Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rummenigge pepte selectie op met wervelende toespraak in Bernabéu

Laatste update:
/

Real Madrid heeft goede zaken gedaan in de halve finale van de Champions League, door in eigen huis met 1-0 te winnen van Bayern München. Dat de Koninklijke er nog lang niet is blijkt ook wel uit de woorden van Karl-Heinz Rummenigge. De directeur van Bayern München gaf na afloop van de wedstrijd in het bijzijn van sponsoren, gasten en de selectie een toespraak waar het vuur van afspatte.

“Bayern heeft de kwaliteit om de teams die op bezoek komen te laten voelen alsof ze in de hel zijn”, zei Rummenigge volgens diverse Duitse media op de naborrel in Santiago Bernabéu. Vervolgens richtte de bestuurder zich tot de selectie van Bayern. “Dit is geen ideale uitslag voor ons, maar wees niet bang. Dinsdag staan er 70.000 fans achter jullie en dan is München in rep en roer. Ik zat op de tribune, ik keek in de ogen van de bestuurders van Real Madrid en ze zagen er niet blij uit. Ze weten wat ze te wachten staat in München.”

Rummenigge kon het ook niet laten om een sneer uit te delen aan Borussia Dortmund, dat werd uitgeschakeld door Real Madrid. “Zo comfortabel als het ging in Dortmund, zal het in München niet gaan voor Real Madrid. Een nederlaag is nooit goed, maar het gaat erom hoe erop gereageerd wordt. Dat gaat dinsdag gebeuren!”

Denk je dat Bayern München naar de finale gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze stralen wel arrogantie uit dat Bayern

Heb gewoon respect voor je collega voorzitter

24 april 2014 om 14:49

Je kunt het ook zelfvertrouwen noemen. Is niet gek als je naar de selectie kijkt.

24 april 2014 om 15:18

Dit is de ideale manier om je op te laten peppen! Als zo iemand dat roept voor jou als selectie dan krijg je daar een boost van, ik zeg 3-1 in munchen

24 april 2014 om 16:05

Guardiola heef Bayern verpest met zijn saaie tiki taka systeem.

24 april 2014 om 14:49

Waaruit lees jij arrogantie af in dit artikel dan?

24 april 2014 om 15:00

"ik zat op de tribune, ik keek in de ogen van de bestuurders van Real Madrid en ze zagen er niet blij uit."

Komt vrij arrogant over. Het bestuur van Real Madrid is zeer tevreden over gisteren.

24 april 2014 om 15:14

Hoezo komt het vrij arrogant over? Hij neemt iets waar en dat is gelijk arrogant? Kom op joh haha. Zelf ben ik ook een Real Fan, maar 1-0 tegen een Bayern is alsnog gevaarlijk. Real had amper de controle over de wedstrijd. Als ze net als gister verdedigen, is er niet veel aan de hand, maar op een slechte dag kan Bayern thuis zo Real Madrid met een 3-0 naar huis sturen. Een 1-0 voorsprong is best een dilemma. Moet je alles op de verdediging gooien en de voorsprong behouden of moet je alsnog aanvallende intenties tonen om een goal te maken in Duitsland?

24 april 2014 om 15:35

Alles op de verdediging gooien?

Real Madrid speelt misschien wel het beste counter voetbal van de wereld, daarnaast hebben zij ook sterspelers die elke club wel wil...

Bayern mag van geluk spreken dat maar 1-0 bleef, kon zo 2/3-0 worden. Bayern moet op voorsprong komen dan redden ze het wel, als het lang 0-0 blijft of zelfs 0-1 voor Real word het moeilijk

24 april 2014 om 22:38

Sorry Greenberry, maar ik snap je reactie niet ten opzichte van die van mij..

Alles op de verdediging gooien bedoel ik dus alleen gokken op de counter, maar als die er niet is gewoon wegschieten. Of toch altijd op de counter gokken en als dat niet lukt op balbezit proberen te spelen. Het 2e deden ze gister. Alleen het gevaar is dat bij balverlies na balbezit er wel ruimte schuilt achter de verdediging. Dit is dan wel gevaarlijk...

24 april 2014 om 15:18

Zegt een Real fan... Hij heeft gewoon gelijk, of je het nou arrogant vind of niet. 1-0 is teleurstellend, maar zeker niet onoverkoombaar.

24 april 2014 om 15:52

Dit is geen arrogantie, dit is zelfvertrouwen.

25 april 2014 om 11:45

Inderdaad! En daarnaast ging het alles behalve comfortabel voor Madrid in dortmund

Ze hebben een hoop zelfvertrouwen in München maar voorlopig staat Real er prima voor, 1 goede counter en Bayern heeft 3 doelpunten nodig.

24 april 2014 om 15:53

Inderdaad, Indien Real 1 doelpunt maakt is het meteen over.

Ik denk dat bayern zich nu wel erg overschat. Tuurlijk ze zijn goed maar dortmund heeft laten zien dat het niet onmogelijk is om daar te winnen. Ik voorspel een 1-1 in de terugwedstrijd

24 april 2014 om 14:49

Ik schat Bayern hoger in dat Real Madrid op dit moment, alleen moet ik je gelijk gaan geven; Bayern zal waarschijnlijk te veel en te snel willen aanvallen/scoren. Lopen ze sowieso met Bale en Ronaldo tegen een counter aan... 1-1 of een 2-2 zie ik wel gebeuren.

24 april 2014 om 14:50

Dat was gewoon omdat Bayern al kampioen was en ze helemaal niet gemotiveerd waren.
Maar ik denk ook dat Real doorgaat. Real moet ze verrassen door hoog druk te zetten en dan 1 goaltje scoren.

24 april 2014 om 14:53

Persoonlijk ben ik bang dat dit een vrij eenvoudige zege voor Bayern wordt, als ik zie dat in het Bernabéu Real al amper in de 16 van Bayern komt, dan vrees ik met grote vreze.

Maar goed, ik blijf hopen op een Madrileens onderonsje in Lissabon, maar wie zei ook alweer, hoop is uitgestelde teleurstelling?

Edit: ff opgezocht, het was Friedrich Nietzsche

24 april 2014 om 14:58

@ wandering

Real amper in de 16? Die match had 3-0 kunnen eindigen. Elke aanval die Real aanzetten gisteren had een moeten zijn. Ze mogen hun balbezit houden.

24 april 2014 om 15:14

Wie heeft het over balbezit? Maar als je het daar toch over wil hebben, de eerste 10 minuten had Real 20% in hun eigen stadion, als ik een wedstrijd van Real kijk wil ik Real zien voetballen en niet achter de feiten aan zien lopen. Ze hebben veruit de duurste selectie van de wereld en dan kom je met zoiets aan. Kom op zeg, we hebben het niet over Real Valladolid, maar over Real Madrid.
En ja amper in de 16 zeker als je ziet wat Real normaal gesproken laat zien.

En had kunnen, koop ik echt helemaal niets voor, dat levert echt geen extra punten op.

24 april 2014 om 15:38

@ wandering

Ach hou toch op met dat goedkoop gedoe joh. Altijd dat gezaag over ze hebben de duurste selectie en bla bla bla. Real Madrid speelt 99% van zijn wedstrijden gewoon puur op de aanval. Maar wat heb je aan een pure aanval als het tactisch niet in orde zit en er niets uit komt? Bayern heeft gisteren op de aanval gespeeld en ze hebben niks gecreëerd! Hun eerste goede kans kwam pas in de 85ste min. Terwijl dat Real Madrid in de eerste 40 min al 3-0 had moeten voorstaan.

Real Madrid heeft misschien dan de duurste selectie maar we hebben ook de perfecte spelers om dit soort voetbal te spelen. En met dit soort voetbal bedoel ik dus counter voetbal. Het voetbal dat sids de tijden van Barcelona verboden is. Real Madrid zijn beste wapen is de counter. Dan is het toch vrij normaal dat Real dat wapen dan ook gebruikt tegen een ploeg dat alleen maar op balbezit speelt.

24 april 2014 om 15:53


Een club als Real is zeer terecht trots op het feit dat zij de rijkste club zijn, dat zij daardoor de duurste spelers kunnen kopen, dan zou ik dat als liefhebber van het Spaanse voetbal dit niet mogen benoemen?
Wat Real in 99% van de wedstrijden doet lijkt mij ook niet heel relevant voor het beoordelen van de wedstrijd tegen Bayern. Die 99% beoordeel ik op het moment dat die gespeeld worden.

Het Spaanse voetbal kijk ik omdat het aanvallend voetbal is, het is (voor mij) het mooiste voetbal wat er in Europa gespeeld wordt, zeer aanvallend en technisch hoogstaand, als er dan een wedstrijd gespeeld wordt die niet aan mijn verwachting voldoet, dan zeg ik dat gewoon.

24 april 2014 om 16:14

Het probleem is alleen dat Real Madrid dat spel alleen kan spelen als Bayern vol op de aanval speelt. Thuis het initiatief weggeven is niet leuk om te zien in eigen stadion. Tegen Dortmund was Real veel assertiever, vroeg druk zetten met mooi aanvallend voetbal. Real liet gisteren de tegenstander heel ver komen en werd op het middenveld regelmatig weggetikt door goed positiespel van Bayern. Kan me niet voorstellen dat supporters het leuk vonden om te zien hoe hun team werd weggetikt.. Real heeft wel erg goed verdedigd en dat is uiteraard ook een kunst. Complimenten daarvoor.

Zo comfortabel als het ging in Dortmund? Really?
Ik moet het nog maar zien, de voorspelde suprematie van Bayern dit seizoen lijkt toch enigszins zijn allure te verliezen. Aan de andere kant, nog in de race voor alle prijzen.

Met het zelfvertrouwen zit het wel goed zie ik. Het word een lastige klus voor bayern als real zo solide blijft verdedigen en geen fouten maakt, ik ben bang dat ze erg weinig op de aanval zullen richten. Bayern moet echt op hun top zitten willen ze doorgaan.

Volgens mij heeft onze Karl-Heinz de wedstrijd Dortmund-Real gemist. Dat ging van verre van comfortabel voor Real!

Tja, motiverende woorden. Maar wervelend?? Misschien moet je er persoonlijk bij zijn geweest..
Ik denk dat Bayern het zwaar gaat krijgen om de finale te bereiken. Hoop het niet, maar verwacht het wel.
Ik vond ze leuker voetbal spelen onder Heynckes. Onder Guardiola is het minder leuk om naar te kijken.

Hoop trouwens dat Atletico Madrid de CL wint!

Hopelijk is real volgende week scherper dan gisteravond, want in de counter gaan er voor ons wat kansen komen.

Volgens mij won dat dortmund gewoon met 0-3 in beieren, dus die sneer is nergens voor nodig. Ik zie Real hier wel winnen met een paar counters.

Bayern was anders in de Allianz Arena kapot gespeeld door Dortmund, Arsenal haalde daar een gelijkspel. En als Rooney eens zijn werk zou doen zou Bayern ook verslagen kunnen worden door Man United. Bayern speelt in Allianz Arena met een absurd hoge lijn, Real gaat daar makkelijk doorheen komen schat ik. Met loopacties van Ronaldo, Bale, Di Maria die benut worden door Modric, Xabi Alonso. Ramos/pepe worden echt niet nerveus door dat eindeloze getik.

Ik vind het zo jammer dat Heynckes met pensioen is. Ik vond Bayern echt heerlijk spelen vorig seizoen. Dit seizoen is het ook goed maar ik hou echt niet ervan als een team een beetje rond gaat tikken zonder echt aanvallend te willen denken. Toch denk ik wel dat Bayern het thuis wel recht kan zetten tegen Real Madrid. Als Bayern uit de startblokken schiet kunnen ze er thuis zeker wel 2-0 van de koninklijke winnen.

Je mag zelfvertrouwen hebben maar nu begint meer en meer arrogant te worden!

"ik keek in de ogen van de bestuurders van Real Madrid en ze zagen er niet blij uit".

Zever niet joh. Het bestuur van Real Madrid is positief over de match van gisteren. Er is geen enkele reden waarom niet blij zouden zijn. En kom alsjeblieft niet af met " ja maar Real Madrid heeft minder balbezit gehad". Ondanks dat Real minder balbezit had is het toch Real die alle kansen creëerden.

Sorry hoor maar bij Bayern moeten ze echt niet hopen dat Real Madrid dit zomaar zal weg gaan geven.

24 april 2014 om 16:25

Als ik iemand op straat zie lopen, die er bedroefd uit ziet en ik zeg tegen de gene die met mij is van: Goh, kijk daar die ziet er toch bedroefd/ongelukkig uit".. Ben ik dan een arrogante klootzak?

Hij keek naar de bestuursleden van Real en zij kwamen hem niet blij over. Vervolgens zegt hij dat wat hij waar heeft genomen. Of het geluk bij het Real bestuur na de wedstrijd ergens achter de schermen niet op kon doet er niet aan toe. Daar was Rumennigge toch niet bij. Maar een ding is zeker Real heeft echt geen feest gevierd na de wedstrijd van gisteren.

Dit heeft absoluut niets met arrogantie te maken.

En wat the fuck zou balbezit met een of andere blijheid van het bestuur te maken moeten hebben? Bij Bayern is het bestuur ook niet blij als ze 70-30 balbezit voor hebben maar met 3-0 ofzo verliezen. Dus die opmerking slaat helemaal nergens op.

1-0 is een uitslag die "oké" is. Het feit dat je thuis niets hebt geïncasseerd is goed. Maar verder is het niet echt een uitslag waar je super blij mee bent/moet zijn. Er waren genoeg wedstrijd met nog voordeligere uitslagen die in de 2e ontmoeting alsnog recht werden getrokken. Dit is CL voetbal en alles kan gebeuren.

Volgens mij is die vent achterlijk. Real had het makkelijk in Dortmund? Zegt die dat nu nou echt? Lol ze verloren daar met 2-0 en als die Armeen eens normaal kon schieten, was het 5-0 geworden. Ik zie Bayern dat kunstje nog niet even zo snel na doen.

24 april 2014 om 15:02

Niet doen alsof Real geen kansen had gekregen, Real had zat kansen om te scoren maar zij waren net zo slecht in de afwerking.

24 april 2014 om 15:06

Pas in de laatste fase van de wedstrijd. Dortmund speelde toen alles of niets en werd er otoen inderdaad paar keer uitgecounterd.

24 april 2014 om 15:03

Je gaat die match tegen Dortmund toch echt niet gaan vergelijken met deze nipte zegen! Real Madrid stond 3-0 voor toen. En als ze bij Real wat raker schoten had het 6-0 kunnen zijn. Nu is het maar 1-0. In Dortmund was Real half aan het slapen. Zal nu zeker niet het geval zijn

24 april 2014 om 15:05

Dortmund speelde met een B team en dat B team is inderdaad niet opgewassen tegen Madrid A inclusief een fitte Ronaldo en Bale toen nog. Als Lewandowski, Kuba, Gundogan, Bender, Schmelzer en Subotic die wedstrijd meededen was het never nooit 2-0 geworden.

24 april 2014 om 15:54

Hij bedoelt hier dat Dortmund het makkelijk had in Munchen toen ze 0-3 wonnen, niet dat Real het makkelijk had in Dortmund.

In Dortmund?? Real werd daar aardig weggespeeld en heeft geluk gehad dat het 2-0 bleef. Verder hoop ik op een finale tussen Atletico en Real alleen hebben beide nog een lastige wedstrijd op het programma

Bayern zal vol op de aanval gaan spelen. Maar dan komt de dodelijke counters van real goed van pas!! Een goeie counter en bayern moet er drie gaan maken! Wat niet gaat lukken als de laatste linie weer zo scherp staat

Elke naieve ploeg zal tegen Real uit gecounterd en kapot gespeeld worden, tegen Real moet je juist laf spelen, maar topploegen spelen zo dom tegen Real.. Bale en Ronaldo weten hier wel raad mee.. Kijk de pass van Ronaldo op Coentrao was van een wonderschoon niveau... De pass van Ronaldo sprak boekdelen, dan beweren mensen dat Ronaldo voetballend matig is...

omdat hij een paas geeft wil niet zeggen dat er een boek over geschreven moet worden!
die lange verdediger zat gewoon fout hij keek maar deet niks!
real had niks in te brengen wel paar goeie kansen!

maar bayern maakt het wel af hoor

Madrid zal zich idd achter de oren gekrabd hebben
Blij met 1-0, of niet !!. Op zich zullen ze blij zijn.want meer als drie kansen hebben ze niet gehad. Als je hebt gezien hoe de Spanjaarden in Dortmund gedemonteerd werden , mag je er vanuit gaan dat er in München een eind aan Reals Decima dromen gaat komen. We hebben nog een hele week om helemaal 100% te geraken. En als Lahm als back gaat spelen Schweini en Martinez als defensief blok achtee Kroos gaan spelen, Gotze ipv Ribery op links
En Muller in de spits, heb ik er alle vertrouwen in

24 april 2014 om 15:59

Ik heb er ook alle vertrouwen in als ik Bayern zie spelen als Barcelona.
En maar breien en breien.
Volgende week Ronaldo en Bale topfit en we winnen de wedstrijd uit ook.

24 april 2014 om 16:50

Wahaahaaa goeie kerel . Er kan veel gebeuren , maar Madrid gaat dus niet in München winnen !!! Dit jaar geen ahumm.... Decima naar Madrid. Trouwens als je goed gelezen hebt ( wie eruit/ wie erin.) en ook maar een beetje notie van Bayern hebt weet je dat Bayern dan op z'n Heynckes gaat spelen, Sturm & Drang

25 april 2014 om 07:58

Ja en dat geloof jij.
Guardiola heeft maar 1 visie en dat is zoveel mogelijk balbezit en de bal zo vaak mogelijk naar elkaar toe passen.
Ohne ende.

Rummenigge bedoelt niet dat Real Madrid het makkelijk had uit tegen Dortmund. Maar dat Real het niet zo makkelijk gaat krijgen als Dortmund het had in het Allianz Arena. Toen won Dortmund namelijk met 0-3 van Bayern

24 april 2014 om 16:00

“Zo comfortabel als het ging in Dortmund,''

Dan hebben ze het verkeerd vertaald, want er staat toch echt 'in Dortmund'.

domme praatjes van bayern, dortmund had legio kansen om 3-0 te maken en uit eigenlijk ook zat kansen maar bayern heeft alleen maar balbezit en creert geen drol.

Hoezo was het dan comfortabel bij Dortmund, real had daar toch de nodige moeite met Dortmund?

Zie.dat jullie nogal moeite hebben met het juist interpreteren van Rummes uirspraak
Ga jullie ophelderen " als Madrid dinsdagavond huileterend weer in het vliegtiig zit, zullen ze de 0-2 in Dortmund als een comfortabel verlies ervaren .

Een 1-0 is als resultaat wel ok. Maar in het verleden waren er ook teams die in de eerste wedstrijd een vrijwel zeker resultaat wisten te boeken en in de return werd het vervolgend weer compleet omgedraaid.

Deze wedstrijd is nog helemaal open.

Gisteren was Real geconsenteerd en lieten ze weinig tot niets toe. Bayern daarentegen versliep 2x en liet zich daardoor verrasten waarvan het 1x raak was. En onoplettendheid kan volgende week ook nog meer pijn doen. Maar hetzelfde geldt ook voor Real. Als de ballen bij Bayern volgende week een paar keer goed vallen of de verdedigers een seconde te laat zijn om te blokken. Dan kan Real ook makkelijk af gaan.

We zullen het wel zien, de statistieken van Real in Munchen spreken wel in het voordeel van Bayern. Gisteren hoorde ik zo iets van 11 wedstrijd 10x verloren en 1x gelijkspel. Maar goed dat zegt ook niets

Mijn gevoel zegt dat Bayern wint, maar Real dit keer de finale. Het was de afgelopen jaren voor Real net niet. Maar het moet ze toch wel een keer lukken en ik zou het ze ook gunnen.

real had het af kunnen maken de kans van ronaldo en dimaria waren te goed om te laten liggen.
1-0 thuis winnen zegt niks. als bayern scoort staat het weer gelijk en zij spelen thuis.
denk dat bayern dit gewoon afmaakt thuis in de allianz arena met hun geweldig thuispubliek.
vond riberry echt super slecht vorige wedstrijd voegde totaal niks toe.
hopenlijk word het weer een mooie wedstrijd maar ik denk niet dat real met deze 1-0 doorgaat.
maar bayern zal wel moeten komen en real kan zijn spelletje dan weer spelen.
word lastig maar toch denk ik dat bayern doorgaat.

25 april 2014 om 08:35

1-0 thuis winnen zegt nog altijd dat je de beste uitgangspositie hebt. Hoop voor Bayern dat ze niet met 10 man op de helft van Real gaan spelen met hun getik. Dante en Boateng zullen echt tekort komen op de counters met de snelheid van Bale, Di Maria en Ronaldo

Ze hebben wel erg veel zelfvertrouwen daar in München. 1-0 is een prima score voor Madrid. Ik begrijp niet dat ze bij Bayern denken dat ze dat zomaar recht te kunnen zetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren