Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sturridge: ‘Ik was bang, onzeker en hield niet meer van het spelletje’

Laatste update:

Daniel Sturridge kreeg geen voet aan de grond bij Manchester City en Chelsea, maar bij Liverpool is de 24-jarige aanvaller fantastisch op dreef. Zondag speelt hij met Liverpool tegen ex-werkgever Manchester City en de winnaar van dat duel zet een reuzenstap richting het landskampioenschap. Sturridge, die een dodelijk duo vormt met Luis Suárez, kijkt tevreden terug op de carrièrestappen die hij al heeft gemaakt.

/

“Als jonge speler van een jaar of achttien oud is het lastig bij Manchester City, met al het geld dat ze hebben”, laat Sturrdige optekenen in de Engelse media. “Micah Richards is de enige die vanuit de jeugdopleiding is doorgestroomd in het eerste elftal. De rest is gekocht, dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan om te vertrekken.”

Ook bij Chelsea lukte het Sturridge niet om een vaste plek te veroveren. “Er werd tegen mij gezegd: ‘Jij bent geen centrumaanvaller, je bent een vleugelspeler’. Dat deed me pijn, want ik heb mijn hele leven in het centrum gespeeld. Er zijn tijden geweest dat ik thuis zat, onthutst, ik hield niet meer van het spelletje. Ik was bang, onzeker over mijn toekomst. Ik ben blij dat het allemaal achter de rug is.”

Ik vind Daniel Sturridge een van de beste aanvallers ter wereld

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij is bij ons geweldig op dreef. Al is hij de laatste paar wedstrijden een beetje minder, maar hij voegt zoveel toe. Hij is constant in beweging en creëert ruimte voor andere. Hij en Suarez spelen zelden in de spits waardoor de verdedigers niet weten wie ze moeten dekken. Ze komen beide heel vaak vanuit het middenveld of vanaf de flanken. Prachtig om zulke dynamische aanvallers te hebben.

11 april 2014 om 11:02

De dynamiek die die twee in het spel van Liverpool brengen is inderdaad fantastisch. Niet alleen spelen ze daardoor heel leuk aanvallend voetbal maar ze zijn ook nog eens ontzettend lastig te verdedigen. Ik denk dat de gemiddelde achterhoede in Engeland doodnerveus van ze wordt.

Een van de beste, wordt hier gezegd. Als je kijkt naar zijn statistieken dit jaar kun je hier eigenlijk niet omheen. 20 goals en 7 assist in 25 duels is gewoon goed!

Wat hij nu heeft laten zien is geweldig.
Demichelis vs SAS wordt leuk

11 april 2014 om 11:23

Vergeet je voor het gemak wie daar naast staat?
Kompany is goed genoeg om die 2 beide uit de wedstrijd te houden.

11 april 2014 om 12:18

Niemand houdt Suarez de hele wedstrijd uit de wedstrijd.
Die man is zo ongelofelijk goed en toont zoveel wilskracht dat je hem altijd wel een aantal keren per wedstrijd kwijt bent.
Ik hoop zo dat Liverpool Man C$ty kan verslaan, als ik iemand een titel in Engeland gun dan zijn the Reds wel.

11 april 2014 om 12:38

Kompany is een goede verdediger, maar om nou te zeggen dat hij twee top presenterende spitsen uit de wedstrijd kan houden vind ik wat ver gaan. Al komt hij wel een heel eind. Daarvoor moet je ook een goede CV naast je hebben staan.

11 april 2014 om 14:08

Sergi Roberto

Waarom had hij dan zoveel moeite met Suarez, toen Sturridge niet eens fit was?

13 april 2014 om 22:33

Dat hebben we gezien!

13 april 2014 om 23:36

Tss half fitte Kompany die moet spelen omdat Pelegrinni een angsthaas is. Proficiat jongen.

Een van de beste ter wereld is overdreven.

11 april 2014 om 11:08

In deze vorm is hij samen met Suarez toch wel extreen goed hoor. Qua aanvallers schat ik beide in de top 10.

11 april 2014 om 11:39

Sturridge nog niet, maar Suarez zeker wel.

11 april 2014 om 11:56

Suarez, Messi, Ronaldo, Costa, Ibra, Robben, Aguero, Lewandowski, Rooney en Sturridge. Wie hoort er in de top nog meer in de top 10?

11 april 2014 om 11:59

Rvp, Falcao, Tevez, Cavani zijn denk ik niet minder dan Sturridge of wel?

11 april 2014 om 12:04

Qua prestaties dit seizoen? Volgens mij liggen de statistieken dit jaar toch echt hoger van Sturridge dan van de namen die je noemt.

11 april 2014 om 12:12

Zegt ook niet alles hé, lijkt mij wel duidelijk dat die jongens wat beter zijn dan Sturridge. En hogere dan Cavani misschien, de rest niet. En Robben maar Robben is een winger.

11 april 2014 om 12:32

Robben noemde ik al. Zijn wingers geen aanvallers?

11 april 2014 om 12:52

Is goed dat je Robben opnoemt, maar oxxis vraagt zich af of Sturridge geen ebtere statistieken heeft dan die andere, betere dan Robben zal hij vast wel hebben maar Robben heeft natuurlijk minder goals bijvoorbeeld. Maar Robben is wel duidelijk beter.

11 april 2014 om 13:48

Suarez is minimaal top 5 en eigenlijk top 3, Sturridge is denk ik top 15.

Wat een groot verschil tussen deze jongen bij Chelsea en nu bij Liverpool. Het mooiste vind ik dat het zo goed loopt bij liverpool en als een club het gegund is dit jaar kampioen te worden is dat wel Liverpool !

Sturridge is echt een geval van "goed in het pulletje vallen". Echt een levensgevaarlijk aanvalsduo met Suarez en Coutinho erachter. Soms ook nog met Raheem Sterling. Die gasten vullen elkaar echt perfect aan; ze duiken echt overal op!
Wat speelt Liverpool leuk en aantrekkelijk voetbal. En het mooiste is dat Liverpool het met een hoop eigen jeugd doet, naast een paar "grote" aankopen. Liverpool bewijst dat je met een goede mix en de juiste trainer gewoon in de top kan meedraaien, zonder aan die gekkigheid van Chelsea en Mancity mee te doen. Je hoeft dus niet alles te kopen zoals Chelsea, Mancity of Real.
Ik hoop dat Liverpool weer eens kampioen wordt want zij zijn natuurlijk met Manunited de traditionele topclub van Engeland. Leuk dat voetbalvernuft en een goede mix het kan winnen van het grove geld.

11 april 2014 om 11:40

Eigen jeugd? Flanaga/ Gerrard en dan houdt het alweer op. Sterling kan je ook nog noemen Maar zijn transfersom wordt wel uiteindelijk 5 miljoen pond..

11 april 2014 om 13:55

Maar er staan wel 3 jeugdspelers in de basis, iets wat de andere 6 grote clubs niet kunnen zegggen, bovendien komen er heel wat toptalenten aan zoals Ibe, Texeira, Jack Dunn en vooral Jordan Rossiter, en heeft Liverpool gemiddeld een piepjonge selectie, Rodgers besteed zeer zeker wel veel aandacht aan de jeugd.

11 april 2014 om 14:46

eigen jeugd of niet maar met Johnson, Gerrard, Flanagan, Henderson, Sterling en Sturridge heb je toch 6/11 spelers uit de UK hoeveel britten staan er bij City in de basis?

11 april 2014 om 11:42

'Soms' met Sterling? Die man is de uitblinker van de laatste paar wedstrijden. Het plaatje van Liverpool past perfect: een briljante voetballer met om zich heen jonge jongens die zich willen bewijzen en daarachter de ervaring van één van de beste middenvelders van de afgelopen 20 jaar.

11 april 2014 om 11:55

Alsof Liverpool nooit wat koopt, Liverpool was degene dat zoveel had besteden afgelopen jaren met zoveel miskopen. Met zoveel aankopen elke jaar 7de staan was lachwekkend voor een club als Liverpool. Eigen jeugd.. Laat me niet lachen.

11 april 2014 om 12:41

Liverpool had helemaal niet zoveel te besteden en al helemaal niet de bedragen die City en Chelsea hebben besteedt. Bovendien heeft Liverpool in al die jaren ook flink wat moeten verkopen en daar hebben City en Chelsea niet echt last van. Ja, Liverpool heeft zeker ook gekocht, vooral verkeerd, maar niet op de schaal zoals Chelsea en City dat doen.

11 april 2014 om 14:00

2pac_mourinho

Nu zie ik je wel vaker onzin berichten posten, maar als je zegt dat Liverpool niks doet met eigen jeugd ben je niet serieus te nemen, van de top 6 gebruikt Liverpool de eigen jeugd het meest en heeft het ook uitstekende jeugdelftallen, u21 en u18, recent werd Chelsea u21 nog weggespeeld maar het zal me niks verbazen als je dat niet wist, daar zijn Chelsea supporters voor.
We hebben een aantal miskopen gedaan, maar zijn niet zo triest om zoals City en Chelsea meer dan een Miljard te besteden aan spelers en dan nog steeds niet tot de absolute top van Europa te horen. (chelsea is zo ver in de CL door Mourinho).
Wat zeer zeker knap is, maar met dat uitgegeven geld zou je al lang en breed kampioen moeten zijn, zelfde geldt voor City.

11 april 2014 om 16:59

Chelsea won vorig jaar de Europa League en 2 jaren terug wonnen we de CL en dan kom je zeggen dat Chelsea nooit ver komt zonder Mourinho? Mourinho is een jong team aan het bouwen , dat zie je ook aan ons nieuwe jonge team die collectief sterker is aan het worden. En niet over prijzen praten van laatste jaren , want daar is Chelsea superieur aan vergeleken met Liverpool!

11 april 2014 om 12:23

Real:
Casillas, Lopez(gekocht, maar uit hun jeugd), Morata, Carvajal(gekocht, maar uit hun jeugd), Jese, Arbeloa(gekocht, maar uit hun jeugd). Jaaaa, Real madrid heeft geen jeugd:s

Liverpool heeft Gerard, Flannagan, Eventueel Sterling en Kelly. Poe poe, wat een eigen jeugd. Lul aub niet zo slap en kom met feiten aanzetten, niet van alles omdraaien

11 april 2014 om 13:15

Ja, Arbeloa is lekker. Die kerel is drie keer zo slecht als die Flanagan. Maar als je nu kijkt naar de basis van Real Madrid, zijn Pepe, Coentrao, Modric, Alonso, Di Maria, Isco, Ronaldo, Benzema en Bale allemaal van buitenaf gekomen, dus Real Madrid koopt zo'n 80-90% van zijn spelers.

11 april 2014 om 14:05

Casillas bank, Morata bank, Carvajal eerst moeten verkopen dus niet meteen een kans gekregen, Jese bank en Arbeloa eerst moeten verkopen en die heeft akelig lang bij Liverpool ( ja, liverpool ) gespeeld.
En, heel verassend, zit nu bij Real op de bank.
Flanagan basis, Sterling basis, en Gerrard basis.

Zie je het verschil bijdehand?

11 april 2014 om 14:19

Daar gaat het niet om Kopitered.

Hij wil graag stoer doen en ik geef hem een koekje van eigen deeg. Liverpool doet niet zoveel met jeugd, er zijn maar een aantal ploegen: Ajax, Feyenoord, Barca, enkele oost-europese clubs die het voor een groot deel met eigen jeugd doen.

Het verschil is, dat uiteindelijk Real Madrid meer met eigen jeugd doet, uiteindelijk, dan Liverpool. Dus als je mij bijdehand wilt noemen, doe het niet op deze manier want je hebt geen poot om op te staan.

11 april 2014 om 14:22

@ Fcds95

En Liverpool koopt er nog meer..... Als je die namen van Real madrid tegenover die van Liverpool zet, zie je dat Real Madrid uiteindelijk meer met jeugd doet dan Liverpool. Dus wat moet er dan wel niet bij Liverpool komen? Bij Liverpool spelen er ook 8 a 9 spelers van buitenaf, zoals dat bij Real Madrid atm ook zo is. Wat is het verschil? Omdat het liverpool en Real Madrid zijn??

Sorry, je moet toch met iets beters komen.

11 april 2014 om 16:48

Nee, ik geef juist aan dat Liverpool uiteindelijk meer met de jeugd doet.
Veel en veel meer zelfs, geen enkele(!!) zelfopgeleide Real Madrid speler is direct van de jeugd naar de het 1e, naar de basis gegaan.
Bij Liverpool zijn dat er 3.

Dus Liverpool: 3 , Real Madrid 0, begrijp je?

Ze kunnen er wel zijn, en onder contract staan bij Real Madrid maar als je ze nooit opstelt heb je er niks aan, daarom noemde ik je bijdehand, wat misschien overdreven was, excuses daarvoor.

11 april 2014 om 16:50

Wat misschien ook vermeld moet worden is dat Real Madrid elke zomer met minimaal 150 miljoen smijt, en Liverpool onder Rodgers nog geen speler van boven de 20 miljoen heeft gekocht .

14 april 2014 om 07:54

Excuses aanvaard, was niet op mn teentjes getrapt ofz, als je dat dacht.

Anyway: Ik snap je punt inderdaad en ben het wel met je eens dat doordat Liverpool standaard 3 mensen uit hun opleiding bij de eerste 11 heeft zitten, zij meer doen met de jeugd dan RM. Echter, geeft hij aan dat Liverpool veel met eigen jeugd doet en dat is niet zo.... 4 a 5 mensen in een selectie van 30 man is niet veel doen met je eigen jeugd. Vandaar dat ik kwam met alle spelers uit de jeugdopleiding van RM die in hun selectie zat. Dus kan je daaruit concluderen dat RM meer met jeugd doet. Het is maar net hoe je het bekijkt

Anyway, we zijn het voor een groot deel met elkaar eens, alleen zeggen we het anders. Goede conclusie?

Nee nog niet een van de beste, op basis van dit seizoen wel, maar daarvoor was het altijd pure middelmaat met Sturridge. Hoop dat hij heel veel vertrouwen put uit dit seizoen en deze lijn voortzet samen met Luis.

Hmmm in Chelsea's systeem kan ik mij voorstellen dat hij moest richten op de vleugelpositie. Hij is gewoon geen 9 in een 3spitsen systeem. Daarom heeft hij er goed aan gedaan dat Liverpool in een twee spitsensysteem speelt, waardoor hij meer vrije ruimte heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren