Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Liverpool aast op spectaculaire versterkingen en gaat miljoenen uitgeven’

Laatste update:

Liverpool lijkt hard op weg naar de landstitel in de Premier League, zeker nu Chelsea-trainer José Mourinho van plan is om zondag op Anfield met een B-elftal ten tonele te verschijnen. The Reds spelen volgend seizoen in de Champions League en daarom gaat er in de zomer fors geïnvesteerd worden.

/

Algemeen directeur Ian Ayre kijkt terug op de overwinning die het elftal van coach Brendan Rodgers zondag boekte op Norwich City. “We zijn nu echt verzekerd van Champions League-voetbal, dat is ongelooflijke prestatie als je bedenkt waar we vandaan komen”, vertelt de beleidsbepaler aan Sky Sports. De prestaties van dit moment betekenen niet dat Liverpool tevreden is over de huidige selectie.

Rodgers krijgt naar verluidt een transferbudget van minstens 85 miljoen euro, waarmee onder meer Henrikh Mkhitaryan van Borussia Dortmund en Yevhen Konoplyanka van het Oekraïense Dnipro moeten worden vastgelegd. “Het is duidelijk dat we er altijd van uit zijn gegaan dat de spelersgroep die we voor komend seizoen nodig hebben anders zou zijn dan de huidige selectie.”

“We spelen nu immers geen Europees voetbal”, legt Ayre uit. De directeur verwacht dat mogelijke aanwinsten komende zomer met alle plezier naar Liverpool zullen komen. “Als je niet meedoet op het hoogste niveau is dat lastiger. Afgelopen zomer was er sprake van dat Luis Suárez weg zou gaan, omdat hij topwedstrijden wilde spelen. Dat speelt altijd een rol”, weet Ayre.

Denk je dat Liverpool veel nieuwe spelers gaat halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Henrikh Mkhitaryan als Coutihno heb ? Why?
Konoplyanka Kan wel een versterking zijn , moet liverpool niet iemand kopen voor de CV positie?

23 april 2014 om 09:28

Als ze echt willen mee spelen op alle fronten verwacht ik dat ze in elke linie nog wel een versterking kunnen gebruiken.

23 april 2014 om 09:29

Ook een back als vervanger van Johnson

23 april 2014 om 09:46

Kyle Walker. Die mag waarschijnlijk niet eeg van Spurs, maar wel goede back.

23 april 2014 om 09:57

hoezo als vervanger van Johnson? Rodgers zei vorige week nog dat de verlenging van zijn contract prio had en dat clubs die interesse hadden in hem verder konden gaan zoeken. Vind het persoonlijk ook een prima speler geworden, dus zou niet weten waarom je daarvoor een vervanger zou moeten halen.

23 april 2014 om 11:01

Micah Richards

23 april 2014 om 12:02

Walker kan alleen hard rennen

23 april 2014 om 12:50

Berriegunner,
Je onderschat Kyle Walker wel moet ik zeggen. Die jongen kan ook heel goed aanvallen, verdedigend is hij weliswaar minder, maar dat lost hij net zoals Jordi Alba vaak op met zijn snelheid.
Kyle is niet voor niet Johnson's grootste rivaal voor een plek in de Engelse selectie.

24 april 2014 om 16:53

Ik ben er niet zo'n fan van

23 april 2014 om 09:29

Zijn dit nou de versterkingen waarmee hoge ogen worden gegooid in de CL volgend seizoen?

23 april 2014 om 09:35

Dat hoeft niet, ze gooien nu al hoge ogen. Suarez, Sturridge, Sterling, Coutinho. Dat bezoemt menig tegenstander angst in. Dat zagen we dit jaar ook hoe Liverpool van alle topclubs won in de Bpl.

23 april 2014 om 16:54

Liverpool heeft ook maar iets van een 40 wedstrijden gespeeld. Terwijl de andere concurrenten ook continu midweeks speelden

23 april 2014 om 17:22

Klopt, maar we hebben het over de CL. Dat houdt dus in: we hebben het over volgend jaar. Volgend jaar zullen ze net zo goed meer wedstrijden spelen als de concurrenten. Dus wat je zegt is een beetje irrelevant. Het gaat er om dat niemand Liverpool lichtjes zal nemen in de CL volgend jaar. Vooral niet als ze de selectie houden die ze nu hebben en versterken.

23 april 2014 om 09:31

We hebben inderdaad geen type Coutinho nodig. Ik zou halen: een stand-in voor Suarez en Sturridge, een goeie buitenspeler, een of twee centrale verdedigers en Reina terughalen.

23 april 2014 om 09:35

Depay, dat ventje van Benfica, Muniain?

23 april 2014 om 09:47

Als je op alle fronten mee wil doen heb je een hele brede selectie nodig. Als Coutinho een keer wegvalt, moet je dat kunnen opvullen mst een speler van soortgelijk niveau.

23 april 2014 om 09:51

Dan zou ik eerder voor Griezmann gaan van Real Sociedad, wat een talent is dat zeg en is er niet vies van om mee terug te verdedigen, wat cruciaal is in het hedendaagse voetbal.

Natuurlijk heeft Liverpool niets nodig, als je het nu bekijkt, maar gelukkig kijken clubs verder dan menig voetbalzone lid hahaha.

Liverpool gaat volgend seizoen CL spelen en dan heb je de competitie en 2 bekercompetitie's en dat kan je dan niet met 14 spelers oplossen als je tot 't einde mee wilt blijven doen.

We moeten niet vergeten dat Gerrard ook niet de jongste is en als mocht hij kampioen worden, dan heeft hij alles gewonnen wat er te winnen valt en kan er gemakzucht in hem sluipen, overigens terecht hoor, maar hij is ook maar een mens en mensen moet je prikkelen en dat kan door op elke positie een waardige concurrent neer te zetten en het maximale van je ploeg te vragen, zo krik je je elftal omhoog en vraagt 't om scherp te blijven.

Kijk maar naar Barca, die heeft nauwelijks concurrentie op het middenveld, waardoor Xavi, Iniesta en Busquets zoveel wedstrijden moeten spelen, dit als voorbeeld of Feyenoord die op de bank nauwelijks spelers hebben zitten die je makkelijk het niveau aantikken wat Koeman wilt bereiken.

Liverpool doet er goed aan om vervangers te halen, zodat de hele club scherp blijft en ze lang kunnen meestrijden op alle fronten.

23 april 2014 om 10:05

Maar Griezmann en Reus zijn echt al gearriveerde spelers. Ik weet niet hoe lang hun contracten nog doorlopen, maar hun transferwaarde zal op zo'n 50 tot 60 miljoen euro liggen, Dan is je geld snel op. Daarbij denk ik dat deze jongens ook liever naar een Spaanse grootmacht gaan, omdat het Engelse voetbal de laatste jaren toch iets minder is geworden. Liverpool moet ook gewoon blijven doen waar ze mee bezig zijn en niet op eens a la Madrid iedereen gaan opkopen.

23 april 2014 om 12:09

Griezmann heeft volgens mij al een overeenkomst met PSG of is dat niet door gegaan uiteindelijk??

Liverpool heeft een heel goed elftal staan maar zal zeker een paar spelers moeten halen als ze volgend jaar weer op alle fronten willen meedoen. Voor de backpositie lijkt mij Janmaat best wel een waardevolle aanvulling. Verder kan ik me niet voorstellen welke speler uit Nederland nu daar gebruikt kan worden.

23 april 2014 om 18:26

Yarmolenko zou ik dan ook meteen uit Oekraïne meenemen, die maakt altijd veel indruk op mij als ik hem zie spelen.

Verder zou een controlerende middenvelder nog wel er bij kunnen. Nu is Lucas Leiva de enige echte controleur, Gerrard is van nature veel aanvallender ingesteld, Allen en Henderson zijn eerder box-to-box spelers.

23 april 2014 om 20:07

@jokes_on_you
Griezmann heeft geloof ik een afkoopsom van 24 miljoen en Reus sowieso een van 35 miljoen.

23 april 2014 om 09:33

Ja ze kunnen beter voor een CVM
Gaan een echte beest mischien is Khedira wat voor Liverpool en een flankspeler ala Reus dan kunnen ze volgend jaar ook weer meedoen.

23 april 2014 om 11:14

Cvm? Als je Lucas Allen Henderson Gerrard daar kunt neerzetten?

Grote spelers zoals Khedira, Reus eisen basisplekken en brengen een bepaalde ongelijkheid in het team als je het mij vraagt. De 2 genoemde versterkingen gaan een stapje hogerop en zullen moeten vechten voor een basisplek, wat op het moment al erg goed is. Ook voor Mkhitaryan is het hogerop omdat hij niet uitermate zeker is van een basisplek bij Dortmund.

Ik zou met deze versterkingen al erg blij zijn en ik zie rodgers ook nog 1 a 2 talenten kopen, waaronder een rechtsback als backup voor johnson. Flanagan heb je op links voor Enrique, rechts zou Kelly kunnen maar die komt tekort vind ik. Misschien wel Micah Richards die voor zijn kans wil gaan?

24 april 2014 om 15:53

Sinds wanneer is het een stapje omhoog van Real Madrid naar
Liverpool. Heul leuk dat Liverpool nu eerste staat in de Bpl
maar Real Madrid is minstens 2 klasse beter. Laat Liverpool nou
Maar eerst CL league spelen dan pas kan je praten over een stapje.
Hogerop.

Denk dat ze eerder een goede rechts- of linksachter nodig hebben. Ook centraal achterin is het niet om over naar huis te schrijven.

Ik neem toch aan de de verdediging wel de grootste prio heeft als er flink geld wordt uitgegeven? Beide opties boven zijn een beetje overbodig nog. Eerst een stevig fundament in de verdediging, dan kijken of er aanvallend nog wat bijgeschaafd kan worden

23 april 2014 om 09:34

Garay en en een LB zou voor Liverpool echt mooi zijn skrtel doet het gwn goed.

Is Fabregas geen versterking?

23 april 2014 om 09:40

Die is voor ieder team een versterking lijkt mij, ook voor Liverpool.

23 april 2014 om 09:42

Nee, veel te traag voor het snelle spel van Liverpool. Past goed in het tiktak voetbal van Barca, maar niet in het tempo waar Liverpool mee wil spelen.

23 april 2014 om 09:53

Te traag? Dus jij beweert dat een Allen, (met alle respect) Gerrard, Henderson en Lucas wel snel genoeg zijn in wel opzicht dan ook? Laat me niet lachen. Ik denk dat elke speler vam Barcelona heel wat zou toevoegen aan wel team dan ook. Laat je niet wijsmaken door de slechte resultaten die de laatste twee jaren zijn geboekt..

23 april 2014 om 10:08

Liverpool mag Fabregras op hun blote knietjes bedanken als hij voor hun wil spelen. En Fabregras te traag? Hou op zeg, heeft zich net aangepast aan het spel van Barcelona maar kan werkelijk in elk speltype mee en staat garant voor een heel pak aan assists

23 april 2014 om 11:02

Fabregas was ook jarenlang een dragende speler bij Arsenal, kan met niet voorstellen dat het tempo van Liverpool hoger ligt dan dat van Arsenal.

23 april 2014 om 11:10

Fabregas past juist perfect bij het spel van Liverpool en juist niet bij het trage spel van Barcelona. Fabregas is zeer direct in zijn passing en zijn lange bal in ongeëvenaard.

23 april 2014 om 11:20

Ik zeg niet dat Fabregas een slechte voetballer is en dat hij geen dragende speler is geweest bij Arsenal of dat hij niet functioneert bij Barcelona.

De kracht van Liverpool is letterlijk de kracht. En dan bedoel ik de stootkracht en de snelheid waarmee de voorhoede, maar ook het middenveld, opereert. Henderson, Allen en Lucas vind ik inderdaad niet passen bij het huidige Liverpool spel. Gerrard is veel sneller en dan doel ik niet alleen op zijn basissnelheid, maar ook de combinatie van de basissnelheid met de handelingssnelheid en de stootkracht om de snelle spitsen makkelijk en snel in stelling te kunnen brengen. En inderdaad: ik denk dat veel spelers van Barca het moeilijk zouden hebben met het spel van Liverpool. Dat wil overigens niet zeggen dat het spel of de resultaten van Barca slechter zijn, maar het snelle en opportunistische voetbal van Liverpool staat in mijn optiek haaks op het opbouwende karakter dat Barca hanteert.

Ik zou veel liever spelers als Oscar, Isco, Ramsey of di Maria (al is dat een halve aanvaller) bij Liverpool willen zien. Ik denk overigens ook dat een type Fer of Strootman prima zou passen bij Liverpool, maar dat is nu nog een bridge too far.

Los van het feit dat ze een goede (defensieve) middenvelder kunnen gebruiken zou ik mijn pijlen richten op de verdediging als ik Liverpool was. Ze maken dit seizoen rond de honderd goals (!).

Een tijd geleden stond er op voetbalzone een artikel over Liverpool en ffp. Dat Liverpool 65 mil verlies draaide waar maar 45 geoorloofd was en er sancties van de Uefa konden volgen. Weet iemand of hier al meer bekend over is?

23 april 2014 om 10:03

Als je in engeland kampioen word krijg je ongeveer 100 miljoen aan tv geldt. Dus daar zal Liverpool nog wel een hoop mee kunnen. Daarnaast kan Liverpool voor komend jaar nog niet uitgesloten worden voor CL voetbal, want dat zou in Mei 2014 beslist moeten worden. Echter kan dat alleen als er in dit jaar ook europees is gespeeld.

Liverpool speelde geen europees, dus kan eufa voor Liverpool pas de regels hanteren in mei 2015. Dus uitgesloten voor CL worden ze sowieso niet volgend jaar.

23 april 2014 om 09:44

Lijkt mij een fabel. Zeker na waar ze ju staan zal liverpool zeker geen verlies draaien.

Alberto Moreno is denk ik wel een versterking, Depay, Van Dijk?

23 april 2014 om 09:40

Ah joh een linksback hebben ze toch helemaal niet nodig, ze hebben Flani Alves

Denk dat Gerard na dit seizoen ook minder zal geen spelen of misschien helemaal stopt. Ik zou kijken voor een sterke CVM en nog een loper op het middenveld. Ook achterin nog wat aanpassingen en dan zijn ze klaar. Mignolet moet gewoon zijn oude niveau oppakken dan is hij een van de betere keepers van de Bpl.

Fabregas versterking? Hoe die momenteel speelt zou ik hem nog niet bij het 3de elftal van de plaatselijke voetbalclub neerzetten. Ja op de bank misschien. Of met de waterzak rennen.

23 april 2014 om 09:42

Ik denk juist dat Gerrard nog wel een aantal jaar mee kan op zijn nieuwe positie. Hij wordt minder snel onder druk gezet. En met zo een pass in de benen is dat heerlijk om te strooien.

Ik zeg dat liverpool vooral een linksback en een cv moet halen. Linksback positie is erg karig bezet met alleen José Enrique. Flana kan er wel spelen maar is van nature natuurlijk rechtsback. Dus een goeie voetballende verdediger zou niet misstaan

23 april 2014 om 09:47

Misschien kan Cissokho een extra jaartje gehuurd worden?

23 april 2014 om 10:08

Daar wordt je niet echt vrolijk van!!

23 april 2014 om 12:04

Misschien is clichy iets voor hun of de linksback van arsenal die ene spanjaard

Snap nieteens hoe dit kan, Liverpool heeft het financieel alles behalve op orde. Hun omzet zal vast gaan stijgen maar hun kosten zullen ook verhogen met salarissen en transfers. Waar wordt het geld vandaan gehaald dan?

23 april 2014 om 10:07

Van dezelfde plaats als al die Grootmachten met hun miljoenen schulden!

23 april 2014 om 10:38

Grappig, maar ik doel meer op het feit dat Chelsea en City krijgen geld via eigenaren, Arsenal en United hebben zelf geld in de kas, Liverpool moet het dan ook via de eigenaren krijgen dan, want die hebben jarenlang slecht beleid gevoerd en veel verlies gedraaid, dus Liverpool gaat in principe hetzelfde doen als Chelsea en City.

23 april 2014 om 10:15

Liverpool heeft genoeg geld, ze hadden deze winter ook al bijna Konoplyanka gehaald voor zon 24 miljoen. Denk je dat, na dat ze kampioen zijn geworden, niet nog wat meer aankopen kunnen doen? Het grootste probleem was dat spelers CL voetbal wilden en daarom niet kwamen.

23 april 2014 om 10:38

Van waar is dat geld gekomen dan?

Lijkt me niet dat Mkhtirian komt, begint net zijn draai te vinden bij Dortmund. Hamsik lijkt mij een goede voor Liverpool.

Konoplyanka gaat sowieso gehaald worden... Je krijgt Suso en Borini ook nog is terug van hun leen periodes en volgens mij is met name Suso 'an exciting player' geworden met de ervaring die hij heeft opgedaan. Voor de rest moeten ze de kassa gewoon laten rinkelen en een beesten LB halen... Shaw, Bernat, Schmelzer

23 april 2014 om 11:15

Ook Borini heeft zich positief ontwikkeld, tegen Manchester City speelde hij een geweldige wedstrijd en ook is hij verkozen tot één van de beste Sunderland spelers van het seizoen! Onthoud wel dat Enrique terugkomt van een blessure, en een LB is dus niet noodzakelijk!

Zeker nu Arsenal weer een landstitel aan zich voorbij heeft zien gaan, kan je altijd proberen om Wilshire los te weken (voor Gerrard).

23 april 2014 om 10:17

Wilshere? Die gaat echt niet weg bij Arsenal. Hij is de grootste gunner die er is. Als die weggaat naar Liverpool weet ik het ook niet meer.

23 april 2014 om 22:18

Iedereen wil op den duur prijzen pakken. Henry, Fabregas en Van Persie zijn ook vertrokken.

23 april 2014 om 11:15

Haha jij ziet ze vliegen. Wilshere zal niet vertrekken bij Arsenal.

23 april 2014 om 12:44

Wilshire? Alsjeblieft zeg. Die gozer is 5 wedstrijden per jaar fit.

Arda Turan lijkt me een hele goede speler voor Liverpool volgend jaar. Verder zou ik nog een verdediger halen, want die zijn zo ver ik weet het zwakste schakel in dit team.

Ik zou een tweede keeper, een cv een linksback, een controleur, eennlinksbenige buitenspeler en een spits halen. Aangezien er volgend jaar veel meer wedstrijden worden gespeeld en de basis niet al te breed is, kun je wel een grote selectie gebruiken. Ik zou wel Wisdom evt als die nieuwe cv kunnen aanwijzen. Reina en Borini mogen van mij vertrekken. Reina heeft al aangegeven weg te willen.
Voor de spitspositie zie ik graag een targetman, een aanspeelpunt komen. Hierbij denk ik aan bijv Conor Wickham. Hij is nog jong, doelgericht, sterk en heeft een redelijke techniek.
Als linksback kunnen we het proberen met Enrique, maar het is de vraag hoe hij terugkomt en hoe Jack Robinson zich heeft ontwikkeld bij Blackpool. Was in mijn ogen altijd een groot talent. Andere opties zouden kunnen zijn: Siqueira, Coentrao en Shaw, hoewel hier toch een flink prijskaartje aan zit.
Ala controleur zie ik graag Hughes van Derby Country komen. Een echte box-to-box met veel techniek en power. In mijn ogen over een paar jaar de opvolger van Steven Gerrard. Hughes zou dan een paar jaar kunnen wennen en tegen de mindere tegenstanders of bij personele problemen kunnen spelen. Een goede tweede is Kovacic van Inter. Groot talent, maar een stuk duurder dan Hughes en wil bovendien gelijk spelen. Dit kan voor onenigheid zorgen.
Als flankspeler zou ik voor Shaqiri gaan, met als tweede keus Konoplyanka. Met Sterling en Ibe zijn de flanken vrij dun bezet. Evt kan men ook Assaidi terughalen, ok de selectie op te vullen. Coutinho speelt dan wel vaak op de flank, ik reken hem toch als aanvallende middenvelder.
De tweede keeper moet een uitdager van Mignolet worden. Jones is een prima keeper, maar toch meer een noodoplossing. Ik zie daarom graag iemand als Marshall, Ruddy of Stockdale komen. Dit zijn Engelse keepers die de Bpl kennen en ook nog ervaren zijn.

23 april 2014 om 10:10

Met Shaw ben je wel de komende 10 jaar klaar natuurlijk.

23 april 2014 om 11:05

Kovacic gaat nergens heen, die jonge speelt nu eindelijk wekelijks en gaat de komende jaren de ster van Inter worden.

23 april 2014 om 11:27

Wekelijks spelen is leuk, maar niet leuk als je niet voor de prijzen speelt en je een talent hebt zoals Kovacic heeft.
Hij zal op den duur een kampioenschap willen en een CL finale. En zolang jullie geen goede aankopen doen (en dan heb ik het niet over Vidic), zullen jullie aankomende 5 jaar geen kampioen worden.

23 april 2014 om 14:27

Ach Liverpool is pas sinds dit seizoen echt gaan meedoen om de prijzen, het is echt een voorbeeld wat goede aankopen kunnen doen.

Je hebt natuurlijk gelijk over de aankopen, maar Inter is een nieuwe kant op gegaan sinds de nieuwe eigenaar, heel veel jonge voetballers met potentie en een aantal spelers die wel oud zijn maar wel heel belangrijk zijn in dit sort projecten met jonge spelers.

23 april 2014 om 11:06

Forster van Celtic lijkt mij wel een goede keeper voor Liverpool. Is ook een Brit & heeft CL ervaring.

Mkhitaryan past perfect bij liverpool. Speelt in een moordend tempo, scoort vaak en heeft een enorm loopvermogen. Precies zoals liverpool thuis over tegenstanders heen walst. Soort immers 2.0 vind ik hem: zelfde type, maar in alles een stukje beter

Mkhitaryan is niet bepaald nauwkeurig, we hebben allemaal wel gezien hoeveel 100% kansen hij heeft gemist. Liverpool speelt aanvallend en efficient voetbal. Een back-up voor SaS zou goed zijn, samen met een versterking van de defensie.

Strootman halen als vervanger voor Gerrard. Arda Turan halen voor de breedte in de aanval. Altijd fijn om er zo'n klasse speler bij te hebben.

23 april 2014 om 10:25

Arda wordt echt niet voor de 'breedte' gehaald hoor. Hij is de beste linkshalf na Ribery op het moment. Hij kost ook rond de dertig miljoen. Verder zou Liverpool dan in een 4-4-2 opstelling moeten spelen, want in dat systeem past Arda het best.

23 april 2014 om 10:38

De beste linkshalf na Ribéry staat al weken niet in de basis 11 van Atleti. Waarom zit hij daar dan op de bank? Ik ben het met je eens dat het een hele goeie speler is, ik zeg ook niet dat hij daar op de bank moet belanden, maar Liverpool speelt het komende seizoen erg veel wedstrijden, en dan heb je gewoon een bredere selectie nodig.

23 april 2014 om 10:56

Omdat die sinds eind maart een liesblessure heeft en pas weer fit is verklaard. Arda is gewoon een dragende speler bij Atletico. Ik weet alleen niet of het sportief nou zo een enorme vooruitgang is

23 april 2014 om 12:09

Zoiezo is ronaldo de beste linkshalf

Kelly kan wel in het centrum spelen, Toure verkopen en daar een jonge talentvolle verdediger ( liefst Engels ) voor halen. Laat Flanagan maar op de LB staan, Johnson of Wisdom op rechts.

Van wat ik zelf heb gezien, denk ik dat Konoplyanka wel een leuke aankoop is.
En voor de spits zou je ook Yesil eens een kans kunnen geven, plus Borini komt terug, na een goede uitleenbeurt aan Sunderland.

Mocht Coutinho uitvallen als Cam, dan kan Suso hem vervangen.

Wat ik zelf hoop, is dat ze Wilson en Rossiter een kans gaan geven. Ben vooral fan van Rossiter
En zoals Liverpool-FC aangeeft, zie ik Hughes van Derby graag komen.

Mkhitaryan is niet nodig. Als Liverpool zijnde zal ik nu eerst Konoplyanka gaan, dan Shaw kopen nu de concurrentie minder is, nog een CVM voor de bank(diame) en 1 voor de basis(m'vila), een nieuwe Rb(clyne of Aurier) en misschien nog een back up spits(muriel)
Dan heb je op de bank/tribune nog:enrique, Flanagan Agger, Illori, Allen, Diame, Lucas, Sterling, Muriel en Borini. Sterk genoeg selectie om in alle competities mee te spelen

Mignolet
Clyne
Skrtel
Sakho
Shaw
M''''vila
Gerrard
Hendo
Suarez
Sturridge
Konoplyanka
23 april 2014 om 10:50

Shaw krijg je niet denk ik. Hele top wil hem hebben en hij is een Chelsea fan dacht ik. Diamé vind ik ook zeker goed en voor de breedte al helemaal.
Je bent Coutinho vergeten haha. Die moet er sws instaan.

23 april 2014 om 10:54

Chelsea is afgehaakt in de strijd over Shaw. Met Coutinho staat Liverpool te aanvallend, drm heb ik liever 3 controleurs op het middenveld. Verder kan Liverpool hem gewoon rouleren met M'vila en Gerrard.

23 april 2014 om 10:59

Owh dat wist ik niet.
Ja klopt ook wel, je zou Coutinho tegen de 'kleinere' ploegen erin kunnen zetten. Toch zou ik met Gerrard, Coutinho en M'vila dan bijvoorbeeld spelen. Gerrard en M'vila naast elkaar en daarvoor Coutinho.

23 april 2014 om 11:02

Tegen grotere ploegen zou ik gewoon met Hendo spelen. Die voegt aanvallend en verdedigend altijd veel toe. Tegen kleinere zou ik idd zo spelen, misschien Hendo in plaats van M'vila.

23 april 2014 om 11:15

Idd. Ogja, je kunt dan tenminste van varieren en wat blessures opvangen.

Ik ken niet veel Russen/oekraïners die succesvol waren in de Pl...vraag mij af waarom dat nu wel zou gaan lukken.

Layton Baines(onmogelijk), Jan Vertonghen, Juan Fran en inderdaad Strootman voor vervanger Gerrard op termijn. Verder zou ik kijken of ik Alderweireld goedkoop van Atletico(bankzitter) kan overnemen, dan heb je 2 opbouwende spelers in het centrum achterin die op elkaar zijn ingespeeld. Ja ik had dit ook als Spurs manager gedaan.

Blijft natuurlijk scheef dat Liverpool niet wordt onderzocht door de Uefa voor Ffp, omdat ze nu niet in de CL spelen. Tegen de tijd dat ze mogelijk gestraft zouden worden, spelen ze wel in de CL. Volgend jaar komt er een flinke boost qua inkomsten dus zullen ze dat probleem niet hebben en kunnen ze gewoon inkopen. Lekker bezig Uefa

23 april 2014 om 11:22

Je zegt zelf als dat probleem er volgend jaar niet meer is, waarom moeten ze onderzoek doen. Regels zijn gewoo n dat een club eerst Europees moet spelen voordat je iets kunt doen. Sowieso moet Liverpool spelers kopen zeer krappe selectie.

Ik vind Liverpool achterin juist heel stabiel staan, misschien nog een centrale verdediger achter erbij. Skrtel vind ik echt een meedogenloze verdediger, straalt kracht uit. Als Suarez en Sturridge blijven ben je iig verzekerd van genoeg doelpunten volgend seizoen.

23 april 2014 om 10:50

Skrtel ha ha ha daar kan je toch niet menen die houten klaas.de verdediging is Liverpools zwakste schakel. Als ze niet doorselecteren krijg je het United scenario. Nee we praten volgend jaar wel verder als ze tegen Bvb, Bayeren, Atletico, Barca, Juve etc moeten.

Griezmann, Turan en Khedira. Heb je voor elke linie een geweldige versterking.

23 april 2014 om 11:29

Want Khedira ga je in de verdediging zetten?

24 april 2014 om 02:13

Want Turan is een linksback

Kampioen spelen en dan met een de portefeuille opentrekken? Daar hou ik niet zo van, ik hoop in ieder geval dan toch dat ze enkele gerichte, goodkopere aankopen doen. Anders krijg je zo'n Tottenham scenario: te veel dure spelers, maar uiteindelijk een matig team

23 april 2014 om 10:52

Het moet wel, de selectie is veel te smal.

Zoveel transferbudget? Wist niet dat ze zoveel geld hadden. Dacht dat ze er financieel niet zo geweldig voorstonden, maar als je kampioen wordt krijg je natuurlijk ook wel wat.

Denk dat een extra winger niet verkeerd zou zijn, want dat is nog wat dun bezet. Een speler erbij op het midddenveld en achterin wat krachten erbij, al zijn Skrtl, Agger en Sakho zeker goed genoeg. Probleem is dat ze vaak alleen staan omdat Liverpool niet echt met een verdedigende middenvelder speelt. Gerrard is dan controlerend, maar het is geen breker (doet het wel geweldig natuurlijk). Beetje zelfde probleem als bij Arsenal, alleen is het daar Arteta en ja.. Zegt al genoeg. Aardig klasse verschilletje haha.
Dus 2 zeer sterke aankopen en de rest wat aanvullen in de breedte en ze kunnen volgend jaar weer lekker doorgaan. Geweldig seizoen gedraaid en ze worden (hopelijk) kampioen.

23 april 2014 om 10:52

Financieel gaat het best goed hoor, zoals men al zei in het afgelopen jaar verslag. Ook zalh et natuurlijk schelen dat er afgelopen winter niet gekocht is, dat er drie nieuwe sponsordeals zijn afgesloten en dat er in een keer de inkomsten van de CL bijkomen.

23 april 2014 om 10:55

Oh ja, wist ik niet. Dus ze zijn wel gezond?
Een enorme stap die Cl. Door die inkomsten kunnen ze krijgen kunnen ze ook mee met het financiele geweld en ze zijn natuurlijk weer zeer aantrekkelijk voor topspelers. Hopen dat Arsenal het volgend seizoen ook eindelijk weer eens kan, zijn de 2 mooiste clubs van Engeland ook weer een Europese uitdager.

85 miljoen lijkt me iets te veel. De Times meldde gisteren 40 miljoen pond, de Telegraph 50 miljoen pond en de Mirror 60 miljoen pond. Wat ik van deze bedragen moet geloven dat weet ik ook niet.

Wel zal er een aardig budget gegeven worden aan Rodgers. En de spelers die verkocht worden daar worden de opbrengsten in het transferbudget gedaan.

Laten we ervan uitgaan dat de volgende vertrekken:

- Jones
- Reina
- Coates
- Enrique
- Johnson
- Assaidi
- Aspas
- Kelly

Wanneer Johnson niet verlengt zal hij naar mijn verwachting verkocht worden, ik zou hem overigens sowieso verkopen. Niet goed genoeg, te duur en verdedigend erg zwak.

Verder komen er ook een aantal terug van verhuur:

- Wisdom
- Ilori
- Suso
- Borini
- Ibe

Ilori zal misschien weer verhuurd gaan worden, heeft behoorlijk wat potentie maar zal uiteindelijk bij Liverpool op de bank belanden en dat zou jammer zijn. Wisdom kan naar mijn mening Toure wel vervangen, Suso speelt een vrij aardig seizoen en is goed genoeg voor Liverpool. Borini zal de back-up spits gaan worden en het komende jaar moet het jaar van Ibe gaan worden. Net als dit het jaar van Sterling was.

Het is verder vrij duidelijk de verdediging het zwaktepunt is van Liverpool, daar is op zijn minst een linksback nodig, een rechtsback wanneer Johnson vertrekt en misschien ook een goede centrale verdediger. Maar de CV is alleen prioriteit wanneer er nu een van de 4 centrale verdedigers vertrekt.

Het middenveld moet minstens met een speler aangesterkt worden, het liefst twee, want die bezetting is minimaal om volgend seizoen op meerdere fronten mee te doen.

Een winger moet er ook sowieso een komen, nu heeft Liverpool maar een echte winger tot zijn beschikking en dat is te weinig. Mijn lijstje voor komende zomer zou zijn:

- Ochoa (transfervrij)
- Sakai (rb)
- Rodriquez (lb)
- Bender / Kovacic
- Mkhytarian / Rakitic / Firmino
- Konoplyanka

Daarnaast verwacht ik dat Luis Alberto sowieso verhuurd gaat worden.

23 april 2014 om 10:57

Jones en Enrique worden niet verkocht verwacht ik. Verder zijn Mkhytarian en Firmino overbodig.

23 april 2014 om 11:23

Jones wel, die zal waarschijnlijk teruggaan naar Australie. Rodgers is niet de grootste fan van Enrique, ook de speler die tekort komt voor CL voetbal.

23 april 2014 om 11:08

Welke Bender? Sven kun je krijgen, want wij willen Lars

23 april 2014 om 11:24

Nee nee, doe Lars maar naar Liverpool. Sven zou prima zijn voor Arsenal.

23 april 2014 om 17:01

Kelly en Enrique hoeven van mij echt niet te vertrekken, Enrique en Kelly zijn beide degelijke backs die prima mee kunnen met dit Liverpool(voornamelijk in de breedte), snap niet waarom je Toure niet bij dat lijstje hebt staan..

verder ben ik het 95% van de tijd roerend eens met jouw aankopen en nu dus ook

De verdediging moet versterking krijgen en ook is een 2e goede keeper welkom.
Aanvallend en op het middenveld zouden er versterkingen kunnen komen voor de breedte van de selectie.

Griezmann, Rakitic/turan/gundogan en Papadopoulos

Liverpool heeft Mkhitaryan niet nodig vind ik. Liverpool heeft Coutinho en anders heb je nog Suso voor als er dan nog een 10 word gehaald heb ik liever Kroos en of Rakitic, Maar een 10 erbij is geen vereist. Voor de rest hoop ik dat deze spelers komen. M'vila, Konoplyanka, Shaqiri, Moreno/shaw/coentrao, Richards(voor als Glenn Johnson zijn contract niet verlengd), 2de keeper. Muriel zou ook nog kunnen alleen dat hoeft niet perse.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren