Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Interesse in uit de gratie geraakte Ajacied: ‘Uit Zweden en Nederland’

Laatste update:

Ajax nam Tobias Sana in de zomer van 2012 over van IFK Göteborg en in zijn eerste maanden in Amsterdam maakte de 24-jarige vleugelaanvaller een prima indruk. Hij werd zelfs opgeroepen voor de nationale ploeg van Zweden, maar inmiddels is hij op een zijspoor beland. Sana maakt zijn minuten bij Jong Ajax en de kans is groot dat hij in de zomer vertrekt.

/

Zaakwaarnemer Anders Karlsson laat aan Fotbollskanalen weten dat er interesse is van diverse clubs. “Alle voetballers willen minuten maken. Als dat niet het geval is, is dat zorgwekkend. Ja, er is interesse van andere clubs, maar we respecteren zijn contract bij Ajax. Uit welke landen er interesse is? Zweden en Nederland, bijvoorbeeld. De komende maand weten we meer.”

Sana heeft nog een contract voor een jaar en omdat hij bij Ajax totaal buiten de boot is gevallen, is de kans zeer groot dat hij mag vertrokken. In totaal kwam Sana tot zeventien wedstrijden (vier doelpunten) in de hoofdmacht van Ajax. Dit seizoen was de tweevoudig Zweeds international 'veroordeeld' tot de beloften. Alfons Groenendijk zette hem 26 keer in en Sana maakte 3 doelpunten in de Jupiler League.

Tobias Sana moet weer een kans krijgen in de hoofdmacht van Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

deed het aardig in het begin, nadien wel ver weggezakt.
maar goed gok voor ongeveer 300 a 400 duizend euro is nog te doen.

7 mei 2014 om 16:13

Eigen jeugd is gelijkwaardig en kost minder dus zonde van het geld

7 mei 2014 om 16:17

Dat is een misvatting, er wordt uitgegaan dat iedere jeugdspeler die het 1e elftal haalt ongeveer 3 tot 4 ton kost, dus niet voordeliger maar gelijkwaardig.

7 mei 2014 om 16:18

Sana werd toen gehaald voor het 1ste omdat Narsingh te duur was, Boerrighter geblesseerd was en Sulejmani zijn contract niet wou verlengen dus in de ban was geraakt.

Aangezien jeugdspelers toen nog niet goed genoeg waren voor het 1ste was het een pure goedkope gok of Sana het aankon.

7 mei 2014 om 18:07

Maar een paar goedkope gokjes kosten samen toch een hoop geld: Hoessen, Bocarra, Sana...zo geweldig wordt er niet ingekocht door onze Overmars. Om over vd Hoorn maar even te zwijgen.

7 mei 2014 om 19:42

Kom, we gaan vd Hoorn op 1 seizoen afrekenen. Genoeg spelers wat het niet goed doet het eerste seizoen, zoals Ibrahimovic.

En ja, de goedkope gokjes kosten samen toch een paar miljoen, maar er hoeft maar een keer een voltreffer tussen te zitten en het is hartstikke rendabel. De laatste jaren heeft Ajax een positieve eindbalans gelet op de transfers (meer verkocht dan gekocht), dus ze doen het toch ergens goed.

8 mei 2014 om 02:32

Kom, we gaan Mike van der Hoorn met Ibrahimovic vergelijken..

On: Zou deze jongen graag nog eens in Nederland in actie zien komen, bij een Heracles ofzo.

8 mei 2014 om 09:43

Ik vergelijk hem niet, ik geef alleen aan dat zelfs een speler van het kaliber Ibrahimovic een jaar moest wennen in Amsterdam. Dan moet een vd Hoorn al helemaal niet worden afgerekend worden op een jaar.

7 mei 2014 om 16:16

Voor een speler uit de Jupiler League die al anderhalf jaar geen wedstrijd in de hoofdmacht heeft gespeeld? nog een jaartje contract en ongetwijfeld een leuk salaris...nee hoor, daar zal nauwelijks voor betaald worden!

7 mei 2014 om 16:19

Ik denk dat aegrath doelde op het feit dat Sana voor een dergelijk bedrag naar Amsterdam is gegaan, niet dat hij zoveel moet opleveren.

7 mei 2014 om 16:19

waar zeg ik dat er een transfersom betaald zal worden??

7 mei 2014 om 16:20

Joshie89. Nee hoor er staan wedstrijden in Ajax 1 op zijn cv, hoe raar het ook klinkt maar dat is altijd wel goed voor een half miljoen.

7 mei 2014 om 17:03

Ik zou hem graah by Utrecht of rkc zien

7 mei 2014 om 17:27

Hij was begin van het bijna afgelopen seizoen in beeld bij ons rkc heeft zelfs gesprekken gehad maar het is er nooit van gekomen helaas want voor rkc een prima speler. Miss aankomend seizoen als wij ons handhaven. 1e jaar huren met optie tot koop

7 mei 2014 om 16:19

Buitenland lijkt mij t meest logische. Aangezien alle Nederlandse clubs de kostprijs weten gaan die echt niet veel meer betalen dan 5 ton

7 mei 2014 om 17:21

Ik vind anders dat Sana prima bij een RKC kan spelen.
Hij kan best leuk voetballen.

7 mei 2014 om 17:24

Ja dat zou wel kunnen, maar RKC betaald geen 5 ton aan transferkosten en zijn salaris kunnen ze al helemaal niet betalen.

7 mei 2014 om 17:26

Denk je dat ze dat in het buitenland niet weten? Ff naar transfermarkt en je bent erachter.. Maar goed, daar zie je ook zijn statistieken en dan zie je snel genoeg van hem af

8 mei 2014 om 14:11

Dat is ook zo alleen wordt dat in Nederland zo benadrukt... Als je als een AZ (willekeurig voorbeeld) 1 miljoen voor hem gaat betalen en hij flopt dan wordt die TD daar toch in de media (terecht) compleet belachelijk gemaakt omdat ajax hem maar voor 3,5 ton gekocht had...

Zo'n probleem heb je minder als je hem van het buitenland haalt..

Wat een wasted of money. Deze jongen speelt ten kosten van jeugdspelers in het tweede beetje haaks op het beleid. Gewoon transfervrij laten gaan.

7 mei 2014 om 16:17

Nou... Met zijn doelpunten heeft hij Ajax toch echt mede dat kampioenschap bezorgd.

7 mei 2014 om 16:17

Sana heeft nog altijd een bepaalde waarde. Ajax staat op zijn cv en dat is altijd geld waard. Ik gok op een bedrag van een half miljoen tot 700k waarvoor hij verkocht wordt. Geen toppertje, maar genoeg buitenlandse clubs die dat geld kunnen opbrengen uit Cyprus, Griekenland of soortgelijke competitie.

7 mei 2014 om 17:04

Komt gewoon tekort voor de nl top
Het is jammer, best een leuke speler om naar te kijken

Was een paar wedstrijden leuk, daarna werd wel duidelijk dat hij het niveau niet aankan. Heeft niet veel gekost dus dat is geen zonde.
Dit zegt wel weer wat over de scouting van Ajax en de gierigheid van Overmars..

7 mei 2014 om 17:29

@desire: wat Overmars betreft, no risk no fun, zullen we dan maar zeggen

7 mei 2014 om 16:57

Met Thomas en Narssingh heeft PEC op dit moment betere vleugelaanvallers,
PEC heeft deze speler niet nodig

(reactie op verwijderde reactie van iemand die stelde dat het wat voor PEC zou kunnen zijn)

Voor het geld is het geen miskoop geweest. Liet in het begin aardige dingen zien! In zijn eerste wedstrijd tegen AZ waren veel onder de druk. Jammer genoeg komt deze jongen gewoon te kort voor Ajax. Zal bij een middenmoter meer passen!

7 mei 2014 om 16:23

Geen miskoop?
haha, het is een miskoop 1e klas. net zoals Singh bij Feyenoord.

7 mei 2014 om 16:31

Deze jongen heeft 3 ton gekost, en liet in het begin leuke dingen zien. Als hij voor een miljoen of meer was gehaald, dan kan je spreken over een miskoop!

7 mei 2014 om 16:38

heeft 1 2 wedstrijden de winnende goal gemaakt, prima deal voor 300 ton...

of het een miskoop is ligt aan de verwachtingen, ik ken ze niet van het technische hart bt Sana. Maar als ik de technisch directeur hoor zeggen dat we er nog geld aan gaan verdienen plus de 6 punten kan je denk ik moeilijk eggen miskoop. maar het hangt dus van je verwachtingen af. Hoe hoog waren die dan voor een transfervrije speler uit zweden?

7 mei 2014 om 22:18

Je vergeet het salaris er bij op te tellen slimmerik

Nou dan ben ik toch wel heel nieuwsgierig bij welke Nederlandse clubs hij in de belangstelling staat.
En of die clubs dan ook zijn salaris kunnen betalen? Want hij zal voor Ajax begrippen wel niet zo heel veel verdienen, schat een ton of 3, maar dat is voor iedere club waarvoor hij in aanmerking komt natuurlijk veel te veel.

Duidelijk niet goed genoeg voor Ajax, maar dat is geen schande. Ik hoop dat hij naar Go Ahead Eagles gaat. Die spelen leuk voetbal en hebben nog een vleugelspeler nodig nu Houtkoop vertrekt.

7 mei 2014 om 16:44

Ze nemen De Bondt (buitenspeler) al over van Ajax.

7 mei 2014 om 20:45

Ah oke, ik dacht dat hij een spits was (geen idee waarom). Dan nog lijkt het me verstandig om nog een buitenspeler te halen. Azevedo en Godee gaan weer terug naar hun club terwijl er ook een redelijke kans bestaat dat Antonia weg gaat.

Operatie ''grote schoonmaak'' lijkt op gang te zijn gekomen bij Ajax. Poulsen heeft duidelijkheid over zijn toekomst gegeven, Sigthorsson heeft uitgesproken weg te willen, Vermeer liet dat al eerder doorschemeren en de toekomst van De Kamps en Lukoki ligt ook duidelijk buiten Amsterdam.

Sana is de volgende speler waarvoor een vertrek voor beide partijen de beste uitkomst bied. Hopelijk vind hij snel een geschikte club. Heeft bij Ajax niet bewezen het niveau aan te kunnen, maar gaf met enkele vlammende optredens in het begin ons in ieder geval de kleine investering terug.

7 mei 2014 om 16:21

Je vergeet De Jong en Hoesen die waarschijnlijk ook gaan vertrekken. Over de toekomst van Bojan, Denswil, Serero, Moisander en Schone is ook nog geen zekerheid.

Het kan zomaar een grote leegloop worden en alhoewel dit ook juist goed kan uitpakken, betwijfel ik dat.

7 mei 2014 om 16:49

@De Toekomst

Bojan is simpelweg van een optie verzilveren of laten aflopen, dat zal voor 30 juni bekend worden maar waarschijnlijk de komende weken al. Het is te verwachten dat Bojan vertrekt aangezien De Boer heeft gezegd dat hij niet gebracht heeft ervan was gehoopt. Hoesen vertrekt denk ik wel, nu Zivkovic is gehaald is hij sowieso 3de keuze.

Wat betreft de andere namen : zij hoeven wat Ajax betreft niet weg. Serero en Denswil hebben een contract tot en met 2015 maar zijn nog in gesprek. Siem de Jong wordt een mooie transfer gegund, maar doordat hij een seizoen vol blessures heeft gekend valt te verwachten dat de interesse tegenvalt. Hij heeft ook aangegeven eventueel best een jaar te willen bijtekenen in het geval er niks langs komt. Wat mij betreft is Siem de Jong volgend jaar onze spits, met Zivkovic als back up.

Voor Schone en Moisander zal na afgelopen seizoen wel de nodige intresse zijn. Als Moisander vertrekt dan zal Denswil bijtekenen omdat hij waarschijnlijk wordt gepromoveerd tot basisspeler. Schone is een ander verhaal, zowel zijn contract uitdienen als een mooie transfer zijn voor hem goede opties. Ik schat de kans dat Moisander vertrekt op een procent of 65, bij Schone zal het 50/50 zijn.

Ik vind het wel meevallen met de grote leegloop, vooral omdat Ajax ook een belang heeft bij enkele spelers die vertrekken. Er hangen prijskaartjes omheen, terwijl het sportief belang van het behouden van sommige spelers beduidend minder is als het mogelijke prijskaartje.

7 mei 2014 om 17:33

Volgens mij onderschat jij echt de impact van zo'n leegloop.

Ajax heeft iets moois opgebouwd. Jongens als Vermeer, Hoesen, Sigi, Sana, Bojan en Denswil zullen minder gemist worden/zijn vervangbaar, omdat zij niet echt (meer) deel uitmaken van de kern. Echter zijn jongens als Moisander, De Jong en Schone bijna onvervangbaar in de groep.

Zij voegen stabiliteit toe, nemen de leiding (door sportief belangrijk te zijn en/of de leiding op zich te nemen) en bewaren de rust in mindere periodes of als de druk iets groter wordt. Zij zijn de ruggengraat van dit Ajax. Als drie van die spelers vertrekken kan dat niet zomaar opgevangen worden...

Deze spelers zijn uitgegroeid tot de steunpilaren die zij nu zijn. Een vervanger heeft daar ook minimaal weer 2 jaar voor nodig om op dat punt te komen.

En ja, jongens als Cillessen, Veltman, Van Rhijn, Blind en Klaassen kunnen dat mogelijk overnemen, maar de impact op de groep zal groot zijn. Zeker als ook nog veel andere spelers als Serero, Hoesen, Poulsen, Bojan, Sigi en Vermeer vervangen moeten worden..

Natuurlijk zijn alle spelers vervangbaar, zeker hoe De Boer speelt lijken alle spelers makkelijk inwisselbaar, maar zo'n grote hap uit de kern en bank verwisselen in een zomer..? We hebben allemaal gezien hoe dat bij PSV ging...

Ik sta er ook van te kijken hoe makkelijk sommige supporters hierover denken. Ze kijken al helemaal niet om naar bankspelers die vertrekken, terwijl de bank juist ons die titel bezorgt heeft. Wij zijn mede kampioen door het niveau van onze reserves. Dat lijken sommige te vergeten.

En qua basisspelers vervangen denken sommige er nog makkelijker over.. Moisander eruit? Denswil erin.. Heeft niemand door dat die jongen verre van zo stabiel en goed is als Moisander. De laatste keren dat hij meedeed leek het nergens op, terwijl ik ervan uitging dat de keren daarvoor (met bijbehorende slippertjes) al erg was.. De Jong eruit? Zivkovic in de spits.. Beseft iedereen wel hoe jong die jongen is? Moet dat onze eerste spits worden?

Niemand lijkt zich druk te maken, maar als Poulsen, Serero, Schone, Moisander, Hoesen, Sigi, De Jong, Bojan en Vermeer echt allemaal vertrekken heeft Ajax een heel, heel erg groot probleem.

Sowieso Moisander en Schone moeten blijven. De club moet er ook alles aan doen om De Jong nog een jaar te behouden, daarna vertrouw ik wel op Klaassen en meer op Zivkovic. Serero is misschien niet altijd top, maar hij doet het goed en er zit nog rek in. Die moet Ajax ook behouden. En het liefst zie ik ook niet Hoesen en Sigi vertrekken. Laat een van die twee nog een jaar tweede spits zijn voor Zivkovic.

7 mei 2014 om 18:53

@De Toekomst

Ik onderschat niks, maar ik heb wel grotere veranderingen in de zomerstop gezien zoals in 2012. Ik heb het louter over wat er vertrekt, we zijn nog niet begonnen met wat er mogelijk teurgkomt. Je denkt toch niet dat ik voorstander ben om alles intern op te lossen ?

Je moet nooit teveel spelers van de hand doen, dan krijg je een selectie die uit balans raakt. Kijk maar naar Eindhoven, waar simpelweg teveel mutaties plaats vonden om gelijk te presteren op gewenst niveau. Maar de rol van sommige spelers moet niet overdreven worden.

Bojan zit nog geen jaar bij Ajax, Hoesen, Lukoki, De Kamps en Sana zijn verhuurd geweest dus maken al tijden geen deel meer uit van Ajax 1. Sana heeft behoudens de laatste speeldag ook maanden niet bij de vaste kern gezeten. Allemaal vervangbaar.

Vermeer, Sigthorsson, Poulsen, De Jong, Schone en Moisander zijn de namen waar het werkelijk om gaat. Met name de laatste 3 die vaste basiskrachten zijn in het elftal. Die zou ik ook graag behouden, maar ik ben reëel genoeg dat ook deze spelers ambities hebben. De eerste 3 willen zelf weg door hun rol bij Ajax. Als ze dan vertrekken is het alleen maar goed, want ontevreden spelers in je selecties moet je niet hebben. Mijn uitgangspunt is dat Moisander vertrekt, De Jong blijft en dat het bij Schone alle kanten op kan.

Haal Boer binnen van PEC als vervanger van Vermeer, Zivkovic is al gehaald dus ook die vacature is opgevuld. De Jong als 1ste keuze in de spits (dat bespaart ons het geld om de 3de keuze bij Bayer Leverkussen weg te halen). Dan moet er nog een linker centrale verdediger gehaald worden. Een CVM is misschien nodig, hangt een beetje van de ontwikkeling van Bazoer af. Voor de rest nog een rechtsbuiten en je bent wel klaar. Nog wat spelers verhuren en je hebt een selectie die een ruimschoots betere prestatie zou kunnen neerzetten als die van afgelopen seizoen.

Voorlopig gaat het vooral de goede kant op, want de 3 spelers die een vertrek wens hebben zijn prima te vervangen. Er is geen concrete interesse in Moisander, De Jong en Schone. En het laten vertrekken van overbodige spelers kan ook beter vandaag als morgen klaar zijn, dan weet men bij Jong Ajax ook snel waar ze aan toe zijn.

We mogen er zeker niet te makkelijk over denken, dat mag nooit. Maar ik denk dat met de juiste opvolgers en spelers die we behouden dit wel te doen zou moeten zijn. Ik zie het voorlopig zonnig in.

7 mei 2014 om 19:33

Nu had De Boer de keuze tussen Bojan, De Jong en Sigi voor in de spits (hoesen zelfs nog erbij in de eerste seizoenshelft) en volgend jaar doen we het met De Jong en een 17/18 jarige reserve?

Bojan gaan we denk niet missen. Die wordt 1 op 1 vervangen door Kishna, maar een spits erbij zou fijn zijn. Die jongen die jij bedoelt, Milik, zie ik erg graag komen. Ik was eerst ook niet onder de indruk, maar heb informatie over hem opgezocht en ben beelden gaan bekijken en ja, die jongen heb ik er graag (definitief of met optie tot koop) bij.

In aanvallend opzicht gaan we er dan wel vanuit dat De Jong en Schone blijven.

Op het middenveld zal Serero waarschijnlijk ook blijven. Alleen de ervaring van Poulsen gaan we dan missen, maar een Heitinga, Van der Vaart of weer zo verrassing van Overmars kan daar verandering in brengen. Dan is het middenveld ook klaar voor volgend seizoen.

In de verdediging zou een vertrek van Moisander heel lastig op te vangen zijn. Er zijn gewoon geen linksbenige vervangers die een slimme, meevoetballende, constante, coachende speler als Moisander kunnen vervangen. Dan kom je al snel uit bij Denswil, maar Denswil én Veltman als basisspelers in een centrum...? Ik zou er dan nog eerder voor kiezen om Moisander te houden, zodat beiden nog een jaar kunnen rijpen.

Vermeer is nooit het probleem geweest bij mij, omdat hij eigenlijk als enige al is vervangen. Als ik het idee had dat Denswil verder was, had ook een vertrek van Moisander mij niet erg geleken, maar voorlopig is het nog niet zover.

Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Ik verwacht wel dat dit een van de drukste zomers gaat worden voor Overmars sinds hij in dienst is bij Ajax. Zowel qua inkopen als verkopen. Hopelijk slaagt hij erin de selectie op niveau te houden/te verbeteren qua kwaliteit en houdt hij ook oog op de ervaring in de selectie, zodat we weer zo'n stabiele groep als dit jaar hebben.

7 mei 2014 om 20:21

@De Toekomst

Allereerst wens ik niet alleen naar de leeftijd van Zivkovic te kijken, die jongen loopt praktisch 1 uit 2 , heeft gewoon 10 goals gemaakt in de Eredivisie. Die jongen heeft niks bij Jong Ajax te zoeken, daar is hij al voorbij gegroeid. Daarnaast had je misschien al gelezen dat ik een terugkeer van Van der Vaart aanmoedig. Als hij terugkeert heb je 3 opties in de spits, reken ik Kishna (die daar bij Jong Ajax ook heeft gespeeld) even als pure vleugelspeler.

Heitinga op het middenveld, ik moet nog even bedenken of ik dat een goed idee ga vinden. Is en blijft een verdediger, maar goed ook Daley heeft de overstap gemaakt. Maar moeten we Heitinga dan een jaar als back up gaan gebruiken ? Daley Blind gaat denk ik niet meer terugkeren naar linksachter. En hoe zit het dan met Bazoer vraag ik me af. Van der Vaart, ja die zie ik liever vandaag als morgen terugkeren.

Als we Moisander behouden achterin zou dat zeer waardevol zijn. Al was het alleen al om dat Moisander zowel links als rechts centraal kan waardoor je met 3 centrale verdedigers in je selectie eigenlijk al klaar bent. Wat mij betreft houden we hem ook gewoon, maar ik vrees dat het anders gaat lopen.

Al met al denk ik dat we er redelijk hetzelfde naar kijken, ik met misschien iets wat positiever. Het meeste van alles vrees ik voor een vertrek van Frank de Boer, dat zou echt gigantisch domper zijn. Als ik namen als Rijkaard en Van der Brom lees lopen er al koude rillingen over mijn rug.

7 mei 2014 om 20:33

Ja, we denken er vrijwel hetzelfde over, maar jij ben inderdaad positiever.

De Boer, tsja... Die is onvervangbaar. Ik hoop dat het dan intern (stam of Trustfull of zo) of Ronald Koeman wordt.

Maar ik zou wel teleurgesteld zijn in De Boer als hij nu vertrekt (niet erg teleurgesteld na de afgelopen jaren kan hij bijna alles flikken haha). Hij koos voor Cruijff, wilde met oud- ploeggenoten echt iets neerzetten bij Ajax met jeugd en heeft de afgelopen jaren telkens een excuus achter de hand gehad; het waren allemaal overgangsjaren.

Dat excuus gaat nu steeds minder op. De komende jaren zal moeten blijken of Cruijff's fluwelen revolutie echt een grote verbetering is en ja, ik vind wel dat De Boer daar als belangrijke schakel minimaal tot het begin daarvan moet blijven en de club niet zou moeten verlaten voordat de effecten te merken zijn. Zijn werk hier is nog lang niet voltooid, sterker nog, het gaat net beginnen.

7 mei 2014 om 23:32

@De Toekomst

Jhelemaal mee eens. In Jaap Stam zie ik wel als toekomstig hoofdtrainer, maar dat is nu nog te vroeg

De ideale route is zolang als mogelijk Frank de Boer, wat we hebben opgebouwd de afgelopen jaren is nog fragiel, ik denk dat juist behoud van Frank de Boer essentieel is om dit te bewaken en te verstevigen. We staan pas aan het begin, dat is tenminste het gevoel wat ik heb. Vroeg of laat zie ik De Boer ook vertrekken, maar juist in deze cruciale fase hebben we hem nodig. Er loopt een geweldige lichting rond in de jeugd, juist die zo De Boer goed kunnen begeleiden.

Ik gun Frank echt het beste, maar heb het gevoel dat hij daarvoor beter nog bij Ajax kan blijven. In slangenkuilen stappen zoals Tottenham of naar United gaan om daar de onmogelijke opvolger van Sir Alex te worden ... Bij Ajax ligt een gigantische hoge laat (europees aanhaken), maar haal je die niet ? dan kun je terugvallen op wat je wel hebt opgebouwd. Dat ligt bij die andere uitdagingen toch anders in mijn ogen.

7 mei 2014 om 16:22

volgens omroep brabant was De Kamps al rond met nac breda.

edit: niet alleen omroep brabant meldde het ook het ad.

7 mei 2014 om 16:51

Klopt, alleen noemde NAC zijn komst nog voorbarig, maar waarschijnlijk is het slechts een kwestie van tijd.

Vond hem wel echt goed in zijn eerste wedstrijden. Speelde vol energie en leek het spelletje van Ajax tot in de puntjes te snappen.. Helaas.. Leek overigens wel een vermoeide versie van Neymar..

Gewoon lekker laten gaan, zou totaal niet misstaan bij bijvoorbeeld een Gae, PEC of Cambuur.

Ach, maar een paar tonnetjes heeft 'ie gekost en hij zal nog wel iets van restwaarde hebben. Was een leuk experiment, maar heeft vooral bewezen het niveau niet aan te kunnen, wat je de scouting misschien toch wel kan verwijten. Vraag me trouwens af welke club nou interesse zou hebben in Tobias Sana, want in de Eredivisie komt ie eigenlijk al tekort.

Dat zullen dan wel AZ of Heerenveen zijn ofzo. In die categorie zit ik te denken. Misschien Groningen.

7 mei 2014 om 16:22

Dat kan ik me haast niet voorstellen, dat het om die clubs zou gaan.

Blonk in de Jupiler al niet uit. Dus dan heeft hij bij een subtopper niets te zoeken. Zit eerder te denken aan RKC - NEC - NAC - Cambuur. Maar misschien is het meer interessant doen van zijn zaakwaarnemer !

Ik vraag me f welke goede indruk ij wie hij dan heeft achter gelaten. Wat een nietsnut was dit. Vee te licht, geen spel inzicht, kwam geen stilstaande lataarnpaal voorbij. Bij Göteborg had hij nou ookbepaald geen bijzondere statestieken. Snap niet waarom Ajax (overmars) deze man gehaald heeft en snap nog minder dar als ik naar de pole kijk dat (op dit moment) 32% hem weer een kans wil geven. Misschien kan iemand dat uitleggen?

7 mei 2014 om 16:24

kunnen ze niet.
Kan zich niet eens onderscheiden in de Jupiler League.
Ik zou zeggen: contract ontbinden, pak je verlies, en door

7 mei 2014 om 19:25

Helemaal mee eens. Gewoon laten gaan. Denk ook niet dat er een club is die nog wat voor deze snuiter betaalt

Ben dan wel benieuwd welke club/clubs uit Nederland dat zijn. Zelfs bij Cambuur en Go Ahead lopen betere spelers rond. Misschien een versterking voor de breedte bij Go Ahead?

Weer een probeergevalletje van Marc Overmars. Lukt het niet, dan heeft hij ook amper wat gekost; slaagt hij wel, is Ajax spekkoper. Marc kan ook best oud ijzer koopman spelen. Handel, handel, nog eens handel. Maar met een directe versterking op de proppen komen, kost goede scouting en misschien wat extra geld. Maar je weet bij Marc, net als Zeeuws meisje: geen cent te veel, hè!

Staat me bij dat de voorzitter van de vorige club van Sana dit scenario al had voorspeld, dat Sana te vroeg naar Ajax ging. Begin tijd deed hij het goed, daarna kan ik noet over oordelen.

''is de kans zeer groot dat hij mag vertrokken.''

Juist voetbalzone...

ik zeg SC Heerenveen sla je slag!
Voor weinig halen en laten opgroeien
Vertrouwen geven en dan komt het wel weer goed!

Wie in Nederland zou interesse hebben in deze jongen, zelfs op Jupiler League niveau laat hij vrij weinig zien, behoudens zijn eerste 4-5 duels heeft hij weinig indruk op me gemaakt. Misschien iets voor Nec, NAC ofzo, subtop lijkt me te hoog gegrepen.

Mag vertrokken? Is er nou helemaal niemand die een artikel naloopt voordat het erop gekwakt wordt? 1 op de 2 topics is wel een kinderlijke taalfout in te vinden. En maar website van het jaar willen worden.....

Leuke speler voor een club als SC Heerenveen bijvoorbeeld. Helemaal bij het vertrek van La Parra.

@johnnyloco: Zit inderdaad een lelijke spelfout in, en als website kan dat niet echt.
Maar niemand houd je tegen om op een andere voetbalwebsite taalfouten te gaan checken!

On: Sana begon veelbelovend, met leuke frisse acties en met een gedachte erachter.
Alleen al gauw werd dat behoorlijk minder, en werd het een beetje een lachertje met ze gekke haartjes.

Ook gezien zijn 3 doelpunten in de jupiler league breekt geen potten.
Hierboven worden clubs als Heerenveen genoemd, maar ik denk dat dat ook te hoog gegrepen voor hem is.

Cambuur Leeuwarden? In plaats van Lukoki?

Mooie clubs voor Sana zijn: AZ, scHeerenveen Vitesse Groningen en PEC Zwolle zou de mooiste voor hem zijn.

Op het begin ging het wel, hij speelde zelfs best goed.
Maar toen ging het een stuk minder.
Eigenlijk wel zonde.......

Hij is een leuke voetballer, maar ik vind hem niet passen bij de eredivisie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren