Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Mourinho verbiedt spelers aanwezig te zijn bij 'moment of fame' Suárez'

Laatste update:
/

Zondagavond vindt in Londen de uitreiking van de PFA Player of the Year Award plaats en het moet raar lopen wil die prijs niet in handen vallen van Luis Suárez. Sinds de Uruguayaan terugkeerde van een langdurige schorsing is hij niet te stuiten en het is vooral aan hem te danken dat Liverpool afstevent op de eerste landstitel in 24 jaar. De Daily Mirror claimt al te weten dat de onderscheiding inderdaad naar de ex-Ajacied gaat.

Dat gegeven is ook al bekend bij andere clubs en zou aanleiding zijn geweest voor José Mourinho om zijn spelers te verbieden om de ceremonie bij te wonen. Alhoewel Eden Hazard ook genomineerd is, wil de coach van Chelsea niet dat zijn spelers met hun aanwezigheid de indruk wekken dat Suárez weer volledig in de armen van zijn collega's is gesloten. De flamboyante spits maakte zich vorig jaar onmogelijk door Branislav Ivanovic in zijn arm te bijten en was daarvoor al vaker het mikpunt van felle kritiek vanwege zijn gedrag.

Het incident met Ivanovic leverde Suárez een schorsing van tien wedstrijden op, waarvan hij de helft aan het begin van dit seizoen moest uitzitten. In 2011 werd hij al eens voor acht wedstrijden verbannen vanwege racistische uitlatingen aan het adres van Manchester United-back Patrice Evra. Die spraakmakende incidenten zijn in Liverpool echter grotendeels vergeven en vergeten: the Reds zullen zondagavond, een paar uur na de kraker tegen Chelsea op Anfield, met een enorme delegatie afreizen naar de Engelse hoofdstad.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ergens wel begrijpelijk, anderzijds ook ergens wel kinderachtig.

Dat hij ondanks zijn (veroordeeld ervoor dus zal wel bewijs zijn geweest) voor akkefietjes met Evra... en natuurlijk het bijten van Ivanovic. En de tientallen schwalbes en toch gewoon nog zo een prijs winnen... dan heeft hij het alsnog verdiend denk ik, dat je met zo een (zelf gecreëerde achterstand door debiele dingen te doen) alsnog verkozen wordt.

27 april 2014 om 12:15

En die streken van Mourinho moeten we wel vegeten.

27 april 2014 om 12:49

Mourinho is gwn jaloers dat geen Hazard niet zo goed heeft gepresteerd als Suarez. Suarez verdiend die prijs echt en als Suarez hem niet krijgt dan kun je het niet meer srs nemen.

27 april 2014 om 12:54

Ik heb Mourinho nog niet racistisch bezig gezien of mensen zien bijten.
Dat hij zeurt is coach eigen, dat hij meer zeurt dan gemiddeld is dan wel weer vervelend maar goed. Kijk de gemiddelde Eredivisie coach die zeikt ook continue.

27 april 2014 om 13:03

Tis gewoon simpel..... suarez is een genie als voetballer......maar is soms ook compleet vd kaart.
Bijten bij bakkal in schouder.
Bijten bij ivanovic
Racistisch tegen donkere spelers (evra).
In het normale leven kan je hier gewoon voor opgesloten worden...zeker omdat het vaker gebeurt.
Maar in de voetballerij kan alles....kim je weg met n schorsing.

27 april 2014 om 13:06

Dit gaat niet over jaloezie, dit is gewoon weer eens treek van Mourinho om in het hoofd van Suarez te komen.
Hij claimt met een B-elftal te spelen omdat de CL wedstrijd belangrijker is, en dat is ook wel deels zo, maar dat betekent niet dat deze wedstrijd hem niks waard is. Het liefst had hij hier met zijn sterkste elf gespeeld en Liverpool nog even in eigen huis op de knietjes gekregen.
Wel een zwakke uitspraak van Mourinho weer, Suarez heeft zijn straf gekregen en 'uitgediend' dan is dit niet nodig. En daarnaast geef je Hazard nu al het gevoel dat hij niet gaat winnen, je mag je eigen spelers wel iets meer steunen naar mijn mening.

27 april 2014 om 14:33

Suarez is hiervoor gestraft. Het is dus onzin om hem zo te behandelen. Iedereen moet opnieuw beginnen.

27 april 2014 om 16:31

Hij steekt wel vingers in ogen

27 april 2014 om 13:21

Mourinho haalt nu het incident dat vergeten moet worden weer in de media.. Ik vind dat een kwalijke zaak van een trainer.. Zielige aandacht trekker is het

Juist dan zou ik expres gaan, want Mourinho moet niet gaan bepalen wat hun in hun vrije tijd doen.

27 april 2014 om 12:07


Ik denk eerder dat Chelsea spelers niet mogen gaan, omdat ze geconcentreerd moeten blijven voor de duel met Atletico..

27 april 2014 om 12:14

alsof ze worden afgeleid, als ze naar een prijsuitreiking gaan.

27 april 2014 om 14:44

Je hebt minder rust he...
Vanmiddag game en deze avond naar een nutteloze uitreiking gaan als je toch niet wint terwijl woensdag ontzettend belangrijk is.

Maarja vz komt weer met zo'n verhaaltje af dat we wegblijven omwille van Suarez

27 april 2014 om 17:07

Ja want als topsporter heb je niet voldoende aan 2 dagen rust nemen, kom toch op man. Mourinho is gewoon een over het paard getilde overschatte trainer. Hij heeft nog niet een keer een ploeg mooi laten voetballen en prijzen winnen kan iedereen met zijn spelersmateriaal. Hij moet niet over respect praten na de uitspraken die hij heeft gedaan in de richting van Wenger, Guardiola etc.. Vandaag stond hij ook weer irritant de bal achter te houden, hij moet is weten wat zijn plek is. Ik ben overigens wel blij dat steeds meer mensen gaan inzien dat Mourinho eigenlijk gewoon een laffe onrespectvolle trainer is die door een flinke portie geluk ook nog wel is een prijs pakt. Bovendien geeft hij zijn spelers doping.

Haha. Dat noem je nou een teken van zwakte! Alleen daarom al hoop ik dat Hazard hem wint, maar de prijs gaat waarschijnlijk wel naar Luis Suarez. Dik en dik verdiend!

Beetje zwak.
Dit soort prijzen win je als voetballer niet als persoon.
Als voetballer heb ik ontzettend veel respect voor wat hij kan en laat zien.
Voor de persoon Suarez toch iets minder met al zijn achterlijke acties.

27 april 2014 om 11:56

De persoon suarez is wel heel anders op het veld dan erbuiten he

27 april 2014 om 11:56

Je moet Suarez op dit seizoen beoordelen daar gaat de prijs over. Hij heeft zich dit seizoen keurig gedragen en is de beste speler in de BPL. Mou is een kinderachtig mietje. Van mij mag Gerrard de prijs winnen. Als teken van respect en bewondering maar Suarez maakt het verschil voor Liverpool

27 april 2014 om 12:41

Ik heb meer respect voor de persoon Suarez dan voor de persoon Giggs om maar iemand te noemen. Gewoon zwaar verdiend als hij hem pakt vanavond.

Wel lachwekkend dat juist Mourinho hiermee aan komt zetten.

27 april 2014 om 12:25

Inderdaad. Het gedrag van Mourinho is een stuk walgelijker dan dat van Suárez. Echt gênant als dit waar is, dat zou eens te meer aantonen hoe weinig zelfkritiek de beste man heeft.

Hypocriet is Mourinho zeg. Hij houdt toch zo van winnaars? Er is geen grotere winnaar dan suarez op dit moment. Doe alles voor de overwinning. Zou Mourinho, die zelf ook nogal wat maniertjes heeft, toch begrip voor moeten hebben..

Respectloos van Mourinho. De incidenten liggen achter ons en Suarez en Suarez heeft zelf gezegd er niet meer aan te denken. En dan is het Mourinho die weer oude koeien uit de sloot haalt. Topspeler en topmens Luis Suárez!

Wat een onzin joh, stel Hazard wint hem toch dat is toch wel kut voor zon speler als je er dan niet bij bent. Ribery won ook Europees voetballer van het jaar waar niemand het verwachte

27 april 2014 om 11:50

Waar niemand het verwachte? Champions league, Duitse beker en de Duitse titel en daar (een van ) de sterspeler te zijn.. dat is onverwacht?

Ronaldo won toen geen CL, geen Spaanse titel en volgens mij ook de beker niet.

Dan is niet erg verrassend dat Ribery won, helemaal omdat Messi natuurlijk niet verkiesbaar is....een aantal maanden later was Ronaldo compleet in op- en top vorm onder andere rond de wedstrijden Zweden-Portugal en in de competitie, dat Ronaldo toen won was al iets logischer...

27 april 2014 om 11:57

Bayern won de CL duitse beker en titel. Ribery had daar echt niet zo'n groot aandeel in als iedereen aan het roepen is. Hij is van bayern echt niet de beste, iig niet zoals Ronaldo het fenomeen van RM is. Lahm en robben bijvoorbeeld zijn echt niet minder dan ribery. Dus het was wel verrassend voor de meesten

27 april 2014 om 11:57

Jan1980. Volgens mij is dit nog steeds een individuele prijs en geen teamprijs, dus ja het was onverwacht, daar Messi en Ronaldo betere prestaties individueel leverden.

27 april 2014 om 12:10

Bayern won die titels, niet Ribery..

27 april 2014 om 12:55

Hij was/is een belangrijk onderdeel van dat team. Dus dat weegt toch ook wel degelijk mee.

De prijzen zijn vooral om aan te geven op welk niveau hij iets presteert.... niet doorslaggevend maar het hielp wel omdat Messi niet verkiesbaar is en Ronaldo toen goed was, maar neit zo dominant als de periode voor de gouden bal

Gewoon weer zo een zielig actie van een zielige trainer.
Als je er boven wil staan laat je ze juist wel gaan.

27 april 2014 om 11:57

inderdaad. Het respect voor mourinho is ook wel verdwenen zo langzamerhand. Altijd weer die domme reacties op andere trainers/spelers. Hij moet eens een keer zich richten op zijn eigen clubje.

27 april 2014 om 12:13

Dat respect had ik alleen voor zijn resultaten bij porto bij de rest is gewoon een jankerd.
Altijd zeiken op alles smerige psychische spelletjes proberen te doen.
Nee geen respect voor zo iemand.
En dan moet je kijken hoeveel de selectie heeft gekost en wat voor voetbal ze spelen?
Echt verschrikkelijk.

Die mourinho moet zich eens gaan gedragen, zijn gedrag past bij Spanje maar in Engeland willen ze een gentleman zien. Als Engelsman zou ik me sowieso niet vertegenwoordigd voelen door Chelsea, een vreemdelingenlegioen met een buitenlandse trainer en buitenlandse eigenaar. Hopen dat Liverpool kampioen wordt.

27 april 2014 om 12:04

Welke clubs hebben dan wel veel Engelse/britse spelers en geen buitenlandse eigenaar?

27 april 2014 om 12:36

Voor het echte Engelse voetbalgevoel moet je niet bij de topclubs zijn. Daar zitten vooral dagjesmensen, de echte fans zitten bij lagere clubs omdat topclubs immens hoge prijzen vragen. Bij clubs als Liverpool en united heb je in ieder geval een Engelse manager en westerse clubeigenaren.

27 april 2014 om 12:51

Ik begrijp niet waarom je Westerse clubeigenaar noemt? In de Arabische landen is voetbal een belangrijkere sport dan in de Verenigde Staten.
Ook zijn de spelers bij deze clubs veelal buitenlanders.
Voor het echte Engelse voetbalgevoel moet je naar de Championship of League One. In de Premier League zijn hooguit de fans Engels.

Het wordt steeds gekker met meneer Mourinho. Deze man denkt dat hij alles maar kan maken. Zelf misdraagt hij zich bijna wekelijks en vervolgens keurt hij Suarez af omdat zijn gedrag niet deugt. Zeer hypocriet.
Suarez verdient deze prijs voor 100 procent. Geweldig seizoen heeft hij gespeeld en hij is gewoon niet te stoppen.

Ik denk (als het al waar is) dat het eerder heeft te maken heeft met niet een hele avond in die zaal zitten met over een paar dagen de tot nu toe belangrijkste wedstrijd van het seizoen...

Het is wel aandoenlijk om te zien hoe graag de media Mourinho willen gebruiken om inkomsten te genereren.

Zou dit verhaaltje aandacht krijgen als het om Pellegrini ging? Of om Wenger?
Maar iemand als Mourinho zou men hier wel voor aan kunnen zien, dus wordt het snel op papier gezet en het zal natuurlijk spectaculair verkopen.
Lees de comments hier maar eens: niemand die de geloofwaardigheid in twijfel trekt...

Ik heb geen idee of ze ook daadwerkelijk afwezig zullen zijn, maar zelfs als dat zo zou zijn: er is een halve finale CL op komst, dat lijkt me wel iets belangrijker dan een gala waar iedereen weer schijnheilig klef gaat zitten doen naar elkaar.

Maar goed, ik geloof niet dat Mourinho ook maar een seconde wakker ligt van zulke berichten. Zelf heb ik inmiddels ook geleerd niet onnodig veel energie te verspillen in het tegenspreken van zulke berichten.

27 april 2014 om 12:02

Precies dit, iedereen roept al alsof het zeker is. Dit is slechts een gerucht en gelijk iedereen, zwak van mourinho enzo. Mourinho is geweldige coach maar zegt alles wat in hem opkomt, dat is een goede eigenschap, want al die schijnheilige trainers lopen het papiertje van chef comminucatie op te lezen ipv wat ze zelf vinden. Maar daardoor is mourinho een makkelijk doelwit. Als hij wint is hij een baas volgens iedereen, anders een arrogant mannetje. Nu hij in de cl de uitduels zo verdedigend speelt begint iedereen hem maar te haten. En daar maakt VZ ook wel beetje gebruik van door elk gerucht al te plaatsten zodat iedereen kan lopen haten op hem.
Ik vind mourinho soms te ver gaan, en ik vind hem in de CL ook te verdedigend spelen, tegen atletico leek het nergens op, wat een saaie wedstrijd. Maar hij is imo nog steeds veruit de beste coach ter wereld.

27 april 2014 om 12:02

Je kan het ook van de andere kant bekijken. Bij een Wenger en Pellegrinni komen zulke dingen niet in het hoofd op, dus kunnen ze er ook niet over schrijven.

27 april 2014 om 12:08

haha. Als dit over een Pellegrini ging, dan zou men hebben gezegd, dat het een gerucht is. Maar nu is het natuurlijk een heit : p.

Weetje, altijd als ik de reacties over Mourinho moet lezen krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Het is heerlijk om te zien hoe Mourinho de hele wereld dwars zit. Maar toch blijft hij winnen en winnen en winnen. Zulke mensen zijn 'the fuel that keeps him going'. Ik denk echt niet dat Mourinho goed zou kunnen werken als iedereen zo lovend over hem was (als persoon). Dus van mij mogen ze hem 'belachelijke, idiote, trieste, zwakke (etc) vent blijven noemen.

Zulke prijzen zijn ook niet belangrijker dan teamprijzen, dus Hazard mag wat mij betreft het laten schieten.

27 april 2014 om 13:16

Het grote verschil is dat er bij Pellegrini geen sprake is van dit soort geruchten.

Ik vind de redenatie dat de haat zorgt dat hij door blijft gaan ook wel wat bijzonder. Je hoopt toch dat een toptrainer wilt winnen en dat de buitenwereld daarbij niet echt uitmaakt.

Ik denk niet dat zijn aparte uitspraken en gedrag invloed hebben op zijn prestaties. Het zijn slechts dingen die hij doet om zijn eigen buitensporige drang naar aandacht te bevredigen.

Wel fijn dat we hem van jou belachelijk, idioot en triest mogen noemen. De toestemming van Blink was net wat ik nodig had. Ik vind hem al die dingen die jij opnoemt en daarnaast een geniale trainer en een verschrikkelijke narcist.

Heel erg zwak van Mourinho, en zoals altijd weer hypocriet en waarschijnlijk weer onderdeel van het hele wij tegen de wereld tactiek die hij bij elke club gebruikt.

De comeback van Suarez is heel erg knap en tot nu toe gedraagt hij zich voorbeeldig dit seizoen.
Ik vind dit net zo knap als Ronaldo die door heel Engeland uit werd gekotst na het knipoogincident en als nog zo sterk terug kwam en ook speler van het jaar werd.

27 april 2014 om 11:59

Voorbeeldig? Hij maakt de ene schwalbe na de andere schwalbe.. dat de scheidsrechters te laf zijn om hem te bestraffen maakt zijn gedrag niet goed. Suarez had bijvoorbeeld in de topwedstrijd tegen City minstens 3 gele kaarten moeten krijgen alleen de scheidsrechter durfde hem maar 1 te geven.

27 april 2014 om 12:29

Daar wel ja, hij sloeg door toen maar qua raar gedrag houdt hij zich heel erg in vind ik en met de schwalbes valt het ook reuze mee, hij zoekt wel vaak het been op zoals ook Neymar vaak doet bv. Maar echt een overtreding simuleren zie je bijna niet, zelf maakt hij ook geen zware overtredingen en qua gefrustreerd gedrag dat de stoppen doorslaan is er ook geen moment geweest dit jaar terwijl er normaal om de paar wedstrijden wel wat is.

Wat belachelijk, Mourinho gunt spelers niks behalve z'n eigen teampje. Suarez was geweldig dit seizoen met 30 uit 30. Maar niet alle aandacht zal naar hem moeten. Ook Sturridge, Sterling en Gerrard hebben een geweldig seizoen beleefd. Ik vind ook niet dat alleen Suarez er voor zorgt dat het kampioenschap zo goed als binnen is. Ze hebben het met z'n allen gedaan.
Mourinho kan het niet hebben dat zijn team niet zo'n speler heeft, een echte topspits. Langzamerhand word iedereen toch moe van die kerel. Altijd maar reageren op alles, altijd de tegenstander zwart maken. Die vent heeft geen flauw idee waar hij mee bezig is. Hij moet zich eens wat vaker op Chelsea richten dan op de concurrenten. Ik vind het ook zeer respectloos dat ze de ceremonie niet bijwonen, iedereen zou respect voor suarez moeten hebben dit seizoen. Hij heeft vreselijke dingen gedaan, maar maakt dat nu helemaal goed door zijn waarde voor Liverpool. Het slaat natuurlijk ook nergens op dat hij de oude momenten van Suarez terughaalt. Die tijd is geweest en nu opent een nieuw tijdperk voor deze jongen. Beetje oude koeien uit de sloot halen lijkt me.

27 april 2014 om 12:15

Als hij geen idee zou hebben zou je nog medelijden kunnen hebben.

Hij weet echter precies hoe het zit en dat hij zich misdraagt. Respect voor Suarez zal iemand niet snel hoeven hebben. Maar naar een prijsuitreiking in een competitie waar je in zit behoor je gewoon bij te wonen uit respect naar het voetbal in het algemeen. Maar Mourinho heeft nog nooit ergens echt respect voor gehad, behalve als hij er zelf een aandeel of belang in heeft.

Zou mooi zijn als Suarez vanmiddag (de beslissende) scoort en voor de neus van Mourinho t feestje viert met n 'bijt-beweging' ofzo. Net zoals hij zn goal tegen Everton vierde met n 'schwalbe' voor de neus van Moyes nadat deze iets over de schwalbes van Suarez had geroepen

27 april 2014 om 11:59

zou inderdaad wel mooi zijn, even de mond snoeren van die mourinho. Heeft ie wel recht op.

Mourinho als moraalridder, de wereld op zijn kop. De duivel die het evangelie predikt. Laten ze Mourinho een keer boycotten, gewoon massaal weglopen als ie weer eens loopt te zeiken op de arbiters, collega's beledigt of als ie zijn ploeg weer eens afbraakvoetbal heeft laten spelen.

dat er sommigen dwazen die sympathie hebben voor zo een coach?
Ik vraag mij af, is Mourinho misgandeld in zijn jonge jaren dat hij geen respect kent?

Wat een slechte verliezer zeg, wat hoop ik dat hij weer faalt en geen een prijs wint.

27 april 2014 om 12:05

het zou me eerlijk gezegd niks verbazen. Ik sluit me ook compleet aan bij jou mening. Ik heb ook totaal geen sympathie voor hem. We zouden wel sympathie hebben voor iemand als Brendan Rodgers, een coach die met maar redelijk materiaal die gewoon bovenaan staat met liverpool die al jaren niet meer bovenaan gestaan heeft.

Het is inderdaad te hopen dat al zijn plannen in het water vallen, hij wou met z'n team de CL winnen, laten we hopen op een stunt van atlético.

27 april 2014 om 12:10

Dit is idd geen nette aktie zoals hij voor meer dingen geen schoonheidsprijs verdient en af en toe dingen zegt/doet die niet door de beugel kunnen.

Toch ben ik kennelijk n dwaas, want ik heb best sympathie voor deze kerel. Van tolk (van Van Gaal) naar toptrainer die regelmatig prijzen pakt, daar heb ik respect voor.

Aldus de man die zijn vinger in het oog steekt van een assistent trainer.
Wat een grap is deze man zeg. Kinderachtig gedrag. Als hij consequent is, dan zal hij ook nooit meer aanwezig moeten zijn, ook al wint hij zelf manager van het jaar ofzo.

En of dit nou zo'n ramp zal zijn.. Suarez doet alles om te winnen, is vaak over de scheef gegaan maar heeft dit jaar niets raars gedaan en speelt een fantastisch seizoen. Zou niet meer dan terecht zijn als hij wint. Het zou zelfs belachelijk zijn als Hazard zou winnen, aangezien hij gewoon niet de beste was dit seizoen.

27 april 2014 om 15:29

Moet er iet aan denken dat hij manager van het jaar wordt! Daar hoort ook professioneel gedrag bij en i.m.o ook mooi voetbal. Bij de eerste faalt hij al enorm!

Als dit waar is dan is het inderdaad kinderachtig, maar ik ga nog geen echte uitspraken doen voor dat het zeker is.

Zou het van veel coaches kunnen hebben' maar niet van Mourinho. Deze man zet zijn spelers op tot haat, afbraakvoetbal en in zijn tijd misdragen spelers zich en grossieren de in rode kaarten. Mourinho heeft geen recht van spreken....

27 april 2014 om 12:09

en niet alleen dat, ook probeert hij zijn tegenstanders zwart te maken door een belachelijk jip en janneke verhaaltje. Altijd maar zeuren over Wenger terwijl hij zelf vorig jaar enorm gefaald heeft. Verliezen van Sunderland thuis, ja netjes hoor Mourinho. Die gast zou ik liever nooit weer zien, wat een kwal is dit. Altijd, hij heeft geen prijs en eh die ook niet. Terwijl hij er zelf ook amper wat heeft. Altijd spelers naar die rode kaarten brengen idd in de tijd bij Real. Deze man zouden ze een keer moeten schorsen voor zijn uitlatingen.

Het is al jaren bekend dat Mourinho niet zo goed kan omgaan met prijsuitreikingen waar anderen meer kans op maken. Er is ook altijd wel een excuus te bedenken. Het blijft hoe dan ook vreemd gedrag, zelfs kleine kinderen gedragen zich beter.

Kunnen ze die walgelijke Mourinho niet eens terugtrappen naar portugal met z'n rare fratsen.
Wat maakt die vent zich onstervelijk belachelijk zeg de laatste tijd.
Echt een smet op het voetbal aan het worden met z'n anti-voetbal en die misselijkmakende uitspraken die hij doet.

Ooit was er respect voor deze man die o.a. met zijn Porto toendertijd is begonnen aan indrukwekkende dingen, maar hij heeft wat mij betreft al deze vergaarde glory nu verspeeld.

Weer een walgelijke actie van die walgelijke Mourinho. Hoe kunnen mensen toch in godsnaam sympathie voor die man hebben.

Deze statement komt van de club Chelsea en misschien heeft Mourinho dit hoogst persoonlijk wel geregeld; de uitspraak komt van Chelsea en als je een Chelsea-speler bent dan mag je er ook niet heen gaan. Volgens mij mag Moses; die is gehuurd van Chelsea bij Liverpool, ook niet gaan.

Heel verstandig, hopelijk blijft United ook weg. Acties van Suarez zijn gewoon te schandalig voor woorden. Het is ook niet 1 keertje maar actie op actie bij hem.

Het desbetreffende artikel is hier te vinden:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/pfa-fo...
Waardeloze berichtgeving in dit Voetbalzone-artikel. In het originele Daily Mirror artikel wordt nergens de suggestie gewekt dat Mourinho niet aanwezig is door Luis Suarez of überhaupt Liverpool. Er wordt echter gesteld dat Chelsea niet aanwezig is omdat de club zich wilt voorbereiden op de midweekse Champions League-wedstrijd. Lijkt me niet vreemd, toch? Je zou over een redelijk cruciale pot kunnen spreken. Hier de desbetreffende zin in het artikel:

"chelsea had taken a table at the event but Mourinho wants his players in training on Monday morning to work on a game plan to beat Madrid."

Ten tweede is het Daily Mirror-artikel erg suggestief en tendentieus. De schrijver spreekt over "bad-boy Suarez", noemt hem een "controversial striker". Het ligt er duidelijk bovenop dat de schrijver een bepaalde tendens heeft tegen Luis Suarez, die simpelweg een fantastisch seizoen beleefd. De paralellen die in het artikel worden getrokken met Chelsea zijn absurd.

Mensen kap ff met ouwe koeien uit de sloot halen, het gaat er niet om wat ie de vorige seizoenen geflikt heeft, maar dit seizoen. Suarez is momenteel een van de betere in de Bpl, en daarom krijgt ie naar alle waarschijnlijkheid de prijs. Telkens die incidenten uit het verleden oprakelen. En the special one is idd een hele speciale zeik-miep.
Op basis van dit seizoen: Dik verdiend Luis!!!!!!

Ook in de voetbalwereld geleden normen en waarden. Het verbaast mij niets dat er hier velen zijn die de acties van Suarez goed praten omdat hij zgn een "geniale" speler. Als dat al zo zou zijn geldt toch ook dat juist "geniale" of laten we zeggen hele goede voetballers een voorbeeld functie hebben.

Mensen die de acties van Suarez goed praten diskwalificeren zich zelf. Het zijn vaak juist deze mensen die het voetbal een slechte naam bezorgen. Er zijn hooligans buiten het veld maar er zijn ook hooligans op het veld. Suarez is zo'n hooligan. De actie van Mourinho is niet alleen voilledig gerechtvaardigd maar ook moedig . Hij gaat in tegen de idee dat alles gerechtvaardigd is. Welnu dat is het niet.

27 april 2014 om 13:50

verus, keur het gedrag af, maar de prijs gaat niet over het gedrag, maar om de prestaties en daar kan gene zeggen dat hij het op die kwaliteiten niet verdiend.

27 april 2014 om 15:08

Dus eigenlijk moet Mourinho dan door iedereen genegeerd worden omdat ie in t verleden Vilanova in t oog heeft geprikt? Lijkt me n hooligan vlgs jouw betoog.

Wat n onzin zeg. Suarez is gestraft en is na zn schorsing niet op wangedrag te betrappen. Daarnaast is de prijs voor voetballende prestaties en dan is een "geniale speler" als Suarez n topkandidaat. Zelfs Evra zou op m gestemd hebben; het (vermeende) slachtoffer van Suarez' zn rascistische teksten...

wat een ordinaire kwast, suarez is 10 wedstrijden geschorst geweest en heeft zich daarna goed gehouden, zeker was het fout wat hij gedaan heeft en dat keur ik zeker voor 1000 % af, heb zelf toen de foto veranderd in fisher daardoor. Maar dat die mourinho dit verlangt van zijn speler toont weer aan wat voor persoon hij is, of hij zo'n lieverdje is.
Maar goed ik hoop ook dat suarez de prijs krijgt en dat ze ook winnen en de kampioenschaal aan de einde van de rit omhoog mag houden.

Een risico bestaat dat je voor gek wordt verklaard hier maar ik heb eens naar suarez zijn cijfers gekeken en het valt me eigenlijk een beetje tegen om eerlijk te zijn. Ik heb even zijn cijfers tegneover rvp van vorig jaar gelegd. komt ie

tegen de top 10 heeft suarez slechts 8 goals gemaakt waarvan 3 tegen de spurs, 2 tegen stoke, 2 tegen everton en 1 tegen southampton.suarez heeft niet gescoord tegen chelsea, city, arsenal, united, newcastle. hij heeft 7 assists tegen de top 10

Interessanter wordt het nog wanneer je kijkt na zijn bijdrage in goals en assists tegen de top 10..als je alle doelpunten + assists tegen de top 10van suarez zou weghalen zou dit maar 1 punt schelen op de ranglijst.

dit doet niets af aan het feit dat het een geweldige voetballer is, maar al je kijkt naar de mate waarmee hij hier wordt opgehypt is het leuk om te zien dat het allemaal wel meevalt.

als je bijv de bijdrage van v persie (die die prijs nieteens won dat jaar) bij zijn eerste jaar united neemt:

zonder RVP zijn goals en assist scheelde het 36 punten in totaal.
Scoorde tegen 9 vd top 10 muv Swansea (1 assist) terwijl Suarez nu op 25 punten verschil zonder zijn inbreng staat waarvan 1 punt tegen de top 10 waar rvp er 18 punten tegenover stelde!!

hij verdient de prijs overigens wel dit jaar, das duidelijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren