Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Lukaku maakt eerste hattrick ooit voor België, Januzaj debuteert

Laatste update:

Romelu Lukaku heeft zijn visitekaartje zeventien dagen voor het WK afgegeven. De aanvaller van Chelsea hielp België maandagavond met drie doelpunten aan een 5-1 oefenoverwinning op Luxemburg. Dat was de eerste hattrick van een Rode Duivel sinds die van Bob Peeters in 2001 tegen San Marino (10-1). Bij De Rode Duivels maakte Adnan Januzaj zijn debuut.

/

De aanvaller van Manchester United betrad direct na rust het veld; hij verving Eden Hazard en maakte een gretige indruk. Toen stond er al een 2-1 tussenstand op het scorebord in de Genkse Cristal Arena, al had het gastland veel vaker kunnen scoren. Na nog geen drie minuten op de klok tekende Lukaku voor de openingstreffer; na balverlies van Gerson en een pass van Marouane Fellaini snelde hij om de doelman heen om vervolgens af te ronden.

Het overwicht was duidelijk voor de roodhemden, maar Luxemburg kwam verrassend terug. RKC Waalwijk-aanvaller Aurélien Joachim haalde van ver uit en verraste de debuterende Sammy Bossut. Joachim was na zeventien minuten ook dicht bij de 1-2, maar vergat een onoplettendheid van Vincent Kompany af te straffen. België miste hierna twee grote kansen, alvorens Lukaku er na een kwart wedstrijd 2-1 van maakte.

/

De beresterke spits profiteerde van defensief geblunder en rolde de bal langzaam achter Anthony Moris. Januzaj en Nacer Chadli kwamen in de rust Hazard en Kevin Mirallas vervangen en tien minuten na de onderbreking werd het 3-1: Lukaku sneed door de Luxemburgse defensie en completeerde zijn hattrick. België probeerde het groothertogdom wel achteruit te drukken, maar met verve lukte dat lang niet altijd. Er werd nog wel twee keer gescoord.

Chadli werd twintig minuten voor tijd weggestuurd door Kevin De Bruyne, trok naar binnen en knalde in de korte hoek raak. Diezelfde De Bruyne bepaalde de eindstand op 5-1 door een strafschop te benutten; hij mocht aanleggen nadat debutant Divock Origi onderuit was gehaald. België won hierdoor voor het eerst een duel sinds 11 oktober, toen men met 1-2 van Kroatië won. De ploeg van Marc Wilmots speelt op het WK tegen Algerije, Rusland en Zuid-Korea.


Denk jij dat België de groepsfase op het WK overleeft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

België en Rusland gaan makkelijk door in deze groep. Ik weet niet tegen wie ze daarna moeten, maar de Belgen hebben een prima elftal. Elke positie is goed bezet en kunnen zeker ver komen.

26 mei 2014 om 22:39

Portugal of Duitsland (of Ghana als die zouden verrassen).

26 mei 2014 om 22:41

Vind het middenveld en backs matig bezet

26 mei 2014 om 22:45

@realsocio

Aye thanks, Portugal is op dit moment zeker te verslaan. Toch mag je ze zeker niet onderschatten. Duitsland wordt dan wel een lastig verhaal, ik ga d'r vanuit dat ook zij makkelijk eerste worden in die groep.

@aliajax

Middenveld vind ik juist uitstekend, spelers als Witsel, Fellaini, Defour en Dembele is in mijn ogen wel prima! Al speelde Fellaini geen beste seizoen. Rb weet ik niet wie dat is van België, misschien van den Borre? Alderweireld vind ik zelf ook matig. Lb is dacht ik Vertonghen en die is ook niet slecht toch?

26 mei 2014 om 22:45

Het middenveld matig bezet? Witsel, de bruyne, hazard, fellain, naingollan. En kan er nog wel 5 noemen. Dus middenveld is zeker niet matig bedekt.

26 mei 2014 om 22:47

Vertonghen als linksback is nuttig maar niet van hetzelfde nivuea als de andere spelers of vertonghen zelf centraal. Op het middenveld vind ik dat er te weinig creativiteit zit, de bruyne is de enige creatieve speler. Anders moet je te veel op fysiek spelen en daar hou ik persoonlijk niet van

26 mei 2014 om 23:06

Nainggolan is er niet eens bij. Basisspeler bij AS Roma haalde de selectie niet.

26 mei 2014 om 23:06

@ ali_ajax

De Bruyne is de enige creatieve speler? Vind je dat Hazard en Mertens geen acties kunnen maken dan?

26 mei 2014 om 23:21

Heb het over middenveld, dat zijn toch meer flankspelers

26 mei 2014 om 22:49

Ik moet het nog maar eens zien, ik vind België niet zo goed.

26 mei 2014 om 22:54

Ik vind ze op bijna alle posities beter dan Nederland en van Nederland verwacht heel veel van ons ook dat ze 'even' de kwartfinale halen. Dus van België verwacht ik minimaal de 8ste finales. Courtois, Kompany, Vermaelen, Hazard en Lukaku zijn gewoon wereldtop.

26 mei 2014 om 22:57

Onzin. Belgie heeft een geweldige selectie met voor elke positie 2 spelers uit een topcompetitie. Dus belgie en niet zo goed is onzin. Ze zullen het nu wel moeten bewijzen in een groot toernooi. Denk dat ze daar nog niet klaar voor zijn. Maar op het EK en volgende WK zullen ze zeker een rol van betekenis spelen..

26 mei 2014 om 23:29

Beetje belachelijk dat je lukaku wereldtop noemt.. wat heeft hij gepresteerd bij chelsea niks, bij everton niet heel veel..

26 mei 2014 om 23:32

Ik ken 10 spelers die beter zijn dan lukaku.. minstens! en vermealen is ook geen wereldtop, hou op man, heeft het al moeilijk bij Arsenal..

26 mei 2014 om 23:37

Het gaat niet alleen om goede spelers hebben. Belgie heeft bijvoorbeeld veel goede verdedigers maar er staan 2 cv op de backposities en dan zijn ze kwetsbaar. Ook voetballend vind ik het niet al te best. Verder missen ze een goede spits.

26 mei 2014 om 23:50

Natuurlijk missen ze een goeie spits wat Stelt en Lukaku voor niks en 17 x scoren in PL is ook niks.

26 mei 2014 om 23:54

Is niet slecht maar geen wereldtop.

27 mei 2014 om 00:13

Lukaku bij everton niet veel gepresteerd? Haha jij weet echt niet waar je het over hebt!

27 mei 2014 om 00:52

Ik moet me aansluiten bij rbn_.
De enige spelers die wereldtop zijn zijn Kompany en Hazard. De rest is subtop of zit in een vormcrisis (fellaini). Poulefase komen ze nog wel door, maar daarna is het weer terug naar Brussel. Duitsland en waarschijnlijk Portugal (die vervelende Portugezen ook altijd op een eindtoernooi) schat ik hoger in, zeker met betrekking tot ervaring op eindrondes.

27 mei 2014 om 01:28

@ricking08

Daar hebben we dus het tweede struikelblok. België begint wel op een team te lijken (meer dan onder Leekens), maar is echt (als team) nog niet sterk genoeg om die vergelijking te maken. Chili (daar hebben we ze weer) daarentegen wel

26 mei 2014 om 23:21

Belgie wint niet zomaar van Korea hoor? Vreselijke tegenstander! Belgie gaar er denk in de poulefase uit

27 mei 2014 om 00:11

Nee de poule komen ze nog wel door. Maar ze hebben een ongunstige loting voor de tweede ronde, portugal of duitsland waarschijnlijk. Deze landen schat ik beiden hoger in.

tegen zo een tegenstander kun je het niet oefenen noemen eerder een trainingswedstrijdje

Zolang Wilmots aan het roer is, zie ik België geen attractief voetbal op de mat leggen. Hij behaalt absoluut goede resultaten, maar meer ook niet.

Joachim is daar de vedette en superster... Matig eigenlijk 5-1 dan.

26 mei 2014 om 22:44

Zowel Rusland als Portugal konden er geen vijfmaal tegen scoren.

26 mei 2014 om 22:44

Matig? tegen 11 man voor de goal in een oefenwedstrijd waar elke verkeerde sliding een einde maakt aan je wk.....? Kom zeg.... Nog 3 open kansen gemist achja

26 mei 2014 om 22:53

Nogmaals, ik zag laatst een documentaire over dat elftal. Joachim is daar de ster, de beste speler van het team. Een jongen die 2 jaar terug op het 4e niveau in België speelde, en nu het lachertje van de eredivisie is. Diep triest dat die überhaupt een grote kans op 2-1 krijgt tegen een verdedigingsduo van City en Arsenal.

26 mei 2014 om 23:04

@ rkcer4life

Wat is er nu matig aan 5-1? Het was gewoon een gemoedelijk oefenpotje om eens de benen los te gooien … Niets meer, niets minder.

Kijk jij nog maar wat documentaires om je kennis aan te scherpen ...

26 mei 2014 om 23:09

Ag joh waar maak jij je druk om. Is een oefenpot.
Kan me heugen dan Nederland het ooh zo moeilijk had tegen Estland jaren terug.
Uiteindelijk win je makkelijk zonder grootse inspanning.
Paar mensen terug van blessure.
Lukaku heerlijke pot. Fellaini speelde ook beresterk.

26 mei 2014 om 23:14

Maakte echter wel een heerlijke goal vandaag. Niet dat dat hem maakt, maar met zijn kracht kan hij echt wel handig zijn.

Luxemburg is zwak maar zeker beter dan Andorra san Marino etc, 11 man voor doel,
Angst voor blessures al had belgie er zeker nog 3 ingekund

Zoals verwacht gewonnen.

Zweden wordt een echte test, de rest is echt simpel. Tunesië moet je gewoon verslaan.

Zo'n Lukaku zou volgend seizoen eigenlijk gewoon in de basis bij Chelsea moeten staan, speelde totaal niet verkeerd, en ook al is het Luxemburg, Lukaku speelde gewoon goed.
Zou ook perfect zijn voor Arsenal trouwens, iemand die er gewoon altijd wel een paar inschiet. Maar dat zal wel niet gaan gebeuren.

27 mei 2014 om 11:21

Hij is helemaal niet geschikt voor het spel van Arsenal, daar is hij technisch te beperkt voor. Hij schiet goed op doel en heeft veel kracht en snelheid, maar dat is het ook. In de combinatie is hij rampzalig.

Een aantal spelers minuten laten maken, nieuwe spelers ingepast en toch ook naar een nieuw systeem werken door het uitvallen van Benteke. Dus uiteindelijk is 5-1 gewoon goed.

Die goal van Joachim ... prachtig maar die maakt hij nooit meer

Belgen helaas ook kansloos op het WK. De groep zal al lastig zat worden. De Russen vallen niet te onderschatten en de Koreanen doen het ook altijd wel goed op een eindtoernooi de laatste jaren. Ik gok wel dat ze de groep overleven, maar daarna zal Duitsland of Portugal wachten, einde verhaal dus.

26 mei 2014 om 22:50

Inderdaad. Zuid Korea en Rusland zijn gewoon lastige tegenstanders om tegen te spelen.

26 mei 2014 om 22:54

Ik denk dat de Belgen kansloos zijn als ze doorgaan naar de volgende ronde.

26 mei 2014 om 23:10

Waarom zouden de Belgen kansloos zijn? Op een goede dag verslaan ze elk team …

In principe gaan ze uitkomen tegen Portugal en die zetten ze wel opzij ...

26 mei 2014 om 23:38

Omdat Belgie minder kwaliteit heeft dan Duitsland en ik vind dat Portugal een beter team is. Erg stug altijd.

26 mei 2014 om 23:46

De Duitsers zijn uiteraard beter, maar ik denk dat Portugal een ploeg heeft die België goed ligt.

27 mei 2014 om 00:07

@flamezzz

Laten we ervan uitgaan dat Belgie groepswinnaar wordt.
Laten we er ook vanuitgaan dat ze dan Portugal ontmoeten. Een zeer realistisch scenario.

Belgie - Portugal is dan nmi een wedstrijd die op details wordt beslist.
De positie die mij bij Belgie het minst overtuigt is die van de rechtervleugelverdediger. En de directe tegenstander is dan...... vul zelf maar in.
Dat kan zomaar jullie achilleshiel worden.

27 mei 2014 om 00:40

Klopt helemaal. Een echt goede rechtsback loopt er niet. Alderweireldt en Van den Borre komen beiden wat te kort om topaanvallers zoals Ronaldo op te vangen. Gewoon hopen dat Ronaldo zoals afgelopen weekend een mindere dag heeft dan.

Januzaj speelde een aardige wedstrijd maar hij kan veel beter.
Hij moet gewoon z'n acties maken en vanaf rechts.
Ik zie hem wel kans maken op de basis opstelling.

Toen België van Nedeland won vorig jaar was het voor elke Nederlander slechts een oefenmatch. Bij deze match is het alsof het de belangrijkheid heeft van een WK-finale.

26 mei 2014 om 23:08

Hoezo? omdat wel twee mensen een beetje negatief doen.
Wat een calimero reactie zeg, die gemene Hollanders toch ook altijd he.

Stel je niet aan. Belgie zal beter doen dan Oranje dat zal iedere hollander zeggen, zelfs ondanks dat wij altijd denken kampioen te worden toch? ?
Ook niet waar dus haha

Lukakuuu wat een wedstrijd speelde die het is wel luxenburg maar alsnog sterk goede voorbereiding

Belgie krijjgt het erg zwaar, het weer, geen ploeg wat op elkaar is ingespeeld, kunnen nog veel beter presteren als je de selectie bekijkt.
Zoals iemand al zij over 2 a 4 jaar, dit geldt ook voor Nederland.

Goede Nederlandse verdedigers zijn allemaal te jong en te onervaren, zag veltman.

Lukaku is nog geen topspits, tegen een grote sterke verdediger is hij niet dominant meer en heeft hij het moeilijk.

26 mei 2014 om 23:13

ja want een oefenpot tegen luxemburg zijn natuurlijk de ideale graadmeters om conclusies uit te trekken....

26 mei 2014 om 23:14

België werd met de vingers in de neus eerste bij de kwalificatieronde. Waarom zouden ze dan niet op elkaar ingespeeld zijn? Die ploeg speelt al jaren samen. Ik geef toe dat het WK misschien te vroeg komt, maar ik zou graag eens wat argumenten lezen om je reactie te staven ...

27 mei 2014 om 07:34

Nederland werd ook met twee vingers in de neus eerste in de kwalificatieronde, Wat zegt dat nog?

België heeft een topkeeper. Met Kompany één fantastische Centrale Verdediger maar met Vermaelen, Vertonghen en zo verder geen spelers die echt een geweldig seizoen door hebben gemaakt. Op de backs hebben ze helemaal niets.

Als we het dan over een minder seizoen hebben, Fellaini was dramatisch bij United. Witsel is natuurlijk een goede voetballer. Maar ook de rest van de middenvelders is geen wereldtop. Fellaini, Witsel, De Bruyne is simpelweg niet genoeg om echt voor de prijzen mee te doen. Hazard is een regelrechte topper natuurlijk. Lukaku kan dat worden en Mertens doet het ook goed. Maar ook de aanval komt niet in de buurt van die van landen als Spanje, Duitsland, Brazilië, Argentinië, Frankrijk in mijn ogen.

Tel daarbij het gebrek aan ervaring op een eindtoernooi op en ik zie België NU nog niet ver komen. Over twee jaar misschien wel.

En trek niet de vergelijking met Nederland, want wij zijn dramatisch. Echter denk ik wel dat wij beter zijn in het smeden van een team, zeker met een coach als Van Gaal. Tweede ronde voor België, waarna het helaas strand denk. Al mogen ze van mij Wereldkampioen worden.

27 mei 2014 om 09:24

@ Monahoedje

Je hebt gelijk dat de Belgische verdediging het pijnpunt van het elftal is. Enkel Kompany maakte een goed seizoen door, maar maakt al te vaak slordige fouten bij de nationale ploeg. Van spelers zoals Vermaelen en Vertonghen weet je wel dat ze in potentie top kunnen zijn, maar dat het er niet altijd uitkomt. Alderweireldt en Van Den Borre kunnen enkel een verschil maken als ze de wedstrijd van hun leven spelen.
Gelukkig staat er iemand in doel die een bal kan pakken.

Je opmerking over het Belgisch middenveld volg ik niet. De Bruyne speelt bij de nationale ploeg minstens even goed als Hazard en ook Mertens zit in topvorm.
Witsel is in mijn ogen de beste Belg, enkel jammer dat hij in Rusland speelt en niet iedereen hem aan het werk kan zien. Als hij wordt gesteund door Defour/fellaini ga je moeilijk de organisatie kunnen ontmantelen.

Lukaku is uiteraard minder sterk dan de spitsen van de landen die je opnoemt, maar legt ze er wel in als hij correct wordt aangespeeld.

In grote lijnen volg ik dus je comment, maar je onderschat ons middenveld.

En nee, ik ga geen vergelijking trekken met Nederland. Ik ben al lang blij dat ik eens voor mijn eigen land ga kunnen supporteren op een groot toernooi, in plaats van een oranje shirt aan te trekken

26 mei 2014 om 23:23

Niet ingespeeld? Winnen de poule. Houden Frankrijk op 0-0. Laatste wedstrijden was iets minder. Zo'n fase kan gebeuren.
Maar om gelijk te zeggen dat ze niet ingespeeld zijn.

Eerst zien zegt een blinde, Italië ging het ook niet halen remeber.....griekenland Europees onmogelijk, de bal is rond

Vanavond met meer dan normale belangstelling naar Belgie gekeken.
De winst was natuurlijk dik verdiend tegen een zwaar amateuristisch Luxemburg.
Ondanks dat een inspiratieloze 1ste helft met een veel betere 2de helft.
Motm was ongetwijfeld Kevin de Bruyne die als enige tempo erin bracht en altijd aanspeelbaar was.

Toch ook minpunten gezien.
De Belgen hebben een ploeg met uitstekende individualisten, maar er valt niet veel te bespeuren van vaste patronen. Maw. het is nog geen collectief.
De defensie is minder stabiel dan ik tevoren ingeschat had. Met name over hun rechterkant is dit Belgie te pakken, ook omdat aan die kant de positieovername van tamelijk zwak is te noemen.
Ook door het centrum liggen er kansen omdat men daar alles voetballend probeert op te lossen maar niet echt uitblinkt in duelleerkracht.
De aanval is (nog) niet van topniveau. Lukaku mag er dan wel een drietal ingeschoten hebben maar op het WK krijgt hij niet te maken met een knullige defensie als die van Luxemburg.
De creativiteit laat wel wat te wensen over. Dat ging een stuk beter met de inbreng van Januzay en Chadli.

Conclusie: Belgie blijft toch wel een "dark horse" maar dan op basis van individuele kwaliteiten, niet het collectief.
Dat zal tegen Algerije geen probleem vormen maar Korea en Rusland zijn niet bij voorbaat kansloos.

26 mei 2014 om 23:41

@ oleguapa

Je analyse op basis van de match tegen Luxemburg is zeker terecht. Als je nog eens tijd wilt maken om met meer dan normale belangstelling te kijken naar de Rode Duivels, raad ik je aan om zondagavond naar de match tegen Zweden te kijken. Ik verwacht dan een veel betere partij. Vanavond was het allemaal te nonchalant. Iets wat de Belgen trouwens wel vaker hebben in oefenwedstrijden.

26 mei 2014 om 23:57

@flamezzz

Top.
Ga ik zeker doen.

26 mei 2014 om 23:52

Ik vond eerder de inbreng van Defour de kentering. Hij bracht meer voetbal en diepgang in het spel. In de eerste helft vroeg op het middenveld niemand om de bal waardoor het wat stroever liep. Defour durfde die bal te vragen waardoor de balcirculatie iets beter ging, al moet dat toch nog beter.

Ik acht België in staat en verwacht zelfs dat ze de halve finale gaan halen op het WK. Ze hebben echt een paar fantastische spelers met hele grote talenten erbij. Kompany, Curtouis, Hazard zijn van wereldklasse. Tel daarbij op dat Mertens zich heel goed ontwikkeld bij Napoli, Januzaj, Lukaku een beer, Vertongen zou bij NL altijd spelen, Vermealen, de Bruyne, Fellaini die revanche wil voor zijn matige seizoen, Alderweireld heeft veel meegemaakt. Verwacht heel veel van ze.

26 mei 2014 om 23:37

Dat zijn inderdaad grote namen, maar nu moeten ze het ook laten zien op het WK.

27 mei 2014 om 03:40

heb even de toernooikalender bekeken en mocht belgie de groep winnen, als alle voetballogica wordt gerespecteerd dan wachten daarna respectievelijk portugal argentinie en spanje in de halve finale....overleven we nooit

26 mei 2014 om 23:49

Nee, die zoekt nog naar z'n achillespees ...

Het was idd niet veel soeps. Laag tempo, ongeïnspireerd voetbal en 2 goals zijn gwn weggegeven door de Luxemburgers. Derde goal van Lukaku was wel netjes en de pass van De Bruyne op Chadli bij die vierde goal, maar de rest was maar matig. Zal echt beter moeten tegen Zweden, met dit spel verliezen we daar gewoon!

En Vermaelen gaat me nog nachtmerries bezorgen. Je laten aftroeven door de spits van Rkc...

27 mei 2014 om 00:31

Wat je zegt is zeker waar, maar wat had jij dan verwacht van deze match? Je weet toch op voorhand dat dit zo'n type wedstrijd gaat worden. Laag tempo, nonchalance en dan af en toe een flits. Al bij al werd er nog vrij leuk gevoetbald vond ik. Ook een heleboel kansen niet afgewerkt, voor hetzelfde geld konden we 8 goals gescoord hebben. Vooral Fellaini liet een paar prima kansen liggen.

Vermaelen laat zich inderdaad vrij makkelijk aftroeven bij die goal, al is die Joachim wel een beest. Hij trapt hem dan ook nog eens bijzonder knap binnen. Het enige wat je van deze match kan afleiden is dat, zeker tegen zwakke tegenstanders, Witsel en Fellaini beide op het middenveld overbodig is. Dan beter een Defour, die laat de bal veel sneller rondgaan.

5-1 en toch veel supporters ontevreden... Het is ooit anders geweest bij de Rode Duivels!

Op papier toch echt een prima selectie waar van alles inzit, maar vond de alom bejubelde verdedigers erg zwakjes overkomen. Tegen Luxemburg gaat dat goed, maar met die laksheid word je op het WK echt afgestraft. Kompany moet er vooral op gewezen worden dat hij er ook in het nationale elftal gewoon moet staan en er zijn best voor doen, niet met een hoop arrogantie gaan staan als grote jongen..
Jammer dat er geen lekker backs tussen zitten. Verder altijd Defour opstellen.
Mirallas vind ik er toch niet thuis horen hoor, naar mannetje ook.
Als Nederlander gun ik de Belgen een mooi toernooi.

Courtois; Alderweireld Kompany Vermaelen Vertongen; de Bruyne Defour Feillaini; Mertens Lukaku Hazard

Kan iemand vertellen hoe Januzaj het deed? Behalve gretig dan.

27 mei 2014 om 07:13

Heeft enkele mooie flitsen van hem laten zien. Soms had ik wel het gevoel dat hij te veel zelf wou schitteren en iets sneller moest afgeven maar al bij al goede invalbeurt

27 mei 2014 om 07:19

Liet een paar mooie dingen zien en gaf een perfecte assist op Fellaini (die de bal natuurlijk overkopte). Veel zelfvertrouwen , kwam van links en van rechts , goed tikken maar soms nog iets te individualistisch. Als Wilmots dat eruit krijgt zal hij ons nog mooie dingen laten zien in Brazilië.

27 mei 2014 om 08:23

Ok cool bedankt allebei leuk om te horen!

Ja een hattrick tegen Luxemburg,.... Niks tegen België, heb er niks tegen, maar laten ze maar is staan en zien als het WK eenmaal begint, en dan praten we verder. Het word wel is tijd nu dat ze weer is gaan presteren. Outsider van het WK? Nee dat niet, maar ze dat ze alles gaan geven dat geloof ik wel, we zien het allemaal wel wedstrijd voor wedstrijd.

Ik snap echt niet dat mensen zo negatieft kunnen doen mbt tot deze oefenpot. En schreeuwen dat het geen team is en niet goed is.
België heeft een goede selectie. Ik denk dat ze de groepsfase doorkomen. Maar goed na zoveel jaar weer meedoen kan ook spanning opleveren.
Lukaku is nog geen topspits. Vooral zijn balaanname moet beter. Maar hij is nog zo jong. Hij heeft dat potentieel wel
Fellaini speelde heerlijk, net zoals de Bruyne.
Ag en 5-1 is niet slecht. Mensen vergeten dat de duivels 2 x per dag getraind hebben en een zwaar seizoen hebben gehad.Rusland en Portugal hebben ook niet groter gewonnen dan dit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren