Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho wil op Anfield met B-elftal aantreden: ‘Ga met de club praten’

Laatste update:

Het winnen van de Champions League is het hoofddoel van José Mourinho, zo erkende hij dinsdag na de eerste ontmoeting tussen Atlético Madrid en Chelsea (0-0). Het liefst wil de oefenmeester zondag, als op Anfield de topper tussen Liverpool en Chelsea op het programma staat, met een B-elftal aantreden. Liverpool heeft, met nog drie competitieduels te spelen, een voorsprong van vijf punten op Chelsea. Mourinho vindt het weerzien met Atlético, volgende week woensdag, belangrijker.

/

“Ik zou voor voetballers kiezen die volgende week woensdag niet tegen Atlético zullen spelen”, erkende Mourinho. “Maar daar ga ik niet alleen over. Ik ben maar de manager. Ik ga met de club praten en moet naar de club luisteren.” Chelsea en Liverpool zijn niet de enige clubs die om de landstitel strijden. Als Manchester City zijn resterende vier wedstrijden wint én Liverpool tegen één nederlaag oploopt, dan kan in het Etihad Stadium de champagne ontkurkt worden. De plannen van Mourinho zullen in Manchester niet met gejuich worden ontvangen. “Ik denk dat ik het ga doen, maar nogmaals, dit zullen we intern moeten bespreken”, herhaalde de manager van the Blues.

Mourinho raakte dinsdag Petr Cech en John Terry kwijt door blessureleed en dat vindt hij een goede reden om zich volledig op de Europese aspiraties te focussen. De doelman kan een streep door de rest van het seizoen zetten, terwijl Terry naar verluidt hooguit de eventuele finale van de Champions League zal halen. John Obi Mikel en Frank Lampard zullen zondag hoogstwaarschijnlijk starten. Het tweetal is geschorst voor het weerzien met Atlético. Winteraankopen als Nemanja Matic en Mohamed Salah zijn niet speelgerechtigd omdat zij respectievelijk met Benfica en FC Basel in Europa aantraden.

/

Het had veel gescheeld als de topper op Anfield naar zaterdag zou zijn verschoven, claimde Mourinho. In de optiek van de Portugees heeft Atlético in eigen land wel voldoende steun gekregen, ook al speelt het team van Diego Simeone zondagmiddag om 17.00 uur in en tegen Valencia. “Als de Premier League beslist dat het duel op zondag gespeeld moet worden, omdat Liverpool niet op zaterdag wil spelen, dan moet ik in samenspraak met de club een beslissing nemen. Als de club zich uitsluitend op de Champions League wil focussen, dan ben ik daartoe bereid.”

“Wij zijn de laatste overgebleven club uit Engeland in Europa”, besloot Mourinho zijn relaas. “Spanje heeft nog vier teams in Europa en die krijgen alle medewerking van de lokale autoriteiten om succes te boeken. De Premier League zou moeten vechten om onze wedstrijd op zaterdag te krijgen. We hebben volgende week woensdag een belangrijke wedstrijd. Een duel waarin Chelsea opnieuw een plek in de finale van de Champions League kan afdwingen. We hebben meermaals om een wedstrijd op zaterdag gevraagd. Ik weet wel wat ik zou doen, maar ik ben niet de club.”

Chelsea moet zich op ... focussen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou goed nieuws voor Liverpool zijn, en ook wel te begrijpen vanuit Chelsea's oogpunt, omdat Europees succes op dit moment nog in eigen handen ligt, wat bij de Premier League niet meer het geval is.

Echter weet ik het nooit met Mourinho, het kan ook gewoon een mindtrick zijn en dat hij vervolgens gewoon aantreed met z'n beste beschikbare elftal terwijl Liverpool ervan uitgaat dat de wedstrijd dan wel meevalt.

23 april 2014 om 02:53

Ik volg het effe niet meer, als club zijnde ga je toch voor het hoogst haalbare. En dan toegeven dat je met en B-team zondag het veld op wilt, WTF zijn dit smoezen of gewoon reden genoeg dat je alleen op het CL focust.

Met alle respect maar ik zie Chelsea echt niet de CL winnen, wie willen ze in de finale stoppen Real/bayern hahah laat me niet lachen.

Wees gewoon en man Mourinho en focus je op de competitie eerst en dan de CL ik zie je die prijs toch niet pakken, ga gewoon voor het hoogst haalbare en dat is de Landstitel.

23 april 2014 om 03:11

Ik wil niet veel zeggen, maar dat zeiden velen ook in 2012.

Chelsea zou toen wel even opzij worden gezet, maar omdat Bayern zo zenuwachtig als de pest was in eigen stadion ging Chelsea er met de beker vandoor..

23 april 2014 om 04:31

wat snap je niet dan? dat dit gewoon een truc is om zich alvast in te graven wanneer er verloren wordt? het is vrij simpel, als Chelsea wint dan kan hij zeggen dat het een grap was en staat liverpool voor lul. verliest hij wel dan kan hij zeggen dat hij zich focusde op de competitie..

23 april 2014 om 08:31

Tja. Het hoogst haalbare voor Chelsea is de CL en jij denkt dat het de landstitel is. Als je dat niet snapt, dan stopt daar eigenlijk de discussie.

Probeer gewoon jezelf in die situatie te zetten. Stel dat Arsenal in die positie stond, hoe zou jij er dan over denken ?

De enigste directe confrontatie van de concurrenten voor de titel is Chelsea tegen Liverpool. Daarna spelen alle andere titelkandidaten geen toppers meer. Enkel City misschien tegen Everton dacht ik.

23 april 2014 om 11:14

Nee, het hoogst haalbare is allebei. Nu kun je wel zo denigrerend doen dat de ander het niet snapt, maar je doet toch niet voor niets in meerdere competities mee? Ik snap wel dat de CL een grotere prijs is maar ik geef Jeronsaik groot gelijk. Het is puur indekken. Dit doet meneer Mourinho al jaren.
Chelsea heeft nog alle kans op zowel de competitie als de champions league ( al mag ik het met deze manier van voetballen toch echt niet hopen).

23 april 2014 om 12:29

Waar was je in 2012 toen wij met de CL cup naar london kwamen? Chelsea won van iedereen van de beste teams. Dat kunnen we nu ook. London is Blue forever!

23 april 2014 om 06:35

Ik vind er niks goeds aan als een trainer dit zegt.
Ik vind het zelfs zo triest dat als hij dit zou doen ik hem als club meteen er uit zou gooien.
En het is gewoon competitievervalsing maar dat zal de hypocriet mourinho wel weer niet vinden.
Wat een smerige trainer is dit zeg de pest van het voetbal.

23 april 2014 om 07:22

Als club had ik mourinho niet eens aangenomen met zijn afbraakvoetbal en uitspraken.

23 april 2014 om 08:53

probeer eens verder te kijken.. het is één van de, als niet de beste trainer van de wereld.. zo iemand gooi je er niet uit. Hij speelt t spelletje af en toe vies idd, maar is dat nou echt zo erg? dan kan je beter een andere sport gaan kijken.

23 april 2014 om 09:12

liverpool zou er voordeel bij hebben en dat is competitievervalsing, maar ik snap waar het vandaan komt want mourinho heeft de competitie niet meer in eigen hand en in de cl staat hij er beter voor. Bovendien heeft chelsea ook erg goede b spelers, als je ziet hoeveel middenvelders ze bijvoorbeeld hebben.

23 april 2014 om 02:23

Ik kan nog steeds wel genieten van de CL wedstrijd tegen Barca waar Chelsea kansloos leek, maar de blauwe ridders met man en macht haar fort bewaakte.. om vervolgens bij de eerste de beste counter zelf te scoren.

Verdedigend voetballen is voor de aanval kudt, voor de defensie zwaar en kudt maar voor de doelman heerlijk.

Ik hoop dit seizoen wel dat Atletico de CL wint, zou heel mooi zijn.

23 april 2014 om 02:33

Je bent een van de weinige vriend. Ik kan er ook wel van genieten als er mooie counters ontstaan maar vandaag was er niets aan

Deze man is een vervuiler van het voetbal. Niet om aan te zien zoals hij zijn meeste teams laat voetballen! En zijn gedrag wordt ook met de dag gekker, al viel dat gisteravond nog wel mee.
Veel Chelsea fans zullen het wel niet leuk vinden, maar dit is mijn mening!

23 april 2014 om 02:11

Ieder zn mening zal ik maar zeggen je kunt van hem houden of verachten een tussenweg is er eigenlijk niet

23 april 2014 om 09:22

@willian-borges
eigenlijk moet je zeggen: je houdt van voetbal, of je houdt van mourinho

23 april 2014 om 12:45

This meer arrogantie dan Mourinhio zelf.

23 april 2014 om 12:33

Als Chelsea fan geniet ik hiervan. Het is een kunst om 90 minuten lang te focussen op verdediging. Zolang we
Prijzen pakken ben ik happy.

23 april 2014 om 12:52

nee...het is een kunst om 90 minuten lang goed te verdedigen en ondertussen ook nog op zoek te gaan naar een goal.

Alleen maar aanvallen zonder te verdedigen of alleen maar verdedigen zonder aan te vallen dat is niet zo moeilijk.

Het is knap dat je met zo'n dure selectie niet verder komt dan alleen maar verdedigen.
Ik snap dat ze wat zekerheid in bouwen voor een uitwedstrijd tegen atletico. Maar het veld in gaan zonder aanvallende intenties? Waarom heb je dan zo'n fantastische (en dure) selectie. Koop dan gewoon 10 goede verdedigers.

Haha met een B-team? Een B-team dat qua transferkosten waarschijnlijk duurder zal zijn dan het A-team van Liverpool..

“als de Premier League beslist dat het duel op zondag gespeeld moet worden, omdat Liverpool niet op zaterdag wil spelen, dan moet ik in samenspraak met de club een beslissing nemen. Als de club zich uitsluitend op de Champions League wil focussen, dan ben ik daartoe bereid.”

Misschien niet heel erg netjes, maar begrijpelijk is het wel. Je doet er natuurlijk alles aan om die titel binnen te slepen, dus ook zo veel mogelijk de concurrent verzwakken/tegenzitten.

23 april 2014 om 02:02

Dat een b-team duurder is betekent niet dat de spelers ook beter zijn, he.

23 april 2014 om 02:11

Nee het betekend alleen dat je veel te veel betaald hebt voor je reserve spelers.

23 april 2014 om 02:53

Ook dat B-elftal kan winnen van Liverpool. Er staan straks echt geen 11 andere spelers.

23 april 2014 om 07:47

Als je met dat B-elftal komt, zie je zomaar Eto'o, Matic, Salah, Lampard, Ivanovic, Schurrle en Mikel spelen. Misschien speelt Hazard ook nog wel. Wat nou, b-elftal?

23 april 2014 om 08:22

Het zijn weer de mindtricks van Mourinho; zichzelf al lekker lopen ingraven voor een eventueel verlies op Anfield, en mochten ze winnen dan is hij de held met z'n zogenaamde B-elftal, waarin nog altijd spelers met kwaliteiten staan die Liverpool op bepaalde plekken niet eens in de basis heeft (om er maar één te noemen: Ivanovic; mocht Hazard weer spelen, dan heb je nog een heel mooi voorbeeld). Nee, dit zijn weer de te verwachten mindtricks van Mourinho. Stel dat hij nou zou gaan spelen met spelers als Van Ginkel, Kalas, en Ake, dan heeft hij wel degelijk gelijk dat hij met een B-elftal is komen opdraven, maar dit zal zeer zeker niet het geval zijn. Hopelijk lijdt Chelsea zondag een nederlaag tegen Liverpool, om vervolgens ook uit de CL geknikkerd te worden door Atletico; wat was het spel van Chelsea gisteren afschuwelijk om te aanschouwen zeg!

23 april 2014 om 10:56

Nee, het is gewoon een grap dat Mourinho naar Abramovich toe moet om dit te gaan vertellen..

Want als een trainer wel een onbeschofte brede selectie heeft dan is het Mourinho wel.

23 april 2014 om 12:57

dit zijn geen mindtricks.. hij dekt zich gewoon in voor zn eigen falen.
T is toch sneu dat hij met zn geweldige selectie onder liverpool eindigt in de competitie.

Maar dat ligt niet aan Jose...dat ligt aan de scheidsrechters, het competitieschema, blessures, de windrichting en bovenal aan de regenval op 2e pinksterdag in Rio De Janeiro.
Jose kan er niks aan doen. Hij zou ipv 10 miljoen salaris eigenlijk wel 20 miljoen moeten krijgen.

23 april 2014 om 05:30

Mee eens frank bovendien is dat b elftal waarschijnlijk maar bestaande uit 3 b spelers. Salah matic lampard (mikel speelt minder maar ook soms) spelen standaard ook in de premier league in de basis vaak en dat zijn hoogstwaarschijnlikk niet de enigen

Nu zullen mensen Mourinho weer voor alles en nog wat uitmaken maar eigenlijk kan ik hem in deze best begrijpen. De Premier League lijkt onhaalbaar en als ze volgende week winnen van Atletico staan ze in de CL finale. Als je het al zonder je eerste keeper en beste verdediger moet doen, wil je natuurlijk niet dat er nog meer spelers geblesseerd raken.

23 april 2014 om 02:08

Mourinho is een echte prijzenpakker. Heeft alleen oog voor de prijzen. En gaat liever voor 1 prijs met een hoge kans dan zijn kansen te verspreiden en de kans te lopen beide mis te lopen. Staat uiteindelijk mooi op je c.v. al die prijzen, maar tegen welke kosten?

;met dit voetbal win je geen een prijs .

23 april 2014 om 10:49

Ze spelen niet altijd dit soort voetbal, ik zie het ook liever anders. Er zijn genoeg andere wedstrijden geweest waar ze mooi aanvallend voetbal hebben gespeeld. Mourinho speelt bij uit-wedstrijden in de CL meestal op safe en er we misten ook nog een aantal creatieve spelers.

23 april 2014 om 11:01

Genoeg wedstrijden? Mourinho speelt altijd op safe en gaat pas in de aanval als hij ziet of dat lukt. Meest saaie team uit de top 7 van de Premier League, over het algemeen dan.

Wanneer je Oscar en Schurrle op de bank heb zitten, mis je echt geen creatieve spelers. Alleen Mourinho en Chelsea missen die omdat ze normaal het luxe probleem hebben.

Ik vind Mourinho wel een meester hierom, want hij wint veel en pakt prijzen. Desalniettemin, het is zeker geen mooi voetbal wat hij over het algemeen laat zien en veel mensen zullen hierdoor de wedstrijden van Chelsea gaan overslaan.

Bijvoorbeeld een topper - Man city - Chelsea is vet saai, dat weet je van tevoren al bij mourinho

23 april 2014 om 11:43

Dan denk ik dat jij Chelsea niet goed genoeg volgt. Het feit dat jij Man City - Chelsea benoemt zegt al genoeg. Die wedstrijd in de competitie was een heerlijke wedstrijd met aanvallen op en neer.

Hmm even creatief geweest.

Geen verkeerde B-ploeg, Lampard is geschorst dus kan je gewoon laten spelen, Luiz kan je gewoon centraal laten spelen want is in staat 2 wedstrijden in een week te spelen, Azpi zal wel vervangen worden door Ivanovic en die heeft juist een schorsing uitgezeten.

Dan heb je 2 namen die vandaag ook vanaf de start hebben meegedaan, geen onaardige B-ploeg.

Schwarzer
Ivanovic
Luiz
Ake
Azpi
Matic
Lampard
Schurrle
Oscar
Salah
Ba
23 april 2014 om 08:28

Matic en Lamperd omwisselen, Matic is links. Salah en Schurrle ook, denk ook dat Mikel zal spelen, die is namelijk geschorst in de Cl en Kalas eerder dan Aké, Oscar zal hij wel nodig hebben volgende week en Luiz, Azpi en Ivanovic ook.

23 april 2014 om 08:35

Ik weet niet wat Mourinho bedoelt met een B-elftal. Hij zegt dat hij de spelers niet gaat opstellen die volgende week spelen.

Het kan dus ook zo zijn. Al zie ik Van Ginkel misschien zijn kans nog krijgen en Aké ook.

Misschien Hilario of Blackman op doel om een risico op een blessure van Schwarzer te beperken.

Schwarzer
Kalas
Aké
Luiz
Cole
Mikel
Matic
Salah
Lampard
Oscar
Ba

Volslagen onzin hahaha.. Mourinho probeert het te hard met z'n mind games.

Chelsea is nou niet echt reclame voor het Engelse voetbal, dus misschien doet de BPL er juist wel beter aan om Chelsea zo min mogelijk te helpen. Bovendien zou ik het sowieso al onzin vinden als men de wedstrijd verzet hiervoor. Ook naar de andere BPL Clubs zou dit een rare actie zijn.

23 april 2014 om 02:26

Is helemaal niet zo raar hoor. In Nederland gebeurt dat ook.

De B-elftal van Chelsea is gelijkwaardig of niet veel slechter dan die van Lfc.

Schwarzer
Azp
Luiz
Cahil
Cole
Mikel
Lamp
Matic
Schurrle
Torres/Ba
Salah
23 april 2014 om 07:42

Het A elftal is dat anders gezien de stand wel. Als het B elftal beter zou zijn hadden ze die beter meer kunnen laten spelen dit seizoen.

23 april 2014 om 08:53

Welke ploeg is dan reclame voor het Engelse voetbal ? City die in 3 jaar CL voor de eerste keer is doorgestoten en 2x verliest van Barca ? Arsenal die er kansloos uitvliegt tegen Bayern ? Manu had eventjes standgehouden tegen bayern, maar na 5 min doordrukken was het al voorbij voor Manu. Zo'n scenario's heb je niet bij Chelsea.

Dit lijkt me het beste de Champions League hebben we nog in eigen hand de titel niet.

Gewoon slim van mourinho als je een aantal goeie spelers mist

Liverpool 80 doelsaldo 52
Chelsea 75 doelsaldo 38
City 74 doelsaldo 56 (1 wedstrijd minder)

3 wedstrijden tegaan, hoe groot is de kans dat Chelsea nog kampioen wordt? Heel klein.

Scenario:
Chelsea wint van Liverpool, Liverpool verliest minimaal 3 punten in de laatste 2 wedstrijden. City moet minimaal 3 punten verliezen in de laatste 4 wedstrijden.

Kans is super klein, aan de andere kant ben je maar 1 wedstrijd verwijderd van de finale.

Alle hypocrieten beginnen hier al te kraken en haten voordat zij de situatie begrijpen, maar als jouw club in dezelfde positie zat zouden jullie denken

23 april 2014 om 07:37

Er is veel haat richting mourinho dat is ongelooflijk. Ik denk dat gewoon veel mensen hier niet tegen kunnen dat hun ploeg al uit de cl is. Het is toch logisch dat mourinho zich op de cl richt. De kans dat je pl wint is klein. En die mensen die zeggen dat chelsea allemaal verdedigend speelt moet een keer chelsea in de competitie zien. Ze hebben alle toppers gewonnen met normaal voetbal. Chelsea moet ze gewoon richten op cl. Hoe heerlijk al die haat en dan weer cl pakken. Heerlijk!!

23 april 2014 om 08:20

Ach.. het lijkt wel of nederlanders het niet kunnen verkroppen dat we niet kunnen verdedigen. Het vreemde is dat ik wel heb genoten gisteren...

23 april 2014 om 09:08

Dat is inderdaad vreemd want het was een absolute zaadpot

23 april 2014 om 09:27

@knuppert waarvan heb je genoten dan?

Verdedigen is idd een kunst en hoort bij het voetbal.
Maar dan wel in combinatie met het scoren van goals.
De essentie van voetbal is goals maken. T liefst ga je op zoek naar goals met een goed georganiseerde verdediging.

Stel dat 2 ploegen zo spelen als chelsea. Dan heb je op de ene helft 11 blauwen en op de andere helft 11 roden die de bal om de beurt over de middellijn schieten.
Zit jij dan voor de tv? zit jij dan in het stadion?
Nee dan gaat er niemand meer naar het voetbal.

23 april 2014 om 09:56

man toch atletico speelt juist hetzelfde in de toppers in spanje , de linies heel dicht bij elkaar spelen en dan de ruimtes optimaal via flanken en die 2 topspitsen benutten , alleen heeft atletico in de aanval , 2 echte topspitsen en chelsea 2 gewezen topspitsen , en ook heeft atletico een betere centrale middenvelder , gabi, maar het systeem is net het zelfde , vanuit een snelle omschakeling spelen !
gisteren heeft chelsea idd verdedigend gespeeld maar zo heeft atletico ook gespeeld op barca ! toch vermoed ik dat atletico in londen zal scoren , gewoon omdat het een beter team is en dan zal het gedaan zijn voor chelsea .

23 april 2014 om 10:07

Ja de haat richting Mourinho is echt onverklaarbaar he? Hij is nooit asociaal of denigrerend tegen collega's? Tevens speelt hij natuurlijk het mooiste voetbal dat er is, met veel combinaties. Gast maak jezelf niet zo belachelijk. De haat jegens Mourinho is zo logisch als wat. Jouw opmerking daarentegen slaat als een tang op een varken.

Hopen op kansen voor Aké en Marko van Ginkel.

23 april 2014 om 09:44

Vooral vginkel, misschien dat er nog een kans is dat hij meegaat naar WK.

Zolang daar nog steeds spelers van 25 miljoen worden opgesteld, hoeft een eventueel verlies in ieder geval niet op deze grond gerechtvaardigd te worden. (daar kun je natuurlijk weer op wachten)

na het verlies van vorige week schreef ik dit al neer , chelsea gaat niemand opstellen tegen liverpool die 3 dagen later moeten trachtten atletico te verslaan en door te stoten naar de CL finale , onverwacht voor velen zelfs voor mourinho die nooit heeft gezegd dit seizoen een prijs te pakken en dat zal ook niet lukken maar een CL finale is heel mooi en brengt veel geld op en heel misschien is er winst maar indien chelsea een b team opstelt tegen liverpool is dat heel normaal , een club moet aan zijn eigen belangen denken . city ziet hiermee de hoop dat liverpool nog punten zou kwijt spelen helemaal verdwijnen . competitie vervalsing zullen sommigen zeggen , tja ,dat kan men ook zeggen van de FA die zaterdag zonodig ref dean naar chelsea te sturen in volle titel strijd , dean is woonachtig in liverpool en men weet ondertussen hoe die man geblunderd heeft , dus mourinho zal ongetwijfeld de FA een koekje van eigen deeg geven. maar met een zware en moeilijke wedstrijd in het vooruitzicht tegen atletico kan men zich werkelijk afvragen , welke coach zou niet dezelfde beslissing nemen indien hij een CL finale kan behalen

Wat hij doet interesseert mij geen bal. Of hij nou met muur A, B of C voor de goal gaat liggen als Liverpool maar gaat aanvallen met mooi voetbalt en mij gaat vermaken.

Heeft hij nog meer vededigers dan???
Maar ff zonder gekheid ,ik snap hem niet.
Waarom niet gewoon je mond houden en er geen enkele ruchtbaarheid aan geven.zondag gewoon een stuk of 7-8 reserve spelers opstellen en klaar. Doel bereikt.
Wat ik wel hoop is dat Liverpool gaat winnen , hoe en tegen welke spelers dan ook.

Hij laat het kampioenschap dus sws al lopen. Erg eigenlijk. Als je bij Liverpool zou winnen, zijn het 2 punten en wie weet verliest Liverpool nog een keer. Mja, ben hier wel blij mee. Liverpool waarschijnlijk kampioen dus dat is al mooi.
Was wel benieuwd. Chelsea zou echt moeten, dus ze zouden aanvallend moeten gaan spelen tegen Liverpool.

23 april 2014 om 14:17

indien het mathematisch nog mogelijk was had chelsea er wel voor gegaan zolang ze alles in eigen handen hadden , ze hadden trouwens nog geen enkele topwedstrijd verloren in de PL , maar hadden steeds meer moeite met de kleintjes , nu chelsea plots afhankelijk is van anderen zetten ze alles op de CL om de finale te bereiken , ook al even onverwacht deze kans net als het eventueel kampioen spelen want dit chelsea met deze aanvallers komt ruim achter teams als liverpool en man city en in de CL achter teams als atletico , bayern of real , deze clubs hebben allen betere aanvallers als chelsea dus als je dan toch de mogelijkheid krijgt om die finale te bereiken is hier de vraag eerder , welke coach zou zijn kernspelers niet sparen om alles te geven in die ene wedstrijd woensdag, welke coach zou zo dom zijn om in deze situatie met zijn kernspelers zondag volle bak te geven met het risico op blessures , ....dus gezien deze situatie is dit de enige logische beslissing !

Wat 1onzin met 1b elftal trouwens hier moet de fa op ingrijpen je bent verplicht om met het sterkste team te spellen.

23 april 2014 om 14:24

warom zou de FA ingrijpen ? het zijn allemaal kernspelers dus wat is het probleem hoe zou de FA kunnen oordelen wie op dat moment fit is of tekenen van vermoeidheid voelt en daarom gespaard wordt , neen dat is enkel en alleen de taak van de trainer en zeker niet van de FA !
de FA had beter ingegrepen op de aanduiding van de in liverpool wonende ref mike dean voor de voorbije wedstrijd van chelsea tegen sunderland met de blunder van deze referee die zo het resultaat mee bepaalde , daar was ingrijpen nodig om alle insinuaties de kop in te drukken en door dat gegeven is city mee benadeeld want nu komt chelsea in deze situatie en het gevolg is dat city nu ook alle hoop mag opgeven op de titel !
als de FA het niet fair speelt waarom zou chelsea dan niet enkel aan zichzelf denken ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren