Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Faber verliest drie keer op rij: ‘We weten intern wat er aan de hand is’

Laatste update:

PSV koerst af op een plek in de play-offs om Europees voetbal aangezien Vitesse met nog twee speelronden op de rol één punt meer heeft. De Eindhovenaren verloren zondag met 0-2 van Feyenoord en interim-trainer Ernest Faber leed hierdoor zijn derde nederlaag sinds het wegvallen van de zieke Phillip Cocu.

/

“Het is niet makkelijk”, zegt Faber tegen de NOS. “Het was teleurstellend. Ik dacht dat we honger hadden, maar na het eerste doelpunt blokkeerden we. We zitten nu weer in een mindere periode. We weten intern best wat er aan de hand is en wat onze kwaliteiten zijn, maar dat ga ik niet met de pers, maar wel met de spelers bespreken. We moeten de lag hoger leggen, je moet presteren. Daar hebben we nu moeite mee.”

PSV treft in de laatste twee wedstrijden PEC Zwolle en NAC Breda. “We moeten alle zeilen bijzetten om de play-offs te vermijden”, erkent Faber dan ook. PSV is overigens bezig aan zijn slechtste seizoen sinds 1972/1973, want men heeft nu al 11 keer verloren en kan slechts 59 punten in totaal behalen.

Denk jij dat PSV in de top vier eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

als je ziet dat ze niks hun best doen in europa dan is het misschien beter als ze geen europa halen. Buiten dit hebben ze dan alle tijd om zich als team te ontwikkelen.

13 april 2014 om 20:50

Dat zelfde kun je van de rest ook zeggen in de europaleague. Twente verzaakt, Ajax verzaakt zodra ze uit de championsleague liggen. AZ probeert het wel, maar als ze serieuze tegenstand krijgen, kunnen ze het niet bolwerken. Dan heb je nog een aantal clubs die niet eens de voorrondes doorkwamen.

13 april 2014 om 21:07

ja klopt, maar kwaliteit of instelling, dat is wel een verschil. Vind dat psv verder had moeten komen en het daar extra opvalt qua slechte instelling.

14 april 2014 om 00:15

@twente6

En twente en Ajax ook. of wil je zeggen dat het normaal is dat ajax die nu 4 keer op rij kampioen is zomaar weggespeeld hoort te worden door nota bene red bull salzburg.

Az is de enige club die jaar in jaar uit alles eruit haalt wat erin zit. Verder geen enkele club.

14 april 2014 om 01:02

Chyno... Twente zegt dat ook ''ajax verzaakt zodra ze uit de championsleague liggen.''

Overigens, wat versta jij onder alles er uit halen wat er in zit... er zat niks meer in tegen Salzburg.
Hun tactiek was beter en fysiek waren hun spelers superieur aan die van Ajax.
Dus ja Ajax heeft er ook alles uitgehaald.

14 april 2014 om 07:43

"nota bene red bull salzburg"

Klinkt leuk en klink aannemelijk omdat het een kampioen is uit een competitie die minder is dan de Eredivisie, maar je vergeet dat de selectie van RBS veel meer gekost heeft en dat er een eigenaar zit met een flink vermogen die niet de hand op de knip heeft.

14 april 2014 om 16:06

het gaat niet alleen om Salzburg hoor. Het jaar daarvoor hebben ze het ook gewoon laten lopen. En dat had wel met instelling te maken.

Ik denk wel dat ik weet waar het probleem ligt. Psv is afhankelijk van de oude strijder Park. Het middenveld was vandaag echt heel slecht. Verdedigend hebben ze ook niet zoveel keus.

13 april 2014 om 21:17

Inderdaad

13 april 2014 om 21:55

Maher mag voorlopig ook banken, lekker Gini achter Locadia

13 april 2014 om 22:02

Net alsof Locadia de redder in nood is. Die gozer speelt als een oud wijf.

13 april 2014 om 23:13

Hebben we een betere optie dan? Locadia voegt 0,0 toe, daar zijn we het gelukkig over eens.

13 april 2014 om 23:39

Wat is er met Matavz aan de hand ??

13 april 2014 om 23:44

Sukkelt met blessures. Als ik Faber was zou ik hem gewoon weer een keer de kans geven. Slechter dan Locadia kan op t moment toch niet. Bovendien is Matavz een stukje slimmer als spits dan houten klaas Locadia.

14 april 2014 om 00:32

Tja, als je als PSV zijnde afhankelijk bent van Park terwijl je Maher en Wijnaldum in je selectie hebt... Iedereen is echt vergeten dat Maher vorig jaar de beste speler van de Eredivisie was. Iedereen is vergeten dat Maher achter Van Persie stond en dat die wedstrijd een van de beste van Oranje was sinds lange tijd.

Maher is veruit de beste nummer 10 van de Eredivisie, als Cocu deze jongen niet aan het voetballen kan krijgen dan moet er misschien gezocht worden naar een andere trainer.. Verbeek, anyone? Ik denk dat hij wel in Eindhoven past, tactisch sterke coach en kan goed met jonge spelers omgaan. Is ook erg arrogant, dat kan PSV wel gebruiken.
Maher achter een speler als Depay zou een gouden combinatie moeten zijn.

14 april 2014 om 08:20

Voor Maher geldt als veel spelers aks ze naar een " topclub" gaan , is opeens te hoog gegrepen !

14 april 2014 om 11:44

Exact, Maher is de Machlas van psv. Zodra mogen moeten wordt, is het afgelopen.

Deze stand was toch een week eerder ook? Beide hebben verloren.
Voordeel voor Vitesse is oa dat je een wedstrijd dichter bij het einde bent.
Als Depay en Schaars al geselecteerd zou worden voor het NL elftal is het te hopen voor PSV dat ze geen Play offs hoeven te spelen.
Voor Wijnaldum zou het wel goed zijn, om wedstrijdritme te krijgen.

13 april 2014 om 20:59

Alsjeblieft schaars mee naar het wk?
Net zoals depay?
Doe dan gewoon blind op middenveld als de jong geblesseerd is en neem boetius mee in plaats van depay.

13 april 2014 om 21:59

Ik heb het over geselecteerd zouden worden, voor mij hoeven ze niet mee en Blind mag banken naast zijn vader de toekomstige bondscoach over 2 jaar? dat si ook al een giller nu al een bondscoach benoemen over 2 jaar, misschien hebben ze een nieuwe uitdaging nodig de spelers.

14 april 2014 om 08:03

Ik ben het helemaal met je eens.Er is niet 1 land waar nu al bekend is wie over 2 jaar de bondscoach wordt,maar natuurlijk moet de KNVB het weer anders doen...

Is goed dat ze weten dat er intern wat aan de hand is, zou zeggen: probeer er snel wat aan te doen voordat het hele schip zinkt en je met lege handen staat als ploeg met een behoorlijke begroting.

Er heerst echt een mentaliteit probleem in Eindhoven.

Die Faber heeft nog minder uitstraling dan Cocu. Daar ga je niet voor door het vuur en daarnaast heeft PSV gewoon te weinig kwaliteit.

13 april 2014 om 20:52

Nee precies, en dan zon keurige scheiding in z'n haar. Beter scheert ie de zijkanten kaal en neemt ie een hanekam en jaagt ie de spelers de stuipen op het lijf. Als ze nou maar eens een keer zich rot gaan rennen iedere week. Vooral die wijnaldum en Maher man gadver wat kun je je daar aan irriteren...vraag me ook echt af hoeveel plezier die nu hebben in het voetbal.

13 april 2014 om 21:00

Lol....

Ik vind hem ook in zijn uitleg nog liever en 'dommer' klinken dan Cocu in zijn beginperiode.(of domme uitspraak, hoe je het ook wilt noemen)
Hij weet waar het aan ligt, maar wilt het niet vertellen.
Doe niet zo vaag man, volgens mij weet hij het niet want je verwacht dat hij wel capabel genoeg ik om het na 1 nederlaag te zien... 2 nederlagen OK, maar na 3 is er nog niks anders.

13 april 2014 om 23:16

Hij weet het wel denk ik. Maar het is toch logisch dat hij eerst met zijn spelers wil praten voordat men de pers inlicht? Als de pers van te voren lucht krijgt van wat er aan de hand is, vliegen er weer een hoop verhalen de lucht in die op nonsens zijn gebasseerd.

13 april 2014 om 23:45

Ja, Faber kijkt al trots als hij het nette pak aan mag trekken. Verder kun je hem op niets zinnigs betrappen. Net zoals ja-knikker Chris. Allemaal geen ervaring, geen uitstraling, geen pit.

14 april 2014 om 01:04

Ja, maar ik vind het nu ook weer overkomen alsof ze een geheim plan hebben.
Kom op, ligt het aan de mentaliteit? vermoeidheid? irritaties? of een combinatie van allen.

Het PSV dat Ajax met 4-0 oprolde had ook thuis wel van Feyenoord gewonnen.
Vraag me echt af wat er mis is gegaan in hun koppies dat het opeens zo loopt.

Ja dat is dat het halve elftal een mentaal probleem heeft.en aangezien er geen geld is om een half elftal te vervangen voorzie ik ook volgend jaar een saai jaar..ajax weer kampioen (na wederom miljoenen uit de Champ.league waardoor ze weer kunnen versterken) Helaas..ik schaam me voor mijn clubbie.....accepteren maar dat we topclub af zijn.

Als je zon braaf mannetje met zon keurige scheiding (faber) ziet zitten en niks zegt verlang je echt naar een simeone, Mourinho, van gaal of di canio of wie dan ook. Wat dit PSV nodig heeft is iemand die ervoor kan zorgen dat alle mooiboys (want dat zijn er een hoop) zich eens rot gaan rennen 'iedere week' en van het spelletje gaan genieten. Talent zit er zoveel in de groep maar als het mentaal altijd zo fout lijft zitten kun je er niks mee en zal het altijd wisselvallig blijven.

Ja je weet wat er aan de hand is maar je vind het leuk om te verliezen?

Mentaliteit is niet te koop, ook niet voor clubs die elk seizoen miljoenen pompen in de selectie.
Ik bedoel het ook echt niet hatelijk, ik denk alleen dat hier het probleem licht, Bruma hoort normaal af en toe aan zijn oren getrokken te worden als hij zich misdraagt tegen de eigen supporters, moeten Schaars en Park dat dan gaan doen?...

Als Gerbrands overstapt van AZ naar PSV moet hij twee spelers meenemen die wel ballen genoeg hebben om het beestje bij het naampje te noemenn of die meedogenloos zijn in de duels, Gudelj en Gouweleeuw, proberen Luuk de Jong te huren en Ruiz weer naar Fulham sturen en het komt goed,

13 april 2014 om 21:10

Mentaliteit is natuurlijk de hand van de trainer. Bij vi roepen ze vaak dat de hand van de trainer weinig uitmaakt maar geloof juist dat de trainer enorm belangrijk is. Het maximale uit een groep mensen halen is echt een kunst op zich waar bijvoorbeeld een v gaal of Mourinho in uitblinkt. Faber en Cocu kunnen dat blijkbaar (nog) niet goed en moeten meer ballen krijgen.

13 april 2014 om 21:20

Bij VI roepen ze wel vaker onzin, neem dat niet als maatstaaf..

Het beste voorbeeld wat bij jouw verhaal past is Henk Fraser, denk je nou echt dat hij ADO drie keer beter laat voetballen, hij pept ze op en laat ze in hunzelf geloven, degene die verzaakt kan gelijk banken.
Veel spelers hebben denk ik onbewust behoefte aan een trainer die geen seconde ruimte geeft, zeker als ze nog jong zijn.

Cocu en Faber zijn geschikte assistenten met een trainer boven zich die wel die bravoure heeft, en lak heeft aan reputaties, dan is er in de staf ook evenwicht.
Vd Weerden trouwens zelfde laken een pak, neem dan een Waterreus erbij mits hij wil, die lult een hoop onzin maar kan ook keihard zijn.

13 april 2014 om 22:12

Met deze kritiek ben ik het volledig eens.
Als PSV DE Trainer heeft die de poppetjes op de juiste plek kan neerzetten,gecombineerd met respect,taktiek en gezag,kunnen de mensen in Eindhoven e.o. het komend seizoen nog veel plezier beleven,mits de selectie intakt blijft.
Zelf ben ik fct/fan,maar met een schuin oog naar PSV een klein beetje jaloers op zo een mooie/talentvol team.

13 april 2014 om 23:44

Klopt, is vaak onzin en gelukkig dringt dat nu ook wel wat meer door bij het grote publiek.
Nja ik denk wel dat hij met zon aanpak effectief is. Zou bij PSV mss goed passen. Ja als je op je 18e al duizenden euro's verdiend kun je natuurlijk flink naast je schoenen gaan lopen. Verstand komt immers met de jaren en staat los van geld. Een trainer moet er op een bepaald vlak daarom zeker kort op zitten.


Ik weet ook waar het aan ligt. Het spelen met 2 aanvallende middenvelders ( lees Maher)

Het kan toch niet zo zijn dat de de 1ste seizoenshelft bagger presteerden toen ze zo speelden en 8 keer achter elkaar winnen wanneer hij Maher niet meespeelde. Faber neemt het ff over, zet hem er de laatste 3 wedstrijden in de basis en ze verliezen weer 3 potten op rij.

Conclusie; 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende in de punt naar voren in de persoon van Wijnaldum of Park.

14 april 2014 om 01:08

Of zou een verdedigende, een controlerende en een aanvallende mid niks zijn?
Park als controlerende, Hiljemark als verdedigende(was toch zijn positie?) en Wijnaldum als aanvallende.
Park kan dan mooi het spel verdelen.
Ik volg PSV natuurlijk niet zo erg goed dus ik kan er ook volledig naast zitten.

zal ik het maar weer zeggen heb een zwak voor de meeste van die gasten , maar te veel swagga boys jongens van de straat een voetbal mentaliteit van lik-me-vestje en maar vorstelijke salarise opstrijken maar vechten voor elkaar hoo maar... meer Tattas beetje variatie brands.

Het is te makkleijk om de schuld bij Faber of Cocu te leggen, tegen het einde van het seizoen onder Dick Advocaat ging het ook mis en dat kun je moeilijk een baggertrainer noemen, Advocaat vroeg tijdens dat seizoen gedurende de winterstop om een goede verdediger en die kreeg hij niet, het probleem bij PSV is dat er geen balans in de selectie zit, aanvallend gezien zeer veel mogelijkheden maar verdedigend en opbouwend veels te weinig mogelijkheden en kwaliteit. Doordat er geen balans in het team zit is het allemaal veels te wisselvallig waardoor het team 0 vertrouwen heeft terwijl in het begin van het seizoen na een aardige start het optimisme juist overdreven was, een goeie centrale verdediger en een fatsoenlijke linksback zou al een wereld van verschil kunnen betekenen.

13 april 2014 om 22:10

Hier is Brands verantwoordelijk voor....al een paar seizoenen met zijn scoutingsapparaat.

13 april 2014 om 23:19

Onzin. Er staat kwalitatief gewoon een titelkandidaat op het veld met een sterke bank. Je kunt het Brands verwijten dat verdedigend de boel niet op orde heeft, maar zijn aankopen zijn gewoon goed.

Het is de mentaliteit bij de spelers. Veel spelers menen dat ze het wel even doen. Daar moet keihard aan gewerkt worden, maar dat ligt zowel bij de trainer als de spelers.

13 april 2014 om 23:27

Hoeveel jaar is die verdediging al een puinhoop. Maar telkens doet Brands daar weinig aan. Hij haalt liever middenvelders en aanvallers. Dus je mag hem best terecht wijzen na zijn zoveel desastreuze seizoenen !

13 april 2014 om 23:48

Dat verwijt ik hem ook zeker. Verdedigend gezien is eigenlijk alleen Arias een goede aankoop gebleken helaas. Maar ik vind dat je Brands ook wel wat credits mag geven als je zijn uitgaande tranfers bekijkt.

14 april 2014 om 00:22

Altijd dat gezever maar op Brands... Hij is de technisch directeur, niet de trainer. Met Willems, Rekik, Maher, Wijnaldum, Depay en Ruiz heeft hij voor een ijzersterk team gezorgd. PSV heeft momenteel veel meer talent lopen dan Ajax en Feyenoord maar beide teams hebben een veel betere trainer. Maher zou onder De Boer aanbiedingen van clubs als Arsenal krijgen, bij PSV lukt het hem niet om een bal 3 meten vooruit te spelen.

PSV heeft een enorm nieuwe en jonge ploeg, dat is enorm lastig voor een trainer. Feit blijft wel dat het een van de meest talentvolle ploegen is van de Eredivisie. Je kunt onmogelijk zeggen dat Cocu een goed seizoen heeft gedraaid.

14 april 2014 om 00:26

Ohja; De Boer is twee seizoenen lang zijn veruit sterkste verdediger kwijt geraakt. Hij moet het nu doen met Van Rijn, Veltman en Denswil, alle drie geen bijzondere verdedigers. Voor Koeman kan je hetzelfde zeggen. PSV heeft qua namen echt niet zo een veel mindere verdediging dan de andere ploegen.

14 april 2014 om 06:19

@vp10arsenal Je maakt je nog al druk over Brands en vind dat hij niet schuldig is aan deze situatie maar de trainers. Ik heb eigenlijk maar 1 vraag aan je. Wie heeft deze trainers aangesteld ?. Eigenlijk heb ik nog een vraag ?. Wie is de verantwoordelijke die een half elftal heeft verkocht ?. Ik heb werkelijk nog nooit een club gezien die gewoon al zijn beste spelers in 1 keer verkocht ?. Ik denk dat je op beide vragen hetzelfde antwoord geeft.

14 april 2014 om 10:54

Niet alleen de TD is verantwoordelijk voor het aanstellen van de trainer hoor. Bovendien is met Cocu een gok genomen die tot nu toe zijn vruchten nog niet afwerpt.

Ja, PSV is net als elke andere eredivisieteam zijn beste spelers kwijtgeraakt, dat is nou eenmaal de Eredivisie. Ajax raakt Al drie jaar lang hun beste spelers kwijt. Het verschil is alleen wel dat Brands Maher naar Eindhoven haalt en spelers als Rekik op huurbasis oppikt. Brands doet wat dat betreft dus gewoon prima zaken.

Het is overigens wel duidelijk dat Meneer Faber deze groep niet tot op het bot kan motiveren..

Probleem bij PSV is denk ik dat het geen team is maar meer individuen laatst gingen ze weer op de vuist met elkaar. Ajax en Feyenoord spelen hierdoor veel compacter en beter maar met PSV komt het heus wel goed.

13 april 2014 om 22:09

Ja want iedereen in de selectie vocht ff tegen elkaar..

Faber of Cocu voor de groep maakt geen ene reet uit. Beide geen uitstraling en geen ervaring. PSV staat gewoon waar het hoort (misschien nog wel te hoog) met zo'n matig elftal. Hier kan geen trainer meer van maken, en het is wel duidelijk dat er een flinke pot geld opengetrokken kan worden voor her en der versterkingen. Maar goed, al met al heb ik nog altijd liever een Faber voor de groep dan bijvoorbeeld een gestoorde gek als Simeone.

13 april 2014 om 22:22

Ff voor de Einsteins hier op voetbalzone.

Er staat haast EEN Nieuwe Elftal bij PSV in vergelijking met vorig jaar. Natuurlijk loopt het dan niet helemaal geweldig. De enige die vorig jaar regelmatig speelden en er nog zijn, zijn Willems, Depay, Narsingh en Wijnaldum (laatste 2 waren langdurig geblesseerd). Locadia kan er ook nog bij, alhoewel hij veel meer als invaller werd gebracht.

Ik ben ervan overtuigd dat volgend jaar deze groep hoge ogen gaat gooien. Tenminste als de ''sterkhouders'' niet vertrekken.

Alsof Chelsea 2 het ooh zo geweldig doet..

14 april 2014 om 00:43

welke sterkhouders?

14 april 2014 om 10:36

begrijp ook niet wie hij bedoeld

14 april 2014 om 21:54

Rot gewoon een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt.

14 april 2014 om 00:16

Tactisch en mentaal is PSV gewoon onthutsend zwak. Dat ligt aan het elftal want dat bestaat uit jonge jongens maar het ligt vooral aan de coach. Ze weten totaal niet hoe ze druk moeten zetten en mentaal is het een slap zooitje.

PSV had moeten winnen,was goed geweest voor hun,en...fc twente!
Feyenoord staat nu 4 pnt boven twente,denk dat twente de kans op plek 2 kan schudden.
Ik was vanmiddag tijdelijk psv/fan (eigen-fct-belang) maar mn tijdelijke bondgenoten hebben zwaar teleurgesteld.
Persoonlijk zie ik liever een PSV in de Euroleage,dan bjiv: een (met alle respect) Vitesse.
Maar dan moeten ze wel een keer beginnen te voetballen.
In mijn ogen het talentvolste team dat Nederland heeft!

@geelswert Een Diego Simeone bijvoorbeeld zorgt ervoor dat iedereen voor elkaar knokt en kan elke speler motiveren met strijd en lust , bij PSV is dat niet het geval

14 april 2014 om 00:18

Ik vind dat altijd zo makkelijk gezegd. Ik kan me echt niet voorstellen dat na zo een dramatisch seizoen, je bij zo een belangrijke wedstrijd expres verzaakt. "niet voor elkaar willen strijden" vind ik zo een slap excuus. PSV is tactisch gewoon heel zwak.

Ik denk dat Cocu en zijn assistenten de eer aan zichzelf moeten houden. Het zijn misschien goeie assistenten maar niet meer dan dat. De aankoopbeleid is al jaren niet goed en daar is o.a. Brands verantwoordelijk. Geef mij maar mensen als Ploegsma of Arnesen. Voor de trainer zie ik het liefst een type Erik Gerets voor de groep.

14 april 2014 om 01:30

arnesen levert inderdaad puik werk af bij hsv
ploegsma loopt achter een rolator en gerets spendeert zijn tijd in de zandbak
Inderdaad goede suggesties..........

PSV heeft geluk dat Vitesse de weg ook kwijt is. In Arnhem kunnen de uitgeleende toppers zich voor Cambuur niet opladen, maar tegen Ajax wel. Heeft PSV geluk dat Vitesse nog 2 zwakkere broeders treft, en dus punten gaat verspelen.

Overigens wel slappe hap bij PSV dat wanneer er ook maar iets in de basis weg valt (cocu in dit geval. Veel sterkte overigens!!) dat de boel instort.... Wens Faber veel succes met het pompen van een beetje karakter in deze ploeg.

Als je weet waar het aan ligt (ruiz) waarom laat je hem dan staan. Wat is deze man slecht !!

13 april 2014 om 22:26

Sinds zijn komst is het zowaar nog minder gaan lopen inderdaad, en dat tegen een abnormale prijs. En dan lees je laatst ook nog dat ze hem graag zouden overnemen

13 april 2014 om 23:15

Na Twente heeft Ruiz het niet meer laten zien. Bij Twente teveel Godddelijke status. Bij Fulham en nu ook bij PSV is de brille van Bryan helemaal weg en zijn goede reputatie ook. Zonde want bij Twente was hij wel enorm top !!!

Ik heb een paar reacties gelezen en het komt erop neer dat PSV een trainer moet halen met bravoure, gezag en karakter. Iemand die goed kan praten, spelers zelfvertrouwen kan geven en spelers aan kan pakken als dat nodig is. Het komt mij allemaal zo bekend voor; Advocaat, de trainer die vorig jaar in Eindhoven rondliep. Dat had de perfecte trainer geweest voor dit jaar... Hoe dan ook, PSV moet de rust bewaren en consistent blijven. Dit is de ingezette koers en, alhoewel dat nu niet zo lijkt, ben ik ervan overtuigd dat PSV met deze mensen en een vaste manier van werken/een vast beleid stappen vooruit gaat maken de komende jaren. De grootste fout die PSV nu kan maken is komende zomer weer alles veranderen.. PSV heeft gekozen voor deze mannen en PSV noemde daar duidelijke redenen voor. Ik sta er nog steeds achter en begrijp niet dat mensen nog steeds zo dom zijn om beleid of mensen na een jaar af te branden. Een jaar is gewoon veel te weinig tijd om iets of iemand goed te kunnen beoordelen.

14 april 2014 om 00:14

Advocaat... Kom op zeg, Depay laat zien dat hij op redelijk korte termijn een van de beste spelers van de Eredivisie kan zijn en die kreeg bij Advocaat nooit de kans. Als Advocaat er nog had gezeten dan was het elftal nooit verjongt.

PSV heeft veruit de meest talentvolle ploeg van de Eredivisie maar het lijkt alsof de coach ze niet raakt. Dat heeft niet perse veel te maken met de uitstraling van de coach. Net alsof De Boer zoveel uitstraling heeft. Juist omdat hij het spelletje goed snapt heeft iedereen respect voor hem. Hetzelfde geldt voor coaches als Pellegrini, Wenger, Koeman noem ze maar op. PSV heeft iemand nodig die de winnaarsmentaliteit kan overbrengen en tactisch sterk is, ook daar is De Boer ontzettend goed in. PSV zet totaal geen druk, zijn niet fel en zijn niet instaat tot het overbluffen van de tegenstander. Met spelers als Maher, Wijnaldum, Depay, Rekik en Ruiz moet je de belangrijkste titelkandidaat zijn.

Ik ook. Slappe instelling. En de wil is er niet

Faber mist net als Cocu persoonlijkheid. Ik zat me bijna te ergeren tijdens zijn interview na de wedstrijd. Hij moet een schop onder zn kont krijgen en wat scherpte en vuur tonen in plaats van die slappe hap die hij uitkraamt.

"We moeten de lat hoger leggen"...
Gebrek aan inzet en bezieling, zo simpel is het. Verder is het allesbehalve een eenheid. Met dank aan Brands, die je de laatste tijd niet meer hoort.... Aankomende zomer zal hij de fans weer gaan pleasen met diverse aankopen !

En dan denk je dat Cocu weinig uitstraling heeft... Gewoon Huub Stevens voor de groep zetten. Probleem opgelost.

Verder moet je geen enkele PSV'er meenemen naar het WK. Die gasten maakt het niks uit als ze maar hun loon krijgen.

"we weten intern wat er aan de hand is"........????
Extern ook fabertje , gewoon een gebrek aan echte winnaaars mentaliteit.
Snotneuzen in dikke bolides met lekkere wijven op de pook denkend dat ze boven iedereen verheven zijn .
Er deugd niks van.
Of ze nou werkelijk talent hebben of niet doet niet eens ter zake, het zit hem tussen die headphones.

14 april 2014 om 01:42

Faber weet wat er aan de hand is intern ....maar dat gaat hij lekker niet zeggen.stel voor dat hij de supporters iets wijs wil maken.
Slappe zak en totaal ongeschikt als trainer op dit niveau

Er lopen bij PSV spelers rond met een kwaliteitsprobleem en mentaliteitsprobleem, sommige spelers komen beide tekort,

Bruma, Rekik, Willems, Maher, Locadia, Ruiz, Bakkali = mentaliteitsprobleem
Hiljemark, Rekik, Bruma, Zanka, Schaars, Jozefzoon = kwaliteitsprobleem

Dan heb je nog een technische staf dat niks uitstraalt, Cocu, Faber en van der Weerden.

Mogelijke trainers:
Erik Gerets
Frank Rijkaard
Henk ten Cate
Co Adriaanse
Gertjan Verbeek
Bert van Marwijk

Mogelijke versterkingen

Pasveer (heracles Almelo)
Büttner (huren van Manchester United)
Ritzmaier (was verhuurd aan Cambuur Leeuwarden)
Maduro (paok)
Batshuayi (standard Luik)

Transfervrij in 2014

Beugelsdijk (ado Den Haag)
Rosales (FC Twente)
Brama (FC Twente)
Havenaar (vitesse)
Gudmundsson (az)

14 april 2014 om 02:18

De eerste regels van je betoog kan ik nog volgen maa dan .....
Gerets rijkaard ten cate adiaanse en verbeek is heemaal niks voor pv.
Dus blijft v marwijk ver. Maar psv heeft al aangegeven dat het met cocu (mits volledig herstelt ) vrder gaat.
En dan de mogelijke versterkingen:
Pasveer eventueel voor de bank
Butner onhaalbaar
ritzmaier komt al terug
maduro daar hebben we er al tien van
En die spits van luik gaat voor het grote geld

Transfervrij ..... daar zal ik maar niet op in gaan

Ik denk dat ik ook weet wat er intern aan de hand is :
Ze spelen op de herdgang graag het spelletje "de zwakste schakel" en iedereen wil winnen........

Gewoon combinatie van gebrek aan kwaliteit en totale gebrek aan mentaliteit. Tjezus het was echt niet om aan te gluren wat PSV liet zien, ze lieten zich echt als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Dan heb je zo een prachtige serie neergezet en opgeklommen naar plek 2 en in tijd van paar weken gooi je het gewoon weg!!! En als het ff heel erg tegen zit staan ze gewoon met lege handen. Moet zuur zijn voor de supporters het zoveelste jaar al!! Wens vooral Faber heel veel sterkte de komende weken, wat moet het vooral voor hem zuur zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren