Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Mancini wil voorhoede Galatasaray versterken en denkt aan Oranje-klanten'

Laatste update:
/

Galatasaray beschikt met Wesley Sneijder al over een Nederlandse speler van formaat, maar de Turkse club zou het contingent Oranje-internationals verder willen uitbreiden. Zo wordt FC Twente-aanvaller Quincy Promes in de gaten gehouden door Cim Bom, terwijl ook Klaas-Jan Huntelaar op de verlanglijst zou staan. Dat meldt Haber7.

Naar verluidt staat Promes op de verlanglijst van coach Roberto Mancini, die op zoek is naar snelheid voorin en in de eenmalig international van het Nederlands elftal een geschikte kandidaat ziet. De 22-jarige aanvaller staat echter nog tot medio 2017 op de loonlijst in Enschede. Om hem los te weken is een bedrag van rond de drie miljoen euro nodig.

De kosten voor Huntelaar liggen aanzienlijk hoger. Galatasaray is bereid Emmanuel Eboué én vijf miljoen euro naar Schalke 04 te sturen, maar de Duitse subtopclub gaat daar volgens de berichten niet mee akkoord. Die Knappen verlangen minimaal zeven miljoen euro plus de komst van de dertigjarige rechtsback uit Ivoorkust.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 mei 2014 om 22:19

Inderdaad, want met Bruma hebben we al een winger die meer potentie heeft dan Promes.

Verder beschikt Burak Yilmaz over dezelfde kwaliteiten als Huntelaar, namelijk: kansen afmaken in het 16-meter gebied.

27 mei 2014 om 22:26

Ben het met je eens dat Bruma beter is als Promes, zowel en potentie als op dit moment.
Maar Huntelaar is wel een paar klassen beter dan Yilmaz dus ik denk wel dat dat een mooie aanwinst zou zijm

27 mei 2014 om 22:32

Nee, totaal onnodig.

Bovendien mag je in de Turkse competitie maximaal 5 buitenlanders opstellen, dus dat zou betekenen dat Huntelaar op de bank zou belanden.

Ervan uitgaande dat Muslera, Telles, Melo, Sneijder en Bruma gegarandeerd een basisplaats zullen hebben.

Daarnaast zou ik andere buitenlandse spelers als Chedjou en Hajrovic altijd boven Huntelaar verkiezen in de basisopstelling als het mogelijk was om meerdere buitenlandse spelers op te stellen.

27 mei 2014 om 22:55

Maak je er niet druk om, uamigo. Dit is een broodje aap verhaal. Huntelaar verdient 6,5 miljoen per jaar en dat salaris gaat Galatasaray nooit kunnen evenaren, laat staan dat Cim Bom hem met een hoger salaris naar Istanbul weet te lokken. Hij zal echt gelokt moeten worden, want hij is bij Schalke de absolute vedette en heeft het ontzettend naar zijn zin in Gelsenkirchen.

Promes komt tekort en gaat sowieso niet komen met die buitenlandersregeling. We hebben net al de contract van Burak verlengt, en Huntelaar is misschien iets beter dan Burak maar het zijn precies dezelfde type spelers. Dus Huntelaar komt sowieso ook niet. Het enige type spits wat wij nu zoeken is waarschijnlijk een zwervende spits, die naast Burak komt te spelen indien we weer onze kampioensformatie gaan gebruiken, de 4-4-2. Dit gebeurt alleen als Sneijder vertrekt.

27 mei 2014 om 22:26

Ik heb liever dat we in een 4-2-3-1 formatie gaan spelen, aangezien we nu over 2 jonge, talentvolle wingers beschikken in de personen van Bruma en Hajrovic.

Het enige wat ons tegenhoudt is die ontzettend nutteloze buitenlandersregeling.

Maar ach, volgend jaar gewoon zo spelen in de CL en hopelijk ook z.s.m. in de nationale competitie (als de limiet wegvalt):

Muslera
Sabri
Chedjou
Semih
Telles
Melo
Selcuk
Hajrovic
Sneijder
Bruma
Burak
27 mei 2014 om 22:33

Die limiet gaat helaas niet weg. Er was afgesproken dat dit jaar de nieuwe regelgeving 6+2/3 zou worden. Doodleuk maakt Demiroren bekend dat het 5+3 wordt. Die regel zie ik de komende jaren helaas niet verdwijnen. In een 4-5-1 formatie vind ik Burak zeer zwak maar helaas bij gebrek aan beter. De toekomst van Hayrovic is onzeker hoewel hij wel veel talent heeft natuurlijk. Wanneer Sneijder op '10' speelt heb je dan al 6 (Telles, Chedjou en Muslera) buitenlanders in je basis, dat is 1 teveel. Ik zal dan maar Tore halen want Muslera en Chedjou lijken ook te blijven.

27 mei 2014 om 22:37

Ik zou Bruma ook altijd een basisplaats geven. Die jongen heeft het in zich om de wereldtop te bereiken, dus het zou niet meer dan logisch zijn om hem te laten spelen.

Spelers die in de basis zouden moeten staan in mijn ogen: Muslera, Telles, Melo, Sneijder en Bruma.

Het is jammer om Chedjou buiten de basis te laten, maar ik ben bang dat we geen andere keus hebben. Wel zou ik hem in de basis zetten in de CL.

28 mei 2014 om 00:08

hele competitie gaat kapot door deze idioot. 5-3-0 regeling maakt het nog erger. Ik had zelfs nieuws gelezen dat ze Hajrovic niet meer wouden behouden. in Burak zie ik al helemaal geen toekomst meer. Buitenspel positie en kansen die hij mist zijn teveel.

28 mei 2014 om 09:04

Hajrovic is (nog) niet goed genoeg voor Galatasaray. Ik betwijfel het ook of hij ooit in aanmerking gaat komen voor een basisplek. Van wat ik dit seizoen heb gezien denk ik dat het een miskoop is geweest.

Verder is het een goede opstelling, maar Mancini kennende gaat hij bruma dit seizoen op de bank zetten en als invaller gebruiken om de wedstrijden op te breken.

27 mei 2014 om 22:31

Bedoel je een type Bojan? Al vind ik hem niet echt bij Turkije passen.

Keeper dreaming, Huntelaar zit goed bij ons, dat gaf ie zelf ook aan en staat voor een verlening

27 mei 2014 om 22:24

Precies duidelijk een stam omlaag. Mindere competitie, mindere club en qua salaris zit Hunter ook wel goed bij Schalke.

27 mei 2014 om 22:27

Galatasaray is beter dan Schalke 04. Vorig jaar bewezen we dat.

27 mei 2014 om 22:33

Galatasaray is echt niet beter dan Schalke, door 1 wedstrijdje? Jij moet nog veel leren knul, Huntelaar voetbalt hier tenminste beetje op niveau

27 mei 2014 om 22:38

2 wedstrijden, knul. Galatasaray gaat de komende jaren Schalke sowieso al voorbij. Jullie hebben nog steeds bergen schulden en doen nog steeds domme aankopen voor hoge prijzen. Galatasaray heeft veel meer potentie dan een Schalke, qua stad zijn wij groter, qua supportersaantal en fanatiekheid laten we jullie kwijlen en verder beschikken wij gewoon over veel meer geld. Ook hebben we al meer totale inkomsten dan Schalke. We zijn gewoon beter dan Schalke, punt uit. Dortmund en Bayern zijn veel beter dan ons, maar clubs zoals Schalke en Leverkussen kunnen wij makkelijk aan. Je overschat de Duitse competite.

27 mei 2014 om 22:42

Want jij hebt tegenwoordig ook overzicht over de financiële markt bij Schalke? Zal je even wat vertellen, Schalke heeft de grootste supportersgroepen van Duitsland samen met Bayern München, ook groter dan Dortmund dus, daarbij hebben win altijd uitverkochte stadion tot tegenstelling tot jullie half gevulde bak. Maarja aankopen van 30 jaar is natuurlijk geweldig beleid he, dat is dan weer wat je graag wilt horen. En kwijlen? Nee dankje, zo onder de indruk ben ik niet van dat clubje

27 mei 2014 om 22:48

Haha, halfgevulde bak. Stop met jezelf belachelijk te maken.

Vorig seizoen zijn er namelijk meer dan 40.000 seizoenskaarten verkocht. De verkoop ging zelfs zo goed, dat er supporters uit andere (grote) steden klaagden dat er geen kaartjes meer over bleven voor hun om wedstrijden te bezoeken.

Daarop heeft de club besloten te stoppen met het verkopen van seizoenskaarten vanaf het aantal 40.000.

Just telling

27 mei 2014 om 22:48

Bozkurt

Schalke 04 met bergen schulden? Heb jij wel eens naar je eigen club gekeken? Niet negatief bedoeld of zo hoor, maar echt heel raar dat je naar de mogelijke schulden van een ander wijst terwijl je eigen club diep in financiële nood zit. Ik zou maar beter research doen.

27 mei 2014 om 22:50

Welke aankopen van 30?. Op Drogba na hebben we geen spelers van het leeftijd 30 gekocht.

27 mei 2014 om 22:53

Sneijder
Eboue
Drogba
Huntelaar dan eventueel

27 mei 2014 om 22:53

Precies ForzaFener

27 mei 2014 om 22:58

Schalke was toen in dramavorm en hebben hettoen zelf laten liggen. In Istanbul had Schalke wel met 1-5 kunnen winnen, maar dat lieten ze toen na. Intussen zijn ze ook sterker geworden dat kun je van Gala niet zeggen vind ik.

27 mei 2014 om 22:59

Sneijder is 29 jaar en Eboue hebben we op een 27 jarige leeftijd binnen gehaald.

Edit: Ik begrijp je frustratie wel. Je hoeft niet gelijk geërgerd te reageren wanneer iemand anders dat ook doet.

27 mei 2014 om 23:00

Stan, man o man; waar heb je het allemaal over.

Stop met onzin te verkondigen.

Eboue werd op de leeftijd van 27 binnen gehaald en Sneijder was 28 toen ie kwam, dus nogmaals Drogba is de enige 30'er die gehaald werd.

27 mei 2014 om 23:01

@Forzafener
Galatasaray heeft ook veel schulden maar is dit aan het verminderen (50 miljoen vermindert onder Aysal). Daarnaast hebben we nog een eiland die honderden miljoenen waard is. Schalke daarentegen zit qua hoogte van schuld in de top van Europa.Schalke heeft meer schulden dan bijvoorbeeld topclubs zoals Real Madrid en Barcelona en is de enige ongezonde club in de Bundesliga.

27 mei 2014 om 23:04

Hahahahahaha Real heeft een schuld van 500 miljoen Schalke maar 173 miljoen wat lul je nou man?

27 mei 2014 om 23:08

@ Stan

Jij kan er anders ook wat van.

Wellicht dat je je beter moet verdiepen in de club Galatasaray, alvorens dingen te roepen die niet waar zijn.

Fijne avond verder.

27 mei 2014 om 23:12

Real heeft nog maar een schuld van rond de 90 miljoen, je hebt geen flauw idee waar je over praat.

27 mei 2014 om 23:14

Bozkurt

De schulden van Schalke met die van een Real of Barca vergelijken is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Bovendien is Schalke geen Europese topclub, Galatasaray ook niet. Beide zitten in de Europese subtop. Galatasaray heeft bovendien naast haar 'gewone' schulden ook nog openstaande boetes zoals de recente belastingfraude. Het is niet voor niets dat Galatasaray wel op de vingers wordt getikt door de Uefa en Schalke niet, toch?

Maar jullie discussie is een beetje onzinnig. Jullie maken er een wedstrijdje van over welke club beter is. Het feit is gewoon dat Huntelaar bij Schalke op sportief gebied beter zit dan dat hij naar Turkije komt. Spelen tegen een Hannover of HSV in volgepakte stadions in een kerngezonde competitie? Of spelen tegen een Trabzonspor of Bursaspor waar je meer voor vrouwen en kinderen speelt en daar alsnog wordt bekogeld met allerlei voorwerpen? Als hij veel wilt verdienen en een luxe leven wilt lijden, komt hij naar Galatasaray en als hij sportief op een zo hoog mogelijke niveau wilt blijven, dan blijft hij in de Bundesliga.

27 mei 2014 om 23:15

Beste knul, er staat Real en Schalke in mijn bericht? Wat heeft dit met jou club te maken?

27 mei 2014 om 23:16

Onzin, Real heeft een schuld van 500 miljoen, ken je feiten eens joh anders ga noet discusseren

27 mei 2014 om 23:40

Nee stan dat klopt niet. Real herft wel nog een lening lopen rond de 90 miljoen wat een schuld is. Maar dat maakt toch helemaal niks uit? Ook jij of je ouders hebben een hypotheek dat is ook een schuld. Zolang je het afbetaald is er niks ergs aan. En met het grote geld van Madrid is dat niks voor hun. Ook vind ik niet dat je Real aan Schalke of Gala moet vergelijken Real Madrid maakt omzetten wat Galatasaray niet eens waard is (500+mil)

Just saying..

28 mei 2014 om 09:33

Volgens Perez is het nog maar 90 miljoen ja. Maar dat is nou niet echt de meest betrouwbare persoon, wel? Volgens diverse andere bronnen bedraagt de schuld nog meer dan 500 miljoen.

28 mei 2014 om 12:18

Galatasaray, staat er ook niet echt best voor. Bekijk anders gewoon even het jaarverslag. Ze hebben een negatief eigen vermogen van 250 miljoen (2012). Heel erg weinig liquide middelen. Alles wordt zo'n beetje gerund met vreemd vermogen. Gewoon een zwaar overgefinancierde club. Dat eiland kan ik ook nergens terugvinden in het jaarverslag.

27 mei 2014 om 22:33

Mooi zo, laat hem daar vooral blijven.

No offence, maar we hebben in Burak Yilmaz al een gelijkwaardige speler.

27 mei 2014 om 22:37

Buruk Yilmaz, Achja ieder z'n eigen mening zeg ik dan maar he..

27 mei 2014 om 22:42

Precies, of je nou zo blij moet worden van Huntelaar.

Burak Yilmaz mag dan geen speler zijn die 3 man passeert om de bal vervolgens in de kruising te jagen.

Wel is hij één van de weinige die met zijn ziel en zaligheid voorop gaat in de strijd. Met Drogba die weggaat en Burak die weer komt te spelen op zijn natuurlijke positie in de spits, zal het hopelijk weer zo goed gaan als in het begin toen die bij ons kwam.

27 mei 2014 om 22:48

Klopt, was in het begin wel erg onder de indruk van jullie spits, speelde goed en scoorde ook nog geregeld.
Hoor er nu weinig meer van, kun je mij vertellen hoe hij het momenteel doet?

27 mei 2014 om 22:57

Na de komst van Drogba is er van alles mis gegaan.

Zo moest Burak opschuiven naar de rechtsbuiten-positie, nadat Bruma (veelbelovend talent) een zware knieblessure opliep.

Vandaar ook dat Sneijder op zijn beurt weer op de linksbuiten-positie moest gaan spelen, omdat we geen fatsoenlijke vervanger hadden om de blessure van Bruma op te vangen.

Burak's eerste seizoen verliep heel goed, omdat hij in de spits mocht spelen. Dit seizoen is het wat minder gegaan, omdat hij dus niet op zijn natuurlijke positie mocht spelen. Toch heeft ie nog 16 doelpunten gescoord in de competitie en daarnaast ook 8 assists gegeven. En dat allemaal als rechtsbuiten.

Volgend seizoen komt hij, hopelijk, weer in de spits te spelen door het vertrek van Drogba. Ik hoop dan ook dat we (en Höwedes) weer de Burak te zien krijgen die we gewend zijn .

27 mei 2014 om 23:14

Ja kijk daar heb je het al, jammer dat zo'n groot talent dan weer geblesseerd raakt. Hoeveel heeft ie destijds gekost dan? Kwam toch over van Sporting Lissabon of Benfica? In ieder geval ik hoop dat hij jullie nog kan verwennen op mooi voetbal! Succes nog met Galatasaray en sorry van deze onzinnige discussie hierboven

27 mei 2014 om 23:16

Burak en Umut zou wel goedkomen en dan als wissel een Bilal basikcioglu

27 mei 2014 om 23:18

Calhanoglu wat voor jullie?

27 mei 2014 om 23:24

Er bestaat een grote kans dat hij naar Leverkusen vertrekt.

27 mei 2014 om 23:29

@stan

Die gaat al naar een betere en mooiere club stan. Volgend jaar in de Bayarena te bewonderen.

Zou wel leuk zijn, Sneijder en Huntelaar

27 mei 2014 om 22:23

Ja maar dan liever andersom. Laat Sneijder maar na Galatasaray komen.

27 mei 2014 om 22:29

Schalke bedoel je

27 mei 2014 om 22:32

Bedoel je Schalke?

27 mei 2014 om 22:59

Ja Schalke bedoel ik uiteraard.

27 mei 2014 om 22:31

Moeten ze ook nog met Ajaxfilosofie, systeem en talent gaan voetballen..winnen ze de CL. Want als Ajax dergelijke bedragen kon uitgeven en spelers kon behouden...

Promes is echt wel duurder dan 3 miljoen euro..

28 mei 2014 om 04:15

Voor Promes gewoon 15 miljoen vragen. Is jong , heeft veel talent. Als ze hem echt willen diep in de buidel laten tasten.

Ha-ha-ha 3 miljoen... Die blijft dus gewoon, heeft daarnaast zelf ook al aangegeven te willen blijven.

3 miljoen voor een speler van Nederlands elftal die tot medio 2017(!!) vaststaat? Dat is Veel te weinig. Nederlandse clubs moeten dan gewoon ballen tonen, net als Portugezen, vraag maar 20miljoen!

27 mei 2014 om 22:26

20 miljoen voor een Promesje is nog al wat onrealistisch vind je niet? Al snap ik je punt wel. Met Strootman heeft PSV ook wel aardig gecasht. Al zat hij bij een Benfica of Porto, zou hij voor 35 miljoen de deur uit gaan.

27 mei 2014 om 22:29

Precies, dát is mijn punt inderdaad. Eindelijk een goed contract (van nog 3 jaar) voor een Eredivisietopper. De constructie zoals de Portugezen ze hebben is de enige reden waarom Portugal beter is dan Nederland Europees gezien. Want het land is kleiner qua inwoners, dus de televisiegelden/sponsoring is niet de reden waarom het kwalitatief beter is. Ze pakken het daar veel beter aan, zodat de "toplanden" ook met topprijzen moeten komen.

Met een dergelijk contract is het graag of niet en moet je als club gewoon ballen tonen en de hoofdprijs vragen.

27 mei 2014 om 22:35

Dat komt natuurlijk ook niet in de laatste plaats omdat Portugese clubs Europees al heel wat jaren een heel stuk beter presteren en hierdoor reclame voor zichzelf hebben gemaakt.

27 mei 2014 om 23:00

Het is een wisselwerking. Wat is er eerder, de kip of het ei? Het versterkt elkaar in ieder geval. Maar voor die periode was Nederland weer véél beter en die periode heb ik zeer bewust meegemaakt. Dus dat betekent dat wij die inhaalslag ook wel kunnen maken.

27 mei 2014 om 22:42

Galatasaray zou een bod van 3 miljoen voorbereiden. Dat betekent niet dat hij voor 3 miljoen op te halen is VZ.

Lekker naar Turkije, geld ophalen! Samen met Wes, Kuyt, Heitinga en van der Vaart. En dan straks zeiken dat ze niet meer in aanmerking komen voor Oranje.

27 mei 2014 om 22:36

Huntelaar verdient bij Schalke al een topsalaris, dus die zou bij Gala echt niet meer gaan verdienen.

27 mei 2014 om 23:04

Bij Galatasaray zou hij een vermogen verdienen. Een topsalaris met daarbij nog wedstrijdpremies, winstpremies bij bekers en wedstrijden tegen rivalen en bovendien lage belasting. Tel daar nog bij op dat ze in Turkije kunnen rekenen op genoeg reclame stuntjes, dus ook nog eens veel meer reclame-inkomsten.

28 mei 2014 om 09:26

Lage belasting zou het enige pluspunt kunnen zijn. Hij verdient al meer dan Sneijder doet bij Gala, dus ik zie hem voorlopig nog echt niet vertrekken.

Eboue die 30 jaar is en 7 miljoen!? Lachwekkend gewoon, direct afslaan!

27 mei 2014 om 22:36

Groot gelijk in is veel te weinig geld.

Tevens staat er in het artikel dat Schalke 04 een subtopclub is. Dit klopt helemaal niet Schalke 04 is gewoon een Topclub in Duitsland! Qua Financiën, Supporters aantallen en Spelersmateriaal. Al is het verschil met Bayern groot maar dat is Absoulte wereldtop!

27 mei 2014 om 22:39

Voetbalzone heeft we een handje vol van om denigrerend over Schalke voor de dag te komen. Daarbij is Bayern gewoon te machtig om in te halen, dat is gewoon wereldtop, maar qua Supporters, Stadion en sportieve resultaten uit het verleden mag je ons gerust een topclub noemen ja

27 mei 2014 om 23:12

Europese topclub of Duitse topclub?

Hoe kun je een Duitse topclub zijn als het laatste kampioenschap uit 1958 dateert?

Hoe kun je een Europese topclub zijn als je nog nooit de Champions League hebt gewonnen?

In dat kader is zelfs Ajax meer een topclub dan jullie.

27 mei 2014 om 23:14

Hierbij beweer je dus ook dat clubs als Manchester City, Atletico Madrid jouw heilige BVB en PSG geen topclubs zijn meneer einsteijn? Oke we weten genoeg Rein over hoe jij over voetbal denkt.

27 mei 2014 om 23:16

PSG is een topclub in eigen land, worden kampioen van Frankrijk.

BVB is topclub in eigen land, worden kampioen van Duitsland

Atletico is topclub in eigen land, worden kampioen van Spanje.

City is topclub in eigen land, worden kampioen van Engeland.

27 mei 2014 om 23:18

Stom gelul en helemaal niet onderbouwt, qua supporters is het gewoon een grotere club dan BVB, het is gewoon een topclub uit de top 3 van de Bundesliga samen met Bayern en BVB, Werder Bremen in een verder stadium ook nog wel

28 mei 2014 om 00:28

Zelfs Ajax? Ajax is 6e van Europa gezien de resultaten en had eigenlijk 5e moeten staan gezien de dopingfinale van '96. Beetje meer respect, Schalke komt qua historie niet in de buurt.

28 mei 2014 om 02:23

Dat jij BVB onder schalke zet zegt genoeg over jou... Wanneer zijn jullie als laatst kampioen geworden? En wanneer een europese beker gepakt??? Noem jezelf aub geen topclub als je bijna helemaal niks pakt -.-

Ja joh, Schalke laat hun aanvoerder echt niet voor zo'n schijntje vertrekken. En sowieso dat Huntelaar geen zin heeft in Turkije. Als hij volgend jaar weer fit blijft en de vorm van de afgelopen tijd doortrekt schiet hij er gewoon weer 25 in.

Kjh is nog veel te goed om naar de Turkse competitie te komen. Die zit in Duitsland echt wel goed. Als je snel wilt cashen en een beter leven wilt leiden, dan moet ie naar Galatasaray komen maar qua sportief aspect zit hij echt wel beter bij Schalke.

27 mei 2014 om 22:59

Geen spelt tussen te krijgen, helemaal gelijk!

Gala heeft toch Bruma? Is een groot talent die de komende jaren gewoon zijn kans gaat pakken. Dan lijkt het me niet logisch om een niet-eu extra te halen voor de bank. KJH is ook een dure spits terwijl Yilmaz nu weer op zijn positie kan gaan spelen.

Voor Gala volgers zijn deze spelers nodig? Zijn er geen plekken die harder versterking nodig hebben?

27 mei 2014 om 23:07

Je eerste alinea klopt helemaal Mattijs.

Wat betreft de versterkingen; de club richt zich nu vooral op het aantrekken van jonge Turkse spelers. Reden is de 5+3 regeling voor buitenlandse spelers. Dat is ook gelijk de blokkade die de club tegenhoudt om door te kunnen groeien tot de Europese top.

27 mei 2014 om 23:34

Ja, je hoort inderdaad dat Turkse teams veel jonge spelers scouten en aantrekken lijkt me niet verkeerd. Die regeling maakt het inderdaad wel lastig om door te groeien.. Zijn er wel positieve punten aan? Is er bijvoorbeeld binnen nu en 1/2 jaar een groei in de kwaliteit van het Turkse team?

28 mei 2014 om 09:47

Zoals het er nu uitziet gaat het de verkeerde kant op. Turkse clubs moeten net zoals Engels clubs diep in de buidel tasten willen ze kwalitatief goede turkse spelers halen. Jonge Turkse spelers met potentie worden overal weggeplukt en dienen in korte tijd te presteren, zo niet gaan ze net zo snel weer weg. Heel dit grapje wat is bedacht door de Turkse bond helpt niet mee aan het europese succes van Turkse ploegen en dat is nodig wil je als nationaal team presteren. Daarnaast ligt er een zeer grote potentie in Turkije als je kijkt naar het aantal mensen dat zich bezig houdt met voetbal in Turkije. Er moet van onder beginnen en niet 1 op de 10 kinderen moet op voetbal gaan van kleins af aan maar minimaal 4/5 op de 10. Als hierin geïnvesteerd wordt werpt het zijn vruchten af, maar Turken zijn korte termijn mensen.

28 mei 2014 om 11:05

Umut heeft een goed antwoord op je vraag gegeven Mattijs.

Bedankt daarvoor Umut.

Maar 7 miljoen voor Huntelaar.. Geloof er niets van. Laten ze bij Schalke nooit gaan en zie Huntelaar ook nog lang niet naar Gala gaan.

28 mei 2014 om 09:43

Dat verbaasde mij ook al. 7 miljoen en een spelers die over zijn top is (eboué) vindt ik lachwekkend weinig voor iemand die in 2012 nog topscore van Duitsland was en ook dit jaar weer zeer belangrijk is geweest voor Schalke. Ik zou als ik Schalke was dan toch minstens 15-18 miljoen vragen.

Huntelaar zou zeker een aanwinst zijn voor GS zeker in vergelijking met Yilmaz maar ik denk niet dat het haalbaar is.
Hij kan speler willen halen zoveel die wil maar zolang die afbraak voetbal blijft spelen en niet eens de spelers op de juiste positie opstelt heb je er weinig aan.

Ik snap niet dat die Mancini er nog steeds zit, laten ze nu eens een goede coach halen 1 met karakter, visie en aanvallend ingesteld.

Door de buitenlandse spelers limiet moet je er voor zorgen dat de buitenlandse spelers zo goed mogelijk zijn. Dus ik denk zelf dat Huntelaar niet gehaald wordt door Unal Aysal. De voorzitter houdt er ook een beetje rekening mee met shirtjes verkoop. Hij houdt van wel een beetje reclame. En op dit moment staan Ballotelli en Torres hoog op de lijst van de voorzitter en Mancini.

Gs geeft al een stuk of 14 buitenlanders op de loonlijst, dus dit bericht lijkt me onzin.

We hebben Huntelaar helemaal niet nodig. Met Burak hebben we al een spits die niet mee kan voetballen dus Huntelaar mag lekker blijven in Duitsland.

Als Mancini Sneijder dit seizoen weer op links gaat opstelling dan hebben we juist een zwervende spits nodig die kan meevoetballen, kansen kan creëren en ook zijn doelpuntjes meepikt. Maar denk dat Mancini wel heeft ingezien dat Sneijder op 10 hoort.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren