Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Faber wisselt Bakkali na kwartier en haalt uit: 'Geen zin meer in'

Laatste update:

Zakaria Bakkali mocht zaterdagmiddag (lokale tijd) in Zuid-Korea aan de aftrap verschijnen van het afscheidsduel van Ji-Sung Park, maar lang duurde zijn optreden niet. Coach Ernest Faber moest al snel constateren dat de begaafde technicus zich niet aan de afspraken hield en haalde hem na zestien minuten alweer naar de kant.

/

Volgens de interim-coach maakte de jonge buitenspeler zichzelf onmogelijk in het duel met Gyeongnam FC, dat overigens met 2-3 werd gewonnen door PSV. "In balbezit is er geen probleem, bij balverlies laat hij drie keer gewoon zijn man lopen. Daar heb ik geen zin meer in, dan zet ik er liever iemand anders neer die gretig en gemotiveerd is", fulmineert hij in gesprek met Eindhovens Dagblad.

Volgens Faber staat de ingreep los van het feit dat Bakkali vooralsnog weigert zijn contract bij PSV te verlengen. De oefenmeester verwacht simpelweg van zijn spelers dat zij hun taken op het veld naar behoren uitvoeren. "Ik heb altijd zo gewerkt. Als iemand niet wil of zijn taken niet uitvoert, staat er iemand anders klaar. Zo werkt dat."

PSV moet Zakaria Bakkali van de hand doen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gadver man wat is dit joh. Had aan het begin nou gewoon die jongen vertrouwen gegeven. Nu gaat ie zo weg en is Depay straks weg en staat er volgend seizoen een middelmatige speler op de vleugel.

24 mei 2014 om 11:38

Een speler kan nog zoveel talent hebben maar als hij zich niet aan afspraken houdt maakt hij zich simpelweg onmogelijk. Om nog niet te spreken over het groepsproces...
Enige juiste beslissing van Faber.

24 mei 2014 om 11:51

Ja inmiddels ja. Aan het begin van het seizoen was het nog gewoon een openbaring en presteerde hij goed tot hij werd teruggefloten na z'n blessure. In de tussentijd heeft hij natuurlijk wel wat macht gekregen door contacten met diverse grote clubs. PSV had dit veel slimmer moeten spelen. Geval ruiz...bueh

24 mei 2014 om 12:06

Als je spelers al Bakalli vol gaat douwen met afspraken verdwijnt alle creativiteit. Dit type speler moet je tegen zeggen doe je ding en veel plezier in de wedstrijd, wordt een beetje moe van die trainers die alles en iedereen ondergeschikt aan afspraken maken.

24 mei 2014 om 12:16

tuurlijk jongen, en dan iedere keer zijn man laten lopen waardoor er veel meer druk op je middenveld cq verdediging komt te staan, alleen omdat president bakkali te beroerd is om in dienst van het elftal te spelen. Gewoon goed gehandeld van Faber.

24 mei 2014 om 12:32

Dan moet je zorgen dat er een echte waterdrager achter hem staat, die de verdedigende taken van hem overneemt en zodra die waterdrager de bal heeft veroverd zorgen dat hij hem weer heel snel aan Bakalli geeft.

Gaat mij nu niet specifiek over Bakalli hoor, maar ik word een beetje triest van het feit dat alle creativiteit in het voetbal verloren gaat aan al die afspraken.
Voor mij het beste voorbeeld is Ruiz in dienst van Twente, achter hem stond Brama, zodra Ruiz balverlies leed kwam Brama in actie en kreeg Ruiz alle ruimte om zijn creativiteit te tonen.
Laat creatievelingen in dienst spelen en je verliest een goede voetballer, weer kun je Ruiz als voorbeeld nemen, zie zijn tijd bij Fulham en Psv

Ik weet natuurlijk niet of dit zo 1 op 1 te duiden is, maar vind het wel opvallend.

24 mei 2014 om 12:36

Bakkali is een snotaap met kapsones. Die smurf moet zich schamen voor z'n irritant gedrag.

24 mei 2014 om 12:38

ik begrijp je wel, maar deze jongen is net 18 en heeft alles nog te bewijzen. Hij moet iedere graspriet opvreten op t veld ipv de ronaldo uit te hangen. Je kan ook hard werken en creatief zijn tegelijk. Neem depay maar als voorbeeld

24 mei 2014 om 12:43

Raar dat ( heel erg veel )mensen dan weer van Messi beweren dat hij lui is omdat hij niet meeverdedigd terwijl dit in mijn ogen de beste voetballer ter wereld is. Bakkali en ook Messi spelen in een team, dat betekent dat je voor elkaar strijdt wanneer dat nodig is.

Kortom, prima keuze van Faber

24 mei 2014 om 12:55

hallo, we hebben het hier over een 18jarig jochie die nog helemaal niks bewezen heeft! het is verdomme geen Ronaldo, deze jongen mag blij zijn dat hij erin staan, 1 speler in dienst van meneer bakalli in het veld zetten? laat me niet lachen! de jongen moet alles op alles zetten om zich te bewijzen, heeft geen enkele reden om als een vedette over het veld te lopen.

24 mei 2014 om 13:08

Dat klopt misschien wel... maar ook Sneijder zag ik op die leeftijd niet meeverdedigen! Daar hadden we andere spelers voor!

Wel vind ik dat hij moet meeverdedigen wanneer hij die taak krijgt. Zelf zou ik dit niet vragen aan hem als ik zijn manager was, maar goed wie ben ik. Ik denk dat deze hele situatie al niet meer te redden is, dat hij geen vertrouwen meer voelt en dat hij zijn kop laat hangen. Ik denk dat hij anders gewoon zijn taken zou uitvoeren. Niet echt de manier hoe het zou moeten denk ik, maar ik begrijp hem enigzins vanwege het vertrouwen die hij eigenlijk niet heeft gekregen bij Psv.
Ik zou mezelf ook niet lekker in me vel voelen op mijn werk als ik geen vertrouwen krijg. Vervolgens heb je het niet naar je zin, en het is een feit dat mensen zich dan vaker ziek melden, hun kop laten hangen, niet 100% meer geven. Dat is dus menselijk, en dus in mijn ogen begrijpelijk.

Daarnaast vind ik het nergens op slaan dat hij na 15 minuten word gewisseld terwijl je hem in de rust ook kan aanspreken en eventueel na de rust niet meer kan laten spelen, dit scheelt iig een hoop media aandacht en gezeur. Dus in mijn ogen niet een al te slimme actie van Bakkali, maar zeker ook niet van Faber!

24 mei 2014 om 18:51

Dan krijg je een team vol waterdrager en mis je creativiteit op het middenveld. Aangezien je aan de andere kant ook een creatieveling heb lopen.
Ik snap wat je bedoelt ermee, maar Bakkali komt net kijken. Als jonge speler moet je je bewijzen en als bewezen speler kun je het verdienen dat de spelwijze word aangepast. En dat andere spelers in dienst van jou gaan spelen.
In een kwartier 3x je man laten lopen als prof zijnde, kan echt niet. Meestal maximaal 30 meter overbruggen om positioneel goed te staan, waardoor je directe tegenstander al niet heel gevaarlijk kan worden.

24 mei 2014 om 11:39

Depay is voor psv wel een gemis.bakalli kun je niets mee.heeft een slechte mentaliteit.

24 mei 2014 om 12:38

Klopt. Deze situatie doet me denken aan een spreuk die op de Herdgang aan de jeugdzijde staat vermeldt: Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt.

Gevalletje bakkali denk ik zo.

24 mei 2014 om 12:18

Wat deze situatie betreft zitten wij op 1 lijn! Je geeft ook precies aan waar het probleem ligt, namelijk het vertrouwen dat hij gewoonweg niet kreeg na zijn blessure terwijl hij hiervoor liet zien ongelofelijk veel potentie te hebben!

Echt zonde omdat ik vind dat PSV Bakkali erg goed kan gebruiken, afgelopen jaar ook al!

Ben het ook eens met Wandering... wanneer je dit soort spelers vol stopt met opdrachten verdwijnt juist hetgeen waar hij zo goed in is.. laat hem lekker zijn acties maken! Hij heeft bewezen dat hij dit kan en dit heeft PSV in het begin van het seizoen geen windeieren gelegd.

Ik hoop zo dat hij iig in Nederland blijft voetballen, dat hij weer vertrouwen krijgt. Heerlijke speler om naar te kijken evenals Depay. Was voor mij echt een reden om PSV te volgen terwijl ik absoluut geen supporter ben van die club. Ik ben alleen bang dat dit niet meer goed komt.

Wat mij betreft komt hij lekker bij ons ballen op de rechterflank! Ook al zeggen ze dat hij een linksbuiten is, ik heb hem op rechts fantastische dingen zien doen.. voor mij kan hij op beide flanken meer dan goed uit de voeten.

Dat hij zijn man een paar keer laat lopen.. ok dat is niet goed, maar door hem zo snel te wisselen slaat ook nergens op... kijk de aandacht die deze actie direct krijgt. Je had hem ook in de rust kunnen vertellen hoe het zit, dan had de media er in ieder geval geen lucht van gekregen.. maar goed wie ben ik?

24 mei 2014 om 12:29

is hij trainer van psv of persvoorlichter? dat de media er lucht van krijgt ligt aan bakkali zelf. Hij handelt naar de gemaakte afspraken, bakkali heeft zich al waardeloos opgesteld afgelopen seizoen. Nu krijgt hij een kans ( ook al is t vriendschappelijk ) en dan verzaakt hij. Alleen talent is niet genoeg mensen

24 mei 2014 om 12:37

Volgens mij is verdedigen niet te veel gevraagd als je de bal niet hebt. Je moet niet denken aan alleen de aanval en als je de bal verliest moet je ook als aanvaller druk zetten.
Oh mijn actie is mislukt, acht laat de man achter mij het maar oplossen....

Als je zo denkt mag je nog zoveel talent hebben, maar in mijn boekje ben je dan gewoon lui en mag je plaatsnemen op de bank.
Ik voel trouwens gewoon weer een gevalletje labyad aankomen en kijk wat die heeft bereikt. Met alleen talent kom je nergens, dus ook hij niet. Je kan beter naar je trainer luisteren dan naar je zaakwaarnemer. Trainers willen spelers altijd beter maken, zaakwaarnemers zijn alleen op geld uit..........

24 mei 2014 om 12:40

Hij is trainer, hij neemt de beslissing om opelijk een speler na 15 minuten naar de kant te halen. Dan weet je dat je hier vragen over krijgt. Ik vind dat dus een domme actie, helemaal omdat je dit ook in de rust kan doen.

Jij zegt Bakkali, ik vind dat PSV zich waardeloos heeft opgesteld richting hem! Waarom heeft hij nooit het vertrouwen gekregen na zijn blessure? Kan hij echt niet meer voetballen? Dat denk ik niet, moet je kijken hoe hij speelde in het begin van de competitie en wat dit deed met Psv. Voetballen kan je niet zomaar verleerd zijn. Geef zo'n speler gewoon het vertrouwen dan had je al dit gezeik niet gehad. Nee, PSV haalt liever Ruiz in zijn plaats en steekt daarmee direct Narsingh een mes in de rug.

Maar goed, meningen verschillen en dat is alleen maar goed

24 mei 2014 om 12:45

Tegen een Real Madrid of andere topclub speel je met 10man als hij niet verdedigd...
PSV komt nooit in balbezit en hij doet dus hele wedstrijd geen flikker waar een normaal mens twee maanden voor moet werken..

24 mei 2014 om 13:01

Want hij gaat dan buiten de lijnen staan? Nee, hij is juist super gevaarlijk in de omschakeling!

Ik ben het er niet mee eens sorry. Ik vind dat je waterdragers in een team moet hebben die het vuile werk opknappen van je creatievelingen. Zie Sneijder bij Inter, die hoefde ook niet te verdedigen.. bij Ajax overigens ook al niet. Hij moet zijn kwaliteiten op de beste manier gebruiken, en dat is niet door mee te verdedigen!

Ik vind ook dat PSV zijn eigen glazen heeft ingegooid door hem geen vertrouwen te geven na zijn blessure. Het jammere is dat veel PSV supporters nu roepen dat het geen groot talent is en dat hij nog niets heeft laten zien. Hij heeft erg veel laten zien, heel veel backs zoeken nog steeds naar de bal. Ook voordat hij de kans kreeg was het een supertalent en nu kan hij er opeens niets meer van.

Ik denk dat er helaas daardoor geen carriere bij PSV meer in zit voor hem. Ik zou hem heel erg graag bij Ajax zien en ik merk dat jullie hem liever kwijt dan rijk zijn.. behalve Pieterpost dan :P

Ik vergelijk hem ook met Depay, in mijn ogen ook een absolute topspeler in wording! Ook Depay had gaan mokken als ze bijvoorbeeld Boerrigter hadden gehaald na een eventuele blessure van hem en hem niet meer hadden laten spelen na die blessure, geloof me!

24 mei 2014 om 13:07

haha alleen al het feit dat je hem vergelijkt met sneijder is te lachwekkend voor woorden. Bakkali heeft 4 goede wedstrijden gespeeld. En mensen vergeten denk ik dat zo'n jongen 5dgn in de week traint. Als hij op training dezelfde mentaliteit laat zien kan een trainer hem toch niet opstellen? ook viert hij zn goals met zn medespelers?!! haha kom op nou

24 mei 2014 om 13:17

Ik geef alleen aan dat er verschillende spelers zijn. Creatievelingen, waterdragers etc. en dat ik deze spelers zo zou gebruiken dat hun kwaliteiten het best tot uiting komen!

Sneijder was en is een creatieveling dus wat dat betreft vergelijkbaar met Bakkali. Sneijder heeft sinds zijn debuut al niet veel meeverdedigd omdat daar zijn kwaliteiten niet liggen en Ajax hem anders (prima) benutte. Kortom; prima vergelijkbaar al heeft Sneijder zich inmiddels genoeg bewezen en Bakkali nog niet maar in die tijd Sneijder ook nog niet! En ik geef nu Sneijder aan maar er zijn genoeg voorbeelden!

Ik snap eigenlijk niet dat ik nog reageer, Ik vind het ook maar een rare reactie, ik snap het niet echt met vieren van doelpunten etc.

Ik vind Bakkali gewoon een goede speler, dat hij zich nu gedraagd hoe hij doet ligt in mijn ogen meer aan PSV of had PSV aan het begin van het jaar ook al zo'n last van hem? Dat het niet echt slim is van hem ben ik het mee eens maar ik vind het wel begrijpelijk. Daarbij vind ik het een domme actie van de trainer om hem na 15 minuten te wisselen terwijl je dit ook in de rust kan doen, maar dit had ik al aangegeven.

Ik hoop dat hij bij ons komt spelen en dat hij zjin potentie alsnog waarmaakt!

24 mei 2014 om 13:26

dat vieren van zn doelpunten met zijn medespelers was een reactie op pieterpost, niet op jou, mijn excuus.

24 mei 2014 om 15:46

Je stelt elf man op zodat ze als team goed spelen en niet om 1 speler te laten renderen en al helemaal bakkali niet, die nog geen reet heeft laten zien. Ja een hattrick tegen nec en we weten ondertussen allemaal.wat dat voor niveau is.

24 mei 2014 om 17:15

Iedere topsporter zal meteen onderkennen dat de basis begint met hard werken. Niet alleen tijdens de wedstrijden maar tijdens de trainingen. Waarom denk je dat Ronaldo zo goed is geworden? Niet omdat hij grassprietjes liep te tellen tijdens de trainingen. Die werkt dag in dag uit om tot grote prestaties te komen.

Ik vind het sowieso raar dat creatievelingen in jouw ogen niet hoeven mee te verdedigen. Dat is gewoon de grootste onzin. In de top van het voetbal verdedig je met zijn allen en val je aan met zijn allen. Het is nog altijd een teamsport.

En als Bakkali naar de top wil zal hij toch dag in dag uit zich uit de naad moet werken. Als hij daar toe niet bereid is dan zal hij niet slagen in de voetballerij. Er waren maar een paar enkele spelers in de geschiedenis die puur op het talent het konden redden. Maradona, Romario. Die waren hartstikke lui, maar die presteerde er wel naar. Bakkali is lui maar presteert er niet naar.

Dat Faber hem heeft gewisseld is niet zo raar. Als dit eenmalig was geweest had hij misschien wel het voordeel van de twijfel gekregen. Echter is het zo dat Bakkali alleen maar verzaakt en puur alleen maar aan het individuele belang denkt. De trainer moet denken aan het team belang en dan is er geen plaats voor dit soort individuen, tenzij, zoals eerder al aangeven dat hij presteert.

24 mei 2014 om 19:45

Helemaal mee eens. Ik voeg daar graag het volgende aan toe; De een raakt extra gemotiveerd om zich te bewijzen, de ander minder. Met de juiste prikkel kun je iemand echter altijd motiveren. Dat is voor de ene een andere prikkel dan de ander. Als je door het beleid gedemotiveerd wordt kost het bakken met extra energie om je best te doen. Als je zelf niet lekker in je vel zit werkt dat ook zo. Dan kost alles meer energie. Dat een trainer zijn jongens niet goed genoeg kent om ze te kunnen motiveren (hun intrinsieke motivatie aanspreken) dan is dat wellicht een tekortkoming van de trainer, niet per se van de speler. Dat gevoel heb ik hier ook. Ik heb ma afgelopen seizoen verbaasd over hoe ver mijn PSV afzakte na een topstart. Ook mentaal. Het gebrek aan zelfvertrouwen straalde er vanaf. Begrijpelijk na zo'n slechte serie. Maar toen ging alles mis. Er stond geen team meer (eigenlijk nog steeds niet) en dat werd steeds erger i.p.v. beter. Dat een trainer dan tijdens wedstrijden niet ingrijpt en zelfs niet langs de kant staat te schreeuwen/coachen, maar het gewoon kalm aan zit te kijken en na de wedstrijd beweert dat je gedomineerd hebt terwijl je geen kansen hebt gecreeerd, dan is dat een teken van onkunde bij de trainer. De instelling van Bakkali is een direct gevolg van het beleid voor mijn gevoel. Dat idee heb ik bij wel meer spelers de laatste jaren. Er staat gewoon niet de juiste trainer voor deze groep.

Hierbij laat ik wel buiten beschouwing dat het ook goed mogelijk is dat Bakkali in de kleedkamer en op de trainingen zich niet juist heeft opgesteld na zijn blessure en dat hij daarom het vertrouwen niet meer kreeg. Het zou wel degelijk zijn eigen schuld kunnen zijn. Dat idee heb ik hier alleen niet. Bij Labyad had ik dat idee wel.

24 mei 2014 om 12:35

Ga je nu de schuld bij PSV leggen dat hij nu geen inzet toont?? Omdat PSV hem geen vertrouwen geeft mag een misselijk ventje van 17, dat 3 leuke wedstrijden heeft gespeeld zijn man laten lopen en niet aan de afspraken houden in het veld?
Vergeet je soms dat deze jongen gewoon prima betaald wordt voor hetgene wat hij zou moeten doen....kom op zeg, als je op deze leeftijd al zulk gedrag vertoont, kan je beter stoppen!

24 mei 2014 om 12:45

Iedereen is zo vol over bakkali maar wat heeft hij nou echt laten zien?
Paar leuke acties tegen Zulte Waregem en NEC, thats it!
Gewoon een labayad/aissati 2.0

24 mei 2014 om 12:52

labyad ja, aissati nee. Wat een bewondering had ik voor die jongen, na een lange tijd in jong ajax gespeeld te hebben hoorde je hem nooit klagen. Toen hij weer een kans kreeg ging hij er vol voor en verdiende daarmee een aanbod voor contractverlenging.

24 mei 2014 om 19:52

En wat als hij ergens anders heen gaat en ineens weer de sterren van de hemel speelt zoals een Toivonen? Dan is er maar 1 conclusie: hij is is hier niet op de juiste manier geprikkeld. Dat kun je hem zelf juist niet aanrekenen op die leeftijd. Hij is nog een puber man. Dus ja. De schuld van de trainer (of PSV) die zijn jongens niet goed genoeg kent en te weinig aandacht besteed aan onmisbare psychologie.

24 mei 2014 om 12:54

Wat een gelul van de bovenste plank zeg. Hij heeft volgens mij in het 'begin' genoeg vertrouwen gehad. Hij stond zelf meerdere wedstrijden in de basis.

Na zijn blessure is hij niet meer op zijn oude niveau gekomen. Hij werd zelfs op de tribune gezet en dat was voor dat PSV Ruiz haalde. Dat hij niet meer bij de selectie zat zal echt wel een reden hebben. Mede door dat Bakali niet meer aan spelen toe kwam, is besloten om Ruiz te halen.

Ik denk dat PSV beter afscheid kan nemen van deze jongen. Deze jongen is qua talent vergelijkbaar met Depay maar qua passie en inzet is hij het tegenovergestelde. Types als Bakali en Labyad hoef ik niet meer te zien bij mijn club, hoe groot talent het ook is.

Mohamed Rayi doet het erg goed in de jupilerleague, Bakali lekker verkopen aan een buitenlandse club en deze jongen bij de selectie halen.

24 mei 2014 om 20:35

Top actie van faber!! Opbokken die bakkali met zijn waardeloze instelling....... die jongen heeft zeker voetbaltalent....maar mentaal het niveau van een kleuter.

Oke. Duidelijke taal. Voor het eerst dat ik duidelijke taal hoor van Faber. Groot gelijk heeft die!. Gewoon meeverdedigen!.

24 mei 2014 om 11:44

Inderdaad. Zeer goed gehandeld van Faber. Misschien wordt dit een wake up call voor zakaria. Anders moeten ze hem gewoon wegsturen vind ik. Ik bedoel kom op man, wilt blijkbaar niet eens de concurrentiestrijd aangaan.

Gevalletje el hamdaoui?

24 mei 2014 om 11:44

Hoezo is het nou weer een gevalletje El Hamdaoui? Omdat ze Marokkaans zijn? El Ham weigerde te spelen nadat hij moest banken. Dit joch verdedigt gewoon niet mee. Totaal verschillend.

24 mei 2014 om 11:48

Beide een mentaliteitsprobleem.

24 mei 2014 om 11:50

Beide conformeren zich niet aan de wil van de trainer. Beide voeren hun taken niet uit. Beide laten zich leiden door egoistische motieven in plaats van het belang van het team. Ik zie de overeenkomsten wel tussen Bakkali en de El Hamdaoui van Ajax. En die staan al dan niet los van het feit dat beide spelers een Marokkaanse achtergrond hebben.

24 mei 2014 om 12:08

Oke dan kan je net zo goed ook een auto ongeluk met dit vergelijken beide hebben ogen beide doen voeren iets niet goed uit beide hebben armen en benen -_-

24 mei 2014 om 12:08

Kinderachtig om de nationaliteit er bij te betrekken. Hij zegt er toch helemaal niets over? Die aanname doe jij. En trouwens, als een speler niet wilt mee verdedigen dan komt dat op mij over dat hij niet spelen wilt. Totaal niet verschillend dus. Een beetje verschillend.

24 mei 2014 om 12:15

dan had mourinho hazard er al 1000 maal moeten afhalen verdedigd zo goed als nooit mee!

er zijn trouwens weinig buitenspelers die mee verdedigen!

maar ja bij psv de europese top moet het wel!

24 mei 2014 om 12:48

Hoezo kinderachtig om nationaliteiten erbij te betrekken?
Is toch niet racistisch bedoeld?
Bakkali - el hamdoui - labyad - aissati ... Lijkt toch een mentaal iets te zijn in hun cultuur.

24 mei 2014 om 12:55

@lizoke

Het lijkt me toch een cruciaal verschil dat hazard zich al lang en breed heeft bewezen, terwijl bakkali net komt kijken. Dan moet je gewoon nog keihard werken voor je plek.

24 mei 2014 om 15:41

Plus dat Hazard over een gehele wedstrijd maximaal 3 keer balverlies lijdt en vervolgens 20 dingen goed doet. Denk ook niet dat Hazard naar Chelsea is gehaald om ballen te verliezen en vervolgens mee moet verdedigen...

24 mei 2014 om 11:56

El Hamdaoui wilde zich gewoon niet laten 'piepelen' door De Boer, geweldige voetballer die veel te weinig uit zijn carriere heeft gehaald. Hij had vanuit AZ al de stap naar het buitenland moeten maken.

24 mei 2014 om 12:02

Yep, daarom horen we van EH niets meer en is de Boer een van de betere trainers gebleken. Valetino heeft volkomen gelijk!

24 mei 2014 om 14:33

Één van de betere trainers gebleken? Uit het feit dat hij 3,5 keer op rij kampioen is geworden in de Mickey Mouse competitie met een krap aantal punten. Martin Jol pakte in het seizoen voor hij Ajax verliet 85 (!) punten met Ajax. Daar hoor je niemand meer over. Normaal gesproken ben je met 85 punten lachend kampioen, dat liet FC Twente alleen niet toe. Ik heb je uitgelegd dat El Hamdaoui veel te weinig uit zijn carriere heeft gehaald. Dus je reactie is niet echt van toegevoegde waarde.

24 mei 2014 om 16:57

Gelukkig bepaal jij niet of mijn reactie van toegevoegde waarde is of niet.
Je bent een duidelijke teletext supporter en geilt op Meh, zoveel is wel duidelijk.

Ten eerste was het spel onder Jol het aangluren niet waard, het leek helemaal nergens meer op. Verder mag jij het een mickey mouse competitie vinden en weet ik wat nog meer. Feit blijft dat hij iets gepresteerd heeft waar alle andere trainers in Nederland jaloers op zijn. Hij wordt niet voor niets door zijn collega's verkozen tot beste.

En zullen we het even omdraaien btw. De Boer was degene die zich niet liet piepelen door een middelmatig voetballertje als Meh.
Die dacht even dat hij groter was als de club Ajax en werd volkomen terecht per direct de wacht aangezegd.

Dus het is zeer vergelijkbaar met het gedrag van Bakkali (karakterprobleem) en dus volkomen logisch dat Faber hem er uit haalt.

24 mei 2014 om 12:00

Valentino88 ik herken de tendens ook.
Ligt er duimendik bovenop. Had psv niet eerder zo'n zlefde gastje aan boord?
Die had ook zijn mond vol over respect zonder zelf te weten hoe dat te geven.
En zie, de top bleek te hoog, teruggevallen naae Vitesse. (no offence voor de club Vitesse!)

Bakalli lijkt volgens mij wel wat op Cabral.beide zijn geen profs.bakalli moet je gewoon weg doen.heb je niets aan.

Jammer van de mentaliteits problemen. Ik hoop alsnog dat Feyenoord hem overneemd en de vervanger wordt van schaken.

24 mei 2014 om 11:40

Wil jij een 2e Cabral in huis halen?dit soort spelers moet je echt niet willen.

24 mei 2014 om 11:43

Die jongen heeft 10x veel meer talent in zn kleine teen dan in dat hele lichaam van cabral. Die jongen heeft gewoon problemen bij PSV en wil daar weg. Hij maakt geen minuten en daarom dat hij ontevreden is. Voor een miljoentje kan je hem al ophalen door zijn jeugdcontract die afloopt. Ik zeg doen!

24 mei 2014 om 11:43

Nee liever geen tweede cabral, maar niet geschoten is altijd mis. misschien is de hardere mentaliteit wel goed voor hem bij Feyenoord, al betwijfel ook ik dat.

24 mei 2014 om 11:45

Dat is een miljoen teveel!dat geld kun je wel beter besteden.wordt echt niks met dat ventje.vergelijk hem dan maar met Leonardodie was echt talentvol maar was ook geen prof.

24 mei 2014 om 11:49

Nee joh.....dit haal je echt niet uit zo'n ventje.dat zit er gewoon in.rutten kan zijn energie wel beter besteden.

24 mei 2014 om 11:52

Dan maar geen bakkali. Dat wordt volledig gaan voor ziyech.

24 mei 2014 om 11:53

Superlex je bent echt blind als Feyenoord em nu kan halen dan heb je echt veel plezier want hij kan echt uitgroeien tot een meer waarde voor Feyenoord en dat met behulp van onze fred

24 mei 2014 om 11:55

Ik wil niet dwars doen,maar Ziyech hebben we ook niet nodig.we hebben Lex en Vilhena wel voor de 10 positie.we moeten een rechts buiten - rechter verdediger - recter centrale verdediger en een spits.

Ziyech kan trouwens wel goed voetballen hoor!!

24 mei 2014 om 11:56

Die miljoen kun je echt beter besteden.bakalli heeft een slechte mentaliteit.een pain in the ass is het.heb je echt niets aan.

24 mei 2014 om 11:57

Hahaha harde mentaliteit... Met rutte??? Die is te lief als je het mij vraagt.

24 mei 2014 om 12:00

@superlex

we hebben geen verdedigers nodig. We hebben kongolo, mathijsen en van beek nog voor de cv positie als indi en de vrij weg gaan en cabral lopes voor de rechtsback positie. Ik hoop dat ze met ziyech, vilhena en immers/clasie spelen. Daarnaast voor de rechtbuiten positie kan je kostic of hupperts halen. Voor de spits weet ik het niet.

24 mei 2014 om 12:02

Dan moet je Huub Stevens hebben.die is hard.

24 mei 2014 om 12:03

Haha valentino dat dacht ik dus ook...

Ont*
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden volgens mij heeft hij een iets te groot ego gekregen na de wedstrijden tegen zulte enzv..

24 mei 2014 om 12:07

Ziyech zou ik echt niet doen.voor die positie hebben we genoeg.van Beek vind ik niet goed genoeg.in dat geval moet er een vervanger voor de Vrij komen.naar horen en zeggen is cabral lopes nog niet klaar voor het grote werk.toch blijkt hij een klein snel behendig mannetje te zijn.geweldig voor een rechtsback positie.kostic zie ik dan liever komen dan Hupperts.maar beide vind ik niet echt geweldig.voor de spits positie vind ik Luuk de Jong wel wat.

24 mei 2014 om 12:35

Ik zie Van Beek ook niet zitten hoor. Ik zie niet het talent wat De Vrij op die leeftijd al wel had.

24 mei 2014 om 13:00

Dus Rutten maakt van de club Feyenoord ineens een te lieve club ? 1 man ?
Je weet toch zelf ook wel dat Feyenoord qua achterban etc. een stuk rechter bij hun raap zijn is dan bij psv.

24 mei 2014 om 14:34

Vuile Klootzak...... ? Bakkali is een leuk spelertje, maar heeft nog te veel de mentaliteit van het straatvoetbal, als je er je werk van maakt gaat het niet meer om leuk acties maken, dan moet je zorgen dat anderen op je kunnen rekenen. Daar hoort meeverdedigen ook bij.

24 mei 2014 om 12:36

Je zegt nu letterlijk dat je een speler met mentaliteits problemen in huis wilt halen....waarom zou je dat in vredesnaam willen?

Wat een zielig mannetje is dit joh. Rotte appels lekker laten oprotten, heb je niks aan. Ga maar ergens anders vertoeven, en hopelijk falen.

Oprotten met deze verwende snotneus. Genoeg geintjes gehad en PSV laat zich al weer door hem oplichten. Verkopen, z.s.m.

Meeverdedigen in een afscheidsduel van Park? Tja...ik bedoel, gaat dat niet een beetje te ver? Het is toch geen CL-wedstrijd ofzo.

24 mei 2014 om 11:44

Hij wil weten waar hij staat in de hierarchie en hoe zijn toekomst er bij PSV uitziet (dat is tenminste zijn grote bezwaar waarom hij niet bijtekent volgens de media). Als je dan zulke fratsen uithaalt zal je nooit die basisplaats veroveren. Je moet altijd willen winnen en altijd alles geven. Logische keuze van Faber en nee dit gaat niet te ver.

24 mei 2014 om 12:05

Als jij een kans krijgt moet je die pakken gretig zijn, niet een beetje rustig aan doen omdat het een oefenwedstrijd is.

Tsjonge, wat flauw van Faber zeg. In zo'n oefenwedstrijd het zelfvertrouwen van zo'n jongen nog even de grond in trappen voor een vol stadion. Ok, niet goed dat hij niet meeverdedigd, maar om hem dan na 16 minuten te wisselen is wel erg kinderachtig...

24 mei 2014 om 11:43

Nee hoor.gewoon terecht!het is vaak een opstapeling van factoren.faber is het nu gewoon spuugzat.

24 mei 2014 om 11:43

Geloof mij maar, Bakkali heeft zelfvertrouwen genoeg ondanks alles. En dat is nou net het probleem, hij vindt zichzelf een wereldster.

24 mei 2014 om 11:48

Wij hadden Leonardo en Cabral.geloof me.....bakalli moet je verder niets meer mee doen.faber kan zijn energie beter ergens anders in steken.

24 mei 2014 om 11:49

Als een speler er bij loopt met de gedachte van het zal me allemaal wel geef ik Faber groot gelijk in zijn beslissing. Genoeg andere spelers op de bank die wel gretig zijn. Ik heb het idee dat door alle lof die Bakkali heeft gekregen hij naast zijn schoenen is gaan lopen en hij denkt dat hij het mannetje is. Helaas werkt dit niet in de profwereld.

Ik snapte sowieso al niet waarom iedereen hem zo de hand boven het hoofd hield. Die jongen heeft 1 of 2 goeie wedstrijden gespeeld en denkt meteen een ster te zijn. Daarna heeft hij werkelijk niets meer laten zien; dat talent heb ik niet meer kunnen onderscheiden iig. Dit soort jongens moet je er nket bij willen hebben.

Hoe is het toch mogelijk dat de motivatie zo slecht is bij dit soort jongens ?
Voordat mensen gaan roepen dat ik een racist ben, dat ben ik niet maar het valt mij wel op dat het meestal marrokkaanse voetballers zijn die niet gemotiveerd zijn.

24 mei 2014 om 11:45

Komt omdat die al heel snel denken dat ze t mannetje zijn als ze een beetje opgehemeld worden

24 mei 2014 om 12:13

Valt mij ook op dat het vaak spelers van Marokkaans-Nederlandse afkomt zijn (helemaal als je het aantal spelers met deze afkomst afzet tegen het aantal wat daad werkelijk slaagt of juist niet slaagt door problemen met hun mentaliteit). Nu volg ik het Marokkaanse elftal niet, maar lees wel vaak berichten er over op VZ, en kan iemand mij vertellen of deze problemen overeen komen?

hij liet zijn man lopen nou en??? Het is een oefenmatch aan het eind van het seizoen wat een triest trainer is die faber dat zo'n man trainer is van een club als psv is bedroevend, en zegt eigenlijk alles over psv.

24 mei 2014 om 11:46

Het gaat er niet om wanneer het is, je hoort gewoon je taken uit te voeren en doe je dat niet dan zet je er gewoon iemand in die wel zin heeft om te voetballen en zijn best doet

24 mei 2014 om 11:55

onzin het gaat er helemaal wel om wanneer het is. psv had al aan het begin van het seizoen dit moeten doen toen deed hij het ook niet, maar dat hadden ze waarschijnlijk niet gedurfd. Nu hem hard aanpakken is mosterd na de maaltijd ze hadden hem op de grond moeten houden toen hij de wind mee had, maar in plaats daar van staken ze alleen veren in zijn r**t.

24 mei 2014 om 12:15

Wanneer Faber in de kleedkamer duidelijk heeft gemaakt dat iedereen zijn taken goed moet uitvoeren, dan mag dit ook verwacht worden van hem. Nu weet ik niet wat er in de kleedkamer is gezegd, maar ik kan me voorstellen dat Faber zich kapot ergert wanneer er iets dergelijks is gezegd en niet wordt uitgevoerd.

24 mei 2014 om 11:48

Echt he 16 min, vervolgens belt ie de media om z'n verhaal te doen triest figuur die faber

24 mei 2014 om 11:51

Belt de media? Het Eindhovens Dagblad heeft een verslaggever mee naar dat toernooi...

24 mei 2014 om 11:52

De journalist die het verhaal schreef was bij de wedstrijd aanwezig

24 mei 2014 om 11:56

Ik vind het eerder triest hoe Bakkali zich gedraagt. Hij gedraagt zich het hele jaar als een verwend kind en als hij niet speelt loopt hij te janken over speelminuten. Terwijl je tijdens trainingen en oefenwedstrijden jezelf moet laten zien om in aanmerking te komen voor een basisplaats, maar kennelijk denkt Bakkali dat hij met deze houding er wel komt.

24 mei 2014 om 18:12

Is dit een even domme als trieste reactie!!!!
Het ED heeft een journalist mee tobbert.
Wat zet jij jezelf voor schut door te suggureren dat faber ff naar nederland belt om te zeggen dat hij bakkali na 16 min gewisseld heeft.
Over triest figuur gesproken..

24 mei 2014 om 11:49

Terechte beslissing van Faber en heel dom van Bakkali.
Nou kan hij het laten zien aan iedereen en dan staat hij zo op het veld.

Dan is het gewoon 1+1 hoor.

Die jongen heeft echt wat in huis, een hele slechte motivatie.

24 mei 2014 om 11:59

Dus als je 0-6 voorstaat en Frankie gaat uit z'n plaat bij de 1-6.. Dan is dat slecht van frank? Ik denk dat als je topsporter bent en maar een oefenwedstrijd speelt, je altijd moet willen winnen. Dus nee gewoon hard zijn!

24 mei 2014 om 12:08

Nee als je 0-6 voorstaat en Frankie gaat uit z'n plaat bij de 1-6 dan stelt frankie zich aan, maar dat geheel terzijde. lees mijn reactie op Cherea_fc dan begrijp je wat ik bedoel. Bakkali liep in het begin van het seizoen ook niet met zijn man mee maar was toen belangrijk. hij was belangrijk dus toen zei er niemand wat van. Om nu na harde taal tegen die jongen te spreken aan het eind van een moeizaam seizoen komt naar mij over als Faber die nu de strenge trainer wilt uithangen voor de supporters....

24 mei 2014 om 12:42

sorry gast jij snapt er geen reet van, dit is t verschil tussen winaars en net niet voetballers, frank ging uit zn plaat bij 1-6. Ik vond het schitterend.

24 mei 2014 om 12:45

Nee hor, dat heet gemakzucht. Als je voor staat kan je dat permitteren, maar als dat je mentaliteit is, hoe pak je het dan op als je een keer achter staat? Dit moet je altijd direct aanpakken en mijn uit spelers gehaald worden anders kom je er ook niet al prof en al helemaal niet op top niveau.
Snap ook niet dat zulke jonge jongens prof genoemd worden, is alleen omdat ze betaald krijgen als een prof, maar zijn alles behalve professioneel.

24 mei 2014 om 12:55

@ Frhich
Als jij coach zou zijn zouden alles spelers met de karakter eigenschappen van een bakkali over je heen lopen.
En als coach streef je na perfectie, mocht je een tegen goal krijgen bij 6-0 wil je juist dat iedereen geconcentreerd blijft en niet verslapt.

24 mei 2014 om 13:27

@dominator82
Schei uit zeg met dat populaire geneuzel er zijn zat wedstrijden dat ajax lamlendig speelde dit seizoen. Toen stonden ze niet met 6-0 voor dus het slaat allemaal nergens op.

Bender
Dit moet je altijd direct aanpakken en mijn uit spelers gehaald worden anders kom je er ook niet al prof en al helemaal niet op top niveau.// Jij zegt eigenlijk precies wat ik zeg alleen in andere woorden. Bakkali liep in het begin van het seizoen ook niet met zijn man mee, maar niemand zei er wat van dus eigenlijk zijn ze er te laat mee begonnen. Dat is mijn probleem met deze actie van faber in een risicoloze oefenpot is het makkelijk om zoiets uit te halen, maar toen het om het echie ging deden ze dit niet inconsistent dus.

24 mei 2014 om 13:51

heb je die wedstrijd uberhaupt wel gezien? niks populair geneuzel, frank werd woest omdat die tegengoal ontstond door laconiek handelen in de defensie wat absoluut niet kan. Er is een verschil tussen een slechte wedstrijd spelen en er keihard voor knokken of er met de pet naar gooien waardoor er onnodige tegengoals ontstaan. Blijkbaar kan jij dat verschil niet zien, ben je familie van bakkali toevallig?

24 mei 2014 om 14:06

@dominator82
waarom heb jij het steeds over frank de boer en reageer je niet inhoudelijk op het artikel??? Jij hebt jouw mening ik heb de mijne over dat frank op zijn plaat gaat.
Nee ik heb helemaal niks met bakkali ik vind het een enorme etter, maar ik vind dit goedkoop scoren van Faber om zogenaamd met ijzeren hand te regeren in een vriendschappelijke match. Hij had in het seizoen zich zo moeten opstellen tegen bakkali toen hij begon te zweven.

Het ontbreekt deze jongen blijkbaar gewoon aan mentaliteit. Aan het begin van het jaar hebben we allemaal kunnen zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen, maar daarna komt hij gewoon niet meer uit de verf. Als hij in wedstrijden en trainingen ook maar een beetje de vorm van begin van het seizoen had laten zien dan had hij gelijk weer in de basis gestaan bij Psv. Cocu en Faber denken heus niet laten we die jongen niet opstellen als hij laat zien de beste optie te zijn.

Een Aissati maakte eerst ook indruk en die loopt nou in het rechter rijtje van Rusland de voetballen... Bakkali mag snel aan zichzelf gaan werken als hij zo'n carriere wil voorkomen...

Psv moet een toptrainer halen, je gaat toch geen amateur als faber voor zo'n groep gooien

24 mei 2014 om 12:56

Noem de toptrainer dan op die se kunnen halen?

Juist! Je moet werken om de top te bereiken. Kijk eens naar Depay, die gozer werkt als machine en dat komt alleen maar ten goede van zn kwaliteiten en talent. Bakkali heeft minstens zo veel talent maar deze kwaliteit moet hij combineren met harde arbeid.

Van geweldige speler naar een lastige jongen. Zonde om te zien dat Bakkali zich zo gedraagt en nu gewoon een vertrek wil forceren. Kijken welke club hem neemt, lees wel vaak dat mensen hem graag bij Ajax willen zien, maar deze jongen gaat zich met dit soort gedrag al helemaal onmogelijk maken bij Frank de Boer.

24 mei 2014 om 11:57

@ Blanco-Real

Wie bij ajax heeft gezegd dat ze hem daar willen zien ?
Denk dat zo een gast alleen maar een stoorzender is binnen de groep.

Bakkali, Labyad, Arnautovic, Elia, Taraabt, Maher, el Hamdaoui en vast nog veel meer. Allemaal voorbeelden van over het paard getilde mannetjes die t niet waar maken ondanks hun talent. En dat alles door een slechte mentaliteit. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je met dat talent niet even de knop om kan zetten om te werken voor je miljoentjes. Serieus begrijp daar echt niks van.

Contract laten verlengen en dan naar de 2de gooien waar hij de bank mag warm houden. Dat zal zn ego wel goed doen.

Elke speler heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing, ik weet zeker dat Guus een speler als deze wel positief kan prikkelen, echter staat Guus helaas niet dagelijks voor de groep.

Ben wel benieuwd wat Bakkali wil bereiken, eeuwig zonde, heel groot talent.

Tjonge wat wordt er hier weer makkelijk afgegeven op die jongen er is natuurlijk heel wat gebeurd inmiddels tussen PSV en Bakkali.
Die jongen blijkt gewoon totaal niet meer gemotiveerd voor PSV en niet zo gek als je het grootste gedeelte van het seizoen vanaf de tribune heb mogen volgen.

Daarnaast is dit gewoon een misselijke actie van faber je speelt een afscheids wedstrijd niet de finale van de europa league of dergelijk geen enkele reden om hem dan na 16 minuten al te wisselen anders dan dat je de speler ff op zijn plaats wil wijzen, dat had ook gemakkelijk in de rust gekund.

Denk dat het het beste voor beide partijen is om gewoon uit elkaar te gaan, waarin het mij ook niet zou verbazen als Bakkali het ergens anders gewoon prima gaat doen.

24 mei 2014 om 11:59

Denk je dat ze bij PSV voor de lol Bakkali op de bank zetten dan? Als hij liet zien dat hij beter was dan de basisspelers dan zou hij natuurlijk spelen. Of denk je echt dat Cocu en Faber graag vierde worden i.p.v. CL te halen bijv.?

24 mei 2014 om 12:04

Volgens mij kun je ook proberen een speler beter te maken door hem af en toe wat minuten te gunnen in een wedstrijd en hoef je niet perse in de basis te beginnen om je te ontwikkelen.
Maar dat heeft verder niet met dit onderwerp te maken het gaat erom dat Bakkali niet meer gemotiveerd is door de dingen die er gebeurt zijn met PSV ongeacht wie zijn schuld het nou ook is.
En om dan een speler na 16 minuten te wisselen in een afscheids wedstrijd vind ik persoonlijk erg vreemd aangezien er geen enkel belang is in deze wedstrijd had je die wissel ook makkelijk in de rust kunnen doen.

Een speler na 16 minuten wisselen in zo'n wedstrijd doe je maar om 1 reden en dat is om moedwillig de speler te beschadigen.

24 mei 2014 om 12:07

Blijkbaar worden ze wel graag vierde anders hadden ze bakkali en Narsingh wel meer vertrouwen gegeven.

24 mei 2014 om 12:25

Narsingh heeft een zware blessure gehad, lijkt me logisch dat je hem niet zomaar volledig voor de leeuwen gooit. Hij heeft overigens nog wel 20 wedstrijden meegedaan en de meeste van die 20 waren onder de maat. Het is voor hem te hopen dat hij ooit nog helemaal terugkeert op zijn ouder niveau, het zal de eerste niet zijn die dat nooit meer lukt. Bakkali is wel een beetje gehypt natuurlijk met 3 goede wedstrijden tegen Zulte Waregem(2x) en Nec, maar na zijn blessure heeft hij gewoon veel te weinig laten zien en dan krijg je steeds minder speeltijd natuurlijk...

24 mei 2014 om 12:39

Van die 20 wedstrijden 15 maar 10 minuten.hij heeft nooit echt het volledige vertrouwen gekregen. En dat is gewoon 10 wedstrijden op rij in de basis, dan kom je ook in je ritme. Narsingh heeft ook meerdere keren aangegeven in interviews dat hij gewoon vol kon spelen / ontevreden was. Dat PSV zei dat ze nog rustig aan moesten doen met Narsingh was gewoon lulkoek..zeiden ze alleen om de komst van ruiz te rechtvaardigen.

En bakkali heeft ook na z'n blessure nooit meer een reeks wedstrijden gekregen. Zelfs amper een hele wedstrijd. Dat maakt zoveel uit...

24 mei 2014 om 12:05

Inderdaad slaat nergens op die reacties van velen, inclusief die van psvers. Dat bakkali na zon spetterend begin alleen maar op de tribune heeft gezeten is werkelijk waar schandalig!!!!
Kijk ook de wedstrijden terug van het begin van het seizoen. Daarin komt hij gewoon sympathiek over, viert z'n goals met teamgenoten, vrolijk. Relatie met hem heeft PSV helemaal verstierd door hem zo te verbannen en dam nog die flapdrol van een ruiz te halen. Om over Narsingh nog maar te zwijgen.

Prima zaak faber.
Laat dat ventje aub snel vertrekken bij psv voordat het een echte olievlek wordt.
Overgehypte persoontje na anderhalf fatsoenlijk potje waaronder 1 tegen nec.
Labyadje 2.0 en die willen we niet in eindhoven .

24 mei 2014 om 12:21

Wat een onzin. Rechtvaardig het beleid maar weer. Kijk die nec pot nog eens terug dan. De klasse druipt er vanaf (en spelplezier, viert ook zn goals gewoon prima met teamgenoten) en dan ga je hem heel het seizoen op de tribune zetten en haal je de ongeïnspireerde ruiz?! Sorry hoor maar vind dit mss wel de grootste PSV blunder allertijden.
We gaan nog veel spijt krijgen als bakkali over 3 jaar uitblinkt bij een Europese topclub.

24 mei 2014 om 12:43

@pieterpost

zucht....... Ruiz is en was geen concurrent voor Bakkali net zomin als Narsingh.
Je volgt het allemaal niet zo scherp.

Meer info zie de berichten hieronder (#92 - #96)

P.s.
Wat betreft de kwalificatie "flapdrol" voor Ruiz in een eerder bericht ben ik het wel met je eens.
Dat was een gecalculeerd risico wat verkeerd heeft uitgepakt.
Ik heb me op de tribune vaak zitten te ergeren aan de nonchalance en de slapheid bij persoonlijke duels van Ruiz.

24 mei 2014 om 12:57

Ruiz geen concurrent voor bakkali en Narsingh?! Lol. Ruiz speelde op rechts op de positie van Narsingh en bakkali kan zowel links als rechts spelen, dus wel degelijk een concurrent. En los van die enkele goals liet hij heel PSV helemaal niet beter spelen. Dat deed bakkali wel aan het begin, zijn invloed was enorm

24 mei 2014 om 13:04

Lezen is niet jouw sterkste kant, mijn beste.
Ik heb gezegd dat Ruiz en Narsingh beiden in feite geen concurrent zijn voor Bakkali omdat zij gezien worden (werden) als rechtervleugelspitsen en Bakkali als linkervleugelspits wordt gezien (wat ook door Cocu vanaf het begin aan hem is aangegeven en Bakkali heeft bij Jong PSV ook altijd in die positie gespeeld)

Bakkali heeft inderdaad wel eens op de rechtervleugel gespeeld maar toen was Ruiz nog niet in beeld en Narsingh niet wedstrijdfit.
Dat was dus incidenteel bij gebrek aan bezetting op de rechtervleugel.

24 mei 2014 om 13:30

Ow ok ja had het wel een beetje vluchtig gelezen Ja bakkali heeft in ieder geval een paar keer op rechts gestaan en ook toen speelde hij bijzonder dreigend. Zie nog een paar mooie rushes voor me, tegen Zulte in ieder geval. Maar hij kan er dus prima spelen en dan is ruiz toch gewoon een concurrent?!

24 mei 2014 om 14:35

Bakkali is eigenlijk na zijn hamstringblessure bij de nationale ploeg van Belgie nooit echt wedsrtijdfit meer geweest.
Zijn inzet op trainingen was ronduit schandalig te noemen, hij ontrok zich aan alle sociale verplichtingen bij PSV (o.a. ook op de Phoxy-dag voor kinderen) en hij heeft de technische staf proberen te misleiden over de aard van zijn hamstring blessures.
Dat had allemaal tot gevolg dat Cocu wat voorzichtig was met de inzet van Bakkali met name tegen fysiek sterke ploegen.

En ja, PSV heeft ook de fout gemaakt om geen rekening te houden met het feit dat op een gegeven moment Bakkali niet meer gerechtigd was om voor Jong PSV uit te komen.

Neemt niet weg dat de weinige speelminuten Bkkali voornamelijk aan zichzelf kan verwijten.

24 mei 2014 om 16:01

Pieter ook bij jouwschijnt elke vorm van realiteitszin verdwenen te zijn.
In de "alom beruchte wedstrijd" tegen nec waarin Bakkali "faam "??? maakte was zijn persoonlijke tegenstander Breuer.
Die kon toen al niet meer mee met het 5e van Fchaaropdendijk laat staan op eredivisie niveau.
Bovendien is Bakkali een linksbuiten en ruiz een rechtsbuiten .
Dus de "enigste " concurent van Bakkali alias "messi 2" was afgelopen seizoen Depay.
Dat jij Ruiz hier bij haalt zegt genoeg over jouw kennis.
Narsingh was destijds nog lang niet fit en ook wijnaldum die eventueel rechtsuiten kan spelen was er ook nog niet.

24 mei 2014 om 17:55

Hij dolde in die wedstrijd meerdere spelers in 1 keer, dus niet alleen breuer. Verder 3 goeie goals die nou niet bepaald iedere jonge speler maakt. En verder ging het natuurlijke niet om alleen de wedstrijd tegen Nec, maar om heel de voorbereiding en meerdere wedstrijden dat hij gewoon uitblonk, hij viel zelfs meer op dan Depay. En dat zou ie dan ineens allemaal verleert zijn na z'n blessure, alleen omdat ie pas 17 is?! Wat een lariekoek zeg. Cocu en co hebben PSV een hoop ellende aangedaan door deze exceptionele jonen zo terug te fluiten. Had naast Depay nog een smaakmaker kunnen zijn dit hele seizoen. In plaats daarvan raken we hem nu kwijt, omdat hij geen vertrouwen voelt. En terecht!
Ben echt zwaar teleurgesteld dat we de bakkali van t begin van het seizoen niet meer gaan zien. Zat echt op het puntje van me stoel als hij aan de bal was, dood en doodzonde hoe het gegaan is wat mij betreft...

En zoals gezegd kan bakkali prima op rechts spelen. Dus ruiz zit bakkali wel degelijk in de weg.

24 mei 2014 om 18:08

Nou zijn die verdedigers van nec het afgelopen seizoen door iedereen gedold dus dat zegt me helemaal niks.
Talent of niet , te lui te gemakzuchtig en een te groot ego met bijbehorende maniertjes.
Daar hebben we er al genoeg van en in de voorbereiding op het nieuwe seizoen kunnen we een zeurende snotneus niet gebruiken.
En dat geld niet alleen voor Bakkali..als een Maher en willems geen verbeteringen laten zien in hun karakter werklust en inzet dan zijn dat ook potentiele kandidaten om te vertrekken.
Tijd dat de echte mentaliteit terug keert in eindhoven.

24 mei 2014 om 12:22

Gelukkig denk jij er precies zo over als mij. Ik was al bang dat jij ook, net als sommige anderen hierboven, zou vinden dat PSV beter om moet gaan met een getalenteerde speler als Bakkali.

Echter is het inderdaad Bakkali die eens normaal moet doen. Hij beseft niet dat PSV een schitterende club is voor jonge spelers met zijn talenten en dat alleen een goede mentaliteit (en nog wat geduld) een echte doorbraak in de weg staat.

Ik vind het belachelijk dat er steeds vaker jonge spelers zijn die denken een basisplaats te kunnen opeisen.. Ga eerst presteren dan komt die basisplaats vanzelf. Bakkali klaagde over een gebrek aan speeltijd, maar verpest het op deze manier gewoon voor zichzelf. Nu kreeg hij speeltijd en als hij nog meer speeltijd wilde in de toekomst dan had hij zijn taken moeten uitvoeren. Met deze actie heeft hij het krediet bij mij helemaal verspilt.

En Faber verdient een heel erg groot compliment. Hij heeft direct ingegrepen, ballen getoond, door deze jongen zo vroeg in een duel naar de kant te halen. Zoals je weet ben ik een groot fan van Cocu, maar die heeft dit toch minder; die directe, wat hardere, aanpak. Tenminste, zo komt het op mij over bij Cocu. Ik denk dat Cocu daarin wel moet veranderen.

Jullie hebben een geweldig getalenteerde spelersgroep, maar die moet wel kort(er) gehouden worden zoals Faber nu deed. Toont iemand niet de juiste mentaliteit? Dan moet er direct ingegrepen worden. Ik geloof dat PSV met zo'n aanpak van de technische staf volgend jaar ineens een grote comeback kan maken en weer mee kan doen om de titel. Het talent is er, maar ik heb toch echt het idee dat jongens als Rekik, Bruma, Willems, Maher, Bakkali enzo. korter gehouden moeten worden om echt weer stappen in hun ontwikkeling te maken.

24 mei 2014 om 12:37

Verdient een groen randje, ik kan het niet beter verwoorden. Hulde!

24 mei 2014 om 16:03

@ de toekomst
Soms vind ik het jammer dat je voor " die andere club" bent.
Gewoon een hele goede constatering en prima verwoord.
Had ik niet beter kunnen doen met mijn psv brilletje op.

in mijn ogen kunnen ze dit ventje niet hard genoeg aanpakken,bah bah

Wat een goede zet zeg van Faber, niet iets wat ik had verwacht.

Wat een vies mannetje is dat zeg. Doet alsof hij een vedette is maar komt nauwelijks door de verdediging van de Eredivisie.

16 min is wel heel snel geef die jonge toch \/ertrouwen zeg, mennke \/an 19 ovenwedstrijd, ik denk dat het niet meer goed gaat komen tussen Ps\/ en Bakalli, spijtig.

24 mei 2014 om 13:13

Heb je geen V op je toetsenboord ofzo?

Wat denkt dit kleine aapje wel niet wie die is? Doet net alsof hij een wereldster is die niet mee hoeft te verdedigen. Gebeurt wel vaker bij dit soort jongens.

Vreselijk goede voetballer die schijnbaar moeite heeft met zijn mentaliteit. Het lijkt erop dat deze jongen nog erg jong van geest is, echter het is wel een aanvaller, als hij zijn man 3 keer laat lopen, maar 10 keer uitspeelt en 2 doelpunten maakt, wat is het probleem dan?
Deze jongen verdiend vertrouwen en heeft behoefte aan een echte people manager. Laten we hopen dat een goede club hem oppikt, vertrouwen geeft en waar hij volwassen kan worden! Dan komt het echt wel goed met deze jongen en kunnen we in de toekomst nog allemaal van dit geniale talent genieten.

Kom naar Ajax Bakkali! Wij kunnen nog wel een buitenspeler gebruiken met jouw potentie.

24 mei 2014 om 12:26

Haal maar op .. denkt dat ie Messi is !!! 16 minuten ?? WTF

24 mei 2014 om 15:51

Kom maar halen want het kleine "neefje " van El hamdouei zijn we graag kwijt.
Iedereen doet net alsof het de nieuwe messi is.
Breng een paar miljoen mee en je krijgt nog koffie toe van Brands.
Dit soort heeft psv de laatste jaren genoeg verneukt.
En voordat ik heel anti racischtisch nederland over me heen krijg : onder dit soort beschouw ik ook types als toivonen , reis , labyad ed.
Gewoon niet de juiste mentaliteit voor topsporter en zeker niet de juiste mentaliteit om bij een prachtige club als PSV te mogen spelen.

24 mei 2014 om 16:32

Kan je het Bakkali kwalijk nemen dat hij het 2e seizoenshelft nauwelijks heeft kunnen spelen omdat hij ook voor Jong PSV niet meer mocht uitkomen? Nee ik denk het niet, die fout ligt toch echt bij Psv. Dus de frustratie die hij voelt kan ik wel enigzins begrijpen.

Hij zeurt niet om speeltijd in het 1e, hij wil spelen period. Maar dat kon niet en daarom zit hij niet lekker in zijn vel. Jij hebt het over een paar miljoen, maar Bakkali heeft nog steeds een jeugdcontract en nog maar 1 jaar over. Die zal voor een paar ton worden opgepikt door City schat ik.

24 mei 2014 om 17:16

Je hebt volkomen gelijk stratumseind.
dit soort gasten zijn de nagel aan de doodskist van een elftal.

Ik denk dan ook niet dat Bakkali erg gelukkig zou worden onder de Boer. Die pleurt hem er sneller uit dan Bakkali zijn grote bek kan open doen.

24 mei 2014 om 18:00

@scrumpt
Voor jullie kost ie een paar miljoen.(plus koffie)
En dan nog even dit : hij "eist" 25 tot 30 wedstrijden in het eerste komend seizoen.
Dat kan maar misschien is het dan juist verstandig om nu te laten zien dat ze het "fout" zien bij psv door er keihard voor te gaan.
Echter meneertje denkt dat het een vriendschappelijk potje is waarin hij weinig tot geen zin heeft.
Als City hem voor een paar ton komt halen komt hij niet verder dan de schoonmaakploeg van de kleedkamers.(als hij daar zin in heeft tenminste).
1 x goed spelen tegen Breuer van nec en nog een leuke actie tegen derde rangs belgische semieprofs tja dan waan je je al snel in het rijtje messi ronaldo xavi iniesta.
Deze "prof" heeft volledig gelijk en als ik hem was zou ik snel vertreken uit eindhoven ... iedereen blij.

Ik snap sommigen voetballers echt niet. Je speelt bij een topclub, je hebt het talent om door te breken, de enige speler die je voor je moet dulden is Narsingh en wat doe je dan.......? Je vergooit je kans door ongemotiveerd te voetballen. Deze gozer moet even aangepakt worden, anders zal hij nooit en te nimmer slagen in de topsport-wereld.

24 mei 2014 om 12:28

Bakkali is eigenlijk een linksbuiten, dus hij heeft alleen Depay voor zich. Ook heeft hij Jozefzoon voor zich, maar als Bakkali een goede houding in zou nemen had hij die al in gehaald kunnen hebben...

Ik begrijp echt niet dat een jongen met talent die, zoals jij ook zegt, bij een mooie club zit om zich verder te ontwikkelen niet een betere mentaliteit (en wat meer geduld) kan opbrengen.. Het is een hele grote schande..

Faber verdient complimenten voor zijn directe aanpak. Ik had het idee dat het onder Cocu toch ontbrak aan een harde hand wanneer dat nodig was. Ik geloof ook dat Ajax kampioen geworden is, omdat De Boer er zo kort op zit en op mentaal gebied het maximale vraagt van spelers. De Boer houdt de spelers scherp, terwijl Cocu alles iets te ontspannen deed bij Psv. Dan hebben dit soort jongetjes ook meer speling om te irriteren of zich te misdragen.

24 mei 2014 om 12:36

Verdomd zeg, je was me net even voor met de concurrentie-positie van Bakkali.

Volgens mij hebben we het daar samen al eerder overgehad.

24 mei 2014 om 13:35

Zou het niet iets zijn om Faber dan hoofdtrainer te maken met Cocu als assistent? Volgens mij werkt dat beter als ik de hardheid en inzicht in het spel van beide zie.

24 mei 2014 om 14:58

Faber vertrekt waarschijnlijk.
Een betere oplossing zou zijn om Kalezic van Jong PSV toe te voegen aan de TS van Cocu.
Die weet wel raad met dit soort gastjes en hij heeft Jong PSV ook behoorlijk gesaneerd.

Maar of Kalezic daarvoor open staat weet ik niet.

24 mei 2014 om 12:33

Niet helemaal juist.

Bakkali heeft van Cocu en Hiddink te horen gekregen dat hij zich moet richten op de linkervleugelspits positie.

En daarmee is Depay zijn grootste concurrent, niet Narsingh of een Ruiz.
De kans is zeker aanwezig dat Depay de komende transferperiode verkocht gaat worden en dan ben je toch wel een volslagen idioot als je een dergelijk gebrek aan motivatie laat zien met zo'n open kans.

Geen topsportmentalitieit, die Bakkali...... helaas.

Met Bakkali is wel meer aan de hand dan niet meeverdedigen.

Al vanaf voor de winterstop loopt deze toch talentvolle speler op de trainingen op de Herdgang te "lamballen" en zijn "snor te drukken".
En wel in die mate dat zelfs een Toivonen daarbij vergeleken nog een toonbeeld van inspanning was (eigen waarneming van een aantal trainingssessies).

Ook in de eerste wedstrijd in Korea liet Bakkali zien dat zijn belang boven het teambelang ging door voortdurende egoistische acties.
In de tweede wedstrijd liet hij met opzet mannetjes lopen zodat Faber er genoeg van kreeg met als reden "als iemand niet wil of zijn taken niet uitvoert, staat er iemand anders klaar. Zo werkt dat, ook bij een oefenwedstrijd".

Zonde, maar het talent Bakkali laat nu al meer dan een half jaar zien dat hij niet over een topsport mentaliteit beschikt en ongeschikt is voor het bedrijven van teamsport.
Persoonlijk heb ik inmiddels de hoop opgegeven dat Bakkali nog een ommekeer maakt ondanks de inspanningen van bijvoorbeeld ook een Hiddink in een aantal individuele gesprekken.

24 mei 2014 om 12:32

PSV moet deze jongen daarom ook zien te verkopen nu het nog kan. Niet teveel energie meer in stoppen. Er zijn vast wel clubs die deze jongen willen overnemen. Wellicht dat Brands er nog een leuke clausule in kan opnemen, zodat PSV ook een bepaald percentage krijgt als Bakkali weer verkocht wordt (want hij heeft wel talent en als het er op een gegeven moment ergens uitkomt is het handig ook een deel daarvan te krijgen).

Ik riep het trouwens ook al een hele tijd dat dit hem niet meer ging worden. Nu wil ik normaal gesproken niet mijn gelijk halen op deze manier, want dat vind ik normaal gesproken maar zielig. Echter kreeg ik nu zoveel kritiek als ik aangaf dat Bakkali hem niet ging worden of niet ging verlengen...

Trouwens wel complimenten voor Faber. Hij heeft direct gehandeld. Zo hoort het bij een jonge spelersgroep; direct het probleem aanpakken en spelers niet teveel speling geven om zich te misdragen.

Bakkali lijkt weer zo typische eendagsvlieg. Tevens vind ik het toch wel opvallend dat nagenoeg alle Marokkaanse jongens het niet maken in Nederland of het buitenland. Bakkali is na Affelay, Amrabat, Labyad, El Hamdoui de zoveelste die mentaliteit tekort schiet voor de top. Zijn allemaal van die verongelijkte ego's die de echte wil lijken te missen. Toch jammer want zo gaat er veel talent verloren

Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt, staat vermeld op de Herdgang.

enough said denk ik zo.

24 mei 2014 om 12:51

Waar, maar dat zie je niet als je met een bord voor je kop loopt zoals Bakkali.

Redelijk triest die reacties hier. Bakkali is een wereldtalent. Hij begint het seizoen schitterend, heeft een blessure en krijgt daarna geen vertrouwen meer (mede door de tegenvallende resultaten van Psv). Het is net dan dat de grote uitdaging te wachten staat voor de club. Kijk naar Tielemans bij Anderlecht, ookal speelt hij eens minder, toch blijft hij staan onder Hasi. Zo kan je groeien als talent.

Bakkali heeft bakken talent, ziet dat hij beter kan voetballen dan de helft van die middelmatige spelers die wel in de ploeg staan en verwacht dus speeltijd. Maar nee, hij zit vaak zelfs niet eens op de bank. Dan wordt je gewoon verkeerd behandeld. Eens te meer omdat hij niet meer in actie kon komen bij jong Psv, gigantische blunder dat. Heel triest hoe het verlopen is met deze jongen. PSV gaat hem nu laten vertrekken, en zien dat ze een héél grote fout hebben gemaakt.

Bovendien, Bakkali heeft getekend bij PSV om speeltijd en vertrouwen te kunnen krijgen. Hij kon evengoed naar Man City of waar dan ook gegaan zijn, met enkele miljoenen op zak. Heeft hij niet gedaan en dat wil al zeer veel zeggen. Anderlecht, halen die handel!

24 mei 2014 om 13:12

Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

In de grond is eigenlijk Wilmots schuld aan de teloorgang van Bakkali.
Die wilde hem perse bij de nationale ploeg halen ondanks het feit dat Bakkali toen al aan het sukkelen was met zijn hamstring en PSV hem daarvoor gewaarschuwd had.
Op de trainingen met de nationale ploeg ging het toen helemaal mis met Bakkali maar wel met het gevolg dat deze jongen toen meters naast zijn schoenen is gaan lopen.

24 mei 2014 om 13:18

niemand ontkent dat deze jongen ongelooflijk talent heeft, lees de reacties van oleguapa maar eens goed, als hij op de herdgang zn snor drukt en niet hard traint, dan toch moet cocu hem laten staan vind je? het is een profclub he, geen fc lamballen

24 mei 2014 om 14:23

@dominator82

In feite is het nog erger.
Bakkali sukkelt al heel het seizoen met z'n hamstrings.
In het begin van de week laat hij bewust wat schieten op de trainingen maar vrijdag is mijnheer volgens hem ineens weer wedstrijdfit.
Je kunt natuurlijk proberen de technische staf vvor de gek te houden met blessures, maar bij een ervaren medische staf ligt dat toch wat gecompliceerder.

Dat Bakkali niet bij wil tekenen is zijn goed recht.
Dat hij trainingen laat lopen en geen wedstrijdmentaliteit toont is kwalijk maar komt voor bij dergelijke jonge gastjes.

Wat me het meeste ergert aan Bakkali is dat hij zoveel aangeboren talent zomaar vergooit.

24 mei 2014 om 15:19

Ik weet niet waarom je het zo opneemt voor Psv. Bakkali heeft in het begin wel heel hard gewerkt om terug op niveau te komen. Toen hij begon te merken dat hij geen kans meer kreeg wou hij ook niet meer bijtekenen. Logisch lijkt me. Daardoor maakt hij al helemaal geen kans meer om te spelen. Dus ook verstaanbaar dat hij het nu wat laat afweten. Dat keur ik zeker niet goed, want hij zou in de eerste plaats voor zichzelf moeten trainen. Maar ik versta zijn frustratie (hij had er immers bij kunnen zijn in Brazilie, nu mag hij enkel nog eens opdraven voor een schamele afscheidsmatch).

Het is PSV die hem gebarreerd heeft door Ruiz aan te kopen. En omwille van het feit dat hij zelfs niet meer mee mag spelen bij jong Psv. Of zelfs niet te willen uitlenen tijdens de winterstop. Toch erg, dat een jongen met zijn talent nu al maanden (!) aan een stuk geen officiële match speelt. Je zou voor minder je mannetje laten lopen in een oefenpartijtje.

Nee, 1 ding is duidelijk: PSV heeft zwaar gefaald. Bakkali is daardoor ook de dieperik in gegaan. Jammer maar helaas. Anderlecht zal het wel stukken beter doen.

24 mei 2014 om 15:44

Tjone jonge wat een waarheidsverkrachting.
Wilmots heeft Bakkali met een sluimerende hanmstringblessure onderworpen aan intensieve trainingen bij de Belgische nationale ploeg (en PSV heeft Wilmots daarvan vooraf op de hoogte gesteld).
En toen liep het verkeerd af met zijn hamstrings en waren de kansen van Bakkali voor een selectie voor het WK in Brazilie in feite al verkeken.

Bakkali is gewoon een slachtoffer van Wilmots die kostte wat kost Bakkali voor Belgie wenste te behouden en dat hij niet een keuze meer kon maken voor Marokko.

Daar zijn spelletjes gespeeld met Bakkali, mijn beste.

24 mei 2014 om 14:19

Ik weet niet of hij uberhaupt zo goed is. Heeft 1 keer Michel Breuer van NEC gedold, maar dat kun een net iets getalendeerde speler uit de Jupiler League ook. Lijkt me een gevalletje Labbyad, die ook helemaal niet zo goed bleek als hij zelf dacht.

Maar goed, ik zie zijn trainingen niet. Als daar blijkt dat hij inderdaad zo goed kan voetballen, zou ik als PSV hem inderdaad nog niet laten gaan. Nu kun je er weinig geld voor krijgen en wellicht in de toekomst meer plezier aan hebben. Wel zal hij dan gewoon hard moeten trainen en in wedstrijden zijn opgedragen taken moeten uitvoeren, anders kun je dat aan de rest van de spelersgroep niet verkopen dat een 18-jarige snotneus de kantjes er af mag lopen.

24 mei 2014 om 15:09

Ik weet dat wel. Ik volg hem al van zijn 14 bij Psv. Ook was ik aanwezig op verschillende van zijn matchen bij de jeugdploegen van Belgie.

Hij is buitencategorie. Enorm explosief, technisch uitstekend, snel en heerlijk schot in de benen. Als hij goed begeleid wordt (als! en dat is niet het geval bij PSV blijkbaar), wordt dat een wereldtopper.

24 mei 2014 om 15:39

Matchen bij jeugdploegen zijn geen enkele garantie dat je ook succesvol zal zijn bij een topclub in Nederland of Belgie.

En zo goed volg je hem niet.
Dit seizoen heeft Bakkali zowel van Cocu maar ook van Hiddink meer persoonlijke belangstelling en begeleiding gehad dan welke andere speler van Psv.

Toch niet te geloven , zo'n snotjong. Denken tegenwoordig maar alles te kunnen doen.

24 mei 2014 om 13:18

Dat krijg je als ze zoveel verdienen bahbah laat ze maar is werken voor de centen moeten wij ook!!

24 mei 2014 om 13:22

Daar heb je helemaal gelijk in.
Vind ik ook

Goede zet van Faber. Dit hoort gewoon bij de ontwikkeling van Bakalli. Hopelijk leert hij hiervan en wordt het een topspeler.

Altijd hetzelfde met dit soort spelers, wordt niets zo met Nederland als voetballand meer.

gewoon oprotten met die misselijke gast en nog een klap op zn smoel geven ook denk!!

9maanden geleden dachten we nog dat het de nieuwe Ronaldo was

Mooi. Ik hoop uiteindelijk dat Bakkali naar Feyenoord gaat. Ja, het is misschien een lastige jongen maar hij kan zo goed voetballen en Rutten weet wel hoe hij zulke jongens moet behandelen en zelfvertrouwen moet geven. Bakkali, Boëtius, Manu en nog een aankoop zou prima zijn voor ons op de flanken.

24 mei 2014 om 14:54

Ik ben bang dat dit ijdele hoop is.
Indien PSV overgaat tot een transfer dan zijn Anderlecht en Standard Luik de meest waarschijnlijke kandidaten.

24 mei 2014 om 17:18

ai ai Fredje Rutten en Bakkali, dat word een mooie combi.
Ik hoor het gemor al in de kuip.

24 mei 2014 om 17:52

Gemor? Leg het aub uit want ik volg je momenteel niet.

24 mei 2014 om 18:31

Zal ik het proberen uit te leggen en dan mag Jaakke zeggen of ik zijn "gemor" goed interpreteer.

Fred Rutten is een uitstekende veldtrainer (misschien wat dit aspect betreft de beste in Nederland), maar als coach laat hij nogal wat steken vallen.
Bij PSV hebben we te vaak meegemaakt dat hij besluiteloos wordt bij wedstrijden waar het er echt om gaat en vandaar dat Rutten ook nooit geen prijzen pakt.
Ik vind Koeman nu ook niet bepaald een super-coach, maar zelfs ik moet erkennnen dat hij de afwezigheid van Pelle taktisch uitstekend heeft opgelost.
Dit soort taktische maatregelen hoef je van Fred niet te verwachten.

En Bakkali..... tja, exact het tegenovergestelde van jullie lijflied.
Ik vraag me af hoeveel mannetjes Bakkali mag laten lopen en medespelers negeren voordat het gemor van de tribunes neerdaalt.

24 mei 2014 om 18:52

Vooral je laatste alinea geeft precies weer wat ik bedoel idd.
En ik verwacht in Rutten niet de trainer die dan genoeg ballen heeft om dat gedrag en publiek aan te pakken.

Weer zo'n mannetje met de verkeerde mentaliteit. Voelen zich na 5 a 6 goede wedstrijden meteen een topper. Vinden dat ze meer respect verdienen enz enz. Zie dat vaak met dit soort spelers, weinig zelfkritiek en voelen zich vlug een wereldster. Nou sorry meneer Bakalli (meneer uit respect) maar ik zie je liever gaan bij PSV en denk dat je weinig gaat halen uit je talent en carrière. Hoe het komt weet ik niet maar veel mensen van deze afkomst (heb niks tegen Marokkanen oid) redden het niet door gebrek aan mentaliteit. Zie Labyad, Aissatti en El Hamdaoui. Allemaal barstensvol talent maar door te vlug te denken een grote te zijn halen ze het geen van alle. Heel jammer voor het voetbal en de spelers zelf

Kun je nagaan dat dit pubertje 25 - 30 wedstrijden "eist " komend seizoen.
Ik zeg : nu nog T.e.a.b. laten gaan.
PSV is verre van afhankeljk van dit soort "wereldtalenten".
Als rechtgeaarde psver heb ik 1000% meer respect voor types als bijvoorbeeld hendrix depay en locadia die allen wel bereid zijn om er keihard voor te werken.

Dit ga je krijgen als zo'n jong ventje in het begin helemaal de hemel wordt in geprezen & dan raakt hij geblesseerd, komt terug, & nu dit ...
Tjah, dan gaan de onderhandelingen niet lopen tussen club & speler omdat meneertje toch al een status heeft. Door die status gaat hij dan ook maar eens wat minder presteren. Coach heeft gewoon gelijk. Eruit halen & een speler die er wel voor wilt gaan de kans geven.

bakkali heeft alles om een echte topper te worden behalve de juiste mentaliteit en daarom gaat hij het niet redden en speelt hij over een tijdje bij een club als cambuur en verder gaat hij niet komen als zijn instelling niet veranderd

Terecht dat hij dan gewisseld wordt.

Als die jongen 3 keer zijn man laat lopen zou ik hem er ook uithalen. Iedereen heeft zijn taken. Ook onze lieve heer Bakalli.

Hij moet verhuurd worden, aan een ploeg met oudere spelers, kan hij veel van leren. Bij PSV hebben ze veel jonge spelers , zijn niet heel ervaren. Jaartje Groningen zal hem goed doen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren