Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Cruijff halen door De Boer te contracteren, is het laatste wat ze willen’

Laatste update:

Frank de Boer is naar eigen zeggen nog niet toe aan een buitenlands avontuur en vroeg zich onlangs al af of hij wel een geschikte trainer zou zijn voor bijvoorbeeld Barcelona. De oefenmeester van Ajax ziet zichzelf als een opbouwtrainer en denkt niet dat hij wereldsterren als Neymar, Daniel Alves en Lionel Messi beter kan maken. In Spanje wordt echter volop gespeculeerd over de continuïteit van Gerardo Martino bij Barcelona en de naam van De Boer valt regelmatig.

/

Luis Enrique, coach van Celta de Vigo, is volgens El Mundo Deportivo de favoriet. De oud-middenvelder was in het verleden actief voor Barcelona en was daarnaast werkzaam als trainer van Barcelona B, als opvolger van Josep Guardiola. Ernesto Valverde van Athletic Bilbao is naar verluidt ook een kandidaat en dat geldt ook voor Rayo Vallecano-coach Paco Jémez.

Volgens NOS-correspondent Edwin Winkels ligt de komst van De Boer niet voor de hand. “Als ze Frank de Boer contracteren, halen ze Johan Cruijff binnen. En dat is het laatste wat ze willen. Johan Cruijff heeft de laatste tijd weer flinke kritiek op het bestuur en dat blokkeert een eventuele komst van De Boer behoorlijk.” Cruijff kon lezen en schrijven met Joan Laporta, maar na diens vertrek leefde hij in onmin met (de inmiddels) opgestapte Sandro Rosell en de rest van het bestuur.

Frank de Boer staat ooit voor de selectie van Barcelona

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beter. Laat de Boer maar nog een jaartje of 5 in Amsterdam zitten en hopen dat Ajax eindelijk iets kan neerzetten in Europa (kwartfinale CL of halve finale EL zou al heel mooi zijn)

19 april 2014 om 14:49

Kwartfinale Cl of halve finale El zou heel mooi zijn voor Ajax maar realistisch is het zeker niet!

on: Frank kan geen sterren managen, die moet het inderdaad hebben van opbouwen en dat is ook best leuk. Zou hem graag bij Tottenham willen zien. Daar heb je genoeg middelen om op te bouwen aan een leuk elftal.

19 april 2014 om 14:59

Mensen zoals jij snap ik totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Niet.
Hoe weet jij of Frank geen sterren kan managen?

Heb je hem ooit bij een topclub gezien? Heb je enige andere bewijs dat hij het niet kan?
Mensen hier op voetbalzone doen alsof ze allemaal bij NOS analytisch medewerker zijn.

Accepteer je bent geen analyticus. Moraal van het verhaal niet zomaar dingen zeggen die je niet weet, want je kraamt onzin uit.

Ik vind de Boer zeker een goede kandidaat en ik zou hem zeker een kans geven!

19 april 2014 om 15:01

Dat heeft hij toch zelf gezegd? Of loop je een beetje achter? Hij heeft zelf gezegd, dat hij spelers als Neymar Messi Fabregas en noem maar op niks bij kan leren. En bij Ajax zag je al dat hij niet met Sulejmani en El hamdaoui die voor Eredivisie begrippen sterren waren.

19 april 2014 om 15:02

Ik denk dat Ajax met wat meer geluk in de loting en in de poulefase al lang een keer achtste finale CL of kwartfinale EL had kunnen halen. Vind het echt geen gekke doelstellingen. Als je er tenminste vanuit gaat dat Ajax groeipotentie heeft.

Ik vind zelf dat ze met deze basis eigenlijk nog wel wat ingrediënten missen voor een echt dominant team. Dat heeft ook met leeftijd en ontwikkeling te maken

19 april 2014 om 15:02

Nasser18, hem moet je ook niet geloven, slaat altijd onzin uit en probeert leuk te zijn.. gewoon niet op reageren.

19 april 2014 om 15:05

Nee, dan heb je hem niet goed begrepen. Managen is heel wat anders dan een speler beter maken. Dergelijke spelers worden alleen nog maar beter doordat ze in een goed systeem spelen. De Boer heeft gezegd dat hij ze individueel niet beter kan maken. Bij een grote club moet je een tacticus en een people manager zijn, spelers beter maken doen je trainers wel.

19 april 2014 om 15:07

Nasser18

Hoe weet jij dat De Boer dat wel kan, heeft hij al eens sterren getraind? NEE

De Boer moet zich op de internationale top nog bewijzen, dus ik snap jou overdreven reactie ook niet. Eerst poetsen dan praten! Niet vooraf speculeren dan moet je filosoof worden beste vriend

19 april 2014 om 15:17

En jij weet dat wel? Wat een slecht voorbeeld en argument ook als je enig verstand hebt van voetbal dan zit je niet bij de NOS of die andere troep analisten.
Dat de boer met Ajax 4x kampioen word in de slechte eredivisie zegt niks.
Hij heeft de meeste aanhang geld en alle talenten gaan allemaal liever naar Ajax dan elk ander club.
Zo moeilijk heeft hij het niet hoor.
Echter heeft hij wel gezorgd voor een constant team en voor goede aankopen.
Maar dit is allemaal op Ajax niveau.
Europees is hij genadeloos gefaald.
Volgens is het enigste wat de boer Europees heeft bereikt is de wedstrijd tegen barca winnen die helemaal geen betrekking meer had op wie er door ging of niet.
Je kan hoog of laat springen maar de boer heeft niks laten zien verder dan de slechte eredivisie.
Die gozer kan niet eens normaal Nederlands spreken laat staan Spaans of engels.
Zo'n boer heeft barca niet nodig.

19 april 2014 om 15:25

@greenberry. Hij zegt toch ook niet dat hij het wel weet? Hij zegt in principe hetzelfde als jij. Je moet de Boer eerst maar een bij een club als Barca aan het werk zien voordat je kan zeggen of de Boer het wel of niet kan.

19 april 2014 om 15:58

@barcastyle

Sorry hoor, maar jou kan ik helemaal niet serieus nemen. Dus jij wil beweren dat De Boer alles in zijn schoot geworpen heeft gekregen en dat het doodnormaal is dat Ajax 4 maal op rij landskampioen wordt in Nederland?

Kan je mij dan uitleggen waarom het voor dat De Boer bij Ajax kwam, dan ongeveer 7 jaar niet meer gelukt is om kampioen te worden? Allemaal een kwestie van geluk zeker. Daarnaast moest hij het stokje over nemen op het moment dat de club behoorlijk onder vuur lag. Ajax was Ajax niet meer etc. en dan komen daar ook nog eens alle bestuurlijke problemen bij waarbij hij zijn hoofd en het team koel hield.

Verder heeft hij met het probleem te maken dat vrijwel ieder seizoen de beste spelers worden weggekocht en hij weer vanaf nul moet beginnen een team op te bouwen. Dat in ogenschouw nemende, hadden de prestaties in Europa wellicht beter gekund, maar hebben ze het zeker beter gedaan dan velen hadden verwacht (behalve in de Europa League).

Met zijn Nederlands is mijn inziens trouwens niets mis, hij is voor mij gewoon goed te verstaan en weet alles ook goed over te brengen. Daarnaast is zijn Spaans volgens mij ook nog vrij aardig en over zijn Engels durf ik zo niet te oordelen. Het zegt overigens wel genoeg dat jij over zijn beheersing van talen begint, omdat je verder niets noemenswaardigs hebt op te merken.

19 april 2014 om 17:00

@barcastyle: wat doe jij hiermee de prestaties van Barca teniet zeg, al zal je het zelf niet door hebben. Je kunt dezelfde kolder die je over Ajax zegt toepassen op Barca en dan kom je tot de conclusie dat Guardiola en Van Gaal en Rijkaard gewoon modaal gepresteerd hebben, omdat ze de middelen hebben dat iedereen naar Barca wilde, ze geen concurrentie hebben want het gaat altijd alleen maar tussen Real en Barca en ze door de zwakke Spaanse competitie genoeg reserves opbouwen om top te presteren in de CL, die ook gemakkelijk te winnen is voor een ploeg met zoveel inkomsten etc. Dus Guardiola, van Gaal en Rijkaard zijn maar modale trainers die niets gepresteerd hebben.
Ik snap je jaloezie naar Ajax toe en al helemaal naar De Boer toe wel... die man is gewoon erg nuchter en weet zo een hecht elftal te smeden met middelmatige spelers, dat jij er niet bij kan dat Barca met al dat geld zo ontzettend onder de maats presteert. Dat is pas een prutploegje. Ze kunnen die Messi niet eens tevreden houden.
Jouw Nederlands laat trouwens ook aardig te wensen over, dus misschien moet je maar eens wat minder kritiek hebben op andermans Nederlands (vb. interpunctie, elke andere, heeft gefaald, enige). Dan nog even inhakend op je commentaar: de talenten zijn juist Niet naar Ajax gegaan de laatste jaren: Narsingh, Maher zijn daar voorbeelden van. Ook had de uitslag tegen Barca wel invloed op het verloop van de poulefase (voor Ajax dan), want bij verlies tegen Barca was de laatste wedstrijd tegen Milan niet meer belangrijk.

Kortom: je weet in een korte post erg veel onnozele dingen te zeggen.

19 april 2014 om 17:27

Goed dat ik zo'n discussie los heb gemaakt. Maar er zijn altijd figuren die een te laag IQ hebben om bepaalde zaken te begrijpen.

Ik heb niet gezegd dat ik weet of de Boer het kan, ik heb gezegd 'hoe weet jij dat hij het niet kan'. Als je goed nadenkt over deze zin dan zie je dat het allebei de kanten op kan gaan. De boer moet zich internationaal bewijzen dus, JA DAT Bedoel IK ER MEE Grote Feyenoordvriend.

19 april 2014 om 17:29

@lanvin Ik loop niet achter ik weet precies wat hij heeft gezegd. Maar hijzelf speculeert hiermee, hij weet het zelf ook niet. Wie weet is hij een grote tactictus en akan hij de spelers wel wat bij leren. Je bent nooit uitgeleerd he.

En aub vergelijk Sulejmani, el ahmdouai niet met neymar of messi. Totaal ander type en niveau spelers.

19 april 2014 om 17:32

@barcastyle Europees genadeloos gefaald MET EEN faalteam: Ajax, mijn inbreng is we weten niet hoe de boer gaat presteren op topniveau.

Want wees allemaal ff eerlijk, hoe zou guardiola, Mourinho, Ancelotti presteren bij een club als feyenoord of swansea city, dat weten we ook niet. Deze trainers zijn allemaal (bijna) direct begonnen op top niveau en hadden dus direct een Topteam, dus dat zegt niet veel over de trainers.

Geloof mij een jeugdtrainer van een willekeurig amateurvoetbalclubje in Nederland, kan als hoofdtrainer bij barca,real,bayern in zijn 1e seizoen al een hoofdprijs pakken. Je moet dus goed kijken naat Materiaal.

19 april 2014 om 18:38

Als vitesse meer geluk had in geld hadden ze messi gecontracteerd. Altijd als... als dit als dat.

19 april 2014 om 20:17

Lul niet Lanvin. Kwartfinale CL niet realistisch. Geluk met de lotingen en je bent er. Maar blijf vooral het Nederlandse voetbal afkraken en je daar goed over voelen joh

19 april 2014 om 14:51

Ik denk dat Ronald Koeman uit de hogen hoed komt als nieuw hoofdtrainer van FC Barcelona.

19 april 2014 om 14:53

Waarom rijkaard niet?

19 april 2014 om 15:00

Rijkaard heeft toch pas geleden gezegd dat hij geen trainer meer wilt zijn. Louis Van Gaal gaat denk ik naar Engeland om Tottenham of Man U te trainen volgend seizoen.

19 april 2014 om 15:05

Waarom een Nederlander. Ik denk wel dat Martino gaat, maar vind eigenlijk geen Nederlander logisch op dit moment bij Barcelona. De analyse van Swinkels m.b.t. Cruijff lijkt me ook een juiste. Oud-speler Luis Enrique of Valverde(die het gewoon heel goed doet) lijkt me logischer.

19 april 2014 om 14:52

Je bent zo goed als je materiaal is.
Ajax zal met dit materiaal en dit beleid altijd de grootste kanshebber zijn om de titel.
Echter internationaal zal Ajax weinig kunnen brengen, met welke trainer dan ook

19 april 2014 om 15:01

Daar ben ik het deels mee eens. Het materiaal is natuurlijk wel het belangrijkste aspect en daarom is het ook zo makkelijk om te voorspellen wie er naar de knock out ronde gaat. Wat echter ook van groot belang is de wijze hoe je speelt. Kijk naar ploegen zoals Basel of Atletico (al is dat een iets lastiger voorbeeld). Het zijn ploegen die qua begroting veel kleiner zijn dan de anderen, maar door het soort voetbal/tactiek dat ze spelen toch enige kans maken om verder te komen.
Ik denk daarom dat als de Boer eens in de CL puur op resultaatvoetbal gaat spelen, hij nog een kans zal maken om in de 1/16 of misschien de 1/8 te komen.

19 april 2014 om 15:06

Misschien wordt het beleid van PSV of Feyenoord de aankomende jaren wel beter dan dat van Ajax. Beetje voorbarig om te zeggen dat ze altijd kampioen zullen worden..

19 april 2014 om 15:17

Niemand zegt dat Ajax elk jaar kampioen wordt, er wordt alleen gezegd dat Ajax op dit moment altijd de grootste kanshebber is op de titel. Lijkt me een vrij logische conclusie met 4 kampioenschappen op rij.
Lezen is lastig he?

20 april 2014 om 17:05

Lezen is lastig he??? Een eigen mening is ook op zijn plek.
Gezien de begroting en de mogelijkheden behoort Ajax minimaal 50% van de kampioenschappen op zijn naam te hebben.
Maar leuk als een kleinere club als AZ of Twente ook eens aan de deur mogen kloppen.

19 april 2014 om 15:40

Ik denk sowieso dat het anders ligt..
Frank zou zijn vingers niet zo gauw willen branden aan een job bij Barca, zo lang als de verhoudingen tussen Cruijff en de club zo blijven..

Vergeet niet, er zit bij iedere thuiswedstrijd een mannetje of 85.000 op de tribune waarvan het merendeel die Rossell en zijn gevolg meer dan zat is...
Cruijff is een God daar...


20 april 2014 om 17:06

Tja,maar als Cruijff adviseerd om de Boer te nemen en de Boer kan daar een veelfout vedienen gaat hij gewoon naar Barca

Zou wel erg mooi voor hem zijn. Ik denk dat hij daar wel aan toe is. Als hij nu de Knvb beker ook wint dan heeft hij het maximale gehaald uit Ajax. Europese glory zit er niet in.

19 april 2014 om 15:35

Ligt eraan wat je Europese glorie vindt.. Als dat een Europese prijs winnen is, ja, dan houdt het op. Gaat het echter over ver(der) komen in Europese toernooien dan liggen daar zeker mogelijkheden. 3x nipt niet overwintert in de Champions League, dus daar kan zomaar verandering in komen. Ook in de Europa League zou Ajax een niveau moeten kunnen halen dat vergelijkbaar is met clubs als Celtic, Salzburg en Basel. Daar liggen ook zeker nog kansen.

Dus omdat Cruijf niet goed kon opschieten met het voormalige bestuur, wilt heel de club Barcelona niks meer met Cruijf te maken hebben? Waar Barcelona nu staat, heeft het een groot deel aan Cruijf te danken.

19 april 2014 om 14:55

Het is al jaren een puinhoop op bestuurlijk niveau, met twee kampen die een grafhekel aan elkaar hebben. Aan de ene kant het huidige bestuur, met ex-bestuurder Sandro Rosell voorop. Aan de andere kant Cruijff, Laporta, Guardiola, Benedito etc.

Dat Barcelona haar positie aan Cruijff en zijn ''volgelingen'' te danken heeft ben ik helemaal met je eens, en dat zag je ook terug in het bestuur. Echter zijn er na de verkiezingen in 2010 flinke veranderingen geweest. Rosell en Bartomeu kwamen aan de macht en probeerden mondjes maat alle banden met Cruijff te verbreken (afschaffing van erelidmaatschap bijvoorbeeld). Ook trainers zoals Oscar Garçia en Luis Enrique kregen geen nieuw contract omdat zij pro-Cruijff waren. Verder zou Guardiola hierom weggegaan zijn, echter blijft dat bij aannames.

19 april 2014 om 15:11

Barca heeft wel iets te danken aan Cruijff maar je doet alsof hij alles bedacht heeft.
Wat een onzin Cruijff is niks meer geweest dan elk andere coach bij barca. De visie van het spel is er altijd geweest met of zonder Cruijff.
Verser heeft hij zelf z'n erelidmaatschap opgezegd.
Terecht ook want mensen wouden hem niet hebben.
Cruijff heeft altijd een grote mond en als puntje bij paaltje komt doet hij er haast niks aan behalve kritiek uitoefenen wanneer het slecht gaat.
Terecht dat barca afstand neemt van zulke mensen ze zitten niet in het bestuur en zijn geen coach meer.
Als je een Cule bent en je geeft om barca dan zorg je dat je deel bent van t team dat beslissingen maakt.
En niet wanneer het jou uitkomt eff kritiek leveren.
Dit deed Cruijff ook bij Ajax en het Nederlands elftal terwijl hij de elftal van Catalonië coacht.
Pff ga dan zelf die clubs helpen in plaats van alleen je mond open trekken.
Overrated mannetje die Cruijff Maarja hij is ook Ajacied en 60 % van Nederland is dat ook dus word hij verhemeld.

19 april 2014 om 15:39

JC= Jezus Christus
JC= Johan Cruijff

Ooit de beste man wel eens over voetbal horen praten? Waarschijnlijk ben je niets eens instaat om te begrijpen wat hij zegt als hij over voetbal praat.
Maar als je er over na gaat denken zal je moeten be-amen dat elk woord gewoon waar is.

JC onze beste voetballer ooit, met een waanzinnig groot maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel , denk aan de JC-courts denk aan de JC-academie.
JC die in zijn eentje zich tegen de plucheklevers (die alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf daar zaten) te weer stelde bij Ajax.
JC die altijd bereikbaar is voor iedereen die er toe doet bij Ajax.
JC die principieel genoeg is om zelf zijn erevoorzittersschap in te leveren omdat een kleingeestig voorzittertje met een te veel aan geld hem probeerde te sarren.

JC een held en niets minder.

Dat een miezerig anoniem reageerdertje op VZ daar anders over denkt omdat JC toevallig banden met Ajax heeft, daar zal JC mijlen ver boven staan en bij zichzelf denken en wat heb jij in je leven ooit gepresteerd Barcastyle?
Tenminste als hij zichzelf zou verwaardigen naar jouw plempsel uberhaupt ook maar te kijken.

JC is God en niets minder.

Jij daar in tegen bent slechts een kleinzielig Ajax-hatertje, grootheid is slechts voor weinigen weggelegd, terwijl domheid alom aanwezig is.

19 april 2014 om 16:05

Dat Cruijf graag zijn kritiek uit dat weet iedereen, en dat doet hij ook naar Ajax. Weet je waarom? Omdat deze twee clubs zijn clubs zijn waar zijn hart ligt. Hij weet als geen ander hoe het spelletje in elkaar steekt. Het is ook niet zo gek, dat sinds Cruijf afstand heeft genomen van Barca dat het steeds minder is presteren als voorheen. Bij Ajax heeft hij sinds seizoen '10/'11 een functie als adviseur en Ajax draait beter als de jaren ervoor.

19 april 2014 om 16:06

Ik trek jouw kennis over Barcelona voor de succesperiode (guardiola tot nu) ernstig in twijfel. Ten eerste heeft Barcelona niet altijd dezelfde speelvisie gehad, in het tijdperk Gaspart werd bijvoorbeeld heel anders gespeeld. Daarnaast heeft Cruijff als trainer en adviseur de funderingen gelegd, maar daarna zaten er ook mensen in het bestuur die zijn visie uitoefenden, zoals Laporta en Guardiola. Dit leidde tot het succes van de laatste jaren. Het is dus niet alleen Cruijff, maar we hebben wel heel veel aan hem te danken.

Het is belachelijk om te zeggen dat er als Culé geen kritiek mag worden geleverd. Kritiek is altijd nodig. Zeker als je ziet dat Barcelona op dit moment gewoon in een neerwaartse spiraal zit en er belachelijke beslissingen genomen worden, op bestuurlijk niveau en sportief niveau. Daarnaast zou ik me als Culé niet willen identificeren met het wanbeleid dat door deze verdachte criminelen uitgevoerd wordt.

Ik geef om deze club met heel mijn hart, en ik juich gewoon voor het team, maar ik ga niet ontkennen dat de club de grond ingeboord wordt. Of vind jij dat het allemaal wel goed gaat, en sta je achter alle beslissingen die genomen worden? Laat me niet lachen.

Edit: spelfouten.

Barça heeft gewoon baat bij een coach uit de Barça school.
Daarom was ik ook zo verbaast toen ze Tata haalden, iemand nota bene uit Zuid Amerika, druist totaal tegen alle aspecten in waar Barça voor staat.
Enrique lijkt mij de meest logische opvolger, doet het redelijk bij Celta, alhoewel je moet afwachten of het een geboren motivator is als Pep.
Bij Barça 2 deed Enrique het in ieder geval niet onaardig.

Woorden van een reporter dus.
In barcelona weten de plaatslijke kranten niet een wat er speelt laat staan een nederlandse reporter.

Ik hoop nog steeds op FdB dat zou echt geweldig nieuws.

19 april 2014 om 15:12

Wat Winkels zegt is gewoon logica.

Dat Barca in een dip zit zal gevolgen hebben.
Cruijff zal Barca het advies geven of de Boer, of Frank Rijkaard te halen als coach

De Boer is weer aan het solliciteren bij Barca.

19 april 2014 om 15:30

Ja, want zeggen dat je niet zeker weet of je geschikt bent om een club als Barcelona te trainen/managen is natuurlijk een open sollicitatie naar een mogelijke functie als trainer/coach bij Barcelona....

19 april 2014 om 15:49

Tuurlijk solliciteerde frank de boer, maar helaas wil Barca hem want Europees stelt de boer niks voor !! En zo een succes speler was frank de boer totaal niet bij Barcelona .. Altijd dat ophemel gedonder met nl alsof jullie de beste zijn. Niemand heeft het over de boer in Spanje hoor😂😂 en Barcelona heeft niks aan Cruijff te danken, dus houden jullie eens op met opschepperij over Cruijff !! Wat een gebluf steeds zeg haha ik lach me kapot !!

19 april 2014 om 16:28

Barcelona heeft niks aan Cruijff te danken? Als trainer won hij 4 jaar op rij de landstitel in Spanje, 1 Copa Del Rey, 3 supercopa's, 1 Europa cup 1, 1 Europa cup 2 en 1 Europese supercup... Kleinigheidje zeker? Stond zeker totaal los van Cruijff?

19 april 2014 om 16:29

"barcelona heeft niks aan Cruijff te danken"

Barca is in totaal 22x landskamioen geworden, waarvan:
- 1x met Cruijff als speler
- 4x met Cruijff als trainer
- 2x met Rijkaard als trainer (die op voorspraak van Cruijff is aangesteld)
- 3x met Guardiola als trainer (die als speler ontdekt en gevormd is door Cruijff en die zelf aangeeft dat zijn visie als trainer gebaseerd is op de visie van Cruijff).

Dus, 10 van de 22 landskampioenschappen zijn (gedeeltelijk) toe te schrijven aan Cruijff. Nu naar de Champions League. Barca heeft de Champions League/europa Cup I in totaal 4x gewonnen, waarvan:
- 1x met Cruijff als trainer
- 1x met Rijkaard als trainer
- 2x met Guardiola als trainer.

Oftewel, Cruijff heeft een groot aandeel in al(!) Barca's CL successen. En leg nu eens uit dat Barca niets aan Cruijff te danken heeft....

19 april 2014 om 16:58

@barco111

Weet niet aan wat voor pillen jij zit, maar de achterban van Barca eert zijn helden, en Cruijff is daar één van de grootste van..
Een wederopstanding van de club heeft tot 3 maal de handtekening van Cruijff gekend, allereerst als voetballer, daarna als coach en toen nog eens met het propageren van het voorzitterschap van Laporta, en in zijn kielzog Rijkaard & Guardiola...
Ken je feiten man, dit is gewoon zielig..
Wel eens in Barcelona geweest, en met -pak 'm beet- een taxichauffeur het over Cruijff gehad??
Blijven lachen jij, vooral om jezelf

Laat Frank nog maar lekker een jaar of vijf hier blijven, zit Ajax voorlopig goed.

Barcelona is momenteel een wespennest, kan je je beter ver vandaan houden.

Hoop niet dat Barca instort, maar dat zou het ideale moment voor Frank zijn om dat daar aan de slag te gaan.

Kan daar dan ook gaan opbouwen, transferstop zal dan ook opgeheven zijn.

Verwacht dat Frank het daar nog beter zal doen dan hier, voetballers die op een hoger niveau zitten.

Valt heel veel eer aan te behalen voor hem.

On: Ik hoop dat Barca een goede trainer krijgt en dat ze leuk voetbal blijven spelen. Daarbij hoop ik ook dat Frank bij Ajax blijft en Ajax helpt overwinteren.

off: Wat zitten er toch altijd veel kleuters en pubers op de artikels die over Engelse en Spaanse clubs gaan... niveau is erg laag hier, hetgeen jammer is omdat ik graag meer te weten kom over sommige buitenlandse clubs zonder iedere keer dat moddergooien te moeten aanschouwen. Voetbalzone: kunnen jullie niet een soort smalland maken voor die pubers hier... zo een Ikea ballenbak waar je ongestoord modder kunt gooien en dan de grote mensen elders laat praten?

Voor de eredivisie zou het beter zijn dat de Boer vertrekt. De competitie wordt saai en bovendien is de Boer veel te goed voor de eredivisie .

goh wat een reacties weer, de boer heeft daar toch niks verkeerd gezegd of gemeend, hij is op dit moment gewoon nog niet goed genoeg voor barca, vindt hij zelf en dat kan hij het beste beoordelen.
Ondanks drie keer kampioen en de vierde aankomend kampioenschap. Ik hoop dat hij gewoon nog een paar jaren blijft bij ajax en cruijff heeft ook zeker een punt met wat hij zegt, want sinds pep weg is, is barca niet goed bezig en dat merk je ook aan messi, het is of die geen zin er meer in heeft.

jammer voor andere teams maar de boer is momenteel de beste trainer van nederland

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren