Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

SC Cambuur doet zaken met bekerwinnaar en haalt vijfde versterking

Laatste update:

SC Cambuur heeft de vijfde versterking voor komend seizoen binnen. Eerder deed de club uit Leeuwarden zaken met Sander van de Streek (Vitesse), Etiënne Reijnen (AZ), Berend Schootstra (sc Heerenveen) en Calvin Mac-Intosch (SC Telstar); Furdjel Narsingh van bekerwinnaar PEC Zwolle is nummer vijf voor nieuwbakken trainer Henk de Jong en consorten.

/

De 26-jarige vleugelspeler komt transfervrij over van PEC Zwolle, zo meldt SC Cambuur via de officiële kanalen. Narsingh heeft zijn handtekening gezet onder een verbintenis van een seizoen met een optie voor nog een seizoen. Wel moet hij nog medisch gekeurd worden.

Narsingh, de oudere broer van PSV’er Luciano Narsingh, doorliep de jeugdopleiding van AZ en kwam daarna uit voor FC Volendam, SC Telstar en PEC Zwolle. Tussen februari en november 2013 stond hij langs de kant met een blessure en daardoor kwam hij afgelopen seizoen slechts twee keer tot een basisplaats in Zwolle. Daarnaast viel hij in competitieverband negen keer in.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede mooie transfer voor Cambuur, zijn goed bezig daar in het hoge noorden. Een hele verbetering t.o.v. Lukoki deze Narsingh. Denk dat Cambuur ook weer 'gewoon' netjes middenmoot gaat draaien.

28 mei 2014 om 14:30

Nou dat betwijfel ik ten zeerste. Deze jongen heeft al een hele tijd niet veel wedstrijden achter elkaar gespeeld en ook afgelopen seizoen weinig gespeeld dus dat is nog maar afwachten. Lukoki heeft een prime tweede seizoenshelft gedraaid. Ik weet dat het modern is om Lukoki af te kraken, maar die jongen heeft kei en keihard gewerkt de tweede seizoenshelft. Hij heeft gewerkt aan z'n voorzetten die nu vaker wel dan niet aan komen, hij heeft veel meer overzicht gekregen.. Enig idee op hoeveel assists Lukoki afgelopen seizoen geëindigd is? Wat er nog veel meer hadden kunnen zijn als Ogbeche fit was gebleven of er een andere fatsoenlijke spits in stond..

28 mei 2014 om 14:34

Jij blijkbaar niet? Anders had je het wel vermeld 6 assists om precies te zijn. Dat hadden er veel meer kunnen zijn als hij eens niet blind een slecht schot produceerde, maar simpel een balletje breed zou leggen.

Modern om Lukoki af te kraken? Nee, ik zag het al een tijdje niet in hem zitten en heb hem ook bij Cambuur gevolgd. Die jongen doet in een wedstrijd meer fout dan goed, ook in de 2e seizoenshelft.

28 mei 2014 om 14:52

Ik weet het wel ja. 8 zijn het er. Haha nou je praat over hem alsof je alleen hem een paar keer gezien hebt in de eerste seizoenshelft. Heb je überhaupt wedstrijden van hem gezien? Behalve de twee tegen Ajax. Het is ook wel lastig om toe te geven dat een speler veel meer vooruitgang heeft geboekt dan je zou denken. En ja, ik kan het weten want ik heb hem elke wedstrijd 90 minuten zien voetballen..

28 mei 2014 om 15:02

@pandafreak

Dit vind ik altijd zo grappig. Omdat ik voor Ajax ben kan ik geen andere wedstrijden volgen ofzo? Wat is dat voor kulargument. Ik ben van oorsprong een Fries, en volg de Friese clubs dan ook vrijwel elk weekend vanwege de familie. Geen samenvatting, maar gehele wedstrijden. Dus ja, ik heb vrijwel elke 90 min. van Lukoki gezien.

Wat mij steeds weer opvalt, en absoluut geen vooruitgang inzit, Lukoki is een sneller behendige speler die heel dreigend oogt maar absoluut geen effectiviteit heeft. Zodra hij dicht bij de goal komt weet die jongen het gewoon niet meer. Dan heb je bij Lukoki vrijwel altijd 3 opties: Of hij twijfelt zo lang dat een verdediger in kan grijpen, of hij produceert een (zwak) schot terwijl iemand er beter voor staat, of hij geeft een belabberde breedte bal. Hoe vaak ik Manu wel niet vertwijfeld om zich heen heb zien kijken omdat Lukoki weer een uitbraak hopeloos om zeep weet te helpen.

Ik ergerde me gewoon wedstrijd op wedstrijd aan die kerel en dat deed niet alleen ik, maar ook verschillende supporters van cambuur in mijn omgeving. Zij waren allen blij toen bekend werd dat Lukoki kwam aan het begin van het seizoen, maar die blijdschap werd met de week minder. Alleen tegen Vitesse heb ik hem een hele sterke pot zien spelen, en daarbij misschien nog een aantal aardig, maar niet echt goed.

Ik weet overigens niet waar je die 8 assists vandaan haalt, want alle statistieken sites geven een aantal van 6 aan.

28 mei 2014 om 15:12

lukoki was er het hele seizoen bij en heeft misschien een handjevol goede wedstrijden gespeeld. moet wel toegeven dat hij na de winterstop een stuk beter is geworden dan daarvoor. zou het niet erg vinden als hij zou blijven want hij had net de stijgende lijn te pakken

28 mei 2014 om 15:16

Ik gebruikte het niet als argument maar ik stelde een vraag. Daar staat een vraagteken voor. Maar goed. Nou ga elke wedstrijd maar eens terug kijken van voor en na de winterstop dan. Je ontneemt alleen de kracht van je argumenten in de een na laatste alinea. In het begin was iedereen blij dat klopt, in de winterstop was iedereen minder blij, en daarna is dit echt weer een heel stuk beter geworden. Zijn naam werd niet voor niets regelmatig gescandeerd in een positieve zin. En als je het over niet afspelen hebt en dan Manu erbij haalt kan ik je al helemaal niet serieus meer nemen. Die ging 9 van de 10 keer zelf. Op meerdere sites staat 8, op sommige 7 en een enkele 6.
En dan nog, laten we even uitgaan van 7 voor het gemak, 7assists bij ''degradatie'' kandidaat nummer 1? Niet slecht lijkt me zo. Dat is evenveel als de meeste bij Ajax om maar even een voorbeeld te noemen.
En daar komt bij, wat heeft deze Narsingh de afgelopen seizoenen bewezen? Ja, dat hij goed is in geblesseerd raken.. Verder ook bar weinig.

28 mei 2014 om 15:32

6 assists viel me inderdaad nog mee, maar het ging mij erom hoe vaak hij in een positie is geweest om wederom een assist leveren of te scoren met die gigantische snelheid van hem. Immers heeft bijvoorbeeld ook behoorlijke statistieken, maar heeft ook flink wat om zeep geholpen. Dat is wat mij betreft bij Lukoki niet anders. Daarbij nam hij naar mijn weten ook een heel aantal corners en vrije trappen, wat het aantal assists ook niet verkeerd doet natuurlijk.

Trouwens heb ik het helemaal niet over Manu zelf en zijn spel, maar gebruik hem puur en alleen als voorbeeld van een speler die meer dan eens weer werd overgeslagen bij een blinde actie van Lukoki, en dat kan je prima serieus nemen

Narsingh heeft inderdaad veel kunnen laten zien, maar is naar mijn mening een prima speler met meer overzicht dan Lukoki. Hou je die fit (wat bij Leeuwin in eerste instantie ook de vraag was) dan heb je een hele goede aan hem, en naar mijn mening een stuk beter dan Lukoki.

28 mei 2014 om 17:29

@pandafreak en Inkeajacied.

Beide wel wat gelijk. Want ook ik heb bijna alle 90 minuten van Cambuur gezien. Er zit een verschil in Lukoki voor en na de winterstop. Wat mij bevalt aan Lukoki is werklust. Hij verzaakte bijna nooit om met zijn tegenstander mee te gaan of af te jagen. Voorzetten waren en bleven dramatisch en ik heb dan ook nooit begrepen waarom hij corners en vrije trappen vanaf links mocht nemen. Echter gaf hij Cambuur 1 groot voordeel en dat is zijn snelheid. Tegenstanders hielden hier rekening mee, ze dachten misschien hetzelfde als wij, zo van het is een blind paard, maar ze wisten ook geef ik hem de ruimte dan is hij weg en dan haal ik die jongen nooit meer in misschien alleen als ik rood pak. Dat is wat Lukoki bracht hij is 3 x echt alleen op de goal afgegaan en die drie keer was het raak. Meestal liep er wel 1 mee en dan ging hij twijfelen en dan ging het vaak gruwelijk fout en toen heb ik hem echt vervloekt en ik niet alleen er waren echt wel beginnende fluitconcerten te horen. Maar toch mag Cambuur heel blij zijn dat hij hier een jaar gevoetbald heeft.

Vind deze 5 'versterkingen' wel een beetje matig. Hiermee gaat cambuur het erg zwaar krijgen.

28 mei 2014 om 14:28

@ Timmatavz7,

Etiënne Reijnen en Furdjel Narsingh, vind ik, wel twee goede versterkingen voor Cambuur, maar die andere drie spelers, daarvan weet ik niet of het versterkingen zullen zijn.

Misschien dat Cambuur nog wel een paar 'afdankertjes', om het zo maar te noemen, van clubs als Ajax, Psv, FC Twente en Feyenoord kan binnenhalen en dan, denk ik, aan spelers als Wesley Verhoek ( Feyenoord ), Peter van Ooijen ( PSV ), Timothy Derijck ( PSV ) en Tim Breukers ( FC Twente ).

Deze spelers komen tekort voor de clubs waar ze nu spelen, maar voor een club als Cambuur kunnen ze zeker van waarde zijn.

28 mei 2014 om 14:30

Valt wel mee toch? Deze Narsingh is t.o.v Lukoki wel iets beter, Reijnen slechter dan Leeuwin, maar voor Cambuur een prima speler. Die anderen ken ik niet. Waarschijnlijk moeten ze nu nog een linksbuiten vinden en een vervanger voor Ritzmaier en dan hebben ze de selectie zo goed als rond. Denk dat Cambuur met deze selectie weer keurig middenmoot gaat draaien, helemaal nu teams met een nog veel lager budget als Excelsior en Dordrecht aanwezig zijn.

28 mei 2014 om 14:33

Dat zei iedereen vorig seizoen ook. Geen speler van Cambuur kon de eredivisie aan. Het grootste gedeelte van het elftal staat nog overeind. Alleen de aanval niet meer op de spits na. Ritzmaier is wel op te vangen.. Die deed toch al niet meer mee nadat ie z'n contract bij PSV had getekend. Alleen Leeuwin word lastig te vervangen. Maar Cambuur is sowieso niet slechter als Dordrecht, Willem II of Excelsior. En bovendien zijn ze allemaal transfervrij, met een één jarig contract dus als het niks is gaan ze volgend jaar ook weer weg. Wie niet waagt, wie niet wint zeggen ze dan.

28 mei 2014 om 14:36

Willem 2 is echt beter dan cambuur . Spelers zijn beter stadion is groter en begroting word vanaf komend seizoen ook hoger dan die van cambuur

28 mei 2014 om 14:42

Begroting zegt veel maar niet alles. Dat zie je aan wie er gedegradeerd zijn, gepromoveerd en welke clubs zich gehandhaaft hebben in de Eredivisie.

28 mei 2014 om 14:44

@ Livinglegend

Als je er als club bestuurlijk een potje van maakt kun je met elke ploeg degraderen. De voorbije jaren hebben we kunnen zien dat goed beleid zich vanzelf een keer uitbetaald.

28 mei 2014 om 14:49

spelers zijn beter?

28 mei 2014 om 14:57

Spelers zijn beter? Uhmmm zoals wie dan? Ja, de spits was beter maar die is ook al weg. Het belangrijkste gedeelte van het team staat nog, Willem 2 mocht willen dat ze een achterhoede hadden met Vd Laan, Bijker en Droste met daarachter Nienhuis. En dan daarvoor nog El Makrini. Die zich allang hebben bewezen op eredivisie niveau en goed mee kunnen. En qua grootte van stadion scheelt ook maar 400 man.. En die 400 man compenseren we in Leeuwarden wel.

28 mei 2014 om 15:17

@ Pandafreak

// En qua grootte van stadion scheelt ook maar 400 man. \\

Bij Willem II kunnen er ongeveer 4.000 mensen meer in dan bij Cambuur. Bovendien kunnen ze erin Tilburg commercieel meer mee bereiken.

28 mei 2014 om 15:21

Klopt. Sorry rekenfoutje haha, miste een 0. Nja die 4000 compenseren we ook wel
En de plannen voor het nieuwe stadion zijn zo goed als rond. Gemeente doet alleen nog moeilijk over de locatie en dan is het stadion niet meer kleiner,,

28 mei 2014 om 17:22

Bij cambuur is het altijd uitverkocht en zijn de seizoenskaarten niet aan te slepen, binnen paar weken alles weg. Willem 2 heeft na twee en een halve week nog maar 2047 verkocht, dan verdwijnt het voordeel van een groter stadion snel.

28 mei 2014 om 18:45

Maak je geen zorgen, dat worden er 9 à 10.000.

28 mei 2014 om 18:47

Wil die spelers toch echt niet ruilen tegen de gebroeders Wuytens en Jordens Peters. Dan hebben het nog niet over Andrade, Ondaan en Messaoud.

28 mei 2014 om 21:07

Dan is het voordeel t.o.v. cambuur met groter stadion als nog verdwenen, want in het cambuur stadion kunnen vanaf a.s. seizoen ook 10.000 supporters in.

28 mei 2014 om 21:21

ik zie geen enkele willem II speler als versterking voor ons, in tegenstelling tot sommige spelers van dordt of excelsior

28 mei 2014 om 23:15

Ik denk dat Ondaan, Messaoud en natuurlijk Andrade voor een hoop Eredivisieclubs, denk aan Nac, Go Ahead en ook Cambuur nog een flinke versterking kunnen zijn hoor! Je weet het natuurlijk nooit zeker, het is een niveautje hoger, maar het talent spat er wel af bij deze jongens!

En allemaal transfervrij...

Off: heet Zwolle volgend jaar nog wel een aanval!? benson feranandez zijn ook al wg

28 mei 2014 om 14:38

Jazekers wel: Thomas, Mahmudov, Karagounis, Moro, Rasevic. Verder nog wat aanvallend ingestelde middenvelders zoals Drost en Saymak.

Niettemin mag er aanvallend nog wel wat versterking bijkomen. Maar het nieuwe seizoen is nog lang niet begonnen.

Ik vind van alle aankopen furdjell narshingh en ettiene reijnen het best voor cambuur . Meeste ervaring en beste in het syteem bij cambuur.

28 mei 2014 om 15:29

Cambuur begint wel een heel erg "zwols" aandeel te krijgen.
Van de Belt als TD, Arne Slot al assistent en dan ook nog eens Bakker, Reijenen en Narssingh als spelers.
Ik vraag me wel af op welke manier Cambuur meer voor Narssingh heeft te bieden dan Pec.
De begrotingen liggen toch nog wel ver van elkaar.

28 mei 2014 om 18:00

Voor Narsingh zit er misschien wat meer speeltijd in. Vind het wel een goeie aankoop.

Cambuur doet helemaal geen zaken met de bekerwinnaar. Narsingh was namelijk transfervrij.

28 mei 2014 om 14:36

En Narsingh heeft het winnen van de beker op zijn Cv staan toch?

28 mei 2014 om 14:36

Als toenmalig speler van Zwolle is Narsingh toch een bekerwinnaar en dus doet Cambuur zaken met één.

28 mei 2014 om 14:39

Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Maar in zekere zin heb je natuurlijk gelijk, hoewel je als team wint en niet zozeer als individuele speler.

28 mei 2014 om 14:43

Nah ligt eraan. Je wint hem wel als team uiteraard, maar als Nederland wereldkampioen dan duiden we speler als Robben en Van Persie ook aan met 'kersvers wereldkampioen' terwijl Ronaldo nu door het leven gaat als CL-winnaar.

28 mei 2014 om 14:46

Uiteraard heb je gelijk. Al heeft Ronaldo heel wat meer aandeel in de titel van Real dan Narsingh aan de bekerwinst van PEC Zwolle. Hij heeft al met al nog geen uur gespeeld.

28 mei 2014 om 15:04

Ik denk niet dat iemand dat je met je oneens kan zijn nee. Hopen dat zijn bijdrage bij Cambuur iets groter is.

28 mei 2014 om 16:52

Dan is het EEN bekerwinnaar en niet DE

28 mei 2014 om 17:41

@psvenpeczwolle

Ja en? Hoe is dat relevant hier? Ik zeg toch nergens dat het gaat over DE bekerwinnaar, noch zegt het artikel dat.

Op zich blij mee al moet nog blijken in hoeverre hij vrij van blessures kan blijven. We gaan het zien.

Gaat goed tot nu toe! Als hij een beetje heel blijft gaan we daar nog plezier aan beleven.

28 mei 2014 om 14:42

Je zegt het goed, 'als hij een beetje heel blijft'. Maar dat wil nog wel eens lastig zijn met hem.

28 mei 2014 om 14:45

Klopt, aan de andere kant zeiden ze dat ook van Leeuwin. Is wel duidelijk dat Arne Slot hiermee te maken heeft.

28 mei 2014 om 14:48

// Is wel duidelijk dat Arne Slot hiermee te maken heeft. \\

Voordat Slot naar Cambuur ging, gingen er ook geregeld mensen met een Zwolle verleden naar Cambuur. Dus dat Slot hiermee te maken heeft valt nog maar te bezien.

28 mei 2014 om 15:06

Gerald vd belt, ard de graaf, arne slot en jan bruin hebben allemaal zwols verleden.. net als andersom ook geregeld het geval. Naast dezen kan ik sierd vd berg, jaap stam, bert konterman en vast nog wel meer opnoemen met verleden bij beide clubs. Dus dat dit in verloop van tijd een wisselwerking creeert is niet zo vreemd.

28 mei 2014 om 15:13

@ geelblauwbloed

In het verleden zijn er met Stam en Konterman inderdaad ook mensen van Zwolle richting Cambuur vertrokken. Maar sinds dat Vd Belt bij Cambuur actief is, is het aantal Oud-Zwollenaren in Leeuwarden opvallend. Vergeet ook iemand als Bakker niet, die vanuit de jeugd vele jaren actief was in Zwolle. Ook was Hiwat nog actief in het kampioensjaar van Cambuur.

SCC laat zien dat het een club is met durf en verstand van (voetbal)zaken. SCC doet een staqp naar voren, terwijl de meeste eredivisie clubs achteruit lopen. Een blijvertje, lijkt mij duidelijk!

28 mei 2014 om 14:52

Of Cambuur een stap naar voren gaat zetten komend seizoen moet nog maar blijken. We zullen zien of de nieuwe spelers het vertrek van de oude spelers kan opvangen. Op het oog ziet het er in ieder geval niet slecht uit. Met Dordrecht en Excelsior moet Cambuur toch twee clubs onder zich kunnen houden.

opzich ziet het team er al aardig uit zo. verder dan dordrecht excelsior en willem II onder andere. er moeten nog een paar (basis) spelers bij maar ze zijn als het goed is nog bezig met bijvoorbeeld rieks van nec en de leeuw van groningen. weet je daar 1 van te halen begint het een leuk team te worden

Nienhuis
Droste
Reijnen
Vd Laan
Bijker
El Makrini
Nieuw
Nieuw
Narsingh
Ogbeche
Nieuw
28 mei 2014 om 15:13

Als je in jouw opstelling barto nou es achter ogbeche zet, net als de wedstr tegen vitesse. Barto wil liever spits, maar andersom is denk ik geen optie. Barto is multifunctioneler dan ogbeche

28 mei 2014 om 15:20

Barto multifunctioneler als Ogbeche?? Als in Barto speelt op elke positie slecht of? Ogbeche is een 100x betere spits. Betere bal aanname, betere bal controle, betere looplijnen, kan zelf nog een keer een actie maken, komt naar de bal toe ipv er bij weg te lopen.. En zo kan ik nog wel even doorgaan..

28 mei 2014 om 15:52

Daarmee doe je barto te kort.. ogbeche heeft zich lang zo veel niet bewezen tot nog toe. Barto komt van de amateurs en heeft zich goed opgewerkt. Wat ik tov schokker bijvoorbeeld nooit had verwacht. Eerder andersom.. maar die kan bij emmen ook weinig en zal uiteindelijk wel verkocht worden aan een telstar oid. Daarnaast is deze opstelling prima en met nog paar spelers erbij zullen we ons zeker weer kunnen opmaken voor een leuk seizoen.
Hopelijk bewijst ogbeche mij het tegendeel en wordt het onze topspits, dan hebben we met barto in elk geval een goeie invaller. Hemmen mag van mij wel verhuurd overigens, die is pas lui.

28 mei 2014 om 15:18

Ziet er prima uit inderdaad. Schepers zou je er eventueel nog bij kunnen zetten natuurlijk. Al heeft die tot nu toe nog niet echt geïmponeerd. En Bakker is er uiteraard ook nog voor het middenveld.

28 mei 2014 om 15:34

schepers en bakker zie ik meer als noodoplossingen als er niks beters komt. ik hoop bijvoorbeeld dat ze rieks of de leeuw weten te halen als aanvallende middenvelder. ook wiljan pluim zou een leuke oplossing zijn. en gezien de eerdere interesse in houtkoop willen ze blijkbaar ook nog een nieuwe linksbuiten.

Cambuur schijnt ook nog bezig te zijn met Tobias Kainz, oud-speler van ons, die transfervrij vertrekt bij Sturm Graz.
Narsingh en Reijnen lijken me aardige versterkingen voor Cambuur, hebben ze ook wel nodig. Het tweede seizoen is toch altijd het lastige seizoen. Goede spelers als Manu, Leeuwin en Ritzmaier weg... Nu heeft Cambuur wel mazzel dat Dordt en Excelsior erbij zijn gekomen, dat lijken me toch twee ploegen die ze in ieder geval onder zich moeten kunnen houden.

28 mei 2014 om 15:42

hangt er vanaf of Dordrecht en Excelsior leeg gekocht worden of niet, want in de Jupiler League play offs lieten ze wel even zien dat ze beter dan dan onderste uit de Eredivisie waren.

Cambuur is goed bezig. Maar op het oog op de Europa League is het wel een stap achteruit voor hem in mijn ogen. Narsingh had weliswaar geen basisplaats bij PEC maar toch was het Zwolle nog een leuke speler geweest.

Denk niet dat hij lukoki kan vervangen

Kan het niet heel erg vinden dat Narsingh vertrekt. Redelijke aanvaller met altijd wel dreiging, maar ook weinig rendement en natuurlijk altijd geblesseerd. Spelers als Narsingh zijn naar mijn mening vrij makkelijk vervangbaar. En als we als PEC echt door willen groeien is het alleen maar goed dat zulke spelers vertrekken.

Goed bezig Cambuur! Misschien zou Cambuur nog wat spelers kunnen huren van bijv. Psv, Feyenoord, Ajax en Twente? Tim Hölscher van Twente, zou een goede zijn voor Cambuur, lijkt me!
Hij heeft een goede actie in huis, een prima voorzet, en een goed schot. Hij sluit volgend seizoen waarschijnlijk aan bij het eerste, maar of hij veel minuten gaat maken, is dan nog maar de vraag. Verhuurd worden aan Cambuur lijkt me prima!

28 mei 2014 om 18:03

Gaat vast ook gebeuren, maar de coaches moeten eerst een paar keer trainen voordat ze beslissen wie ze willen gebruiken.

Als jouw beschrijving van Holscher klopt dan zou ik het een mooie leen- aanwinst vinden

He, das nou jammer. Waarom gaat hij nu naar Cambuur terwijl hij bij PEC kon blijven? Voor Cambuur goede aankoop, mits, zoals eerder gezegd, hij fit blijft.

In principe verandert dit helemaal niks voor Pec.
Of hij nu in Zwolle of Leeuwarden geblesseerd op de tribune zit, het rendement is hetzelfde.
Ik wens hem veel succes en plezier bij Cambuur.

De zuurgraad van de Zwolle supporter over de overstap van Narsingh naar Cambuur is redelijk hoog hier. Geeft mij vertrouwen dat Cambuur een goeie slag heeft geslagen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je je druk maakt over het vertrek van iemand die er niks van kan.

29 mei 2014 om 01:16

Hij kan er inderdaad zeker wel wat van, goede speler. Is alleen heel erg vaak geblesseerd, volgens mij vaker wel dan niet de afgelopen 3 jaar. Mede daarom zijn de Zwollesupporters ook een beetje zuur, aangezien de club dus vrij veel geduld met die jongen heeft gehad en hem zelfs een nieuwe aanbieding heeft gedaan.

29 mei 2014 om 11:57

Dat verhaal doet mij denken aan een zekere nassir maachi(naaier)..

29 mei 2014 om 17:27

Ging dat bij Cambuur met hem net zo? Dan begrijpen jullie vast hoe wij ons nu ook voelen. Jammer vind ik dat toch. Hopen voor jullie dat Narsingh het net zo goed doet als Maachi bij Zwolle deed na zn transfer.

29 mei 2014 om 20:11

Begrijpelijk idd.. nja we zullen zien. Op naar weer een seizoen eredivisie. Zien welke clubs we nu weer kunnen laten degraderen, als oud jupiler zijnde.. nac, ado, heracles of stiekem toch hveen.. haha.. tot volgend seizoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren