Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Ronaldo mogelijk wél in bekerfinale: ‘We denken erover na’

Laatste update:

Cristiano Ronaldo heeft zich woensdagmiddag opnieuw aan zijn linkerknie laten onderzoeken. De sterspeler van Real Madrid moest de laatste twee optredens tegen Real Sociedad (0-4 winst) en Borussia Dortmund (2-0 verlies) aan zich voorbij laten gaan. Daags voor het Champions League-duel moest hij de training al na twintig minuten staken.

/

Ronaldo viel vorige week tijdens de eerste wedstrijd tegen Borussia Dortmund (3-0 winst) uit met een lichte knieblessure. Hij speelde afgelopen weekeinde niet omdat hij een vermoeide indruk op Carlo Ancelotti maakte en de oefenmeester sowieso geen risico wilde nemen. Zondag hervatte Ronaldo de training en leek er niets aan de hand, maar maandag kwamen de klachten terug.

De uitslag van het medische onderzoek wordt donderdag verwacht. Het lijkt waarschijnlijk dat Ronaldo, als het geen ernstige blessure betreft, komend weekeinde tegen Almería aan de kant blijft en zich gaat richten op de bekerfinale van over een week, als Barcelona de tegenstander is.

Update 10 april 13.50 uur - ‘Ronaldo moet door hamstringblessure streep zetten door Clásico’
Slecht nieuws voor Cristiano Ronaldo. De superster van Real Madrid heeft een scheurtje in zijn hamstring opgelopen, zo meldt AS. Eerst dacht men nog dat de aanvaller kampte met lichte knieproblemen, maar het blijkt dus wat ernstiger te zijn. Ronaldo staat circa vijftien dagen aan de kant en daardoor moet hij de finale van de Copa del Rey tegen Barcelona (woensdag) laten schieten.

Update 11 april 14.51 uur - Ronaldo mogelijk wél in bekerfinale: ‘We denken erover na’
Het is nog maar de vraag of Cristiano Ronaldo woensdag inzetbaar is in de finale van de Copa del Rey tegen Barcelona. De superster van Real Madrid mist zaterdag sowieso het competitieduel met Almería. “Misschien haalt hij de finale van de Copa del Rey wel, we denken er in ieder geval over om hem op te stellen. Het is namelijk geen serieuze blessure. Aan de andere kant nemen we ook geen overbodige risico’s, we kijken het nog een paar dagen aan”, klinkt het uit de mond van trainer Carlo Ancelotti tegenover de Spaanse media.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als spelers als ronaldo en messi opnieuw onderzoek laten doen, zal het wel ernstig zijn..!
Als je ziet wat voor schoppen en bewegingen die knieën krijgen..

Edit:
Jhup, blijkt toch ernstig.. damn zeg!! nu eens kijken of real kan winnen van barça zonder Cr..

10 april 2014 om 14:01

Dit betekent dat Messi topscorer wordt.

10 april 2014 om 14:38

Diego costa

10 april 2014 om 14:55

5 dagen of 5 weken weer een grove fout

11 april 2014 om 15:08

Als Messi zo door gaat speelt die volgend jaar bij ADO den haag.

11 april 2014 om 15:24

Laat maar komen hoor naar ADO ! ;p

13 april 2014 om 15:18

Goals maken lukt hem nog wel. Daarnaast heeft Messi standaard een penalty mee.

10 april 2014 om 14:05

Erg jammer dit, maar dat maakt Real zeker niet zwakker. Ze bezitten nog steeds de kwaliteiten om Barca over de knie te leggen. Twee weken valt op zicht best wel mee

10 april 2014 om 16:22

Barca klaarde Real uit en thuis. Maar nu ronaldo niet meedoet wordt het al helemaal makkelijk pff.. maarjaa Barca is gewoon samen met Athletico de beste club van Spanje dat mag je niet ontkennen (tenzij je jaloers realfan bent natuurlijk )

10 april 2014 om 17:09

Helemaal mee eens!

11 april 2014 om 10:23

Als barca zo speelt als tegen atletico, vrees ik dat ze het heel erg lastig gaan krijgen...

11 april 2014 om 15:07

2 Weken aan het einde van de competitie valt helemaal niet mee

11 april 2014 om 15:44

Kuch atletico 1-0 barca Kuch, real nog in CL, barca niet. Barca wel 2 punten voor op real, maar wel een ongelooflijk lastig programma, dus al die euforie van jou dat 'barca real madrid wel eventjes klaart' slaat natuurlijk nergens op. 2e wedstrijd sowieso beslist door de scheids maar dat zijn we wel gewend van barca.

11 april 2014 om 15:53

Lastig programma? Alleen villarreal uit. Verder bijna allemaal thuiswedstrijden. Ten opzichte van Real mag Barcelona nog 1x gelijk spelen ook.

11 april 2014 om 15:51

Cr-7 als ronaldo zo doorgaat kan hij beter stoppen drama

Is het moment dan echt aangebroken dat zelfs Ronaldo bezwijkt onder de vele wedstrijden? Laten we hopen dat het meevalt!

10 april 2014 om 14:22

The Bernabeu faithful are all waiting on some good news regarding Cristiano Ronaldo. It now looks as though he won't be fit to face Almería either and the only objective is to get him as fit as possible for the Cup final against Barça, which is now only six days away.
The result of the scan he had on Wednesday was similar to the one he had last week, so his injury has not worsened, although the player himself is very worried. He is in pain, and he cannot play in that condition.

He could even have a muscular injury, from what he told his teammates. On the morning of the Dortmund game he underwent a test to see if he was fit to play, but he wasn't.
Given the results of that test, it was decided he would not play a single minute, irrespective of the score. That is why he did not even look like coming off the bench throughout the second half, despite the 2-0 scoreline and the delicate situation the team were going through. Many Madrid fans asked themselves why he was not even warming up, but there was no chance of him playing, even if he had trained on Sunday.

The player, as well as the coaching staff and the club's board are all concerned. The injury to his left knee could worsen, which is why he sat out the games at Anoeta and Dortmund. His swollen tendon is causing him pain and the only remedy is rest.
He didn't feel great in Germany. His facial expression was somewhere between angry and worried as he limped off during the warm-up, which made people fear the worst.

10 april 2014 om 18:32

update 10 april 13.50 uur - ‘ronaldo moet door hamstringblessure streep zetten door Clásico’
Slecht nieuws voor Cristiano Ronaldo. De superster van Real Madrid heeft een scheurtje in zijn hamstring opgelopen, zo meldt AS. Eerst dacht men nog dat de aanvaller kampte met lichte knieproblemen, maar het blijkt dus wat ernstiger te zijn. Ronaldo staat circa vijftien dagen aan de kant en daardoor moet hij de finale van de Copa del Rey tegen Barcelona (woensdag) laten schieten.

Helaas... Hij raakt ook al geblesseerd. Net als Ibra ook al aan de hamstring. Hoop dat dit geen gevolgen heeft op de lange termijn, denkende aan Brazilië..

hopelijk blijft ie fit. Er missen al genoeg goede spelers op het Wk.

alle groten horen erbij te zijn

10 april 2014 om 02:52

Messi en Ronaldo gaan denk ik niet vlammen op het WK. Dat zijn namelijk Robben, Suarez en Muller. Zij zijn op dit moment in bloedvorm en werken hard voor het team. Nieuwe stijl van voetballen. Denk dat dat steeds belangrijker gaat worden. Als je niet meeverdedigt, ga je eraan op zo een toernooi. Daarok komen elftallen zoals Atletico, Bayern, Chelsea zo ver.

10 april 2014 om 13:08

zit misschien wat in. Maar bij portugal spelen natuurlijk 10 lui die zich helemaal kapot lopen, zodat ronaldo niks hoeft te doen behalve te scoren. Dat kan dan werken.
Argentinie heeft veel meer vedettes, die kunnen niet met zn vijven voorin blijven staan, vooral niet met die matige verdediging die ze toch al hebben.

Ik hoop dat Robben de kans krijgt om te vlammen...

10 april 2014 om 13:56

Robben vlammen op het WK? Gaat die barbecuen dan?

On:
Jammer dat Ronaldo er niet bij is in de Clásico! Een Clásico mét Ronaldo is toch net iets leuker dan zonder..

10 april 2014 om 13:57

Hahaha, precies wat ik dacht

Ik hoop dat het mee valt en dat hij zijn rust neemt voor woensdag...

Zal hem helaas weleens het WK kunnen kosten, ook een aderlating voor Real Madrid.

Beetje rust kan geen kwaad voor hem.

Of Ronaldo nou ernstige blessure heeft of niet, ik zie hem hoe dan ook liever rusten., en goed ook (zoals in minimaal nog 2 wedstrijden missen) zodat hij aan het end en ook volgend seizoen er weer wat jaar tegenaan kan.
Zijn wil om te spelen is natuurlijk groot maar hoe graag hij ook wilt beter is hij verstandig en pakt hij nog even zijn rust. Het moet kunnen zonder hem, en is eigenlijk ook meestal (de weinige keren dat Ronaldo er niet bij was ook) gelukt zo ook tegen Sociedad (oké tegen Dortmund niet qua goals maar dat is eerder uitzondering want wie wedstrijden van Real volgt weet dat Real al jaar in jaar uit bijna altijd minimaal 1x scoort.
Carlo gewoon Morata diepe spits Benz erachter
en bale gewoon op links niet op rechts.
Achter benz een isco/modric/di maria dan voorzie ik voorin niet echt problemen en genoeg scorend vermogen.

9 april 2014 om 21:36

Lijkt me niet echt een slimme zet nu weer met een andere opstelling spelen.. gewoon Bale op links Di Maria rechts en Casemiro dan op het middenveld erbij

9 april 2014 om 21:58

Zo anders is het niet hoor als je het nagaat,ik snap wat je probeert te zeggen maar ik ben het er niet zo mee eens.
Want wat is anders eigenlijk? Want als Ronaldo er niet bij is, dat is toch sowieso al direct anders?)

Verder zeg je bale op links..dat zeg ik toch ook?

Wat Di maria betreft? Bedoelde ik net zoals jou ook vooral op rechts maar bij hem maakt het eigenlijk nieteens zo geweldig veel uit, als hij maar kan lopen, die man begeeft zich op zoveel posities in voorhoede. ..maar dan zeg jij ineens casemiro?maar juist hij speelt nieteens zoveel wedstrijden (uit) ? Dat zou ik dan bijna ook anders kunnen gaan noemen als je zo redeneert. (wat ik niet ga doen omdat ook met dat ben ik metje eens dat Casemiro er gerust ook bij mag)
Kortom, ik zie niet zo wat jij bedoelt met.. niet slim/andere opstelling?
Anyhow mijn punt was vooral dat Ronaldo en zijn scoringsvermogen prima kan worden opgevangen en dat kan lijkt me gerust met de spelers die ik opnoemde en echt een andere opstelling vind ik het niet (om bovengenoemde uitleg)


Mag hij de beker finale wel spelen trouwens? Ik dacht dat hij geschorst was voor de beker finale, kan zijn dat ik me vergis.

9 april 2014 om 22:05

Ja, klopt. Ronaldo is geschorst voor de bekerwedstrijd op 16 april. Er van uitgaande dat hij dit weekend ook niet tegen Almeria speelt heeft hij tot na de 16e rust. Dat moet voldoende zijn om te herstellen. We hebben hem daarna hard nodig in La Liga en de CL.
VZ begaat hier een gigantische blunder!:

9 april 2014 om 22:42

Hij is helemaal niet geschorst

9 april 2014 om 23:07

Hij heeft maar 2 gele kaarten gekregen in de copa

Hoop dat er niks aan de hand is met Ronaldo. Hij moet nog vlammen voor Real en Portugal!

Ronaldo is geschorst voor de bekerfinale, hij kan zich beter richten op de halve finales van de champions league, ancelotti moet hem laten rusten , er komen de belangrijkste wedstrijden die invloed kunnen hebben op de prijzen

Ronaldo is helemaal niet geschorst. Hij mag gewoon meedoen i de finale

Hoop dat Ronaldo mee kan doen in de Copa del Rey finale. We hebben hem nodig om de Copa te pakken.

9 april 2014 om 23:11

Pinto staat op doel hoor, met scherpschutters als Bale en Benz moet dat al voldoende zijn, zeker aangezien bij jullie iker op doel staat ipv lopez

10 april 2014 om 02:09

Pinto word onderschat vind ik. Hij speelt gewoon prima hoor. Plus je zag tegen Dortmund dat we hem missen.

10 april 2014 om 10:56

Zijn reddingen zijn oké ja, maar bij elke terugspeelbal doe ik het in mijn broek..
Met valdes erbij sta je met 11 veldspelers, met Pinto met 10 en een clown die de bal vraagt en er dan naast trapt.

Het meespelen van Ronaldo is zo onduidelijk. Is hij nou wel of niet geschorst voor de bekerfinale?

9 april 2014 om 23:21

Ronaldo kan gewoon spelen er staat ook op alle spaanse sites dat hij klaar gestoomd word voor barca copa finale. Want almeria thuis is makkelijk tedoen met isco bale en benzema

10 april 2014 om 13:59

Ben je zeker amico dat hij kan meedoen. Ik las ook op de Spaanse sites dat hij het ging halen. Maar je hoort teveel info...

10 april 2014 om 13:58

Ronaldo is niet geschorst. Als hij fit is kan hij meedoee ... liever niet natuurlijk

10 april 2014 om 18:32

Hamstring blessure opgelopen man. Die speelt 100% niet tegen jullie. Een flink gemis voor Real...

Waarom denk iedereen dat ronaldo geschorst is?! Het is helemaal niet zoo!

Al blijkt er straks (hopelijk) niets aan de hand te zijn. Dan nog zou ik hem aan de kant houden. Real moet ook zonder Ronaldo kunnen winnen van Almeria. Er komen belangrijkere wedstrijden aan voor Real die toch ook echt de prioriteit hebben. Natuurlijk is er theoretisch gezien ook nog een kans voor het kampioen schap. Maar jah.

Hoe dan ook hopelijk is er niets aan de hand

Dit is erg jammer.. Een groot gemis voor Real en Ronaldo zelf zal hier ook echt helemaal kapot van zijn. Zelfs de spelers die fysiek perfect zijn kunnen dus een hamstring scheur krijgen, wat een ellendige spier.
Denk evengoed dat Real Barca wel moet aankunnen. Barca speelt niet goed en als je er genoeg druk op zet kunnen ze helemaal niets meer.

Dit ga je toch niet menen. Verdomme zeg. Ik las op Google dat hij speciaal voor deze wedstrijd schoenen heeft laten ontwikkelen. Ik hoop dat dit een grap is en toch meevalt en misschien de El Clasico haalt. Verdomme man!!!

Een classico moet met Ronaldo en Messi zijn. Jammerlijke zaak dit...

10 april 2014 om 14:01

Ik snap wat je bedoelt. Ronaldo en Messi zijn buitenaards, maar beide clubs moeten gewoon hun beste spelers opstellen ook Bale Iniesta Xavi Modric etc etc. Ik heb echt genoten van die laatste El Clasico.

10 april 2014 om 15:27

Absoluut dat ze nog andere wereldspelers hebben. Maar zonder Ronaldo dat is gwn zo jammer. Ik ben Madridista en ik vind de classico zonder Messi ook helemaal niet hetzelfde. Jammer jammer...

Jammer voor ronaldo nu ben ik toch bang dat Barca voor de 3e keer aan de haal gaat met de winst in een clasico dit jaar. Zeker ook omdat ze een revanche willen na de verlies partij tegen atletico.

Verdomme man!! En dan net nu is Jese ook geblesseerd.
Hoe los je dit op.

Ancelotti zal weer komen met een stomme opstelling laat dit ons niet de beker kosten aub.

10 april 2014 om 14:05

Dit zal waarschijnlijk wel de opstelling worden. Heel zuur voor Real dat Ronaldo niet meedoet, maar denk dat ze Barca in deze vorm wel kunnen pakken.

Casillas
Carvajal
Sergio Ramos
Pepe
Marcelo
Illarramendi
Modric
Xabi Alonso
Bale
Benzema
Di Maria
10 april 2014 om 14:05

Met Isco op links of Bale en dan Di maria op rechts, opties zat.
Beter stomen ze Ronaldo klaar voor de eerste halve finale in de cl, alleen dan is hij echt nodig. Competitiewedstrijden zijn makkelijk en de copa is een bonus imo.

10 april 2014 om 14:30

Di maria is een middenvelder voorin maakt hij teveel fouten. Isco zijn techniek is stabieler. Met Jese had je de perfecte vervanger ik besef gewoon hoeveel minuten jese Ou maken als hij niet geblesseerd was hij zou sowieso naar het Wk gaan.

even voor de duidelijkheid mijn voetbalmaten. CR7 is toch geschorst voor de bekerfinale en zou zelfs zonder blessure niet mee horen te spelen? graag antwoord a.u.b. bij voorbaat dank. (p.s ik krijg een 10tje als hij geschorst is). hij stond op scherp na de 2de kwartfinale tegen espanyol en kreeg geel in de 2de halve finale tegen atletico. dat is 2 keer geel en dar hoort normaal gesproken een schorsing te zijn.

10 april 2014 om 14:08

Ik denk dat je dat 10tje misloopt Ik heb gisteren even op Google gekeken naar " Ronaldo Copa Barcelona suspension " Geen enkel resultaat alleen dat Ronaldo schoenen had laten maken voor die wedstrijd dus ga ik ervan uit dat hij niet geschorst was.

10 april 2014 om 14:08

ronaldo is niet geschorst dus je kunt die 10tje op je buik schrijven.

On: ik word helemaal gek Ronaldo mist ook de eerste heenwedstrijd in de champions leaugue

10 april 2014 om 14:12

Ik had ook begrepen dat hij geschorst was.... Gele kaart in de halve finale tegen Atletico(?) en hij stond op scherp. Weet toch wel bijna 100% zeker dat ik dat niet gedroomd heb :P

10 april 2014 om 14:20

ja maar als je in de tekst leest staat er dat hij de clasico mist wegens een blesseure dus als hij niet gebleseerd was zou hij gewoon spelen

10 april 2014 om 14:32

Alleen pepe stond op scherp en die speelde de 2e halve finale niet mee.

Ancelotti zal wel dezelfde fout gaan maken door met een mdidenveld van Alonso - Illarra en Modric te spelen. Dan nog liever Casemiro dan Illarra en Di Maria op de vleugel.. wat ongelofelijk zonde dat Jese geblesseerd is, wat zou hij nu van pas komen.

Dit is een bittere pil voor Real, maar de afgelopen clasico (4-3 voor Barca) was hij ook niet goed. Ik denk dat rust goed is voor hem, hij speelt elk seizoen zoveel wedstrijden en daar betaal je op den duur de prijs voor.

Dit lijkt mij de beste opstelling, al weet ik niet of Marcelo er dan weer bij is?

casillas
carvajal
ramos
pepe
marcelo
alonso
modric
isco
di maria
benzema
bale
10 april 2014 om 14:33

Marcelo gaat zondag minuten maken misschien 20 min.

Ik denk toch met het oog op de halve finale champions league dat madrid geen enkel risico moet nemen met Cristiano. Zal wel jammer zijn dat hij die Copa finale niet meedoet, je ziet het liefst beide teams op hun sterkste natuurlijk.

10 april 2014 om 14:36

Tenzij je Chelsea heet dan zie je de tegenstander het liefst zo zwak mogelijk.

Het middenveld zal wel gewoon blijven staan hoor. Ik vermoed dat Isco gewoon de plaats inneemt van Ronaldo en af en toe een positie wissel doet met Di Maria. Di Maria heeft genoeg loopvermogen om van centraal naar links uit te wijken en dan kan Isco telkens naar het midden doorschuiven. Komt helemaal goed!

Iker
Carvajal
Ramos
Pepe
Marcelo/Coen
Alonso
Modric
Di Maria
Bale
Benz
Isco

als ronaldo slim is gaat hij ook na die 15 dagen geen risico nemen. Ook ik als Zlatan fan hoop dat z'n grote speler als hem op t WK aanwezig is. D'r missen al teveel spelers het WK

Dit is heel erg over al is er te lezen over de blessure van Ronaldo de beste speler ter wereld is gewoon 2 weken niet inzetbaar voor Real Madrid dit komt hard aan voor iedereen we hebben Ronaldo nodig. Animo Ronaldo

10 april 2014 om 14:57

Beste speler na messi

10 april 2014 om 15:08

Ronaldo is een jongen die graag weer het veld in wil en inderdaad moet hij dat niet te snel doen ik zie hem 3 a 4 wedstrijden missen en hij zal sterker terug komen. @bale91 Messi mag willen dat hij beter is dan Ronaldo niemand is beter dan Ronaldo je zegt dat Messi de beste van de wereld is maar alleen omdat Ronaldo van een andere planeet is

10 april 2014 om 15:13

Oh ja, wie heeft de gouden bal gewonnen vorig jaar? En kom nou niet aan met dat Messi geblesseerd was.

10 april 2014 om 15:15

Onzin. Messi is een geboren voetballer en Ronaldo een trainbeest. Desalniettemin vind ik ze allebei de beste.

10 april 2014 om 17:03

bosniaboys

geloof je die onzin zelf nog, anders was park of dirk kuyt wel zo goed als ronaldo geworden als het ging om training,s beest zijn... ronaldo heeft veel talent anders was hij nooit zo goed geworden als hij nou is.

10 april 2014 om 18:21

Jullie moeten allemaal niet zo zeuren en gewoon kalm doen.
Jullie vergeten allemaal(!) dat Messi nog twee jaar jonger is dan Ronaldo en al veel meer records heeft verbroken dan Cristiano.
En daar is alles mee gezegd jongens. Je kan steekjes onder water geven van Messi heeft nog niet gescoord tegen die tegenstander of kan het alleen bij Barça, maar iedereen weet dat deze 'uitvluchten' niets af doen aan het feit dat Messi de allerbeste is. En anders moeten jullie al zijn records maar eens boven halen en er dan even bij stilstaan dat hij nu nog altijd maar 26(!) jaar is.
En versta me niet verkeerd, ik vind Cristiano absoluut een topvoetballer, en een zeer verdienstelijke tweede beste voetballer mits ze allebei op topniveau zijn.

2 weken niet inzetbaar. Nog te doen. 2 weken rust. Laten we hopen dat hij de CL haalt. We hebben hem nodig! En natuurlijk heeft Portugal hem ook nodig op het WK

10 april 2014 om 14:57

Het is te hopen voor Ronaldo dat hij na zijn blessute niet hervalt, want Bij Messi kwam het ook steeds terug.
Messi kwam elke keer te vroeg terug en had het telkens terug zitten, ik zie Ronaldo ook te vroeg terug spelen, omdat hij net zoals Messi altijd wilt spelen.

Jammer voor hem en voor de voetballiefhebbers, ongeacht voor welke club je bent! Ik ben bang dat zijn kachel een beetje is opgebrand. Vermoeidheid en zulke blessures zijn inherent. Ronaldo moet het vooral van zijn snelheid en sprints hebben. Daarom is deze blessure zo gevaarlijk. Eenmaal een hamstring blessure gehad, dan volgen er altijd meer.

Real zonder Ronaldo, Barca zonder Piqué, beide zonder een sterkhouder, spijtig!

10 april 2014 om 16:35

Pique is niet zo belangrijk voor barca als ronaldo is voor real madrid. Zeg dan liever victor valdes ookal zou hij toch niet keepen in de finale.

10 april 2014 om 18:03

Haha ook echt vergelijkbaar Pique en Ronaldo...

Hmm een mooi voorbeeld over hoe het niet moet is met Messi. De drive om alles te willen spelen ook al is het niet goed die is te groot. Ik hoop dat men verstandig is in Madrid en hem goed laten herstellen. Zelfde geld voor Diego Costa, hamstrings zijn moeilijke en stugge spieren die veel rust vergen. Het risico is denk ik met oog op het WK te groot. Maar goed, het zijn allemaal prof's en hun begeleiding ook. Maar laat ik hopen dat hij snel weer fit is. Ondanks dat ik geen fan van hem ben zie ik hem wel als een uniek sieraad in het voetbal.

Aan een kan zuur maar het had ook veel erger kunnen zijn..

Ik hoop niet dat hij te vroeg wordt gebracht, want het zou toch echt zonde zijn als die shit zich zou blijven herhalen zoals dat bij Messi het geval was. Ronaldo wil natuurlijk ook alles spelen. Maar ik denk dat hij wel voorzichtig zal zijn aangezien het WK ook voor de deur staat.

Jammer maar voor de CL is hij dan (hopelijk) wel weer fit.

Ronaldo speelt net zoals Messi teveel wedstrijden. Gister zag je aan Messi al dat hij voorzichtiger is en geen zit had in een fysiek spelletje omdat hij het WK niet wil missen. Bij Ronaldo lijkt het zelfde te gebeuren want hij speelt gewoon te veel wedstrijden. Als hij slim is doet die het rustiger aan anders geen WK voor hem!

Dit is zuur voor Real en Barca zal maar al te blij zijn met afwezigheid van Ronaldo.het einde van het seizoen nadert en dat valt op aan de spelers.veel belangrijke spelers krijgen last van blessures(turan,costa,ronaldo,hazard) en het is nog niet gedaan en er staat nog een loodzwaar WK voor de deur.

RM moet terug naar 4-4-2. ja een 2 spitsen systeem met morata en benz.

meer stootkacht voorin

10 april 2014 om 16:27

Precies..jij snapt! :D Geen enkel probleem dat Ronaldo er niet bij is plus..barca heeft Pinto op doel
Moet gewoon goed komen.

10 april 2014 om 16:32

ronaldo kunnen we toch we missen, het is met alle respect maar de copa!

11 april 2014 om 09:34

@delaney hoe gaat het? had je nog een bericht gestuurd op je profiel over Casemiro

11 april 2014 om 17:20

Heb je beantwoord schat was beetje late reply:$
we gaan gewoon winnen van Barca let maar op..met of zonder Ronaldo.

Is wel even goed voor hem hoor. Lekker voor de WK rust houden en dan op 100% komen. Deze man speelt iedere wedstrijd en het is tijd om eens rust te pakken. Dan nu met een blessure maar dat maakt niks uit. Tevens is de Classico zonder Ronaldo geen ramp voor Real omdat zij gewoon genoeg sterren hebben. Ik ben wel benieuwd hoe Bale gaat spelen want hij moet eigenlijk 'de man' worden. Natuurlijk hebben ze met Di Maria en Benzema 2 spelers die altijd goed spelen op de Classico's!

10 april 2014 om 16:58

En ook is het maar de Copa, een troostprijs. Dat scheelt...

Jammer van de eigen wijzen Ronaldo want hij sukkelde heel lang hiermee, dan zou je denken laat je gelijk onderzoeken in plaats van te spelen en te forceren.

Jammer dat Jése geblesseerd is, hij kon hem goed opvangen.

Copa del Rey kunnen we dus vergeten..

10 april 2014 om 17:09

Dat gaat wel ver, ik bedoel Atletico deed het ook zonder 2 sterren Arda en Costa, en die hebben het ook gered. Ik hecht sowieso geen waarde aan de Copa.

10 april 2014 om 18:11

Hoop dat Di Maria en Benzema in vorm zijn. Als die 2 goed spelen weet ik zeker dat we kunnen winnen.

10 april 2014 om 20:54

De Copa is een troostprijsje. Als Real Madrid supporter lijkt het me toch dat je meer waarde hecht aan de Liga en de Champions League.

Jammer van Ronaldo maar 2 weken moet Real Madrid toch vol kunnen houden. Zou gewoon lekker zo spelen:

(met de blessures van Ronaldo, Coentrao en aangezien Lopez altijd keept)

Diego Lopez
Carvajal
Ramos
Pepe
Coentrao
Alonso
Modric
Di Maria
Bale
Benzema
Isco
10 april 2014 om 23:40

Het is tegen Barca.. daarom wou ik die prijs graag. Maar het boeit nu niet zonder Ronaldo.

11 april 2014 om 00:00

Dat snap ik maar was Ronaldo al niet geschorst?

12 april 2014 om 06:45

Nee tuurlijk niet

11 april 2014 om 09:39

Madrid moet gwn naar zijn good old 4-4-2 gaan het RM systeem al jaren. 2 spitsen systeem.
Morata & Benzema
op mid ken je 2 vleugels zetten in de vorm van Bale, Di Maria.

meer stootkracht voorin heb je dan..

11 april 2014 om 17:05

@Crimsonviper

Ach eigenlijk spelen ze al in een soort 4-4-2. Ronaldo trekt cinstant naar binnen en Di Maria gaat er vaak aan de linkerkant overheen.

11 april 2014 om 23:26

is geen 4-4-2 met spitsen..

ik snap wat je bedoelt maar toch anders,,

10 april 2014 om 17:02

Copa is een prijs van niets hoor. Real hecht alleen waarde aan de Titel en de C.L beker.

Ik dacht aan een maand, ik wist sowieso dat het fout zat met Ronaldo, dan vallen de 2 weken wel mee... Hij liep ook zo moeilijk...

Ook als Barca fan vind ik dat jullie als Real fan wel wat meer vertrouwen mogen tonen voor je club. Zonder Ronaldo speelt Real echt niet slecht, misschien wel overtuigender met hem, maar zeker niet slecht en ook scoren jullie zat zonder hem. Van de 9 wedstrijden zonder hem hebben jullie 1 verloren 1 gelijk en 7 gewonnen als ik me niet vergis, dat zijn toch cijfers aangezien er ook veel goals vielen. Zo lang jullie met een formatie van 4-4-2 gaan spelen zie ik Barca gewoon even erg onder uit gaan en natuurlijk is de kans er ook dat we van jullie winnen wat ik wel op hoop, maar Pinto is nou eenmaal zwakke keeper en achterin zijn we ook niet sterk dus kans is zeker nog altijd rond de 50/50, vooral in Classico's die twee teams gaan er op los. Vorige jaar hebben we nog van jullie verloren zonder Ronaldo.

Hopelijk pakt Barca de beker op een mooie manier en geen penalties waardoor weer daar teveel over gepraat zal worden in plaats van de wedstrijd zelf zoals de afgelopen Classico.

11 april 2014 om 10:03

dat zeg ik al seizoenen lang dat RM beter speelt zonder CR7 en vooral als team!.

Vamos! Real Madrid

11 april 2014 om 10:06

kijk van zulke supporters hou ik van!. realiteits zin bij eigen en niet alleen trash talk tegen rivaal.

tuurlijk haat en nijd en elkaar wat op fuccken is ook geen probleem. maar dat moet geen gewoonte worden!

ben het ook met je eens RM moet gwn terug naar zijn good old 4-4-2
2 spitsen systeem met Morata en Benzema

Oke. Gefeliciteerd Barcelona. Met Di Maria en Benzema heb je 2 spelers voorin lopen die het niveau niet aan kunnen en Bale kan het uiteraard niet in zijn 1tje. Wat klote dit.

11 april 2014 om 10:10

hoop echt dat Ancelotti 4-4-2 speelt met 2 spitsen. op mid ken je 2 vleugels zetten op vlanken.

meer stootkracht voorin!

11 april 2014 om 17:24

haha niet zo sneu joh, hun missen hun nr1 keep.

problem solved.

komt waarschijnlook door de bijwetkingen van anebole steriode die hij genomen heeft.

nee effe zonder dolle , nu zie dat het zelfs voor ronaldo te veel wordt die 2-3 wedstrijden per week

10 april 2014 om 21:42

vind iedereen nu na die nederlaag van barca, ateletico de beste. atletico werkt hard en heeft super spitsen maar ze staan zo hoog omdat de echte top punten laat liggen bij de laagvlieger. en in de cl tegen milan waren veel persoonlijke fouten en als kaka die 1-2 er in schiet is t over en tegen barca doen ze het goed, scherp beginnen en vast houden maar om ze nu meteen samen met barca de beste uit la liga te noemen... hmm.... dat nog niet.... hooguit samen met barca en real madrid

Als Ronaldo het trainingsbeest, zo intens bezig is met de sport dan is hij meer dan vijf keer per week op het hoogste niveau aan het sporten. Hij zal denk ik trainen zoals hij speelt. Dat houd in 5 x vlammen op het hoogste niveau? Dat is met deze serie wedstrijden toch voor niemand op te brengen. Dit zijn signalen vanuit het lichaam en ik hoop echt dat hij hersteld. Zonder hem is Madrid zeker minstens zo gevaarlijk met een Benzema en Bale in goede vorm stekend. Het zal voor de rest een ietwat grotere stap extra zijn. Maar ik ben benieuwd, Als ik kijk op Barcatv en de filmpjes en foto's van de trainingen dan zie ik wel een Barca wat gretig is. Het gezellige straalt er iets minder vanf. Dus ja, de kans op vuurwerk is groot. En Wie deze beker ook wint? men neemt hem gelukkig wel serieus. Getuige de viering van Madrid eerder in de afgelopen jaren onder Mourinho.

Het zal niet zo heel veel uitmaken of Ronaldo wel of niet speelt. Ik vermoed dat madrid gaat winnen, Barcelona heeft een gigantische klap te verwerken gehad.
Ze zijn overklast en alles wijst er gewoon op dat niet alleen tijdperk ten einde is, maar ook dat het er voorlopig niet in gaat zitten om aan te sluiten bij de top.
Madrid staat er wat dat betreft mentaal beter voor.

Hoop dat Ronaldo gewoon meedoet, is toch een speler waar je voor naar de wedstrijden kijkt.

11 april 2014 om 15:03

Mooi voor real, jammer voor mij als barca fan want ronaldo scheelt nog al veel. Maar ik heb liever dat barca tegen de beste elftal speelt

11 april 2014 om 15:04

@monkehboy,

Ik verwacht dat Real geen waarde hecht aan deze wedstrijd, ondanks het feit dat het wraak kan nemen op Barcelona.
Men vindt de competitie en de CL belangrijker. Daarom denk ik ook dat Ronaldo niet zal spelen.
Barcelona zal na de uitschakeling tegen Atlético op en top gemotiveerd zijn om in ieder geval deze prijs veilig te stellen.

11 april 2014 om 17:08

Lol, doe eens niet zo negatief. Eens een keer geen halve finale CL en het tijdperk is ten einde? Niet aan kunnen sluiten bij de top? Je bent echt de eerste barca fan die vind dat Barca niet kan aansluiten bij de top. Barcelona is gewoon onderdeel van de top, dat zal voorlopig zo blijven.

Lees: Hij speelt.

Als Real Madrid verstandig is, laten ze hem klaarstomen voor de halve finale in de CL tegen Bayern. Met alle respect voor de finale tegen Barcelona, maar ik vind dat Real Madrid alles op alles moet zetten voor de CL. Iedereen in Madrid verlangt naar de 10e, meer dan naar een kampioenschap of een beker. De spelers die nu in het veld staan, zijn goed genoeg om ook zonder Ronaldo ook te winnen. Je zult maar net zien dat het anders verkeerd afloopt.

11 april 2014 om 15:25

Als ze hem opstellen tegen Barca en hij krijgt weer last en hij verergerd zijn blessure dan zijn ze hem voor de rest van het seizoen kwijt en dat is toch niet wat ze willen.ze kunnen dit beter verstandig aanpakken en niet overhaasten.

Als ik cr was nam ik ff rust en nam ik geen riscico het wk te moeten missen.

11 april 2014 om 15:19

Daar heeft zijn club geen boodschap aan natuurlijk.
Die willen nog meedoen voor het kampioensschap en beker..

Real betaalt zijn miljoenen salaris, Portugal niet.

Real kan nog prijzen pakken.

Dat betekent dus dat hij de eerste wedstrijd tegen Bayern er gewoon bij is. Mooi, want dat was eerst ook een twijfelgeval.

Hehe ik heb zo een gevoel dat Ronaldo de medische staf zelf aan het pushen is om hem nog op tijd klaar te krijgen. Ronaldo kennende. Geen haar op zijn lichaam die de match zou willen missen.

'Ronaldo moet streep zetten door bekerfinale', hoop dat dit met potlood is gedaan, zodat dit kan worden uitgegumd. Jeetje zeg, eerst de halve wereld gek maken dat hij niet kan spelen, en nu opeens toch wel...

hem laten spelen zou erg dom zijn. want een hamstring blessure is een hamstring blessure, net als bij messi en robben blijven ze daarna kwakkelen als ze te snel beginnen. hij zal woensdag misschien mee doen. het vergroot echter wel de kans op terugkerende probleempjes voor de champions league en misschien zelfs het wk.

pff komt deze update weer.
Barca is gewend eraan om tegen Ronaldo te spelen het zou vind ik beter zijn op dit moment..gewoon Morata op te stellen Carlo lijkt wel te doen alsof Real het niet kan redden tegen Barca zonder hem, vind het nergens op slaan.
Ronaldo moet gewoon niet spelen, desnoods bijv alleen de laatste 15min laten invallen (zodat ie tijdens de finale iig in t veld staat).
Ik zie echt geen (aanvals/scorings) problemen als we hem die match moeten
missen.
daarnaast is de CL belangrijker, en zou het zuur zijn als hij door de copa del rey finale te spelen weer of meer klachten krijgt.
Benz Morata kunnen het gewoon flikken en dan heb ik het nog nieteens over andere spelers van real die prima een goaltje kunnen maken.

ps: idd wat jij zegt heineke, hamstring blessure is hamstringblessure, ook al is het niet serieus zoals wordt beweerd zoiets kan er gewoon per direct weer inschieten met alle gevolgen van dien.
Nee ik blijf er bij carlo moet slim wezen en de beste man rust gunnen.

De competitie en CL zijn belangrijker voor Real dan de beker. Het lijkt me dus het risico niet waard hem op te stellen tijdens de bekerwedstrijd. Behalve als hij echt fit verklaard wordt natuurlijk.

Wat jammer.
Ronaldo Bale en Isco zijn de beste van real.
Maar ronaldo is mijn voorbeeld.
En ik ben er al goed op weg

Het is oo mijn voor beeld en ook ik ben goed op weg.

Calcilias
Ramos
Pepe
Coentrao
Marcelo
Di Maria
Alonso
Modric
Isco
Bale
Benzema

Met of zonder Ronaldo, Real Madrid maakt gehakt van Barca.
Hala Madrid

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren