Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Depay kost maximaal twintig miljoen: ‘Diep in zijn hart wil hij weg’

Laatste update:

Memphis Depay neemt met het Nederlands elftal deel aan het WK en kan zich in Brazilië in de kijker spelen van Europese topclubs. De aanvaller wil volgens PSV-watcher Thijs Slegers immers ‘diep in zijn hart’ weg uit Eindhoven. “Hij droomt van de Champions League.”.

/

Om de nek van de twintigjarige Depay hangt volgens Slegers een prijskaartje van vijftien tot twintig miljoen euro. Dat vertelde de journalist van Voetbal International donderdag tijdens het praatprogramma FC Onder Ons van Omroep Brabant. “Met PSV moet hij weer de Europa League in. En ik zie hem komend seizoen met PSV ook niet meedoen om het kampioenschap.”

Willem van Hanegem hoopt dat Depay besluit om in het Philips Stadion te blijven: “Eerst bij PSV een paar mooie seizoenen neerzetten.” De zesvoudig international werd eind vorige maand nog in verband gebracht met Manchester United; hij zou bondscoach Louis van Gaal willen volgen naar Old Trafford. Depay speelde tot dusver zestig competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 32 in het afgelopen seizoen.

'Memphis Depay is goed genoeg voor Man United'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

20 miljoen verkopen en dan Bakkali de kans geven.
Als Bakkali vertrouwen krijgt heb je veel aan hem.
Men noemt hem ondankbaar en zijn eis is ook onredelijk, maar toen hij 15 was kon hij overal heen, maar bleef hij PSV trouw.
Bakkali is ook eigenlijk een linksbuiten dus in principe zou dat goed moeten komen.

6 juni 2014 om 15:23

Mijn vertrouwen in Bakkali is gedaald tot het nulpunt. Die is na drie goede wedstrijden zo ver naast z'n schoenen gaan lopen dat hij al snel uitgekotst werd door de technische straf. Dan zou je denken dat hij er alles aan zou doen om het vertrouwen weer te winnen, maar in de afscheidswedstrijd van Park werd Bakkali na 15 minuten (!) gewisseld omdat hij gewoon stelselmatig weigerde zijn taken uit te voeren. Daarom vrees ik dat hij gewoon de mentaliteit mist voor de top. Die gaat er gewoon niet komen, tenzij hij nu heel snel "het licht ziet" en het roer helemaal omgooit.

Als er één ding is wat PSV op dit moment nodig heeft, dan is het een trainer als Frank de Boer. Die weet bij Ajax tenminste wel raad met te grote egotjes... Dat is de laatste jaren echt probleem nummer 1 bij Psv.

6 juni 2014 om 15:29

Ik snap Bakkali enigszins wel.
Hij speelde op het begin van het seizoen goed maar werd vrijwel direct geslachtofferd nog voordat hij slecht begon te spelen.
Vervolgens zetten ze hem 15 wedstrijden in en kan hij dus ook niet met J.psv meespelen en staat hij in principe dus stil in zijn ontwikkeling.
Wat doet PSV dan? Dan huren ze een dure Ruiz voor 1 miljoen, zodat ze Europa League spelen waar niemand op zit te wachten in Eindhoven.
Ik snap dat de motivatie dan wegstroomt bij Bakkali.

Verder gaat PSV goed om met egotjes, zag je wel met Labyad (en nu met Bakkali). Hoe groot het talent ook is, als je niet voor PSV wil spelen dan sta je er niet in.

6 juni 2014 om 15:35

Goed omschreven Yamiown.

Zo denk ik er exact over.

Toch hoop ik voor PSV dat het nog goed komt. Ga eens rustig met die jongen zitten en spreek het vertrouwen in hem uit. Dan kan hij bij verkoop de plek van Depay overnemen en Narsingh rechts.

Dan ben je 20 miljoen rijker en speel je alsnog met een mooie aanval. Bakkali-De Jong?-Narsingh

6 juni 2014 om 15:39

Bakkali werd niet geofferd, hij raakte geblesseerd. Daarna duurde het lang voor hij weer fit werd en toen het eindelijk zo ver was bleek hij inmiddels een beetje aan zelfoverschatting te lijden.

Dat PSV hem 15 wedstrijden liet spelen kun je de club niet kwalijk nemen. Je gaat iemand toch niet bij PSV 1 opofferen voor Jong Psv? Het eerste elftal moet altijd voorrang krijgen.

Op Europa League zitten we in Eindhoven zeer zeker wel te wachten. Het is toch een (relatief bescheiden) inkomstenbron, voor spelers een extra motivatie voor spelers (europa League is nog altijd beter dan geen Europees voetbal) en daarnaast zou voor het eerst in 40 jaar geen Europees voetbal echt een hele grote afgang zijn geweest. Ik zou het trouwens heel gek vinden als een jongen als Bakkali (18 jaar en net 16 eredivisiewedstrijden gespeeld) zich nu al niet meer zou kunnen motiveren voor de Europa League...

Ruiz was natuurlijk een noodoplossing. PSV kon moeilijk nog een paar maandjes geduldig wachten totdat Narsingh en/of Bakkali plotseling weer in vorm zou raken.

PSV kan echt totaal niet met egotjes omgaan. Labyad kon zichzelf naar Portugal bluffen, Toivonen werd niet aangepakt, Willems loopt al twee jaar te voetballen als een gearriveerde vedette, Maher mocht driekwart seizoen lang op halve kracht voetballen, Ruiz sjokt over het veld alsof hij Toivonen met zwart haar is, Bakkali dacht op z'n 17e al dat hij de nieuwe Messi was...

6 juni 2014 om 16:01

Klopt Bakkali raakte geblesseerd was ik vergeten, maar daarna heeft hij nooit meer de kans gekregen, terwijl hij voor zijn blessure één van de betere was.

PSV liet hem totaal 16 wedstrijden spelen in de Eredivisie, waarvan hij minimaal 3x in de 85e min het veld kwam. Jij gaat mij niet wijsmaken dat wanneer PSV hem 2x minder had laten invallen dat PSV het slechter had gedaan in de Eredivisie?
Het eerste elftal moet voorrang krijgen, maar als club ben je afhankelijk van je spelers, als je zo om gaat met Bakkali snap ik dat hij gefrustreerd raakt.
Hij heeft een half jaar geen officiële wedstrijden gespeeld, omdat hij 2x te vaak is ingevallen.

Op de Europa League zitten we echt te wachten, vandaar dat altijd nog geen 1/3 van het stadion gevuld is en misschien is het een leuke inkomstenbron, maar ongeveer de helft van die inkomsten ben je al kwijt door Ruiz te huren.
Spelers raken trouwens altijd super gemotiveerd van de Europa League, vandaar dat ze altijd 100% inzet tonen en clubs die minder zijn helemaal wegtikken, ooh wacht.

PSV had moeten inzien dat het seizoen verloren was toen ze in de winterstop 9e ofzo stonden. Nu hebben ze Europa League, klopt, maar ze hebben ook één van de grootste talenten van de opleiding gefrustreerd en die lijkt nu op een breuk aan te willen sturen en als ik dan zou moeten kiezen tussen een speler, die in het verleden alle grote clubs heeft afgewezen om bij PSV te spelen en Europa League, dan had ik het wel geweten.

Labyad is goed mee omgegaan, toen hij zijn afspraken brak is hij niet meer aan spelen toegekomen. Toivonen was een noodoptie toen Gini geblesseerd raakte, er was toen namelijk geen andere aanvallende middenvelder die functioneerde. Willems heeft afgelopen seizoen goed gevoetbald en als jij hem een "gearriveerde vedette" noemt, moet je misschien eens naar trainingen gaan, Willems staat altijd klaar voor supporters en traint altijd voor volle 100%.
Ruiz aantrekken was sowieso al achterlijk, daarnaast had ik bij Twente al het beeld alsof hij zich te goed voelde voor de Eredivisie.
Bakkali is juist nederig en wachtte zijn kansen af, vandaar dat hij bij PSV bleef, hij startte het seizoen sterk en raakte geblesseerd en heeft nooit meer een kans gehad, ipv. daarvan werd een dure onnodige speler aangetrokken en dan is het niet gek dat hij gefrustreerd raakt.

6 juni 2014 om 16:37

Ik snap je beweegredenen, maar Bakkalli stond wel degelijk stil in zijn ontwikkeling door Psv. Het halen van Ruiz en de 15 wedstrijden overschrijding. Al had de vaste administratief medewerker van PSV even zijn taak gedaan en tegen Cocu had gezegd dat hij op 13 wedstrijden stond. Had Cocu hem echt niet laten invallen voor de laatste 5 min bij\ een wedstrijd die al gespeeld is.\.
Achteraf was de aankoop(huur) van Ruiz een goede beslissing geweest. Hij heeft PSV meerdere malen gered en nu toch Europa League.

6 juni 2014 om 17:46

Wat mij betreft een groen randje voor jou!! Heel makkelijk dat iedereen nu z'n eigen frustraties afreageert op bakkali inclusief de technische staf van Psv. Beter geven beide partijen gewoon hun falen toe (psv heeft zij ontwikkeling gedwarsboomd, bakkali wat gefrustreerd gedrag) en gaan ze ervoor zorgen dat het nog een mooi avontuur van bakkali wordt van 2,3 jaar bij Psv. Daar zal iedereen het meeste profijt van hebben uiteindelijk!!!

6 juni 2014 om 23:13

@ Pieterpost, ook een groen randje voor jou als je het mij vraagt dat je zijn reactie in het zonnetje zet aangezien zijn mening nog niet veel verkondigd is de afgelopen tijd en ben het er volledig mee eens.

Probeer nu eens rustig met elkaar om de tafel te gaan en kom Bakkali gewoon tegemoet voor je zo'n parel kwijtraakt aan misschien wel een andere nederlandse club puur vanwege verkeerde keuzes van de club zelf als je het mij vraagt.

Mochten ze daar niet uitkomen zie ik hem ook graag een seizoen bij Ado...

6 juni 2014 om 16:02

20 miljoen voor een speler wat maar een seizoen heeft gespeeld? Daar gaan geen enkele clubs naar toe happen. Depay heeft nog niet veel laten zien en is nog niet goed genoeg voor Champions league niveau. Laat hem nog maar 2 goede seizoenen draaien bij Psv, dan kan hij na het EK naar een mooie club toe. Ik begrijp de hype wel rondom hem, maar hij heeft nog veel te bewijzen.

6 juni 2014 om 16:05

Lijkt me inderdaad nogal vroeg voor Depay om nu naar het buitenland te gaan. Hij kan als alles mee zit de top zeker halen, maar nu echt nog niet.

6 juni 2014 om 18:55

Reken maar dat het een marktcomfort bedrag is. Een lang contract, een aanvallende speler en een groot talent met al wat wedstrijden in de benen. Daarnaast nu dus ook international! Daar moet voor betaald worden!

6 juni 2014 om 16:16

Gewoon 30milj vragen en op24milj uitkomen.
Dan kan je van dat geld een ervaren verdediger.defensieve ervaren middenvelder en goalgetter halen.
bijv bas dost als spits.....in combi met narsingh gegarandeerd succes!

6 juni 2014 om 17:57

Als je 30 miljoen vraagt lachen ze je uit en lopen ze weg... Bij 20 mln lopen ze alleen weg... Als depay een bedrag boven de 10 mln oplevert (op dit moment), zou het me zeeer verbazen!

6 juni 2014 om 18:34

Als Depay minuten maakt op het WK en daarin ene redelijk indruk maakt dan is hij makkelijk meer dan 10 miljoen waard. Hij is jong, duidelijk getalenteerd en werkt keihard aan zichzelf om nog beter te worden... ik verwacht wel dat Depay (mits hij fit blijft en hard blijft werken) bij een topclub terecht komt.

6 juni 2014 om 16:51

@ymiown

Ik ben het totaal met je oneens.
Verkoop je Depay verkoop je een speler die het verschil kan maken voor PSV en iemand die sportief succes kan opleveren wat weer resulteert in meer inkomsten.
Ook zou zijn marktwaarde gegarandeerd stijgen, raakt hij niet geblesseerd.
Hij investeert in zichzelf en traint het hardst. Hij zal progressie blijven boeken en zo meer waard worden. Hij zal PSV meer opleveren als hij blijft.

Daarnaast denk ik ook wel dat hij een positieve invloed heeft op de selectie.
Hij laat zien hoe je in je zelf moet investeren om met de week beter te worden.

Over Bakali ben ik het ook niet eens.
Die jongen werd na 20 minuten gewisseld in een oefenwedstrijd omdat hij zijn verdedigende taak niet deed. Daarmee laat hij zijn team in de steek en laat hij zien geen prof mentaliteit te hebben. Atletico Madrid had bijna de champions league gewonnen door voor elkaar te vechten en alle verdedigende taken goed uit te voeren. Daarmee kun je het heel ver schoppen. Heb je iemand in de selectie die zich daarvoor te goed voelt dan moet je hem niet opstellen of zelfs uit de selectie laten.

6 juni 2014 om 18:34

Eh... Op basis waarvan moet depay 20 miljoen opleveren?

6 juni 2014 om 22:49

let maar op als hij minuten maakt bij oranje op het wk, ik heb een groot symphatie gekregen voor die jongen. Heeft in zn jeugd moeten knokken en doet dat nog steeds. Groot talent waar psv een flinke zak doekoes voor gaat vangen

7 juni 2014 om 11:08

20 miljoen? Hem verkopen voor 10 miljoen zou ik al een prestatie van formaat vinden.

Nog te weinig ervaring , hij moet zich nog ontwikkelen op bepaalde punten. Zijn rendement blijft nog veel te laag voor de top

6 juni 2014 om 15:44

ervaring boeit niet.
Zn niveau is nog niet hoog genoeg of constant genoeg zouden punten kunnen zijn.

6 juni 2014 om 16:11

20 mil voor depay en 17/18 miljoen voor Raki van Sevilla!

6 juni 2014 om 16:19

Rakitic had een contract voor 1 seizoen Depay heeft een contract voor 2/3/4 seizoenen nog?

daarmee gezegd Rakitic is 26 en kan vrij weinig meer bij leren natuurlijk zit er nog wel rek in maar minder dan bij een 20jarige Depay!

6 juni 2014 om 16:34

Oh, ja ik snap je wel. Depay kan btw een wereldtalent worden door zn potentie en leeftijd

Grootste talent van de nederlandse velden. Hoop dat hij het waar kan maken aan alles zie je dat hii barst van het talent. Helaas heb twijfels over zijn afronding. Daarin kun je trainen maar weet niet of hij een killer kan worden.

6 juni 2014 om 15:15

Als je het hebt over de nederlandse voetballers dan geef ik je gelijk, maar als er buitenlandse spelers ook meetellen dan ben ik positiever gestemd over Ibarra.

6 juni 2014 om 15:17

Ibarra is 3 jaar ouder en Depay is nu al beter.
Daarnaast is Ibarra een smeerlap, maar dat terzijde.

6 juni 2014 om 15:18

Grapjas... ibarra stelt niks voor

6 juni 2014 om 15:22

Houd toch op, Ibarra is helemaal geen smeerlap. Jullie moeten daar in Eindhoven eens niet zo aanstellen. 1x verloren met grote cijfers van vitesse van de slechts 3 a 4 gewonnen uitwedstrijden van vitesse ooit tegen psv. En de haat is eens daar!

6 juni 2014 om 15:24

Ik heb het over de elleboog, waardoor Depay een gebroken oogkas kreeg.
Dat is smerig.
Daarnaast heb ik echt geen haat voor Vitesse (of Ajax, Feyenoord, Twente oid.)
Vitesse voelt niet eens als een rivaal, ze proberen rivaliteit te creëren, maar als PSV-Vitesse of andersom heb ik altijd een "meh" gevoel.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord, Twente en Roda.

6 juni 2014 om 15:32

Ik weet donders goed dat het om die elleboog gaat. Valt me nog mee dat het niet over Havenaar gaat. Maar goed, de actie was niet netjes maar wel een correctie het was een scheurtje in het oogkas, geen gebroken oogkas. Jullie andere supporters die altijd voor vitesse supporters praten, moe word je ervan.

6 juni 2014 om 15:39

Wij "andere supporters" krijgen nu pas voor het eerst te horen dat Vitesse überhaupt supporters heeft .

6 juni 2014 om 15:44

Sorry geen zin meer om te reageren op deze onzin.

6 juni 2014 om 16:03

Toch heb je gereageerd.

6 juni 2014 om 18:14

Die elleboog was een smerige overtreding, maar is iedereen die 1 smerige overtredig maakt meteen een smeerlap? Dan kunnen we van bommel er ook bij scharen. Daarbij was het niet duidelijk of er echt van opzet sprake was, ibarra maakte geen slaande beweging met zijn eleboog, ook al moet ik toegeven dat er wel een stuk irritatie inzat aangezien hij zijn elleboog wel een stuk van zijn lichaam had.

6 juni 2014 om 18:17

Dat scoren over de supporters aantallen van vitesse hoeft niet hoor(is namelijk niet origineel), in verhouding tot de stad hebben wij altijd nog meer supporters dan psv. Let wel: in verhouding tot de stad, dat je niet weer goedkoop gaat scoren!

6 juni 2014 om 15:16

Als vleugelspeler hoeft je ook niet perse een killer te worden.

Messi of Ronaldo als de standaard zien is ook niet reëel, die gasten zijn buitenaards.

6 juni 2014 om 15:29

Mja cr Ronaldo scoorde aan het begin bij united ook amper. Kun je dus prima nog ontwikkelen!

6 juni 2014 om 15:36

Klopt maar United is natuurlijk een heel ander niveau dan Psv heh. Hij was volgens mij ook iets jonger en dat fysiek dat Depay nu heeft had hij bij lange na niet.

Toch kon je zien dat hij van een ander niveau was.

6 juni 2014 om 15:49

Je kon wel zien dat Ronaldo ene hele grote ging worden, hij bezit wel de aspecten van het voetbal die Depay erg mist om uit te groeien tot een wereldtopper.

6 juni 2014 om 16:07

Depay heeft toch ook wel een aantal van die kwaliteiten vind ik, al is het nog op een veel minder niveau. Hij is snel, ontzettend sterk, heeft een actie en een verwoestend schot. Vind hem eigenlijk wel een beetje een type Ronaldo. Daar bedoel ik niet mee dat hij dat niveau heeft natuurlijk voordat iedereen op de kast springt

20 miljoen? HAHAHA veeel te veel, deze overschate vleugelspeler is max 10 mil waard

6 juni 2014 om 15:13

Hij is misschien 10 miljoen waard maar Depay is een talent, ligt nog langdurig vast dus dan is het logisch dat PSV 15-20 miljoen vraagt.

6 juni 2014 om 15:15

20 miljoen voor een 20-jarige international van één van de sterkste landen van de wereld die in zijn eerste seizoen meteen zijn team op sleeptouw nam?
In deze huidige transfermarkt als hij in Engeland had gevoetbald en Engels was geweest was hij voor 35mil vertrokken.
Depay is absoluut 20 miljoen waard.

6 juni 2014 om 15:21

Wow. Nu overhype je heb veels te erg. Als hij dit deed op de engelse velden was hij misschien 20 miljoen waard. En sinds wanneer nam hij psv op sleeptouw? Zeer getalenteerde voetballer, maar het aantal goals en assists is gering

6 juni 2014 om 15:26

Hij nam PSV op sleeptouw met zijn acties.
Hij was niet altijd beslissend maar trok wel altijd twee verdedigers mee waardoor er een stuk meer ruimte kwam, vaak passeerde hij zelfs die twee verdedigers ook beide.
De hervatting op zijn acties moet absoluut beter, maar er zijn maar weinig buitenspelers die nu al zo'n body en actie hebben als Depay heeft.

6 juni 2014 om 18:15

Jij was waarschijnlijk ook 1 van de vele die zeiden dat strootman geen 20 miljoen waard was

6 juni 2014 om 15:20

goed onderbouwde mening.......
een neo international met een doorlopend contract waar veel belangstelling voor is, laat dat maar aan Brands over dat wordt zeker een bedrag richting de 20.
"hahaha"??

6 juni 2014 om 15:25

Voor een speler van 20 die nog drie jaar onder contract staat en bij Oranje de gedoodverfde opvolger van Robben is lijkt 20 miljoen me een heel realistische prijs.

6 juni 2014 om 15:30

En bovendien: afgelopen zomer had PSV al te maken met een veel te grote leegloop die toen wel een goedgevulde bankrekening opleverde. Daarom zouden ze wel gek zijn als ze nu hun beste speler laten vertrekken voor ook maar een cent minder dan de absolute hoofdprijs.

6 juni 2014 om 15:32

ik vind 20 miljoen teveel...maar snap wel dat psv het vraagt

12 miljoen misschien 15 is denk ik marktconform voor de geleverde prestaties, het is nu ook niet zo dat hij veel wedstrijden gewonnen heeft voor psv...in de slechte reeks blonk hij uit maar kon hij het verschil ook niet maken

hij heeft wel heel veel talent en ik denk dat hij dichtbij het niveau van robben kan komen, maar dan zal hij wel met 2 voetjes op de grond moeten blijven staan, en beter nog een seizoen langer bij psv blijven

6 juni 2014 om 15:28

ah alle transfer bedragen zijn belachelijk dus waarom zouden Nederlandse clubs dan met een ''fooitje'' tevreden moeten zijn???

6 juni 2014 om 16:20

Inderdaad, clubs als Feyenoord laten zich ook niet afschepen met een fooitje voor talenten als de Vrij!

Depay moet echt niet vertrekken, het lijkt me niet slim voor zijn carriere. Blijft nog lekker 2 seizoenen in Eindhoven, maak een leuke stap naar een club in een topcompetitie waar je wekelijks speelt om vervolgens de stap naar de absolute top te halen. Want ik denk wel dat Depay een speler is die de absolute top kan halen.

Als ik dit zo lees dan blijf ik het vreemd vinden dat Bony slechts voor 14-17 miljoen verkocht is!!

6 juni 2014 om 15:16

Bij vitesse hebben ze geen Brands

6 juni 2014 om 15:16

Bony was 24 en had nog maar 2 jaar contract geloof ik.

6 juni 2014 om 15:21

Maar bony scoort er dan ook 30...

6 juni 2014 om 15:26

Bony is een spits, Depay een buitenspeler.
Volgens jouw beredenering was Janko 25miljoen waard toen hij 42x scoorde in de Oostenrijkse competitie.

6 juni 2014 om 18:00

15-20 mln is voor depay inderdaad een normaal bedrag, maar bony had wel wat meer mogen opleveren. 14 mln was magertjes vind ik voor iemand die 31 keer scoort en 24 is. 24 is namelijk nog zeker niet oud, hij kon nog zeker tot zijn 27 ste groeien en leren. Daarna beginnen de topjaren 27-28-29 en vervolgens de daling vanaf 30 ongeveer. Bony had naar mijn mening wel 17 mln mogen opbrengen. Depay is rond de 18 waard, onder meer omdat hij jonger is, je zegt wel dat hij een buitenspeler is maar daar geef je eigenlijk een tegenargument mee aan aangezien spitsen normaliter meer horen op te leveren dan buitenspelers en middenvelders.

6 juni 2014 om 18:05

En ie vergelijking met janko slaat ook nergens op omdat je een heel andere tijdsgeest en competitie aanhaalt. De eredivisie is nog altijd sterker dan de oostenrijkse competitie. De oostenrijkse competitie heeft met red bull een uitschieter, maar is in de breedte een stuk zwakker. Austria wien en rapid wien zijn van het niveau fc utrecht of groningen, terwijl de top bij ons veel breder is met psv, feyenoord, twente, en vitesse in mindere mate die veel meer weerstand leveren aan ajax dan rapid of austria aan red bull kunnen leveren.

6 juni 2014 om 18:09

Daarbij heeft red bull nu een hele sterke generatie voetballers, terwijl in de tijd van janko red bull nog lang niet zo sterk was als nu. Janko speelde daar in 2008 geloof ik. Daarbij: het gaat niet alleen om het aantal goals maar ook of je andere kwaliteiten hebt, bony ha veel meer kracht dan janko en veel meer capiciteiten om een bal vast te houden, alles wordt meegewogen bij zo'n prijbeoordeling. Bony kan je wel qua prijs met luuk de jong naar borussia mondchengladbach vergelijken. Luuk leverde 15 op en bony slechts 14, wat uiteraard in wanverhouding staat tot de kwaliteit van beiden

6 juni 2014 om 15:36

Omdat depay jonger is, een groter talent is, enorm goeie instelling heeft, niet per see weg wil, bij grotere clubs in belangstelling staat, een langer contract heeft etc

6 juni 2014 om 15:42

Deepay meer talent dan Bony! Het niveau in NL qua voetbal is laag!!!!

6 juni 2014 om 16:11

wat probeer je nou te zeggen...

6 juni 2014 om 18:36

Bony wou weg.. die had waarschijnlijk enorme problemen gemaakt als hij niet weg mocht.

20 miljoen zou ik zeker doen PSV zijnde. Erg goede voetballer met veel potentie.
Manu word wel bank zitten.

6 juni 2014 om 15:50

Waarom zou PSV dat zeker moeten doen? Aan geld is momenteel geen gebrek, aan goede spelers wel...

Hopelijk komt hij naar Inter. Maar dat zal hoogstwaarschijnlijk toch niet gebeuren..

6 juni 2014 om 15:24

Denk eerlijk gezegd niet dat jonge Nederlandse talenten trek hebben in de Serie A. Je raakt er toch een beetje in de vergetelheid, en dat is nou juist wat je niet wil als talent.

6 juni 2014 om 17:56

Hahahaha grappig dit. de serie a is een goede plek voor talenten. Kijk maar naar: Pogba Destro Lamela Kovacic Icardi Berardi Iturbe die Braziliaanse middenvelder van Napoli en nog veel meer talenten die zich goed hebben en hadden ontwikkeld in de serie A. Serie A heeft betere talenten dan die overschatte BPL talenten.

6 juni 2014 om 18:06

Niet gelijk boos worden, eerst lezen. Ik zei Nederlandse talenten, en die hebben meestal geen trek in de Serie A.

6 juni 2014 om 20:49

Wat maakt het eigenlijk uit waar een speler vandaan komt? onzin.

6 juni 2014 om 22:57

Dat maakt zeker uit. Het aantal Fransen in de PL is bijvoorbeeld weer bovengemiddeld hoog.

Deze jongen dicht ik een grote toekomst toe. Zou wel eens een echte topper ala Robben kunnen worden.

Diep in zijn hart wil hij gewoon kampioen worden en dat faat lukken ook als hij blijft en hij vind zichzelf denk ik ook niet goed genoeg voor man u

6 juni 2014 om 15:49

Volgens mij is dat een contradictie kampioen willen worden en bij PSV blijven , of hij moet nog enkele jaren blijven, maar met dit materiaal zie ik PSV geen kampioen worden.

Nog minimaal nodig zijn in mijn ogen een goede VM een goede CV en een goede spits

Ik vind het een geweldig talent, maar 15 tot 20 miljoen kan je natuurlijk op dit moment nog niet voor hem krijgen.

6 juni 2014 om 15:24

Natuurlijk wel. Als een club hem graag wil hoesten ze dat zo op. Zeker de Engelse clubs met die belachelijke TV gelden.

6 juni 2014 om 15:33

Juist nu kan je makkelijk 15 tot 20 miljoen voor hem pakken, na het WK zou dit kunnen veranderen afhankelijk van prestaties, als hij een jaar bij PSV blijft zou het ook kunnen veranderen afhankelijk van prestaties.

Mist naar mijn mening echte voetbal intelligentie.

Off: Ribery mist WK.

6 juni 2014 om 16:13

Dat is juist het mooie aan Depay! Het is een jongen die op gevoel durft te voetballen, niet altijd strikt het systeem gehoorzaamt. Daar zijn er al genoeg van..

Een transfersom van 20 miljoen is wel een strop om zijn nek. Dat kunnen enkel grote clubs betalen en dat is niet waar hij nu heen zou moeten gaan.

Laat hem eerst is een grote meneer worden in Nederland, hij is op dit moment nog niet meer als een goede speler in Nederland die net een jaartje Eredivisie achter zijn naam heeft.

Laat hem eerst is PSV dragen en wekelijks beslissend zijn, dan praten we verder.

6 juni 2014 om 15:42

Dreigend ja, maar rendement en overzicht is vrij matig bij hem. Ook de passing van hem is bizarre slecht. Laat hem maar inderdaad PS op handen nemen.

Depay is de enige speler in de eredivisie die heel misschien het niveau van robben kan worden als hij niet te snel gaat en goede keuzes maakt

dit heeft hier niks meet te maken maar zou Depay ook in de spits kunnen spelen

6 juni 2014 om 15:40

Nee.
Depay is een speler die goed is op snelheid en die een actie moet kunnen maken.
Op de vleugels kan hij dat, in de spits niet, dan staan er altijd minimaal twee man.
Daarnaast is hij niet doeltreffend genoeg.

6 juni 2014 om 15:44

Ik maak mij eerder zorgen om een simpele pass hij hij niet kan geven. En ook geen overzicht heeft... Actie,s maken kan hij heel goed, maar de rest is niet goed, zoals de passing, afmaken, geen rendement, overzicht.....

6 juni 2014 om 15:53

Kijk op de site van tussendelinies.
Daar staat dat Depay na Tadic de meeste kansen in de Eredivisie creëert en dat zijn passingspercentage 77% is, wat gewoon ontzettend hoog is voor een buitenspeler.

6 juni 2014 om 16:06

Dat zegt mij eerlijk gezegd niets, ik zie hem geregeld spelen, ik merk dat de passing vaak fout gaat achter de man of hij komt met geluk aan. Creeeren door uit alle standen van afstanden te schieten ja. Zijn rendement is niet hoog, afwerken is hij slecht in, en oog voor zijn medespelers is niet goed, dat komt omdat hij geen overzicht heeft.

Een goed half jaar en te weinig rendement, en je Depay denkt dat hij nou al wereldtop is. Hij moet nog jaren om bij te leren, want hij is niet klaar voor de stap, simpel omdat matig in de passing is en geen overzicht heeft, ook het afwerken van Depay is dramatische.

Wow, als een club met 20 miljoen komt voor Depay mogen ze ook wel langs Feyenoord komen met 20 miljoen! Boëtius heedt nagenoeg dezelfde statistieken in minder aantal wedstrijden.

Naja, andere kant ook weer niet. Halve selectie staat al zowat op vertrekken..

6 juni 2014 om 16:02

idd, spelers als depay en boetius zitten in mijn beleving toch echt tussen de 5 - 10 miljoen. Daar hebben we namelijk heleboel van in NL.

6 juni 2014 om 16:15

Ze zijn waard wat de gek er voor geeft..

Als er net een club is die Depay of Boetius per se wil hebben kan het bedrag goed oplopen.

Benieuwd hoe diep er in Depays hart is gekeken

Depay heeft net pas zijn 'eerste seizoen' als basisspeler achter de rug en zou nu al moeten vertrekken? Die jochie is nog steeds nat achter de oren en is nog lang niet uitgeleerd in de eredivisie. Als hij bijvoorbeeld nu al rond de 15 miljoen euro waard is, dan is hij over twee jaar het veelvoud ervan waard. Die mensen die Depay nu al graag ingeruild zien worden voor een zak met geld, die kunnen liever fan worden van de AEX-index.

6 juni 2014 om 16:14

Over twee jaar zit je ermee dat zijn contract afloopt en dan levert hij niet zoveel meer op. Of je moet hem nu alvast een aanbieding doen voor een sterk verbeterd contract met nog 2 seizoenen erbij. Maar ik denk sowieso niet dat hij gaat bijtekenen en hooguit nog 1 jaar blijft.

6 juni 2014 om 16:39

Ik snap je punt, maar zijn contract loopt nog door tot 2017. Daar valt vast nog een jaartje aan vast te plakken, te meer ik inschat dat hij nog niet tot de grootverdieners in de PSV-selectie behoort. Nu verkopen is waanzin! Er is nog zat ruimte voor verbetering vatbaar in zijn spel, hij kan nog op vele vlakken groeien en kan daarmee met name sportief (uiteraard ook financieel) nog van grotere waarde voor PSV en de eredivisie als smaakmaker betekenen.

Op dit moment zijn er 1 misschien 2 spelers die in aanmerking komen voor een transfer van 15 miljoen of hoger. Naar mijn weten is dat alleen Pelle!!!!

Nog minimaal een jaar of twee in Nederland blijven. Hij is echt nog niet uitgeleerd hier. Af en toe speelt hij fantastisch en laat hij weergaloze dingen zien, maar het is nog te wisselvallig. Op je 22e naar het buitenland is vroeg genoeg. Mocht er echt een club 20 miljoen bieden wordt het natuurlijk wel lastig om nee te zeggen, maar ik betwijfel dat een club dat gaat betalen.

Ik irriteer me aan de instelling van de spelers bij Nederlandse clubs.. Wat hebben wij in de CL te zoeken als wij in de Europa League al niks presteren! Zorg eerst eens dat we de halve / finale halen. Dan zijn de grote clubs echt wel geïnteresseerd.

Depay 20 miljoen waard? Ik vraag me af wat daar in het water zit. Het is een goede jongen hoor, maar 5-6 miljoen is toch eigenlijk al teveel? Dat bedrag zou je nog kunnen verantwoorden omdat Depay nog jong is en door zou kunnen groeien. Die 'in potentie 20 miljoen' heb ik er nog nooit aan af gezien. Zijn beste kwaliteit is egoïsme maar dat zelfs zonder al teveel rendement.

6 juni 2014 om 16:55

Egoisme vind ik niet terecht. Hij schiet soms meteen op doel als er ook andere mogelijkheden zijn maar dat moet iemand op zijn positie ook doen. Als hij soms te vaak doet kan dat een inschattingsfout zijn daar is wel aan te werken. Verder is ie totaal niet egoistisch, zie afgelopen seizoen, hij was de enige die elke keer ervoor bleef gaan en de teamgenoten probeerde mee te krijgen.

Ik hoop dat ie nog even blijft maar eigenlijk snap ik het ook wel dat ie van de CL droomt. Ga na toen hij in de jeugdcategorieen van PSV speelde zag hij de helden uit het eerste in de CL spelen tegen Milan in de halve finale, tegen liverpool in de kwartfinale etc etc. Hij dacht daar wil ik ook ooit staan. Nu staat ie in het eerste maar is de CL nergens meer te bekennen.

Als Januzaj al goed genoeg is dan is Depay zeker goed genoeg als je het mij vraagt.

Depay kan zich moeilijk verder ontwikkelen bij Psv. Geen CL, geen ploeg die op de rails staat. Wellicht is het beter voor hem om zich bij een Engelse subtopper verder te ontwikkelen.

Hij is wel een groot talent, maar nog lang geen vedette. Ik zie hem ook nauwelijks spelen op het Wk.
Robben en van Persie hebben de voorkeur en daarna komt Lens. Bij achterstand komt Huntelaar. Alleen bij blessures heeft hij een kans.

6 juni 2014 om 20:50

Ik denk dat je je daar nog eens zwaar in kan vergissen.
Ik denk dat Louis hem boven lens en huntelaar heeft geplaatstin de pikorde.
Zou mij niets verbazen als Memphis "eerste " invaller is als de situatie erom vraagt.

twintig miljoen is natuurlijk absurd als je kijkt naar zijn kwaliteiten. Doet steeds hetzelfde kunstje en een beetje verdediger in het buitenland heeft gauw door wat je moet doen om deze speler uit te schakelen. Maar door alle waanzin qua transfers acht ik het niet onmogelijk dat psv dit bedrag nog krijgt ook nog. Komt nu nog zwaar tekort voor de top door zijn repeterende acties. Ik denk dat psv blij mag zijn met een miljoentje of tien. Sowieso hebben jeugdspelers bij psv niets te zoeken en ik verwacht door het uitblijven van succes en kampioenschappen dat er weer een coup plaatsvindt bij concurrenten zoals midden jaren tachtig

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren