Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

David Luiz bedankt Chelsea en neemt voorschot op transfer: 'Allez Paris!'

Laatste update:

David Luiz staat op het punt Chelsea te verruilen voor Paris Saint-Germain. De clubs zijn al akkoord, nu is het de taak aan de speler zelf om de deal tot een goed einde te brengen. De Braziliaans international verwacht echter geen problemen, zo blijkt uit de woorden die hij zaterdagochtend bezigde in gesprek met Globo Esporte. "Ik wil Chelsea bedanken voor drie mooie jaren."

/

De 27-jarige verdediger annex controleur zegt het jammer te vinden dat hij Londen gaat verlaten. "Vanwege de vrienden die ik er heb gemaakt. Maar ik ben blij dat ik mijn loopbaan vervolg bij een andere grote Europese club en dat ik ga wonen in een stad die me altijd heeft gefascineerd. Dit is een nieuwe fase van mijn carrière, met nieuwe uitdagingen. Ik weet zeker dat we het gezamenlijk ver gaan schoppen. Allez Paris!", klinkt het alvast.

Naar verluidt betaalt PSG zo'n 49 miljoen euro voor Luiz, die halverwege het seizoen 2010/11 voor 25 miljoen euro door Chelsea werd overgenomen van Benfica, waarbij Nemanja Matic ook nog eens richting Portugal ging. David Luiz, die nog een contract voor twee seizoenen had bij Chelsea, ontmoet in het Parc des Princes zijn landgenoot en goede vriend Thiago Silva, met wie hij tijdens het WK achterin een duo vormt bij Brazilië.

David Luiz maakt een goede keuze

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Slimme aankoop van Psg, maar wat doe je nu met Alex en of Marquinhos? Nu moet Alex wel weg, ik zie hem wel naar FC Barcelona gaan.

24 mei 2014 om 11:54

Liever Marquinhos dan Alex.

Sowieso blij dat wij niet luiz kopen, had echt een Zubi transfer geweest om er dan ook nog eens 61 mil voor af te tikken, gelukkig is Psg zo dom om dat te doen en halen zij hem binnen.
Nu kunnen wij ons richten op Benatia en Laporte.

24 mei 2014 om 11:56

Benatia zal ook niet goedkoop zijn, en die is ook niet de jongste.

Marquinhos zal het nooit worden, die Fransen zijn niet dom om een van de grootste talenten weg te doen.

Ik snap niet waarom Barcelona voor Inigo Martinez gaat.. Is de beste optie denk ik, Mangala is ook geweldig maar zal heel duur worden. Inigo is geweldig

24 mei 2014 om 12:01

Ja zou ook kunnen, ik vind Benatia alleen het meest geschikt maar er zijn nog een paar opties.
Misschien wil Marquinhos wel weg door gebrek aan speeltijd met de komst van Luiz en forceert hij een transfer.

Mangala lijkt mij meer weggelegd voor City dan voor ons.

24 mei 2014 om 15:21

Het grootste talent, of misschien kunnen we hem geen talent meer noemen, staat toch bij Real in de verdediging.

24 mei 2014 om 18:30

PSG zal Marquinhos nooit na een jaar al laten gaan. Alex vertrekt deze zomer dus Marquinhos zal echt wel aan veel minuten komen, in de keren dat hij speelde heeft hij veel mooie dingen laten zien en hij lijkt ook op het veld heel gelukkig te zijn.

24 mei 2014 om 11:54

Alex word ook steeds ouder en denk toch wel dat hij na volgend jaar weg is

24 mei 2014 om 12:27

Ja idd hij gaat binnekort wel weg. Misschien terug naar PSV? Zoeken ze nog paar ervaren verdedigers

24 mei 2014 om 12:10

Slimme aankoop? 49 miljoen neerleggen voor een verdediger van het kaliber Luiz die bij Chelsea niet eens een vaste plak had.. En zoals je zelf al aangeeft, wat moeten ze nu met Marquinhos en Alex? Deze aankoop is idioot en onverklaarbaar. Ze hebben goede zaken gedaan in Londen.

24 mei 2014 om 12:19

Slimme aankoop omdat Thiago en Luiz al bewezen hebben dat zij geweldig zijn samen. En of hij nu 70 miljoen koste het is PSG he.. Geen Barcelona, die Fransen hebben geld te veel.

24 mei 2014 om 12:27

In dat opzicht heb je gelijk. Ze vormen samen inderdaad een geweldig duo bij de Braziliaanse nationale ploeg. Echter is het wel zo dat ze natuurlijk veel te veel betalen voor Luiz. En ja, PSG heeft geen gebrek aan financiële armslag maar het zorgt er wel voor dat de verhoudingen steeds schever worden. De transfermarkt is volledig verziekt.

24 mei 2014 om 13:03

Nou ja als je nagaat dat Chelsea al 50 miljoen voor hem betaalde (25 miljoen + Matic, die ze terug kochten voor 25 miljoen) is die 49 miljoen die PSG er nu voor betaald niet eens overdreven, feitelijk verliest Chelsea hier 1 miljoen op

24 mei 2014 om 13:32

Zit Dante dan op de bank bij Brazilie?

24 mei 2014 om 15:43

Ja, Thiago Silva en David Luiz vormen het centrale verdedigings-duo.

24 mei 2014 om 16:03

Er is natuurlijk veel te veel voor hem betaald maar als je nu kijkt naar de defensie van psg sirigue - alves ( wss word hij ook gehaald) - silva - luiz - maxwell. Dit is toch wel echt een beeste verdediging

24 mei 2014 om 12:40

Ik vind David Luiz een leuke speler.
maar ik ben blij dat Barcelona hem niet gekocht heeft. |
Want dit bedrag is die duidelijk niet waard hij is niet eens een vaste basis speler bij Chelsea.
En ik vraag mij sowieso af waarom PSG hem hebben gekocht heeft ze hebben al geweldige spelers achterin, wat gaat er nu gebeuren met Marquinhos die was nu al vaak genoeg geen basis speler. En ik neem niet aan dat Luiz voor het middenveld gekocht is dus grote kans dat Marquinhos nog een jaar op de bank kan plaats nemen echt zonde van zo'n talent.

Als ik Barcelona was zou ik voor Laporte of Inigo martinez gaan of voor benatia maar die zal ook wel aardig wat kosten.

24 mei 2014 om 13:44

David Luiz sloopte in de wedstrijd Chelsea-Psg het complete Psg middenveld in zijn eentje. Hield echt alles tegen. Wat dat betreft denk ik dat dit een uitstekende aankoop is van Psg. Ik kijk er niet raar van op als Psg hem gaat gebruiken als een defensieve middenvelder. Alleen vind ik 50 miljoen echt teveel voor deze speler.

24 mei 2014 om 16:27

Dat slopen was dus alleen in de 2e helft he. Geloof me, als het loopt bij die gast is haalt hij echt een wereldniveau maar het probleem is dat hij dat nooit vast kan houden. De ene week schiet ie er een in vanaf 30 meter, de volgende week laat ie om de 2 seconden zijn man lopen of gaat ie aan de wandel wat tot balverlies en een goal tegen leidt etc etc. De wedstrijd tegen PSG toonde gewoon precies David Luiz. 1 Helft matig, andere helft wereldklasse. Wat je zegt, dan is 50 miljoen gewoon te veel maar ik klaag niet

24 mei 2014 om 15:03

AC Milaan wil Alex toch

49 miljoen voor een overschatte verdediger.chelsea doet goede zaken.

Ik vind hem opbouwend vrij matig hoor!

24 mei 2014 om 12:21

Een basisplaats hebben naast de beste centrale verdediger ter wereld in het nationale elftal van Brazilië.

Daarnaast ook nog eens even goed, zo niet beter, spelen dan Thiago Silva in het nationale elftal van Brazilië.

Ja, die jongen moet ontzettend overschat zijn..

24 mei 2014 om 12:36

Opbouwend is ie niet zo heel goed hoor.ik vind 49 miljoen erg veel voor zo'n speler.

24 mei 2014 om 12:40

Overschatten we het Braziliaans elftal niet een beetje?
Ja ze spelen in eigen land maar ze wanen zichzelf al favoriet en dat kan gevaarlijk zijn.

Cesar speelt bij Toronto.
Dani Alves heeft een gefrustreerd seizoen gekend.
David Luiz kan gekke dingen doen.
Marcelo is uit vorm.
Het is een groot vraagteken wie nou een basisplaats gaat krijgen controlerend op het middenveld.
Oscar heeft zijn basisplaats verloren aan Willian: wat gaat Scolari doen?
Neymar heeft enorme druk op zijn schouders waardoor hij nóg vaker naar de grond gaat duiken.
Fred is geen spits van wereldklasse.

24 mei 2014 om 12:43

Geen probleem; Thiago Silva zorgt namelijk voor het opbouwende werk.

Verder zullen ze qua 'chemistry' geen problemen hebben, aangezien ze al zeer goed op elkaar ingespeeld zijn (staan beide basis in de Selecao).

Ze zullen, als er geen gekke dingen gebeuren, gewoon één van de beste CV-duo's van Europa gaan vormen. Ervan uitgaande dat ze hun goede samenwerkingsverband door zullen zetten, zoals we dat kennen in het nationale elftal.

24 mei 2014 om 12:50

@ Geert Vs

Clubvoetbal en interlands zijn twee totaal verschillende dingen. Alles is anders. Je speelt een WK in eigen land. Je bent als Brazilië zijnde goed op elkaar ingespeeld. Het vertrouwen is er, dus ik denk niet dat de redenen die jij opnoemt een grote factor zullen spelen.

24 mei 2014 om 12:51

Hij is de beste opbouwende verdediger op dit moment.

24 mei 2014 om 12:57

Ik vraag me dus juist af of ze wel zo goed op elkaar ingespeeld zijn. Gaat Brazilië net zo spelen als op de Confederations Cup?

Of gaan ze voor de namen die op dit moment volgens mij het beste zijn:

Cesar
Dani Alves
T. Silva
D. Luiz
Marcelo
Ramires
Fernandinho
Hulk
Willian
Neymar
Fred
24 mei 2014 om 12:58

haha, Geert, heb jij het WK van 2002 gevolgd? Toen bijna alle spelers bij een subtop speelden? 3/4 van de selectie bestond uit spelers van eigen competitie en de ster Ronaldo heeft 2 jaar lang niet gevoetbald.

Zoals uamigo al zei: Clubvoetbal en interlands zijn twee verschillende.

Heb jij David Luiz oooit een fout zien maken bij het Braziliaanse elftal? Kom dan met eentje. Wat heeft Neymar de Cule te maken met Neymar de Braziliaan?
Cesar was zelfs gedeeltelijk een bank zitter onder Redknapp en QPR degradeerde. Vervolgens kende hij een spectaculaire conf Cup en werd verkozen als de beste keeper.
Ja, Oscar heeft min of meer zijn basisplaats kwijt geraakt wegens zijn vorm en blessures. Maar Willian is ook geselecteerd en kan Oscar gewoon/makkelijk vervangen.

24 mei 2014 om 13:03

@ blink182

Ik vind Luiz ook een goede opbouwende verdediger, maar ik wilde even duidelijk maken dat hij dat niet eens hoeft te doen met een andere uitstekende opbouwer naast zich (thiago Silva dus).

@ Geert Vs

Ik zou ook Willian i.p.v. Oscar in de basis zetten. Daarnaast denk ik dat Luiz Gustavo samen met Paulinho het CVM-duo zal gaan vormen.

24 mei 2014 om 13:07

Je hebt daar gewoon de keuze uit een hele groep goede spelers als keeper kun je Diego Alves of Julio Cesar selecteren. Voor de rechtsback positie Alves , Danilo , Rafinha of Rafael centraal heb je de keuze uit Silva , Luiz , Alex , Dante , Marquinhos of Doria op de linksback kan je Marcelo , F.Luis of Maxwell neer zetten , op het middenveld heb je de keuze uit Fernandinho , Paulinho , Fernando , Melo , Ramires daarvoor heb je de keuze uit Oscar , Willian , Neymar , Hulk , Bernard , Lucas , Coutinho , Hernanes , Kaka , Ronaldinho en voor de spitsen positie kun je Jo , Pato , Damiao , Fred neerzetten ik kan uit deze spelers wel een leuke selectie maken

24 mei 2014 om 13:09

Goed betoog Blink. Wie gaat volgens jou in de basis spelen, Oscar of Willian?

@ uamigo

Willian zou ook mijn voorkeur hebben. Maar ik zie Scolari ook gewoon weer voor Oscar kiezen.

Paulinho had een veel minder seizoen dan Fernandinho. Luiz Gustavo volg ik niet, maar hij is wel een echte verdedigende middenvelder terwijl zijn concurrenten eerder box-to-box players zijn.

24 mei 2014 om 13:10

@ Uamiga.

Ja ik snapte jouw reactie. Ik reageerde op Superlex.

24 mei 2014 om 13:16

Oscar gaat in de basis starten. Tenminste de eerste 2 wedstrijden. Scolari gaat niet veel wijzigingen doorvoeren omdat sommige spelers niet een geweldige jaar hebben gekend bij hun club. Het team dat de Conf Cup heeft gewonnen wordt alleen maar een kleinbeetje getweekt.

Willian zit dicht bij een basisplaats. Als Hulk of Oscar uitvorm/geblesseerd is, dan speelt hij.

Verder kan ik niet met zekerheid zeggen wat gaat gebeuren op het middenveld. Maar Fernandinho zit ook heel erg dichtbij een basisplek.

24 mei 2014 om 13:18

Bedankt. Ik ben namelijk een team aan het maken voor WK Coach en ik zit echt te twijfelen welke Brazilianen ik zal gebruiken (max 3 per land).

24 mei 2014 om 13:21

Neymar, Thiago Silva en Luiz zijn de meest constante spelers op dit moment.

24 mei 2014 om 13:47

Brazilie speelt gewoon alle wedstrijden thuis. Daarbij leeft het voor de fans en de spelers de nationale wedstrijden enorm. Dit lieten ze ook zien op de confereration cup waarin Spanje helemaal werd weggespeeld. Scolari is een ervaren trainer die echt wel weet wie hij moet opstellen. Daarbij heeft Brazilie in mijn ogen de beste verdediging ter wereld. En ik weet zeker dat de spelers met een minder seizoen achter de rug. Zullen opleven wanneer ze voetballen in hun land voor hun volk.

24 mei 2014 om 15:13

Wat een clown ben jij zeg. Makkelijk scoren om te roepen dat Luiz nooit een fout heeft gemaakt in een van zn interlands, wetende dat men daar niet op let,onthoud. Omdat Luiz bij Brazilie 'beter' speelt wil jij ineens zeggen dat al zijn zwakke prestaties tijdens clubvoetbal ineens niks voorstellen. Alsof het dan een heel andere voetballer is. Tsja die smoesjes zou ik ook gebruiken. Hetzelfde geld voor neymar.

24 mei 2014 om 13:20

De laatste tijd doen ze wel goede zaken ja. Mata met veel winst verkopen, De Bruyne met veel winst verkopen en nu dus Luiz met veel winst verkopen.

24 mei 2014 om 13:22

Klopt. Mourinho is een uitstekende coach en manager.

24 mei 2014 om 16:11

Luiz wordt feitelijk gezien met verlies verkocht 25 miljoen + Matic die ook voor 25 miljoen is teruggekocht. Ergo 1 miljoen verlies.

24 mei 2014 om 16:32

Als je het financieel bekijkt klopt dat wel inderdaad Wandering. Bekijk je het algemene plaatje; Nemanja Matic die eigenlijk niet echt een toekomst bij Chelsea leek te hebben keert terug als een beest. Dan betaal je eigenlijk 1 miljoen voor een geweldige middenvelder, als Chelsea hem in de eerste instantie gehouden had zou hij gewoon een van de vele bankzitters zijn geworden en dan was hij nooit het beest geworden wat hij nu is. Het is maar hoe je het bekijkt

Edit; inderdaad met een T. Schandalig.

24 mei 2014 om 15:28

Ze halen hem juist omdat ie een goed opbouwende speler is ik weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien van luiz samen met iedereen die iets slechts te zeggen heeft over hem maar ik vind hem een van de beste zeker met thiago zijn ze samen de beste en miss is het inderdaad een hoog bedrag mja volgens mij betaalde chelsea zelf ook 25mil plus matic die ze weer terug hebben gekocht voor een hoog bedrag.

Marquinhos kan dan wel richting spanje☺

24 mei 2014 om 12:00

Denk dat Marquinhos blijft, is een jong talent en doet het erg goed. Alex gaat weg en nu heeft PSG met David Luiz wel een goede vervanger, de prijs is wel erg hoog maar dat is weer een ander verhaal. Als Dani Alves ook nog komt hebben ze bijna de gehele Braziliaanse verdediging in hun team. BIj de nationale ploeg doen David Luiz en Thiago Silva het oeverigens erg goed dus waarschijnlijk heeft dat ookeen rol gespeeld in deze transfer. Communicatieproblemen zal de verdediging in ieder geval niet hebben

Al 27 jaar, niet in het centrum worden gezet omdat ze betere opties hebben (maar 15 basisplekken dit hele seizoen) en dan 50 miljoen euro opleveren. Ik denk dat ze zich bij Chelsea helemaal kapot lachen om deze transfer.

24 mei 2014 om 12:43

Terry en Cahill zouden nooit een basisplaats hebben bij a Selecao. Ze passen gewoon niet in de speelstijl van Scolari, maar wel in die van Mourinho. Luiz past niet in het systeem van Mourinho. De coach bepaald of een speler wel/niet in het systeem past.

Mata werd ook voor 45m euro verkocht aan UTD en hij speelde veel mindere wedstrijden dan Luiz (de eerste 6 maanden). Hij paste niet in de speelstijl van Mourinho, maar dit betekent niet dat hij ineens een stuiver waard is en dat Oscar meer waard is.
De reden waarom ze veel betalen is omdat de spelers niet perse weg moeten (ook al ze tweede/derde keus zijn) en ook omdat Mourinho herkent dat die spelers talentvolle spelers zijn. En natuurlijk vanwege dat gekke markt.

24 mei 2014 om 12:54

50 miljoen heeft vooral te maken met de gekke markt die bepaalde ploegen creëren. Luiz is dat zeker niet waard. Heeft verdedigend veel te veel gekke dingen gedaan en is daarom niet meer gebruikt als centrale verdediger. Terecht, als verdediger moet je betrouwbaar zijn.

24 mei 2014 om 12:56

Kan iemand de reactie van deze jongen (blink182) een groen randje geven, zodat de mensen hier een keer wat verder kunnen kijken dan de hokjes waarin ze denken (geldt overigens niet voor iedereen hier).

24 mei 2014 om 13:07

@ Lovre

Dan val ik weer op hetzelfde punt. Wordt een voetballer niet meer beoordeeld op zijn prestaties bij het nationale elftal? Heb je gezien hoe goed Luiz het doet voor Brazilie? Heb jij hem ooit betrapt op een 'amateuristische' fout als speler van a Selecao?

Luiz heeft potentie en vormt samen met Thiago Silva een hele goede duo. Te vergelijken met Ramos - Pepe en Godin - Miranda.

24 mei 2014 om 15:30

Ik denk dat er geen betere duo is dan luiz en silva

PSG heeft nu wel een hele braziliaanse verdediging Bijv Maxwell alex tiago silva david luiz (marquinios)

24 mei 2014 om 11:59

Wellicht dat ook Dani Alves erbij komt..

24 mei 2014 om 12:04

Klopt, die geruchten zijn er inderdaad. Het zou me niks verbazen als Alves ook richting Parijs gaat. Zeker nu ze daar een heuse Braziliaanse enclave hebben.

Mochten die andere Braziliaanse verdedigers blijven hebben ze 4 Braziliaanse centrale verdedigers voor 2 posities. Alex, Marquinhos, Thiago Silva en David Luiz. Die zullen ongetwijfeld wel allemaal hun wedstrijden gaan pakken, maar zou natuurlijk voor het Braziliaanse elftal beter zn als ze alle 4 gewoon onomstreden basisspeler zouden zn bij hun club. Miss beter als er minimaal 1 vertrekt idd. Alex bij FC Barcelona zou ik niet eens gek vinden. Zo een type kunnen ze wel gebruiken achterin. En nu het doelwit van FC Barcelona, David Luiz, naar PSG vertrekt, zou dat ook geen gekke gedachte zn.

24 mei 2014 om 12:00

Alex?? Dan kan je beter Puyol houden . Barca heeft behoefte aan een snelle verdediger bijv .Mangala.

24 mei 2014 om 12:14

Nou ik heb wedstrijden gevolgd maar Alex is best snel voor zijn bouw en dan hebben ze eindelijk is body achterin want van pique of bartra moeten ze het niet hebben...
En puyol houden? die wil zelf weg... valt nix te houden daaraan

Ik denk als zijn grote vriend nu niet bij psg zat was hij nooit gegaan denk ik.

24 mei 2014 om 12:03

Bedankt voor het geld vriend!! Misschien scoor je daar wel van 40 meter en schiet je misschien een vrijtrap binnen!

Deze transfer is in mijn ogen volstrekt belachelijk. Ten eerste al de transfersom. Veel te hoog natuurlijk voor een middelmatige CV die bij Chelsea Cahill en een oude John Terry voor zich moest dulden... Ten tweede staat de achterhoede van PSG al als een huis met Thiago Silva, Alex en natuurlijk het grote talent Marquinhos. Luiz is dus totaal overbodig. Bij Chelsea lachen ze zich waarschijnlijk (terecht) een ongeluk.

Hij heeft natuurlijk wel talent, maar het is inderdaad belachelijk om 50 miljoen te investeren in hem (en Sakho vorig jaar te verkopen.) Eigenlijk vindt ik het erg jammer PSG er niet voor kiest om veel Franse spelers te kopen. Een Mangala, Zouma (inmidels Chelsea natuurlijk) zouden prima de plek van alex hebben kunnen overnemen.

24 mei 2014 om 12:24

Vind ik ook jammer , Mangala , Griezmann en Debuchy zouden niet misstaan bij PSG. Dit is ook zo bij Chelsea zij kunnen zich ook meer focussen op Britse spelers ala Lallana , Shaw , Barkley , Rodriguez

24 mei 2014 om 16:59

Tja maarja laten we eerlijk wezen, dan betaalt Chelsea zich helemaal een ongeluk. Engelse spelers zijn daar gewoon 2 keer zo duur omdat ze eenmaal Engels zijn. 30 Miljoen voor Shaw... really? Al zou ik hem wel graag bij Chelsea zien.

overschatte verdediger, maar ze hebben nu wel lengte en kracht achterin zeg, Luiz en Silva, wow

Een dikke middelvinger van PSG naar de UEFA. Net straf gekregen en weer gaan uitgeven. Dit werkt zo niet, dan zal Cavani of misschien Lucas wel voor een groot bedrag naar Chelsea gaan om zo de ffp te omzeilen.

Hij gaat, hopelijk, één van de beste centrale verdedigings-duo's van Europa vormen met Thiago Silva. In het nationaal elftal van Brazilië vullen ze elkaar in ieder geval erg goed aan, dus verwacht dat ze die trend door zullen zetten bij Psg.

Nu alleen nog Dani Alves en Hazard halen en ik zie ze als dé topfavoriet voor de eindzege in de CL.

Sirigu
Dani Alves
Thiago Silva
David Luiz
Maxwell
Cabaye
Motta
Matuidi
Lucas
Ibrahimovic
Hazard
24 mei 2014 om 13:57

Waarom zouden Hazard en Alves in godsnaam wegwillen?

24 mei 2014 om 14:31

Dani Alves, omdat zijn contract nog maar een jaar doorloopt en hij zelf heeft aangegeven wel open te staan voor een transfer naar Psg.

Hazard, omdat hij heeft aangegeven het speelsysteem van Chelsea niks te vinden.

Toegegeven, de transfer van Dani Alves is een stuk makkelijker te bewerkstelligen dan die van Hazard. Wellicht dat Cavani geruild kan worden voor Hazard.

24 mei 2014 om 15:05

Ik denk dat als je een spits als Cavani aanbiedt aan Chelsea, ze niet lang hoeven na te denken. Alleen zouden ze dan wel een aardig risico lopen met een eventuele ruil van Hazard wanneer je je meestscorende speler ruilt. In principe zou Schurrle op de plek van Hazard kunnen spelen toch?

24 mei 2014 om 15:43

Ja, Schurrle kan inderdaad op de plek van Hazard spelen.

Hazard naar PSG zou trouwens echt de doorslaggevende factor in een eventuele CL-winst voor PSG zijn in mijn ogen.

25 mei 2014 om 13:52

Ja dat zou inderdaad een hele goede aankoop zijn. Sowieso met Alves erbij heeft PSG dan echt de beste verdediging van de wereld..

Het lijkt alsof ze daar in Parijs Zuid-Amerikanen sparen zie : Alex , T.Silva , Marquinhos , Maxwell , Pastore , Lavezzi , Cavani , David Luiz en nu ook de komst van D.Alves die er aan zit te komen

Chelsea lacht zich rot. Zoveel geld voor een speler die lang niet elke wedstrijd in de basis speelt en soms niet goed genoeg is voor je team!

Een week geleden kreeg PSG nog een boete van 60 miljoen en een week later wordt er een wisselspeler van Chelsea voor 50 miljoen gehaald. Werkt goed die FFP en de straffen die er bij uitgedeeld worden.

Vraag me af wie Barcelona nu in gedachten heeft

24 mei 2014 om 13:10

Wie het ook is PSG zal hem vast wel weer voor hun neus wegkapen

Marquinhos gaat hoogstwaarschijnlijk naar barcelona, zijn waarnemer is al in spanje, volgens de spaanse pers

Omg, met Marquinhos in aantocht en beest Silva in je verdediging heb je toch echt met Luiz erbij een hele sterke verdediging. Ben heel erg benieuwd hoe PSG het aankomend seizoen gaat doen, ze boeken elk jaar progressie sinds die rijke tata daar aan het roer is gekomen.

49 miljoen vind ik wat aan de hoge kant, maar aan de andere kant ook logisch dat PSG hem graag wilt. In de tweede wedstrijd om de kwartfinale domineerde hij het middenveld werkelijk waar, wat een power had hij die wedstrijd zeg.

lach me nog kapot elke keer weer als ik het zie zo veel geld voor een speler die overbodig is bij chelsea haha. volgend jaar lekker verder gaan met zouma en cahill haha.

Neem aan dat Alex nu sowieso gaat vertrekken. Had volgens mij een aflopend contract en kon bijtekenen bij Paris-Saint Germain, maar ik denk dat hij nu wel weggaat (Ac Milan?) en Marquinhos zal dan back-up zijn achter Silva en Luiz.

24 mei 2014 om 18:46

Klopt, Alex gaat deze zomer sowieso weg dus er moest nog een centrale verdediger richting Parijs komen deze zomer.

Het gerucht gaat dat hij naar AC Milan vertrekt.

Goede sterke verdediger goed gedaan Psg met silva een goede duo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren