Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pijnlijke conclusie Cruijff: ‘Dit is mijn Barcelona niet meer’

Laatste update:
/

Tijdens het voorzitterschap van Joan Laporta kwam Johan Cruijff maar wat graag in het Camp Nou. De oud-speler en -trainer van Barcelona heeft naar eigen zeggen nu niets meer met ‘het huidige Barcelona’. Hij hield de inmiddels vertrokken Sandro Rosell verantwoordelijk voor zijn beslissing om in 2010 zijn erevoorzitterschap in te leveren. Rosell wilde namelijk onderzoeken of Cruijffs positie van erevoorzitter wel moest blijven bestaan aangezien daarover niets in de clubstatuten stond.

Rosell is inmiddels vertrokken naar aanleiding van de heisa rondom de transfer van Neymar, maar in de optiek van Cruijff is er in bestuurlijk opzicht nog maar weinig veranderd. Het huidige beleid zou er niet op gericht zijn om trofeeën te winnen, maar vooral om een hoop geld te verdienen. Cruijff maakte donderdag na de opening van zijn nieuwe winkel in de Spaanse metropool duidelijk dat hij niet weet of hij in de toekomst weer erevoorzitter van los Azulgrana zal zijn.

Cruijff heeft in ieder geval nog een afspraak met Josep Maria Bartomeu, de opvolger van Rosell, op het programma staan. “Ik weet niet wat hij precies wil. Ik ben de afgelopen tijd in ieder geval weggeweest. Mijn beslissing was om het erevoorzitterschap in te leveren en ik vind dat ik toentertijd een goede beslissing heb genomen. Of ik weer erevoorzitter zal worden? Geen idee. Op deze manier in ieder geval niet. Wat er afgelopen jaar is gebeurd en het gedoe rondom de schorsing van de FIFA zint mij niet. Ik ben op niemand boos. Het erevoorzitterschap is een functie. Maar dit is mijn Barcelona niet meer, met dat van Neymar en dat van de FIFA. Maar volgens mij heeft de club niets verkeerds gedaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop vooral dat er verkiezingen komen na het seizoen, en dat Laporta terug voorzitter wordt.
Dit bestuur heeft niks goed gedaan, ze hebben alles proberen af te breken wat het vorig bestuur heeft opgericht.
Er is teveel onrust rond de club, en denk dat de spelers ook daardoor minder gemotiveerd zijn.

11 april 2014 om 10:45

Laporta zou fijn zjin, maar ik zou het ook niet erg vinden als er een frisse wind door de club zou waaien. Misschien dat het beter is om Laporta pas weer terug te zien na deze frisse wind. En misschien is hij dan geeneens nodig.
Zolang er maar rust in de tent is en de nieuwe presi een ware leider is.

Dit jaar was er niemand om de club te beschermen en dat hebben we gemerkt.

11 april 2014 om 10:56

Als de resultaten goed zouden zijn ,was er geen onrust. Toen Rijkaard met Barcelona in de winterstop handenvol punten achterstond op Madrid was het ook onrustig, zo werkt het nu eenmaal bij topclubs.

Iets genuanceerder, wat het huidige bestuur wel heeft gedaan is de financiele schuldenlast van Barcelona verminderen. Bij Laporta's vertrek stond de club aan de rand van de afgrond wat dat betreft. Dat ze commercieler zijn gaan denken is logisch, dat was ook nodig om meer inkomsten te genereren. Ze zijn alleen doorgeschoten en hebben het sportieve gedeelte laten liggen.

Overigens werd Cruijff pas vlak voor Laporta's vertrek erevoorzitter gemaakt. Dat leek dus ook eerder een politieke keus te zijn.

11 april 2014 om 11:24

Dat is niet helemaal waar. Het gaat bij Cruijff niet om de resultaten, maar de manier waarop je tot die resultaten komt. Barcelona behaalde resultaat door de club vol te stoppen met oud-voetballers en gericht op te leiden tot het 1e team. Dat is ook de reden waarom ze vaak zoveel "eigen" jeugd in het elftal hebben. Het huidige bestuur laat de jeugd links liggen (er is al jaren niet meer geïnvesteerd in La Masia) en koopt in plaats daarvan liever een dure topspeler.

Dat is waar Cruijff zo tegen is. En wat volgens hem de reden is dat het voetbal steeds slechter wordt. Het elftal wordt niet meer aangevuld met spelers die opgegroeid zijn met het Barcelona spelletje, maar er worden individualisten toegevoegd aan een relatief uitgebluste selectie.

Barcelona lijkt mee te gaan in de kooplust en manier waarop andere clubs gerund worden ipv weer de eigen unieke kracht te benutten, namelijk opleiden en presteren.

11 april 2014 om 11:38

Remcob, Barcelona lijkt mee te gaan in kooplust? Dat valt reuze mee,maar wat moet je als je bank niet capabel genoeg is? Sergi Roberto, Tello, Song, Hiphop Pinto maken Barca zwakker. Leuke voetballers voor de middenmoot, maar niet voor de top.

11 april 2014 om 11:55

Spelers als Keita, Mascherano en Song zijn in mijn ogen zonde van het geld. Ze zijn namelijk zoveel minder goed dan de basisspelers dat het echt weggegooid geld is. Je bank moet je grotendeels kunnen opleiden en moet je toch kopen, dan maar iemand die vrijwel net zo goed is als de basis, zodat je kunt rouleren (zoals Bayern en Real uitstekend doen). Neymar is een voorbeeld van een aankoop zonder visie. Op een positie die al redelijk bezet was voor zoveel geld iemand kopen is waanzin. Daarvoor had je in 1 klap de volledige verdediging (die echt aan vervanging toe is) kunnen versterken. Ook wordt een speler van de club als Pedro nu eigenlijk buitenspel gezet, terwijl hij wel heeft aangetoond het niveau aan te kunnen.

Dus gericht aankopen is niet erg, maar ga niet 20 miljoen uitgeven voor een bankspeler of 90 miljoen voor een positie die al voldoende bezet is.

11 april 2014 om 11:59

Politieke keus?
Kom op man aan personen als cruijff kom je niet, en wat was het nut geweest om zijn erevoorzitterschap in te trekken? wat waren de motieven?

11 april 2014 om 12:10

Barca heeft de laatste jaren veel van haar statuur, uitstraling en grootsheid verloren.
Cruijff krijgt er blijkbaar ook al koppijn van

Dit proces kende haar start toen men koos -als laatste Europese topclub- te kiezen voor een sponsornaam op het shirt. Ordinaire oliedollars binnenhalen onder leiding van die ordinaire Sandor Rossell..

Hoe trots was de club niet op de naam Unicef, pontificaal op de borst geprint.

En zo verder, duistere transfers en een ontransparante bedrijfsvoering.

Jammer hoor..
Ik snap Johan wel

Datgene wat Cruyff had opgebouwd, begint langzamerhand te vervagen door alle imagoschade en slechte voetbal dat gespeeld word op dit moment. Het zou goed zijn als de bestuur vervangen zou worden.

Ja zijn Ego is hoog ja maar hij heeft ook gewoon gelijk! Er is niks mis met zelfvertrouwen ik vind dit namelijk niet arrogant dat zijn compleet 2 andere dingen!

11 april 2014 om 10:31

Nee daar niets mis mee, je kunt ergens je mening over hebben, maar het begint irritant te worden als hij telkens alles en iedereen moet afze iken.

Beetje respect zou wel op zijn plaats zijn.

Cruijff zegt nooit zomaar iets, zou proberen te doorgronden waar hij het allemaal over heeft.

Hij houdt van Ajax, maar ook zeer zeker van Barcelona.

Wel alleen maar het beste voor de club.

11 april 2014 om 10:26

Het mooie is dat het alleen "zijn Barcelona" is als ze alle prijzen pakken die er zijn en als het een seizoen niet lukt niet meer "zijn Barcelona" is..
Daarnaast doet Barcelona mee om de titel in Spanje. Staan ze 1x niet in de finale en hebben ze nog steeds elke wedstrijd 65% balbezit.

Ik wordt een beetje moe van die Cruijff, sorry.

11 april 2014 om 10:30

Het elftal draait ook gewoon goed door, Cruijff heeft er problemen mee met wat er bestuurlijk allemaal mis gaat bij Barca.

Hij is wel iemand die dat vaak als eerste ziet en benoemd, rest moet blijkbaar nog wakker worden.

Tijd zal het leren in hoeverre hij gelijk heeft.

In ieder geval ben ik hem zeer dankbaar dat hij de "fluwelen revolutie "bij Ajax in gang gezet heeft.

Is de redding voor Ajax geweest.

11 april 2014 om 10:34

Precies... de Liefde van cruijff valt samen met het winnen van prijzen.... dat is geen liefde ...want dat is onvoorwaardelijk.

11 april 2014 om 10:44

Als je doet wat Cruijff zegt win je prijzen als je dat niet doet win je niks.

11 april 2014 om 10:46

Nee Tuplen, je begrijpt het verkeerd.
Als je prijzen wint doe je wat Cruijff zegt en als je niets wint doe je dat niet.

11 april 2014 om 10:47

Onzin, toen er onder Rijkaard twee jaar lang matig werd gepresteerd, hoorde je dergelijke teksten ook niet uit de mond van Cruijff komen.

Ik word een beetje moe van mensen die hoe dan ook kritiek willen leveren op Cruijff, sorry.

11 april 2014 om 11:35

@almogaver...

Misschien omdat hij toendertijd ook mede verantwoordelijk was voor het aanstellen van Rijkaard...tja... dan kan hij natuurlijk geen kritiek hebben als het op hem kan terugvallen... Nogmaals... typische cruijff.

11 april 2014 om 11:57

Cruijff zijn kritiek is enkel op het bestuur en die was er in de laatste twee jaar onder Pep al. Gisteren zei hij nog dat Martino niets te verwijten valt voor het verlies tegen Atlético. Heeft helemaal niets te maken of dat er prijzen worden gepakt of niet. En Barcelona heeft de titel nog in eigen hand en kan ook nog de beker halen volgende week.

11 april 2014 om 12:02

Ach het zijn weer de typische personen die afgeven op Cruijff.
Toen stond het organisatorisch prima bij Barca, nu niet... naja het komt weer terug.
Dat zij het in hun hoofd halen om sportieve redenen er bij te halen van zijn gezeik slaat nergens op natuurlijk.
Hij heeft zelden kritiek op de sportieve gang van zaken... blijkbaar zijn zij blind door te denken dat het met uitslagen te maken heeft... clubvoorkeur? kan niet anders.

11 april 2014 om 12:58

@@disdenaam....

dan kan je het nooit over mij hebben, want ik heb Cruijff juist verdedigd toen hij voor de belangen van Ajax opkwam.
Of je roept alleen maar wat!?

11 april 2014 om 16:16

Cruijff heeft aan het begin van het seizoen dit al geroepen dus niet na een uitschakeling of wat dan ook. Toen iedereen vol vreugde was dat Neymar kwam gaf hij als enige kritiek. Daar werd hij toen belachelijk om gemaakt, overal. Neymar is niet nodig geweest, het is een type messi en die haalt de balans uit het team. Hij zei letterlijk: deze beslissing is genomen vanuit de bestuurskamer, niet vanuit de kleedkamer. Maar dat snappen veel mensen niet.

We mogen in Nederland blij zijn dat wij cruijf in ons midden hebben. Of je hem mag of niet, op voetbalgebied heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op onwijsheden.

Typisch Nederlands om hem neer te sabelen. Misschien moet Ajax eens e.d functie creëren voor hem.

Johan is een held.

11 april 2014 om 10:37

Misschien is het juist typische nederlands wat cruijff doet.... (zijn) hele club gaan afvallen omdat het ff tegen zit ofn omdat men hun oren niet naar hem laten hangen.

11 april 2014 om 10:51

Precies, dat is Cruijff ten voeten uit. Ajax en Barcelona zijn zijn clubs, maar zodra het niet gaat zoals meneer dat voor ogen heeft dan zijn het zijn clubs ineens niet meer.

11 april 2014 om 11:00

Omdat het ff tegenzit? Cruijff heeft, ook toen het nog goed ging, al aangegeven niet met Rossel door een deur te kunnen en niet achter zijn beleid te staan. Dat is al een hele lange tijd duidelijk. Cruijff is daar gewoon heel duidelijk in. Hij heeft mensen waar hij voor 100% achter staat en er zijn mensen waar hij totaal niet achter staat. Rossel is zo'n persoon waar Cruijff niet achter staat en Cruijff staat dus ook niet achter het beleid van Rossel.. Verder geeft Cruijff duidelijk zijn argumenten om zijn mening te onderbouwen. Ieder mens mag zijn eigen mening hebben, dus ik begrijp niet goed waarom je Cruijff daarop bekritiseert. Het zou beter zijn als de discussie inhoudelijk gevoerd werd en dus om de argumenten gaat die Cruijff noemt.

11 april 2014 om 11:47

of je het eens bent met het beleid of met de mensen... dan nog kan je niet zeggen..'dit is mijn club niet meer'...
Dan gaat het puur om zijn eigen ego.als je liefde onvoorwaardelijk is... dan maakt het niet uit Wie de club leid of wat het beleid is.
Nogmaalsd.... Hij hoeft het er niet mee eens te zijn.... maar daar gaat clubliefde ook niet over.
En dit is wat mij betreft iets anders dan kritiek hebben.... dit is je Club afvallen.
Dit gaat om zijn eigen ego.( zoals altijd)

11 april 2014 om 12:05

Schorpioen... heb je wel door hoe erg jij jezelf voor paal zet met je onzin?
Wat je zegt is feitelijk onjuist.
Ajax en barca zullen altijd zijn clubs blijven... hij heeft het hier over het bestuurlijke niveau.
Wij ajacieden blijven ook altijd van de club houden.... echter als er allemaal geldwolven en dergelijke komen te zitten dan voelt het toch echt minder als 'jou Ajax' als 'ons ajax'.

Blijkbaar wil je het niet snappen gezien al je negatieve reacties die allemaal gerelateerd zijn aan sportieve achteruitgangen.
Onzin natuurlijk, hij had altijd al kritiek op Rosell.

11 april 2014 om 13:04

@ndisdenaam....

het is duidelijk dat JIJ onzin uitkraamt, want ik reageer bijna nooit meer. Dus... ik benwel benieuwd welke reactie jij bedoeld met "al je negatieve reactie's"
kom AUB met voorbeelden.

Of zoals ik al zei....... onzin!..... maar laat me AUB zien welke negatieve reactie's ik allemaal plaats.
ik heb in het afglopen jaar misschien 3 keer gereageerd.
Maar jij zal het wel beter weten... Dus nogmaals... Laat mij dan AUB zien waar ik ZO negatief was.

Jaja Cruijff. Barcelona heeft het ook vroeger toen ze nog wel het Barcelona waren dat hij kende verloren van teams op de verdediging spelen en counter. Ik ben het met hem eens dat het bestuur echt belachelijk slecht is. (Te commercieel). Maar als hij van Barcelona houd moet hij ze er weer ophelpen. Jammer van Cruijff dit.

Juist in deze tijden moet je je als clublegende een beetje gedeisd houden. Hij gooit zo alleen maar olie op het vuur. Iedere club zal zo een periode door maken. Als ze kampioen worden en de beker pakken, dan is het gewoon een geslaagd jaar geweest. Hij heeft altijd kritiek op alles en iedereen. Neem dan een keertje initiatief en ga voor die groep staan. Hij deed dit ook naar de WK finale.

Ik begrijp hem volledig ; ik heb hetzelfde gevoel. Verliezen kan en mag altijd maar de manier waarop Barca zich liet wegzetten door Atletico, dat is echt pijnlijk.

En op bestuursvlak is het inderdaad een zootje.

Beste zou zijn : tabula rasa. Bord leegmaken en opnieuw beginnen. Maar het zou al mooi zijn moest Zubizaretta ophoepelen. Die transfers van hem of beter, de transfers die hij niet doet (een CV !!), weg met die man.

11 april 2014 om 19:30

Je zou denken van een man als Zubi, die zelf jarenlang keeper is geweest, dat ie wel oog heeft voor defensief talent. Maar neen, hij doet enkel wat hem wordt opgedragen en dat is commerce maken. Weg ermee wat mij betreft, en geef een ander eens de kans.

Mijn Barcelona zegt hij dan...tja als het even niet goed gaat is het ineens niet meer van mij . Wat een gelul nooit jouw barcelona geweest. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat tikkie takkie voetbal.

11 april 2014 om 10:36

Jah, het spel doden. Als tegenstander denk je fk it, laten we maar als een muur staan.
En dan gaan ze praten over jah te defensief! Hunden

11 april 2014 om 11:18

Er heeft niemand geklaagd over de wijze waarop Atlético speelde. Ieder zijn spel. Ik heb dan ook respect dat Barca nooit afwijkt van haar filosofie, kan men niet van veel teams zeggen.

En hunden? Zo weinig respect. Je neemt voetbal wel heel serieus neem ik aan.

11 april 2014 om 11:53

Jah, ik neem voetbal heel serieus. Maar zeg eens eerlijk, want wanneer ieder team zijn eigen spel speelt dan gaat de ander daarop reageren.

En als er tikkie takkie is en de tegenstander moet steeds achter de bal aanrennen, dan laat ik ze gewoon lekker op me af komen en als ik de bal heb ga ik op de counter! Want anders kom je nergens als je telkens achter die passjes moet aanrennen, dan ben je binnen een half-uur uitgeput.

Dan wordt er altijd gepraat over: jah de tegenstander is te defensief of wat dan ook. Zwakte gwn!

11 april 2014 om 19:27

Ja ik ben eerlijk, en zeg dat iedereen zijn spel mag spelen. Als een team defensie speelt komt dat door de tegenstander, en dat is een compliment op zich. Misschien zijn er wel mensen die het als excuus gebruiken maar die snappen er niet veel van. Barca zal nooit haar stijl veranderen, en zo hoort het ook. Respect.

11 april 2014 om 23:47

Barca had de wedstrijd thuis moeten beslissen die trainer moet weg wezen

11 april 2014 om 11:49

Precies, soortgelijks wilde ik ook posten. Als het allemaal lekker loopt dan is het Cruijffs Barcelona. Maar als het dan minder gaat dan is het ineens zijn Barcelona niet meer. Barca speelde onder Guardiola geweldig, maar het lijkt erop dat de spelers van toen dat nu niet meer op kunnen brengen. Bovendien hebben tegenstanders beter door hoe ze dit spel moeten bestrijden, namelijk ingraven en counteren. Atletico deed dit ook na de overweldigende eerste 20 minuten en daardoor moest Barca telkens hoge ballen erin pompen. Dat gaat niet werken met al die ukkies van Barca en die reuzen van Atletico.

11 april 2014 om 12:35

Ze spelen helemaal geen tikkie takkie voetbal meer! Martino heeft dat er vrijwel helemaal uitgehaald!

11 april 2014 om 23:29

Ik moet je gelijk geven die amateur heeft het heel elftal Door mekaar gegooid barca heeft altijd met een vast team gespeeld en de meeste spelers zijn er nog alleen die zitten op de bank kennelijk vindt Martino Favreau beter en zet hem ook nog in de plek van Messi afgelopen woensdag Hoe haal je het in je hoofd.

Oef het gaat even iets minder met het almachtige heilige Barcelona hoor. Die club heeft sinds Cruijff daar neerstreek alleen maar glorie gekend zo'n beetje. Nu gaat het even iets minder maar een stabiele club als Barcelona komt er natuurlijk snel genoeg weer bovenop.

Ben ik de enige die het raar vind dat hij een hele betoog houdt over Barcelona terwijl hij daar was om een zaak te openen??? Dat hij iets zegt over zijn club is normaal, maar hij spreekt steeds wel erg negatief over club.

11 april 2014 om 10:50

Er werden binnen enkele minuten een reeks vragen op hem afgevuurd. Dit alles heeft niet zo heel lang geduurd.

Lekker hoor, verliezen ze een wedstrijd tegen Athletico Madrid en gelijk "is het zijn club niet meer", fijne clubman ben je dan.

11 april 2014 om 11:19

Cruiff heeft zijn Erevoorzitterschap ingeleverd 2 jaar geleden en hetgeen wat hij nu weer zegt toen al gezegd. Als je dat niet wist, had je het in ieder geval uit de tekst kunnen halen i.p.v. deze domme reactie.

Mensen, met zijn uitspraak bedoelt hij wss gewoon dat hij het befaamde spel niet meer herkent. Natuurlijk is hij Barca fan, maar zijn uitspraak zal uit z'n context gehaald zijn.

En als Barca van Atletico had gewonnen dan had hij in de media geroepen dat 'zijn barcelona' het weer geweldig gedaan heeft. Beetje aandachtsgeile man die Cruijff. Mensen zeggen dat Van Gaal zichzelf geweldig vind en denkt dat hij overal een steentje aan heeft bijgedragen maar Cruijff kan er ook wat van. Bij Ajax heeft ie mazzel dat de Boer daar coach is anders waren ze echt geen vier keer op rij kampioen geworden.

gloryhunter!

bekend patroon bij Cruijff, zo zal hij ook ooit weer zijn handen van Ajax aftrekken.
Barcelona heeft een financieel probleem en niet te zuinig ook. Dat gecombineerd met het ouder worden van spelers met inzicht in het spelletje maakt het er niet rooskleuriger op.

Maar ik weet wel een mooie oplossing; gewoon nog 1x een seizoen met Cruijff aan het roer. Spektakel verzekert.

Nou, niet gaan overdrijven. Er zijn een paar dingen misgegaan maar daar komt een club als Barca wel weer bovenop. Er zal nog heel veel moeten misgaan wil Barca uit de wereldtop verdwijnen.

A.madrid heeft Barca bij de keel gepakt en laten zien hoe je kunt winnen van combinerende ploegen zonder wereldsterren. Dat Barcelona nu uit de CL ligt wil niet gelijk zeggen dat ze er niet meer de oude zijn, ze hebben nog een geweldig elftal.

Mocht Barca nog de titel en de beker pakken(geen idee of ze nog in de beker zitten, volgens mij wel), dan is het opeens wel weer het Barca van Cruijff. Beetje aandacht vragen dit...

Het spijt me verschrikkelijk, maar het wordt tijd dat meneer Cruijf van zijn geld gaat genieten en zijn mening niet meer laat horen. Ik zeg niet als psv-supporter, verre van dat zelfs. De beste meneer is een fantastische voetballer geweest dat staat buiten kijf, maar ik erger mij kapot aan zijn uitspraken.. Telkens weet hij het beter en zodra het succes ergens afneemt wil hij zich er niet mee associëren, ditzelfde een aantal jaren geleden bij Ajax. Ik moest dit even kwijt..

begint op meneer van Gaal te lijken. gaat het goed dan is het zijn Barca en nu gaat het minder dan is er niks meer te zien.
iedereen kent zijn mindere tijden.
begint beetje op de van de kerkhofjes te lijken. veel onzin praten

Cruijf kiest altijd voor de makkelijke weg, beetje lafhartig. Hij had dit ook kunnen zeggen toen het nog draaide 2 jaar geleden.

11 april 2014 om 12:42

Heeft hij ook al aangegeven twee jaar geleden! Misschien ben je niet zo slim en snap je niet dat Cruijff het heeft over het bestuurlijke gedeelte en niet over het sportieve gedeelte. Begrijpend lezen schijnt hier op VZ voor veel pubers erg moeilijk te zijn!

Wat een aansteller is die Cruyff zeg, Barcelona heeft jarenlang de wereld getrakteerd op geweldig voetbal, nou zit het even tegen en het is zijn Barcelona niet meer...

11 april 2014 om 12:48

Klopt, goedkoop scoren dit van Cruijf. Laat 'm maar 'n keer zelf verantwoordelijkheid dragen en commentaar leveren wanneer de publieke opinie moeilijker ligt.

Gewoon oude bestuur terugbrengen en die shirtsponser van het shirt afhalen.

pep moet terug komen in de camp nou en paar nieuwe spelers en cruyff moet terug komen.
wat ik ook zag dat messi helemaal niet te zien is is het nou eenn spelmaker of een goaltjesdief
want xavi begint oud te worden iniesta heeft een vervanger nodig ovetr 2 jaar alves wilt ook binnenkort weg. david luiz moet barca halen en miss een nieuwe vm of xavi op die positie zetten ??
wat ik woensdag zag was niet leuk om na te kijken ik genboot er ook niet van als 2jaar geleden

11 april 2014 om 23:17

Het probleem is de trainer die amateur kan er niets van Favreau in plaats van Messi Hoe haal je het in je hoofd

"Dit is niet mijn winkel,vriend"

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren