Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Overmars maakt zich geen zorgen: 'Bij Augsburg werd hij verkeerd gebruikt'

Laatste update:

Ajax heeft zich voor volgend seizoen versterkt met niet een, maar twee nieuwe spitsen. Richairo Zivkovic is overgenomen van FC Groningen en Arkadiusz Milik wordt volgend seizoen gehuurd van Bayer Leverkusen, met een optie tot koop. De Pools international heeft de laatste anderhalf jaar nauwelijks gescoord, maar Marc Overmars van Ajax maakt zich daar geen zorgen over.

/

Milik ging in januari 2013 naar Bayer Leverkusen en scoorde in zes invalbeurten niet voor deze ploeg. Vervolgens werd de aanvaller verhuurd aan FC Augsburg en voor die ploeg maakte hij in het afgelopen seizoen maar twee goals. "Maar bij Augsburg speelde hij meer 'op 10', terwijl het een echte '9' is", vertelt Overmars aan Ajax TV. "Als je goals wil maken, moet je wel rondom de zestien staan. Bij Ajax is de kans dat je voor het doel komt groter dan bij Augsburg."

"Natuurlijk hebben we met Zivkovic een talent binnen gehaald, maar die moet je de tijd geven", vervolgt Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax. "Milik kan er direct staan: hij is twintig jaar, Pools international en is fysiek sterk." Volgens Overmars zijn Milik en Zivkovic twee totaal verschillende type spelers, maar vult dit elkaar juist prima aan.

Denk je dat Arkadiusz Milik het gaat maken bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Ajax slim is halen ze na Zivkovic en Milik ook Kostic.

18 mei 2014 om 21:57

We hebben meleg, fischer en kishna al

18 mei 2014 om 22:08

Meleg gaat naar FC Groningen

18 mei 2014 om 22:17

Voor zover ik weet gaat meleg alleen op huurbasis naar Groningen zonder optie tot koop ?
Of zijn daar veranderingen in gekomen zou het wel zonde vinden is een groot talent

18 mei 2014 om 22:35

Dat is volgens mij nog niet zeker.

19 mei 2014 om 19:50

is nog niks officieels over hoor. Meleg zelf ontkende het en lijkt me dat hij gewoon voor het eerste wilt gaan..

18 mei 2014 om 21:57

Ze willen toch nog iets op de vleugel dus dan is kostic top. Ook handig als t een keer niet loopt met milik dat ze dan zivkovic brengen want hij en kostic voelen elkaar wel aan.

18 mei 2014 om 22:02

Komt door jullie goede talenten scouts dan.

18 mei 2014 om 22:05

Haha. Grappig maar uiteindelijk valt het wel mee welke spelers van Groningen naar Ajax gingen. Alleen in 2007 (rond die tijd) waren het er ineens 3.

18 mei 2014 om 22:05

en maken er dan superspelers van ja Maar Kostic is een goede optie. Meleg is geen optie, speelt waarschijnlijk bij Groningen komend seizoen.

18 mei 2014 om 22:08

Classonglass.
Begin om Ajax te janken; of wacht dat doe je meestal ook.

Snap eerlijk waar niet waarom je zoveel Ajax topics blijft bezoeken als je alleen maar jankberichtjes komt plaatsen.

On: deze jongen heeft sechte statistieken, maar aan de verhalen van poolse kenners te horen kan hij echt een behoorlijk potje ballen. Hopelijk gaat hij komend seizoen flink verrassen!

18 mei 2014 om 22:18

@classongrass: Zeuren wij dan ook over Bizot, Burnet en Kappelhof? Jullie hebben ook redelijk wat spelers van ons rondlopen

18 mei 2014 om 22:36

Ah daar is hij weer.
Alleen ajax afzeiken en dan weer weg.
Zonder ook maar iets nuttigs gezegd te hebben.

18 mei 2014 om 23:19

kostic moet eerst leren fatsoenlijke voorzetten te gaan geven, want de helft komt niet aan.

18 mei 2014 om 23:31

Toevallig de voorzet gemist van Kostic op Zivkovic? Het is alleen jammer dat Zivkovic niet met zijn rechter schoen de bal in de goal kon tikken.

19 mei 2014 om 06:53

Eens! Kostic is een uitzonderlijk goede speler. Eentje met een perfecte voorzet.

19 mei 2014 om 08:10

Wat willen ze eigenlijk gaat doen met sigtorson ? Als je zulke spelers haalt denk ik wel dan ze voor de basis zijn of niet ?

Een mislukt speler uit een andere competitie kan gemakkelijk in Nederland slagen. Dus ik verwacht veel van hem.

18 mei 2014 om 22:13

Mislukt.. half jaartje Leverkusen direct na de overstap uit Polen, een stap die gigantisch is en daarna 1 seizoen bij een counter team met 6 spitsen..

19 mei 2014 om 15:22

Matig management heeft hij dan, waarom kies je voor Ausgburg...

Gaat zivkovic dan vooral spelen bij de beloften a la van der hoorn. Omdat Overmars zegt dat hij tijd nodig heeft...?

18 mei 2014 om 22:21

Ik denk zelf dat het weer een scenario wordt als dit jaar met Sigi en de Jong/bojan. Gewoon lekker rouleren met z'n 2en.

18 mei 2014 om 22:24

Wel een paar wedstrijden, geloof dat hij vooral invalbeurten gaat maken

Nu alleen een nog een echte rechtsbuiten en een nieuwe en dan misschien nog een paar aankopen voor de breedte.

Ikzelf ben wel benieuwd naar Arkadiusz Milik, want ik weet nog voordat hij Bayer Leverkusen ging, dat hij werd vergeleken met zijn landgenoot Robert Lewandowski.

Hopelijk weet hij die vergelijken bij Ajax eer te doen, want dan gaan we nog veel plezier aan Milik beleven bij Ajax.

Ikzelf hoop dat Ajax laat gaan, zodat er geld en salaris vrijkomt voor eventuele nieuwe aankopen (er staan er ook spelers bij die sowieso al zullen vertrekken of bij Jong Ajax spelen):

- Jody Lukoki.
- Gino van Kessel.
- Geoffrey Castillion.
- Joeri de Kamps.
- Ilan Boccara.
- Sven Nieuwpoort.
- Danzell Gravenberch.
- Marvin Höner.
- Jordi Bitter.
- Derwin Martina.
- Bas Kuipers.
- Branco van den Boomen.
- Djavan Anderson.
- Tobias Sana.
- Siem de Jong.
- Kolbeinn Sigþórsson.
- Christian Poulsen.
- Kenneth Vermeer.

Ikzelf zou me dan versterken met deze spelers:

- Een ervaren derde keeper. Daar kan ik niemand voor bedenken, maar Jasper Cillessen wordt dan de eerste keeper, Mickey van der Hart de tweede keeper en de ervaren aankoop de derde keeper.
- Kamohelo Mokotjo als nieuwe middenvelder. Dan heb je in ieder geval iemand met body, loop- en prima voetballende vermogen rondlopen. Ik denk dat Daley Blind en Davy Klaassen daardoor dan ook beter zullen spelen. Dus ongeveer net als twee jaar geleden bij Feyenoord: Karim el Ahmadi deed al het 'vuile werk' om het maar zo te noemen en Clasie (in dit geval dus Blind) en Bakkal (in dit geval dus Klaassen) profiteerden er uitstekend van en speelden uitstekend.
- Bilal Başaçikoğlu als nieuwe rechtsbuiten. Zo kan er op het middenveld gerouleerd worden tussen bijvoorbeeld Davy Klaassen en Lasse Schöne en op rechtsbuiten bijvoorbeeld tussen Başaçikoğlu en Schöne en dat is ook wel nodig, aangezien Ajax aankomend seizoen in de Knvb beker, Eredivisie en Champions League zal spelen. Dan is het dus wel handig om een redelijk brede selectie te hebben, om te rouleren.
- Richairo Živković, is al binnengehaald.
- Arkadiusz Milik, is al binnengehaald.

Ikzelf zou dan in deze opstelling spelen (zie opstelling).

Ik zou Mike van der Hoorn boven Joël Veltman verkiezen, want Veltman, vind ik, niet echt veel bijzonders. Ja, hij heeft een goede wedstrijd in de Champions League gespeeld tegen Celtic, maar daarna was het wisselvallig.

Verdedigend, vind ik, hem echt gewoon letterlijk slecht. Als hij een spits tegenover zich heeft staan die fysiek sterk is, dan verliest hij al zijn duels en dat kon je bijvoorbeeld goed zien in de wedstrijd tegen Feyenoord.

Hij had een keer gescoord, maar dat was ook echt gewoon letterlijk het enigste wat hij goed had gedaan. Alle fysieke- en kopduels die verloor hij van Graziano Pellè en hij liet Pellè ook best vaak vanuit zijn rug lopen.

Mike van der Hoorn heeft dit jaar niet veel gespeeld, maar ik denk en hoop dat dit meer een jaar voor hem was van wennen en aanpassen en ik hoop dat hij er aankomend seizoen staat en het waar zal maken.

Cillessen
v.Rhijn
vd.Hoorn
Moisander
Boilesen
Klaassen
Blind
Mokotjo
Basaçikoglu
Milik
Fischer
18 mei 2014 om 22:27

Verstand van voetbal heb je zeker. Alleen snap ik je keuze voor mokotje niet

18 mei 2014 om 22:53

@ Foreveragunner,

Dat leg ik juist uit in dat stukje dat ik Mokotjo als aankoop wil hebben. Hier heb je dat stukje nogmaals:

' - Kamohelo Mokotjo als nieuwe middenvelder. Dan heb je in ieder geval iemand met body, loop- en prima voetballende vermogen rondlopen. Ik denk dat Daley Blind en Davy Klaassen daardoor dan ook beter zullen spelen. Dus ongeveer net als twee jaar geleden bij Feyenoord: Karim el Ahmadi deed al het 'vuile werk' om het maar zo te noemen en Clasie (in dit geval dus Blind) en Bakkal (in dit geval dus Klaassen) profiteerden er uitstekend van en speelden uitstekend '.

Ik hoop dat je nu inziet en begrijpt waarom ik Kamohelo Mokotjo erbij wil hebben.

18 mei 2014 om 22:32

Mooi om te zien dat jij als Ajacied nog vertrouwen hebt in v.d. Hoorn. Ben van mening dat deze jongen veel te vroeg is afgeschreven en dat hij veel pech heeft gehad. Vond hem bij mijn cluppie altijd degelijk/goed verdedigen. En ik denk dat er nog genoeg rek in zit om een stabiele cv van te maken.

18 mei 2014 om 22:58

@ Bestille,

Ja, ik heb nog vertrouwen in Mike van der Hoorn en van der Hoorn is dan misschien niet de beste voetballende verdediger, vergeleken met bijvoorbeeld Joël Veltman, maar hij is verdedigend, koppend en fysiek veel sterker en beter als Veltman.

Veltman is opbouwend een prima speler, maar verdedigend, vind ik, Veltman gewoon letterlijk niks en in dat op zich heb ik het vertrouwen in van der Hoorn.

Een verdediger hoeft niet een mannetje te passeren of een mooie pass te geven of wat dan ook (zoals Veltman doet of probeert te doen), maar moet juist ervoor zorgen dat de tegenpartij niet scoort.

18 mei 2014 om 23:57

Hoe kan je van de Hoorn nou een betere verdediger noemen? Sinds hij bij Utrecht zo opgehemeld is heeft ie werkelijk waar niks meer gepresteerd. Te onzeker en maakt echt grove blunders. Voetballemd brengt ie al helemaal niks. Geef mij Veltman maar. Maakt ook nog wel foutjes maar zie daar veel meer potentie in.

18 mei 2014 om 23:58

Ik heb zelf niet zo heel veel vertrouwen in van der Hoorn aangezien ik in dat soort verdedigers niet echt zie hoe ze nog kunnen verbeteren maar ik heb het liever dan Veltman
Dat zeg ik al sinds hij mocht gaan spelen in het eerste
Je kon zien dat hij geen druk aankan en zeer veel ruimte nodig heeft
Maakt ook veel fouten
Verschrikkelijke verdediger vind ik Veltman
Snap ook niet waarom hij nog steeds zo heilig na al die fouten maar Denswil mag van iedereen weg door 2 wedstrijden terwijl hij zeer goed was de laatste jaren in de jeugd en in het eerste voordat Veltman terug kwam van blessure

19 mei 2014 om 03:35

Bestille

Hier is nog een Ajacied die nog vertrouwen heeft in Mike, tegenwoordig lijken nieuwe spelers geen tijd meer te mogen krijgen bij een nieuwe club.ik doe niet mee aan die waan van de dag.

19 mei 2014 om 03:35

Bestille

Hier is nog een Ajacied die nog vertrouwen heeft in Mike, tegenwoordig lijken nieuwe spelers geen tijd meer te mogen krijgen bij een nieuwe club.ik doe niet mee aan die waan van de dag.

19 mei 2014 om 09:02

@ Jefe24,

Sinds wanneer moet een centrale verdediger dan kunnen voetballen? Zolang hij ervoor zorgt dat de tegenstander niet scoort, is het toch goed?

En dat is juist het probleem van Joël Veltman, vind ik: voetballend is Veltman de beste verdediger van Ajax, vind ik, maar verdedigend, vind ik, Veltman erg matig en in het verdedigende opzicht is Mike van der Hoorn beter.

Een verdediger hoort te verdedigen, ervoor te zorgen dat de tegenstander niet scoort en zo nu en dan mee naar voren bij bijvoorbeeld een corner, lengte hebben en fysiek redelijk sterk zijn.

Dat heeft van der Hoorn, ten opzichte van Veltman, wel allemaal.

18 mei 2014 om 22:33

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik een keer gelezen dat Basaçikoglu niet meer (terug) naar Ajax wilde. Ik zou Mokotjo ook graag zien. Ik hoop dat er een goede lcv wordt gehaald als Moisander vertrekt.

18 mei 2014 om 22:52

@ -World-,

Ik had precies hetzelfde gelezen over Bilal Başaçikoğlu, maar niet geschoten, is altijd mis.

18 mei 2014 om 22:39

@rochester ik ben het bijna met je eens ik snap alleen niet wat jij met Basaçikoglu wilt bereiken, we hebben met Kishna op de rechter kant een veel gevaarlijkere aanval.

Fischer - (zivkovic/milik) - Fischer

ik denk dat Fischer een slecht jaartje heeft beleeft maar dat hij volgend seizoen iedereen gaat bewijzen dat hij een enorm talent is.

18 mei 2014 om 22:50

@ Xmagnetron,

Twee keer Viktor Fischer op rechts en op links, terwijl je maar een Viktor Fischer bij Ajax hebt.

Ricardo Kishna zou eventueel op rechts kunnen spelen, maar hij is een linkspoot. Zo nu en dan zal het wel kunnen, maar ik weet niet zeker of het verstandig is om een linkspoot aan de rechterkant op te stellen.

Dat kon je bijvoorbeeld goed zien met Derk Boerrigter destijds: een linkspoot op rechts en hij kwam er niet echt uit de voeten, maar dat neemt niet weg dat ik Kishna geen talentvolle speler vind.

Integendeel zelfs, Kishna is echt een fantastische flankspeler, maar ik zou hem aankomend seizoen ook nog rustig laten wennen aan het niveau bij Ajax.

Want er kunnen dan drie dingen met Kishna gebeuren:

- Als hij aankomend seizoen een basisplaats krijgt, dan kan hij het in zijn eerste seizoen net zo goed doen als Viktor Fischer, maar in het seizoen daarna net zo matig doen als Fischer. Fischer herpakt zich waarschijnlijk wel, maar je gaat toch anders voetballen dan ervoor, mede doordat er een bepaalde druk bij je licht.
- Als hij aankomend seizoen een basisplaats krijgt, dan kan hij net zo goed presteren als Zakaria Bakkali, maar na een aantal wedstrijden erg hard terugvallen en dan bijna niets meer spelen.
- Als hij aankomend seizoen een basisplaats krijgt, dan kan hij ook meteen een aantal jaar goed presteren en helemaal niet meemaken wat Fischer en Bakkali wel hadden.

Het is dus net maar wat voor ontwikkeling Kishna door zal maken, want hij kan al deze drie scenario's meemaken.

18 mei 2014 om 22:39

Mokotjo halen op basis van een paar leuke wedstrijden.
Dat moet je niet doen.
Kan je beter serero houden.
Zelf verwacht ik dat andersen dit jaar gaat knallen op het middenveld.
Dat is zo een heerlijke voetballer om te zien spelen.

18 mei 2014 om 22:55

@ Wve,

Op basis van een paar leuke wedstrijden? Nou nee, Kamohelo Mokotjo heeft het grootste gedeelte van het seizoen gewoon erg goed gespeeld en hij zorgde samen met Mateusz Klich en Mustafa Saymak voor een zeer stabiel middenveld bij PEC Zwolle.

19 mei 2014 om 07:09

Ja en als hij onder de ondergrens ging was het gelijk heel slecht.
Mokotjo is niet het niveau wat ik bij ajax wil zien.
En het is ook een totaal nutteloze aankoop en druist tegen het beleid in.

18 mei 2014 om 22:45

Ik denk dat ze nog even wachten met Sporkslede. Hij zat dicht tegen het eerste aan maar heeft dit seizoen veel pech met blessures. Daarnaast denk ik dat je met Becker, Meleg en eventueel El Ghazi genoeg spelers hebt die rechtsbuiten kunnen spelen. Voor de rest ben ik het met je eens.

18 mei 2014 om 23:29

Bilal Başaçikoğlu zei dat hij niet naar Ajax wou omdat hij er al 2x is weggestuurd.
Mokotjo zie ik het niet in zitten. We hebben blind op CVM en met Bazoer hebben we een prima back-up.

VD Hoorn naast Moisander zetten en Veltman naast Denswil. Heb je een beest en een opbouwer. En daarmee rouleren.

19 mei 2014 om 00:18

@rochester; ik ben het helemaal met je eens. Bilal als gewenste rechtsbuiten. Of Kostic. Mokotjo als aanvulling op het middenveld. En als 2e/3e keeper Dorus de Vries, Boer of Ten Rouwelaar halen. Én idd Van der Hoorn het vertrouwen geven !!

Eerst zien dan geloven.

Overmars heeft er al een aantal keer behoorlijk naast gezeten. Met aankopen als Sana, Vd Hoorn (4 miljoen!!!!!) en Duarte. Ook huurlingen Cuenca en Bojan hebben aardig wat gekost, maar weinig klaar gespeeld. Nu wordt er een onbekende 20-jarige Poolse spits gehuurd die bij Bayer Leverkussen niet speelde en bij de club die hem huurde (augsburg) ook nauwelijks. Ik laat me wel verrassen, we hebben gelukkig met Zivkovic in ieder geval een goed alternatief achter de hand.

18 mei 2014 om 23:19

Maar met Poulsen en hoessen had ie toch wel goede bankspelers gehaald.

18 mei 2014 om 23:28

@ poilut

Hoesen? Hoesen is in alles te licht bevonden en geheel terecht. Overmars heeft er tot nu toe met spelers die hij direct voor de eerste selectie haalt vaker naast gezeten dan dat hij het goed had. Hij heeft dus nogal wat te bewijzen en ik ben eerder sceptisch dan opportunistisch als Overmars komt aanzetten met een onbekende voetballer.

19 mei 2014 om 00:12

Laten we Van der Hoorn en Duarte gewoon de tijd geven. Na de komende voorbereiding weten we meer. Betreffende milik; ik ken de speler ook niet. Maar Leverkusen heeft niet voor niets zoveel betaald voor een jonge international. En Augsburg staat niet bekend om zijn avontuurlijke speelwijze. Laten we met Milik vooral even afwachten voordat we hem al afkraken !!

19 mei 2014 om 00:12

Hen_nie

Overmars haalt deze spelers op basis van scout raporten ( mag ik aannemen toch?) en hij had eerder gezegd dat ze Milik al een aantal jaar gevolgd werd. Je kan dus moeilijk Overmars afrekenen op de aankopen. Ja, hij heeft het laatste woord om een speler wel of niet te kopen maar hij mag er toch ook vanuit gaan dat zijn scouts goed werk leveren. Mochten er teveel miskopen bij zitten dan ligt dat eerder aan de scouts dan aan Overmars

19 mei 2014 om 10:32

@ Fcbogarde

Met betrekking tot Duarte ben ik het met je eens, al is dat net als Serero geen speler die zoals Eriksen het verschil maakt op een hoog niveau. Ik kraak nergens Milik af, ik zeg alleen dat ik het eerst moet zien en dan geloven. Ik laat me liever verrassen dan mee te gaan in allerlei verwachtingen. Wie weet hebben wij na Guidetti en Pelle bij Feyenoord ook eens een goedkope voltreffer in de spits.

@ Corona

Overmars is eindverantwoordelijk voor het beleid. Daarvoor wordt hij betaald en dat is ook zijn functie. Hij moet onder andere de scouting coördineren en beoordelen. Ik denk overigens niet dat Overmars spelers koopt die hij zelf niet in actie heeft gezien. Hij heeft echter te vaak mis gezeten in zijn nog korte periode bij Ajax. Hopelijk komt daar verandering in.

Een speler die niet goed genoeg wordt bevonden door leverkussen gaat naar ajax . de nr1 van Nl. ,hoogstwaarschijnlijk als eerste spits zoals het er nu uit ziet
zegt veel over hoe het met de eredivisie is gesteld.

19 mei 2014 om 00:10

Je hebt wel een aardige tijd onder een steen geleefd als je nu pas inziet dat de nummer vier van de Bundesliga van een hoger niveau is dan de Eredivisie.

19 mei 2014 om 15:25

Of hij leeft zijn leven als zijn grote held, dat zou ook wat verklaren.

Laten we maar gewoon afwachten wat Milik ons zal brengen, heb wel vertrouwen in het technische hart.

Is heel gemakkelijk om iemand af te branden, geef die jongen gewoon een wedstrijd of 15 de tijd om te laten zien wat hij kan.

19 mei 2014 om 01:29

Leeuw, laat me niet lachen. Overmars stak zich zelf een veer in zijn kanaal toen Ajax voor Bojan koos. Bojan werd structureel misbruikt door het Technisch Hart. Overmars dacht dat een huurling van Barcelona het verschil kon maken als flankspeler. Dezelfde Overmars durft nu te beweren dat Milik bij Augsburg verkeerd is gebruikt. Het wordt tijd dat Overmars is een keer in de spiegel kijkt. na zijn inschattingsfout met Bojan!

19 mei 2014 om 09:33

Maar over Milik heeft hij gelijk.

19 mei 2014 om 15:14

Zlatan was ook niet direct een basisspeler en kijk wat voor god het nu is!!

Het is te hopen dat Overmars deze transferperiode met goede versterkingen komt. Want tot nu toe ben ik verre van hem onder de indruk. Gezien de feiten kan je alleen maar concluderen dat de afgelopen jaren Ajax individueel over het geheel alleen maar zwakker is geworden i.p.v. sterker. Gelukkig voor Overmars hebben de kampioenschappen veel verbloemd.

De enige speler die van toegevoegde waarde was voor Ajax was Poulsen. Maar met spelers als bijvoorbeeld Hoessen (ajax onwaardig), van der Hoorn (aangekocht als directe versterking maar volledig gefaald), Bojan (pech blessures wel kwaliteit), Duarte (komt tekort voor Ajax), etc... Dat lijstje is echt zeer matig te noemen.

Qua aankoop van Zivkovic voor de toekomst lijkt mij een goede zet. Maar het gaat in het voetbal ook om de korte termijn en dan is Milik gezien zijn statistieken als een directe versterking voor mij een grote vraagteken. Hopelijk verrast hij straks een ieder maar dat zou dan meer geluk zijn dan wijsheid.

Ik hoop toch dat Overmars met nog 2 versterkingen weet te komen dat vooraf meer vertrouwen geeft dan Overmars tot nu toe heeft gedaan. Dat iemand kan mislukken is part of the deal en altijd een risico van een club. Maar je kan als technische staf toch wel proberen zoveel mogelijk uit te sluiten?

Natuurlijk kan je als club af en toe een gokje wagen met een speler die goedkoop is. Maar in mijn ogen gokt Overmars teveel en zal hij toch een keer met een directe versterking moeten komen dat het publiek enig vertrouwen vooraf geeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren