Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fenerbahçe wint ruim van Antalya en kan titel pakken bij stadsgenoot

Laatste update:

Fenerbahçe kan volgende week op bezoek bij stadsgenoot Besiktas de landstitel in de wacht slepen. De Gele Kanaries wonnen zondagavond met 4-1 van Antalyaspor en hebben hierdoor, met nog vijf wedstrijden voor de boeg, twaalf punten meer dan De Zwarte Adelaars.

Het elftal van Ersun Yanal trok van meet af aan ten aanval, maar Antalyaspor verdedigde sterk en probeerde te counteren. Een dood spelmoment brak de ban: Caner Erkin krulde een vrije trap fraai in de onderhoek. Isaac Promise trok de stand na een halfuur, met een kopbal uit een vrije trap, echter weer gelijk. Michal Kadlec schoot de grootmacht uit Istanbul na 37 minuten op een nieuwe voorsprong: na een hoekschop van Raul Meireles bleef de bal liggen en hierdoor kon de Tsjech van dichtbij binnenwerken.

Diezelfde Kadlec maakte de 3-1 van door bij een hoekschop binnen te volleren, en Moussa Sow bepaalde de eindstand na een pass van Dirk Kuyt op 4-1. Kuyt, die de gehele wedstrijd meedeed, liep na een hooggeheven been nog een hoofdwond op, maar de schade leek mee te vallen. Bij Antalyaspor pakte Serkan Balci nog rood. Fenerbahçe herstelde zich met de zege op Antalyaspor van de nederlaag in de derby tegen Galatasaray (1-0), terwijl De Schorpioenen nu al elf duels niet meer hebben gewonnen en moeten blijven vrezen voor degradatie.

Bekijk het doelpunt van Caner Erkin

Denk jij dat Fenerbahçe volgende week de titel pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
13 april 2014 om 21:44

Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat het zo vroeg al beslist is, maar dat maakt niet uit. Volgend jaar weer deze selectie proberen bij elkaar te houden, vooral Caner en Emenike misschien na het wk zouden kunnen gaan. Dus is het belangrijk om ze niet te laten gaan. Daarnaast verwacht ik één betere cv en wellicht een middenvelder extra, wanneer iemand gaat vertrekken.

Heerlijk seizoen. Nog maar 3 punten nodig en hopelijk pakken we die volgende week!

13 april 2014 om 22:38

Wat een rustige seizoen het was voor fener geen probleem gehad al begin van het seizoen was het al zeker

13 april 2014 om 22:38

Wat een rustige seizoen het was voor fener geen probleem gehad al begin van het seizoen was het al zeker

Gefeliciteerd Fenerliler met het kampioenschap, er was zo nu en dan een kandidaat die gebrand stond om het jullie moeilijk te maken maar toch hebben jullie gedaan wat er moest gebeuren.

Pijnlijk, maar het is jullie gegund. Laat Amsterdam aub met rust als jullie een feestje bouwen, de huldiging van Ajax is al genoeg.

13 april 2014 om 23:19

Hahahha thanks! FFH ( Fanatik Fenerbahceliler Hollanda) heeft aangekondigd dat ze het in Rotterdam willen vieren!

13 april 2014 om 23:33

Geen dank landgenoot.

Joehoeeee, geen sari-lacivert in mijn stad. Ik had mijn vingers gisteravond nog gekruist in de Galatasaraytopic. Heerlijk, Fener en Rotterdam. Zal dus nergens last van krijgen.

Enjoy the championship, maar gedraag jullie je. Het moet gezellig blijven, en tegelijkertijd ook geen gezeur met de politie. Anders weet je hoe het straks gaat op Voetbalzone met onze o zo alleswetende en objectieve "portakal" leden *kuch*. Wie weet neem ik heel stiekem een kijkje.

13 april 2014 om 23:59

Nou waarschijnlijk wordt het 'hofplein', een fontijn waar maar 50 man past dus hartje Rotterdam zal weer niet bereikbaar worden met de auto haha.

Hoop wel dat het gezellig blijft natuurlijk!

Je mag altijd komen en vergeet je Fener vlag niet

14 april 2014 om 07:18

Ach, dat wordt dus over elkaar heen klimmen, sensatie. Ik ben niet zo verliefd op Fener en al helemaaaaal niet op Rotterdam, dus de vlag ken je wel vergeten m'n jongen. Mag ik ook gewoon casual komen? Ik ben altijd in voor een dolle boel met Turken, die gooien tenminste niet met bier *kuch Ajax gisteren, Leidseplein*.

14 april 2014 om 09:26

Oke vooruit. Dan kan je tenminste echte sfeer meemaken!

14 april 2014 om 14:24

Nee broeder het word in utrecht ze hebben een zaal gehuurd voor 1500 man. die ffh praat bullshit adam, niks georganiseerd. in utrecht word alles georganiseerd

Stiekem hoop ik dat Fenerbahce pas tegen Rizespor thuis de beker in de lucht kan steken want dan ben ik er live bij (als alles mee zit).

En van Besiktas 1,2,3 winnen uit, dat wordt ook nog een hels karwei. Al met al zeer content met deze geflatteerde uitslag. Fenerbahce speelde ontzettend slordig en Antalya kon gewoon niet ondanks al die ex top 3 clubvoetballers.

Hasan Ali zal zeker een waardige vervanger van Caner zijn die denk ik gaat vertrekken en zijn carriere gaat vergooien zoals Tuncay. Je ziet dat Hasan Ali ontzettend veel spelinzicht heeft en constant om zich heen kijkt. Salih was ook bij vlagen lekker bezig.

Wordt tijd dat we Selcuk Inan proberen aan te trekken. Topal, Alper, Inan zou een droom middenveld zijn voor de Turkse competitie. Ik zie Selcuk Inan echt een Tumer 2 actie maken.

13 april 2014 om 20:18

Selcuk Inan is een spelvertrager eerste klas, Salih daarin tegen houdt de tempo er lekker in. Pas op met wat je wenst. Met Meireles als VM en Salih en Alper daarvoor heb je al een droom middenveld. Topal is verdedigend een beest maar aanvallend zeer beperkt, gevalletje Melo. Meireles daarin tegen is van nature een VM en speelde bij Porto, Chelsea, Liverpool en het Portugese elftal ook alleen maar op die positie. Daarbuiten is hij tactisch trouwens geniaal, hij snapt het spelletje echt. Kuyt moet zo snel mogelijk weg als we van het 'vechtvoetbal' af moeten en Sow mag onderhand wel terug de spits in.


Het is maar waar je de lat legt, bij jou staat het niet hoog in ieder geval..

13 april 2014 om 20:35

Tja dat mag je vinden.

Kijkend naar de regels dan weet je waarom ik Selcuk Inan graag wil. De buitenlanders limiet dwingt ons om jacht te maken op iedere Turkse voetballer die een leuke pass kan geven. En eerlijk is eerlijk, een Selcuk Inan in vorm (2x Gs kampioen gemaakt en 1x bijna TS) is een klasse beter dan Mereilles. Ook qua leeftijd en nationaliteit kijkend zou FB alles op alles moeten zetten om Selcuk te strikken. Hij is nu wat uit vorm maar heel GS is uit vorm. En voor Mereilles kan je nu nog geld beuren straks niet meer of vele male minder. Mereilles kiest ook zijn wedstrijden uit. Een speler die niet constant speelt. Tenminste voor zijn transfer bedrag en salaris had ik wel een Appiah verwacht. Maar vergeleken met Aurelio en Appiah is Mereilles zeker 2x minder. En als Inan niet wilt komen dan vind ik een Sadio Mane ook geen enkel probleem. Technisch uitstekend en super snel.

Op de VM positie vind ik Topal de beste van Turkije. Ik heb letterlijk staan Juichen ala van Gaal. Topal is 2 benig en aangezien Yanal met de punt naar achter speelt kan ik A.yildirim gewoon niet genoeg bedanken voor Topal.

Kuyt moet idd snel weg. Mijn opstelling voor volgend jaar. Demba ba is een heerlijke aanspeelpunt. Groot en sterk. Emenike en Sow moeten als het waren om hem heen dwarrelen in een vrije rol en zelf laten bepalen hoe zij de ruimtes om hem heen moeten benutten. Ideale bliksemafleider die Ba die ook kopsterk is.

Ik mag de vergelijking natuurlijk niet maken. Maar qua type spelers lijkt die op de opstelling van het Milan onder ancelotti. Die speelde ook met 3 creatieve controleurs en 3 spitsen van nature.

1 Volkan
2 Gokhan (K)
3 Alves
4 Egemen
5 Caner
10 Inan
6 Topal
8 Alper
7 Sow
9 Emenike
11 Demba Ba
13 april 2014 om 21:51

Als Ba naar ons komt zou dat geweldig zijn, maar het is wel heel erg lastig om hem te kopen. Ik vind ook dat Kuyt weg kan gaan na het wk, vind/vond hem wel een prima speler. Toch is het nu wel tijd geweest om afscheid te nemen.
Antalyaspor mag wat mij betreft ook degraderen, vind ze echt afschuwelijk spelen. Hebben op zich wel een prima team met o.a.: Baros, Semih, Emre Gungor en Isaac, maar ze spelen zo slecht en verdedigend. Echt geen aanwinst voor de super lig.

13 april 2014 om 20:37

Waarom vergooit Caner zijn carriere als die vertrekt broer? Dat snap ik niet. De vergelijking met Tuncay evenmin. Tuncay deed het gewoon prima in de PL, jammer van zijn periode bij Stoke, maar hij kreeg het aan de stok met de trainer. Je kan niet zeggen dat zijn avontuur in Engeland mislukt is.

Caner kan zeker een hoger niveau aan. Als die vertrekt, is dat gewoon een teken van ambitie, iets wat ontbreekt bij veel Turkse voetballers, die voor het geld in de eigen competitie kiezen.

In dit systeem vind ik Hasan Ali geen waardige vervanger voor Caner, misschien dat Yanal (of de nieuwe trainer als Yanal vertrekt) een ander systeem gaat hanteren als Caner vertrekt. Caner is aanvallend veel verder dan Hasan Ali, wat ook wel te maken heeft met zijn verleden als linksbuiten.

13 april 2014 om 20:44

Maar verdedigend is Hasan Ali vele male beter. En tactisch slimmer.

Tuncay zijn Engelse avontuur is volledig op zijn eigen conto te schrijven dat het is mislukt. Hij had na Boro (waar hij het super deed) naar spanje moeten gaan ipv houthakkersteam Stoke.

Ik heb zo een gevoel dat Caner ook verkeerde keuzes gaat maken qua teams en dat hij gaat banken. De enige die uitstekend hadden gekozen waren Topal en Arda. De rest hadden beter kunnen blijven.

Als Caner naar een United gaat ipv Evra zou ik het aanmoedigen. Maar waarschijnlijk wordt het een club die zelfs lager wordt aangeslagen dan FB. Dan snap ik het gewoon niet...

13 april 2014 om 20:50

Hasan Ali is verdedigend inderdaad beter, daarom zeg ik ook dat ze dan waarschijnlijk anders gaan spelen als Caner vertrekt.

Welke clubs hebben dan interesse in Caner? Laatst hoorde ik iets over Liverpool en AS Roma.

13 april 2014 om 20:56

Liverpool heeft een groot talent uit eigen jeugd rondlopen. Word lastig in een Engelse competitie bij een echte Engelse ploeg.

Roma zou kunnen. Spelen met spelers als Totti en De Rossi is iets anders dan met een Mehmet of een Hasan.

Ook de tegenstanders zijn aansprekender behalve BJK en GS dan. Maar dat heb je na jaren ook wel gezien. Dus Roma begrijp ik wel. Voeren nu ook goed beleid. Maar meestal gaan ze naar een club die vele plekken lager staan.

Wat daar meestal de motivatie van is.... Geen idee...

Fenerbahce hoeft niet van systeem te veranderen. Ze spelen zo lang ik me kan herinneren altijd met 4 verdedigers. Je bedoelt denk ik meer het tactische aspect. Als aanvallende back hebben we Gg77. En we kwamen ook vaak genoeg in de problemen doordat er 2 backs voorin stonden te zwerven. Vandaar dat Hasan Ali qua balans met Gg77 beter is. Het is maar dat Caner in de vorm van zijn leven is. Anders had ie gebankt.

13 april 2014 om 21:06

Dat Liverpool een eigen talent uit de jeugd laat spelen, maakt toch niet uit? Concurrentie, daar gaat het om. Daarom geloof ik ook best dat Bayern ook interesse heeft in Caner. Gratis en hij is in mijn ogen beter dan Contento, nu de concurrent van Alaba.

Flanagan deed het vandaag heel goed, maar dat wil niet zeggen dat hij 50 of 60 wedstrijden deze vorm kan vasthouden. Caner kan daarnaast ook als linksbuiten speler en met zijn werkethos past hij wel in de PL, net als Tuncay.

13 april 2014 om 21:11

Caner zie ik het liefst bij United als opvolger van Evra. Als opvolger van Vidic kunnen ze Semih Kaya halen en zo heeft iedereen in Turkije een zwak voor United.

13 april 2014 om 21:17

Ik hoop serieus dat Semih vertrekt bij Galatasaray. Mede door de omstandigheden bij Galatasaray, gaat hij de laatste paar maanden achteruit.

Laten we hopen dat ze (caner en Semih) net zo'n carrière krijgen als Nihat, Tugay en Arda en de juiste keuze maken.

13 april 2014 om 21:18

Ja maar een Alaba zal hij never nooit eruit spelen. Het is gewoon jammer als een Caner gebruikt wordt als B keus terwijl hij bij een CL ploeg een A keus kan zijn plus meer kan verdienen en het is zijn jeugdliefde.

Als je gaat, ga dan naar een CL ploeg waar je gegarandeerd 70% zal spelen.

13 april 2014 om 21:55

''gaat hij de laatste paar maanden achteruit.''

Goed dat ik niet de enige ben die het is opgevallen, maakt echt dramatische fouten gelukkig is het niet vaak cruciaal. Toch doet hij dit de laatste tijd wel heel erg vaak, zo even uit mijn hoofd tegen Chelsea en Fener vorige week nog. Ook tegen Rizespor, maar daar had Muslera nog kunnen redden. Die jongen moet echt weer in vorm raken, want hij is de beste verdediger die we hebben. Omer Toprak vind ik persoonlijk niet zo denderend. Hoop dat die Koray Gunter voor Turkije gaat spelen die zou ook wel een prima speler kunnen worden!

13 april 2014 om 22:16

Ja precies, maar hij is nog jong en gelukkig heeft hij nog alle tijd om zijn vorm te herpakken. Semih heeft een speler naast zich nodig die hem kan coachen. Semih is voor een verdediger te stil. Toen Ufjalusi er nog was, had Semih veel meer rust in zijn spel.

We hebben meer spelers van het niveau Arda nodig willen we komende paar jaren wat betekenen als Turkije. Spelers als Caner en Semih zijn wel toe aan een stap hogerop. Dit betekent niet perse een beter club, maar vooral een beter voetbalomgeving en competitie.

En dan wil ik nu ff zeggen: Respect voor Kadlec. Beste man van het veld. Niet alleen twee goals en een bal op de lat, maar wat pakte hij veel ballen af zeg. Liep veel gaten dicht die Caner en Alves open lieten en was amper op fouten te betrappen. Webo vond ik erg slecht vandaag, evenals Meireles in de eerste helft. Gelukkig herpakte hij zichzelf in de tweede helft. Kuyt die een schop in z'n gezicht krijgt en door strijd met bloed in zijn oog. Sow die alles geeft met 6 hechtingen in zijn wenkbrauw. Het was kwalitatief niet geweldig wat we vandaag lieten zien, maar alleen al op basis van strijdkracht verdienen we het kampioenschap dit jaar.

Vond het verder eigenlijk een behoorlijk saaie wedstrijd, met uitzondering op de laatste 10 minuten. Toen gingen we eindelijk wat aanvallen. Zo gek veel kansen hebben we helemaal niet gehad, maar we waren wel aardig efficiënt. Vond dat Antalya aardig wat risico nam, en ze hadden ook nog wat kansen, maar van Fener win je niet in Saracoglu door enkel op de counter te spelen. De goal van Antalya sloeg alleen nergens op. Belachelijke beslissing van de scheids. Salih raakte hem niet eens, maar de scheids geeft die arme jongen nog geel ook. Gun Antalya alsnog wel de Super Lig, hoop dat ze niet degraderen.

Komende week kunnen we tegen Besiktas kampioen worden, maar er word op social media gesproken over dat we de wedstrijd aan Besiktas geven zodat ze 2e worden. Leuk gebaar enzo, maar f*ck dat, we moeten gewoon die titel pakken. Word de vroegste titel ooit in de Super Lig, 5 weken van tevoren. Haydi bismillah.

13 april 2014 om 20:17

Broer. Als Kadlec zijn vorm bij Leverkusen herpakt, dan komt de plek van Caner zelfs in gevaar. Maar aangezien hij het centraal op dit moment beter doet, kunnen we hem naast Alves blijven zetten en dan kunnen we met een gerust hart naar de defensie kijken. We hebben echt een luxe dit seizoen met centrale verdedigers Egemen en zelfs Bekir in vorm. Ik maak me alleen zorgen over de rechtsback positie voor de komende jaren. Gokhan Gonul zie ik niet echt meer stappen maken, Topuz is geen back en van Ibo Serdar hebben we nog nauwelijks wat gezien.

Ik ben juist blij dat Antalya vandaag niet won. Natuurlijk voor mijn Fener, maar ook voor mijn Erciyes dat nu 2 punten los is van de gevarenzone.

Lacivert!!

13 april 2014 om 21:26

Klopt. Dat is ook het enige op basis waarvan FB het kampioenschap verdient dit jaar. Het spel was niet om aan te zien, maar de strijd en wilskracht gaven elke keer de doorslag. Prachtig om dat te zien.

13 april 2014 om 21:58

Vind je echt dat Antalyaspor moet blijven? Ik vind de voetbal dat ze spelen alles behalve mooi. Ook die spelers zijn niet echt waar je op zit te wachten tijdens een voetbalwedstrijd.

En inderdaad laat Besiktas maar zweten om die tweede plek, volgende week de klus klaren Insallah!

Wat een luxe is het toch om te bepalen wie van je twee aartsrivalen direct de Champions League in mag. Echter boeit dat me geen ene reet. Ik wil gewoon zo snel mogelijk de titel. Dus ik hoop dat onze spelers volgende week tot het uiterste gaan tegen Besiktas.

Over de wedstrijd. Stond wel aan, maar heb nauwelijks kunnen kijken door familiebezoek. Dat is echt irritant trouwens. Je grote liefde speelt op de ene scherm en op de andere scherm ben je zelf de hele tijd sociaal aan het doen. Gelukkig zendt Fbtv vaak de gehele wedstrijd nog eens uit voor diegenen die het niet vol konden volgen.

We winnen met 5 geschorsten, onze flankspelers half in het gips en met Kadlec die er 2 (!) maakt. Als klap op de vuurpijl speelde Selcuk nog eens 90 minuten! Nou.. Als wij de titel niet verdienen, wie dan wel?

Fenerbahce (bijna) en een uur geleden Colo Colo kampioen. Mijn seizoen kan niet meer stuk!

13 april 2014 om 20:28

Selcuk was niet slecht maar hij liet zijn man echt gruwelijk lopen bij die goal van Antalya.

13 april 2014 om 20:34

Ik ben ook gestopt met Selcuk te beoordelen als hij speelt. De grootste 'torpil' bij Fenerbahce is Selcuk. Ik vind het al een wonder dat we winnen als hij op het middenveld staat. En dan nog bedenken dat hij ooit een van de grootste talenten was van Turkije toen hij nog bij Istanbulspor speelde..

13 april 2014 om 21:21

Naja eerlijk gezegd hoop ik juist dat Besikas tweede wordt. Ik zie Besiktas de voorrondes niet doorkomen, omdat ze waarschijnlijk een zware tegenstander krijgen net als Fenerbahce dit seizoen. Niet dat BJK veel gaat kunnen doen in de CL, ik gun het ze toch wel. Altijd leuker om twee clubs in de CL te hebben.

13 april 2014 om 21:28

Klopt. Het is redelijk oneerlijk als een Fenerbahce een ploeg als Arsenal loot in de voorrondes terwijl Celtic tegen de kampioen van Kazachstan moest. Geplaatst of niet geplaatst, die status zit ons niet mee.

Galatasaray heeft de ervaring en kwaliteit om een Europese voorronde te overleven en wellicht is het daarom beter als Besiktas rechtstreeks gaat. Maar goed we gaan het zien.

Gefeliciteerd met Liverpool maat. De emotie van Gerrard vooral heeft me geraakt. Ik gun het ze wel na zoveel tijd, hoewel ik in Engeland liever naar united kijk.

13 april 2014 om 21:50

Zou grappig zijn als Liverpool en BJK elkaar loten in de groepsfase. BJK heeft volgens mij nog wat goed te maken.

Ja, pff. Altijd al een grote fan geweest van Gerrard en ik gun het hem zo erg. Het mag toch niet dat een speler als Gerrard zonder een kampioenschap stopt met voetballen. Echter wacht er nog een hele lastige wedstrijd met Chelsea. Ik hoop diep van binnen dat Atletico ze zowel mentaal als fysiek helemaal kapot gaan maken.

Arda Turan, de tweede Turk die ooit in de finale van de CL is gekomen. Dat zou toch mooi zijn.

Trouwens, gefeliciteerd met de kampioenschap. Hopelijk kunnen we in het seizoen 2015/2016 samen de CL in.

14 april 2014 om 00:20

Arda zal na hamit en nuri de 3e turk zijn in cl finale als ze het halen

14 april 2014 om 00:33

Yildiray Basturk is ze al voor geweest met Bayer Leverkussen..

14 april 2014 om 01:11

Zo idd Yildiray. Wat een baas was dat. Jammer dat hij zo blessuregevoelig was. Die pass op Hasan Sas tegen Brazilië. Pure klasse.

Fenerbahce !

Volgende week tegen Besiktas met al de A spelers hopelijk de titel pakken voor een uitverkocht stadion! Leuk dat Ibrahim Serdar Aydin zijn debuut maakt in de 1e elftal, ik hou het kort jongens want heb bezoek en ze waardeert het niet dat ik achter internet ga

Gefeliciteerd kleurgenoten !

13 april 2014 om 20:19

Haha en wij waarderen het niet als jij hier enkel maar een post doet en daarna verdwijnt!

Volgende week tegen Besiktas de titel pakken!

13 april 2014 om 22:00

Ach, ach, ach, die Turkse bezoek ook op zondagavonden!

Heb de wedstrijd niet gezien, maar scorebord zegt meer dan genoeg. Gefeliciteerd Fenersupporters

Ben nu bij meram al die gsliler stil hier hahaha geweldig

Gefeliciteerd aan alle fenerbahce fans, jullie verdienen het. Galatasaray kon op bepaalde momenten jullie inhalen maar ook wij faalde hierin met gelijkspellen, vooral in het begin van het seizoen(4-5 gelijkspellen achter elkaar?)

en ons uitwedstrijden zijn ook niet zo geweldig..

Volgend jaar beter word het pas leuk, de strijd om de 20ste kampioenschap!

Fener verliezen van Bjk, en de week erna thuis de titel pakken.
1. Je wint thuis je kampioenschap.
2. Gs wordt 3e

13 april 2014 om 22:03

Nooit in mijn leven hoop ik dat Fener gaat verliezen, het boeit mij niet wie tweede wordt. Aan de ene kant gun ik het Besiktas wel meer. Hebben ook tijdje geen Cl gespeeld, maar eerlijk is eerlijk Gala pakt de meeste punten voor ons dus lastige keuze.

Ok jongens nog een nog een komt ie:

Fener GOL GOL Gol!

13 april 2014 om 20:36

Sampiyonluk geliyorrrrr

13 april 2014 om 20:39

Sampiyonluk Geliyor!!!! Hehehehe...

Wat vind jij? Verliezen van een BJK (aartsrivaal) om je andere aartsrivaal (gs) financieel te verzwakken aantrekkelijker dan winnen om prestige?

Ik vind het best wel een lastige keuze.... Het is of eervol winnen of tactisch verliezen. Hmmm... Mijn verstand zegt laat BJK winnen zodat GS een lastigere voorronde voor de kiezen krijgt. Maar mijn hart zegt, BJK is ook een aartsrivaal en daar hoop je gewoon op de volle winst.... Ookal zou dat GS goed uitkomen.

Kies toch voor me verstand. :D

13 april 2014 om 20:46

Persoonlijk gun ik het Bjk, maar toch zijn wij niet zo onursuz om een wedstrijd weg te geven, dus ik wil gewoon winnen.
Aan de andere kant denkt mijn nationalistische kant dat Gs meer succes kan boeken in Europa. Het is lastig.

Besiktas speelt laatste tijd echt goed dus het wordt lastig voor fener om te winnen uit hoop echt dat besiktas wint en 2e blijft

Ik feliciteer fener met het kampioenschap pas na de wedstrijd tegen besiktas

13 april 2014 om 20:42

Het is logisch dat je ons volgende week pas feliciteerd, want dan worden we pas kampioen!

Ibrahim Serdar Aydin is geboren op 19-07-1996. Die jongen is jeugdspeler van zijn droomclub en is ook nog eens jarig op wereld Fenerbahce dag! Ik ben jaloers!

Nog even iets over de contractverlenging van Caner. Volgens geruchten is het prijsverschil tussen vraag en aanbod een kleine miljoen dollar. Caner heeft aangegeven dat hij destijds veel heeft geofferd voor de club en dat het nu tijd is dat hij wordt beloond voor zijn prestaties. Ook gaf hij aan dat sommige tribunezitters het driedubbele verdienen terwijl hij elke week een van de betere is op het veld. Ik vind dat hij gelijk heeft. Verlengen en behouden deze jongen. Caner gaat ons volgend jaar helpen aan de 4e ster op onze borst.

13 april 2014 om 20:40

Ik heb liever dat er zoveel mogelijk Turkse voetballers spelen in de grote competities, maar met het limiet begrijp ik het volkomen dat GS en FB hun Turkse spelers willen behouden.

Hoeveel verdient Caner op dit moment dan?

13 april 2014 om 20:43

7 ton volgens mij

13 april 2014 om 20:49

Hij verdient 650 duizend dollar op jaarbasis. Belachelijk weinig als je bedenkt hoe belangrijk zijn aandeel dit jaar is geweest in de titel.

In de Griekse competitie is er geen limiet heb ik gemerkt. Olympiacos wordt al jaren kampioen met elke speler die ze willen. Ik zeg niet dat we die hele regeling ineens vrij moeten maken, maar een regeling met een bepaald aantal buitenlanders en dan onbeperkt in je basiselftal zou al een stuk beter zijn.

13 april 2014 om 20:55

Bro, ik ben geen voorstander van het limiet, maar er is nu een gedachte ontstaan dat alles goed gaat komen als het limiet verdwijnt. Zo werkt het niet. Investeer in de jeugdopleiding, verhoog het belastingtarief voor buitenlanders, dwing de coaches om hun diploma's te halen, dan heeft het nut dat het limiet verdwijnt.

Iedereen heeft het over oneerlijke concurrentie omdat andere clubs meer buitenlanders mogen opstellen, maar ik hoor niemand wat zeggen over de belasting die voetballers in Turkije moeten betalen. Dat is een schijntje in vergelijking met bijvoorbeeld Engeland.

13 april 2014 om 21:09

Volgens mij betalen de voetballers in Turkije nog onder de 30 procent. Daar waar je in Engeland rond de 60 a 65 zit. In Frankrijk willen ze het verhogen naar 75 procent voor spelers die minimaal een miljoen verdienen.

Het opheffen van de limiet zorgt inderdaad voor oneerlijke concurrentie. Investeren in de jeugd doen onze clubs niet omdat dat teveel tijd en geduld eist. Helaas zijn onze mensen te ongeduldig en kiezen ze liever voor snel succes in plaats van meervoudig succesvol zijn op de lange termijn.

13 april 2014 om 21:14

Volgens mij was het iets van 15 procent. Verhoog dat naar 30-35 procent en geef het verschil terug aan de clubs met de voorwaarde dat ze het in hun jeugdopleiding stoppen.

Waar zijn al die gloryhunters, ik noem geen namen, die alleen tof komen doen als het goed draait met hun club?

De voetballers van Fener gaan terecht het kampioenschap binnenhalen, ze staan al heel het jaar bovenaan dus gefeliciteerd..

Van goed voetbal is weinig sprake, positiespel of combinaties hebben ze bij Fener nooit van gehoord, maar ze geven wel 100% en slepen op wilskracht de titel binnen..


Besiktas heeft door tal van factoren (nog)niet tot het laatst mee kunnen strijden maar pakt hopelijk wel de verdiende 2e plek, de belangrijkste 2e plaats ooit in de Turkse geschiedenis gezien de directe CL plek..

Gs is een bijeengekocht hoopje met een figurant als coach en een miljoenenselectie die zwaar heeft gefaald.. Meer dan de 3e plaats verdienen ze niet gezien het vertoonde spel..

Fener wordt kampioen, maar hopelijk niet al volgende week..

Als wij niet te veel mensen missen, en met ons publiek achter ons, denk ik dat we volgende week Fener makkelijk kunnen verslaan.. Wij spelen positiespel en combibatievoetbal en als Fener daar hetzeldde tegenover zet als vorige week tegen Gs dan winnen we makkelijk.. Al hebben ze met hun opportunistische spel altijd wel kans dat een bal goes valt..

13 april 2014 om 21:35

Kwalitatief zal de wedstrijd tussen Fener en Besiktas veel leuker zijn om naar te kijken dan naar de intercontinentale derby. Daar heerst alleen maar haat en nijd en je ziet nauwelijks voetbal. De wedstrijd in Kadikoy tussen onze clubs was echt een genot om naar te kijken en ik verwacht weer zo een heerlijke wedstrijd.

Maar als jullie van ons verliezen en de tweede plek uit het zicht raakt is het volledig jullie eigen schuld. Besiktas heeft vaak genoeg de kans gehad om uit te lopen maar steeds lukte het net niet. Ik had gewild dat de wedstrijd tussen Gs en Besiktas nog niet gespeeld was. Als die wedstrijd de komende weken was, dan was het een heel ander verhaal geworden en was de strijd om de tweede plek veel interessanter geweest. Nu weet je gewoon dat Gs elke uitwedstrijd punten morst en dat Besiktas niet constant genoeg presteert.

13 april 2014 om 22:07

Ik had het laatst ook tegen Clutch gezegd, als Besiktas de tweede plek weggeeft is het echt jullie eigen schuld. Ik bedoel hoe vaak kan je nou een wedstrijd weggeven in de laatste minuten of zelfs seconden. Je kunt wel hele tijd de scheidsrechters de schuld geven, maar zo kom je ook niet ver. Je kunt beter kijken naar je eigen fouten, ik weet niet wat het is kwaliteit? Concentratieverlies?

Fener makkelijk verslaan zie ik niemand doen in Turkije, zelfs Gala had het lastig in eigen huis tegen 10 man van Fener.

13 april 2014 om 22:41

@ Forzafener

Dat was idd de mooiste wedstrijd van het jaar en hopelijk krijgen we weer zo een kraker.. En natuurlijk hebben we het aan ons zelf te danken maar hoevaak wij door de arbitrage zijn benadeeld dit jaar is niet gezond.. Vrijdag weer.. Maar goed hopelijk pakken we jullie volgende week..

@ Yobo

Gs vorige week moeite? Gs speelde heel zwak maar won nog kinderlijk eenvoudig omdat Fener echt nog 3x slechter was en zich uit de wedstrijd liet provoceren..

Makkelijk is misschien wat overdreven maar als wij ons normale niveau halen zonder blessuregevallen en scheidsrechterlijke dwalingen dan winnen we volgende week thuis gewoon..

Jullie pakken de week er op thuis de titel toch wel

13 april 2014 om 22:32

Sorry hoor maar hoe kan je Besiktas zo ophemelen en Fener zo afkraken? In Kadikoy hebben we jullie zelfs met 10 man van de mat gespeeld en hadden we moeten winnen als die bal die op Pektemek zijn hand kwam voor de ogen van de scheids gewoon een penalty werd in de laatste minuten. Jullie hadden 3.5 kansen en 3 goals. Kijk de herhaling maar eens.

Ik heb jullie mac tegen Konya gezien en Bjk was echt niet goed. Het is dat Tolga die ballen van Gekas en Kabze er zo goed uit haalde, anders hadden jullie verloren. Behalve twee afstandsschoten en een kopbal van Atiba uit een vrije trap hebben jullie niks serieus gecreëerd, laat staan door middel van 'positiespel'. Tegen Kayseri mochten jullie van geluk spreken dat ze hun penalties niet kregen en Sinan als een bezem keepte. Wederom twee afstandsschoten die resulteerden in goals. Beide goals hadden makkelijk voorkomen kunnen worden.tegen Karabuk hadden jullie alleen een mislukte omhaal van Pektemek en een afstandsschot van Veli als enige serieuze kansen, kijk het maar na. Over opportunisme gesproken... Elke week weer een balletje breed, voorzet, en hopen dat de bal goed valt zoals tegen Konya hij voor Oguzhan viel, en anders een afstandsschot. Nee nee, jij bent wel de laatste die Feners voetbal opportunisme en Besiktas zijn spel positiespel mag noemen, alsjeblieft zeg...

13 april 2014 om 22:44

Ik snap noet dat je het nog steeds over de arbitrage in die wedstrijd hebt. De arbiter maakte er inderdaad een potje van, maar benadeelde beide clubs. Kuyt stond bij het derdd doelpunt bijvoorbeeld buitenspel, waarom noem je dat niet op? Get over it.

13 april 2014 om 22:49

Hahahah Mzk

Ik lach me kapot om jou reactie..

Jij hebt duidelijk alleen samenvattingen gezien.. Goal van Ozzy kwam na een prachtige uitgespeelde aanval, een van de zovelen van Besiktas dit jaar..

Ik moet wel toegeven dat Besiktas de laatste weken wat behoudender speelt maar dit komt ook door al die blessures he..

In Kadikoy werden jullie geholpen door Cakir die Necip onterecht zijn 2e geel gaf en dan praat je over hands van Pektemek? Enige wat jullie deden is bal in de pot gooien en zoeken naar penalty's etc..

3,5 kans? Ik kan me nog herinneren dat we in de slotfase 2 grote kansen misten op de winnende..

13 april 2014 om 23:45

Lach maar kapot, als je een greintje verstand hebt zou je me gelijk geven. Ons opportunistisch noemen terwijl je eigen club alles behalve denderend speelt, daar zou je om moeten lachen.
Zelfs al kreeg Necip geen geel, wij waren de betere. Zelfs met 10 man. Dit zegt veel. En jij zegt, 'waarom heb jij het over die penalty terwijl Necip rood kreeg'. Ik kan hetzelfde aan jou vragen. Waarom heb jij het over die rode kaart terwijl wij een penalty niet kregen? Die penalty was veel beslissender geweest dan die rode kaart. Hoe durf je te zeggen dat Cakir ons hielp als hij ons van de 3 punten af hield? Twee afgekeurde goals, twee niet gegeven penalties, waar brabbel je in Godsnaam over?

Zoeken naar penalty's? Is dit een nieuwe tactiek ofzo? Wij waren de betere. Als je dit durft te ontkennen heb je volgens mij adelaarsschijt in je ogen. En ik zeg niet voor niets 3.5. Die goals durf ik amper kansen te noemen. Was grotendeels aan Volkan te wijten dat jullie uberhaupt 3 keer scoorden, en een kans van Ozzy op het einde. Ik kan ook 2 kansen 3 goals zeggen, maar omdat ik wist dat je met zo een gare reactie zou komen dacht ik ik gun je die 3.5 kans.

En dan heb ik samenvattingen gezien. Volgens mij spreek je tegen de spiegel, anders zou je weten dat Fener mooier voetbal dan Besiktas op de mat legt. Lach alsjeblieft gerust verder. Wie het laatst lacht...

13 april 2014 om 23:50

En die ene buitenspel goal maakt die twee andere afgekeurde goals en de twee niet gegeven penalties goed? Had ik liever dat hij die buitenspel goal afkeurde (wat overigens een erg lastige positie was voor de grensrechter) en onze twee penalties gaf.

Ik was al lang 'over it', totdat deze blaaskaak onzin uit begon te kramen. Clutch, jou mag ik, dus meng je aub niet in de discussie. Het is die Bjkkartal1903 waar ik me aan erger. Beste man is een engel als Besiktas wint, maar als ze punten verliezen haalt hij er omkoping, scheidsrechters, opportunisme en het zogenaamd geweldige spel van Besiktas bij. Al sinds de dag dat ik hem zie reageren is het hetzelfde verhaal. Ik denk dat het als fan dan mijn goed recht is om een dusdanige reactie te plaatsen.

Dan vergeten we even FB - Bjk, ok, ben je het met mij oneens?

14 april 2014 om 00:33

Omkoping?

Niet zo gefrustreerd jongen.. Als jij gaat beweren dat Fener mooi voetbal speelt zijn we uitgepraat, die kanarieshit prikt zeker in je ogen..

Onze goals tegen jullie waren allemaal uitgespeelde aanvallen zoals de meeste van onze goals.. Als wij zoveel te besteden hadden als jullie en een eigen stadion hadden had ik het dit seizoen wel willen zien..

Neemt niet weg dat jullie terecht kampioen gaan worden, mede door de falende concurrentie..

Maar ga nou aub niet zeggen dat jullie maar iets van positiespel of combinaties hebben.. Het is gewoon bal in richting de spitsen pompen en kapotrennen..

Tegen de mindere ploegen kom je daar nog mee weg maar vorige week tegen Gs zagen we al dat het er niet uitziet..

Jullie kunnen misschien wel winnen volgende week, maar het zal nooit met goed voetbal zijn.. Als jullie winnen js het weer met een bal die per ongeluk goed valt of een stilstaande fase..

14 april 2014 om 01:15

Is goed man. Ik ga niet eens meer met je in discussie. Ik raad je alleen aan om wat tijd te besteden en wedstrijden van Fener en BJK te bekijken, en met elkaar te vergelijken. De enige reden dat ik zo geprikkeld reageerde is omdat ik het bullshit vind dat je Fener afkraakt en Besiktas ophemelt.

14 april 2014 om 19:31

Waar kraak ik Fener af.. Ik zeg toch meerdere malen dat jullie terecht kampioen worden of niet?

Maar ik zeg ook eerlijk dat jullie voetbal er niet uit ziet.. Jullie teren op individuele kwaliteiten en opportunistisch spel..

je kan de derby alleen bezoeken als je een passolig pas heb..
veel Besiktas supporters gaan de wedstrijd hierdoor boycotten..
misschien dat ze tijdens de wedstrijd binnenstromen (weet ik niet )
op moment zjin alleen maar 3000 etickets verkocht..
wel zijn de ruim 20 duizend seizoenskaart plekken ook zonder die pas geldig..
ben benieuwd...

13 april 2014 om 22:34

Hoe kunnen 20 duizend seizoenskaart plekken ongeldig zijn? Dat is schandalig. Word het vergoed ofzo?

Fenerbache moet verliezen gun gs niet de 2plek

14 april 2014 om 00:22

Als wij winnen komt het goed. Galatasaray zal waarschijnlijk ook verliezen. Ze moeten nog tegen Trabzon en Kasimpasa.

Mezara Kadar,
die zijn dus wel geldig... of je nu zo een passolig pas hebt of niet..

maar volgend seizoen hebben ook seizoenskaarten een passolig pas nodig..

13 april 2014 om 23:55

Ah verkeerd gelezen, ok. Dat nieuwe systeem is waarschijnlijk in verband met dat moderne systeem wat BJK gaat implementeren in het nieuwe stadion. Nu zijn ze alvast aan het 'oefenen' lijkt me?

Mezara Kadar, ..
dit systeem ga je komend seizoen in elk stadion krijgen..
idd deze weken zijn de testweken..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren