Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV toont interesse, maar komt flink geld tekort voor Djuricic’

Laatste update:
/

PSV zou volgens O Jogo bij Benfica navraag hebben gedaan naar Filip Djuricic. De 22-jarige spelmaker maakte na enkele sterke jaren bij sc Heerenveen de oversteek naar Portugal en tekende een contract voor vijf seizoenen in Lissabon. Hij krijgt er echter nauwelijks voet aan de grond en PSV zou hebben geïnformeerd wat de Serviër moet kosten.

Djuricic was in Friesland een vaste waarde, maar speelde bij Benfica dit seizoen pas negen wedstrijden in de competitie. Afgelopen weekend werden as Águias kampioen van Portugal. Djuricic’ inbreng was echter nogal beperkt en de vraag is of hij zin heeft in een tweede seizoen op de bank. PSV kan zijn transfersom echter niet ophoesten.

In de winterstop waagde Newcastle United reeds een poging voor de Servisch international. Een bod van twaalf miljoen euro was echter niet voldoende om Benfica ervan te overtuigen Djuricic te verkopen. Gezien het ‘nee’ van de club op dat bedrag lijkt PSV kansloos in de jacht op de spelmaker. Met Newcastle United zou inmiddels wel nog eens zijn gesproken.

Filip Djuricic is onhaalbaar voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weer zo'n voorbeeld van een speler die het hier leuk doet en volkomen faalt in het buitenland. Wat hebben toch een hoop gasten de waan dat na 1 leuk seizoen ze wel naar de europese subtop kunnen. Blijf nou eerst een wat jaren hier presteren en de top van de eredivisie bereiken voor je vertrekt.

23 april 2014 om 14:10

Wat is nog triester? Brands kent geen andere spelers. Die denkt hee Djuricic deed het wel leuk bij SC Heereveen, laat ik hem benaderen. Precies hetzelfde als bij Ruiz. Het wordt hoog tijd dat we afscheid nemen van Brands en iemand bij de club halen met een groter netwerk.

23 april 2014 om 14:15

Inderdaad... ik hoor altijd alleen maar spelers die ooit in NL hebben gespeeld die in verband worden gebracht met Psv. Aan de ene kant niet erg, want die zijn de eredivisie wel gewend. Maar aan de andere kant is er een reden dat ze niet meer in NL spelen maar toch het hogere niveau niet aan kunnen.

Waarom wordt er nauwelijks uit andere landen meer spelers gehaald? Vroeger was het alleen maar uit het buitenland, dat was wat overdreven, maar er kan toch een middenweg gevonden worden?

23 april 2014 om 14:30

Beleid van PSV is blijkbaar gericht om spelers te huren / kopen die ooit in de Eredivisie de smaakmakers waren maar in het buitenland hopeloos zijn gefaald.
Zij voegen nu niet en nooit niet iets toe aan PSV omdat zij eerst het plezier in het spel moeten terugkrijgen en mentaal weer sterker worden.
Kromkamp, Marcus Berg zijn voorbeelden die hopeloos zijn mislukt. Momenteel doet het pijn aan de ogen om Ruiz in de basis zien aanmodderen terwijl de beste Rechtsbuiten uit Nederand de bank moet warmhouden.

Kortom; Marcel brand, verbreed je horzizon en netwerk naar potientiele toppers die kwaliteit toevoegen aan Psv. Als je dat niet kan moet je wegwezen.

Ik hunker naar het PSV van 2005 waar spelers als Gomez, Alex, Salcido, Farfan, Beadsley, Lee en park als jongens naar PSV gingen en vervolgens als Mannen naar een topclub verhuisde.

23 april 2014 om 14:44

Kan het mis hebben hoor, maar heeft Brands niet Zanka, Hillemark en Arias gehaald? Voor de jeugd zijn er pas 2 Montenegrijnen gehaald, volgens mij is er ook belangstelling voor een Deens jeugdinternational.
Krijg je straks weer gezeur dat er teveel buitenlanders zijn.

23 april 2014 om 14:54

PSV heeft gewoon een goed beleid hoor, en Djuricic is volkomen haalbaar, gewoon weer een beroep doen op de gemeente Eindhoven.

23 april 2014 om 15:22

Ja inderdaad Mike fcu. Of gewoon ook een suikeroom aantrekken die al zn eigen geld in de club steekt en al zijn geld naar de knoppen ziet gaan. En van wie is het stadion Galgenwaard ook alweer?

On: De Djuricic uit zijn Heerenveen tijd zou voor iedere Nederlandse club een toegevoegde waarde zijn. Maar dit lijkt me weer zo'n speler die niet het echte verschil gaat maken. Met spelers als Wijnaldum, Depay, Ruiz, Narsingh, Maher etc. heb je al genoeg spelers met creativiteit / een actie. Een type van Bommel/toivonen, waar iedereen een hekel aan heeft zou veel meer toevoegen in deze groep.

23 april 2014 om 17:14

Ze hebben juist een leider nodig in de defensie. Iemand alla Terry/ van Bommel. Al is dat vrij lastig, want zoveel haalbare leiders in de defensie zijn er geloof ik niet. Plus hij moet ervaring hebben en niet ver in de 30 zijn. Zo'n persoon zouden ze ook nodig hebben op het middenveld en een ervaren pinchhitter in de aanval. Schaars brengt het niet meer en Park is waarschijnlijk weg na dit seizoen. Ga voor ervaring in elke linie en je hebt een CL waardig team, dat denk ik echt. Want de potentie is er wel met sterke individuele spelers. Alleen de leiders ontbreken nu..

23 april 2014 om 17:22

Kende jij Arias voordat PSV met hem in verband werd gebracht? Nee volgens mij niet. En trouwens, Bruma en Rekik hebben het hele jaar ook weer niet zo slecht gedaan. Willems is gehaald door Brands, zijn ook niet veel mensen die van hem hadden gehoord, terwijl hij wel bij Sparta speelde toen hij 16/17 (?) was. Beetje flauw om Brands op zijn 'netwerk' af te kraken. Hij heeft ook ontzettend veel goede dingen gedaan. Dzsudzsak, Mertens, Strootman, Lens ingekocht en voor veel meer verkocht! Al weet ik niet of Brands ook Balasz gekocht heeft, in ieder geval wel voor 14 miljoen verkocht. Dat zijn prima cijfers. Dus hij is zeker niet slecht geweest voor PSV!

23 april 2014 om 20:32

Brands heeft nooit contact gehad met deze man. Niet alles geloven

23 april 2014 om 14:14

Ik geef je gelijk (+1) maar ik denk dat ook de cultuur en de manier van voetballen er mee te maken hebben!
Sulejmani, Ola John zijn eveneens geen succes daar. En Djuricic en Ola deden het toch leuk hier.
Ze moeten inderdaad langer blijven en in het geval van Filip had hij zelfs eerst naar een Nederlandse topclub gemoeten maar als dat onbetaalbaar is, en dat was hij word het, het buitenland! Ik denk als Djuricic naar Aston Villa, Swansea, Newcastle gaat wel kan slagen.

23 april 2014 om 14:55

Het gaat erom dat Djuricic en Ola John hier de man waren maar er bij SLB veel betere spelers rondlopen dan in Nederland. Rodrigo, Markovic, Gaitan, Enzo Perez, Andre Gomes Lima, Salvio die zijn gewoon verder in hun ontwikkeling. Let maar op dat Djuricic bij Benfica het nog wel gaat maken.
Ola John die is geflopt, maar was in Nederland ook niet een topper. Sulejmani is gewoon een manier van Benfica om geld te verdienen, voor niets gehaald en die gaat van de zomer voor 4 a 5 mio van de hand, prima handel, maar sportief niet echt handig van m.

23 april 2014 om 15:01

Eens! Maar je moet een speler van 22jaar niet voor miljoenen kopen en vervolgens op de bank laten zitten! Verhuur hem dan aan een Duitse of Engelse club.
Sulejmani, tjaa... Welke club zal daar 4/5 miljoen voor willen betalen? Dat gaat de woestijn of Rusland dan worden denk ik.

23 april 2014 om 14:17

Als die top 3 clubs dan ook gaat betalen aan verkopende club en speler is het probleem opgelost

23 april 2014 om 14:25

Wat nog veel erger is dat hij een echte nummer 10 speler is en dat PSV van zomer Maher kochten voor 8 miljoen ook een nummer 10. Twee zulke speles in 1 elftal kan bijna niet.

23 april 2014 om 14:43

Deze jongen gaat van de eredivisie subtop naar de absolute top van europa, logisch dat het nog niet het eerste jaar lukt. Hij is nog jong en heeft enorm veel potentie dus ik denk dat het wel goed komt met djuricic.

Goede en creatieve middenvelder die in de eredivisie dan meteen een van de sterspelers zou zijn maar gezien zijn contract en interesse van newcastle. PSV heeft toch wel genoeg creatieve middenvelders? of ze gaan uit van een vertrek van Wijnaldum. Gewoon Ritzmaier terughalen en hopen dat Wijnaldum blijft dan kom jet het seizoen wel door

Op deze manier blijft het een ongebalanceerd elftal... Psv moet achterin beginnen met bouwen aan een goede selectie.

23 april 2014 om 14:12

Jaa, maar creatievelingen en aanvallers halen is zo leuk om te doen!! Dat is wat Brands denkt waarschijnlijk.

PSV gaat weer eens een andere richting in begrijp ik. Hou nou gewoon eens vast aan iets, het gaat nu alle kanten op. Begin van t seizoen: Verjongen, nederlandse talenten halen. Halverwege het seizoen: Uitgebluste Ruiz halen. Eind van het seizoen: Djuricic terug halen naar NL. Jaa, visie is duidelijk zichtbaar.

23 april 2014 om 14:18

@ Harrypatat

Bij PSV is men blijkbaar zo hardleers als het maar zijn kan, het is al jaren bekend wat het probleem is van PSV maar toch doet men er amper tot niets aan. Aan de ene kant hoor je mij als Ajacied er niet over klagen, maar voor het Nederlandse club voetbal is het funest. Nederland is er bij gebaat als zowel Ajax als PSV in goede doen zijn en tegelijkertijd naar behoren kunnen presteren in Europa. Wat dat betreft heb ik ook wel te doen met sommige PSV supporters die al jaren kritisch (iets wat ze ook niet in dank word afgenomen door hun mede supporters) zijn en niet meelopen in de polonaise als er een goede reeks word neergezet.

23 april 2014 om 16:52

PSV gaat volgend jaar het over een compleet andere boeg gooien. Aangezien de verdedigers zwak zijn worden die niet meer opgesteld en gaan ze met alleen creatieve middenvelders spelen

Ik hoop voor de PSV supporters dat dit bericht niet klopt. Ik zou me toch ernstig zorgen gaan maken als mijn club met spelers als Wijnaldum, Maher, Bakkali, Depay in de selectie op zoek gaat naar een creatieve/aanvallende middenvelder. Helemaal als je bedenkt dat er nu al geen balans is in het elftal. Met alleen 'doelpunten/assists kopen' kom je er niet.

Nou nee bedankt, het wordt tijd voor een speler met leiding en kwaliteiten

23 april 2014 om 14:56

Stijn Schaars dus . #sarcasme

Waarom zou je deze speler nodig hebben? PSV heeft voldoende opties. Anders kan je beter een middenvelder uit de Eredivisie halen waarbij er net zo'n grote kans is dat het mislukt.

23 april 2014 om 14:11

Precies, als deze interesse echt is dan is het weer een perfect voorbeeld van wanbeleid.
Want de aanval is het probleem niet, de verdediging is het probleem en heeft versterking nodig.

Geloof dit niet echt. Lijkt me sterk dat PSV doodleuk verder gaat wat ze de afgelopen jaren gedaan hebben en daarmee evt talentjes op die plek in de weg lopen Daarnaast is het nu niet slim om met miljoenen te smijten. Terug naar de basis.

23 april 2014 om 14:21

@ Arie Vink

Als Gerbrands komt dan zie ik het wel veranderen, maar dit seizoen konden we zien dat Brands blijkbaar nog weinig geleerd heeft (o.a. het aantrekken van Ruiz). Bij Ajax duurde het ook bijna een decennium voordat er echt wat veranderde, ik vind PSV op het moment heel veel lijken op het Ajax voordat Cruijff ingreep.

Vorig jaar was het John, nu Djuricic en Sulejmani. Met name van de eerste twee begrijp ik niet waarom ze een dergelijke keuze maken. Dat ze daar een stuk meer verdienen is volgens mij de enige reden. Of dachten ze echt dat ze meteen tot een basisspeler bij Benfica zouden uitgroeien en daarna de overstap zouden maken naar een topclub uit de vier 'grote' landen? Dat Twente John wilde verkopen kan wel zo zijn, maar John had voet bij stuk kunnen houden en had moeten blijven. Wie weet was hij nu wel de vaste linksbuiten van het Nederlands Elftal geweest. Djuricic had nog een jaar bij Heerenveen moeten blijven, zodat zijn marktwaarde zou dalen om vervolgens bij een Nederlandse topclub aan de slag te gaan.

Dat is nou een speler die zowel voor Ajax als PSV een topaanwinst zou zijn. Helaas te duur

ik vind wel dat PSV de laatste jaren veel te veel spelers aantrekt. ze hebben een prima spelersgroep!
laat ze nou eens investeren in wat ze nu hebben lopen.

ze kunnen nog beter een speler als bijv toornstra halen... dat is gewoon een betere versie van schaars en hiljemark.
met wijnaldum en maher hebben ze toch gewoon prima nummer 10's toch? djuricic lijkt me daarom wel overbodig (en hij is erg duur)

Haha 12 miljoen van Newcastle weigeren voor zo'n speler. Normaal doen hoor

Clubs moeten eens wat meer energie en tijd steken in de ouders van de jongere generatie, informatie bijeenkomsten bij clubs voor ouders met spelers in de jeugd van een topclub. Neem Ajax, overtuig de ouders dat het verstandig is dat een jongen tot zijn 22e a 23e de overstap pas kan maken (of andere leeftijd) gooi daar wat voorbeelden tegenaan van spelers die op die leeftijd weggegaan zijn en geslaagd tegenover spelers die te vroeg weggaan en niet slagen. Begeleid de ouders ook, want vaker komt de invloed toch vanuit de familie, en teveel talenten kiezen voor het snelle geld en vertroeven op de bank in het buitenland wat erg jammer is. Djuricic had beter eerst een stap kunnen maken naar Psv/ajax voor 2/3 jaar, en vanuit die club doorstromen, Ajax en PSV zijn toch wat beter dan Heerenveen en je doet ervaring op in de Cl/el waarna de stap naar het buitenland al een stuk makkelijker is (kijk Erikson).

Moet misschien ook eens een regel komen dat spelers onder de 18 niet meer van club mogen veranderen (naar het buitenland dan).

Het zou me werkelijk waar niets verbazen als een investeringsmaatschappij hierbij betrokken is. In dat geval zou PSV wel een kans maken. Het lijkt me echter sterk dat Djuricic geïnteresseerd is in een overgang naar een club die waarschijnlijk in de voorronde van de Europa League speelt.

23 april 2014 om 14:27

@ Thebronx

Inderdaad, het ziet er naar uit dat PSV zich eerst nog maar moet zien te plaatsen, waardoor ik ook denk dat hij dan liever in Portugal blijft om van het mooie weer te genieten. Aan de andere kant als hij zijn voetbal carriere weer vlot wilt trekken is het wel een goede optie. Alleen denk ik dat het voor PSV heel moeilijk gaat worden om kwalitatief goede spelers aan zich te binden voordat er daadwerkelijk Europees voetbal veilig gesteld word, iets wat voor veel spelers en helemaal voor dit soort spelers de belangrijkste "voorwaarde" is omdat ze zichzelf zo weer in de kijker kunnen spelen.

PSV zou eens moeten gaan bouwen aan een degelijk centraal duo achter in. Het middenveld en de voorhoede zijn opzich prima. Vooral de voorhoede met Depay - Locadia - Narsingh. Dan heb je gewoon kwalitatief één van de betere voorhoedes van Nederland, en alle drie de heren hebben veel potentie!

Het middenveld is opzich ook wel prima, althans, genoeg kwaliteit. Hiljemark, Park, Schaars, Maher en Wijnaldum. Daar zou je een goed middenveld met neer kunnen zetten lijkt me.

Nu die achterhoede nog even. Bruma en Rekik, brengen helaas, voor PSV te weinig. Aangezien Bruma gekocht is en Rekik verhuurd is. Gewoon een ervaren grote sterke verdediger halen. Dan ben je in principe klaar. Nou ja, vervang evt Willems nog .

Snap niet dat PSV constant middenvelders en aanvallers wilt halen.

Als PSV zijnde zou ik eens grote schoonmaak houden en de volgende spelers wegdoen:
Tamata, Jorgensen, van Ooijen, Schaars, Jozefzoon, Matavz, Ruiz & Tyton.

Selectie:

Zoet
Pasveer
Bertrams

Arias
Brenet
Bruma
Rekik
Alex
Hendrix
Willems
Buttner

Hiljemark
Maher
Park
Vloet
Wijnaldum
de Roon
Ritzmaier

Narsingh
Bakkali
Depay
Locadia
L. de Jong / Dost
Ziyech

23 april 2014 om 14:30

Allemaal wel leuk en aardig maar waar ga je het geld vandaan halen? Een selectie als deze is bij lange na net haalbaar voor Psv. D'r zitten een paar jongens tussen die een heerlijk salaris in het buitenland hebben en ook nog het nodige moeten gaan kosten. Ik dacht trouwens dat PSV meer met jeugd wilde gaan werken...

23 april 2014 om 14:34

Dat klinkt niet verkeerd. De aankopen die je wil doen zijn dan Pasveer, Alex, Buttner, de Roon, Ziyech en L. de Jong/dost?
Met deze selectie word je waarschijnlijk zo kampioen, maar denk dat het ook zeker wat geld gaat kosten. Voor de spits betaal je rond de 10 miljoen. Alex verdient momenteel 3 miljoen+ en Buttner 2 miljoen+. Buttner zou nog wel willen komen, Alex echter niet. Ik denk evenwel dat Buttner niet nodig is, daar Willems nog steeds de potentie heeft om uit te groeien tot een volwaardige international en hij aan het begin van het seizoen fit zal zijn.
Ziyech zal ook zeker een paar miljoen kosten en de Roon en Pasveer bij elkaar 1,5 miljoen. Dan besteed je zo 17 miljoen euro voor slechts 3 spelers, ik weet niet of PSV daar geld voor heeft.

23 april 2014 om 15:17

Ben het wel eens met de verdedigende versterkingen. Psv mist een type Alex achterin. De tijd dat Alex bij Psv speelde zag je ook dat jongens als Salcido en Da Costa ook gewoon met meer vertrouwen een wedstrijd speelden. Nadat hij wegging kwamen hun zwakke punten vaker naar boven. Denk dat dit dus ook het geval is met Rekik en Bruma, zulke jongens hebben gewoon een ervaren verdediger naast hen nodig.

Buttner zou ook een welkome versterking zijn. Heeft ervaring opgedaan bij Man Utd en denk dat hij wel een meerwaarde zou kunnen zijn. Verdedigend zal hij zeker niet minder dan Willems zijn. Denk ook dat Willems meer een middenvelder, aanvaller is dan een linksback.

Zo zie je maar dat John, Djuricic, Castaignos etc. puur als handelswaar worden gebruikt door die buitenlandse clubs. Denk trouwens niet dat PSV veel aan deze gozer heeft, ze hebben al genoeg op het middenveld lopen.

Misschien kan je hem huren, zet je je beste speler Wijnaldum op de bank, en ga je lekker met Djuricic spelen. Ik snap dit niet van Psv, er zijn toch zat middenvelder in die selectie? Komt Ritzmaier ook nog terug. Terwijl je volgende jaar gewoon met dikke viltstift Wijnaldum op tien moet zetten, als hij blessurevrij is zou hij gewoon het onvoorwaardelijk vertrouwen moeten krijgen, want dat heeft hij nooit gehad bij Psv.

Ja hoor stelletje dwazen daar, ze leren het ook echt nooit... Weet je wat, waarom kopen ze niet gewoon tien aanvallende middenvelders voor in het veld, en elfde aanvallende middenvelder met grote handen als keep. Kan hij ook nog meevoetballen! Tel uit je winst.

Ja mensen, zo word je geheid kampioen of tweede! Verdedigers, laat staan het soort dat af en toe nog eens een bal tegenhoudt, waren sowieso altijd al zwaar overrated... En spitsen? Ach, die voetballen niet zo keks mee, wat moet je daar nou weer mee hè. Stel je eens voor, spelers die wél effectief het net kunnen vinden... Nee, pingelen en aanmodderen, dat is het moderne voetbal! En liefst nog van die hippe raspaardjes die vet strakke tricks hebben en heel veel geld kosten.

Stelletje prutsers.

- Spits
- Verdedigers
- Linksback

En ik krijg niet eens betaald hiervoor, laat staan 7 ton...

Kom op zeg vorig jaar kon je Djuricic voor 5 miljoen halen maar nee hoor lekker slapen.

Net zoals een Bacuna weer een voorbeeld van Nederlandse topclubs die liggen te slapen.
Pas als ze onbetaalbaar worden gaan we in Nederland interesse tonen, in spelers die niet te betalen zijn en een veel te hoog salaris hebben.

En zo'n Djuricic gaat echt wel slagen bij Benfica, kijk eens hoeveel spelers zelfs topspelers gewoon tijd nodig hebben om te wennen aan het niveau van een betere club. Zlatan b.v was ook al na 1 jaar bij Ajax afgeschreven en zo zijn er nog veel meer voorbeelden , gun een speler de tijd. Hij is het voetballen echt niet verleerd, maar heeft gewoon met meer concurrentie te maken.

Zal wel echt een hele goeie zijn, lekker huren ofzo anders en nog meer je eigen talent in de weg zitten! Ik weet dat het uit een portugese roddelkrant komt dus het zal wel niet waar zijn, maar stel je voor, dat zou nog meer een ondermijning van je voornemen tot een nieuw beleid zijn.

Ja,nog een nummer 10 halen want daar heb je er maar een stuk of 3 van. Weet je wat anders haal je Zyech ook van Heerenveen, die is toch bijna gratis.kunnen de nummers 10 mekaar voor de voeten lopen volgend seizoen.wie verzint zoiets??????

Meer dan 12 miljoen voor een bankzitter.. dream on.. Eerst maar een fatsoenlijke achterhoede.. die heb je ook wel voor 12 miljoen hoor.

Nee toch, niet weer zo'n mooiweer voetballer. Geef mij op dit moment maar jongens die bereid zijn alles te geven, type breker. Daar lopen er nu maar een stuk of vier/vijf van. De rest zijn een stel slappe zakken..

Hij moet niet weer terug keren naar de eredivisie.
Deze jonge is heel jong en tuurlijk heeft hij het niet laten zien in z'n eerste jaar daar.. werd ook niet echt van m verwacht.
Het komt wel goed met djuricic .. ze kunnen hem wel uitlenen naar psv mar verkopen zal ik niet doen.
Djuricic is een speler met veel talent en hoort in een benfica thuis. maar moet nog veel ervaring en kracht opdoen. en dat kan wel bij de eredivisie !

Zou geweldig zijn als zo'n jongen weer terugkeert in de Eredivisie. Op zich zie ik ook graag dat Nederlandse clubs zich richten op dit soort spelers. Jongens die al wat ouder zijn, het een en ander hebben meegemaakt, en misschien in de Eredivisie uit zijn op revanche. Alleen heeft PSV al Maher. En Maher en Djuricic samen laten spelen lijkt me lastig. Plus dat PSV beter zich kan richten op een spits, linksback, fysiek sterke middenvelder en een centrale verdediger.

Hoor psv maar roepen eigen jeugd dit dat maar toch weet die vervelende neiging om dure spelers te kopen waarom?!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren