Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Live meepraten in de finale op het EK Onder-17: Nederland - Engeland

Laatste update:

Nederland Onder-17 - Engeland Onder-17

Stadion: Ta’ Qali National Stadium, Attard (Malta)
Scheidsrechter: Andreas Ekberg (Zwe)
Aanvangstijdstip: 19.00 uur

Nederland Onder-17: Van Osch; Ter Avest, Veendorp, Verdonk, Verloo; Van de Beek, Schuurman,Nouri; Bergwijn, Owobowale en Ould-Chikh.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Engeland Onder-17: Woodman; Kenny, Moore, Moore, Gomez; Ledson, Onomah, Cook; Solanke, Brown en Roberts

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Opstelling Oranje Onder 17:
Van Osch, Ter Avest, Veendorp, Verdonk, Verloo, Van de Beek, Schuurman,nouri, Bergwijn, Owobowale, Ould-Chikh.

Opstelling Engeland Onder17:
1 F Woodman; 2 J Kenny 3 T Moore 15 T Moore 5 J Gomez; 4 R Ledson (c) 14 L Cook; 8 J Onomah; 11 I Brown 18 P Roberts; 10 D Solanke

Ben benieuwd, hopen op (wederom) succes in deze jeugdtoernooien!

Dominic Solanke (chelsea) heeft al drie keer gescoord en Adam Armstrong (newcastle United) heeft er al twee gemaakt. De superster van dit elftal is schijnbaar Patrick Roberts (fullham) hij heeft namelijk al vier assists en drie doelpunten!

21 mei 2014 om 18:24

Denk dat Nederland wel gaat winnen. Die zijn zo goed al bezig het hele toernooi. Wint met 5-0 in de halve finale, dus ik zie deze finale wel naar nl gaan met een nulletje of 2,3 en misschien prikt engeland er nog 1 in voor de eer.

21 mei 2014 om 18:40

Opgelet allemaal!! Patrick Roberts word een hele grote speelt als rechtsbuiten nummer 18

Waar kan ik dit kijken?

21 mei 2014 om 18:19

Eurosport als ik me niet vergis.

21 mei 2014 om 18:25

Bedankt.

21 mei 2014 om 19:21

Dat heb je altijd, wedstrijden waarbij je het gevoel hebt die waarschijnlijk toch nergens op een open kanaal worden uitgezonden, maar dan moet je gewoon aan Eurosport denken. Zag laatst dat ze vrouwen u21 of iets dergelijks uitzendde. ^^

21 mei 2014 om 19:33

Eurosport zend alle internationale jeugdtoernooien uit + africa cup end.

21 mei 2014 om 20:07

Ook vrouwenvoetbal

weet iemand of het ergens wordt uitgezonden

21 mei 2014 om 18:24

@ dreetje888

Eurosport

Wint Nederland wel hopen op een goed spelende Nouri.

Wordt live uitgezonden om 18:45 op Eurosport

Komt op eurosport 18:45

volgens mij komt dit op eurosport

Waarom speelt Slabbekoorn niet?

21 mei 2014 om 18:26

@ Ajaxcunian,

De eerste wedstrijd op dit EK tegen Turkije speelde hij mee, maar hij maakte geen goede indruk en zijn vervanger wel.

Toen zijn vervanger in het veld kwam, won Nederland uiteindelijk ook met 3-2 en begonnen ze ook iets beter te voetballen, maar wel jammer dat Marlon Slabbekoorn na die wedstrijd geen echte kans meer heeft gekregen en geslachtofferd is.

21 mei 2014 om 18:28

Oh oke, thanks !

21 mei 2014 om 18:27

Nouri krijgt de voorkeur. Nouri heeft hem na de eerste wedstrijd uit de basis gespeeld.

Terecht overigens in mijn ogen is Nouri een groter talent en daarnaast is hij ook al een stuk verder in zijn ontwikkeling.

21 mei 2014 om 19:43

Slabbekoorn is een veel groter talent en veel verder in zn ontwikkeling. Was te goed voor de B competitie en speelt nu in de A jeugd en Jong Feyenoord. Is in die leeftijd het grootste talent van Nederland.

21 mei 2014 om 18:28

valt volgens mij altijd in.

Is ff extra letten op die Schuurman, vond ik erg leuk spelen tegen Schotland.

21 mei 2014 om 18:46

Bergwijn

Supermooi dat Nederland -17 in de finale staat! Deze jongens kunnen dus goed voetballen. Maar hoe groot is de kans dat deze jongens over een paar jaar het echte Nederlandse elftal gaan vertegenwoordigen? Speelden de huidige internationals vroeger ook in zulke elftallen mee?
Kan iemand mij dat vertellen?

21 mei 2014 om 18:42

Ja, die Veendorp is volgens mij wel goed...

21 mei 2014 om 18:46

In 2011 werden onder andere Rekik, Kongolo, Ebecilio, Depay en Vilhena europees kampioen.

21 mei 2014 om 18:50

Ja, ook Boetius en Ake.

21 mei 2014 om 19:18

Willems ook

21 mei 2014 om 18:46

Die jongens kunnen zeker ballen! Let vooral eens op Nouri. Ik kijk m'n ogen uit bij dat ventje. Wordt een hele grote!

21 mei 2014 om 18:49

Als alles goed gaat dan worden Nouri,Schuurman, Veendorp echt absolute toppers. Verdonk, Slabbekoorn en van den Beek zijn ook grote talenten.

21 mei 2014 om 19:31

Lichting van 2011 is duidelijk getalenteerder dan die ik nu te werk zie gaan. Buitenspelers komen niet langs al vind ik die rechtsbuiten leuk. Wie is die spits van Nederland? Vind hem niet imposant eerlijk gezegd

Let op Brown, talentje is dat.

21 mei 2014 om 19:25

Prachtige voetballertje hoor, waar speelt hij? Ik hoor wba en Chelsea kocht hem voor een miljoen? Klopt dit? En vind die roberts ook leuk,speelt hij bij Everton?

21 mei 2014 om 19:47

Brown speelt inderdaad bij Chelsea en daarvoor speelde hij bij West Bromwich Albion, of hij 1 miljoen heeft gekost weet ik niet. Roberts speelt bij Fulham, niet bij Everton.

21 mei 2014 om 20:05

Bedankt voor de info! Chelsea koopt ook alles wat los en vast staat poehh

Tsja, weet niet echt wat zo'n wedstrijd of toernooi uiteindelijk zegt, gezien de leeftijd van die jongens. In ieder geval wel bemoedigend dat er in Nederland toch wel genoeg goede jeugd rondloopt. Helaas is dit EK winnen geen garantie

21 mei 2014 om 18:48

Het zegt inderdaad NOG niks maar het is wel leuk om naar te kijken de niveau is best hoog en het blijven getalenteerde spelers.

21 mei 2014 om 18:49

Klopt deels, deels kan zon toernooi dingen voorspellen en deels ook absoluut niet inderdaad. Na talent komt nog zoveel dingen kijken voor deze jongens. Blessure of visie van hun huidige club, werklust, etc etc.

Ik zit dit vooral voor die jongens als ervaring, hoe een toernooi in elkaar zit op internationaal vlak, het druk met media etc.

Nederland moet het duidelijk van hun techniek hebben terwijl de Engelsen zeer atletisch maar ook technisch best goed zijn. ik benieuwd of de spelers van Nederland elkaar weer makkelijk gaan vinden want als dat lukt zie ik ze hier zeker winnen.

de eerste wedstrijd gewonnen met 2-0.
ik ben bang dat ze deze wedstrijd nu te makkelijk opnemen , en daardoor verliezen!.

21 mei 2014 om 18:55

Zou kunnen, Engeland speelde toen met een B team, maar denk niet dat nl ze onderschat, maar dat Engeland vooral sterker is nu met de Sterkste opstelling..

Robberts, Solanke en Brown zijn zeer goede spelers. Vooral Robberts is echt heel goed. Speelde al mee met Fulham 1

Alleen maar onbekende namen voor mij behalve Van Den Beek en Nouri. Hoop wel dat ze kunnen winnen en een goede wedstrijd op de mat leggen. 3-0

Is de verdediging van Nederland talentvol? Ik ken werkelijk niemand van de verdedigingslinie (incl. keeper)

21 mei 2014 om 18:57

Van Osch; Psv
Ter Avest; FC Twente
Veendorp; FC Groningen
Verdonk; Feyenoord
Verloo; Vitesse

Verdonk en Ter Avest vond ik voorgaande wedstrijden het beste spelen.

21 mei 2014 om 20:00

Is ter avest een zoon van berthil?

21 mei 2014 om 18:58

Ken alleen de keeper en die heeft er behoorlijk wat uitgehouden dit toernooi. Speelt volgens mij in de B1 van Psv. De verdediging ken ik niet echt, maar maakte geen geweldige indruk op me tegen malta, erg slecht toen.

hebben ze de jeugd van malta betaald , om de tribune aan de over kant vol te krijgen??.

18;55 ik zit met een bak nootjes voor de buis,nu ff staan en volkslied mee bleren...enjoy the game

Het volkslied hoe zij het zingen lijkt wel een plaat achterstevoren gespeeld hahaha ff oefenen

Bergwijn, groot talent. Tegen schotland veruit de beste speler op t veld.

Haha ik dacht dat Nouri klein was, maar dat ventje naast hem is nog kleiner :D Iemand die weet wie dat was?

21 mei 2014 om 19:04

Haha, precies dat! Geen idee hoe die heet...

Edit: blijkbaar is het Verloo

Zijn die Engelsen echt 17? Wejooow.

Wat raden jullie me aan bij Eurosport: Engels of Nl's commentaar ?

21 mei 2014 om 19:04

Engels, zonder twijfel, die Nederlanders zijn drama..

21 mei 2014 om 19:09

Frans ook niet veel beter hier in België...

21 mei 2014 om 19:16

Inderdaad.. als je de andere wedstrijden hebt gezien met Nederlands commentaar heb je alle wedstrijden gezien, kun je net zo goed wat muziek op zetten. Inmiddels heb ik al 3x gehoord dat Bergwijn van PSV is, Schuurman van Feyenoord, Nouri van Ajax, Bilal van Twente en dat Engeland geluk heeft gehad tegen Portugal. Die man heeft echt niets anders te melden.

21 mei 2014 om 19:20

Ok. Ben overgeschakeld op Engels! Klinkt al stukken beter!

Wat een ukkies die Nederlanders hahaha.

Klein ventje naast nouri was verloo

Hopen dat Brown kan imponeren

21 mei 2014 om 19:07

Lijkt mij een type speler die er nu bovenuitsteekt letterlijk en figuurlijk door zijn fysieke voordelen op dit moment. Gaat het moeilijk krijgen als die voordelen in het echte voetbal niet meer zijn.

Zo, die ging er nog bijna in ook
Goede versnelling heeft die jongen

21 mei 2014 om 19:15

Vd Beek speelt een wereldpartij tot nu toe..

Weet iemand of paal op de bank zit ?

21 mei 2014 om 19:14

En wie er voor zit?

21 mei 2014 om 19:15

Ja Paal zit op de bank ja..

21 mei 2014 om 19:19

Ja, speelde ook niet erg sterk de afgelopen wedstrijden.

Haha, gekke scorpion

Vind de passing op het middelveld wel heel slordig, steeds balverlies.

Van de Beek is echt een toppertje. Is een type als Strootman. Toch een speler dat elk team nodig heeft.

21 mei 2014 om 19:22

speelt deze wedstrijd zeer matig , laat zich makkelijk passeren en leidt veel balverlies

21 mei 2014 om 19:27

Je haalt Schuurman en vd Beek door elkaar, Donny heeft nog geen balverlies geleden

Wat speelt NL weer saai, steeds naar achteren en dan een lange bal.

21 mei 2014 om 19:22

Middenvelders en aanvallers moeten beter bewegen, nu staan ze steeds gedekt, ondanks dat wel een aantal aardige acties voor de goal van Engeland gezien..

ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van het engels elftal ben

1 keer minder ben

De beste speler van dit toernooi is duidelijk: Brown

Die rechtsbuiten van Nederland is een leuke speler. Wie is die roberts?? Is die van Everton?

Slecht gedekt daar. 0-1

21 mei 2014 om 19:29

Ach zon goal is lastig te verdedigen, type scrumble goal, overigens terecht, vind Nederland uber saai spelen

21 mei 2014 om 19:32

Die fout begon al bij het wegkoppen. Heb er ook niks tegenop. Kwestie van concentratieverlies denk ik , want NL heeft wel hun goede momenten gehad. Hopelijk maken ze een goal zo.

21 mei 2014 om 19:39

Wie is die rechtsbuiten van Nederland? Weet je dat? Constant dreiging van hem en hij wordt dubbel verdedigd, geweldige talent!!

21 mei 2014 om 19:55

Nee dat weet ik niet.

21 mei 2014 om 19:57

Ould-Chikh

En zo sta je opeens achter. Wel heel slap verdedigd dit, iemand kan vrij inschieten op vijf meter

Wat slecht verdedigt.

Wat een fout van Schuurman, Ould-Chikh en Verloo, 0-1

21 mei 2014 om 19:38

Je vergeet Nouri

Hoe kan iemand zo aannemen daar? Dat mag nooit gebeuren!

Bah 0-1

Alleen Verdonk en die rechtsbuiten spelen goed. De rest speelt behoorlijk matig. Tweede helft Slabbekoorn er in!

De centrale krijgen steeds alle tijd en ruimte om in te dribbelen of op te lopen, gebeurt alleen zo ontzettend weinig...

Ach, we hebben wel vaker achter gestaan dit toernooi en toch alles gewonnen..

Lijkt Chelsea wel, de manier waarop Engeland voetbalt.

De commentator kan Nouri en Bilal niet uit elkaar halen

21 mei 2014 om 19:32

Vd Beek en Schuurman ook niet..

NL speelt matig vandaag.

De Engelse zit geen kleur of smaak aan, echt een kick en rush voetbal.

ik kijk nu een paar minuten, en ik snap echt nu al waarom er zoveel interesse in Veendorp is! wat een talent, hopelijk kiest hij de geleidelijke weg en beleven we er nog veel plezier aan.

21 mei 2014 om 19:42

Veendorp speelt niet zo geweldig hoor. Verdonk speelt wederom veel beter.

21 mei 2014 om 19:45

Indd die van Feyenoord is toch echt een stap verder hoor.

Die Ould-Chikh is zeker niet slecht. Enige die wat kan dreigen aan de bal.

Ik denk dat Nouri het niet gaat redden hoor. Hij heeft echt de fysiek van een 12 jarige en is ook wel een egoistje. Zijn techniek is wek uitstekend, maar daar alleen red je het niet mee. Ik kan hem wat dat betreft wel vergelijk met Maher.

Schuurman kan je vergelijken met Van Ginkel vorig jaar. Die moest op het EK ook opeens verdedigende middenvelder gaan spelen. Dat werkt niet. Schuurman moet ook gewoon op 10 of in de spits spelen.

21 mei 2014 om 19:42

Hoeft niet altijd fysiek te zijn, wat ene onzin. Kijk Modric ook een mager mannetje, maar onderschept wel de meeste ballen van allemaal.

21 mei 2014 om 19:55

Nee maar Modric kan nog wel wat. Met de fysiek van een klein kind kan je het nooit redden.

21 mei 2014 om 19:56

We gaan zien of Nouri het gaat redden of niet! Heb wel een paar wedstrijden van hem bekeken in de jeugd van Ajax, en het was een genot om het te zien spelen. iedereen is ook erg lovend over hem, en (volgens mij) zit het in z'n koppie ook wel goed. Hopen dat veel talenten van deze lichting weer internationale topspelers gaan worden!

Brutaal spelertje die Ould-Chikh, leuk om te zien haha.

21 mei 2014 om 19:42

Hij moet alleen op zijn rechterbeen trainen. Hij staat rechts maar doet echt werkelijk alles met links. Zelfs wanneer de bal voor zijn rechterbeen ligt geeft hij hem voor met buitenkant links.

21 mei 2014 om 19:47

Want Robben of Messi gebruiken hun rechter? Haha kom nou

21 mei 2014 om 19:54

Gebruiken hem wel ja. Robben niet vaak, maar steeds vaker. Bilal wil de bal nog niet eens aanraken in een dribbel met zijn rechtervoet.

Prachtgoal Schuurman! 1-1

Yessssssssssssssssssssssssssssss goal Orange...

1-1 schuurman, mooie pass ook van die donkere jongen.

Lekker, mooi opgezet ook, vooral de assist van Bergwijn..

Wat een goal! Bergwijn geweldig!

Uiteraard Schuurman. Zit ik net nog te vertellen dat hij gewoon veel verder naar voren gezet moet worden duikt hij opeens op in de spits en scoort hij

Lekkere 1-1 zeg! Ook echt een hele mooie timing, psychologisch gezien zo net voor rust

verdediging: achterin is Veendorp de man. Verloo speelt ook sterk op de linksback. Verdonk komt kracht tekort en zag er bij het doelpunt niet goed uit.

Middenveld: heel matig bij Nederland. Vooral verdedigend. Strooien met slechte passes en worden voorbij gelopen. Met name Schuurman speelt zwak ook al scoort hij wel.

Aanval: worden weinig kansen gecreëerd. Van Ould-Chikh komt het meeste gevaar. Owobowale als spits krijgt weinig ballen. Wel erg mooie pass bij de goal van Bergwijn.

21 mei 2014 om 19:45

Verdonk is toch echt de beste verdediger vandaag. Nouri is nog minder dan Schuurman vandaag.

21 mei 2014 om 19:52

Heb je Verdonk bij de goal gezien? Heel matig. Ook een aantal keer zo voorbij gelopen. Komt duidelijk kracht te kort. Als je dan Veendorp ziet dat is een wereld van verschil.

21 mei 2014 om 20:10

Moet zeggen dat ik totaal niet kapot ben van die Veendorp, vind het nogal een gehyped talent. Veendorp heeft een zeer zwakke trap in zijn benen, zijn lange ballen zijn echt van een dramatisch niveau. Daarnaast vind ik hem verdedigend ook gewoon niet goed genoeg, maar het zal wel bij gebrek aan beter zijn.

21 mei 2014 om 19:46

Nouri en Van de Beek ook even belichten? Voegen niks toe. Van de Beek is meneer 'balletje breed' en Nouri staat nooit in zijn positie. Leuke technicus hoor, maar hij heeft zo weinig fysiek dat hij weinig in zijn kracht komt.

Verdonk, Ter Avest en Verloo komen op alle fronten tekort. Schuurman moet! vanuit de '10' spelen met zijn scorend vermogen.

21 mei 2014 om 19:50

Van Beek speelt inderdaad ook niet goed en Nouri heb ik niet gezien. Schuurman zou inderdaad beter tot z'n recht komen op 10. Het is duidelijk geen verdedigende middenvelder waar hij wel begon.

21 mei 2014 om 19:47

jij bent echt een grap, het is toch echt duidelijk wie de zwakke schakel is bij Nederland en dat is toch echt Nouri, en ik vind die coach echt een grappenmaker als hij hem er niet uithaalt. Het is wel duidelijk dat Schuurman op 10 of in de spits hoort te spelen.

21 mei 2014 om 19:55

Jij bent een grappenmaker. Wie zette zojuist de aanval op. Nouri!!

21 mei 2014 om 20:44

Wie is gewisseld? Nouri, ik denk serieus dat Schuurmans verder is dan nouri

Lekker 1-1, mooie assist!

Schitterend doelpunt. Waar speelt die Bergwijn?
En als er mede-Belgen zijn, Zat België ook in dit toernooi of hebben ze zich niet gekwalificeerd?

21 mei 2014 om 19:43

De Belgen zijn uitgeschakeld door de Schotten in de kwalificatie

21 mei 2014 om 19:44

Jeugd van Psv, overgekomen van Ajax.

21 mei 2014 om 19:44

Ik dacht van niet.

21 mei 2014 om 19:45

Belgie deed niet mee voorzover ik weet

21 mei 2014 om 19:45

Psv, en België heeft zich idd niet gekwalificeerd..

21 mei 2014 om 19:50

Ok, allemaal bedankt
Een aantal aardige talentjes die er rondlopen bij jullie. Hoop dat Oranje deze beker pakt.

Prachtige assist, jezus!

Schuurman!! Wie gaf de assist?

21 mei 2014 om 19:52

Bergwijn volgens mij. Volgens mij.

Gelukkig herstelt Schuurman zijn foutje.

Heel fraai doelpunt! Maar wat zijn die Engelse ventjes sterk zeg. Onze jongens hebben het meer van de techniek. Heb een paar mooie acties gezien. Ben benieuwd wat de tweede helft brengt.

Bergwijn of lees ik nu niet goed?

21 mei 2014 om 19:45

Assist van Bergwijn, hele mooie actie. Goal van Schuurman

Wat een assist en wat een goal zeg!

Het zijn echt beesten die Engelsen. Zo sterk en snel.

Geweldig afgemaakt!, knap hoor!

Wat zijn de grootste talenten? Als het kan is positie, club en leeftijd ook handig. Alvast bedankt.

21 mei 2014 om 19:53

Mooie inspeelpass van nouri. Hij moet vaker de bal ophalen. Hij is diegene de de ruimtes voor de pass ziet en kan inspelen. De rest speelt de bal te vaak breed of lang.

21 mei 2014 om 20:11

Verdediging: Verdonk ofzo die ban Feyenoord.

Middenveld: vind persoonlijk Schuurman.

Aanval: rechts buiten, linksbenige speler ala Robben.

Ik vind die Ould chikh wel een mannetje zeg! Alleen weer heel weinig rendement. Nouri valt me ook weer tegen! Zou hem wisselen voor Slabbekoorn of Schuurman doorschuiven naar 10 en nouri eraf

Van de Beek speelt prima en Nouri aardig maar dit is bij lange na niet ze niveau wat die kan halen.

Owobowale vind ik de zwakste. Hopelijk komt Paal erin

21 mei 2014 om 19:53

Zou in plaats van Paal toch van der Moot laten spelen.
Die scoort bijna altijd, ook als invaller.

21 mei 2014 om 19:59

Ja die zou ik er sowieso in zetten. Is lang en aangezien oranje steeds de lange bal hanteert...

Heeft iemand een link voor een stream?

21 mei 2014 om 19:54

Het is live op eurosport!

21 mei 2014 om 19:54

En laat ik nou helaas niet de beschikking hebben over een tv op dit moment

Yes 1-1! Hele mooie aanval en gedurfd ook! Net ziek het terug in de highlights.

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Verdonk tegenover de langste speler van Engeland zetten bij een corner. Vind je het logisch dat hij dan een kopduel verliest.

Slabbekoorn erin zetten voor Nouri!

Van de Beek kan volgens mij een typetje Nigel de Jong worden. Verdedigend heel goed, hij onderschept veel ballen, maar voetballend is hij heel matig. Hij geeft alleen maar balletjes breed.

Veendorp is een beest van een kerel, daar kom je echt niet voorbij. Je ziet wel dat Engeland hem expres vrijlaat in de opbouw, want voetballend kan hij niet veel.

21 mei 2014 om 19:55

Van de beek voetballend matig gaat toch weg man

21 mei 2014 om 19:58

Duidelijk dat je vd Beek niet kent, is echt een type Strootman/schweinsteiger..

21 mei 2014 om 20:00

Klopt ik ken hem niet, maar van de wedstrijden die ik op dit EK heb gezien komt hij op mij meer over als een balafpakker dan een voetballer. Ergens anders kan ik mijn mening niet op baseren.

21 mei 2014 om 20:13

Speelt bij Ajax A1 wat verder naar voren tegenwoordig, op de positie van Klaassen.. Kan overigens ook prima als CVM spelen, dit systeem ligt hem niet zo, met de punt naar voren als half, dan moet hij eerder op 10..

Zelfs hier bashen mensen op de Ajacieden, Schuurman speelt zelf echt verschrikkelijk maar scoort wel. Nouri is niet goed, vind alleen Veendorp, Verloo en Ould-Chikh echt goed spelen.

21 mei 2014 om 19:55

Verloo valt wel mee

21 mei 2014 om 19:57

Schuurman speelt niet goed ja dat klopt, maar dan moet ik er wel bijzetten dat hij op een totaal andere positie speelt dan normaal. Bij Feyenoord speelt hij in de spits of op 10. Dan is het wel heel anders als je opeens als centrale middenvelder als box to box moet spelen. Dan is het niet heel gek dat hij af en toe een mannetje laat lopen. Je kan dat eerder een fout noemen van de coach.

21 mei 2014 om 19:59

Zeker! Met Veendorp toch echt als beste speler van Nederland

Owobowale is van Ajax toch?

21 mei 2014 om 19:59

Vitesse volgens mij.

21 mei 2014 om 20:05

Nee ado den haag

Laat maar, heb er al een gevonden. Scheelt trouwens niet veel of Engeland kan op 2-1 komen.

Nee van ADO den haag meen in..

Van Osch: degelijke keeper, goed meevoetballend, vind 'm in de lucht wat minder. Psv
Ter Avest: maakt een prima indruk dit toernooi. Aanvallende rechtsback. Twente
Veendorp: wordt enorm gehypt maar vind z'n handelingssnelheid in balbezit vrij laag. Verdedigend prima. Groningen
Verdonk: vind 'm beter dan z'n collega achterin. Zeer goede trap. Snel. Feyenoord
Verloo: Snel, goede voetballer, te klein, matig in duels Vitesse
Van de Beek: vandaag tot nu toe de beste. Goede pass, verdedigend uitstekend. Gele kaart kwam door iemands domme balverlies. Ajax
Nouri: zeer goede techniek, overzicht in orde, maakt het zichzelf soms te moeilijk, fysiek kan beter. Ajax
Schuurman: zeer intelligente speler. Goed gevoel voor ruimte, passing is wat minder. Uitstekende afmaker. Feyenoord
Ould Chik: goede passeerder, veel dreiging, maar ook een beetje een domme speler. Zoekt z'n back nog op als beide centrale verdedigers er recht achter staan. Beter z'n momenten kiezen. Twente
Owobowale: snap niet waarom ie speelt. Slechtste basisspeler wat mij betreft. Ado
Bergwijn: uitstekend toernooi. Opportunist. Goed schot, goede techniek, overal in de aanval inzetbaar. Soms een beetje oogkleppen. Psv.

Beetje mijn conclusie na dit toernooi. Alleen tegen Turkije niet gekeken.

21 mei 2014 om 20:03

Wat vond je van Berenstein? Die speelt namelijk bij Utrecht maar viel halverwege het toernooi geblesseerd uit. Ik heb het toernooi namelijk niet gevolgd maar ben wel benieuwd naar een talent van mn cluppie.

21 mei 2014 om 20:08

Heb 'm helaas maar een half uur gezien maar hij maakte een goede indruk. Sterk, snel, goed schot. Was soms nog een beetje blind in z'n acties net als Bergwijn, maar dat valt iemand aan te leren.

21 mei 2014 om 20:15

Oke, bedankt. Ik ga hem beter volgen in de toekomst.

Nederland moet een beetje uitkijken hoor. Alleen nog maar Engelse aanvallen tot nu toe. Hoe ging het eigenlijk in de 1e helft? Die heb ik gemist.

21 mei 2014 om 20:05

Eerste helft domineerde nl zonder echt tot grote kansen tot komen.

er moet echt een andere verdedigende middenvelder bij voor Nederland want Van de Beek en Schuurman verliezen alles.

Slabbekoorn mooi! Vleugelaanvaller commentator? Hij is toch echt een nummer 10

21 mei 2014 om 20:10

Speelt in de A1 toch vaak als linksbuiten?

21 mei 2014 om 20:14

Ja klopt, maar hij is van nature een 10. In de B1 speelde hij op 10, maar omdat hij vervroegd doorstroomde naar de A1 moest hij uitwijken naar de zijkant. Hij komt beter tot zijn recht al 10.

Slabbekoorn erin, nu gaat het gebeuren hoor!

wtf bergwijn eraf niet Owobowale

Waarom haalt hij Bergwijn eraf?

Slabbekoorn mag dan wel het grootste talent zijn in deze leeftijdscategorie, maar het is toch onbegrijpelijk dat die jongen consequent een paar kilo te zwaar is. Met zo'n instelling kan je het wel vergeten.

21 mei 2014 om 20:09

Zou aan zijn instelling kunnen liggen, maar sommige jongens zijn dan nog steeds in de groei en houden relatief lang het 'babyvet'. Hopelijk is het geen voorbode voor zijn verdere carrière.

21 mei 2014 om 20:11

Inderdaad zeg! Bij die nummer 3 heb ik trouwens ook het idee dat ie niet helemaal afgetraind is.

K*t wissel, bergwijn gaf nog een geweldige assist. Stekelenburg doet een Advocaatje in het klein.

Vind dit een vrij aparte wissel, vond hem net nog erg belangrijk bij de goal

Fysiek zijn die Engelsen wel al een stuk verder als Nederland zeg... En waarom Bergwijn eruit? Die speelde niet slecht toch?

Zoveel kansloze lange ballen gezien hé, dan speel je de Engelsen alleen maar in de kaart. Nouri speelt overigens ver beneden zijn niveau helaas.

Nouri vooral vergeten, dat jongetje loopt daar alsof hij a bij barcelona basisspeler is.

Commentator. Dat is hands (terugspeelbal) dombo, niet een overtreding. Die man snapt er echt niks van.

indirecte vrije trap op een meter of 5.5 Spannend!

Ow. Ik dacht een penalty. Maar het wordt een vrije trap. Scheids ging volgens mij in op aangeven van zijn assistent. Want hij liet eerst doorspelen.

Die commentator begrijpt er echt geen hol van. Verschrikkelijk irritant

Altijd leuk om te zien als Nederland het weer goed doet op een jeugdtoernooi. Twee jaar terug een fanstastische lichting gehad met onder andere Kongolo, Vilhena en Depay. Jongens die momenteel allemaal deel uitmaken van de voorselectie voor het grote Oranje. Dat geeft wel aan hoe snel het kan gaan in de voetballerij.

Voor jongens op de deze leeftijd is het het belangrijkste hun hoofd bij het voetbal te houden. Als dat zo blijft zal een profcarrière voor 6 à 7 van deze Nederlandse talenten in het verschiet liggen. Van beide landenteams verwacht ik van de volgende spelers dat ze ver zullen komen in het (inter)nationale voetbal.

Nederland:
- Veendorp (FC Groningen, centrale verdediger)
- Van de Beek (ajax, defensieve middenvelder)
- Nouri (ajax, aanvallende middenvelder)
- Schuurman (feyenoord, aanvallende middenvelder)
- Slabbekoorn (feyenoord, aanvallende middenvelder)
- Van der Moot (psv, spits)
- Ould-Chikh (FC Twente, buitenspeler)

Engeland:
- Woodman (newcastle, doelman)
- Roberts (fulham, buitenspeler)
- Brown (chelsea, buitenspeler/spits)
- Armstrong (newcastle, spits)

21 mei 2014 om 20:11

Hoezo noem je de aanvoerder Ryan Ledson niet? Hij is veruit de beste speler van Engeland en 1 van de beste ter wereld in deze leeftijdscategorie.

21 mei 2014 om 20:16

Weet iemand waar Dan Crowley is? Van Arsenal? Daar zat half Engeland vorig jaar achter aan toen hij nog bij Villa speelde. Grootste talent uit die jeugdopleiding.

21 mei 2014 om 20:13

Wat dacht je van Verdonk? Speelt een zeer sterk EK. PSV en Liverpool hadden voor dit toernooi al meer dan gemiddelde belangstelling voor Calvin. Gelukkig heeft hij pas een contract getekend bij Feyenoord.

Ow een vrije schop. Vast teruggespeeld op zijn keeper.

top redding!

Mooi die ontlading ook bij Van Beek, nu scoren Nederland en dan zijn ze geknakt!

21 mei 2014 om 20:14

Waarom ziet slabbekoorn er zo dik uit?

wat een briljante redding!

Waarom zijn de trainingspakken en shirt 'oud'?

21 mei 2014 om 20:15

Viel mij ook op.

Oh, haalde Owobowale in de war met Owusu(ongeveer zoiets).

Nouri moet er echt af. Je mist gewoon een middenvelder. Schuurman doorschuiven naar 10 want komt verdedigend te kort.

Nouri eraf, viel best tegen vandaag.

Nouri haalde niet zijn niveau vandaag jammer maar we weten wat die kan

21 mei 2014 om 20:16

Jij wel, maar de niet ajaxvolgers niet . Op dit EK heeft hij niet veel laten zien en zo komt voor mij zijn grote talent een beetje als overdreven over. Ben benieuwd wat hij in de toekomst kan brengen.

Het lijkt wel of Slabbekoorn het broertje is van Willy Wartaal.

Wat speelt Oranje onthutsend zwak, ieder bal word kinderlijk weggegeven.

21 mei 2014 om 20:26

het is toch wel weer knap dat die nederlandse jeugdelftallen steeds weer in de finale komen van een groot toernooi,er zullen allerlei scouts op de tribune zitten om deze jonkies binnen te halen.

Slabbekoorn de nieuwe Zeefuik Is toch geen gezicht man, hij zou toch echt minder frikandellen moeten gaan eten.

21 mei 2014 om 20:29

Lijkt inderdaad heel erg op hem!

Nouri er gelukkig af. Waarom speelt Van der Moot niet basis? Heeft echt een neusje voor de goal.

Fysiek hebben de Engelsen echt niks te duchten van de Nederlanders. Het lijkt soms net 2e jaars A tegen eerste jaars B junioren.

Oranje begint wat beter te spelen.

Die invaller voor Nouri, waar komt hij te spelen? Is Schuurman nou eindelijk doorgeschoven naar de 10 of nog steeds niet?

21 mei 2014 om 20:29

Nee, ik denk Paal voorin en Slabbekoorn op 10..

slechte vrije trap van van de beek, ik vind hem overigens wel goed spelen!

Het is me een raadsel waarom die Owobowale nog op het veld staat.

Wat een rot bal weer, lijkt nergens na het voetbal van Oranje.

Ik neem aan dat het penaltysyndroom van Engeland ook doorstroomt in de jeugd

Ik vind beide ploegen matig spelen. Er zit een hoop spanning op zo te zien. Ik denk wel dat die Engelsen het gaan winnen. Meer dreigend.

Wat schiet je ermee op met die lang ballen Oranje?

Schuurman is ook geen spat veranderd de afgelopen 7 jaar

http://www.tsv-juniorcup.de/e-on-
junior-cup-2007/teilne
hmende-mannschaften/feyen
oord- rotterdam-gruppe-a/

Ik wist trouwens niet dat Bilal Ould Chick bij Feyenoord vandaan komt.

Mensen zaten hier op Nouri te bashen maar niemand speelt beter dan Nouri

21 mei 2014 om 20:31

Geweldig talent maar het kwam er deze keer niet uit (en eigenlijk tegen Schotland maakte hij de verwachtingen ook niet helemaal waar).

21 mei 2014 om 20:35

Klopt, maar wie wel en we moet nou niet doen of die slecht was. Hij was een beetje onzichtbaar

Pff, typisch Ould-Chikh.
Twee afspeelmogelijkheden en dan van 25m hoog overen naast knallen....
Best een uitstekende speler maar soms wel erg blind.

21 mei 2014 om 20:35

Eens! Je ziet dat hij veel talent heeft, maar hij moet nog veel leren. Jammer dat hij zo egoïstisch is.

Je kunt goed het verschil in opleiding zien, Nederland wil (te) veel opbouwen vanuit achter, dus spelen ze die bal maar rond. Engeland is echt Kick en rush, met aansluitende middenvelders. Interessante wedstrijd zo met deze twee verschillende tactieken.

Willy Wartaal is veels te traag met z'n bierbuik

21 mei 2014 om 20:36

Het is onder de 17, zij mogen nog helemaal geen bier .

21 mei 2014 om 20:38

Moet je nagaan hoe traag hij wordt als hij een paar jaar ouder is

Van de Beek duidelijk vandaag de beste man

21 mei 2014 om 20:35

Heeft zich goed hersteld inderdaad de tweede helft. Net zoals Schuurman die beter tot z'n recht komt voorin in plaats van verdedigende middenvelder.

21 mei 2014 om 20:37

Het is ook een domme fout om Schuurman als verdedigende middenvelder neer te zetten. Schuurman speelt bij Feyenoord in de spits of op 10. Dan is het vragen om problemen als je hem verdedigend neerzet. Net als dat Van Ginkel als verdedigende middenvelder werd neergezet op het EK onder 21 vorig jaar.

21 mei 2014 om 20:36

straalt als enige echt iets uit. Persoonlijkheid, over mijn lijk mentaliteit... Vind dit een goede speler.

Die back van engeland speelt goed, evenals die gomes, de cv.

Slabbekorn, wat een matige speler zeg. Kan nog een bal aannemen.

Dat was toch eindelijk een aardige kans...

Pfff 1 op 1 verprutst... Hopelijk wordt er nog 1 in geknald door Nederland maar daar is denk net te weinig tijd voor....

Lekker balletje van Schuurman.

Mooie aanval! jammer van de afronding. Goed onderschept en over 3 schijven de spits voor de goal gezet.

Toch apart dat de slotfase zo open is, bij de profs zijn die minuten voor een penaltyreeks altijd een kwestie van geen tegengoal krijgen ipv 'm zelf proberen te maken.

Ik zou Schuurman Verdonk Van de Beek Veendorp en Van der Moot aanwijzen

Krijgen we verlenging of is het direct strafschoppen nemen?

Maakt niet uit wie hem van Nederland schiet. Engeland kan toch geen penaltys nemen.

penalty's meteen? Geen verlenging?

Meteen penalty's?

Slecht genomen penalty, hij keek niet eens naar de keeper

nederland mist. 1-0 voor engeland

Van der Moot mag op z'n website zetten dat penalty schieten niet z'n skill is

Ik wil de beste voetballer ter wereld worden. Hij heeft geen bal geraakt Van der moot.

Van der Moot pleegde een telefoontje met zijn aanloop.
Slecht genomen penalty.

Nu is het 2-1 goed geschoten penalty van Nederland

Vervelende stuit daar net voor de doellijn

Nederland mist de tweede, staat nu 3-1 voor engeland en zij zijn weer aan de beurt

Engeland verdiend gewonnen.

Nederland en penalties he... Kansloos weer. Hoe moeilijk kan het zijn?

21 mei 2014 om 20:50

Zelfs niet eens tegen de Engelse die het nog slechter doen normaliter in de penalty,s series. Die keeper gaat ook als een zoutzak naar de hoek.

Wat een matige keeper houd niets tegen zelf de houdbare penalty,s.

Die keeper zit overal net niet goed bij terwijl de ballen nou niet heel ver in de hoek gaan. Zal wel met de lengte en leeftijd te maken hebben

Overal ja Engeland kan geen penalty's nemen maar Nederland ook niet hoor.

Dit is de slechtste commentator die ik ooit heb gehoord.

Nederland en penalty's he... blijft een moeilijkheid.

Engeland gefeliciteerd! Als deze namen over 5 jaar nog een keer tegen elkaar spelen zal nederland wel winnen. Wij hebben de betere voetballers. Engeland heeft eigenlijk alleen fysiek.

Je kunt vroeg genoeg beginnen met het oefenen op penalties......

Zonde zonde zonde, met name voor die 17-jarige knapen.
Maar in ieder geval lopen er toch een paar bij die beslist zullen slagen in het Betaald Voetbal.
Dus de toekomst ziet er niet zo slecht uit.

De Bergwijn-wissel begrijp ik nog steeds niet.
Typisch een Advocaatje....

Slechte wedstrijd. Jammer dat de beste speler van Oranje dit toernooi (Verdonk) heeft gemist. Die keeper van NL is 10x niks.

De Oranje keeper mag je ook deels aanrekenen op de verloren penalty,s reek, wat een zoutzak, nog erger dan Issakson.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren