Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Tottenham Hotspur meldt zich bij Ajax, De Boer weet van niets’

Laatste update:

Tottenham Hotspur heeft zich bij Ajax gemeld voor Frank de Boer, zo meldt FOX Sports maandag. De oefenmeester van de kersverse landskampioen van Nederland zou bij de Londense club de voornaamste kandidaat zijn om het takenpakket van Tim Sherwood over te nemen. Sherwood zou onlangs te horen hebben gekregen dat hij na dit seizoen dient te vertrekken.

/

Volgens FOX Sports heeft De Boer de aanbieding in overweging genomen, maar wil hij pas na de laatste competitiewedstrijd tegen NEC de knoop doorhakken. Ajax wil tot het uiterste gaan om de oefenmeester voor de club te behouden. De Boer zelf is verrast door de berichtgeving. “Spurs? Ik weet van niks”, zo wordt hij door Voetbal International-journalist Simon Zwartkruis geciteerd.

“Als er een club komt, dan ga ik daar eens rustig over nadenken. Ik hoef helemaal niet weg, we gaan eerst genieten van de titel”, zei De Boer zondag. “Ik heb het hier ook nog prima naar mijn zin. Ik ga er gewoon van uit dat ik volgend seizoen weer bij Ajax trainer ben.” Hij is sinds de winterstop van het seizoen 2010/11 in dienst als hoofdtrainer in de Amsterdam ArenA. Daarvoor was De Boer actief als jeugdtrainer bij Ajax.

Tottenham Hotspur zou een mooie club voor Frank de Boer zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alsof Frank de Boer naar Tottenham zou gaan. Zelfs al zou Tottenham zich bij hem melden, zie ik hem daar niet naartoe gaan. Tottenham moet lekker voor die Yakin van Basel gaan.

28 april 2014 om 18:35

En toch vind ik het geen slechte stap. Spurs heeft duidelijk baat bij een duidelijke lijn, kent geen echte sterspelers, doch aardig wat talentvolle spelers, een elftal in opbouw, kortom: waarom ook niet?

28 april 2014 om 18:41

Echter is Tottenham een trainers-kerkhof. Kijk is naar al die trainer die de Spurs de laatste 10 jaar hebben binnengehaald, allemaal met grote verwachtingen en allemaal al redelijk snel ontslagen. Ik denk dat het afbreukrisico voor Frank erg groot is.

28 april 2014 om 18:41

Spurs heeft wel veel talenten rondlopen. Sommige spelers als Paulinho moeten nog wennen. Ik ben benieuwd of De Boer naar een club wil die geen CL speelt.

28 april 2014 om 18:45

Talenten zijn alleen leuk als je ook daadwerkelijk de tijd krijgt om deze spelers in alle rust beter te maken. Frank heeft het bij Ajax natuurlijk voortreffelijk gegaan maar vergeet ook niet dat er bij Ajax een klimaat is gecreeerd waarin hij gewoon heel rustig zonder druk om ontslagen te worden kon blijven werken. Dat is een klimaat wat er totaal niet is bij bijvoorbeeld Tottenham.

Bij Tottenham zijn de verwachtingen altijd groter dan het spelersmateriaal. Gaat Frank nu naar Tottenham dan wordt verwacht dat ze CL halen. De concurrentie aangaan met Man City, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Man Utd (dat er volgend jaar weer staat) gaat dan een hels karwei worden, want ook Frank niet zomaar even klaart.

Vilas-Boas had toch bij Porto fantastisch werk afgeleverd, paar keer kampioen geworden, EL league gewonnen etc. Juande Ramos, won volgens mij de EL 2x met Sevilla etc. kwam ook als de verlosser naar Tottenham maar snel ontslagen.

28 april 2014 om 19:05

Rugu, dus jij wilt zeggen dat Ajax geen trainerskerkhof was voor FdB kwam?
Spurs zou een logische en mooie stap zijn.

28 april 2014 om 19:15

Dat was het ook, maar bij Ajax is daarom besloten om een klimaat te creeeren zoals ik hierboven al uitleg waarin de trainer de tijd krijgt om een team op te bouwen. Dat gaat Frank bij Tottenham niet krijgen die tijd. Daar willen ze gelijk resultaat.

Dat je het ene trainerskerkhof overleefd wil niet zeggen dat je overal wel red. Ik zou als ik Frank de Boer was wachten op een stabiele club.

28 april 2014 om 21:01

Dat heeft Ajax toen ook gecreëerd met een duidelijke visie erachter. De club moest geleid gaan worden door oud-spelers (overmars, VD Sar, Jonk, Bergkamp, De Boer) en ook bij de jeugdelftallen moest de focus op de prestaties van de spelers liggen in plaats van op de prestaties van het team. Daarvoor werd geduld gepredikt en was een overgangsperiode gerekend. Echter werd Ajax wel meteen kampioen in het eerste jaar van die overgangsperiode, wat eigenlijk heel onverwacht was, maar natuurlijk net zo leuk. Had De Boer die eerste 2 titels niet gewonnen, dan was er ook nog niets aan de hand geweest en had ie gewoon mogen blijven zitten.

Bij de Spurs ligt de situatie wat anders. Zij zijn al een aantal jaar geleden begonnen met het bouwen van elftal dat met de top mee moet doen. Echter komen ze elk jaar net iets te kort, waardoor ze elke keer de beste spelers kwijtraken en er een elftal overblijft met mindere spelers wat weer moet groeien en dus eigenlijk weer niet mee kan doen voor de titel (wanneer bij Ajax de sterkhouders weg gaan, dan staat er nog een elftal met allemaal hele goede spelers voor de Eredivisie, bij Tottenham staat er dan een middenmoter aangezien je gewoon meer dan 11 echt goede spelers moet hebben in de Bpl). Echter wordt er wel elk jaar verwacht dat ze bovenin meedraaien en is er vanwege de grote investeringen geen mogelijkheid voor een trainer om een jaar rustig te bouwen en in de middenmoot te eindigen.

Tottenham lijkt me dus niet vergelijkbaar met Ajax toen De Boer instroomde.

28 april 2014 om 21:07

ik ben het helemaal met je eens, frank weet nu wat hij heeft en of hij dat op moet geven voor tottenham, ik vraag het mij af. Precies wat je zegt over villas boas e.d, die stonden er geweldig voor met hun vorige clubs en hebben het ook niet waargemaakt, kun je beter bij ajax blijven waar je alle tijd hebt en op handen en voeten gedragen word.

28 april 2014 om 18:45

Ik denk dat je je daarin vergist. In de interviews waarin hem werd gevraagd hoe jij tegenover een overgang naar een andere club zou staan, gaf hij mij het gevoel dat er ook niet veel voor nodig is om te vertrekken.

28 april 2014 om 18:50

Ik denk dat jij je dan in Frank de Boer vergist, hij zei: zeg nooit, nooit. Hij heeft toch de afgelopen maanden al meerdere malen gezegd dat hij nog veel uitdagingen ziet bij Ajax en dat hij ook vanwege zijn priveleven graag nog in Nederland blijft. Maar weet je, denk wat je wilt denken.

Ik denk dat Frank het voorzien heeft op de huidige B-lichting met onder andere Bazoer, Cerny, Becker, Nouri, Riedewald, Tete, Walian, Bay, Menig etc plus de grote talenten nu van behouden Zivkovic, Fischer, Veltman, Klaassen, Kishna etc. En met die lichting over een jaar of 3 een topseizoen draaien met misschien met wat geluk een kwartfinale Cl/halve finale EL. Ik proef aan alles dat ze daar naar aan het toewerken zijn. Want dat gaat echt een toplichting worden,

28 april 2014 om 18:51

Ik had het overigens tegen Rugu

28 april 2014 om 18:52

Frank de Boer heeft eerder gezegd de Spurs een mooie club te vinden zelfde als Liverpool.

28 april 2014 om 18:53

Maar Liverpool heeft hij al eens afgewezen,

28 april 2014 om 22:06

Geruchten. Nooit officieel benaderd

28 april 2014 om 22:22

Jawel, volgens het management van de Boer heeft Liverpool hem benaderd of de Boer beschikbaar is.

Beter blijft hij. Er is nog een hoop te verbeteren. Zijn familie woont prima ect. ect.

28 april 2014 om 18:41

Hij blijft gewoon. Ajax is mooi met oude spelers, steeds meer geld, cruijffff wat denken ze wel niet? De boer gaat alleen voor barca weg en terecht

28 april 2014 om 18:47

Het ligt eraan wat je ambitie is. Wil je voor de 5de keer het trucje doen en kampioen van Nederland worden, of wil je je horizon verbreden bij een mooie grote club in 1 van de grootste competities ter wereld?
Daarnaast, gezien zijn carrière in een oliestaatje is hij volgens mij ook niet geheel vies van een zak geld.

28 april 2014 om 19:09

En juist door die zak geld, hoeft hij nu niet weg . Daarbij kan ook een trainer een verbeterde verbintenis krijgen.

Ik zou graag zien dat de boer blijft. Blind heeft dit jaar zn open verdiend en kan volgend jaar echt gaan schitteren op t middenveld. Siem blijft denk ik deze zomer, moisander zie ik vertrekken, misschien Poulsen eens daar neer zetten?

basis: cillissen , boilesen, (poulsen?)/denswil/vervanger, veltman, vrhijn,

Middenveld: blind, siem/Fisher(op t middenveld ja), siem/klaassen,

Aanval: kishna, siggy, schone

Serero kan als stand in voor-blind, hij is voor de goal slecht, maar pakt ondanks zijn fysiek wel veel ballen+kan passen (een verbeterde versie van Enoh)

Duarte als wissel voor siem/klaassen.

28 april 2014 om 22:07

Ook een origineel verhaal zeg

28 april 2014 om 19:02

Wonen in Londen lijkt me ook niet verkeerd hoor, daar kan zijn familie vast wel mee leven

28 april 2014 om 19:04

Spurs moet gewoon afblijven van onze trainer. Hij heeft nog een contract tot 2017 dus mogen ze nog lekker wachten en daarna mogen ze nog meer gaan wachten. Frankie moet gewoon bij Ajax blijven. Hij heeft het hier naar zijn zin en er is nog veel uit te halen uit de jeugd van Ajax.

Ik hoop dat hij bij Ajax blijft, Bij Tottenham is geen eer te behalen, Arsenal Liverpool United City & Chelsea hebben allemaal betere selectie's. Spurs heeft de 100 miljoen van Bale gewoon totaal verkeerd geinvesteerd en teveel eenheidsworsten gekocht, Ik denk dat als de Boer de tijd krijgt bij de Spurs hij er wel een mooi geheel van maken maar plaatsing voor de CL of meedoen voor de titel zal er niet inzitten als ze niet grondig investeren.

28 april 2014 om 18:32

Bij de Spurs krijgt hij echt niet de tijd om iets neer te zetten.

28 april 2014 om 18:36

Daarom is het gewoon het beste om te blijven, Ik zie hem over een aantal jaar als Wenger is gestopt wel graag naar Arsenal komen samen met Dennis Bergkamp die hem wegwijs maakt bij de club & als assistent Frank kan bijstaan.

Voor nu is er nog veel werk bij Ajax te doen voor Frank en consorten, Ik bedoel van ze hebben allemaal de mond vol over wat langer blijven zodat we iets neer kunnen zetten, Laat dat ook maar zien zou ik zeggen.

Perfecte club voor Frank, maar ik denk dat hij bij Ajax blijft.

Mooie club hoor, maar de Spurs is niet het team waar de Boer voor bij Ajax vertrekt denk ik.

15miljoen afkoopsom! Hopsakeee en hopelijk neemt die nog wat spelers mee

28 april 2014 om 18:38

En wie wil je dan als vervanger? Als ik Ajacied was, zou ik in mijn handjes knijpen met de Boer. Heeft vier keer Champions League gehaald. Zijn geld meer dan waard.

28 april 2014 om 23:26

Klopt, maar hij is onhoudbaar als hij weg wilt. Jaap Stam is een alternatief, die wil mogelijk weg omdat die hoofdtrainer wil worden. Bergkamp is een ander alternatief hoewel ik hem een betere assistent vind

Bij Tottenham loop je ook de kans om er zo uit te vliegen. Volgens mij wilt de Boer ook nog eerst de vruchten plukken van de jeugd wat nu in de B en A zit.

Hou toch op over die A en B jeugd. Voor die wat laten zien zijn we minstens 2 jaar verder.
de Boer heeft een vertrek niet uitgesloten. Hij wilde zien wat er op zijn pad kwam. Nu beter dan Spurs zal er niet komen. Beste competitie van Europa, uurtje vliegen van Amsterdam, super stad om te leven etc.
Hij spreekt de taal etc.
Paar jaar Spurs en hun naar de CL brengen, maakt hem de topkandidaat voor Barca straks.
En dat zal toch wel zijn doel zijn. En Oranje maar daar kan hij op elk moment nu al naar toe.

28 april 2014 om 18:55

Nou Frank de Boer is natuurlijk een heel groot onderdeel geworden van het nieuwe Ajax en de B lichting is talentvol. Ik kan me voorstellen dat hij nog steeds pas over een paar jaar pas vertrekt. Ajax verlaten voor Tottenham zou ik dan best wel sneu vinden.

28 april 2014 om 18:58

En hij kan elk moment naar Oranje? Volgens mij is dat de volgende 3 toernooien al ingevuld door de Knvb..

Tottenham is een mooie club voor Frank de Boer, maar ik hoop dat hij nog steeds de uitdaging bij Ajax ziet. Overwinteren in de Champions league is hem nog steeds niet gelukt. Dat is toch een mooie uitdaging. Verder is volgens mij zijn gezin erg tevreden met de huidige situatie. Die worden al jaren van hot naar her gesleept. Zeker zijn kinderen willen denk ik liever op hun huidige school blijven.

Ik heb toch het idee dat Ajax weer in hetzelfde geldverslindende patroon terug valt als De Boer Ajax verlaat.

28 april 2014 om 19:00

Nee hoor, Overmars blijft En sowieso zitten veel mensen met dezelfde filosofie als Cruijff en De Boer binnen de club.. Van Duijvenbode, Bergkamp, Jonk, Overmars, Van der Sar.. Dat beleid zal iet snel veranderen, maar we gaan Frank als trainer wel heel erg missen.

Lekker heengaan Frank dat heb je gewoon verdiend! Lekker Bergkamp of Stam de boel laten overnemen en Kenneth Perez toevoegen aan de staf!

28 april 2014 om 19:01

Bergkamp heeft vliegangst en zolang we Europees spelen lijkt dat me geen top combinatie...

Twee belangrijke spelers kennen de Boer en hebben vertrouwen in hem. Ik vind het ondanks 4 titels nog te vroeg. Eerst maar eens op een dominante manier kampioen worden en 8ste finale CL halen.

28 april 2014 om 19:02

Of halve finale Europa League, ook goed, maar inderdaad nog eens goed kampioen worden en echt iets neerzetten in Europa.

Ik denk dat het een goede stap zou kunnen zijn voor Frank maar ik betwijfel dat Levy hem de tijd geeft z'n stempel te drukken. Over de laatste jaren zijn we echt veranderd in het kerkhof van managers en het zou zonde zijn als hij z'n goede reputatie naar god helpt. Ik zou hem overigens wel graag zien komen maar alleen als Levy hem minstens de tijd geeft z'n stempel te drukken. Ideaal zou zijn als hij tot het nieuwe stadion er staat de tijd krijgt om zijn eigen team neer te zetten met zijn eigen systeem.

Als speler heb je nog kans om je individueel te onderscheiden en de stap naar de echte top te maken, maar als coach van een subtopper in Engeland wordt dat toch al een stuk lastiger. Weinig eer te behalen met Tottenham, als je daar 4e wordt ben je al een held maar ik betwijfel of dat nu per se de prestaties zijn waardoor een Barca, Real, Bayern, City ineens je als trainer willen.
Daarnaast is het nou ook niet bepaald de meeste stabiele club waar je tijd hebt om wat op te bouwen.

28 april 2014 om 19:05

Hij zou eigenlijk, net als Hiddink met PSV deed, enkele jaren op rij goed meedoen in Europa. Dan pas laat je zien een echte toptrainer te zijn.

Spurs is een leuke subtopper in Engeland, maar Frank gaat dat (afbreuk)risico echt niet nemen. Hij hoeft niet naar het buitenland en zeker niet bij een club waar je 3e mee kan worden, maar ook 16e.

28 april 2014 om 18:58

16e? Max. 7e, anders doe je het wel heel erg slecht.

Hoop dat Frank blijft. Man zeer slecht nieuws. Ik denk namelijk dat het een prima stap is. Een club met potentie en veel geld om aankopen te doen.

Ik denk dat het goed is als hij gaat.
Hij heeft een gewelidig fundament neergelgd maar zijn manier van voetballen is niet de mijne en ook niet zoals ajax hoort te spelen.
Het is al een paar jaar traag, weinig goals, weing spektakel, weinig ajax.
Kwa resultaat heeft hij het goed gedaan maar hij is niet realistisch.
Met dit soort voetballers haal je niets in europa.
Een aantal spelers zijn door het ijs gezakt: de jong, van rhijn, denswill, serero, fischer.
Zijn allemaal goed maar absoluut geen top.
De boer vindt van wel.
Weinig realistisch.
De boer mag van mij gaan!
En dan een avontuurlijke ajax trainer voor de groep.
Vervolgens drie aanvallers kopen en op de ajax manier gaan voetballen.
Pas dan gaat ajax stappen maken!

Als Van Gaal niet naar Tottenham gaat dan moet De Boer het gewoon doen. Dit zou een perfect moment zijn. Ja er is misschien nog een beetje ruimte voor verbetering bij Ajax maar echt niet veel hoor. Hij haalt steeds het maximale uit de groep. En wie weet dat Ajax met De Boer de volgende keer wél de groepsfase van de Champions League overleeft, maar met een beetje pech (loting of in de wedstrijd) lukt het weer niet.

28 april 2014 om 19:07

Dit zijn nog de overgangsjaren.. Over een of twee seizoenen, dan pas komen we een beetje bij de piek.. Frank de Boer kan van Ajax echt wel een club maken die jaarlijks bij de beste 16 zit (qua Champions League dan).

28 april 2014 om 19:40

Jij denkt niet dat de beste spelers weggekocht blijven worden? Of zelf weg willen? Alleen als Ajax hun salarisplafond omhoog schroeft of voor bepaalde spelers uitzonderingen maakt kan je ze binnen boord houden.

Elk jaar begin je anders weer op nul en moet er weer een team gebouwd worden. Daarmee maak je geen stappen, daarmee heb je wel een gezonde club die altijd in de romantische underdogpositie blijft.

28 april 2014 om 20:06

De beste spelers zullen altijd vertrekken, het verschil is dat er over een aantal jaar geen giga verval is omdat de opvolgers al klaar staan.

Dit jaar is het qua resultaat niet minder dan vorig seizoen gegaan, terwijl Alderweireld is vervangen door Veltman, Eriksen door Serero en De Jong door Klaassen

28 april 2014 om 20:09

Er kan zomaar weer een moment komen waarop spelers zeggen dat zij Ajax niet meer verlaten voor clubs als Newcastle.. Dan kan je sommige goede spelers toch weer een jaartje langer houden.

28 april 2014 om 20:37

Mwah het argument dat de buitenlandse competities beter zijn zal je altijd blijven houden denk ik. Ook al groeit Ajax, de rest van de Eredivisie doet dat niet. Kijk wat er bij Heerenveen gebeurt: Ziyech speelt net één seizoen in de basis en kan niet meer bij de club blijven. Tadic schijnt weg te moeten bij Twente en van bijna elke basisspeler bij Feyenoord wordt verwacht dat ze nu een stap maken.

28 april 2014 om 22:34

Er is jaren lang achter elkaar heel erg veel kapot gemaakt door slecht beleid. Zo'n beetje bij alle clubs. Juist nu het minder gaat zie ik het beleid bij clubs weer terugkomen; meer (eigen)jeugdspelers, goedkopere alternatieven en sowieso minder snel iemand halen. Op deze nuchtere manier komt het beetje bij beetje weer op het goede pad, maar ook daar gaan weer jaren inzitten. Kijk hoe Feyenoord bijna de vernieling in is gegaan, wat er bij Ajax allemaal gebeurd is en hoe erg PSV de deal met de gemeente nodig heeft gehad.. Bij al die clubs was het een puinhoop, maar nu komt het dus langzaam weer goed.

28 april 2014 om 22:41

Daar heb je gelijk in. Maar de Eredivisieclubs blijven "selling-clubs". Héél misschien als we dit beleid echt lang vol blijven houden groeien we als Nederland zijnde naar een hoger niveau. Maar er is maar weinig voor nodig om het te verprutsen. Laat ik weer Heerenveen aanhalen: al die miljoenen aan transferinkomsten van de laatste jaren hebben ze gewoon laten verdampen.

Dus als ik De Boer was zou ik voor mezelf kiezen en die stap naar Tottenham maken nu het kan.

28 april 2014 om 23:33

Ja, maar naast dat wanbeleid (wat ook bij Heerenveen gevoerd is, maar gelukkig gaat het daar nu ook beter met jonge gasten als Bilal, Ogtiba, Ziyech, Sinkgraven en Van Aken) hebben Nederlandse clubs ook te maken met de crisis.. Wij hebben geen rijke eigenaren, grote sponsordeals of andere externe grote partijen die extra inkomsten het voetbal in brengen. Nederlandse clubs moeten het helemaal zelf doen. Betaal TV komt hier nauwelijks van de grond, sponsoren trekken zich terug, bezoekers hebben minder geld te besteden, belastingen voor hoge inkomens (die veel voetbalclubs hebben) worden verhoogd, clubs moeten hun eigen politieinzet betalen bij wedstrijden.. Het is klapt na klap na klap.. Gelukkig passen alle clubs hun beleid redelijk goed aan.

De voetbalcultuur begint steeds meer terug te komen. In plaats van oude spelers zie ik steeds meer jonge spelers die willen. Ik zie veel coaches die spelers echt beter maken. Ik zie clubs die oude grootheden proberen te binden (heerenveen met Foppe en Riemer, Ajax met Cruijff, Feyenoord met Van Hanegem, PSV met Hiddink, Utrecht met Co Adriaanse, Sparta met Ten Cate..) Het gaat weer meer over voetbal, mensen gaan op zoek naar kennis om het voetballende deel te verbeteren.

Ik vind dit eigenlijk het enige voordeel van de crisis; clubs doen weer normaal; opleiden, beter maken en verkopen. Ze genereren zelf geld op die manier; minder kosten, want jeugdspelers zijn goedkoper en kosten geen transfersom..

En ja, we blijven altijd verkopen, maar als elke club zo blijft opleiden en dit steeds verbetert dan zullen onze clubs op slot ook langer nee kunnen zeggen.

29 april 2014 om 14:22

Sorry dat ik je reactie nu pas zie, ik kreeg ook geen bericht er van door voetbalzone.

Ik ben het met je eens hoor, het nieuwe beleid is goed. Maar de discussie gaat over Frank de Boer: moet hij bij Ajax blijven? En ik denk dat hij een veel grotere "kick" kan krijgen als coach in Engeland dan in Nederland. Ajax zou idd een vaste klant in de knockoutfase van de Champions League kunnen worden, héél misschien dat ze nog een stapje verder kunnen komen. Maar moet Frank om die reden blijven? Dan lijkt me een baan bij Tottenham interessanter hoor. En begrijp me niet verkeerd, ik hoop voor Ajax dat De Boer blijft.

29 april 2014 om 14:37

De ''kick'' zal groter zijn als hij het erg goed doet met Tottenham. Daar ben ik het ook wel mee eens, maar het kan natuurlijk ook anders uitpakken.. De Boer heeft hier zekerheid, hij heeft het geld niet nodig, er zit nog rek in en hij zit bij de club waar hij het meest om geeft, hij werkt samen met oud- ploeggenoten en krijgt ontzettend veel waardering voor zijn werk. Veel mensen willen zo snel veranderen als het een tijdje goed gaat, maar De Boer lijkt te begrijpen dat de stabiele omgeving die hij nu heeft bijna onvervangbaar is. Wat hij nu bij Ajax heeft zal hij (bijna) nergens anders aantreffen of op kunnen bouwen.

Wat mij betreft moet De Boer niks. Als hij toe is aan een nieuwe uitdaging en er komt een uitdaging die hem trekt, dan moet hij het doen. Wie ben ik om te zeggen wat De Boer zou moeten doen? Haha

Een mooie kans voor Frank, maar ik zou nog een paar jaar bij Ajax blijven. Proberen de groepsfase te overleven en veldspel weer goed te maken. Dat is met gerichte versterkingen wel mogelijk, zeker omdat Ajax waarschijnlijk een makkelijker poule zal krijgen.

Kansloos als hij wel naar Spurs zou gaan.
Voor het geld ? neuh, niet meer nodig dacht ik zo. Uitdaging ? Volgens mij ook niet echt.
Als je dan over een uitdaging spreekt, dan ook naar een echte topclub gaan en niet naar de Spurs. Barca, Real, Bayern, Manu. en voor de rest zou ik lekker bij Ajax blijven, Frank.....

Zou een regelrechte ramp zijn.

Frank de Boer.... Als dit waar is, meteen doen. Jij hebt laten zien dat je een fantastische trainer bent die van middelmatig materiaal een team kan maken. Diep respect! Heel Ajax koketteert, met name die Cruyff, met jouw successen. Maar met die Cruyff-kliek komt Ajax geen meter verder, en jij dus ook niet met je trainerscarriere. Tottenham is een mooie (tussen)stap om over 3 jaar naar de absolute top te gaan.

28 april 2014 om 20:09

Ajax is al verder....
-Financieel Top
-4 titels op rij
-Zeer goede jeugdspelers in de A en B ( aangekocht/opgeleid ).
-Goede mensen op goede plaatsen.
-Geen mensen ( zoals ten have ) die zichzelf belangrijker vinden dan de club.

28 april 2014 om 23:22

Eredivisie.

Sorry hoor maar FdB is zeker nog niet klaar voor het buitenland, althans voor een competitie als de PL of PD. Hij mag dan wel weer kampioen zijn geworden maar zelfs een blinde kan zien dat dit meer geluk dan wijsheid is. Als hij bij Ajax nog geen fatsoenlijk positiespel kan ontwikkelen hoe wil hij dan een ploeg als Tottenham aan het voetballen krijgen?!?! Laat hem eerst maar eens bij Ajax aantonen dat hij een ploeg echt sterker kan maken en die een hele competitie domineert! Dan pas kun je stellen dat hij Nederland eindelijk ontgroeid is.

En de Spurs?! Dat zijn gloriehunters die een goeie coach niet eens de kans geven om er iets van te maken, daar heeft die voorzitter geen geduld om iets op te bouwen. Mocht VdB zo onverstandig zijn toch daar heen te gaan dan ligt ie er binnen een jaar weer uit.,,

28 april 2014 om 19:25

Ja je heb er lekker kijk op , ik weet het niet hoor maar als je in 4 jaar tijd al je beste spelers kwijt raakt en toch gewoon kampioen wordt dan ben je een kei van een trainer, want dat houd in dat de andere NOG slechter waren , en je wordt nooit met geluk kampioen en zeker geen 4 jaar achter elkaar en wie ben jij om te zeggen of een trainer goed is of niet hou op zeg .

28 april 2014 om 19:39

Ik heb er blijkbaar meer kijk op dan jij! Als je sec kijkt naar de ontwikkeling van het spel an sich en het positiespel met name dan moet ook jij concluderen dat dit bij Ajax zwaar ondermaats is. Zelfs al gaan ieder jaar je beste spelers weg dan nog moeten de overige spelers van Ajax in staat zijn om beter voor de dag te komen dan ze nu doen. En dat mag je FdB en zijn technische staf verwijten. Dat Ajax onder FdB vier jaar op rij kampioen is geworden maakt hem nog geen heilige die alles goed doet... Wil hij ook in het buitenland iets bereiken dan zal hij zich gewoon moeten verbeteren. En als hij toch weggaat dan moet hij wel naar een club waar hij ook de tijd krijgt om iets neer te zetten, en dat krijgt hij bij de Spurs zeker niet...

28 april 2014 om 19:29

Haha wat een grapjas ben jij zeg. Juist het positiespel van Ajax is van doorslaggevend belang geweest bij de afgelopen kampioenschappen. Met vooral nog middelmatig materiaal optimaal presteren. Als een beetje verstand van voetbal hebt zie je dat het positie spel op momenten er niet goed uitkomt omdat de spelers niet het gewenste niveau hebben. Ondanks dat het dit jaar naar mijn inziens minder is gegaan dan de vorige jaren heeft Ajax genoeg wedstrijden laten zien dat het dit positiespel tot in de perfectie kan uitvoeren. Als FdB een team zou trainen met kwalitatief betere spelers dan zal dit spelletje er nog beter/ op een nog hoger tempo worden uitgevoerd.

28 april 2014 om 19:46

En waarom hebben clubs als Zwolle of Twente dan een veel beter positiespel dan Ajax? Weet jij wel wat het doel van goed positiespel is? Niet eindeloos de bal rondspelen in een tempo dat Achilles'29 nog kan verdedigen... Nee positiespel is een middel om ze snel mogelijk een man meer te creeren en om in een scoringspositie te komen. Waarom kan dit bij Zwolle wel maar bij Ajax niet? Moge duidelijk zijn dat er in Amsterdam veel meer kwaliteit zit... Nee dit is duidelijk de hand van de trainer en daarin moet hij zich nog behoorlijk ontwikkelen... Dat ze desondanks toch weer kampioen worden doet er niet toe, juist omdat je al een aantal jaren kampioen bent moet de ontwikkeling van het team nog meer prio krijgen. Helaas hebben wij een competitie waar je dus blijkbaar niet top hoeft te zijn om kampioen te worden...

28 april 2014 om 20:20

Nogmaals je snapt er niks van of je kijkt nooit naar Ajax. Het positiespel is vaak wel goed en er ontstaan daardoor ook veel goede kansen. Echter is dat de laatste periode gewoon minder. Ik ben op het moment ook helemaal niet blij met wat Ajax laat zien. Het probleem is en blijft dat de spelers (nog) niet allemaal het niveau hebben om dit goed uit te voeren op het tempo dat FdB wilt. Met name het aanspelen van de aanval blijkt een probleem. Vandaar het balletje breed/balletje terug. De spelers weten precies wat FdB wilt en dat komt er op momenten ook uit. Daar is dus niks op aan te merken.

28 april 2014 om 21:11

Eens Sjoerdje. Aussievis leeft met de waan van de dag. Het positiespel is de laatste weken wat minder en ineens speelt Zwolle zelfs beter positiespel. Kijk jij pas dit jaar voor het eerst voetbal ofzo? Vooral vorig seizoen werd er uitstekend positiespel gespeeld doordat De Boer daar op hamert. Ik ben het met Sjoerd eens dat het dit jaar door een tekort aan kwaliteit en ervaring een stuk minder is dit jaar. Dit jaar is het meer bij vlagen en wordt er door gebrek aan beweging voorin en op het middenveld inderdaad eerder voor een tikkie breed gekozen i.p.v de bal naar voren. Alle vertrouwen dat dit volgend jaar weer beter gaat. Vooral Sigi is hierin een doorn in het oog bij mij. Als die een bal aanneemt staat die weer op eigen helft voordat die hem onder controle heeft.

Tottenham Hotspur word echt geen 16e meer bondskoots,volgens mij nooit als 16e geeindigd in de pl.en ik kan het weten als tottenham fan die al 30 jaar voor de spurs is.

28 april 2014 om 20:13

Dit kan ik alleen maar beamen. Als hij nou Baldine (technisch directeur) dumpt en Frank of Louis de puin laat ruimen in de WHL snake pit dan wordt het misschien nog wat. Maar in Londen spookt ook de naam Massimiliano Allegri rond, als dat gebeurt volgen er weer jaren waarin we om niets strijden.

Zal wat zijn de boer naar de Spurs van gaal naar Manchester en Koeman naar Barcelona. Iedereen maar zeiken dat het Nederlands voetbal niets voorstelt. Laten we aub kijken op het lange termijn, want er is gruwelijk veel talent. Zoet Stevens hart hahn vlerken Hendrix Leemans rekik Willems depay locadia vloet maher kongolo de vrij clasie indi vilhena boetius van beek woudenberg Klaassen denswill kishna veltman propper promes castsignos duinen bakker haye hoedt berghuis gudelj zyech sinkgraven Aken bakergoglu ayoub hateboer ake Ginkel hupperts zihovic nief ter Wierik. Zal er nog wel een paar vergeten zijn.

Als dit waar is zou ik als Ajax zijnde het spel keihard spelen. Gewoon lekker 20 miljoen vragen

28 april 2014 om 20:13

Daarom, als ze hem echt willen dan betalen ze wel.

Zou iemand mij kunnen vertellen of Spurs dan een vergoeding aan Ajax zou betalen?

Ideale stap voor Frank, je onsterfelijk maken op WHL en lekker werken met jonge honden als Eriksen (zijn kindje), Lamela, Bentaleb, Kane, Chadli.naast krijgt hij de vrije hand. Er ligt nog geld op de plank dus hij kan kopen wie hij wil. Achterin moet er wat gebeuren.
Verkopen:
Soldado
Kaboul
Paulinho
Dembele
Townsend
Kopen:
Vermaelen (samen met Jan de Ajax muur)
Baines
Juanfran
Strootman
Lallana
Lekker een jaar proberen en daarna naar je grote droom Barca. Ik zou het wel weten Frankie

Lloriss
Juanfran
Vermaelen
Vertonghen
Baines
Sandro
Strootman
Lamela
Eriksen
Lallana
Adebayor
28 april 2014 om 20:14

1 Engelsman in jouw, overigens best aardige, elftal. Het Engelse voetbal is morsdood. Ik denk dat Frank de Boer bij de Spurs weinig eer kan behalen. Beter dan City, Chelsea en United word het toch niet. Ik mag toch aannemen dat De Boer Ajax alleen verlaat voor een titelkandidaat in Spanje of Engeland of Duitsland.

28 april 2014 om 20:23

Dat is onze jeugd, dit is mijn basis tegen Arsenal, Chelsea, United, City en Liverpool. je hebt in Engeland een ruime selectie nodig met al die wedstrijden. Daarom verkoop ik Naughton, Walker, Kane, Rose en Lennon ook niet. Maar ik denk dat die nog moeten groeien en dat moet met stapjes gebeuren in een ingespeelde ploeg. En wat Frank betreft ik kan niet in zijn hersens kijken, als hij de vrije hand krijgt kan hij wel een elftal neerzetten waarmee hij denkt te kunnen presteren. Wij hebben inderdaad niet de middelen om zomaar elke speler te kopen die er rond loopt, maar dat had Rodgers bij Liverpool ook niet en als Stevie geen foutje had gemaakt had hij wel de titen gepakt (kan nog altijd hoor).

28 april 2014 om 22:52

de instelling die de meeste engelsen hebben naar voetbal (kick n Rush) moet veranderen.

29 april 2014 om 10:23

Daar heb je gelijk in Spurs2, Liverpool had ik weinig kans gegeven. Maar ja, die hebben Suarez :P

28 april 2014 om 22:51

Ik kijk naar de lijst van spelers die je wilt verkopen en kopen en denk dan waarom? ik wil niet nog zo'n zomer te gemoed gaan waarin we veel te veel met geld gaan zitten smijten.
Dembele, Paulinho, en Soldado moet je er altijd bijhouden, al is het alleen voor de breedte. Bovendien hoef je dan Strootman niet meer te halen.

Dawson moet daarentegen wel weg. En een nieuwe LB is essentieel. Rose, kaboul en Dawson zijn gewoon niet goed genoeg, dat staat buiten kijf. Maar Vermaelen ophalen bij Arsenal is natuurlijk vloeken in de kerk. En of Baines nou de beste optie is? Misschien Alderweireld proberen te halen bij atletico
Met Chadli en Townsend win je de oorlog ook niet. Dan zou Lallana de enige optie zijn die ook in dit systeem past.

En waarom juanfran?

Lloris
Walker
Alderweireld
vertonghen
?
paulinho
Sandro
Lamela
Eriksen
Lallana
soldado
28 april 2014 om 23:45

Dit is niet smijten met geld, hier zit een gedachte achter. Heb je onze verdediging gezien dit jaar een gatenkaas. Vermaelen en Vertonghen zijn al ingespeeld, baines en Juanfran zekerheidjes. Let maar op Juanfran tegen Chelsea. Strootman en sandro voor de controle achter die jonkies. Naar mijn mening staan we dan niet na 3 minuten met 1-0 achter en kunnen we in de omschakeling levens gevaarlijk worden met die voorhoede.

Ik hoop persoonlijk dat Frank nog 3/4 jaar blijft, juist nu hebben bepaalde spelers aangegeven te willen groeien als groep (klaassen, veltman etc) en de groep B-junioren waar volgens velen bij Ajax grote talenten in zitten zijn dan inmiddels doorgebroken.

Lijkt mij wel, hij heeft een contract tot 1 juli 2017.

Ik weet nu al voor 90% zeker dat Frank blijft. Waarom? 4 landstitels is uniek, echt super voortreffelijk gedaan. Maar waar is de beker? waar is ronde verder in CL? Waar is 2 á 3 rondes verder in de Uefa Cup? No way dat hij gaat.

Ik hoor hier klinkklare onzin over; mooie stap naar Tottenham blablabla. Jongens! Hij is nog bij Ajax niet uitgeleerd, integendeel er valt genoeg te leren en Zekers ook te behalen. Las ook bullshit dat zijn gezin in Londen zich zouden vermaken. Haha, blijkbaar weten veel ook niet wat Londen voor een stad is, dat het geen gezinsstad is. Nee, Frank blijft. Tuurlijk gaan aantal clubs zich melden, dan zou je krankzinnig zijn als je, je niet gaat melden voor zo'n goede trainer.

Frank liet gister vallen dat als er een club komt dat hij er rustig overna gaat denken. Logisch toch! Ik zou ook wel benieuwd zijn wie er in mij geïnteresseerd zijn en hoe ik op de markt sta!

28 april 2014 om 21:15

dat kan jij ook niet met zekerheid zeggen, hij heeft nooit gezegd dat hij een tottenham af zou wijzen. Tuurlijk heeft hij nog genoeg te winnen met ajax, en ik zou als ik hem was ook niet weggaan. Maar het zou zomaar kunnen dat een echt grote club komt en hij weggaat.

Spurs is een enorm interessante club voor De Boer. Hij kan daar werken met spelers als Vertonghen en Eriksen en proberen aansluiting te maken met de echte top

Alle pogingen van diverse media hem te beïnvloeden weg te gaan ten spijt. Die gaat echt niet vertrekken nog. En dan ook nog naar de spurs. Het is Barca niet.

Als fox sports dit al meld mag je dit toch wel serieus nemen. De boer is toe aan een nieuwe stap. Nou ja toe misschien niet maar hij is er zeker klaar voor! Ik hoop dat die desondanks blijft.

Hoop dat united nog intresse heeft in de boer zou wel weer come-back worden als de boer trainer word

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren