Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Turkse topclub schakelt van Chelsea-spits over op Finnbogason’

Laatste update:

Alfred Finnbogason speelt volgend seizoen mogelijk in de Süper Lig. De aanvaller, die in 62 competitiewedstrijden 53 keer voor sc Heerenveen scoorde, staat volgens Fanatik in de serieuze belangstelling van Besiktas. Als Demba Ba van Chelsea niet haalbaar blijkt, gaan de Turken voor Finnbogason.

/

Voorzitter Fikret Orman reist deze week af naar Londen om met Chelsea en de zaakwaarnemers van Ba te praten. Vorige week zou hij ook op Stamford Bridge zijn geweest. José Mourinho heeft aangegeven dat hij de 29-jarige Senegalees niet kwijt wil, dus de kans is klein dat het Besiktas lukt om Ba naar Istanbul te halen. Finnbogason is de tweede kandidaat-spits voor De Zwarte Adelaars.

Trainer Slaven Bilic zou bij directeur Erdal Torunogullari hebben aangedrongen op de komst van Finnbogason. Önder Ozen, een andere directeur van Besiktas, zat afgelopen seizoen verscheidene keren op de tribune van het Abe Lenstra Stadion. Besiktas heeft ook belangstelling voor Bilal Basacikoglu. Finnbogason staat bij Heerenveen nog tot volgend jaar zomer onder contract en kost tussen de acht en negen miljoen euro.

Olympiacos kreeg onlangs nul op het rekest bij Heerenveen. In januari toonde onder meer Fulham interesse in Finnbogason. De ex-speler van onder meer Lokeren sloot eerder een binnenlandse transfer uit en ziet Manchester United als zijn droomclub.

Is Besiktas een goede club voor Alfred Finnbogason?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben ik de enige die dacht dat dit over Drogba en Gala ging?

On. Besiktas lijkt me wel een goede stap voor hemm

26 mei 2014 om 18:56

Ja, anders had er wel oud/ex/voormalig Chelsea-spits gestaan. Ben het wel met je eens dat Besiktas een goede stap voor hem is. Ook op financieel gebied kan hij daar een aardig zakcentje verdienen.

26 mei 2014 om 18:59

Dacht precies het zelfde

26 mei 2014 om 20:08

Nee, Gala is bezig met Gomis en/of Erdinç.

26 mei 2014 om 22:56

Ik denk eerder dat Mevlut komt dan. Gomis kan denk ik aansluiten bij een Engelse team.

26 mei 2014 om 23:00

Saint Ettiene wilt 8 miljoen voor hem hahahaha dat gaat Gala echt niet doen weet ik zeker! Ze kunnen beter voor Gomis gaan, en dan een aantal buitenlanders wegdoen.

Geen van beide genoemde spelers gaan komen.

26 mei 2014 om 18:57

Oké, bedankt voor de informatie. Ook fijn dat je er even bij hebt gezet waarom je dat denkt.

26 mei 2014 om 19:25

Het is gewoon de waarheid. Besiktas gaat nooit van zijn leven tussen de 8 en 10 miljoen voor Finbogasson betalen en dat zouden ze veel maar dan ook veel eerder voor Pelle doen omdat hij veel beter is en beter bij Besiktas past. Ook Ba is bijna onmogelijk on te halen omdat hij laatst aangaf graag bij Chelsea te blijven.

26 mei 2014 om 19:43

Nou laten ze Pelle maar ophalen dan. Hij wil wel en ik denk dat ie voor 10 miljoen wel weg mag.

26 mei 2014 om 20:09

Volgens mij mag Besiktas maar 11 miljoen uitgeven aan transfers deze zomer. Misschien kan een Besiktasli mij verbeteren, ik dacht dat ik zoiets las ergens.
Ze moeten wel slim investeren in een goede afmaker, Almeida gaat gelukkig weg.

26 mei 2014 om 20:37

Almeida heeft het dit seizoen uitmuntend gedaan hoor?

26 mei 2014 om 22:32

Ja, maar de voorgaande jaren was die dramatisch. Met als hoogtepunt tegen ons waar hij één op 1 had gemist....

26 mei 2014 om 22:50

Klopt, budget 15 mil waarvan 2 mil naar Almeida.

Maar voor een grote naam kan er altijd met een sponsor gewerkt worden.

26 mei 2014 om 22:56

Het is wel moeilijk voor Besiktas als het om geld gaat he. Ze zijn ook bezig met een nieuwe stadion.

Had galatasaray kunnen zijn met drogba

Is veel te jong om daar naar toe te gaan zie hem liever naar duitsland/engeland gaan.

26 mei 2014 om 20:11

Ja dus, mogen jonge spelers niet naar Turkije komen dan? Talenten als Bruma en Hajrovic komen ook naar Turkije en die zijn zeker niet minder dan Finbogasson. Als ik Besiktas was zou ik voor een andere speler gaan, misschien iets leuks in Zuid-Amerika?

26 mei 2014 om 22:51

Ja man liefst alleen maar Zuid Amerikanen. Franco en Motta zijn goede aankopen, hoe meer zuid amerikanen hoe beter.

26 mei 2014 om 23:49

Toch wel apart dat fulham niet heeft door gezet voor finbogason. Ze betalen namelijk wel 15 miljoen voor een matige Griekse spits, die al met al misschien 90 minuten heeft gespeeld in 6 maanden. Denk dat finbogason een stuk waardevoller voor ze had kunnen zijn, als is dat achteraf makkelijker praten.

26 mei 2014 om 20:36

Ja toch en zoals Luuk de Jong, Bas Dost, Ricky van Wolfswinkel en Ola John lekker falen zeker. De eredivisie is niet beter dan de Turkse lig, een paar jaar even bij Besiktas laten zien of je het ook daadwerkelijk in de europese competitie (el, CL) kan maken, dan pas naar de duitse, engelse competitie.

Het zou wel een goeie stap zijn op alfred en ook een goeie aankoop voor besiktas

26 mei 2014 om 19:06

Denk dat de penningmeester van Heerenveen ook wel blij is, als de interesse concreet wordt.

Supporters leven behoorlijk met je mee, Besiktas is een mooie club met daarbij een prachtige stad als Istanbul.

Zou me niet te lang bedenken, want man United kan wel eens een brug te ver zijn.

Is Besiktas een topclub in Turkije? Totaal niet denigrerend of aanvallend bedoeld, maar dacht dat er in Turkije zelf ook maar 2 clubs als echte topclubs aangewezen worden. Mogen duidelijk zijn welke 2.

26 mei 2014 om 19:10

Er zijn in Turkije volgens mij 4 topclubs, want er zijn namelijk 4 clubs met minimaal 1 ster? Trabzonspor, Galatasaray, Fenerbache, besiktas?

26 mei 2014 om 19:28

Trabzonspor is verre van een topclub. Alleen zij zelf zien dat zo. Vooe de rest spreekt iedereen in Turkije over 'de drie grote' en dat zijn Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce. Teams zoals Goztepe, Eskisehirspor Karsiyaka, Bursaspor, Ankaragucu hebben bijvoorbeeld al veel meer potentie dan Trabzonspor door hun veel grotere inwonersaantal en hun enorm fanatieke aanhang.

26 mei 2014 om 19:59

Besiktas kan je ook gewoon weghalen wat mij betreft, club zakt alleen maar verder af.. Alleen fenerbahce en galatasaray zijn nog "top"clubs in turkije

26 mei 2014 om 20:08

Wat jou betreft? 15 miljoen fans over de hele wereld mattie dus praat geen onzin. Het ging een paar jaar minder maar met het nieuwe stadion komen we terug.. 13 voudig landskampioen, beetje respect graag.

26 mei 2014 om 20:14

Wat heb je aan potentie? Trabzonspor doet het gewoon naar behoren, ook al mag ik ze niet. Trabzonspor is samen met Bursaspor de grootste clubs van Anadolu en dit is gewoon een feit.

26 mei 2014 om 20:16

bjkkartal1903

Je hebt wel gelijk, Besiktas hoort er gewoon 'bij'. Maar laten we eerlijk zijn het wordt echt tijd dat ze weer kampioen gaan worden. Want ze worden nu al een tijdje geen kampioen meer en strijden niet eens mee om de eerste plek. Als het zo doorgaat vrees ik het ergst, alleen G'saray en Fener strijden om het kampioenschap.

26 mei 2014 om 21:08

Ik weet niet op welk planeet jij woont, maar trabzonspor is zeker wel een van de grote clubs uit Turkije. En kwa aanhang hebben ze in Turkije en Europa best wel veel supporters . Ankaragucu goztepe bursa en dergelijke komen niet eens in de spoor van de grote clubs

26 mei 2014 om 22:54

Alles draait on geld Emre

Als de financien weer in orde zijn met het nieuwe stadion is een kampioenschap een kwestie van tijd..

Als we zonder budget en stadion al kunnen concurreren met Gs en Fener, moet je je voorstellen hoe het straks zal zijn..

26 mei 2014 om 22:58

Niemand kan hier uit eigen beslissen dat Besiktas opeens niet hoort bij de grote clubs in Turkije.

27 mei 2014 om 01:39

Hahahha, grap van de dag Goztepe en Karsiyaka noemen als potentiele topclub, maar Trabzon betitelen als geen top. Er wordt inderdaad vaak gesproken van de grote 3, maar bijna net zo vaak van de grote 4. De media aandacht rondom wedstrijden tussen Trabzon en de İstanbul clubs hoef ik niet te vertellen, hoop ik. Om maar te zwijgen over historie, supportersaantallen, begroting, Europese prestaties, aantal landstitels en inderdaad ondanks de beperkte potentie (en late ontstaansgeschiedenis) toch mee kunnen draaien in de top. We zijn van de 40 jaar dat we in de Super Lig mee draaien, maar liefst 29x in de top 4, en 15x in de top 2 geëindigd. We hebben enorm belangrijke spelers opgeleid en aan het land geschonken. Leg me nog eens uit wat je definitie is van topclub! Wat een misplaatste arrogantie zeg, maar had niet anders van je verwacht...

27 mei 2014 om 01:45

Excuses zelfs 30x in de top 4, had dit seizoen niet mee gerekend.

27 mei 2014 om 01:41

Het zijn er 4 in mijn ogen: Galatasaray, Fenerbahce, Besiktas en Trabzonspor. Waarom Trabzonspor? Onder andere door de 6 kampioenschappen. Voor de rest, lees mijn reactie hierboven maar eens, gericht aan Bozkurt020.

Als finbogasson gaat zien we die gelijk nooit meer terug.. Die jongen moet gewoon bij heereveen blijve waar hij wekelijks de show steelt.

26 mei 2014 om 19:08

Onzin, Finbogasson is toe aan een stap hogerop en Besiktas is dat zeker. Als hij gaat, dan wordt hij ook gelijk voor de basis gehaald. Zeker omdat Almeida zijn contract afloopt.

Presteert Finbogasson naar verwachting dan zullen ze nog grotere clubs zeker van zichzelf laten horen.

Ik hoop als fan dat Besiktas volledig voor Finbogasson gaat ipv Dembe Ba. Laatstgenoemde zal weer de zoveelste overbetaalde speler worden, terwijl je met Finbogasson is een speler met enorme potentie binnen haalt.

26 mei 2014 om 19:22

stap hogerop? Ga toch weg. In de turkse competitie zou hij nog wel een paar doelpunten kunnen maken. Maar in engeland, duitsland, spanje en zelfs belgie gaat deze jongen kansloos ten onder.

26 mei 2014 om 19:32

In 62 competitiewedstrijden voor Heerenveen heeft hij 53 (!) keer gescoord. Vertel op, wat moet je nog meer doen om klaar te zijn voor een stap hogerop?

26 mei 2014 om 19:38

53 keer gescoord idd. Waarvan heel veel panalties. En bovendien tegen rkc, nec en roda. Hiervoor zat hij bij belgie op de bank(waar ze verdediginder spelen). Deze jongen is ideaal voor nederland, waar de verdediging dramatisch is bij elke club.

26 mei 2014 om 20:12

Ik zeg alleen Afonso Alves...

26 mei 2014 om 20:17

Jongen lul niet,hij zat niet op de bank maar was linker middenvelder dus roep niks als je het niet weet!

26 mei 2014 om 20:25

Hij viel iig niet op zoals hij nu doet. Dus houd je onzin bij je aub.

26 mei 2014 om 22:55

@victor Andrade

Vanuit Heerenveen naar Besiktas is het wel een stap hoger ja.

Hij kan voor het kampioenschap spelen, waarschijnlijk ook Champions League en anders Europa League.

En bij Heerenveen?

27 mei 2014 om 00:14

Ik zeg niet dat besiktas geen stap hogerop is. Ik zeg dat finbogasson gewoon helemaal geen stap hogerop moet maken.

Lijkt me een goede speler voor Bjk. Ook een jonge speler met nog mogelijkheden om door te groeien.

26 mei 2014 om 21:15

In Turkije kan helaas niet doorgroeien , noem mij maar eerlijk buiten Ribery ( 6 maanden Galatasaray ) 5 spelers op in het laatste 10 jaar die doorgegroeid zijn. (Buitenlanders )

26 mei 2014 om 22:58

Muslera, Emenike,Lugano,Chahechoue,Pedro Franco

26 mei 2014 om 23:02

Andre Santos ging toch ook naar die ene Engelse club......

Verder een prima club en een mooie stap voor

Veel interesse voor deze beperkte voetballer. Heeft geluk dat hij bij Heerenveen Ziyech en Bilal achter zich heeft. Als ik Heerenveen was lekker verkopen voor 10M euro krijg je nog 5M euro teveel. Gewoon als vervangers Lars Veldwijk en Danny Hoesen halen.

26 mei 2014 om 19:14

Veel clubs kijken naar statistieken en die zijn bij Finnbogason nogal in zijn voordeel. Hij scoort er rustig op los, als hij niet in de wedstrijd zit en je hem nog helemaal niet hebt gezien staat ie na de wedstrijd toch weer op het scorebord.

Off. Zie Lars Veldwijk graag naar Heerenveen komen, goaltjesdief!

26 mei 2014 om 19:15

Zo makkelijk he, dat beperkte voetballer noemen. Hij scoort 53 x in 62 wedstrijden, hoe bedoel je matig? Het is dan wel de Nl'se competitie maar hij staat wel elke x op de goede plek. En is een penalty specialist. Dusja mochten ze 10 miljoen ervoor krijgen lijkt me dat een prima deal.

@hoesen is al in onderhandeling met FC Groningen en die heeft volgens mij ook al een akkoord.

26 mei 2014 om 20:14

Mark Uth komt terug en zal sowieso 1 van de 2 centrumspitsen in de selectie zijn. Veldwijk ligt voor de hand.

Zou Finnbogason niet beter op een andere competitie kunnen wachten?, eerst Olimpiakos en nu Besiktas, begrijp me niet verkeert het zijn topclubs maar als ik hem was zou ik wachten op een middenmoter uit Spanje, Duitsland of Engeland.

Kan iemand mij informeren over deze speler? ik ken hem niet echt goed, daarom vraag ik me af of hij een toegevoegde waarde kan zijn in CL en top wedstrijden.

Toen ik fanatik las als bron, ben ik niet verder gaan lezen. Fanatik is bullshit

Nee dat niveau lijkt me te laag voor een speler van het kaliber Finnbogason, in de Turkse competitie heeft zon jongen niks te zoeken ,dat is meer iets voor spelers die aan het eind van hun carierre zijn ,zoals Dirk Kuit bijvoorbeeld

26 mei 2014 om 20:18

Hij mag in zijn handjes knijpen wanneer BJK hem gaat halen, ik hoop dat Besiktas voor een andere speler gaat, spelers uit Scandinavie zijn niet echt geschikt in Turkije. Carew, Andersson, Thorvaldson en ga zo maar door.

Demba Ba of Finnbogason, zijn ook niet volledig andere type spelers ofzo. Lijkt me een broodje aap verhaal.
Denk dat voor Finnbogason de meest waarschijnlijke optie Rome is, alleen zie ik een club als Lazio geen 10 miljoen aftikken eigenlijk en komt hij voor AS wat tekort. Misschien Torino dan?
De kleinere clubs in Engeland hebben dan wel weer geld als water dus ik zie een Engelse club zich ook wel melden.

Goede spits, maar Besiktas gaat echt geen 8 mil voor hem neertellen..

Turkse topclubs betalen zelden hoge transfersommen, maar wel hoge salarissen.. Ze gaan vaak voor een transfervrije speler..

Vertrek van Almeida lijkt zo goed als zeker dus daarmee ook dat er een buitenlandse spits van naam wordt aangetrokken.. Ben benieuwd wie hey gaat worden..

De namen Eto'o, Demba Ba, Gomis circuleren al langer en hier komt dus ook Finbogasson bij.. Geef mij maar Demba Ba

26 mei 2014 om 20:21

Lastig man alle 3 de namen, Ba wilt en hoeft niet weg. Met Gomis is Gala al bezig en Eto'o wordt een moeilijk verhaal om hem te halen. Ze moeten kijken naar een snelle Afrikaanse spits types als bijvoorbeeld Emenike, Gervinho enzo. Aan zo'n lange statische spits als Almeida heb je niks aan, omdat de flanken niet goed functioneren bij Besiktas. Ze kunnen beter van midden gaan met Ozyakup als belangrijkste man. (zie gisteren)

26 mei 2014 om 23:01

Flanken zijn idd te wisselvallig.. Maar in ons systeem moeten we een grote sterke spits hebben..

Besiktas is in gesprek met de Marokkaan Aatif Chahechouhe van Sivasspor (topscorer van Turkije)

26 mei 2014 om 22:34

Prima speler, maar ik zie Sivasspor hem niet zomaar verkopen.

26 mei 2014 om 23:02

Als Atif het wilt kan je als club beter maar gaan onderhandelen.

Als het een bericht over gala of fener is dan word hun naam er bij vermeld en als het over besiktas gaat staat er Turkse topclub of ben ik die enige die dat opmerkt?

26 mei 2014 om 23:02

Ze proberen hiermee mensen te lokken om het te lezen. Je weet niet over welke topclub het gaat.

Er staat Turkse Topclub? Maar het gaat over Besiktas. Sinds waneer is Besiktas (met alle respect) een topclub?

26 mei 2014 om 22:33

Sinds 1903....

26 mei 2014 om 22:38

ik zou eerder denken dat een BJK supporter dit zou zeggen, niet een billenlikker.

26 mei 2014 om 22:50

Dus als je de waarheid spreekt ben je een billenlikker? Logica van jou.....

26 mei 2014 om 23:00

We kunnen zien wie hier de billelikker is.

26 mei 2014 om 23:03

Giovinco

Wat probeer jij populair te doen? Of je weet niks over de turkse competitie want als je niet weet dat Besiktas een topclub in Turkije is ben je niet echt de slimste..

Of je doet t om te provoceren.. Gelukkig hebben mijn collegas je al op je plek gezet.

26 mei 2014 om 23:03

Hahah facepalm*

27 mei 2014 om 17:01

De waarheid? sinds 1903 dus? 1903 was Besiktas een gymclub pas in 1911 werd het een Voetbalclub. Het is zeker een goed ploeg met veel historie, maar zwz geen topclub.

27 mei 2014 om 18:23

Mooi om te zien dat je niks weet hier over.

27 mei 2014 om 21:10

Beste Giovinco12 ik weet niet hou oud je bent, maar je reageert niet op een manier wat ik van je had verwacht. Je kunt beter stil zijn als je ergens niets vanaf weet en niet zomaar mensen billenlikker noemen die iets beter weten dan jij....

Zou een domme zet zijn. Als hij niks meer wilt leren moet hij naar turkije. Maar als hij nog wat wil leren ga naar duitsland engeland of spanje.

Fanatik hahaha okay volgend onderwerp :D lol goeie science fiction blad is dat

Beter gaat hij naar spanje of duitsland, als hij naar bjk komt verpest hij hoogstwaarschijnlijk zijn carierre

27 mei 2014 om 18:42

Doe even normaal met je achterlijke reactie, gemiddelde leeftijd van gs is bijna 30 en bij besiktas 24 dus dat zegt al genoeg.

Keer op keer kopen turkse clubs een eredivisie topscorer en keer op keer laten die zien het niveau.niet aan te kunnen (malki, vleminckxxx)

is ook niks waard die turkse comp zou ik niet naartoe gaan verpest je je carriere mee

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren