Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Kijk zondag eens naar de bank van PSV en dan naar die van Feyenoord’

Laatste update:

Ronald Koeman verlaat Feyenoord na dit seizoen. Waar hij naartoe gaat, moet nog blijken. De trainer had zijn zinnen gezet op het Nederlands elftal, maar de KNVB koos tegen zijn verwachting in nog voor Guus Hiddink; een aanbod om diens assistent te worden en het vanaf 2016 over te nemen sloeg Koeman af. Waar hij ook verder gaat, hij zal Feyenoord blijven volgen. Hij geeft de Rotterdammers ook een nadrukkelijk advies mee.

/

De volksclub zal serieus aan een hogere begroting moeten werken, wil het een inhaalslag kunnen maken en weer daadwerkelijk mee gaan strijden om de prijzen. Zelf bezorgde Koeman de club een tweede en derde plaats in de Eredivisie en nu stevent men weer af op een tweede plek. Feyenoord had de laatste seizoenen veel te danken aan John Guidetti en Graziano Pellè, maar Koeman erkent dat dat ook een kwestie van geluk was.

“Met Guidetti en Pellè heeft Feyenoord echt mazzel gehad. Soms moet je een beetje geluk hebben. Het is voor mij ook een uitdaging geweest om met de omstandigheden die er waren te gaan presteren”, geeft de trainer zaterdag te kennen in De Telegraaf. Toen hij in de zomer van 2011 arriveerde, wist hij wel dat er grote talenten rondliepen in Rotterdam-Zuid. Er moet echter veel meer gebeuren, als Feyenoord serieus wil gaan meedoen om de titel. Het budget moet dan ‘fors’ omhoog, adviseert de vertrekkende trainer.

Volgens de ex-coach van onder meer Vitesse, Ajax, PSV en AZ is er nu al sprake van een fiks verschil tussen de selecties van de beste clubs in Nederland. “Kijk eens naar de bank van PSV en kijk dan eens naar de bank van Feyenoord, zondag. Je kunt de concurrentie alleen aangaan als je veel meer inkomsten hebt. Nu zie ik Vitesse en FC Twente al meer uitgeven. Dan heb ik het nog niet eens over Ajax en PSV. Om verandering te brengen in die situatie heb je grotere mogelijkheden nodig”, aldus Koeman.

Feyenoord wint binnen vijf jaar weer eens de Eredivisie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
12 april 2014 om 10:05

Ik vind het een beetje een onzin argument van Koenan want Feyenoord heeft de laatste jaren niks uit kunnen geven door de schulden. Die zijn na de zoner weggewerkt dus blijft er automatisch meer geld over voor versterkingen. Normaal gesproken verschilt de begroting van Feyenoord niet heel veel met die van PSV.

12 april 2014 om 10:26

psv heeft wel degelijk meer te besteden ook al als feyenoord geen schulden meer heeft. net zoals ajax.

zelfs fc twente en vitesse hebben meer te besteden. deze zijn echter redelijk in het bereik.

Als feyenoord de komende jaren zo door blijft gaan beuren ze al meer geld met TV gelden. want ze staan nu op de 4e plaats met het krijgen van tv gelden. maar er gaan nu slechte resultaten wegvallen en als feyenoord goed blijft presteren dan zullen ze zeker op die lijst gaan stijgen.

12 april 2014 om 09:59

Als Feyenoord bovenin wil blijven meedoen, moeten ze inderdaad meer geld investeren. Maar dat kunnen ze op dit moment nog niet, het is te hopen dat er flinke geldbedragen worden ontvangen voor de verkoop van een aantal spelers, zoals: De Vrij, Bruno Martins Indi, Pelle, Clasie en noem de rest maar op. Hopen dat ze nog genoeg geld overhouden om te investeren en dat ze redelijk ver in Europa komen, waardoor het gele weer binnen stroomt!

12 april 2014 om 10:46

Calimero!

12 april 2014 om 11:15

Barbapapa!!!!

Maar ja kijk dan eens naar het resultaat tot nu toe, ondanks flink mindere begroting, ondanks mindere bank, vorlopig toch maar mooi tweede staan. Dat zegt toch iets over andere kwaliteiten dan geld e.d.
Maar goed wil je mee blijven doen, zul je de begroting wel omhoog moeten kunnen schroeven, kwestie van tijd, denk ik.

12 april 2014 om 10:04

En wat zegt koeman over geluk waar aan veel te danken is? Waar staat de kwaliteit van Feyenoord zonder geluk. Daarom hebben ze volgens Koeman geld nodig.

12 april 2014 om 11:16

Geld zal de afhankelijkheid van Geluk verminderen. En dat is bij elke club in de wereld zo.

12 april 2014 om 12:42

Je investeert in kwaliteit, met name in de breedte. Dat kunnen spelers aankopen zijn, maar ook de opleiding verbeteren. Een blessure of vorm dip makkelijker kunnen opvangen.

12 april 2014 om 11:40

Koeman heeft gelijk mbt de bank van psv nu.
Maar toen psv in okt-nov dec.....tig blessures hadden waardoor de bank gevuld werd met spelers uit jongpsv-en de a1.....toen hoor je hem niet.
Kijk als psv het gehele seizoen een fitte(ingespeelde) selectie had gehad net als feyenoord,dan was de titelstrijd voor psv nog in volle gang.
En dat is ook mede de reden dat feyenoord zo hoog staat...........weinig tot geen blessures,zo hou je een ingespeeld elftal.
Psv moest bij tijden in wedstrijden achtereenvolgens zoet,wijnaldum,park,schaars,rekik,matavsz,bakalli,... missen!
Dat zijn de spelers die allemaal in de basis stonden in augustus/sept toen psv speelde als een tierelier.
Dus....
Verder wel hulde voor koeman,want hij heeft de afgelopen 3jrhet maximum uit feyenoord gehaald,en met iets meer geluk/kwaliteit had men de titel kunnen pakken. Want 6puntjes achter op de landskampioen is in principe niks.

12 april 2014 om 12:24

Dan heeft Koeman toch gelijk? De bank van PSV werd na veel blessures zwak, terwijl de bank van Feyenoord standaard zwak is.

12 april 2014 om 13:09

Haha dat is nu begrijpend lezen.

Nu zal de bank meer vertrouwen hebben...., maar verder heeft Koeman hier gelijk. Verder moet Feyenoord weer stap voor stap terug.

12 april 2014 om 10:02

Ik vind het wel apart dat Koeman zo vlak voor het einde van het seizoen zulke opmerkingen maakt.. Vind het beetje laf, het komt nogal denigrerend over op Feyenoord vind ik. Zie jij dat ook zo als Feyenoord-supporter?

12 april 2014 om 10:09

Ja, goed hij wil zichzelf ook het beste verkopen voor andere clubs. Verder hoop ik voor hem dat hij heeft geleerd niet zo denigrerend en kritisch naar zijn spelers te doen. Bij Feyenoord was die in zijn eerste twee seizoenen veel rustiger en tolereerde hij fouten, maar begin dit seizoen toen hij weer kritisch werd ging het fout. Ik denk en hoop voor Koeman dat hij dit door heeft gehad.

Maar verder spreekt Koeman wel de waarheid denk ik.

Daarom zullen er eerst een paar goede spelers van Feijenoord verkocht moeten worden.

En dan rustig verder bouwen, net als nu bij Ajax het geval is.

Er lopen genoeg talenten rond bij Feijenoord, aanvullen met wat noodzakelijke aanvullingen en je kan zomaar kampioen worden.

Alleen heeft Feijenoord de pech dat Ajax al een stukje verder is op het gebied van persoonlijk begeleiden van talenten.

Je moet vooraleerst wel de financiële middelen hebben om eventuele gaten in de opleiding aan te vullen.

12 april 2014 om 10:09

Waaruit blijkt dat Ajax een stukje verder is op het gebied van persoonlijke begeleiding van talenten?

Dat Feyenoord deze zomer moet verkopen is, mede omdat spelers ook hogerop willen, duidelijk. Ik denk dat Koeman mede daarom heeft gezegd dat Janmaat, Clasie en de Vrij een stap hogerop moeten.

12 april 2014 om 22:54

fey100r, Obiku86

Ik had niet de bedoeling om Feijenoord te beledigen, noemde ze juist als compliment.

Werkwijze is inderdaad ook al jaren zo bij Feijenoord, maar Ajax heeft het geluk dat er nu wel een aantal heel grote ex topspelers als persoonlijke trainer rondlopen.( Bergkamp, Jonk en Stam om er maar een paar te noemen)

Dat Ajax een stukje verder is met persoonlijk begeleiden van talenten, moet je zien in samenhang met mijn eerste twee zinnen.

Ajax heeft wel al een aantal spelers met een mooie winst kunnen verkopen.

Daardoor hebben ze een aantal talenten kunnen aankopen op de plekken waar ze een tekort van hebben in de huidige jeugdelftallen.

Gaat er uiteindelijk om dat de kwaliteit van het eerste elftal steeds hoger wordt, waarbij je er ook naar streeft om je goede spelers langer te behouden voor je club.

Kon in het verleden een stuk moeilijker, om financiële redenen.


12 april 2014 om 10:28

Ja wel grappig wat jij zegt. Dat Ajax verder is in persoonlijk begeleiden van spelers. Ajax doet niets anders nu in de jeugdopleiding dan dat Feyenoord al tien jaar doet. Niet voor niets al vier keer achter elkaar beste jeugdopleiding van NL. Er is ook niets nieuws aan de opzet van Cruijff met oud spelers en persoonlijke begeleiding kijk even naar de jeugdtrainers op Varkenoord laatste tien jaar. Dit zijn alleen maar oud-spelers. Johan Cruijff doet net als of hij het wiel heeft uitgevonden maar wat er nu bij Ajax gebeurd is al tien jaar aan de gang bij Feyenoord. Kijk maar naar de talenten die afgelopen jaren zijn doorgebroken. Toch niet de minste

12 april 2014 om 10:52

Volgens mij doet Cruijff niet alsof hij het wiel heeft uitgevonden maar heeft hij gewoon idioot veel aandacht moeten genereren om iets gedaan te krijgen, waar de bewijzen van dat en hoe het werkte elders duidelijk waren. Daar heeft hij AZ en Feyenoord als voorbeelden in genoemd. Prima dat je Leeuw087 verbeterd, maar maak er niet direct een onnodige sneer van. Al die aandacht ging immers om een interne aangelegenheid bij Ajax.

12 april 2014 om 21:58

@ Obiku86

Feyenoord houd zich volgens mij niet eens serieus tien jaar met de jeugd bezig. En in de die tien jaar (wat volgens iedereen zo slecht was) zijn er veel meer spelers vanuit de Ajax opleiding nationaal en internationaal door gebroken dan bij Feyenoord. Dat Feyenoord de binnenlandse prijs voor "beste jeugdopleiding" krijgt is leuk, maar het is een award met weinig internationale erkenning. Ajax heeft door de jaren heen genoeg internationale prijzen gewonnen (iets wat geen enkele andere Nederlandse club volgens mij ooit gelukt is) voor haar jeugdopleiding en staat in alle internationale ranglijsten die door de hele voetbal wereld serieus genomen worden ook hoger genoteerd en aangeschreven dan de opleiding Feyenoord.

Daarnaast weten buitenalndse clubs dat als men een speler van Ajax haalt, dat het meestal goede investeringen zijn. Het is van de redenen waarom er voor Ajax spelers meer betaald word. De werkwijzen van Ajax en Feyenoord verschillen niet zoveel van elkaar, maar dat is ook niet zo gek als het meeste op de filosofie van Cruijff gebasseerd is. Ik weet zijn naam niet meer, maar degene die over de opleiding gaat bij Feyenoord sprak dat vorig jaar nog uit.

Nu zeg ik niet dat men in Rotterdam slecht bezig is, maar de opleiding van Feyenoord heeft nog een hele hoop te bewijzen. O.a. moet het nog maar blijken of spelers van Feyenoord grotendeels slagen in het buitenland. Als men dat voor elkaar weet te krijgen zal er automatisch ook meer voor hun spelers betaald worden.

Qua opleiden is Feyenoord "relatief" een nieuwkomer, Ajax heeft de reputatie van haar opleiding verdient door decenia´s lang kwalitatief goede spelers af te leveren voor de sub(top) van Europa. Dat Feyenoord het nu een aantal jaren goed doet in Nederland stemt echt wel tot tevredenheid, iets waar men zeker op moet verder borduren. Alleen dat wilt nog niet zeggen dat beide opleidingen gelijkwaardig aan elkaar zijn, zeker niet als je kijkt naar zowel het sportieve als het financiele rendement (waar het uiteindelijke toch omgaat) van beide opleidingen, iets wat zwaar in het voordeel is van Ajax.

12 april 2014 om 10:37

ajax loop achter met hun jeugdopleiding .feyenoord is veel verder en daar loop het talent op varkernoord.als je ajax en feyenoord met hun jeugd tegen elkaar ziet spelen zie je het verschil dat de jeugd van feyenoord veel verder is dan hun leeftijdsgenoten

12 april 2014 om 10:46

Dat is serieus aperte onzin. Hoe vaak ga hij kijken bij jeugdteams? Bijvoorbeeld ajax a1 lopen standaard 3 b-spelers in de basis. Doorschuiven, hogere weerstand, talentontwikkeling.

12 april 2014 om 11:03

Is bij Feyenoord A1 niet anders.

12 april 2014 om 11:16

Grootste onzin van de dag. Ajax talenten zijn veel verder, worden moeiteloos ingepast en zijn meteen kampioens waardig. Hoeveel prijzen pakt feyenoord dan ?

12 april 2014 om 14:57

feyenoord doet al 5 jaar de cruijf methode op varkernoord ,ook cruijff riep al wij moeten met onze jeugd naar het niveau v d feyenoord jeugd dus dat zegt genoeg .ajax loop daarin al een paar jaar mee achter.

en ga nou niet roepen dat de ajax jeugd verder is want de feyenoordacedamie is al 5 jaar de beste jeugdopleiding ook dat zegt genoeg

Ajax is kampioen geworden door A. Goed werk van de Boer en consorten en B. het wanbeleid van de andere "topclubs" , zodra PSV en Feyenoord het weer op een rij hebben, zie ik Ajax ook geen kampioen meer worden volgend jaar..

12 april 2014 om 10:06

Met dank aan de CL, die alle nationale competities kapot maakt, dankzij de enorme startbedragen, e.d. en nauwelijks serieus aan financial fair-play doet. Geld regeert en blijft regeren. De rijken worden steeds rijker. 5x in een jaar kijken naar Atletico - Barca gaat mij knap vervelen. Ik heb met die clubs niks en ga op zo'n avond wel wat nuttigs doen.

12 april 2014 om 10:37

Inderdaad. Het is op dat gebied wachten op een revolutie in de voetballerij. De CL is qua budget zo overheersend geworden dat in kleinere landen de nationale competities alleen nog maar als 'feeders' van de grotere competities zijn. Het budgettair verschil tussen Feyenoord en Ajax is nu al beangstigend aan het worden, en dat wordt de komende jaren alleen maar groter. Daarom is het zo belangrijk dat Feyenoord een nieuw stadion bouwt.

12 april 2014 om 10:58

Helemaal mee eens. De CL. is een groot commercieel gedrocht waar vele andere competities onder lijden.....daarnaast is de corruptie in voetbal alleen maar groter geworden sinds er meer geld mee gemoeid is.

12 april 2014 om 10:09

En de C van CL geld. Zou Ajax ook kampioen zijn geworden als ze de laatste 4 jaar geen CL inkomsten hadden gehad?

12 april 2014 om 10:24

Ik denk het wel, want in het seizoen 2010/2011 kwamen ze terug van een inhaalrace op Twente (dat ook CL speelde) en Psv. Verder zijn de versterkingen die gehaald zijn uitgezonderd van Cillesen misschien niet erg nuttig geweest. Voorbeelden zijn Van der Hoorn en Sightorsson(wel beslissend dit seizoen).

12 april 2014 om 10:28

Ze hebben dat geld van de CL niet geïnvesteerd in dure transfersommen. Ook zijn er geen spelers aangetrokken die alleen voor CL voetbal naar Amsterdam kwamen. Qua selectie zou er weinig anders zijn dan nu.

Ik denk echter wel dat de opgedane ervaring in de CL Ajax flink hebben geholpen aan de titels de afgelopen jaren. Ze zijn het inmiddels gewend om grote wedstrijden te spelen, waardoor ze in de topwedstrijden in Nederland er meestal wel staan, waar andere clubs niet thuis geven. Ik denk dat zonder CL-voetbal Ajax dat niet voor elkaar had kunnen krijgen.

12 april 2014 om 12:16

De jeugd kost ook geld, en daar is wel in geïnvesteerd. Verder schrijft Ajax niet van zelf sprekend zwarte cijfers. Zonder CL zouden dat rode zijn en ga je er uit zien als Psv.
Met de grootste begroting en salaris post moet je gewoon kampioen worden. Dat heeft niks met grote wedstrijden te maken. Je wordt toch kampioen tegen de kleintjes en niet met een 4-0 nederlaag tegen Psv.

Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar genoeg geïnvesteerd daarom hadden ze opeens een selectie van 40 spelers... Dankzij peter bosz en leo beenhakker.. En ja ook don leo maakte fouten...hij heeft darley voor 800.000 euro gekocht en die heeft amper gespeeld...alle posities dubbel bezetten en klaar..1 weg 1nieuw... Als pelle voor 8 miljoen gaat kun je voor zeker 4 miljoen een leuke spits halen( en geen havenaar)...

Ronald Koeman heeft altijd wel een smoesje, een zeurtje of een klaagje. Begin nu echt wel helemaal klaar te zijn met die man. Laat je ploeg gewoon voetballen en gebruik geen smoesjes. Ook op eigen kracht kan Feyenoord gewoon winnen

Volgens mij heeft Feyenoord gewoon een redelijke bank met spelers die in het verleden gewoon redelijke Eredivisiespelers waren, aangevuld met prima talenten. Het verschil met de bank van PSV is dan ook niet bijzonder groot. Wellicht dat de trainer Koeman een Armenteros, Bakkal, Goossens, Verhoek en Vormer beter had kunnen maken tenminste hun topvorm had kunnen laten bereiken. Met deze bank is weinig mis.

12 april 2014 om 10:28

PSV heeft spelers als Narsingh, Bakalli, Maher en Tyton op de bank zitten. Dat zouden bij Feyenoord gewoon basisspelers zijn denk ik.

12 april 2014 om 10:41

wij hebben daar boeetius lopen dus bakali zal bij de beloften lopen ,narsingh zal wel spelen maar ook bij ajax .

12 april 2014 om 10:50

Een Tyton heeft zich eruit laten spelen door een Waterman en nu Zoet. Wellicht dat hij dan toch niet zo goed is. De rest stond er in en werd eruit gehaald toen ze 8e in de Eredivisie stonden. Laten we die spelers nu ook weer niet overschatten.

De Maher van nu zou zich er bij Feyenoord ook uit hebben laten spelen door Immers. Het is niet voor niets dat een Hiljemark in Eindhoven er voor hem is ingekomen. Bakkali en Narsingh hadden zo weinig rendement dat ze een Ruiz hebben gehuurd en in de kansen die ze erna kregen hebben ze er net zoveel van gebakken als Verhoek en Armenteros in Rotterdam. Zoveel verschillen de banken dus niet in mijn optiek.

12 april 2014 om 11:21

PSV en Twente hebben met afstand de beste bank van Nederland daarna komen clubs als Feyenoord, Vitesse en Ajax.

12 april 2014 om 14:59

raar dat twente dan al 3 jaar onder feyenoord eindigt en psv vorig jaar gelijk eindigde

als feyenoord tweede eindigt is dat voor de derde jaar

dus zegt niks

12 april 2014 om 15:51

Wat ben jij toch een koppig persoon ! Laat ik nog een keer duidelijk zijn. Feyenoord eindigde vorig jaar 3de. Ik wist niet dat Feyenoord dit seizoen vCl
speelde.

Zo Koeman hou eens op man... De laatste tijd loop je jezelf alleen maar veren in de reet te stoppen en in de spotlights te zetten. Ik snap het wel, maar het wordt nu in mijn ogen wel een beetje vervelend.

een club als feyenoord kom altijd aan geld dat zag je toen ze 45 mil schuld hadden .de vrienden van feyenoord geven zo geld als het moet .ik zeg altijd er is geen club in nederland waar fans zo de club helpen dat zei 39 mil afbetalen ,een andere club bv psv had er niet meer geweest

12 april 2014 om 11:04

Bij een middenmoter als Utrecht gebeurt dat nog. Niet 2 jaar bedelen en collecteren, nee gewoon een man die zegt, hier heb je 30 miljoen.

12 april 2014 om 15:00

feyenoord vrienden hebben dat gedaan dat zijn rijke mensen net als bij jou club

psv dit en dat .3 jaar geleden werd feyenoord tweede

vorig jaar gedeeld tweede
nu staan ze weer tweede

is dat een incident ? nee als je 3 jaar daar eindigt met schulden doe je het beter dan psv wat een goeie bank bezit .dus de groote van je selectie of betere spelers zegt helemaal niks.

feyenoord is al 3 jaar psv voorbij

12 april 2014 om 10:47

PSV heeft een begroting van 64 miljoen, Ajax van 68 en Feyenoord maar 35. Daarmee kun je normaalgesproken echt niet mee in de top. Dat Feyenoord nu bovenin mee kan draaien ligt puur aan de reorganisatie van PSV die nu al 2x is voorgevallen. Wanneer ze een echt team worden, heeft Feyenoord geen schijn van kans.

12 april 2014 om 11:23

12 april 2014 om 12:36

En bij Feyenoord ligt het puur aan de schulden. Als die weggewerkt zijn, de begroting gaat omhoog, het stadion wordt verbouwd en er wordt in de breedte geïnvesteerd dan kan PSV de komende 30 jaar fluiten naar een plek bij de eerste twee.

Onze basiself is natuurlijk nog altijd sterker dan jullie basiself ook al wordt het een echt team.

12 april 2014 om 13:19

Dan zou ik nog even een lesje boekhoudkune nemen. Die begroting gaat echt niet omhoog als de schulden zijn weggewerkt, dat moet puur door sponsors en investeerders worden verhoogd. Daarnaast is onze basiself kwalitatief natuurlijk veel beter dan die van jullie en dat na een seizoen van totale leegloop terwijl er bij jullie niet eens een belangrijke speler weg is. Dat is toch behoorlijk triest te noemen.

12 april 2014 om 15:02

schei toch uit

feyenoord is al 3 jaar de betere dan psv

en feyenoord heb nog schulden ook

12 april 2014 om 15:24

Mulder/ Zoet = PSV
Janmaat / Arias = Feyenoord
De Vrij / Bruma = Feyenoord
Kongolo / Rekik = Gelijk
BMI (nelom) / Willems = Gelijk
Clasie / Schaars = Feyenoord
Immers / Park = Gelijk
Vilhena / Hiljemark = Feyenoord
Schaken / Ruiz = Psv
Pellè / Locadia = Feyenoord
Boëtius / Depay = Gelijk

5x Feyenoord, 3x gelijk, 2x PSV

En nu geef ik Willems, Rekik en Depay nog een beetje voordeel aangezien de Feyenoorders meer potentie hebben en in de toekomst zeker beter zullen worden. Het is alleen nog te vroeg om de definitieve conclusie te trekken.

En ga mij niets over boekhouding vertellen. De begroting gaat 100 zeker omhoog naarmate de successen ook stijgen maar met de verbouwing zal er een reuzensprong gemaakt worden.

12 april 2014 om 16:01

Wat ik denk.
Mulder/zoet Psv
Janmaat / Arias Feyenoord
DE Vrij / Bruma Feyenoord
Bmi/rekik Feyenoord
Kongolo/willems qua vorm op dit moment Kongolo, maar over het algemeen gelijk.
Clasie/schaars Feyenoord
Immers/park Psv, snap niet hoe jij dit gelijk durft te zeggen. Immers is best belangrijk voor Feyenoord, maar Park op dit moment dé man van Psv.
Vilhena/hiljemark PSV Vilhena speelt geen goed seizeon, Hiljemark vind ik het prima doen. Anders gelijk, sowieso geen Vilhena die wint.
Schaken/ruiz Gelijk. Schaken speelt misschien beter, maar Ruiz prikt die goals er in vlak voor tijd.
Pelle/locadia Feyenoord
Boëtius/depay Nog nipt Psv.

Waarom geef je Willems, Rekik en Depay voordeel? Ze zijn allen nog 20 of jonger. Rekik heeft meer potentie dan BMI denk ik, Depay en Boëtius kunnen beiden goed worden maar denk dat Depay net iets hoger eindigt omdat hij ook een goed lichaam heeft. Willems en Kongolo weet ik niet, denk Kongolo net iets meer potentie, maar je doet nu net of deze PSV-ers op de toppen van hun kunnen zitten, terwijl ze jonger zijn dan de Feyenoorders die je noemt.

12 april 2014 om 17:36

simpele ziel, Hiljemark wint het met gemak van Vilhena, park immers, kom nou, dan ben je echt een verstandelijk beperkte als je Immers beter vindt, Depay is ook 100x beter dan beugelmenneke. Je hebt er totaal geen kijk op.

12 april 2014 om 18:16

Immers is belangrijker voor Feyenoord dan Park voor Psv. Park is oud en versleten en kan nog minder voetballen dan Immers. Alleen rennen is hij goed in.

Vilhena is nu al minimaal gelijk aan Hiljemark en is niet eens in vorm en 3 jaar jonger. Vilhena gaat 10x zo ver komen. Meeste potentie van heel de eredivisie.

Depay speelt af en toe betere wedstrijden dan Boetius maar Boetius speelt overall beter. Depay is lichamelijk al veel verder maar zodra JPB dit ook krijgt vliegt hij Depay zo voorbij.

12 april 2014 om 18:52

Met die eerste zin maak je je al belachelijk, Park is namelijk veel belangrijker voor PSV puur doordat hij alles afjaagt en de middenvelders van de tegenstander geen ruimte geeft om op te bouwen, Immers kan alleen maar ballen naast schieten. Vilhena heeft eerst een paar goede wedstrijden gespeeld, maar nu kan een random middenvelder van NEC of Roda hem er nog makkelijk uitspelen, bakt er niets van en is overschat.

Boetius heeft geen explosiviteit en is nog niet half zo'n groot talent als Depay, die naast erg snel is ook nog ontzettend sterk en atlethisch. 3 punten waar Boetius nog aan moet werken totdat hij depay zijn schoenen schoon mag maken.

12 april 2014 om 11:24

PSV werd tweede , Feyenoord derde. Is moeilijk voor je dat weet ik. Trouwens wil ook nog zeggen dat Feyenoord door Pelle en Guidetti niet 8ste of 9ste zijn geëindigd.

12 april 2014 om 12:04

Dat weet je niet. De 4 wedstrijden dat Pelle niet meedeed hebben we allemaal gewonnen. Als we die 2 in de afgelopen 3 jaar niet hadden, speelde we misschien wel heel anders.

12 april 2014 om 15:05

3 jaar terug werd feyenoord tweede 1 punt achter ajax
vorig jaar gedeeld tweede met psv wat een beter doelsaldo had en een veel grotere begroting

en nu staan ze 7 punten voor op psv dit is geen incident

feyenoord doet het al 3 jaar veel beter dan psv

he dit seizoen hebben ze pelle niet nodig gehad heb iedereen kunnen zien en de zweed was er 3 jaar geleden,was psv niet afhankelijk van strootman en v bommel

12 april 2014 om 15:05

waar stond psv dat jaar ervoor en waar staan ze nu

psv doet al 3 jaar niet meer mee

12 april 2014 om 15:54

Feyenoord doet al 14 jaar niet mee. Laatste 30 jaar maar drie x kampioen geworden. Subtopper niet meer niet minder.

Wat een gezeur om niks.
Onze bank doet niet onder voor die van Psv.
PSV heeft alleen teveel geld uitgegeven voor die spelers.

Nee die koeman is lekker bezig. een aantal zaken waar hij zich heeft over uitgesproken.

- De vrij, Bmi, clasie en janmaat moeten vertrekken, dat er een paar gaan oke als ze allemaal gaan kan rutten overnieuw beginnen.
- guidetti en pelle mazzel dus met andere woorden 2de en 3de plek was geluk
- feyenoord moet volgend jaar europees de groepsfase halen ( net of dat bij hem wel gelukt is)
- Feyenoord kan de jc schaal pakken als ajax de dubbel pakt en feyenoord 2de wordt.

Nou zit er in al deze uitspraken wel een kern van waarheid, maar ik heb zoiets maak het seizoen af en spreek je niet uit over de toekomst die is aan fred rutten.

Om moe van te worden... alweer koeman die praat over PSV... 6e artikel nu?

Feyenoord heeft duidelijk een lagere begroting dan andere clubs in de top. Als Koeman dit aanhaalt is het flauwekul. Dan moeten we ook niet meer zeuren dat er andere clubs in Europa zijn die een grotere begroting hebben. Heeft dus niets met de kwaliteiten te maken. Of zou het zijn dat Koeman buiten Feyenoord niet zo geliefd is?

Dat is een van de redenen dat ik Tommy Beugelsdijk noem en van la Parra en Havenaar graag welkom heet!

Als je Ziyech weet binnen te halen, wat me lastig lijkt, zit je al breder in je middenvelders, want daar zijn we echt zwak in de breedte en kan je ook daar meer varieren! Voor Clasie heb je Vormer, maar ik zou dan Ayoub, Turuc, dat soort jonge gasten proberen te halen om echt wat te kunnen brengen als je wisselt!

Schaken zou gaan en Manu keert terug, maar verder heb je niets op de flank, dan van la Parra maar halen, een jonge jongen die kan groeien.

Je zou de knip moeten trekken voor een linksbenige vleugelspeler, een vervanger voor Janmaat, Verhaegh of Vermijl, een goede jonge centrale middenvelder en dan voor Ziyech, want de rest, van la Parra, Beugelsdijk Havenaar is transfervrij! Blijft er wat over de eerder genoemde Turuc of Ayoub.

Verkoop je Clasie, de Vrij, Indi, Janmaat en Schaken dan moet dat te bekostigen zijn. Tel daarbij de salarissen van Bakkal, Armenteros, etc. en evt. verdere "kleine verkopen" van Verhoek en wat talent wat te kort kom opt, dan ben je er in de hele zelfs weer iets op vooruit gegaan!

Mulder
Verhaegh
v. Beek
Kongolo
Woudenberg
Vormer
Vilhena
Boetius
Immers
Ziyech
Havenaar

Is dit een kleine steek naar aanleiding van dat Telegraaf-artikel over hoe de Kuip de begroting van Feyenoord tegenhoudt? Want andere manieren om de begroting te laten groeien kan ik niet bedenken nu ze geen nieuw stadion meer laten bouwen.

Slimme opmerking weer Ronald. Zullen de reserves fijn vinden om te horen al probeert hij ze misschien op scherp te zetten. Hij heeft verder wel gelijk want spelers als Verhoek, Goossens, Lamprou, Bakkal, Armenteros horen niet bij Feyenoord thuis maar zo kun je niet met ze omgaan. Nog 2 of 3 transfers (uit dit rijtje: Pelle, Clasie, De Vrij, Janmaat, Bmi, Vilhena, Boetius, Konogolo) en je bent helemaal uit de schulden en kunt ook gerichte aankopen voor de basis en breedte zoeken. Nog heel even en we kunnen ook qua mogelijkheden weer een beetje met Psv, Twente en Ajax mee gaan doen. Maakt de prestaties van de afgelopen 3 jaar natuurlijk wel fantastisch maar toch had je minimaal 1x kampioen moeten worden.
Respect voor het beleid dat met 3 miljoen een fantastische basis heeft neergezet!

12 april 2014 om 15:08

5 mil schuld staat er nog open van de 45 mil 4 jaar terug

12 april 2014 om 15:16

Ik wete niet of je doelt op de 3 miljoen die ik noem? Maar dat is het bedrag wat de totale selectie gekost heeft. De schuld is inderdaad nog een miljoen of 5 al moeten de aandelen ook terug gekocht worden. Hierdoor zal niet elk transferbedrag boven de 5 miljoen compleet uitgegeven kunnen worden.

Geld is niet zaligmakend maar als we meer te besteden hadden lagen De Vrij en Clasie nu al vast tot 2017 en 2018 in plaats van 2015 en 2016. Het salarisbudget moet gewoon flink omhoog want we struggelen nog steeds om onze grootste talenten echt lang aan ons te binden.

2e, gedeeld 2e en nu weer 2e. Allemaal geluk natuurlijk. We hadden dit seizoen ook het geluk te mogen beginnen met 0-0-3, wat boffen wij toch!

als schaken en boeetius het op hun heupen krijgen lopen ze die backs van psv ondersteboven of ze er niet staan

12 april 2014 om 15:17

PSV zal weer alles kapot willen schoppen net als in Rotterdam.

Kom op Psv, zondag ff de B1 op de bank zetten

12 april 2014 om 15:48

Dan zetten wij onze B1 op de bank, die staan 2 punten hoger dan die van jullie met nog 3 wedstrijden te gaan

12 april 2014 om 16:06

Ik doel daarmee op de uitspraak van Koeman

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren