Ajax te verkopen, of heb je dat misschien niet gelezen?

Maar het kan nooit zonder instemming van v Ginkel besluiten om hem aan Chelsea te verkopen.
En Rob Janssen hoeft er ook niet van onder de indruk te zijn, want het is niet Rob Janssen die naar Chelsea gaat.

12 juli 2014 om 11:11

Er staat toch ook duidelijk in de quote dat chelsea besloot of kan je dat niet inzien als vitesse fan

12 juli 2014 om 11:25

Wandering. Man, man. Natuurlijk wilde hij liever naar Chelsea dan blijven bij vitesse bijv. Maar feit is dat Ajax geen kans op onderhandeling heeft gehad terwijl de zaakwaarnemer inderdaad heeft aangegeven dat hij wel degelijk naar Ajax had gewild.

12 juli 2014 om 11:25

Vitesse fan? Heb niets met Vitesse, wil niets met Vitesse, maar gewoon zelfstandig nadenken kan ook geen kwaad., een quote van Janssen op een Ajax fan site wel serieus nemen, maar er niet vanuit gaan dat v Ginkel zelfstandig beslissingen kan nemen.
v Ginkel is de enige die uiteindelijk de keuze maakt, niet Janssen, niet Chelsea, niet Vitesse, maar v Ginkel.

12 juli 2014 om 11:27

Vitesse heeft hem gewoon verboden naar Ajax te gaan.

12 juli 2014 om 11:29

Ja en so what, mag Vitesse dan niet beslissen aan wie ze wel, en aan wie ze niet willen verkopen?
Nogmaals Vitesse kan besluiten aan wie ze niet verkopen, maar v Ginkel besluit waar hij heen gaat.

12 juli 2014 om 11:42

Daar gaat de discussie niet over. V. Ginkel had liever een tussenstap bij Ajax gewild dan direct naar een internationale topclub. Die kans kreeg hij van Vitesse niet en dus kiest hij eieren voor zijn geld om maar wel gelijk naar Chelsea te gaan. Moeilijk is het he?

12 juli 2014 om 11:51

Wat een kul, hij kiest eieren voor zijn geld, als hij echt naar Ajax had gewild, had hij gewoon kunnen wachten tot hij transfervrij was.

12 juli 2014 om 12:00

Ah joh dan niet he. Ik zeg toch net dat hij wel liever naar Chelsea wil dan bij Vitesse blijven. Hij had alleen nog liever een tussenstap gemaakt, maar die kans kreeg hij niet. Ja, als hij nog jaren had gewacht op het transfervrij zijn. Daar had hij inderdaad geen zin in, vrij logisch. Maar goed ik stop hiermee, jij wil er lekker tegenin blijven gaan, prima joh.

12 juli 2014 om 12:42

Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?!?!?

Van Ginkel wilde zelf naar Ajax, omdat Chelsea een vinger in de pap heeft mocht hij niet de landskampioen versterken, maar hebben ze hem bij Chelsea gedumpt.

Je praat jezelf ook verschrikkelijk tegen zeg potverdrie

12 juli 2014 om 14:12

Als v Ginkel niet naar Chelsea had gewild, was hij niet naar Chelsea gegaan, lijkt mij vrij duidelijk.

Nog 1 x speciaal voor jou Bolle Ronaldo, doe ik overal een enter tussen zodat jij het het met deze korte zinnetjes ook kunt snappen
Niet Chelsea,
niet Ajax,
niet Vitesse,
niet zijn zaakwaarnemer,
niet jij
en niet ik bepalen de keuze voor van Ginkel.
Alleen van Ginkel bepaalt die keuze

12 juli 2014 om 17:45

Hij wilde ook wel naar Chelsea. Hij wilde alleen nog liever naar Ajax, die keuze werd hem alleen onmogelijk gemaakt door Vitesse. Duidelijk? Zo niet, dan is dat jammer, nu stop ik er echt mee.

Lijkt mij toch het best voor hem als hij naar ons komt. Objectief bekeken heeft hij gewoon minder kans op een basisplaats als hij moet concurreren met Matic, Ramires, Mikel en in mindere mate Fabregas, dan met Arteta, Flamini, Diaby etc. Dat is gewoon de waarheid.

Bij Arsenal heeft hij minder kans op prijzen, maar een grotere kans op een basisplaats. Ik zou persoonlijk voor de basisplaats gaan, want Arsenal gaat denk ik volgend jaar weer in de top vier eindigen en CL halen. Dus zo groot is het verschil met Chelsea niet.

12 juli 2014 om 10:25

Als Khedira, Debuchy, Remy en Ospina komen kan Arsenal zeker prijzen winnen. Tuurlijk is Chelsea sterk en hebben ze goed ingekocht, maar toch denk ik dat Arsenal met die aankopen top 3 zal eindigen met kans op prijzen.

Net zoals bij Real, koopt Chelsea er weer op los.

Hebben ze serieus plaats voor hem op het middenveld?

1. Fabregas
2. Oscar
3. (moses)
4. Matic
5. Willian
6. Ramires
7. Mikel

en dan heb je nog jongens zoals Van Ginkel rondlopen die geen kans krijgen.

12 juli 2014 om 10:47

Willy en Moses spelen niet verdedigend op het middenveld.

12 juli 2014 om 10:49

Een blok van Khedira als box-to-box en Matic als breker werkt prima.

12 juli 2014 om 11:14

"net zoals bij Real, koopt Chelsea er weer op los."

Haha grapjas. Hoe durft een Barca supporter dit nog over Real te zeggen? Serieus waar haal je het lef vandaan?

Ter Stegen, Rakitic, Bravo, Suarez....

12 juli 2014 om 11:59

Hij zegt ook nergens dat Barca er niet op los koopt toch? Want dat doen ze deze zomer wel degelijk. Zijn punt was volgens mij meer dat Barca vooral spelers komt om uitgaande transfers op te vangen (Valdes en Pinto weg, twee keepers erbij. Fabregas weg, Rakitic erbij) terwijl Chelsea ook spelers koopt voor posities waar ze al ruim genoeg spelers hebben. Overigens valt de koopwoede van Real dit jaar zeker mee, in vergelijking met andere jaren

12 juli 2014 om 12:11

@darkeagle

Ik ben een Barca supporter? Waar haal je dat vandaan?

De enige 2 clubs waar ik voor supporter zijn Ajax en Real.

Edit: Heb je serieus naar mijn vrienden gekeken en daaruit je conclusie getrokken dat ik een Barca supporter ben?! Haha, hoe fout kun je het hebben.

12 juli 2014 om 11:51

Die Mikel word volgens mij verkocht en die Moses zal wel verhuurd worden.

Khedira wants to play with Özil!

Afwachten, maar ik hoop echt dat hij naar Arsenal gaat. Dan worden we zo ongelooflijk sterk. Debuchy mag ook weleens gaan tekenen + een nieuwe 2e keeper (ospina wss) mag ook wel gaan komen. Misschien nog een extra centrale verdediger als Vermaelen weggaat, misschien wel 2 dan.

12 juli 2014 om 21:42

Laat Khedira maar naar Chelsea vertrekken. Ik zie liever Schneiderlin op het middenveld bij Arsenal. Meer loopvermogen en bekend met de Engelse competitie. Daarnaast is hij jonger, goedkoper en doet hij het waarschijnlijk voor een derde van het salaris dat Khedira eist. Dan kunnen we de rest in een goede linksbuiten stoppen als Cazorla of Podolski vertrekt. En dan denk ik aan een Griezmann.

Ik vind Khedira overigens een geweldige speler en ik zal zeker niet ontevreden zijn als hij uiteindelijk de gene is die ons middenveld komt versterken.

khedira en ozil kunnen samen wel een sterk midden vormen samen met matic en fabregas dan heb wel een beest middenveld

Haha José wordt bang van Arsenal.. Hij wou vorig jaar Demba Ba al niet naar Arsenal laten vertrekken (toch een middelmatige spits) omdat hij bang was dat Ozil hem X-aantal keer alleen voor de keeper zou zetten. Nu hebben we Sanchez i.p.v. Ba die 10x beter is en zit Remy er ook aan te komen. Op zich geen top speler (wel beter dan Ba) maar een prima speler om te hebben in je selectie. Als we nu Khedira zouden halen wordt hij helemaal gek. Prima José, haal Khedira maar op, maar je kan niet elke verdedigende middenvelder halen waar we interesse in hebben. Of denk je nu werkelijk dat Khedira ons enige doelwit is..

Khedira speelt dit wk geweldig voor duitsland, maar mochteb james en kroos komen. En je moest kiezen tussen di maria en khedira dir moeten vertrekken. Dan maar met pijn in mijn hart khedira weg. Dasrnaast zouden illara casemiro en isco ook moeten vertrekken.

tsss als ze Khedira wegdoen weet ik het ook niet meer

Khedira schijnt al in gesprekken te zijn met Arsenal en na het WK zal de transfer compleet gemaakt worden. Dit heeft iemand bekend gemaakt die zijn zaakwaarnemer heeft gesproken. Ik weet niet of het echt waar is maar is de moeite waard om te melden. Stan Collymore melde het nieuws op twitter.

Heeft mourinho nu nog niet genoeg middenvelders pfff

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren