Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Montolivo blij: ‘Het ontslag van Seedorf is goed voor AC Milan’

Laatste update:

Het was Clarence Seedorf niet gegund om zijn stempel te drukken op het spel van AC Milan: de coach werd in januari aangesteld als opvolger van Massimiliano Allegri, maar moest enkele maanden later alweer vertrekken. Filippo Inzaghi is de opvolger van Seedorf. Volgens speler Riccardo Montolivo is het een goede zaak dat Seedorf zijn ontslag heeft gekregen.

/

“Seedorf? Er was weinig harmonie binnen de club, dus zijn ontslag is goed voor AC Milan”, laat Montolivo optekenen in de Italiaanse media. “Inzaghi kan niet wachten om te beginnen. Hij heeft de juiste energie om AC Milan weer nieuw leven in te blazen. Hij heeft de juiste ideeën. Alle ingrediënten zijn aanwezig om het goed te doen.”

Montolivo zelf moest het WK missen door een beenbreuk, maar hij is op de weg terug. “Ik voel me beter, we willen weer meedoen om de bovenste plekken en we willen het goed gaan doen. De speler die de grootste verrassing kan worden? Stephan El Shaarawy, ik verawcht veel van hem.”

Het ontslag van Clarence Seedorf is goed voor AC Milan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Allemaal praten ze achter Seedorf zijn rug om.

3 juli 2014 om 20:30

Ja, allemaal ja knikken tegen Seedorf en lopen zeiken bij Berlusconi. Er gebeuren veel slechte dingen in het voetbal, maar dit behoort toch wel tot het rijtje meest onrespectvolle uitspraken...

3 juli 2014 om 20:39

Achter zijn rug? Ik ben er vrij zeker van dat ze dat al vanaf februari voor zijn neus deden. Er zijn genoeg ruzies in de kleedkamer & trainingen geweest.

3 juli 2014 om 22:13

@esperto: 'jij bent er vrij zeker van'...
Hoezo, was je erbij dan op Milanello toen die zogenaamde ruzies etc. plaatsvonden?

3 juli 2014 om 22:43

@denbeste

Was Gibbsy er wel bij dan toen die zogenaamde ruzies niet plaatsvonden? Ik ben vrij zeker van niet. Dan zou je van niks uit kunnen gaan wat in de media wordt gezegt...

3 juli 2014 om 23:30

Natuurlijk moet je niet alles geloven wat ze in de media zeggen, 4 maanden geleden wou ik het ook niet geloven. Maar als de helft van de team/staff/bestuur al bevestigd heeft dat er heel wat wrijvingen waren tussen Seedorf, en de spelers, zijn staff en het bestuur. Dan lijkt mij het logisch dat hij werd ontslagen.

Er werd ook al van zijn ontslag gesproken in Maart en dat had niets met zijn resultaten te maken maar door zijn gedrag. Het is dan ook bijzonder raar dat hij iedereen tegen zich heeft gekregen, niet dan?

4 juli 2014 om 00:47

Inderdaad, dit is allemaal speculeren. Wij zullen nooit exact de ware toedracht etc weten....

4 juli 2014 om 06:49

Mee eens. Ik heb groot respect voor Seedorf en sec gezien heeft hij te weinig tijd gehad. Maar als vrijwel iedereen unaniem blij is dat je vertrekt, dan kun je er niet meer omheen dat je vooral naar jezelf moet kijken.

4 juli 2014 om 08:13

Vreemd ook dat er door spelers zoveel over Seedorf gepraat wordt. Normaal gesproken bij serieuze clubs wordt dat niet gedaan. Lijkt erop dat Milan Seedorf in een kwaad daglicht wil stellen. Zal met die 10 miljoen te maken hebben die ze hem moeten betalen. Wel zijn ze snel vergeten dat Seedorf toch goed gepresteerd heeft bij Milan. Ok niet perfect maar toch een stuk beter dan Allegri.

4 juli 2014 om 03:18

Iedereen stemt op nee... Waarom? Hieruit blijkt dat dit wel zo is. Als de spelers het goed vinden is het ook echt goed. Dat is toch wel belangrijk. Ik persoonlijk vind het erg jammer, ik heb veel lof voor Seedorf.

4 juli 2014 om 03:20

Montolivo… wat een overschatte voetballer zeg. Eerst presteren pik dan pas praten.

4 juli 2014 om 08:07

dus dat die gasten van Milan mogen niet eens praten behalve de keeper en Kaka hebben geen van allen succes gekend die hele groep is Milan Onwaardig. Montelivo is maar een simpele middenvelder die het tegen Ajax en PSV al moeilijk zat had middelmaat. Zij zijn Seedorfs aandacht niet eens waard

Zegt hij dat niet alleen omdat hij vaak wissel stond of niet?

3 juli 2014 om 20:30

Montolivo was Seedorf zijn aanvoerder.

3 juli 2014 om 20:32

Dat is niet eens een goede reden... Vermaelen is toch ook Arsenals 1ste aanvoerder dacht ik en die speelt ook zelden

3 juli 2014 om 20:41

Montolivo was een starter, maar op een dag wou Seedorf hem op de bank plaatsen, waarschijnlijk door een ruzie, maar Galliani greep hiertussen en liet Montolivo toch starten die ook nog eens de winner maakte die dag.

4 juli 2014 om 01:12

Ik snap Seedorf wel. Montolivo is een smerige speler met weinig talent. En als je ruzie maakt met de trainer hoor je niet te spelen nee. Maar Seedorf was nooit de baas daar , dat waren die corrupte mannetjes als Galliani.

3 juli 2014 om 23:32

Jij verdedigd Seedorf dan ook alleen maar omdat hij een Nederlander is?

Pfff wat een flapdrol die Montolivo, want waarschijnlijk behoorde hij tot 1 van de moeilijke mannetjes die moeite had met het gezag van Seedorf. Smerige speler die Montolivo. Ik herinner me nog de schandalige overtreding tegen Ajax... Gaan ze uiteindelijk ook nog door bah.

Haha Montolivo, jij kan alleen maar dromen over de carrière van Seedorf. Over 10 jaar weet niemand meer wie Montolivo is. Walgelijk dat natrappen en diep in de reet van de nieuwe coach zitten.

Stoer om zulke uitspraken nu te doen.

Milan moet flink gaan verversen, dán zal het pas beter gaan. Met een huidige zootje semi-toppers kunnen ze de titel voorlopig wel vergeten.

Wat ontzettend slecht vertaald dit. Nu klinkt het allemaal veel dramatischer dan wat Montolivo daadwerkelijk zei in het interview.

3 juli 2014 om 20:30

Jij spreekt de taal blijkbaar beter maar weigert een goede vertaling te geven. Zeur dan ook niet.

3 juli 2014 om 20:40

Weigert?? Werkt hij bij VZ dan? Diegene die dit bij VZ invoert, moet gewoon zijn werk goed doen als de vertaling niet goed is.

3 juli 2014 om 20:49

Beetje ongelukkig en onvolledig vertaald lijkt me dit inderdaad. In het volledige gesprek kreeg hij over ik weet wat niet allemaal vragen afgevuurd: Balotelli, doelstelling volgend seizoen, Kaka, Inzaghi en dus ook Seedorf.
Montolivo was inderdaad een stukje minder dramatisch dan hij hier naar voren komt. Hij gaf slechts aan dat de spelers en de staff niet echt op dezelfde golf of lijn zatenqua visie/doelen etc en dat het dan, net als in een gewoon bedrijf, het 't beste is om afscheid van elkaar te nemen.

Wat daar allemaal intern bij Milan in dat halve jaar is gebeurd zal de buitenstaander waarschijnlijk nooit weten. Dat Seedorf echter als tussenpaus gebruikt zou worden was uit een hoek wel te verwachten. Voor zijn komst was het nog een grote puinzooi, dus het ontslag van Allegri en zijn aanstelling was waarschijnlijk puur om de gemoederen een beetje te bedaren en Inzaghi een rustiger begin te gunnen, want die naam ging ook hevig rond een half jaar geleden.

3 juli 2014 om 20:57

Die 6 maanden van Seedorf heeft Milan 10 miljoen euro gekost. En Seedorf bereidt nu ook nog eens rechtszaak voor, hij wilt meer geld voor opgelopen schade aan zijn imago. Milan is echt niet in de positie om 10 miljoen zo maar even weg te gooien. Dus het feit dat hij kosten wat kost weg moest zegt wel heel veel. Berlusconi stak echt zijn nek voor hem uit destijds. Een 37 jarige speler uit Brazilie zonder enige ervaring als coach aanstellen als trainer van Milan, dat zegt genoeg over de relatie tussen Seedorf en Berlusconi. Galliani wilde destijds perse Inzaghi, maar Berlusconi's will geschiedde en Seedorf kwam. Dat was destijds echt gewoon een teken van vol vertrouwen in hem, hij had de baas volledig aan zn zijde maar heeft het binnen 6 maanden compleet verspeeld.

Je krijgt ook overal berichten dat de harmonie binnen de club volledig verstoord was. Meerdere (belangrijke) spelers wilden vertrekken als Seedorf zou aanblijven, Tassotti wilde ook absoluut niet blijven als Seedorf coach bleef. Dus dat Seedorf hier geen enkel aandeel in heeft lijkt me zeer zeer stug.

3 juli 2014 om 21:14

maar jongen toch dat jij nog gelooft in die poppenkast.

Milan heeft geld zat, maar die maffia familie die presteert het om de schulden van milan sinds 2005 te verdubbelen! let wel op he.. je schuld verdubbelen terwijl je letterlijk geen enkele cent in de club hebt gestoken of in spelers of wat dan ook. je verkoopt iedere speler waar je flink voor kan vangen! sheva, kaka, silva, zlatan, pato etc (balotelli is de volgende). er is en er komt echt geen nieuw stadion. daarnaast zijn alle inkomsten hoger geworden, media inkomsten, stadion inkomsten, sponsor inkomsten etc alles is omhoog gegaan

dus ze komen met propaganda over schulden die zelf maken door slecht beleid, ze komen met verhalen over fair play, maar ieder jaar wordt er ongeveer 100 miljoen euro uit de balans weggesluisd onder noemers als overige kosten, imago verdiensten etc etc.. oftewel rechtstreeks in de pocket bij Silvio!

en dan Seedorf, eindelijk iemand die de al die vet nekken bij de club durfde tegen te spreken, eindelijk iemand die de waardeloze selectie een schop onder de kont durfde te geven, eindelijk iemand die ja knikker tassotti buiten wilde werken!

en daarom moest seedorf zo snel weg , en daarom wil iedereen daar best een verhaaltje over zeggen omdat ze allemaal beseffen dat Seedorf de club beter had gemaakt, maar niet hun zelf..

3 juli 2014 om 22:57

@solo per Milan

Slecht beleid is niet de schuld van een trainer zoals in deze Seedorf. Milan nam bewust risico met de aanstelling van Seedorf. Dan moet je ook de consequenties aanvaarden wanneer het niet loopt. Verder vind ik het sowieso raar dat:

1.) Je een jonge onervaren trainer aanneemt wanneer je in een negatieve spiraal zit.
2.) Deze aanstelt halverwege het seizoen en dus niet met een schone lei laat starten.
3.) Na een half jaar je om wat voor reden alweer afscheid van die trainer neemt.
4.) Je spreekt van vertrouwen als reden van aanstelling, waarom is dat vertrouwen dan zo plots weg?

Verder geloof ik niet dat enkel een trainer die amper 6 maanden bij een club is geweest de zogenaamde harmonie verpest heeft. Het zit al veel langer mis bij Milan. Mijn idee: Seedorf heeft waarschijnlijk getracht om de boel weer op de rails te krijgen. Dit door met de harde hand discipline in de ploeg te krijgen.

Seedorf zal ongetwijfeld een aandeel hebben gehad. Maar je moet het wel in perspectief zien denk ik. Waarom zou hij hier een aandeel in hebben? Jij suggereert bijvoorbeeld problemen met spelers. Dan ben ik benieuwd waarom en waarom dan op zo'n hoogte dat spelers driegen te vertrekken.

Bij Feyenoord had je met Verbeek ook zoiets en daar wouden spelers bijvoorbeeld niet harder en meer fysiek trainen. Bij Valencia lag Koeman bij zijn selectie verkeerd omdat hij de oudere, minder presteerden krachten eruit gooide die helaas wel als soort van clubiconen werden gezien. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden waarvan je kan afvragen of de coach nu echt iets erg verkeerds doet.

4 juli 2014 om 01:08

lol

Steek je zelf maar lekker in het vuur voor die idioot met je het koste milan alleen maar geld ..milan heeft zelf domme beslissingen genomen waardoor milan voetballend slecht is geworden en zijn hele flow alles kwijt is

Boateng Slatan Thaigo Silva Pirlo ectra allemaal spelers die ze hadden moeten houden en met pirlo hadden zeker beter moeten om gaan Als je niet weet dat de resultaten onder seedorf ook nog beter waren als ze voorganger dan heb je echt niet opgelet

Ik zeg niet dat seedorf heilig is of niks fout doet of deed maar dat hier meer als voetbal kennis een rol speelt is toch wel duidelijk

En Silvio steekt ze nek uit lol hij haalt een legende die mede met andere spelers jouwn club 3 cl bekers heeft bezorgt vervolgens haal je hem weg uit Brasil waar hij relax aan afbouwen was en ook nog eens Belangrijk was je haalt hem weg met het idee dat hij ze voetbal kennis kan loslaten
en ook een opgave kan maken van wat er moet gebeuren

Silvo wist wat hij in huis haalde hij haalde geen onbekende maar iemand die meer als 10 freaking jaar in ze clubje heeft gespeeld dus hij wist verdomt goed hoe seedorf in elkaar zat Jii kiest ervoor om hem met live tv en zo als de messiah te verkondigen je zet hem op een dienblad

Vervolgens laat je hem na nog geen 4 maanden vallen als een baksteen met argumenten als ik wil een coach die naar mij luistert WTF jouwn voetbal ideen Silvio moet spelers kopen en zich met de zakelijke kan bezig houden niet met het Voetbal Spel en Systeem

de RA verteld de bakker toch ook niet hoe die brood bakt ? of wel ?

En een slap excusse als hij lach niet goed in de groep hahaha zoveel spelers waren dol blij met zijn komst en nee niet alleen de 2 nl spelers

Een coach met een idee en visie en wijze zal altijd door bepaalde speler minder leuk gevonden worden (lol ik had een hekel aan me kickbox coach)

meneer montolivo had gewoon last van een EGO probleem als ik me niet vergis heeft hij nog met Clarence samen gespeeld (zeker heeft hij moeite met opdrachten aannemen van een ex mede speler Aanvoerder )

4 juli 2014 om 02:52

1.) Dat is inderdaad ook onbegrijpelijk en dom. Maar het feit dat er toch voor Seedorf gekozen werd ondanks zijn gebrek aan ervaring spreekt toch juist boekdelen over de relatie Seedorf-Berlusconi? Galliani wilde destijds perse Inzaghi aanstellen maar Berlusconi stond erop dat Seedorf coach zou worden. Kanttekenening hierbij is dat Seedorf als coach met 0,0 ervaring wel gewoon een contract van 2,5 miljoen per jaar kreeg. Evenveel als zijn voorganger en een stuk meer dan heel veel andere gevestigde namen in het trainersvak.
2.) Het was ongeveer rond de maand oktober bekend dat Seedorf Allegri zou opvolgen na het lopende seizoen. Op deze manier zou hij met een schone lei kunnen beginnen. Omdat de resultaten echter zo slecht waren liepen de gemoederen hoog op en nadat Allegri een 3-4 nederlaag tegen Sassuolo opliep kon er niks anders gebeuren dan ontslag op staande voet. Seedorf moest het toen per direct overnemen en beëindigde zijn spelersloopbaan abrupt.
3.) Dit is de issue nu juist. Als je zo een relatie hebt met de baas en je verspeelt die binnen 6 maanden, dan heb je iets niet goed gedaan. Als (nieuwe) werknemer moet je je conformeren naar je nieuwe werkplaats en je bijbehorende bazen. Als je ruzie maakt met je baas en je niet goed bij hem ligt dan knikkert hij je eruit. Hiermee bedoel ik niet dat je een ja knikker moet zijn, maar je moet wel goed samen kunnen werken met je bazen. Ancelotti (ook geen ja-knikker) had ook te maken met Berlusconi maar die hield het toch ietsjes langer vol. En bij Berlusconi lag Seedorf na 6 maanden al zo slecht dat zelfs een oprotpremie van 10m hem niet in de weg stond om hem te ontslaan.

Wat er achter de schermen gebeurt weet niemand. Wel kwamen er geregeld negatieve berichten uit de media naar voren. O.a.:
-Seedorf zei in een van zijn eerste persconferenties dat hij het antivirus was.
-Seedorf mailde Tasotti met de vraag of hij op zn stoel wilde blijven zitten tijdens de wedstrijd, alleen de coach mocht immers opstaan.
-Tassotti, de Sciglio, Abate, Montolivo hadden allemaal aangegeven te willen vertrekken als Seedorf aan zou blijven.
-Seedorf vertelde aan de harde kern van Milan dat hij 75% van de selectie niet wilde. Dit is later naar buiten gelekt.
-Seedorf kwam te laat op trainingen.
-Seedorf legde de trainingen veel te vaak stil, media berichtte dat er geklokt was en dat er in een bepaalde training maar gepraat werd dan getraind. Zelfs Nigel de jong gaf aan in interview met de NOS dat hij wel wat minder mocht praten.

Wat er precies gebeurt is weet ik niet. Maar als je alles op de voet volgt en het objectief bekijkt dan is het haast onmogelijk dat Seedorf hier puur en alleen als zwart schaap gebruikt werd.

4 juli 2014 om 12:25

Ik volg Milan helemaal niet, maar denk je niet dat de schuld bij beide partijen ligt. Deze selectie is niet zo goed als de selectie dat een paar jaar terug kampioen werd met Zlatan en Thiago Silva, en het komt al helemaal niet in de buurt van de selectie waar Ancelotti mee werkte.
Ik denk eerder dat het een combinatie is van Seedorf zijn koppigheid (als ik de verhalen moet geloven tenminste, ik ken hem niet persoonlijk dus kan daar niks met 100% zekerheid over zeggen), een zeer matige selectie (het zijn bijna allemaal net niet spelers) en onrealistische verwachtingen van het bestuur.

3 juli 2014 om 20:37

Dat kan. Wat was het dan wel?

3 juli 2014 om 20:46

Meer als 'seedorfs ontslag? Het is ons nooit gelukt om met de groep en de coach op dezelfde golflengte te komen. De directie heeft die beslissing genomen voor het welzijn van de club.'

3 juli 2014 om 20:49

Hij gaf toe dat hij en Seedorf niet altijd op dezelfde golflengte zaten, en dat de management hem ontslagen heeft voor het welzijn/belang van de club.

3 juli 2014 om 21:12

Thanks man. Weinig op aan te merken in jou versie.

Echt ongelooflijk hoe er binnen milan door spelers en bestuur met een clublegende wordt omgegaan

Milan is de oude Milan niet meer en voorlopig zie ik geen herstelling

Ik heb het altijd opgenomen voor Seedorf, maar ik realiseer me natuurlijk ook dat ik helemaal niks weet van wat er achter de schermen gebeurd.

Dat vrijwel iedereen van Milan zich keert tegen Seedorf zegt wel iets. Ben toch benieuwd hoe Seedorf is als er geen camera op hem gericht staat. Kan me niet voorstellen dat het een heel ander persoon is dan, maar dit zegt wel wat natuurlijk.

3 juli 2014 om 20:34

Dit zegt niet per se iets over Seedorf. Montolivo was bij Seedorf niet altijd basis en wisselspelers spreken vaak negatief over de coach die hen heeft laten banken.

3 juli 2014 om 20:43

Toch ben ik het wel eens met wat Hoodrich zegt. Het feit dat ze Seedorf zonder ervaring aanstellen betekent dat ze niets dan respect voor hem hebben, en het feit dat nu letterlijk iedereen opgelucht blijkt dat hij weg is (voor zover ik me kan herinneren heb ik alleen nog maar negatieve dingen gehoord, vanuit het bestuur én de staf én de selectie, niemand die het voor hem opneemt), betekent toch dat er iets in zijn functioneren is geweest dat heel veel weerstand oproept.

3 juli 2014 om 21:30

Oh en abbiati en de sciglio dan?

4 juli 2014 om 00:36

Haha jij denkt dat heel het land racistisch is ofzo?

4 juli 2014 om 01:15

nigel heeft het vaak genoeg voor hem opgenomen ( uitspraken als we hebben clarence nodig ) ectra ectra

wat nu gebeurd is gewoon een kwestie van spelers die ontevreden waren spugen hun gal en milan probeert hun ass te redden en ook gezicht

4 juli 2014 om 01:16

Of ze moeten het allemaal zeggem van Galliani omdat die voor Seedorf kwam Inzaghi al aan het roer wilde.

3 juli 2014 om 20:42

Als de man die jou kosten wat kost binnen wilde halen in zijn organisatie, je binnen 6 maanden al zo graag kwijt wilt dat hij er 10 miljoen euro voor over heeft om je er uit te knikkeren dan ben je nooit vrij van schuld.

Tja, bij Seedorf bankte hij iets meer. Zo'n dingen hoor je vaker bij wisselspelers. Nuytinck deed hetzelfde na het ontslag van Van den Brom.

Wat is een montolivo?

Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen wanneer Inzaghi eruit geknikkerd wordt.

4 juli 2014 om 01:10

Dat de scheidsrechter hen benadeeld heeft ofzo. Maar het kan vast niet aan Inzaghi liggen. Ik gun Milan niks meer.

Ja ik ben blij met het ontslag voor Seedorf, als hij zo slecht lag bij de spelersgroep kan het nooit wat worden, maar ik gun Seedorf het allerbeste in zijn trainerscarriere. Milan moet weer aan de top komen en dat kan niet met iemand die niet in de spelersgroep thuis zit. Ook snapte ik heel veel beslissingen van Seedorf niet, hij heeft Honda bijna altijd op de bank gehouden en abate ook en montolivo ook, en heeft bonera er in gezet. Ik hoop dat milan snel aan de top komt! Forza Milan!!,

Seedorf heeft gewoon gefaald, klaar. De resultaten waren middelmatig en de spelers waren allemaal ontevreden. Nederlanders willen niet graag tegen Seedorf keren omdat het altijd een nette speler en professional is geweest maar zijn ontslag is gewoon het beste vood Milan.

3 juli 2014 om 21:13

binnen 6 maanden een club van plaats 12 naar Europa loodsen is lastig... elke trainer is bij Chelsea gefaald omdat de doelstelling elk jaar kampioen worden is.
helaas zijn ze dit al een tijd niet meer geworden dus moet heeft elke trainer gefaald?!

3 juli 2014 om 21:59

Het zijn niet zozeer de sportieve resultaten, maar blijkbaar lag hij gewoon niet goed in de groep en dat moet ook een kwaliteit van een trainer zijn en daarin heeft hij gewoon gefaald. En dit gaat niet over Chelsea dus er is geen reden om Chelsea erbij te halen.

3 juli 2014 om 23:01

het "niet goed in de groep liggen" vind ik echt de grootste onzin.. ik zeg niet dat Seedorf gelijk heeft hoor, maar als iemand verstand heeft van voetbal is hij het wel.. Seedorf was bezig met alle rotte appels bij AC Milan buiten te sluiten.. alleen had hij de pech dat de grootste rotte appel hun bloedeigen voorzitter/geldschieter is.. dus dat betekende gewoon dweilen met de kraan open.

Seedorf had dit echter wel moeten weten hij zou er verstandig aan doen om bij een club met een mooie visie en bij een trainer met veel voetbal know-how een paar jaar mee te lopen.

zou hem wel bij Ajax, Arsenal, Liverpool, Borussia ofzo aan het werk te zijn gewoon omdat dat clubs zijn met een duidelijke visie! moet ik er wel bij zeggen dat dat ook pas 2 jaar is bij Liverpool en bij de rest al jaren.

3 juli 2014 om 23:03

@afcacfc

Het zijn niet zozeer de sportieve resultaten? Waarom haal je die dan aan in je eerste reactie. Vervolgens word je gecorrigeerd en draai je de andere kant op, typisch niet? Daarbij of het beter voor Milan is moet nog blijken aangezien de nieuwe coach nog niks geëvenaard of verbeterd heeft.

Wat wel een feit is, is dat een club een jonge ervaren coach heeft aangesteld en na een half jaar al constateert dat ze niet op dezelfde golf lengte zitten (zoals blijkt uit het interview). De vraag is dan wie op welke golflengte zat en waarom er zo'n verschil was en dat al na zes maanden!

Als iemand dus gefaald heeft is het Milan, puur wanbeleid dit.

3 juli 2014 om 23:18

@eazy-e ik wilde er bewust niet over beginnen want het toch een gebed zonder eind.. de helft weet niet wat ze typen hier en lullen maar domweg wat.. dus ben er maar positief in gegaan op zijn reactie door het netjes uit te leggen

Zegt een speler die al jaren NIETS, maar dan ook werkelijk niets, gepresteerd heeft..

Tsja, wie is montolivio eigenlijk, zeer matige voetballer. Seedorf zal best fouten hebben gemaakt. Ze komen voorlopig niet meer aan de top, onder allegri was het niet om aan te zien, bij Seedorf ietsje beter, maar het grootste probleem is de selectie. Gewoon niet genoeg kwaliteit.

3 juli 2014 om 21:35

Gelijk heb je. Zo zijn die Italianen je draait je om en ze steken je zo in je rug. Ik als zwarte zou never in Italië voetballen. Daar is zeker niet een land waar een gemiddelde donkere speler zich lekker zal voelen denk ik. Er zullen heus wel uitzonderingen zijn.
Er zijn genoeg mooie competities waar je zou kunnen spelen. En trouwens de Serie A is nou bepaald geen leuke competitie met al die lege stoelen.

Het zou mooi zijn als hij bij Ajax aan de slag gaat. Trainer worden van jong ajax en daarna Frank opvolgen. Iemand die perfect binnen de club past.

let maar op,als inzaghie als trainer niet voor progressie heeft gezorgd na 5 maanden dan staat ie nog aan het roer.

Zorgen maar eerst dat het een team wordt niet dierentuin nu allemaal achter hem roddelen
Wat was AC MILAN eeen prachtige club

Misschien moeten Nederlanders(ik ben dat ook overigens) is kappen met de Nederlanders beschermen. Seedorf heeft het gewoon verknald bij milan. Hij kreeg een kans en hij wou niet luisteren naar Berlusconi of galliaini. Seedorf heeft heel veel verkeerde beslissingen gemaakt in zijn tijd bij milan. Hij heeft altijd Honda, abate en montolivo op de bank gehouden terwijl milan dat soort spelers nodig heeft. Milan heeft geen bonera of poli nodig het heeft goede spelers nodig, en dat heeft hij verknald bij milan. Jullie lopen nu wel heel raar te doen over ac milan maar het hoort voor elke trainer of speler een eer te zijn bij milan te mogen werken. Seedorf begon net en dus kan je niet verwachten als Seedorf zijnde dat je meteen alles zelf mag beslissen. En montolivo is een wereldster vind ik alleen omdat milan nu minder seizoen heeft loopt oedereen hem meteen af te kraken. Geef me goede redenen waarom montolivo geen topspeler is.

4 juli 2014 om 01:08

Daarom heeft Seedorf ook zoveel punten opgehaald ? Het is kant en klaar bij Milan. Luister niet naar Berlusconi en die andere pipo en je vliegt eruit.

4 juli 2014 om 07:01

Meer punten gehaald met betere spelers ja rami, taarabt, Honda, essien.

5 juli 2014 om 02:20

Taarabt speelde twee leuke duels. Honda werd aan de kant gezet, dus die werd ook niet gebruikt.

4 juli 2014 om 09:17

Montelivio is een aardige speler, qua middenvelders zit ie wel in de top 30 van Europa. Het is geen speler die een team echt draagt, of wedstrijden doet kantelen. Voor de echte top komt ie net tekort. Meer een hele aardige meevoetballer dus, net als Seedorf dat ook een beetje was, maar dan wel goed genoeg voor echte top. Het probleem van Milan is niet Montelivio, en ook niet Seedorf, het is een falend bestuur.

4 juli 2014 om 10:42

Die Berlusconi moet weer gaan investeren anders kunnen ze nog niks bereiken, met 20 miljoen per jaar bereik je tegenwoordig nie meer zo veel.

Milan is gewoon een grote zaadclub aan het worden. Zo ga je niet met iconen als Seedorf om en Montolivo moet zelf maar eens in de spiegel kijken samen met de andere spelers, want ze hebben zelf een wanprestatie geleverd de eerste seizoenshelft. Seedorf heeft het maximale er nog uit kunnen halen in de 2e seizoenshelft en nog word hij zo behandeld. Milan heeft mijn sympathie in ieder geval niet meer.

Dit is italiaans, hetzelfde als met balotelli gebeurde bij Italie. Klein beetje racisme hoort erbij en iemand moet het boetekleed aan hebben. Nog steeds is het lastig om een donkere trainer te zijn.

Seedorf heeft met deze middelmatige selectie uitstekend gepresteerd. 3/4 e worden met meest behaalde punten van de 2e seizoenshelft is gewoon uitstekend. Maar blijkbaar verwachte Milan te veel en dat die nou niet het gat heeft gedicht naar Europa..

1 januari had Milan 19 punten en stonden ze 13e. Torino (waar ze gelijk mee kwamen) had 6 punten meer en Inter (3 punten erachter) had 12 punten meer. Even een vergelijking wat ze zijn ingelopen op deze clubs. Een stuk positiever doelsaldo gekregen, en als je 4 hebt gewonnen, 7 gelijk en 6 verloren en je maakt daar 12 meer winst van, 2 gelijk en 7 verlies.. tja. Gevalletje hoge verwachtingen.

Voor Seedorf, hij moet gewoon naar een club waar hij een grote inspraak heeft, want bij AC Milan zijn er een paar de baas en die zullen iedereen er uit schoppen die ook maar een tegenspraak doet. Zal mij benieuwen of Inzaghi het echt beter gaat doen.

Als zwarte man moet je geen hoofdfiguur zijn in Italië. Al heet je Seedorf of Balotelli, je zal altijd de schuld krijgen van een puinzooi die is achtergelaten door anderen. Het zijn meestal juist die mensen die met hun vinger wijzen.

Begin langzaam te denken dat Milan wel wist dat hij geen Europees voetbal kon halen, maar hem die doelstelling heeft gegeven zodat ze makkelijk van hem af kwamen, en hun eigen mede-Italiaan aan een rustiger seizoen kon gaan beginnen.

Man man man, wat zijn de mensen hier toch kritisch op Seedorf, Not!!

Of het ligt hier aan het bestuur, de spelers of aan zijn huidskleur. Snap dan bijna niemand dat hij het gewoon zelf gigantisch verkloot heeft? Als Milan bereid is om je 10 mln te geven en weg te sturen dan is er wel iets goed mis met hem. Het feit dat iedereen blij is dat hij weg is zegt ook wat. Hij is te koppig geweest, heeft niet geluisterd. Ik denk dat het wel een goede les voor hem is en als Galliani en de Berlusconi's weg zijn over pak em beet 10 jaar dan zal hij vast wel weer terugkomen!

Milan moet gewoon vooruit kijken, matige spelers opruimen en Inzaghi de kans geven. In Inzaghi heb ik veel vertrouwen (had ik in Seedorf ook) heeft tactisch al bij het jeugdteam wat laten zien en is niet zo eigenwijs.

3 juli 2014 om 22:48

Hij is te koppig en te eerlijk geweest, dat kunnen ze niet hebben. hij haalde immers zeer veel resultaat met een ongelooflijk matige selectie. Het weg sturen van iemand die eindelijk eens nee tegen het bestuur durft te zeggen en kritiek op hem te hebben zegt genoeg over dit Milan. Er moet veel veranderen eer zij weer groot willen worden, en daar was Seedorf ideaal voor. Haalde resultaat en wilde het beleid veranderen tegelijker tijd en dat lukte hem. Maar ik ga genieten als zij volgend jaar tegen degradatie voetballen.

Wie is Montolivo nou. Eeuwig talent dat nu iets meer zij stempel kan drukken, wat er werd verwacht is er nooit uitgekomen. Dit is vies natrappen, wie zegt dat Inzaghi het beter gaat doen.

Seedorf heeft de verkeerde kleur en te veel persoonlijkheid om voet aan de grond te krijgen in dat verschrikkelijke Italie. Als gekleurde man moet je daar gewoon nederig zijn en ja knikken...

Jouw been breuk is het beste voor Milan, ongelooflijk overschatte irritante vent! Seedorf was het beste voor Milan in jaren! Maar ik ga erg veel plezier hebben in hun verdere degradatie tot er niets meer van ze over is.

AC Milan altijd een mooie club gevonden, maar nu na dat gedoe van Seedorf vind ik het echt een eng clubje , met allemaal afdankertjes van spelers

Vroeger zo een mooie club met Gullit, Rijkaard, v Basten
En natuurlijk Maldini, Baresi, Ancelotti etc.
En dan zo ver afzakken in stijl
Zo een icoon als Seedorf behandelen
En door wie? Montolivo, wat een rat
Nou succes ermee haha, nog geen vijf procent meer van de mooie club die het ooit was

Weet je wat pas echt goed voor AC Milaan is? Het ontslag van Montolivo. Wie denkt hij wel die hij is? Wat een overgewaardeerde apeler is dat. Ik denk dat hij behalve een beenbreuk ook een schedelbreuk op heeft gelopen. Anders doe je dit soort uitspraken niet.

Als ik deze reacties lees man man man waar gaat de wereld toch naartoe, iedereen heeft zijn eigen mening maar argumenteer een beetje aub.

Leuk spelertje voor Fiorentina...

Chauvinistisch als we zijn, geven we deze montolivo ongelijk. Echter heeft Seedorf er wel heel weinig van gebakken. Is gewoon geen trainertype. Praat veel te veel! Dit hebben de spelers al eens eerder aangegeven...

4 juli 2014 om 01:05

Heeft het beter gedaan dan Allegri. Montolivo zegt dat omdat hij niet altijd meer een basisspeler was onder Seedorf. Dan zeg je dit.

4 juli 2014 om 01:16

lol

dat zij nigel de jong maar erna zij hij ook (WE Hebben Clarence Nodig HIJ IS DE MAN Voor ONS )

En nigel mag dat zeggen hij heeft een lange bijzondere band met seedorf

4 juli 2014 om 09:36

Hahah hij heeft het beter gedaan in die korte tijd dan Allegri in al die tijd die hij wel kreeg! Zal wel iets met Italianen te maken hebben, nationalstisch volk, soms te..

Leuk detail is dat Montolivo niet meer zeker was van een plek en dus zijn aanvoerdersband. Ik neem zijn mening dus niet serieus. Zelf een vies mannetje.

Seedorf heeft ook nog veel te leren in het trainersvak denk ik. Lijkt me ook niet dat spelers veel in te brengen hebben. Het moet allemaal zo gaan zoals hij het in zijn hoofd heeft zitten. Hij zal moeten leren om iets flexibeler te worden.

Montelivio is een aardige speler, qua middenvelders zit ie wel in de top 30 van Europa. Het is geen speler die een team echt draagt, of wedstrijden doet kantelen. Voor de echte top komt ie net tekort. Meer een hele aardige meevoetballer dus, net als Seedorf dat ook een beetje was, maar dan wel goed genoeg voor echte top. Het probleem van Milan is niet Montelivio, en ook niet Seedorf, het is een falend bestuur. Zij nemen een gok met een onervaren trainer, willen invloed op allerlei beslissingen rondom het team, en echt boven alles een hele matige spelersgroep met beperkte vleugelverdedigers zoals Abate en Constant, een trage Mexes, een mooi weer voetballer zoals Honda, de veel te wisselvallige Balotelli en het ergste zijn de echt totaal uitgebluste Kaka en Robinho die wel een grote mond hebben als ze er (terecht) naast staan.. El Sharawry, Poli en Montelivio zijn bruikbaar, maar dat is echt bij lange na niet genoeg om boven plaats 5 te eindigen.. Fail voor het bestuur die het zo ver heeft laten komen.

Of Seedorf goed voor Milan was of niet boeit niet eens, Milan heeft hem aangesteld en hij zou de tijd krijgen, verder zou het nog beste zijn voor Milan als Montolivo vertrekt! Waardeloze speler zakt altijd door het ijs!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren