Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Abramovich zet streep door komst Diego Costa en gaat voor Cavani’

Laatste update:

Diego Costa is geliefd bij het publiek van Chelsea. Na de Champions League-wedstrijd tussen Atlético Madrid en de Engelsen van dinsdagavond liep de aanvaller langs het uitvak. We’ll see you next year, zongen de supporters van Chelsea. De Braziliaanse Spanjaard kon het wel appreciëren en zwaaide terug.

/

Costa wordt al maanden in verband gebracht met een transfer naar Stamford Bridge. El Confidencial berichtte vorige week zelfs dat de clubs elkaar reeds hebben gevonden in een transfersom van zestig miljoen euro. Volgens Diego Torres, auteur van het boek The Special One: The Dark Side of José Mourinho, is de kans echter klein dat Costa naar Chelsea gaat.

De Spaanse onderzoeksjournalist leeft op vertrouwelijke voet met Mourinho en meldt woensdagavond dat de eigenaar van Chelsea, Roman Abramovich, de komst van Costa niet ziet zitten. De Russische oligarch voelt volgens Torres meer voor Edinson Cavani, die bij Paris Saint-Germain in de schaduw van Zlatan Ibrahimovic speelt.

Wie is volgens jou beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lastige keuze toch.. Diego Costa past fysiek beter bij Chelsea, maar Cavani is een erg harde werker en een buitengewoon goede spits. Tussen deze 2 namen vind ik Cavani beter, maar ik denk dat Chelsea meer plezier heeft aan een type als Diego Costa.

23 april 2014 om 23:07

Denk dat costa beter in het systeem past. 1 spitsen systeem, hij is toch wat balvaster en sneller als cavani.

23 april 2014 om 23:11

Sneller dan Cavani denk ik niet, Cavani is razendsnel.

23 april 2014 om 23:28

Dat is inderdaad snel

23 april 2014 om 23:37

Costa is echt wel sneller dan Cavani. Cavani is mssn wat verfijnder, maar ik vind beide een beetje overschat. Maar als Cfc een spits moet kopen, dan maar Costa. Hij is jonger, en veel goedkoper en past beter bij Cfc.

23 april 2014 om 23:51

Geef mij maar Cavani vind ik persoonlijk een betere spits die het al wat langer laat zien , op het heetst van het moment kan Costa zich wel eens laten gaan waardoor we zomaar met 10 man kunnen staan

23 april 2014 om 23:56

Costa is echt niet sneller dan cavani, hou toch op zeg. Cavani is zowat de snelste topspits die er is, als je messi en ronaldo niet meerekent. Cavani lijkt me een betere aankoop. Garantie voor doelpunten, scoort altijd, overal en heeft het al meerdere jaren bewezen terwijl costa het dit jaar pas laat zien. Kan zo een gevalletje torres worden als je het mij vraagt. De spits van chelsea moet veel zelf kunnen creëren en ook hier is cavani beter in

24 april 2014 om 00:21

overdrijven is ook een vak

24 april 2014 om 02:25

Aguero vergeten soms?

24 april 2014 om 07:46

jezus overdrijven is ook een vak .

23 april 2014 om 23:11

Ik denk dat er op het moment geen spits naar Chelsea wil. Ze zetten nog liever een verdediger in de spits dan dat ze een fatsoenlijke aanval opzetten.

23 april 2014 om 23:22

Jij kijkt zeker nooit naar de premier league, of wel?

23 april 2014 om 23:41

Haha wat een geneuzel zeg. Chelsea speelt in de premier league redelijk aanvallend vergeleken met de afgelopen jaren. Ze zetten vroeg druk en proberen zo veel mogelijk in balbezit te spelen. Waarschijnlijk doel jij op de ontmoeting met Atletico, maar dat is zelfs logisch dat ze puur op de verdediging speelden. Denk maar eens goed na over de voorgaande wedstrijden van Madrid, de selectie van Chelsea, de mogelijkheden en de locatie van de wedstrijd. Chelsea had daar niks te zoeken en kozen er voor om het thuis met een betere selectie af te maken. Helaas gaat zelfs dit niet op door schorsingen en blessures.

23 april 2014 om 23:47

Champions league is toch t podium waar je als topspeler wil schitteren. Als je daar niet aan de bak komt zou ik mooi voor een andere club gaan. Interesse is er genoeg voor deze spelers.

24 april 2014 om 00:04

Jij weet net als ik dat Chelsea ook in de CL aanvallend speelt. Heb ze tegen thuis tegen psg aanvallend zien spelen. De eerste wedstrijd heb ik niet volledig kunnen zien, maar in die momenten die ik gezien heb speelde Chelsea zeer goed mee en kregen ze verschillende grote kansen. Tuurlijk spelen er veel teams mooier en aanvallender dan Chelsea, maar mensen overdrijven ook wel graag.

23 april 2014 om 23:13

Daarbij kost Costa slechts 37 miljoen, Cavani zal toch minimaal 50/55 miljoen kosten

23 april 2014 om 23:42

Costa kost 60volgens de tekst. Cavani zal niet voor minder dan 63 vertrekken gezien zijn transfersom vorig jaar. Voor die 3 miljoen hoef je niet perse de goedkopere optie te nemen.

24 april 2014 om 00:03

Als ik het goed heb, heeft Costa een transfer clausule in zijn contract staan, dat staat vastgesteld op 37 miljoen euro.

24 april 2014 om 00:05

Oké. Opmerkelijk dan dat VZ het anders bericht, al zou jou informatie ook maar zo kunnen kloppen. Kan het geen clausule kunnen zijn zoals Suarez had en dat de club dan verplicht naar de aanbieding moest gaan kijken?

24 april 2014 om 00:23

Falcao

24 april 2014 om 00:55

Klopt, Costa heeft een clausule. Zodra eenclub 37 miljoen biedt is Atletico verplicht dit bid te accepteren.

24 april 2014 om 10:49

Torres was ook een hele goeie spits...

Nou Chelsea heeft een spits nodig die fysiek sterk is, die alleen kan spelen voor in en niet 254736437 kansen nodig heeft om te scoren. Iemand als Drogba en dan komt Cavani in de buurt, maar ook Lukaku, maar Chelsea houdt van namen, maar jah, wie niet.

23 april 2014 om 23:14

jouw beschrijving klopt, maar net daarom denk ik dan dat een costa beter zal passe ndan ee ncavani. hij is een killer, maar maakt ook oorlog met de hele verdediging

24 april 2014 om 00:13

Het klopt dat Costa dynamischer is, maar Cavani ook, alleen iets minder, maar daarbij komt dat Cavani beter is in koppen en daar draait het hele systeem bij Chelsea bijna om. Sterk zijn in de lucht, want Chelsea is geen Barca dat constant over de grond speelt. Al moet ik wel toegeven dat Costa ook mooie omhalen heeft gescoord in de lucht, maar ik denk dat Cavani zelf ook beter bij de team past.

Mijn voorkeur, als er iemand moet komen, is nog altijd Falcao. Scoort uit elke hoek en is nou ernmaal wat scherper dan Cavani. En scherpte is nu net wat onze spitsen teveel missen.

23 april 2014 om 23:07

Falcao is zwaar geblesseerd ze gaan nu echt niet zo een grote gok nemen. Dan moet Chelsea nog een jaar wachten.

23 april 2014 om 23:16

Ligt eraan, hij gaat waarschijnlijk het WK wel halen dus dan kun je even aankijken hoe hij zich staande houdt. Oogt ie fit dan kun je hem halen, zo niet dan toch maar voor iemand anders gaan. Volgend jaar wordt ie namelijk ook alweer 29, daar heb je dan nog weinig plezier van.

23 april 2014 om 23:21

Wie weet als Falcao op tijd fit is voor het WK en een goed WK weet te spelen zijn denk ik alle twijfels wel weg

23 april 2014 om 23:27

Hij is dit jaar 27 geworden en laten we niet vergeten dat Drogba ook op ongeveer dezelfde leeftijd naar Chelsea trok

24 april 2014 om 00:08

Hij is geboren op 10 februari 1986, simpel rekensommetje maakt duidelijk dat ie nu 28 is

Drogba was een beest, fysiek zo sterk dat zijn lichaam ook tot na de 30 nog 90 minuten de rol van topspits aankon. Dat is bij Falcao niet zo zeker, al hoop ik van wel natuurlijk. 27-30 zijn de primejaren voor een spits, dus mocht hij komen heb ik het liever zo snel mogelijk. Als hij dan af gaat bouwen zal Lukaku zijn opmars naar prime time beginnen

24 april 2014 om 00:15

Dat is Falcao maar ik had het over Cavani had het ook beter kunnen aangeven. Ik maakte daarom ook de vergelijking met Drogba omdat ik vind dat Cavani en hij veel van elkaar weg hebben

24 april 2014 om 09:44

Ach hou toch op man Costa lijkt stukken meer op Drogba met zijn fisiek behendigheid en zijn kopbal en zijn ongelofelijke harde schot past hij beter in het schema van Chelsea

23 april 2014 om 23:46

Alsjeblieft niet. Als jij nu 5 jaar jonger was oké, maar hij is inmiddels 28 en op dit moment zwaar geblesseerd. Mijn voorkeur gaat uit naar Javier Hernández. Hij is wendbaar, loop acties, sluw, snel en een goalgetter. Helaas zal hij niet komen, maar dan heb je met Lukaku als krachtpatser en Hernández als beweeglijke spits toch twee geweldige opties. Als 3e spits kan je gewoon Schurrle houden die ook weer anders is dan de voorgenoemde twee. Schurrle kan uit de spits spelen zodat anderen daar in kunnen duiken.

24 april 2014 om 00:11

Precies, hij is 28 en zit dus midden in zijn prime. Dat is wat we nodig hebben toch? Talent hebben we al met Lukaku en de huidige spitsen produceren niet naar behoren, Eto'o dan nog redelijk maar die gaat weg. We hebben iemand nodig die er direct 20-30 inschiet in een seizoen en niet nog meer spelers die dat over 3-4 jaar gaan doen.

Die blessure is overigens bijna verleden tijd, hij zal waarschijnlijk het wk halen. Daar kunnen we beoordelen of hij nog de oude is

24 april 2014 om 00:31

Dat kunnen we zeker. Ben alleen bang dat je voor 3/4 jaar de hoofdprijs gaat betalen. Dat heeft met Torres niet echt lekker uitgepakt vind je niet? Ben bang dat het mis gaat en je wéér 60 miljoen weggooit. Vroeger kon dat, maar met de ingang van de ffp moet elke transfer nu raak zijn/winstgevend.

24 april 2014 om 13:12

Hernandez is geen topspits , alsjeblieft niet een speler van United. Ik heb het liefst Diego Costa , beren sterk en heeft scorend vermogen.

Vz heeft vandaag wel veel spelfouten (Cavanis)

Waar slaat dat op dat mensen Costa beter vinden? Hij speelt 1 seizoen goed, kijk Cavani die heeft zich al een paar jaar op het hoogste niveau bewezen!

23 april 2014 om 23:18

Hoe hoog acht jij Napoli wel niet

23 april 2014 om 23:42

Waarschijnlijk bedoeld hij dat Cavani het al een paar seizoenen heeft laten zien in de top van de serie A en al meerdere seizoenen die grens van 20 doelpunten heeft gepasseerd

23 april 2014 om 23:48

Chelsea moet een sluwe spits hebben, met een loopactie, goede kopbal en een neusje voor de goal. Hernández lijkt mij ideaal en kost ook niet zoveel. Anders graag Huntelaar! Alleen jammer dat de laatstgenoemde alweer in de 30 loopt.

Diego Costa moet het vooral hebben van de gretigheid van Atletico. Chelsea is in de meeste wedstrijden, en vooral de topwedstrijden eigenlijk, totaal niet gretig. Dus ik denk dat een spits als Falcao of Huntelaar, die aan één kans genoeg hebben, beter is.

23 april 2014 om 23:50

Het is wel zo. Chelsea staat niet bekend om haar schoonheid, Mourinho ook niet en Costa al helemaal niet. Dit Chelsea mist een echte klo*tzak voorin en dat zou Costa kunnen zijn. Helemaal met deze tactiek. Echter zou ik het mooiere, dominantere voetbal op gaan zoeken en een beweeglijke spits halen.

24 april 2014 om 00:01

Dat is ook naar wat Chelsea moet streven maar met iemand als Costa in de spits word Chelsea alleen maar op de slechte punten afgereknd. Dan neem ik City als voorbeeld die spelen mooi voetbal maar zonder rotte appels ala Balotelli , Tevez voorin mensen beginnen zelfs sympathie voor City te krijgen

24 april 2014 om 00:09

Zeker waar. Chelsea komt over een paar jaar pas. Hebben dadelijk een paar zeer sierlijke spelers rondlopen zelfs in de verdediging. Met Zouma en Luiz heb je een geweldig centrum in de toekomst. Azpilicueta is een harde maar sierlijke back. Achter die spits is het ook allemaal prima. Puur de cm's zoals Ramires en Mikel worden gezien als een stelletje beunhazen die alleen kunnen werken. Zelfde geldt voor Ivanovic en Terry (die zijn imago ook niet mee heeft zitten ondanks zijn kwaliteiten). Ook ben ik van mening dat Mourinho moet gaan beseffen dat Chelsea gewoon een grote ploeg is die van eigen kwaliteit uit moet gaan zodra dit mogelijk is.

24 april 2014 om 00:24

Als Chelsea met de jeugd begint te werken zetten ze wat mij betreft ook een hele grote stap

24 april 2014 om 00:33

Zeker. Een aantal jongens zijn wat mij betreft wel klaar voor een aantal invalbeurten. Baker, Swift, Ake, Christensen, Beeney, Brown en eventueel zelfs Kiwomya zouden wat mij betreft minuten mogen maken in mindere wedstrijden, maar goed. Eerst maar eens zorgen dat je dominant bent met de topspelers.

24 april 2014 om 01:04

Ik zou Mceachcran wel naast Matic willen zien spelen. Bamford zou van mij ook wel als tweede spits fungeren.

Cavani is beter maar Costa past beter bij Chelsea. Ze hebben een sterke spits nodig. Costa is de perfecte spits voor Chelsea hij is snel, sterk, kan koppen en voetballend ook goed.

23 april 2014 om 23:18

Cavani kan alles wat Costa kan en beter. Hij is ook sneller. Verder is Costa niet veel sterker.

24 april 2014 om 04:59

Ik vind Cavani ook beter alleen past Costa beter bij Chelsea. Costa is tog wel een stuk sterker en langer dan Cavani daarom zou hij slagen bij Chelsea.

cavani is beter, maar costa past beter in het fysieke chelsea spel vind ik,

is Bony niet wat voor chelsea dan?

24 april 2014 om 02:16

Ik denk dat Bony nog een paar seizoenen moet presteren bij Swansea alvorens hij een stap hogerop maakt. Als bony zijn huidige vorm vasthoudt, dan zie ik hem inderdaad graag bij Chelsea spelen. Ik denk dat hij daar prima tot zijn recht komt.

Ik heb ook liever Cavani dan Diego Costa. De speelwijze van Cavani kan je ook vergelijken met die van King Didier verder is Cavani een speler die geen gekke streken uithaald

Wie is Edison CavaniS ? Weer een misser in de poll.

Chelsea heeft sowieso een snelle spits nodig. Als je ze gister zag tegen Atletico was een counter hun enigste poging tot een aanval en zo spelen ze wel vaker. Tegen de kleinere clubs speelt Chelsea wel aanvallend dus hebben ze ook een sterke en kopsterke spits nodig. Ik denk dat Cavani net wat beter is voor Chelsea want hij is supersnel maar ook sterk en kopsterk.

Cavani is zoveel beter dan Costa. 100 voor Cavani gaan Chelsea.

Probleem is als je Cavani wilt kopen moet je Hazard inleveren. Psg wilt hem juist graag hebben

24 april 2014 om 00:05

Oscar kan ook

24 april 2014 om 00:34

Je moet niks. Chelsea levert Mata ook in zonder dat United Rooney verloor.

Ok misschien heel random, maar ik zie het liefst Mario Gomez komen, ik heb het idee dat Costa een beetje overschat is en als 1 speler bij Chelsea past dan is dat Gomez. Ik zei het al van de zomer, Gomez was echt wat we nodig hadden/hebben, heeft weinig kansen nodig, sterk in de lucht en ook fysiek gebouwd voor de PL. Cavani zie ik sowieso niet voor minder dan 70miljoen komen omdat die zelf ookal 60 ofzo kostte.

24 april 2014 om 13:15

Hoezo is Costa overschat? Op zo een jonge leeftijd speelt hij een geweldige seizoen , en wordt steeds gretiger. Gomez is ouder en heeft meer nadeel ,je weet niet eens of hij zich kan aanpassen in PL.

25 april 2014 om 02:54

Zeker waar, ik vind hem overschat om het feit dat hij het nu een jaartje goed doet en 60m moet kosten? Begrijp me niet verkeerd, je kan zeker goed en overschat op hetzelfde moment zijn. En bij niemand weet je zeker of zij zich gaan aanpassen aan een andere competitie. Persoonlijk gaat mijn voorkeur gewoon uit naar Gomez, een no nonsense spits die bijna altijd wel scoort en het al langer heeft bewezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren