Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Als Messi een keer niet zo goed speelt, krijgt hij bakken met kritiek'

Laatste update:

Lionel Messi speelde in de Champions League geen goede wedstrijd tegen Atlético Madrid en de aanvaller van Barcelona was bijzonder afwezig. In totaal legde Messi tijdens de wedstrijd slechts 6,8 kilometer af, niet veel meer dan keeper José Manuel Pinto. Messi ligt in Spanje zwaar onder vuur, maar trainer Gerardo Martino neemt de superster in bescherming.

/

“Of Messi nou vijf, zes of vijftien kilometer loopt, dat maakt me helemaal niets uit”, laat Martino weten aan de Spaanse media. “Wat we willen is dat hij meer aan de bal komt. Hij kreeg kansen, maar kon ze niet afmaken. Het is lastig om Messi te zijn. Als hij een keer minder goed speelt dan in andere wedstrijden, dan krijgt hij bakken met kritiek.”

“Zelfs de meest beslissende spelers hebben te maken met pieken en dalen”, aldus Martino. Barcelona speelt zaterdag in de competitie tegen Granada en voor de Catalanen is het zaak om Atlético Madrid niet uit het oog te verliezen. De hoofdstedelingen hebben een punt meer in Spanje.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat hoort bij zon status

11 april 2014 om 15:25

Tuurlijk,Kijk hoeveel die gast verdient. Hij denkt lekker rustig aan niks doen geld verdienen

11 april 2014 om 15:35

Lekker rustig aan niks doen geld verdienen? Wat dacht je van elke dag trainen soms 2 keer per dag? Als hij een keer een mindere wedstrijd speelt (wat overigens door een super sterk atletico kwam) dan betekent dat niet dat hij niks doet hij heeft al zoveel gedaan en gewonnen dat ik dit een beetje een goedkope zielige opmerking vind.

11 april 2014 om 15:42

Nou peh hee! Soms 2 keer per dag?? Ik krijg spontaan medelijden met die man!

11 april 2014 om 16:04

Gezien topsport ongezond is, zou ik ook niet z'o makkelijk denken over de trainingen.

11 april 2014 om 19:38

Met 2x trainen op een dag kun je verwachten dat een team fit is en strijd kan leveren (dat zie je aan Atletico). Als iemand niet in de wedstrijd zit dan kun je altijd nog knokken, jagen en hopen dat je in de wedstrijd groeit.

12 april 2014 om 02:09

geld went mr 'legend'

denk je nu echt dat geld een rol speelt.. als je van kleins af aan met een bal bezig bent?

denk je dat Maradonna, Pele of welke grote speler niet eens benedenmaats presteerde?

Typisch een onwetende reactie... psychologie is niet aan jou besteed..

11 april 2014 om 15:37

Messi was gewoon duidelijk, slecht. Punt uit.

11 april 2014 om 15:52

Dat zegt ook iedereen.

11 april 2014 om 17:07

Hij was slecht tegen atletico, maar blijft toch de betere voetballer dan alle real spelers

11 april 2014 om 17:48

'blijft'? Jij vindt hem de betere voetballer. Je verkondigt hier een drogreden waardoor je hele argument kul is. Google het woord drogreden maar even, mag je zelf uitzoeken welke je zojuist gebruikte.

On: Messi had een slechte wedstrijd, so be it. Ik ga ook niet elke dag gemotiveerd naar m;n werk, soms heb ik er totaal geen zin in en ben ik mijn salaris ook niet waard. Ok, Messi verdient extreem goed om te mogen voetballen, maar iedereen heeft een mindere dag... Kijk wat die man maand in maand uit presteert, Barcelona is zo afhankelijk dat kritiek direct op Messi wordt opgeblazen. Laat die man met rust, volgende wedstrijd beter.

11 april 2014 om 18:17

Typisch een Barca fan. Wat heeft Real met Messi te maken?

11 april 2014 om 20:19

Ga aub je comment op een papier schrijven.. En douw em daarna in je reet. Niet praten alsof je heel wijs bent met je 'drogreden'. Faagg

12 april 2014 om 01:06

Ik vind dit helemaal terecht wat meneer hier zei over Messi...
DIE jongen speelt al jaren op zo een niveau ..alle kleine minpuntjes worden uitvrergroot van Messi en ik kan daar behoorlijk boos om worden maar als hij eens minder is..So What!!!eens minder is ja....maar hij trekt ze Der altijd. toch weer door he seg!!!!!!!!!!

12 april 2014 om 14:41

Tjores, lees je eigen comment eens even. Een dergelijke reactie is in en in triest en geeft aan dat je jezelf niet fatsoenlijk kan verdedigen met argumenten.. Je mist wat wijsheid vrees ik:-)

11 april 2014 om 15:55

Nou. Toen Ronaldo niet tot naar behoren speelde in el clasico en Messi ietsjes beter - ik vond hem niet echt uitblinken - prijsde iedereen hem, overhypt zou ik zelfs zeggen. En nu speelde hij beduidend minder, dan is het ook terecht. En die crap van hij spaart zich, of hoe Emile Schelvis hem probeert te beschermen slaat nergens op, want ook Messi kan slechte wedstrijden spelen.

Waar ik en velen met mij zich over verbaasden was niet dat hij slecht speelde, dat overkomt iedereen. Maar meer de manier waarop hij over veld slenterde. Hij leek totaal geen zin te hebben. Daarom is de afstand die hij tijdens die wedstrijd heeft afgelegd ook zo veelzeggend.

11 april 2014 om 15:19

Precies, en het is vooral opvallend als je dan ziet hoe fel de tegenstander speelde, met zo veel passie en wil om te winnen.

11 april 2014 om 17:04

Als je een beetje van voetbal begrijpt weetje dat het veld heel kleinwas, en messi als diepste spits moest natuurlijk de bal dicht bij de goal krijgen, dus daarom stond hij zo diep.

Maar iedere keer als hij de bal kreeg stond er 3 man in zn rug. Dus het had geen zin voor messi om heel veel te lopen, want dan maak je het atleti alleen makkelijker, aangezien die in de zone verdedigen en alles wat daar buiten gebeurt laten ze ook gewoon toe.
1 ding is dit jaar wel duidelijk het spel wat barca speelt ligt atletico wel, ze vinden het heerlijk zoals barca speelt.
Denk dat ze het tegen chelsea heel zwar zullen krijgen.

Mensen geve. Messi wel de schuld maar ze moeten bij trainer wezen want die had geen antwoord op atleti want met dit materiaal moest hij meer kunnen. Messi had geen 1 meter ruimte, dan moet je daar als coach antwoord op hebben, nee tata heeft gefaald en niet messi, maarja mensen verwachten van messi dat hij dd bal pakt en 6 man passeert en een assist geeft, ja als je het zo bekijkt dan snap ik de kritiek maar die is zeker niet terecht.

11 april 2014 om 18:33

Mooie reactie ben het met je eens en waarom laat martino fabregas in de spits en dan messi rechtsvoor?!

11 april 2014 om 18:46

Je begrijpt niet helemaal wat ik bedoel vermoed ik. Ik heb geen kritiek op zijn veldspel ondanks dat deze slecht was. En of dit komt doordat Messi zijn dag niet had of door de tactiek van Martino is irrelevant. Bij veel Barca-spelers was het spel matig tot slecht. Maar het verschil schuilt hem erin dat ik bij hen wel de vechtlust zag terwijl deze bij Messi totaal afwezig was.
Ik ben het ermee eens dat Messi niet elke wedstrijd 6 man voorbij kan dribbelen om te scoren. Maar wat je wel elke wedstrijd van hem kan (en moet) verwachten is dat hij strijd voor het team en zijn medespelers, vooral in zo'n belangrijke wedstrijd. Naar mijn mening had Martino hem moeten wisselen ipv Iniesta.

12 april 2014 om 02:03

Dan juist moet hij werken en rennen zodat hij ruimte creeert voor anderen, maar dat deed hij ook niet, zo speel je geen tegenstander uit elkaar.

Alexis

11 april 2014 om 17:11

Dat slenteren doet hij altijd, maar omdat hij er bijna 100 per jaar inschoot, zei niemand er ooit wat over. Nu speelt hij een mindere wedstrijd en heeft hij geen zin.

Dus ligt het aan Messi of aan de critici dat het voor sommigen leek alsof Messi er van de week geen zin in had? Ik denk de critici, want die hebben voorheen niet goed opgelet.

Ik vond Messi ook zwaar tegenvallen. Maar bij mij lag het meer in het feit dat hij zo ongeinteresseerd oogde en dat kwam inderdaad tot uiting in zijn aantal gelopen meters. Dat hij een keer slecht speelt is prima, maar het was voor mij meer de manier waarop die ik gewoon niet gewend ben.

Het gaat er niet om dat hij slecht speelde. iedereen kan wel eens slecht spelen. Het gaat erom dat er 0 procent passie en motivatie vanaf straalde. Hij dee geen enkele moeite. Beetje hier en daar heen en weer lopen.

11 april 2014 om 15:49

Precies. Zoals iedere trainer zegt: Lukt het niet, werk dan in ieder geval hard voor je team. Zelfs daar had hij geen zin in.

Die kritiek snap ik wel maar ook niet.
Het is dat Atletico weet hoe ze Messi moeten afstoppen .
Messi speelt al weken niet goed meer zijn spel wordt overschaduwt door die penalties die hij zo gemakkelijk krijgt de laaste tijd. En kom niet met hij is bezig met het WK dat is gewoon een excuus.

11 april 2014 om 16:05

Onzin, Messi speelt nog altijd prima. Stukke beter dan enkele maanden terug, toen ie net terugkwam van z'n blessure.

11 april 2014 om 16:49

Maar nog altijd ver van zijn niveau die hij kan halen. Sowieso is de laatste topwedstrijd waar Messi goed speelde niet te herinneren.

Kijk zeg eerlijk. Messi is zelfs met deze vorm zo goed dat hij nog 1 x kan scoren of een assist kan geven maar dat betekent niet dat hij goed speelt. Hij speelt zelfs zwaar onder zijn kunnen.

Hoelang is het wel niet geleden dat Messi op de voor hem tekenende manier 4-5 man voorbij liep?

Zijn laatste prachtige stiftje is ook al zo'n 3 jaar geleden. Natuurlijk is hij ook gewoon zakelijker maar zijn niveau is echt beduidend lager en niet alleen de laatste tijd, niet na zijn blessure maar het gehele jaar daarvoor al.

11 april 2014 om 17:27

Dat ligt dan aan jouw geheugen.
Messi hoeft niet telkens vier, vijf man voorbij te lopen om een goede wedstrijd te spelen.
Je hebt gewoon zin om flink te overdrijven, dat is wel duidelijk.

11 april 2014 om 20:19

Dat is gewoon de waarheid. Die man heeft alles gewonnen en zit nu allang met z'n hoofd in Rio. Dat weet ik gewoon zeker. Daarnaast krijgt hij van alle kanten spelers die geblesseerd raken en het WK missen. Dat wil hij niet en daardoor doet hij minder. Jammer maar logisch.

Ligt niet aan het feit dat hij niet zo goed speelt, maar dat hij vooral geen pepernoot uitvoert. Werken voor je geld, miljonairtje.

Krijgen we dat gejank weer...

Elke wereldspeler die een slechte wedstrijd speelt kan rekenen op kritiek. En al helemaal als je van het kaliber Messi bent. Men moet snappen dat de verwachtingen door zijn voorafgaande prestaties elke week gewoon torenhoog zijn.

Bij Barca hebben ze Messi zelf gewoon te belangrijk gemaakt. Men zou gerust kunnen zeggen dat Messi gewoon Barca is. Alles draait om hem en de focus ligt constant op hem. Dat zal tot de dag dat hij ermee stopt niet veranderen. Tenzij hij gaat naar een andere club waar ook hij weer van 0 zal moeten beginnen. Maar ook dan zal hij onder het vergrootglas liggen.

Het is normaal dat hij wordt bekritiseerd. Hij voerde voor zijn doen eigenlijk ook geen flikker uit. Het was duidelijk te zien en normaal dat het gelijk op valt.

Zoals Wim Kieft en Henk ten Cate zeiden hij deed helemaal niets echt niets. Als je akties 10 keer mislukken ok je probeert wat maar Messi sjokte en straalde absoluut geen emotie uit en probeerde ook niets.

Nu vind ik wel dat het genoeg is geweest. Messi heeft Barcelona aan prijzen geholpen van heb ik jou daar. Tegen Madrid gaat hij wel weer vlammen.

Messi speelde niet slecht, Messi was er niet eens, leek wel of Barca met 10 man bezig was, die kritiek is meer dan terecht.

Het ging inderdaad meer om de manier waarom hij die prestatie neer zette, dan de prestatie zelf. Messi heeft een bepaalde status verworven, waarbij logischerwijs een bepaald verwachtingspatroon bij hoort. Indien hij dan niet voldoet aan die verwachtingen krijg je kritiek, dat hoort er gewoon bij en daar zal niemand van opkijken.

Echter liep hij er bijna ongeïnteresseerd bij. Dat ronddwalen is wat iedereen verbaast, en dan ook voor nog meer kritiek zorgt. Wel is het inderdaad onterecht om hem helemaal af te branden. De afgelopen jaren heeft hij voor zoveel magie gezorgd, dat hij meer verdient dan dat.

Ach hij speelt al 10 jaar achtereen top en nu draait het niet zo soepel bij Barcelona als dat we gewend zijn en dan is hij in een keer niet geinteresseerd het hele team is uit vorm en dat kan na een regeer periode van 5 jaar niks nieuws onder de zon dat overkomt elke ploeg . Barcelona is niet alleen Messie hoor er lopen nog een paar toppers rond .

Het is eigenlijk heel eenvoudig en Guardiola heeft ook gewoon gelijk: “Je moet ervoor zorgen dat Messi zich niet verveelt. Anders verdwijnt hij uit de wedstrijd.”
Zoveel als mogelijk de bal geven en betrokken houden bij de wedstrijd. Messi kreeg tegen Atletico amper de bal en was heel weinig aanspeelbaar.

In de punt van de aanval opgesloten tussen grote sterke verdedigers en een centrale verdedigende middenvelder komt hij steeds minder aan de bal. Dat hij geniaal is in de kleine ruimte dat is waar maar hij zou nog zo veel beter zijn net achter een kaatsende spits. Eens te meer omdat hij dan veel meer aan de bal is en het spelletje voor zich kan zien.

Het probleem zit em in dat de hele pressie weg is, die 6 seconden regel is er niet meer, normaal was Messi de aanjager en nu doet hij dat gewoon al 2 jaar niet meer.
Men zegt dat hij zich wil sparen omdat hij alles speelt maar in grote wedstrijden moet je dan wel voluit gaan anders krijg je terecht kritiek.
Ik heb Messi voor Argentinië wel veel zien rennen de afgelopen 1.5 jaar dus hij kan het wel, hij wil het alleen niet. Hij komt nu niet hongerig over en zelfs gemakzuchtig.
Normaal zou je zeggen die is aan iets nieuws toe, maar dat gaat em niet worden lijkt me dus moet er een trainer komen die hem voluit kan motiveren.

11 april 2014 om 16:07

Ik heb 'm anders goed zat zien verdedigen tegen Atletico in de heenwedstrijd en tegen de aartsrivaal. Heeft vaak zat laten zien hongerig genoeg te zijn voor Barca.
De eerste helft deed ie sowieso niet mee dankzij de kultactiek van Tata.

11 april 2014 om 16:55

Vrij raar om de tactiek en de coach de schuld te geven van een speler die nauwelijks meer heeft gerend dan de keeper. Messi is ook nooit de aanjager geweest van de zes seconden regel, dat waren Pedro en Villa.

Kijk gewoon eerlijk naar het niveau van Messi de laatste jaren. Natuurlijk is hij op zijn top ongenaakbaar ook door Ronaldo maarhij speelt nu al 2 jaar onder zijn niveau met enkele serieuze dieptepunten waaronder gister.

Echt letterlijk geen een actie is goed gegaan. Als supporter van Barca moet dit toch zorgwekkend zijn?

11 april 2014 om 17:28

Wederom lulkoek. Geeneens de moeite waard om diep op in te gaan.
Ik maak me totaal geen zorgen wat Messi betreft, want daar heb ik ook geen reden toe.

11 april 2014 om 17:35

Omdat je inhoudelijk niet aankan? Over Messi heeft hij helemaal gelijk... Messi is lang niet meer zo goed als 2 3 jaar geleden, explosiviteit is hij kwijt geraakt, ook de actie,s zijn minder en minder geworden... Dat luie van hem is en niet jagen dat is wel ergerlijk, je mag slecht spelen maar dan kan je op zijn minst strijden. in plaats van maar wat te wandelen...

11 april 2014 om 16:52

Het probleem is dat hij geen actie,s maakte en bij balverlies niet achter zijn eigen bal aanging om die terug te veroveren....

ik vind niet erg dat hij in het veld slenterde maar hij had totaal geen zin denk ik omdat nu Barca uitgeschakeld is betekent niet dat Messi schuld is omdat hij niet veel heeft gelopen want zonder mede spelers is Messi niks in het veld

Als Messi slecht speelt, speelt hij direct ook Heel slecht. Er zit bij Messi niet een gradatie van 'wat minder' in. En daarnaast hoort de sterspeler op zo een moment op te staan, dat zijn momenten waarop je de status sterspeler krijgt.

11 april 2014 om 15:34

Hoe hij nu speelt is "iets minder", zijn echte niveau zat in 2012 veel hoger dan dit, vooral qua spel en aanwezigheid.

wanneer je zon status hebt is het normaal dat hij kritiek krijgt, doen jullie toch ook als bv CR7 slecht speeld of gemeen is of wat dan ook. Het is gewoon opvallend dat het niet meer zo loopt als gewoonlijk bij jullie, het is of er echt wel wat aan de hand is, maar kan mijn vinger er niet op leggen.

11 april 2014 om 16:00

Nou, Cruijff kan er zijn vinger wel opleggen en die man zit er zelden naast. Het is begonnen met Neymar, daarna salarisverhoging Messi, onrust in de gehele ploeg dat zich benadeeld voelt...

Het is geen heel groot probleem als je een keer een bagger wedstrijd speelt maar werk dan in ieder geval het snot voor de ogen om nuttig te kunnen zijn. Als je bagger speelt en dan ook nog eens aartslui een paar kilometertjes loopt dan verdien je alle kritiek omdat je als een lapzwans op het veld staat.

Het is niet erg als hij slecht dpeelt. Het is erg als hij niet probeert. Tegen Atletico liep Pinto bijna net zoveel als hem.

11 april 2014 om 15:53

En Pinto kan het niet, maar probeert het in ieder geval, die rende op iedere bal. Niet om aan te zien hoe Messi erbij liep. Martino had hem gewoon moeten wisselen

11 april 2014 om 16:43

Ja klopt hij moest Messi eruit halen. Maargoed het is nu al gespeelt aan kritiek heb je niks meer.

Hij mag van mij best een keer slecht spelen. Echter dan dien je alsnog werklust te tonen. Dat mis ik bij Messi iets wat hij vroeger wel had. Ronaldo compenseert slechte wedstrijden met hard werken, zo hoort het.

Een mindere wedstrijd? Dit is gewoon 0 inzet en dus kun je hem dit wel degelijk kwalijk nemen. Hij liep rond als een zoutzak en arrogant als hij was. Elke dribbel balverlies, dramatisch!

Messi is gewoon een keer aangepakt op de manier dat werkt, direct erop zitten zodat hij niet kan beginnen aan een actie. Andere clubs kunnen leren van Atletico.

Het zou de mensen van Barcelona sieren om ook even kritisch te zijn tegenover Messi. Je zit in de kwartfinale van de CL en je speelt een wedstrijd die op dat moment van groot belang is. Er is één ding erger dan verliezen en dat is opgeven.

11 april 2014 om 16:27

Kritisch zijn mag, als het wekelijks gebeurt. Maar je kan hem niet verwijten dat het zijn schuld was, want de rest was ook niet veel beter. Iniesta en Xavi hadden ook hun dag niet. Da's voetbal, je kan niet altijd top zijn, ook al wil je zo graag.

11 april 2014 om 16:45

Nee, daar geef ik je wel gelijk in. Ze waren allemaal slecht, echter kan je van Xavi en Iniesta zeggen dat ze het hebben geprobeerd en van Messi niet. Messi heeft al de waardering die hij krijgt zeker wel verdiend. Maar misschien zou het voor deze ene keer verstandig zijn geweest om Messi te wisselen.

11 april 2014 om 16:55

Messi speelt al maanden zwak, het is maar dat hij de penalty,s erin schiet.... ook loopt hij er maanden lang te wandelen op het veld. Dit is is van de laatste jaren dat hij niks uitvoert of strijd... Alleen onder Pep wilde hij werken...

11 april 2014 om 19:20

Ik denk dat het nog iets te vroeg is om hem al eens te wisselen. Dit kan voorkomen, maar hopelijk nog niet nog een keer. Het was een avond om snel te vergeten.

11 april 2014 om 19:23

Nu ja penalties...

Zo kan ik over elke speler beginnen. Messi kwam terug na al die vervelende blessures en schoot de ene na de andere weer binnen. En daar hoorden ook penalties bij. Hij scoort onder elke coach hoor, daar ligt het probleem zeker niet. Dus wat je met dit argument wil forceren is niet duidelijk.

Hoge bomen vangen veel wind, dit geldt ook voor Messi. Hij speelde een draak van een wedstrijd tegen Madrid, toonde totaal geen inzet en had een complete offday. Messi wisselen doe je niet zo snel, je blijft wachten en hopen op 1 geniaal moment.

Uiteindelijk is hij ook maar een mens. Vaak wordt er gedacht dat hij en Ronaldo robots zijn, maar dat zijn ze niet...

Wat speelden Messi zwak zeg, hij maakt geen actie geen loopactie om ruimte te maken voor anderen, hij was eerder een last voor zijn team dan een extra voordeel... Ook leverde hij veel ballen in, hij streed niet veroverde de ballen niet terug... Hij maakte geen actie,s niets... Hij speelde eerder verstoppertje. De laatste tijd vind ik hem maar slecht spelen...

hahaha kan iemand mij uitleggen hoe dat van Pinto kan en zijn afgelegde kilometers?? Ik las het al eerder en toen stond ik al verbaasd te kijken.
enfin, titel klopt wel en ik blijf het overdreven vinden, want heel vaak word er bedoeld met "niet zo goed"spelen dat hij niet gescoord heeft terwijl hij alsnog dan belangrijk was voor het team.
oké tegen Atletico kwam hij er niet bepaald aan te pas maar nagenoeg geheel barca werd daar afgetroefd en niet enkel Messi. en veelwas vond ik ook gewoon puur de verdienste van Atletico.. barca is gewoon overklast in beide wedstrijden.
En dan nog iets als Messi eens "minder" speelt, dan nog is hij vaak beter spelende dan zijn medespelers. Dan vind ik het vreemd dat men enkel hem aanwijst.

ps: verder geldt die kritiek echt niet voor Messi alleen als hij dat te horen krijgt, geregeld (ook in eredivisie bijv) worden spelers de lucht in geprezen na letterlijk 2 sublieme wedstrijden en speelt diegene een wedstrijd wat minder goed is het direct een flop.
Tjah zo gaat dat in het voetbal.

Messi mag inderdaad best eens een mindere wedstrijd spelen, maar het mag toch niet zo zijn dat hij er geen reet aan doet. Totaal inspiratieloos. maar goed, de trainert zal hem wel in bescherming willen nemen

De keerzijde is wel dat hij (vaak onterecht) helemaal opgehemeld wordt als hij een keer goed speelt tegen kleine tegenstanders.

Echt tenenkrommend om dan die reacties van Barca-fans te lezen, die dan net doen of het de zoon van god is.

Hoge bomen vangen veel wind, dat geld ook zeker voor de allerbeste voetballers.
Het is goed dat de beste voetballers kritiek krijgen zodat ze scherp worden gehouden.
Als een voetballer geen kritiek krijgt betekent dat die voetballer geen rol van betekenis heeft in de voetballerij.
Als trainer moet je juist juist blij blij dat je beste speler kritiek krijgt en niet een Pinto bijvoorbeeld, zo word je beste speler serieus genomen en wanneer hij in een flow zit krijgt hij welgemeende complimenten.

11 april 2014 om 18:47

De nieuwe versie van messi is zo van NO PENALTY NO PARTY.
Je ziet toch dat niet Messi maar de ref altijd al de belangrijkste en beslissende speler is van Barca
Nu die vuile cheaters eruit liggen kan de CL echt beginnen.
Vamos naar een madrileense finale!!!

11 april 2014 om 19:21

Laat ik vooropstellen dat ik geen supporter ben van Barcelona, het spel van Real Madrid spreekt mij meer aan.
Dat gezegd hebbende ben ik toch van mening dat je de kwaliteiten die toebehoren aan een speler niet mag ontkennen ook al speelt ie bij de aartsrivaal.
Arbiters maken ook menselijke fouten, daar is niks aan te doen zolang er geen technologie op worden gebruikt tijdens wedstrijden zodat de menselijke fouten van arbiters tot een minimum wordt beperkt.
Real Madrid is door het oog van de naald gekropen, ik verwacht een moeilijk twee strijd tussen RM en Bm.

11 april 2014 om 19:41

Haha jij denkt dat barca al die tijd per ongeluk de ref meehad? Jarenlang?
Hoe naief kan zijn man.
Kijk foutjes herken je omdat ze soms in het voordeel en soms in het nadeel van een ploeg gefloten worden.
Wanneer alle vergissinkjes in het voordeel van barca vallen tien jaar lang dan is er sprake van iets anders.
In de match tegen chelsea mochten de barca spelers met de handen jongleren met de bal in het eigen strafschop gebied en overbro de ref had telkens iets in zijn ogen want hij zag het niet.

Nee man het zijn vuile cheaters en de wereld is beter af zonder dat clubje!!!

Jammer dat hij niet zo goed speelt op dit moment. Maar ik ben zeker hij vindt zijn vorm wel terug deze maand.

Als barca supporter was ik erg teleurgesteld in Messi, hij liet niets zien en miste ook nog kansen die hij een jaar geleden geblinddoekt scoorde!!!!

Hij speelde niet slecht, Hij deed helemaal niets.
Een trainer met ballen had hem gewisseld dan gaat Neymar beter voetballen.
Blijft nog wel de beste speler ter wereld hoor en het zal wel een reden hebben want tegen Real dacht ik dat hij langzaam zijn oude vorm terug kreeg.

Messi was erg slecht tegen Atletico maar is gewoon de beste voetballer ter wereld!

Als je iets niet goed doet krijg je kritiek dat hoort er ook voor messi bij.Overigens moet ik wel opmerken dat ik hem bijna nooit op een slechte wedstrijd kan betrappen.

Messi is op z'n best nog beter dan ronaldo, maar na 2012 en de geboorte van z'n zoon is z'n spel minder geworden. hij scoort nog ontzettend veel maar ik mis bij hem de beleving. Ik vond het heerlijk toen Messi nog een beweeglijke speler was en elke tegenstander dol tikte. Messi heeft de laatste maanden goede wetstrijden gespeeld met goals maar zijn niveau van 2/3 jaar geleden absoluut niet. Ook al scoort hij evenveel. En een speler mag een off. day hebben maar Messi afwezigheid in de kwart finale champions league was een schande. Hij beweegt vaak weinig en in kleine wetstrijden mag dat ook maar dit was een belangrijke wetstrijd. Het was gwn 10 tegen 11 .De reden dat atletico het ook makkelijk had komt deels omdat Messi zo passief was. Zelfs als xavi aan de bal was nam Messi niet de moeite om aanspeelbaar te worden of chaos te creeren. iedere speler die stilstaat is makkelijk te verdedigen. Daarom Atletico absoluut terecht door.

Ik fitness, voetbal en freeruning er bij rn train ook sommige dagen 2 keer en ik verdien er geen kut mee en ik zeur niet! Hij krijgt er miljoenen voor om 2 keer per dag te trainen, nou

Messi is een geweldige voetballer met geweldige dingen die bijna niemand kan , tegen Atletico ging het niet al te best maar hij speelt altijd geweldig en nu zit iedereen hem af te kraken ik ben een Barca fan en ik steun La Mesia en niemand moet die Tovenaar afkraken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren