Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV overweegt zich vanwege prestaties Depay te melden bij Groningen’

Laatste update:

De clubleiding van PSV zal waarschijnlijk trots, maar ook enigszins bezorgd kijken naar de prestaties van Memphis Depay. De twintigjarige aanvaller laat bij het Nederlands elftal een uitstekende indruk achter en was tijdens het WK als invaller al goed voor twee doelpunten. Het kan dan ook verwacht worden dat buitenlandse clubs zich in Eindhoven komen melden voor Depay.

/

De Brabanders kijken zodoende alvast rond voor mogelijke opvolgers en volgens het Dagblad van het Noorden overweegt PSV om bij FC Groningen aan te kloppen. Filip Kostic heeft zich de afgelopen twee seizoenen prima ontwikkeld in stadion Euroborg en de Serviër, die nog een jaar onder contract staat in Groningen, zou als vervanger van Depay naar PSV kunnen komen.

De buitenspeler stond onlangs in de belangstelling van Sporting Portugal, maar die club heeft zich ondertussen versterkt met de Japanner Junya Tanaka en lijkt af te zien van de komst van Kostic. Groningen moet naar verluidt ook rekening houden met het vertrek van Eric Botteghin; de verdediger zou een optie zijn voor Feyenoord, als de Rotterdammers afscheid moeten nemen van Stefan de Vrij of Bruno Martins Indi, die momenteel ook actief zijn op het WK.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goeie speler die Kostic, maar ik hoop als Depay vertrekt dat Bakkali t vertrouwen krijgt op links

2 juli 2014 om 10:06

Ik denk dat we Bakkali niet meer terug gaan zien.

2 juli 2014 om 10:20

Bakalli moetwn ze niet eens meer een kans geven. Pestventje die denkt dat ie alles kan maken.

2 juli 2014 om 10:33

helemaal mee eens, de man heeft ze niet meer op een rijtje sinds hij 4 goede wedstrijden gespeeld heeft voor psv

2 juli 2014 om 10:17

ik denk dat Bakkali ook een beetje wacht op wat Depay doet.

2 juli 2014 om 10:20

De interesse in Kostic is toch een duidelijk signaal richting Bakkali. Op zijn leeftijd heeft hij niks te eisen.

2 juli 2014 om 10:25

Mark hahahaa mooi plaatje die herken ik

On: idd als depay weggaat denk ik dat bakkali wil blijven en dan hij op links en narsingh op rechts

2 juli 2014 om 10:33

hahah, had ik 4jaar geleden ergens gezien, schijnt een meidje te zijn van een xxx webcamsite.

On: Ik vin dat Bakkali dit duidelijk moet communiceren dan, maar kostic is een goede vervanger. Is er trouwens geen goede winger in de jeugd of jong psv.

2 juli 2014 om 10:58

Rayhi. Maar die is nog niet klaar voor een basisplaats.

2 juli 2014 om 13:33

rayhi is toch voor de positie 9/10 niet een winger

2 juli 2014 om 13:43

Ik denk dat Bakkali niets te zeggen heeft en kan wachten tot hij een ons weegt, maar hij dan zn kans niet meer krijgt. Hij is 18. Train je ballen uit je broek en wacht op je kans....

2 juli 2014 om 10:35

Die Bakalli moet je lekker verkopen, wat een arrogante geldwolf. 2 goede wedstrijden gespeeld overeind verder

2 juli 2014 om 10:35

Overigens*

2 juli 2014 om 12:01

bakkali vertrekt gewoon bij psv dus narsingh op rechts en kostic gewoon op links

Zal een goede opvolger zijn. Is snel, heeft een actie, kan scoren en is misschien nog wel belangrijker een linksbuiten die voor een goede voorzet kan zorgen om de spits (Luuk de Jong?) te bedienen.

2 juli 2014 om 10:09

Luuk de Jong moet eerst zich zelf eens bedienen. Dat is echt letterlijk zo, die jongen heeft totaal geen ritme meer.

2 juli 2014 om 10:18

Klopt, dus het lijkt me als PSV zijnde verstandig dat je De Jong snel binnenhengelt (als ze hem echt zo graag willen) en vervolgens zoveel mogelijk laat spelen in de komende oefenwedstrijden en voorrondes van Europa League zodat hij fit en met wat wedstrijdritme de competitie begintm

2 juli 2014 om 10:22

@daniel_vb22

Waarom niet gewoon een andere spits halen. Die wel ritme en met veel zelf vertrouwen naar PSV komt. Is er nou nergens iemand die beter is dan De Jong en misschien minder kost. Waar is het scouting gebleven van Psv. Vroeger haalde jullie Kezman, Brazilianen en andere grote spelers.

2 juli 2014 om 10:27

Feit is dat het tegenwoordig nog moeilijk is dit soort pareltjes naar Eredivisieclubs komen, omdat scouts van de topclubs in Europa dit soort spelers snel ontdekken en binnenhengelen. Ik ben het met je eens dat ik liever een spits zie die voor zichzelf een kans kan creëren dan een spits die afhankelijk is van aanvoer. Ik heb geen idee wie dit zou moeten zijn, maar Brands zou met zijn netwerk en van de anderen toch wel iets moeten kunnen vinden, neem ik aan. Ik ben overigens altijd een enorme fan geweest van Vaclav Kadlec in zijn Sparta Praag periode. Is nu verkast naar Leverkusen (?) en heeft amper gespeeld. Ik blijf het een prachtige optie vinden om deze speler wellicht te kunnen huren.

2 juli 2014 om 10:35

spelers worden toch nooit aangetrokken omdat ze wel of geen ritme hebben?
Tenminste, dat kan ik me niet voorstellen. Ze worden gehaald omdat men denkt dat die met zijn kwaliteiten iets kan toevoegen aan een elftal. Dat hij geen ritme heeft is een kwestie van trainen en spelen.

2 juli 2014 om 10:39

Kadlec lijkt me niet haalbaar qua salaris en speelt overigens bij Frankfurt. Ik denk ook niet dat hij zelf geïnteresseerd is in Nederland, maar zich liever in de Bundesliga in de kijker speelt voor de grotere clubs uit de grotere competities. Volgens Wikipedia heeft hij 7 goals uit 21 wedstrijden en er vanuitgaande dat daar een aantal invalbeurten bij zitten zijn dat prima statistieken. Daarnaast is Eintracht ook gewoon een mooiere, grotere en rijkere club dan PSV dus is het in die zin gewoon een stap omlaag. Als je de fans van Frankfurt bent gewend ga je écht niet in dat dode Eindhoven spelen hoor.

2 juli 2014 om 10:39

In die tijd werkte er ook andere mensen bij Psv, zo simpel is het toch.
Maar Kezman was ook niet groot toen hij kwam en zo zijn er meer die bij PSV groeiden. Luuk kan dat toch ook weer doen?

Je kunt oude aankopen niet vergelijken met huidige. Vroeger haalde Ajax Litmanen en nu Hoessen...zie je, dat werkt niet he.

2 juli 2014 om 10:42

@ Daniel_vb22

Kostic is een aardige speler, maar een pareltje? Vraag maar aan de groningen supporters. Hij heeft nog (erg vaak) last van een vrij diepe ondergrens waar hij flink doorheen zakt. Als het loopt dan loopt het aardig tot goed, maar heeft hij een mindere periode mislukt daadwerkelijk alles bij hem.

Maar desondanks was dat het punt niet dat ik wilde maken. Matavz word verguisd omdat hij te weinig scoort. Maar iedereen weet dat Matavz (net zoals Sigthorson) een speler is die aanvoer van de zijkantne nodig heeft. 3 jaar lang word dat hem niet gegeven en moet hij aan rommelen. En zodra hij op het punt staat om te vertrekken en er een nieuwe spits komt. Word er ook een linksbuiten met een voorzet aangetrokken. Misschien is die linksbuiten dan wel een jaartje te laat....?

En ik vind Kadlec ook echt een goede speler, maar zoals je zelf zegt heeft hij vrijwel niet gespeeld. Desondanks zal Leverkussen hem nite voor een appel en een ei laten gaan. Maar Luuk de Jong zal ook vrij duur zijn.

2 juli 2014 om 10:58

Ik bedoelde Kostic niet als pareltje, maar bv. Zuid-Amerikaanse talenten.

2 juli 2014 om 10:12

@ Daniel_vb22

Zal Marcel Brands het dan eindelijk gaan snappen? Dat een spits als Luuk de Jongaanvoer vanaf de zijkanten nodig heeft om te scoren. Des te onzinniger zou het beleid zijn namelijk, met Matavz heb je eenzelfde type spits.

Zet Kostic links en Narsingh rechts en Matavz schiet er 25 in per seizoen. Maar zet je de naar binnenkomende Depay links en de naar binnenkomende Ruiz/bakkali rechts schiet hij er maximaal 15 in.

Zou weer typerend zijn, 3 jaar lang een spits hebben die aanvoer nodig heeft en dat elke keer maar niet willen inzien. Vervolgens je spits afschrijven en proberen te verkopen. Een nieuwe spits halen. EN die wel aanvoer van de zijkant geven.

Snap jij de logica nog?

2 juli 2014 om 10:20

Wel waar wat je zegt, maar het speelt ook wel mee dat Matavz nog altijd teleurgesteld is van zijn mislukte transfer naar Rubin en het liefst wil vertrekken uit Eindhoven. Ik vermoed dat hij later deze transferperiode nog wel zijn transfer krijgt. Dat Brands dan eindelijk ziet dat een spits als De Jong ook aanvoer nodig heeft en dus een linkerbeen op de linkerflank, is inderdaad wel onbegrijpelijk laat.

2 juli 2014 om 10:38

@D-Bergkamp

Jij kijkt wel heel eenzijdig naar de functie van de Jong. In de tijd dat hij voor Twente speelde kon hij ook uitstekend een bal bij zich houden en was hij prima in de kaats. Met een Wijnaldum die bij aanvallen steeds rond de spits te vinden is en Depay (mocht hij blijven) die vaak naar binnen trekt, kan hij deze spelers bedienen. Bovendien hebben ze met narsingh een speler die normaal gesproken voor genoeg aanvoer moet kunnen zorgen.

Maar alles zal afhangen van de vorm waarin de Jong terugkeert, en of narsingh zijn niveau van Heerenveen weer kan halen.

2 juli 2014 om 10:46

@ Sportweek86

In het jaar dat Luuk de Jong topscoorder werd stond er een jongetje genaamd Ola John die 16 assists gaf. En aan de rechterkant stond een speler genaamd Nacer Chadli die één van de beste voetballers van de eredivisie was. Oftewel aanvoer genoeg. En daar kon hij combineren? Het middenveld was met Willem Janssen en Brama één van de meest verdedigende die je kon bedenken.

Luuk de Jong heeft bij BMG en bij Newcastle juist het tegenovergestelde laten zien. Namelijk dat hij helemaal niet goed kan meevoetballen.

2 juli 2014 om 11:23

@ D-Bergkamp

Bij PSV is de situatie toch anders? Die hebben zoals ik al aangaf met Wijnaldum wel een middenvelder die aansluiting zoekt bij de 16. Bovendien scoorde Fer dat seizoen 8 doelpunten. Omdat de situatie in dat jaar niet optimaal was om deze kwaliteiten te benutten/tonen kan ik nog wel van mening zijn dat hij daar erg goed in is?

En Chadli vindt ik wel zon overschatte speler. Deze man laat maar heel sporadisch zien dat hij erg goed kan voetballen. Die gaf in dat jaar maar liefst 6 assists.

Over de Jong in het buitenland kan ik weinig zeggen want ik heb niet veel wedstrijden van hem gezien. Maar dat hij daar niet uit de verf kwam wil nog niet alles zeggen. Speelde hij daar in een elftal waar zijn kwaliteiten tot uiting konden komen? Hij is nu eenmaal geen spits die op snelheid 3 man voorbij loopt.

2 juli 2014 om 12:55

Goede opvolger? Die kostic is een momenten voetballer. Van depay naar hem is niveaus omlaag. Doet me denken aan die winger die van Zwolle naar Twente ging. Leuk bij de kleintjes!

Ben benieuwd, als Bakkali nu normaal had gedaan had hij kunnen spelen.

Lijkt me een goed plan van PSV. Depay is niet te houden en Kostic is een goede speler en zou niet al teveel mogen kosten met een 1 jarig contract. 2 miljoen?

2 juli 2014 om 10:48

Groningen heeft een eenzijdige optie om het contract met Kostic met 2 jaar te verlengen. Denk ook niet dat Groningen Sporting gaat weigeren om vervolgens wel zaken te doen met Psv. Waarschijnlijk valt er pas te praten over een transfer bij bedragen die PSV niet gaat betalen.

2 juli 2014 om 12:53

Lol Groningen wilt 7-10 miljoen zien

2 juli 2014 om 17:44

Filip Kostic heeft nog een contract lopen voor 1 seizoen. Veel mensen hier op voetbalzone weten niet dat FC Groningen een optie heeft om het contract van Filip Kostic met 2 jaar te verlengen.

Zoals iedereen verwacht gaat FC Groningen deze optie natuurlijk lichten. Dus zal PSV wel meer gaan moeten betalen dan 2 miljoen. Zelf denk ik dat het een bedrag word 'mits' PSV hem gaat halen we tussen de 6 a 8 miljoen uitkomen.

Wat een onzin bericht over Bottegin. Dagblad van het Noorden roept maar wat, het zou mogelijk kunnen zijn dat Feyenoord zich gaat melden voor Bottegin. Ja natuurlijk? Waar baseren ze dat op?

2 juli 2014 om 10:14

Als body mass index en the free vertrekken is botteghin wel een degelijke vervanger.

Hoop niet dat botteghin vertrekt, zeker een van de sterkhouders in dit Groningen van het afgelopen jaar.

Goede keuze voor Psv. Altijd veel investeren is goed voor de organisatie en het supportersfront. Gewooon miljoenen uitgeven, dat geeft de achterban ook weer rust. Kostic zal een geschikte speler zijn voor Psv. Alleen als er geen ruimte is, dan heeft PSV een probleem, want Kostic is enkel geschikt met ruimte.

Als PSV counter voetbal gaat spelen prima. Spelen ze geen counter voetbal, dan heb je aan Kostic duidelijk minder.

Depay gaat ook overigens weg, die gaat met Louis mee naar Manchester United.

2 juli 2014 om 10:21

Wat fijn, dat jij al weet waar Memphis heen gaat. Ken je 'm persoonlijk?

2 juli 2014 om 10:34

Ja! Die ken ik persoonlijk. Nee hij verteld niet waar hij heen gaat/wilt. Focus ligt op WK.

2 juli 2014 om 10:23

Dat depay weggaat is bijna zeker maar wat ik als psv supporter wil weten is hoeveel??? Iedere topclub heeft hem zien spelen op het wk en zijn talent gezien hopen dat clubs tegen elkaar gaan opbieden en het ergens in de 20+ miljoen wordt

2 juli 2014 om 12:50

Ik zou gerust rond de 30miljoen gaan zitten als PSV-zijnde. Contract tot en met 2017!

Anders gewoon nog lekker jaartje in Eindhoven blijven! Goed voor de Eredivisie, goed voor zijn ontwikkeling, goed voor onze weekendjes!

2 juli 2014 om 13:03

30 kun je op je buik schrijven. Mocht er een club als united komen en die bieden 17 miljoen dan accepteer PSV dat zeker weten. Depay zal dan ongetwijfeld al met zijn gedachten in the uk zitten en 17 miljoen is gewoon veel geld.

2 juli 2014 om 13:10

Ik zie niks van de transfergelden, dus ik hoef het niet op mijn buik te schrijven.

PSV moet hoog gaan zitten en anders de man gewoon aan zijn contract t/m 2017(!!) houden. De Eredivisie is niet de Action of de Aldi van Europa! Al onze topspelers presteren gegarandeerd in de topcompetities.

2 juli 2014 om 14:35

Allemaal leuk en schattig, maar kijk bijvoorbeeld hoeveel bony heeft opgeleverd. 30 zal never nooit gebeuren en dat weet je zelf ook wel. Het is mooi zeker, maar totaal niet realistisch.

2 juli 2014 om 16:34

En Afonso Alves leverde Heerenveen €20.000.000 op..vergelijken heeft geen zin. Ik heb het over nu en wat PSV zou moeten vragen.

2 juli 2014 om 17:32

Zie de prestaties van Alves in de eredivisie. Die 7 goals alleen al in 1 wedstrijd. Plus dat waren andere tijden.
PSV mag 30 miljoen vragen, iets wat ze al niet gaan doen aangezien de strootman opbrengsten vragen. Bij PSV zijn ze heus wel vakbekwaam genoeg om in te zien dat 30 miljoen euro vragen waste of time is.

2 juli 2014 om 18:10

Waste of time? De interpretatie van de de transferprioriteit tussen jou en mij is hier totaal verschillend. Ik vind dat wanneer je een langdurig contract hebt (2017), je slechts één seizoen gepresteerd hebt en je ontzettend van aanvulling kan zijn voor PSV dat je dan als PSV zijnde alleen dergelijke spelers voor de hoofdprijs moet laten gaan. Dat is wat Ajax beter doet dan alle overige clubs in Nederland en ik gun die manier van handelen iedereen toe.

Buitenlandse clubs moeten gewoon weten dat onze topspelers geen prikkie zijn. In Portugal lukt dat ook en dat is een vergelijkbare competitie waarvan de top beter presteert in Europa, maar waar het talent veel minder dan in Nederland voor het oprapen ligt.

2 juli 2014 om 18:25

@myvision.

Je naam verklaard een hoop. Wat een onzin zeg, misschien in jouw wereld.
30 miljoen betaal je voor goede spelers die zichzelf al op CL niveau heeft bewezen. of voor toptalenten in een topcompetitie.
Niet voor een Depay die 1 seizoen heeft gespeeld bij een teleurstellend Psv. Het is niet zo dat hij het team droeg. Iedereen was waardeloos bij mijn club. Slechtste PSV sinds jaren!!!!! Man wat ben ik teleurgesteld in dit Psv.
En dan kom jij met je 30 miljoen. Teveel Fifa gespeeld zeker en zelfs in Fifa van je amper 19 miljoen voor hem.
Depay is de grootste talent in de eredivisie, maar daarvoor betaal je echt niet meer dan 20 miljoen.

2 juli 2014 om 18:28

Alsof Ajax de hoofdprijs vangt?
Ga toch weg man. De jong voor 8.7 miljoen.... de aanvoerder, het boegbeeld van de club, seizoenen topscorer. 4 x op rij kampioen en nog niet eens zo oud.
Is een koopje, want een de Jong in vorm is gewoon een aanwinst.
Eriksen ook al voor zo weinig verkocht.

Jammer dat Bakkali niet net even het geduld had, Kostic leuke speler hoor maar maar gaat ons weer geen kampioen. Zal wel redelijk goedkoop zijn gelukkig.

Bottegin is ontzettend goed, heb wat lijstjes met statistieken gezien deze man zie ik bij Feyenoord echt wel vlammen.

2 juli 2014 om 10:12

Redelijk goedkoop toch een miljoen of 4 moet ie kostten. Dat vind ik voor Nederlandse begrippen aardig veel geld hoor.

2 juli 2014 om 10:25

1 jarig contract ik denk 2 miljoen ofzo

2 juli 2014 om 10:40

Als depay vertrekt voor 20-30 miljoen. Haal je Kostic terug voor de linkerkant, kost misschien 4 miljoen is wel wat geld maar heeft zeker potentie om vele assists te geven daarnaast scorend vermogen. Bakkali was goedkoper geweest maar dat is klaar.
Het lijkt me niet meer dan normaal als een speler al na 1 vol seizoen weg gaat het volgende talent nog niet iedere klaar staat. Dan moet je soms investeren, wat schijnbaar in Amsterdam hetzelfde is als vloeken. PSV investeert al sinds jaar en dag in grote talenten hoort bij onze cultuur en een mix met eigen jeugd is ideaal.

2 juli 2014 om 10:46

Plus een optie voor twee jaar. Trek de geldbuidel maar open.

2 juli 2014 om 10:50

Groningen heeft een eenzijdige optie om met 2 jaar te verlengen dus het bedrag zal aardig hoger liggen..

2 juli 2014 om 13:05

Bakkali is beter! Die kostic zat niet voor niets een tijdje op de bank. Soms heeft hij het, maar vaak ook niet

Als jeugdspeler van Psv word je natuurlijk ook nkdt blij van dit nieuws.

2 juli 2014 om 10:16

Of juist wel. Het toont aan dat je kan doorbreken bij Psv en daarnaar alsnog naar de grote clubs in het buitenland kan gaan. Het is maar hoe je het bekijkt .

2 juli 2014 om 10:27

Ze hebben 2 jeugdspelers op die positie. Een maakt echter een stormachtige ontwikkeling door op het WK en die andere schijnt nogal een probleemgeval te zijn.

2 juli 2014 om 18:05

Met jeugdspeler bedoel ik iemand uit de jeugd, niet uit het eerste van PSV Dutchfavourite. En als je dan alleen nog Bakkali hebt, schort er toch behoorlijk wat aan je jeugdopleiding.

2 juli 2014 om 11:14

Wat moet psv anders doen? Voor die linksbuiten positie zijn 3 spelers, 2 zijn er 18 jaar oud en eentje 19. Boljevic speelt maar net bij psv en is er zeker nog niet klaar voor, hij moet nog minstens een jaartje bij jong psv rijpen. Dan heb je Rayhi nog, zelfde verhaal als Boljevic, moet nog rijpen en is nog niet goed genoeg om veel wedstrijden in het eerste te spelen. Dan hebben we Bakkali. Groot talent alleen wel 18 jaar oud en zoals je afgelopen seizoen al zag, is nog niet klaar voor om een heel seizoen te spelen. Daarom kijkt psv, ALS Depay vertrekt voor nog een linksbuiten.

2 juli 2014 om 16:09

Dat blijf je houden bij iedere club.
Nou is dit nog maar een "wandelgangenbericht"
Denswill weet in ieder geval zeker waar hij staat bij het aan trekken van viergever.
Zo werkt het nu eenmaal overal.

Ok, wat is er toch met de scouting van PSV gebeurd? Mertens, Strootman, Matavz, Tyton, en nu Kostic, waarom moet het tegenwoordig voor miljoenen bij subtoppers in de Eredivisie worden opgehaald in plaats van die ruwe diamanten ergens anders te vinden?

2 juli 2014 om 10:30

Wat was er mis met Mertens en Strootman. Hebben ze flink op verdiend en hebben goed gepresteerd. Vroeger was het als Nederlandse club echter makkelijker om die ruwe diamanten aan te trekken. Talenten van het niveau Romario en Ronaldo is nu niet meer realistisch.

2 juli 2014 om 10:44

Ik had sowieso Bakkali deze plek gegeven, waanzinnig groot talent.
Geef hem 2 jaar de tijd..

2 juli 2014 om 10:51

@ Dutchfavourite

Mertens is net aan 2,5 miljoen op verdiend. Jeremain Lens leverde ook slechts 4 miljoen? winst op. Toivonen kosste geld, Marcelo speelde ze break even op.

Matavz kostte 7 miljoen en ik zie maar weinig clubs dat betalen.
Tyton kosste 2,5 miljoen en gaat dat geld hoogstwaarschijnlijk niet op brengen.
Ruiz kosste 1 miljoen euro
Narsingh kostte bijna 5 en heeft na 3 jaar weinig laten zien
Schaars kosste geld zonder doorverkoop waarde
Maher met 8 miljoen zit op de bank

OP Strootman hebben ze flink verdiend, voor de rest is het een behoorlijk armzalig rijtje.....

2 juli 2014 om 11:06

Ik heb het ook alleen over Mertens en Strootman. En als je op al je spelers "slechts" 2 miljoen winst maakt heb je de boekhouding aardig op orde hoor. Verder hoef je natuurlijk niet altijd winst uit een transfer te halen zonder dat een speler rendabel is. Ook uit merchandise en sportief succes, wat er momenteel dan wel niet is bij PSV, kun je winst maken. En natuurlijk had iedereen meer van Maher verwacht maar we moeten hem nog niet afschrijven. Hij heeft bij AZ laten zien te kunnen voetballen. Op basis van 1 slecht seizoen, in een team dat niet draait, hem beoordelen is niet fair.

2 juli 2014 om 11:12

Toch komt het bij lange na niet in de buurt van vroeger, of van hoe andere Nederlandse clubs het doen. En zelfs Mertens en Strootman, een redelijke winst ja, maar als je ziet dat Strootman een half jaar (!) eerder voor een miljoentje of vijf, zes minder op te halen was geweest.... Geen goede handel hoor.

2 juli 2014 om 12:28

Blind, Cillissen, BMI en de Vrij waren een half jaar geleden ook allemaal goedkoper. Dus ook slecht van Ajax en Feyenoord? Zo interpreteer ik je argument in ieder geval.

2 juli 2014 om 12:48

Je snapt me geloof ik niet. Utrecht heeft Strootman in januari 2011 voor een paar ton bij Sparta opgehaald en hem in de zomer voor 6,5 miljoen aan PSV verkocht. Dan hebben de scouts van PSV zitten slapen wat mij betreft. Of is hij in 14 potjes voetbal in de Galgenwaard opeens een wereldvoetballer geworden?

2 juli 2014 om 12:57

Dat wel heel kort door de bocht. Heeft dan alleen PSV liggen slapen? En misschien was jij de enige in Nederland maar niemand zag aankomen dat Strootman zich zo snel zou ontwikkelen. Dus volgens mij begrijp je het zelf niet helemaal.

Ik hoop echt niet dat Kostic vertrekt bij Groningen hij is een smaakmaker in de Euroborg en heeft zelf aangegeven nog graag een jaar te voetballen voor Groningen. Ook Nijland heeft aangegeven dat we geen spelers meer hoeven te verkopen ik denk dat het heel moeilijk zal worden voor PSV om hem weg te halen bij Groningen en mocht het lukken dat ze veel geld moeten betalen voor Kostic

2 juli 2014 om 17:57

Gelukkig heeft FC Groningen nog een optie om het contract van Filip Kostic met nog 2 jaar te verlengen.

FC Groningen hoeft geen spelers meer te verkopen om het verlies in de begroting te dichten. Dit heeft de FC al gedaan door Zivkovic en Bizot te verkopen.

Hopelijk zal Hand Nijland nu ook denken dat we eindelijk weet Europees voetbal gaan spelen en niet alle topspelers moeten wegdoen. Supporters zullen het ook niet leuk vinden want de band met het publiek is echt veel beter geworden dan de jaren ervoor.

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Maarja, als PSV met veel geld komt aanzetten is Kostic bijna niet te houden.

Gewoon lekker wegwezen Psv. Ik snap dat er interesse is voor Kostic, maar Groningen moet de absolute hoofdprijs vragen. Hij hoeft niet perse verkocht te worden en is tevreden bij Groningen, daarnaast kunnen we hem met het ook op Europees voetbal goed gebruiken. De selectie wordt aantoonbaar versterkt, misschien is dat voor hem een extra reden om nog een seizoen te blijven.

Bij PSV zal hij ook basisspeler worden, hij gaat absoluut de Eredivisie ontgroeien op termijn. Maar ik heb de hoop dat hij dat eerst nog een seizoen bij Groningen wil laten zien.

2 juli 2014 om 10:51

Hoessen er bij, zal Kostic blijven aangezien hij nog maar een jaar contract heeft?

2 juli 2014 om 10:53

@ahjacied

Dat kan jij niet weten omdat VZ het vergeet te melden. Maar FC Groningen heeft een eenzijdige optie voor nog 2 jaar vast leggen. Oftewel Kostic ligt feitelijk nog 3 jaar vast ind e Euroborg. Groningen hoeft dus helemaal niets.

Daarnaast hebben ze door de transfer van Zivkovich genoeg geld verdient om break even te spelen dit jaar en hebben ze dus geen uitgaande transfers nodig om financiële gaten te dichten.

Groningen heeft dus totaal geen behoefte om Kostic te verkopen voor een schijntje.

2 juli 2014 om 12:30

@ahjacied,

Zoals D-Bergkamp al aangeeft ligt Kostic langer vast.
En naast Hoessen hebben we ook nog Islamovic en Antonia gekocht, daarnaast sluit ik niet uit dat er nog wat zal gebeuren bij een eventueel vertrek van Zeefuik, De Leeuw, Bothegin of Chery.

Kostic mag alleen weg voor de absolute hoofdprijs.

Ik hoop echt dat PSV gewoon Bakkali de kans geeft als Memphis weg gaat. Denk dat die jongen echt nog groot kan worden als ie over deze vervelende periode heen komt. Hoor hier al mensen roepen dat hij een geldwolf is en dergelijke, maar heb nog nergens gelezen dat dar nu de reden is dat hij nog niet heeft bijgetekend. Volgens mij wil die jongen gewoon een stukje zekerheid en vertrouwen. Zal goed zijn als Memphis weer terug is in Eindhoven, of ie dan blijft of niet maakt dan nog niet zo veel uit

Bakkali - of beter nog, de omgeving van Bakkali (zijn familie dus) - wil helemaal niet bij PSV blijven. Ze willen zo snel mogelijk geld verdienen en hopen dat die jongen naar een Engelse club gaat voor een vet salaris. Wat er nu allemaal gebeurt bij PSV is allemaal een spel.

Kostic alleen laten gaan voor een bedrag rond de 6/7 miljoen. Hij hoeft niet per sé weg en er is al een bod uit Portugal afgewezen. Het zou echt een aderlating zijn als we hem nog kwijt raken.

Kostic alleen laten gaan voor een bedrag rond de 10 miljoen! Wij hoeven hem niet kwijt, zeker niet nu we eurpees gaan spelen. Kosic is ook gekocht voor ongeveer1 miljoen door grun dacht ik.
Laat PSV maar ergens anders gaan shoppen

Geweldige club dat Groningen. Levert toch wel heel veel potentiële spelers af voor topclubs. Ook uit de jeugdopleiding breken regelmatig spelers door. Groot compliment voor de scouts van Groningen, die toch altijd weer spelers halen die voor veel winst weer verkocht kunnen worden. En Kostic is nog geen Tadic.

Kostic komt niet. Hij wil nog niet weg bij Fcg. Ajax wide hem ook al halen en dat lukte ook niet. Als die gaat, gaat hij naar het buitenland. En dat zal dan wel naar Benfica zijn want die sparen Serviërs. Ze hebben er nu vijf dus een zesde kan er ook nog wel bij. Sulejmani, Djuricic, Fejsa, Markovic, Mitrovic en dan Kostic nog dat maakt zes. Bakkali gaan we niet meer terug zien denk ik de Eredivisie. Alleen maar ik de Jupiler League of bij een andere club. Maar jullie hebben bij PSV toch nog die Rayhi, kan hij Depay niet vervangen dan? En anders waarom geen Narsingh en Jozefzoon op de vleugels?

Zoet
Arias
Bruma
Hendrix
Tamata
Wijnaldum
Maher
Defour
Jozefzoon
L. De Jong
Narsingh
2 juli 2014 om 12:26

Met Luuk de Jong als spits, zou ik Narsingh altijd op de rechterflank zetten. Josefzoon komt ook tekort voor het niveau dat Psv nastreeft, een linksbuiten is een must indien Depay en Bakkali vertrekken, wat lijkt te gebeuren. Kostic en Narsingh maken van de spits van Psv de topscorer van de competitie, of ze nu De Jong of Bas Dost aantrekken. Iemand enig idee wat er met Locadia gaat gebeuren?

Laat ze alsjeblieft nu gewoon ballen gaan tonen bij Psv. Hoofdprijs vragen als topclubs komen : 30miljoen op zijn minst! De man heeft nog contract t/m 2017. Dan kan je 1/3 investeren in Kostic, en kost het je bijna niets

Eindelijk een talent met nog een lang contract, hoofdprijzen vragen Nederland!

Als depay vertrekt bakkali een kans geven. Ik kan me zijn houding heel goed voorstellen, ik zeg niet dat ik het goedkeur alleen dat ik het me goed kan voorstellen voordat iedereen er weer over begint. Bakkali wilt meer zekerheid op spelen hebben wat op zijn leeftijd heel belangrijk is, psv haalt elke keer weer een nieuwe aanvaller en dat ziet bakkali ook in, na zijn blessure heeft die niet meer gespeeld omdat ze ruiz haalde, dus ik snap nu best dat bakkali zo doet, misshien eventueel iets voor Ajax waar ze wel met jonge jongens om kunnen gaan en ze ook een eerlijke kans geven zonder iemand keihard af te schrijven. Nu over Depay, memphis heeft zich als een beest ontwikkeld, houdt zich heel goed staande tussen de grote jongens op het WK dus ik denk dat er een subtop club in Engeland er wel in zit, Tottenham of Everton in die richting, als die het beetje bij beetje uitstippeld heeft PSV een mooi pareltje opgeleid.

2 juli 2014 om 19:07

Al langer problemen gehad met lezen???
"volgens het Dagblad van het Noorden overweegt PSV "

en dan kom jij met je quasi intellligente opmerking :
"is toch geen respect dat je nu al als club naar buiten brengt op zoek te zijn naar een vervanger?! "
pfffffffffffffffffffffffffffffff

2 juli 2014 om 20:20

"ze kijken al rond "
volgens wie??
Ben trouwens zelf elektrogigant dus......

Maar goed , je probeert je er aardig uit te lullen.
PSV betichten van desrespect omdat "ze" volgens jouw zelf!! naar buiten hebben gebracht dat ze op zoek zijn naar een vervanger voor depay.

Hey boys "de brabanders kijken rond!!!!!" wat een gebrek aan respect zeg..

Ongehoord om dat te doen .
Komen die woorden van brands? gerbrands ? of misschien cocu?????
Je weet het niet he......

Misschien moet ik als elektrogigant een keertje bij je langs komen om alle stekkertjes er weer goed in te steken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren