Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Real Madrid haalt liever Agüero dan aangeboden Suárez binnen'

Laatste update:

Mocht Liverpool dit seizoen kampioen van Engeland worden, dan is dat voor een groot deel te danken aan Luis Suárez. De aanvaller is bezig aan een geweldig jaar en maakte zondag tegen Norwich City alweer zijn dertigste doelpunt van dit seizoen, terwijl hij de eerste vijf wedstrijden moest missen wegens een schorsing. Volgens Engelse media is Real Madrid van plan om in de zomer het transferrecord te breken en liefst 110 miljoen euro te betalen voor de voormalig Ajacied.

/

Het Spaanse El Confidencial heeft andere informatie: volgens dit medium is Suárez al tweemaal bij Real aangeboden door zijn zaakwaarnemer Pere Guardiola, maar heeft de Koninklijke hier niet op gereageerd. Dit omdat Florentino Pérez liever een andere topspits zou willen halen: beweerd wordt dat de voorzitter van Real een voorkeur heeft voor Sergio Agüero, die momenteel bij Manchester City speelt.

Agüero heeft een doorlopend contract in het Etihad Stadium en City zal hem dan ook niet willen laten gaan. Pérez heeft echter begrepen dat el Kun terug wil keren naar Spanje en denkt daarom wel kans te maken op de komst van de spits. Pas als dit inderdaad niet haalbaar blijkt te zijn, komt Suárez in beeld. De Uruguayaan zette nog niet zolang geleden zijn handtekening onder een nieuw contract bij Liverpool, maar het is geen geheim dat hij graag eens in Spanje zou willen spelen.

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
21 april 2014 om 23:29

Ja want jij bent zoveel slimmer en zal het allemaal natuurlijk wel zoveel beter weten. Een voetbalzone bezoeker! Aguero heeft zich al bewezen in Spanje. Suarez nog niet!

21 april 2014 om 23:35

Het is toch niet omdat Suarez het nu goed doet in Liverpool dat hij het dan ook even goed zal doen in Real Madrid/spanje. En het gaat er ook om wie het beste in de ploeg past. En in mijn ogen is dat Aguero. En blijkbaar in de ogen van Perez ook.

21 april 2014 om 23:36

Suarez, Bale en Ronaldo gaat nooit werken als aanval. Benzema stelt zich nog ondergeschikt op aan Ronaldo. Maar het gaat echt heibel worden als Suarez straks elke bal voor Ronaldo zo'n neus wegpakt.

Daarnaast past zo'n randdebiel niet bij een club die zichzelf de koninklijke noemt.

21 april 2014 om 23:40

Oh en Ramos en Pepe passen daar wel dan zeker?

21 april 2014 om 23:42

Ja best wel idd! Kijk naar zijn aantal rode en gele kaarten dit seizoen. Geeft aan dat hij 'toch wel' beheerst en goed kan verdedigen.

21 april 2014 om 23:43

Haha, Pepe...

Dat is inderdaad een doorgedraaide gek. Al heeft dat volgens mij voor een groot deel met Mourinho te maken. Die wist hem aardig op te naaien.

21 april 2014 om 23:48

Pepe liet zich helemaal gek maken door Mourinho, nu die weg is gedraagt Pepe zich terug normaal.

21 april 2014 om 23:50

Jij kijkt niet veel liverpool ofwel? Suarez geeft dit seizoen ook onwijs veel af

21 april 2014 om 23:52

@ ibo_barca

Waar in Real Madrid? Pepe en Ramos passen perfect in Real Madrid. Jij als Barca supporters zou ze maar al te graag in jouw ploeg zien. Met die gatenkaas van jullie. En als Pepe en Ramos en niet zijn hebben we nog altijd een pracht van een talent Varane. Dus maak je maar geen zorgen over onze verdedigers.

21 april 2014 om 23:58

Ik heb mij ook bewezen, kijk maar op m'n profiel.

22 april 2014 om 00:00

realzidane22

Het ging meer om het gedrag van die spelers. Niet om de kwaliteiten, want dat ze kunnen ballen weet iedereen wel.

22 april 2014 om 00:08

@ Moii

Haha ja want het gedrag van Suarez is toch zoveel beter Niet dus! Dit artikel gaat zelfs niet eens over Pepe en Ramos!

@ Arsenaladdict

Alle ja tis goed. Jij hebt je ook bewezen. Hier heb je een lekstok

22 april 2014 om 00:11

Ik zie ook liever Aguero. Geen gekke streken, past beter.

Overigens komt die titel officieel bij de koning weg. Niet zichzelf gegeven..

22 april 2014 om 00:29

In de ogen van Perez? Alsof Perez iets van voetbal weet.

22 april 2014 om 00:31

Suarez past vele malen beter in het systeem van Real Madrid. Perez waar hij die 110 corrupte miljoenen vandaan haalt is nog maar de vraag.

22 april 2014 om 00:31

Agh ja, Suarez bijt een keer iemand in z'n arm in het heetst van de strijd, Benzema neukt minderjarige hoeren. Iedere gek heeft z'n gebrek

22 april 2014 om 01:19

Suarez een randebiel noemen... terwijl Pepe notabene de uitvinder is van dat gedrag?
Suarez heeft zich gewoon gebeterd hoor...

22 april 2014 om 01:23

Ronaldo wil gewoon alles winnen en als er iemand is die er alles aan doet om te winnen is het Suárez wel.

22 april 2014 om 01:31

die gatebkaas hebben Ramos en Pepe jaren voorschut gezet zowel in Madrid als in Barcelona.

blijkbaar zijn jouw hersenen gespoeld.

22 april 2014 om 03:03

Denk dat Engeland sterker is dan Spanje maar jah hij pas wel bij real kun is te kort

22 april 2014 om 09:08

Hij doelt op het feit dat de twee verdedigers geen uithangbord is voor een koninklijke club! Dat ze kunnen verdedigen staat buiten kijf.
En het gatenkaas van Barca heeft meer succes geleverd dan de verdediging van Real en zelfs dit waardeloze seizoen 2 van de 3 wedstrijden winnen

21 april 2014 om 23:32

Nouja, een gokje wagen voor 110 miljoen euro voor iemand die zichzelf uit de wedstrijd kan halen en het merk van je club enorm kan beschadigen door zijn gedrag is niet heel veilig, zeker omdat je weet dat je met ronaldo en bale al 2 spelers hebt die graag goals maken.

21 april 2014 om 23:33

De vraag is; moet je dat willen?
In mijn ogen heb je met Bale en Ronaldo en mindere mate een aantal middenvelders (modric doet het geweldig dit seizoen) al spelers die van wereldformaat zijn. Suarez is individueel ijzersterk! Maar is hij daarom de juiste spits voor Real? Ik denk het niet! Ik denk dat Aguëro een veel beter spits kan zijn voor Real, 1tje die ervoor kan zorgen dan Bale en Ronaldo nóg beter gaan spelen. Daar zorgt Suarez niet voor.
In mijn ogen had Barcelona hem beter kunnen halen afgelopen zomer, ipv Neymar.. óf Pedro/sanchez/tello ruilen... Ik noem maar een paar namen. Gezien het spel van Barcelona!
Maarja, achteraf praten is heel makkelijk natuurlijk hé

21 april 2014 om 23:35

Het gaat er ook om wie het beate bij hetvspelletje past en dat kan Aguero denk ik beter dan Suarez. Al zou het wel wat zijn zeg. :P

21 april 2014 om 23:57

Misschien dat Barca Luis kan huren voor een megabedrag en Real Aguero kan kopen voor een megabedrag.

22 april 2014 om 00:06

Benzema past er beter tussen. Snap niet dat mensen Benzema zo onderschatten. Elke club zou een spits zoals Benzema wel willen hebben! Technisch erg sterk, geen grote ego, kan killen binnen en buiten de 16, kan ook mee verdedigen (mocht-ie zin hebben) en is ook nog snel in de counter en heeft snelle voeten....

22 april 2014 om 00:32

Benzema is alles behalve snel en is niet heel erg technisch.

22 april 2014 om 01:05

Maar ik denk ook dat jij amper Real Madrid volgt hij is de beste technische speler van Real Madrid.

22 april 2014 om 00:09

Dit is nou ook typisch een reactie van een Psv'er. Dat is het beleid van Psv, gewoon kopen op naam, zonder de kijken of de speler in je elftal past. Gelukkig voor Real Madrid hebben zij WEL geleerd van hun fouten. Toen ze een team hadden met spelers als Zidane, Figo, Ronaldo, Beckham, Raul etc. Allemaal grote namen, geen elftal. Precies net zoals PSV de afgelopen jaren.

Het zou inderdaad enorm dom van Real Madrid zijn om Suarez te halen. Niemand ontkent de kwaliteiten van Suarez en dat het momenteel gewoon de beste speler van de Premier League is. Hoe zie jij dat dan? Een voorhoede met Ronaldo, Suarez, Bale en Benzema. Dan heb je 4 spelers die alle vier op eigen actie spelen. En dan cijfert Benzema zich nog aardig weg.

Ronaldo is de man van Madrid en als hij vrij staat moet je gewoon elke bal op hem spelen, Suarez is niet een speler die altijd oog voor andere heeft. Als hem dat twee keer overkomt is Ronaldo weg, sterker nog. Ik denk dat Ronaldo het niet eens accepteert dat Suarez komt. Hij had al enige moeite met de komst van Bale, laat staan Suarez.

Ik denk(hoop) dat Suarez er nu eindelijk voor heet gekozen een legende bij liverpool te worden

21 april 2014 om 23:34

Moet je dat willen bij Liverpool? Dat zo'n matennaaier een legende wordt bij je club?
Gerrard, Carragher, Rush, Dalglish, Torres... Daar past Suarez toch helemaal niet tussen.

21 april 2014 om 23:37

Torres in een rijtje met daglish en gerrard. Auw.. niet doen aub

21 april 2014 om 23:42

Eric Cantona is ook een held voor vele Mancunias volgens mij en die spoorde van geen kant. Suarez heeft zeker zijn slechtste kant laat zien bij Liverpool, maar als Liverpool mede door hem kampioen wordt voor het eerst in 24 jaar en hij blijft nog een flink aantal jaar dan kan hij prima in dat rijtje. Echter verwacht ik nog wel dat hij een keer in Spanje wil spelen, dus ga er vanuit dat hij hoogstens nog 4 jaar blijft.

Torres...

21 april 2014 om 23:44

Och ligt Torres nog steeds gevoelig... Nou ja, valt ook wel ergens te begrijpen.
Maar dat je fan kunt zijn van een speler die mensen bijt, sorry, blijf het frappant vinden.

21 april 2014 om 23:52

Torres was een geweldige voetballer bij Liverpool en was een geweldige fan en had altijd nog gehoopt voor hem zelf dat hij zijn oude niveau zou halen. Kon echt genieten van zijn spel.

Hij past gewoon niet in het rijtje wat je noemt. Hij heeft er sowieso maar enkele jaren gespeeld en bovendien is er niks bijzonders gewonnen.

21 april 2014 om 23:37

Torres wel dan

Ik hoop dat Aguero nog steeds naar Barca komt. Een aanval met Aguero Messi en Pedro 3 en een lange sterke spits, die ingezet kan worden als het even anders moet. En Barca heeft natuurlijk 1 keeper en 2 goede verdedigers nodig.

Op dit moment is Suarez een streepje voor hem, maar dit is totaal niet relevant. Het gaat erom welke van deze 2 spitsen het beste past in het systeem van Real en in mijn ogen is het duidelijk: Aguero!

Enfin, Aguero is een Madridista in hart en nieren, iedereen weet het. Ook al hij een Atleti speler was, heeft hij de bewondering voor Real Madrid nooit onder stoelen of banken gestoken.
Hij was bijna een Real Madrid speler in 2011, maar jammer genoeg toonde Perez niet genoeg interesse in hem, ookal Perez (en de socio's) hem wilde hebben.

21 april 2014 om 23:38

Nou ik weet het niet hoor volgens mij was aguero ooit de speler die zei. Ik wil graag met messi spelen in clubverband. Toch hoop ik dat hij komt. Echt een topspits

Om eerlijk te zijn ik vind suarez overhypt maar dat zal ook wel komen omdat ik een hekel aan hem heb. Hij frot de bal overal door. Het ziet er allemaal niet zo verzorgd uit en daarbij beschadigd hij de imago van real madrid als hij daar ooit zou spelen

Daarbij VIND IK aguero veel beter en een pareltje in het voetballerij dus zie ik liever aguero komen

21 april 2014 om 23:49

Nee, wat ik zeg is wel een feit hoor. Het kwam uit zijn mond. Direct na de transfer. Hij zei: Het is niet mijn schuld dat ik geen speler van Real ben. Als Florentino Perez me echt wilde hebben was ik nu een Real Madrid speler.

Het probleem was, dat Perez 2x zoveel moest betalen, omdat Atleti een rivaal is. En ze hadden geen zin, en dit vond Aguero dus jammer.

Nee, ik snap je punt. Ik denk niet dat het komt omdat je een hekel aan hem hebt. Hij is niet je type voetballer. Waarschijnlijk is Benzema meer een type spits die je wilt?
Ik heb ook steeds het gevoel dat Suarez geluk heeft met zijn acties. Hij is rommelig aan de bal, en soms lijkt het alsof hij niet kan voetballen. Het is een kwestie van smaak. Ik vind hem geweldig, maar niet iemand die ik ten koste van alles in mijn team wilt hebben. Maar hij is wel (samen met Ibra) de beste spits op dit moment, vind ik.

Ik vond die Aguero van Independiente veel beter dan dit Aguero. Hij had alles in zich om de volgende Maradona te worden. Hetzelfde gevoel heb ik ook met Benzema. Ze blijven wel klasse spitsen. he.

22 april 2014 om 00:10

Ja precies. Je zegt preciez wat ik bedoel. Bij suarez ziet het inderdaad erg rommelig uit. En het ziet er ook vaak uit dat hij heel veel geluk heeft. En benzema is meed een type speler waar ik dol op ben zoals je zegt

21 april 2014 om 23:56

paulista ga geen bullahit verzinnen... atletico is zijn club in spanje en hij zei dat ie oit met meaai wil samen spelen in clubverband dus barcelona... aub verzin geen bullshit

22 april 2014 om 00:01

Kan je niet normaal reageren?
Als je me netjes voor een bron had gevraagd, had ik je die ook netjes gegeven.
Maar nu krijg je ook lekker niks.

22 april 2014 om 00:14

Hahaha heb hard gelachen om je comment. Oei oei pas maar op dat hij straks niet kan slapen als je hem geen bron geeft

Logisch, ben je van malloot Mourinho af dan haal je zo'n bijtertje er voor terug.. Bij een koninklijke club horen dat soort mensen niet.

21 april 2014 om 23:46

Imbecielen als Pepe en Ramos gelukkig wel

21 april 2014 om 23:50

Waar beweer ik dat?

Ik zie liever Aguero komen dan Suarez. Ik kijk niet elke wedstrijd naar City, maar geloof dat Aguero zich meer zou schikken in de rol van 3e aanvaller, na CR7 en Bale.
Maar ik vind dat Madrid helemaal geen aanvaller hoeft te halen(tenzij Morata weggaat). Het mooie aan Benzema is dat hij zich inde rol van soldaat schikt, met CR7 als admiraal voor zich. Bale hangt op dit moment tussen die 2 in, maar zal zich gezien zijn aanpassing van het spel snel 2e mogen noemen(geen idee hoe je die in het leger noemt :\. Kortom: omdat Benzema en Bale bereid zijn naar Ronaldo te luisteren werkt BBC zo goed. Dat is waarschijnlijk ook een van de redenen geweest dat Benzema is gebleven en Higuain wegging.

Als Suarez slim is, blijft hij lekker bij Liverpool. Prachtclub! Hij kan daar uitgroeien tot een legende!

21 april 2014 om 23:37

Ik denk ook dat aguero beter bij real past als Suarez

Denk dat ze inderdaad beter voor Aguero kunnen gaan. Niet omdat hij beter is dan Suarez, maar vooral omdat Suarez denk ik het best is, als hij dé man is bij een team. Bij Real zal hij toch moeten schikken in een rol onder Ronaldo.

Leuk die zaakwaarnemer, maar uiteindelijk kan hij hem wel tig keer aanbieden, Liverpool heeft het laatste woord. Volgens mij is dat afgelopen zomer wel gebleken met Arsenal... Hooguit als Liverpool CL misloopt dat er dan een clausule geactiveerd wordt, maar Liverpool is al geplaatst.

21 april 2014 om 23:38

Real zou meer voor Suarez willen betalen als Arsenal hoor

21 april 2014 om 23:47

Arsenal 40 miljoen pond, Real 110 miljoen euro. Inderdaad veel interessanter voor Liverpool.

21 april 2014 om 23:49

Oh zeker weten als Real een bedrag betaalt wat Liverpool genoeg vindt dan gaat hij, maar dan nog heeft Liverpool het laatste woord. Dat is het enige wat ik probeer aan te geven. Snap niet zo goed waarom Guardiola hem zo loopt aan te bieden(wat er überhaupt van dit bericht waar is dan), terwijl hij onder contract staat bij Liverpool en volgens mij Liverpool hem nog wel langer wil houden.

Beide opties zijn goed genoeg om Benzema in de punt te vervangen. Agüero heeft zich al bewezen bij Atletico Madrid. Ook denk ik dat Suárez met zijn technische capaciteit zeer goed uit de voeten kan in La Liga. Toch snap ik de voorkeur die Pérez heeft voor de Argentijn. Suárez is toch het lijdend voorwerp geweest van een reeks incidenten bij zijn vorige clubs (Bakkal-bit, Ivanovic-bit, discriminatie Evra). Zulk gedrag brengt Real Madrid in diskrediet. Agüero staat niet bekend als vervelend ventje en zou perfect passen in het Bernabeu tussen Ronaldo en Bale. Ik zou mijn centen op hem zetten. Suarez mag wat dat betreft gewoon club-icoon van Liverpool worden.

Enige probleem is dat beide spelers niet weg willen. Verder is Suarez de betere van de 2, maar past Aguero het best bij Real.

21 april 2014 om 23:59

Real Madrid maakt echt wel kans bij Suárez hoor, dat is zijn droomclub.

22 april 2014 om 00:08

Hij kost sowieso meer dan 100 miljoen euro + hij is niet nodig Real heeft Benzema al die scoort + Ozil achtige passes geeft. Ik denk dat Ronaldo, Bale en Suarez niet samen gaat werken 3 spelers die vaak voor eigen succes gaan. Ronaldo en Bale hebben nu al vaak problemen met elkaar als Suarez erbij komt is het helemaal chaos.

22 april 2014 om 00:22

Real ready to sell Karim Benzema to Arsenal to fund huge bid for Liverpool's Luis Suarez

Reports in Italy suggest that Real remain optimistic that they can persuade Suarez to swap Merseyside for Madrid despite the Uruguayan signing a new contract at Anfield earlier this season.

Florentino Perez is said to be enamoured with the idea of having Suarez join Cristiano Ronaldo and Gareth Bale in one of the most fearsome forward lines ever assembled.

Real know that Suarez will not come cheap however, and appreciate that they will need to offer an enormous fee to even tempt Liverpool after Suarez fired them into title contention this season.

And the Spanish giants believe that they have just the way to raise such funds in the form of Karim Benzema.

Indeed, with the French international's contract set to expire at the end of 2015 Real understand that there best chance to auction the player off to the highest bidder will come in the summer.

Juventus are thought to maintain an interest in taking Benzema to Italy but Arsenal - who were heavily linked with a move for the 26-year-old last summer - reportedly remain favourites to sign the striker.

---

Het blijft Real Madrid, alles is mogelijk.

22 april 2014 om 00:37

Lijkt me dan waarschijnlijker dat Liverpool Benzema in de transfer zou betrekken en Arsenal weinig kans maakt. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de wensen van Benzema, de behoefte van Liverpool én de hoogte van het bod. Hoe dan ook zie ik Benzema graag komen, eigenlijk een aanvaller die ik nooit in mijn hoofd heb gehad als mogelijkheid, misschien zijn de kansen deze groter.

On: Ik denk dat het, tactisch gezien, slimmer is om Aguero te halen. Hij heeft er minder moeite mee om zich terug te laten zakken en zal (denk ik) beter in staat zijn om ruimtes te creëren voor Ronaldo en Bale Ook is het nogal overdreven om Aguero als de mindere van Suarez te zien. Hij is dit seizoen veel geblesseerd, maar was voorgaande seizoenen één van de beste spitsen in PL, echt een geweldige speler. De vraag is: Wil hij uitkomen voor die andere club uit Madrid?

22 april 2014 om 00:40

Ik dacht dat de droomclub van Suarez eigenlijk Barcelona is, maar als Real komt aankloppen zal hij ook geen twee keer nadenken.

22 april 2014 om 00:40

Liverpool wilt Suarez niet kwijt. Suarez heeft al meerdere malen gezegd dat hij gelukkig is bij Liverpool. Verder is Real niet zijn droomclub, maar Barca. Zijn clausule ligt volgens mij rond de 170 mil...

22 april 2014 om 00:41

Het is ook logisch dat er zoveel geruchten komen over dat Real Madrid Suarez of een andere topspits wilt Benzema ze contract loopt volgend jaar zomer af en Perez is een voorzitter die de beste van de beste wilt. Maar volgens mij zijn ze erg tevreden met Karim Benzema ik hoop dat ze zo snel mogelijk zijn contract verlengen om een einde te maken aan die reeks geruchten.

Denk dat Kun zich beter in een dienende rol kan schikken dan Suarez. Past kwa persoonlijkheid ook veel meer bij Madrid .

Real zal op die manier weer de dupe worden van de lusten van Perez. Hij wil Agüero al langer maar als je Suarez aangeboden krijgt moet je die niet weigeren. Perez zou toch echt es in het clubbelang moeten gaan denken.

22 april 2014 om 00:41

Die man is zo rijk dat geld hem blind maakt joh. Als of Real nog niet compleet genoeg is. Benzema is een type Alexis, zo veel kansen alleen niet goed met afronden, maar toch vinden mensen in Madrid hem een niveau te laag voor Real. Enigste wat Benzema misschien mist voorin is een beetje snelheid van niveau als Ronaldo/bale en zijn afmaking is nog niet perfect, maar hij doet het toch niet verkeerd met 17 goals in La Liga alleen.

22 april 2014 om 00:47

Die zogenaamde Real supporters zijn echt raar ik denk dat hun idool Ronaldo liever heeft dat Benzema blijft dan dat hij vervangen word. Wat Benzema mist is dat hij een slechte reputatie heeft omdat hij in het verleden dus voor dit seizoen veel kansen miste. Dit seizoen merk ik daar vrij weinig van en doet hij het heel erg goed 23x gescoord en 15 assists in alle competities. Maar die Real supporters denken dat als er een topspits staat in de punt bij Real Madrid dat hij evenveel gaat scoren als Ronaldo maar dat is totaal niet zo het kan wel maar dan scoort een Ronaldo dan veel minder dus Benzema is cruciaal hij is het tussenstation van het middenveld en aanval. Daar komt nog bij dat Benzema geen vrije trappen en penaltys mag nemen.

Aguero is een natuurtalent en presteert al heel lang op een hele hoge leeftijd, Suarez heeft dat minder. Suarez is weliswaar bezig aan zijn beste seizoen maar Aguero past beter in het systeem van real.

Ik vind Real een prachtige club maar ze moeten echt eens ophouden met elke keer het aantrekken van gigantisch dure spelers. Niet iedere speler moet een prijskaartje hebben van 40 miljoen euro of meer.

Je kunt net zo goed iemand implementeren uit je eigen jeugd of een goedkopere speler halen/scouten. Bale is bv. een geweldige speler maar hij was helemaal niet nodig en dat geldt voor nog enkele spelers. Real koopt maar om te kopen.

Suarez is niet nodig, je kunt dit net zo goed met Benzema die nog aan het pieken is.

Dit geloof ik echt niet hoezo zou je Aguero of Suarez voor meer dan 80 miljoen willen als je al Benzema hebt die nog in dienst van Ronaldo wilt spelen. Benzema is de juiste spits voor Real Madrid en doet het enorm goed dit seizoen maar ja Perez kennende moet hij weer een hele grote naam halen omdat er geld teveel is in Madrid. Het beste wat ze kunnen halen is een goede defensieve middenvelder want Alonso is nu wel oud iemand als Vidal als ze toch veel geld willen besteden. Ik denk dat Benzema niet vervangen gaat worden hij doet het dit seizoen erg goed 23 goals en 15 assists! En dat terwijl hij geen vrije trappen en penaltys mag nemen. En ik snap die zogenaamde Real supporters ook echt niet Benzema werkt hard hij klaagt niet is dit seizoen een van de sleutel spelers en toch willen ze dat hij wordt vervangen. Het klopt dat hij soms kansen mist maar dat doen Ronaldo en Bale ook!

22 april 2014 om 00:16

Bijna de hele wereld ziet dat Benzema tekort komt voor het grote Real. Bij Real moet er in de spits een speler staan van wereldformaat, die de kansen ook afmaakt.

Ik hoop dat Aguero naar Real gaat en niet Suarez.

22 april 2014 om 00:36

Benzema is een speler van wereldformaat anders speelt hij niet 5 jaar lang bij de club waar de meeste druk op je schouders ligt ter wereld. Benzema is geen spits die evenveel scoort als Suarez of Aguero maar dat is logisch hij is ook een heel andere type hij is een voetballende spits en speelt ook nog in dienst van Ronaldo daar komt nog bij dat hij geen vrije trappen en penaltys mag nemen. Technisch is hij zoveel beter dan Aguero en Suarez en zijn spelinzicht is ook van een hoog niveau. Hij heeft in verleden grote kansen gemist maar dit seizoen heb ik daar vrij weinig van gezien. Wanneer Real Madrid niet meer verder met hem wilt kan hij naar elke team op de wereld heen gaan.

22 april 2014 om 00:40

Benzema is niet van wereldformaat. Hij mist nog steeds teveel kansen. Dit jaar doet hij het wat beter maar voor het niveau van Real komt hij tekort. Niets voor niets dat ze elk jaar naar een spits zoeken, en ook niets voor niets dat er zoveel kritiek op hem is.

Ik denk dat hij perfect is voor Arsenal. 1 stap terug.

22 april 2014 om 00:55

Bij Real Madrid heb je altijd kritiek zelfs Ronaldo krijgt kritiek te verwerken. Benzema is dit seizoen een klasse spits hij laat Ronaldo en Bale lekker hun gang gaan. De tandem BBC is dit seizoen ook ijzersterk en ik denk dat de aanval wel goed staat. Real Madrid moet een dynamische middenvelder vinden net als Vidal als ze toch veel geld willen uitgeven Alonso is te oud en niet goed genoeg en Khedira is herstellende van een zware blessure. Even terugkomen op Benzema ik denk dat Arsenal een geweldige club is voor hem en dat hij dan echt zijn kwaliteiten gaat benutten.

22 april 2014 om 01:05

Ik zeg niet dat Benzema slecht is. Ik vind het een goede speler maar niet voor het niveau van Real. Real is de absolute top met Barca en Bayern.
Ronaldo krijgt ook wel eens kritiek, maar heeft zich al wel bewezen dat hij wereldtop is.

Ik geloof ook echt dat Benzema het kan bewijzen, maar dat gaat hem niet worden bij Real.

Krijgt ajax nog een percentage bij doorverkoop suarez?

23 april 2014 om 12:29

Ja.

Ik snap niet dat je Aguero wilt of wellicht Suarez als je Benzema hebt. Scoort toch ook 17x in La Liga dit seizoen en lijkt niet erg te vinden dat Bale en CR de show stelen. Doet zijn werk, pakt zijn goaltje mee en gaat naar huus. Aguero is ook wel een redelijke metervreter die zie ik zichzelf ook nog wel redelijk in zo een rol plaatsen. Suarez never nooit. Ik zou ook voor Aguero gaan. maar eigenlijk alleen als Benzema weg wilt en gaat. Zo niet, lekker Benz houden. Doet het prima en zal bij 9 van de 10 clubs een ster zijn. Prima spits voor dit Real

Ik zie veel liever Aguero bij Real dan Suarez, ook al is Suarez misschien wat beter.

Suarez ergert zich helemaal kapot elke keer als Bale en Ronaldo zelf schieten, je moet een dienende voetballende centrale spits hebben die ze doelpunten meepikt, Benzema is perfect hiervoor. Hem wegdoen nu is kopen om het kopen ipv verstandig te werk gaan.

Vind Aguero ook beter bij Real passen, sluit beter aan op Ronaldo en Bale. Suarez natuurlijk betere van de 2, hoort bij de top-3 in de wereld.

Als Benzema leert afmaken dan hoeft er helemaal geen nieuwe spits te komen en zou hij perfect zijn voor Real. Benzema voetbalt altijd geweldig mee en is balsterk en kan ook steekballen geven en zakt ook vaak in, nog maals het enige wat bij hem ontbreekt is die killer instinct voor de doel.

Het is zo jammer dat Benzema niet vaak genoeg scherp is voor de goal maar voor de rest is hij de perfecte spits voor Real. Een dienende spits is een must als je flanken met Ronaldo en Bale hebt. Al mag Bale wel wat vaker op doel schieten.

Is het nog aan de orde dat Ajax of Groningen hier financieel profijt van zouden kunnen hebben?

23 april 2014 om 12:28

Ja.

Kan hij Messi bijten!!!
Ook al is Suarez een geweldige voetballer.... Zo'n idioot moet je niet willen hebben!!!!

Ik vind ageuro beter omdat hij afmaakt

Krijg nou wat.. Perez die zich uitlaat over het voetbal zelf en ik ben het gewoon met hem eens.
Ook hoop ik dat dit bericht gewoon waar is, ik heb het natuurlijk al vaker hier gezegd en ja sorry maar ik blijf het ook zeggen, ik wil Suarez absoluut Niet bij Real zien nooit!!
Formidabele voetballer met zeer veel inzet en wil..maar ik hoop dat hij gewoon bij Liverpool blijft hij doet het geweldig en hij kan daar serieus gaan voor een standbeeld. Dat zal bij Real never gebeuren.
Bij Real zou er daarnaast ook teveel wrijving ontstaan denk ik met een Suarez er bij, ook heb ik totaal geen zin meer in Mou achtige praktijkjes waarbj de coach of een speler van Real de club Real Madrid imagoschade brengt.. er heerst nu heerlijke rust daar bij m'n club en zo moet het gewoon blijven...nee geef mij inderdaad maar een Aguero dat zei ik al jaren geleden.
Ik zou het toejuichen als Kun kwam.
Maar is zeker geen must, want ik verwacht gewoon sowieso nog enorm veel te zien van Jese en evt Morata.

ps: als Benz weg mocht gaan dan wordt het natuurlijk wel een must zo een aguero (type)

Ik denk niet dat aguero met zn atleti achtergrond naar real gaat.

Op dit moment is Suarez 2klasse beter maar als je door de jaren heen kijkt dan is Aguero wel de betere

Ik zou liever Aguero bij Madrid zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren