Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Casillas ergert zich: ‘Kom dan met me praten, Xavi’

Laatste update:

Iker Casillas vindt het jammer dat Xavi gebruik heeft gemaakt van de gelegenheid om over de zaak Busquets-Pepe te praten. In de laatste ontmoeting tussen Real Madrid en Barcelona (3-4) ging Sergio Busquets met zijn schoen op het gezicht van Pepe staan, maar na afloop ontkende hij dat glashard. Zijn teamgenoten bij Barcelona doen hetzelfde en dat irriteert Casillas, zegt de doelman.

/

Casillas zei dat de beelden voor zich spreken en dat hij Busquets op zijn gedrag zou aanspreken, wanneer hij zijn landgenoot weer zou zien. Xavi reageerde daarop door te zeggen dat Busquets onjuist behandeld werd door zijn collega’s bij Spanje en dat de beelden hem verdedigden. Casillas snapt niet goed waarom Xavi opkomt voor Busquets, terwijl uit de beelden blijkt dat de middenvelder fout zat.

“Als Xavi een probleem met mij heeft, moet hij met me komen praten”, sprak Casillas dinsdagavond na Borussia Dortmund-Real Madrid. “Hij moet dan niet gratis publiciteit geven aan televisieprogramma’s. Maar goed, we hoeven het er verder niet meer over te hebben. Laten we het maar terzijde schuiven verder, het is allemaal oersaai en vermoeiend.”

Xavi moet zich niet meer uitspreken over de kwestie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha goedzo Iker!!

Eindelijk na jaren tonen wie de baas is!!!

9 april 2014 om 11:55

Het siert een grote speler als xavi niet om iets te verdedigen waarvoor er duidelijke bewijzen zijn. Busquets keek duidelijk paar keer naar de grond voordat hij op de hoofd van pepe ging staan. Serieus barcelona is een mooie grote club, Maar dit soort acties zorgt alleen voor meer afkeer jegens hen.

9 april 2014 om 12:00

Je verwoord het echt goed. Toen ik dat bericht las waarin Xavi het goed probeerde te praten kon ik mn ogen niet geloven. Het is echt hypocriet want toen Pepe op de hand van Messi stond wilde Xavi dat hij een heel dikke schorsing zou krijgen. Nu is het niets.

9 april 2014 om 12:01

Iker heeft inderdaad gelijk. Beelden spreken voor zich. Xavi hoeft hem niet te verdedigen, houd dan gewoon je mond.

9 april 2014 om 12:01

Ik heb de beelden meer keer bekeken. EN ik ben neutraal, want het boeit me echt niet.

Maar op mij komt het over dat het onbewust gebeurt

9 april 2014 om 12:11

Op mij ook. Bovendien ging hij ook helemaal niet op zijn hoofd staan maar schampte hij er langs. Dat is heel wat anders.

9 april 2014 om 12:11

Ik had niet verwacht dat er ook maar 1 neutrale supporter zou zijn die het als onbewust zou beoordelen. Maar goed, iedereen heeft natuurlijk z'n eigen kijk op dingen!

9 april 2014 om 12:26

Ik vind dat Xavi gewoon niet moet reageren.

Maar waarom was het niet hypocriet toen ploeggenoten van Pepe hem verdedigden toen hij (ook kijkend naar beneden) op de hand van Messi ging staan?
Van (video) beelden is inderdaad te zien dat Bousquets naar beneden kijkt, maar hij schampte het hoofd van Pepe, hij stond er niet op zoals de Fotos willen doen geloven. (toch niet goed te praten)

Ik vind ook dat met videobeelden een voetballer achteraf gewoon geschorst moet kunnen worden.

9 april 2014 om 12:28

Echt, stuur Xavi naar de oogarts, daarna direct door naar specsavers..
Schofterige aanslag was het..

9 april 2014 om 13:16

Nr1ro

Als je de beelden meerdere malen hebt bekeken dan zie je dat busquets 2x naar beneden kijkt voor hij het doet, als schrapt hij r langs, t zijn noppen en als je r langs schrapt dan is dat heel scherp..het is gewoon niet begrijpelijk als je het nog probeert te verdedigen.. je ziet dat hij daarvoor duidelijk heeft gezien dat pepe daar ligt en ondertussen beweegt pepe ook niet..

9 april 2014 om 13:33

Als je de beelden meerdere malen hebt bekeken dan zie je dat busquets uit balans wordt getrokken door diego lopez op het moment dat hij over pepe heen moet stappen. Natuurlijk kijkt hij omlaag, of hij pepe wilt raken of niet, maar hij stapt eroverheen en Lopez trekt aan zn linkerarm..

9 april 2014 om 11:55

Baas? Iker heeft mourinho verraden door met de media te praten. Hij is een huichelaar en een sstoker. alle madridista verweten messi van neppe perfecte schoonzoon syndroom.
Iker is dat factor 99999

Xavi nog steeds CEO over Iker. Ik zou zeggen Iker hou het bankje lekker warm.

9 april 2014 om 11:57

Mourinho is doo iedereen veraden geweest, ligt eerder aan Jose dan aan de speler

9 april 2014 om 12:27

Casillas houdt van Real en kon niet langer aanzien hoe die sneue Mourinho het imago van Real beschadigde. Casillas is een held en elke Madridista die anders beweert zou zichzelf geeneens een Madridista mogen noemen. Casillas is oprecht in alles wat hij doet, geen schijnheilige gast zoals Messi of een arrogante blaaskaak zoals Xavi.

9 april 2014 om 16:11

Oprecht? Pot verwijt de ketel. Wie begon over Busquets? Xavi of casillias?

Casilias had naar Xavi moeten in plaats in de media relletjes zoeken.
Als messi hypocriet en scheinheilig is wat noem je casillias,ramos , pepe ronaldo etc.? Jullie Madridista zijn zo arrogant dat jullie iedereen voor alles en nog wat uit mag maken maar niets kan incasseren.

9 april 2014 om 16:19

Gevaarlijke uitspraak Tristan, tevens een verwijt.
Ik ben het hier dan ook absoluut niet mee eens, maar heb mijn mening meermalen geuit op voetbalzone.
Casillas is/was even schijnheilig als Xavi, het zijn niet voor niets maatjes.

9 april 2014 om 12:24

De bankzitter is de baas? Lijkt me niet..
Die baas van jou heeft geluk dat Valdes zich geblesseerd heeft of hij zat ook op het WK gewoon op de bank, te kijken hoe Xavi speelde.

9 april 2014 om 12:35

Jij volgt het Spaanse nationale elftal? Blijkbaar niet. Iker is altijd eerste keeper gebleven, zelfs boven een Valdes in topvorm. Eens en altijd. Zegt dat iets over Casillas of over Valdes?

9 april 2014 om 12:37

Lol, Iker zou ook gewoon 1e keeper zin geweest als Valdes topfit was geweest. Hij was het al op de Confed Cup en zou het nu ook geweest zijn.

9 april 2014 om 12:47

Valdes? Je bedoelt die fool die altijd als een dolle stier een halve marathon liep vanuit zijn goal naar waar dan ook op het veld een opstootje was om vervolgens als een hersenloze te gaan zitten duwen en trekken? Casillas zal voor altijd een voetballegende zijn over de hele wereld, Valdes alleen in Barcelona bij gebrek aan een betere keeper. Valdes is helemaal niets vergeleken met Iker.

9 april 2014 om 15:11

Ik heb zwaar veel respevt voor Casilias omdat hij een van de weinigen is uit de Mourinho tijdperk die zijn waardigheid nog beschermde en zich niet als een idioot gedroeg. Maar hier lokt hij het zelf de problemen uit. Als hij een probleem heeft met wat er gebeurd is dan bespreek je dat met elkaar en niet via de media. Een grote aanvoerder als Casilias zou dat moeten begrijpen.

9 april 2014 om 14:58

Haha een genie!

Xavi heeft altijd de grootste mond in de media, dat weten we allemaal wel inmiddels. Zelden zo een arrogante blaaskaak gezien.

OT: goed van Iker, dit moet je samen uitpraten voordat er nog meer onrust ontstaat en dit eventueel ten koste kan gaan van de prestaties van Spanje.

9 april 2014 om 11:56

Als busquets volgens Casillas echt op het hoofd was gaan staan zou pepe kennende de catacombes in zijn gerold van de 'pijn'. In plaats daarvan keek hij even op wie het was die over zijn hoofd aaide. En ja Xavi is een grotere boegbeeld voor het Spaanse elftal dan Casillas, dus je kan stellen dat hij de Baas is.

9 april 2014 om 12:00

Virrie

Xavi heeft niks te zeggen in Spanje, San Iker is de capitain plus de rechterhand van Bosque

9 april 2014 om 12:03

Nou in dat opzicht denk ik wel dat xavi meer invloed heeft gehad tijdens wedstrijden dan Iker hoor. Aangezien Spanje meestal aan de bal, alles zivh meestal op het middenveld afspeelt en Xavi samen met Busquets taktisch beter is dan welke speler ook. Dusja

9 april 2014 om 12:05

Een Catalaan kan nooit een grotere boegbeeld worden dan een Spanjaard in het Spaanse elftal. Dat snap je nu ondertussen toch wel?

9 april 2014 om 12:09

xavi heeft meer krediet dan iker hoor.. kijk maar wat die allemaal zei op het ek 2012.. als valdes nirt gebleseerd raakte zou iker geen 1e keeper zijn hoor.

9 april 2014 om 12:12

Waaruit blijkt dat Xavi meer krediet heeft dan Casillas? Misschien bij zijn Catalaanse ploeggenoten, maar volgens mij zijn zij beide erkende grootheden op hun manier!!!

9 april 2014 om 12:12

Zonder die 'catalaantjes' zou spanje geen enkel prijs hebben gepakt. Dus zing even een toontje lager.

9 april 2014 om 12:14

Als je Valdes boven Iker plaatst heb je er totaal geen verstand van. De enige nog grotere clown is Pinto.

9 april 2014 om 12:20

Is lezen zo moeilijk? Waar plaats ik Valdes boven Casillas?

9 april 2014 om 12:21

Zonder Casillas zou Nederland wereldkampioen zijn en niet Spanje, om maar een voorbeeld te noemen. Zonder Fernando Torres geen Europees kampioen in 2008 en in 2012 zijn merendeel van de doelpunten ook gemaakt door niet-catalanen. En ik denk met spelers als David Silva, Mata, Cazorla, Isco, Javi Martinez, Negredo, Soldado Spanje ook prijzen kan pakken!!! Waarom dan een toontje lager zinger als je zoveel kwaliteiten hebt? Dan zing je toch graag hoog?

9 april 2014 om 12:23

@virrie

Ik had het tegen Davidsilva21

9 april 2014 om 12:41

De beste speler van Spanje is nog altijd GEEN catalaan, iniesta.

9 april 2014 om 12:50

@matzu2

Je vergeet nog Iniesta. Is ook geen Catalaan. Ook zonder de Catalanen zou Spanje het beste team ter wereld zijn geweest. Xavi is overschat en hoewel Puyol een beest was maakt alleen hij echt niet het verschil tussen wel en geen prijzen. Busquets kun je zo vervangen door Javi Martinez.

9 april 2014 om 13:33

@tristan @matzu2
Lezen blijftg moeilijk he.. Ik heb het over de afgelopen toernooien..
Kan je nu wel doodleuk namen gooien over de spaanse spelers die het nu goed doen maar daar ging het niet over.
Xavi is overschat zegt ie dan. Zo ken ik er ook wel een paar. Busquets kan je door niemand vervangen, en dat weet jij dondersgoed. Taktisch, verdedigend en voetballend superieur.

9 april 2014 om 13:36

Als je goed leest, heb ik t juist over de afgelopen toernooien!!! Zie je toch?!

9 april 2014 om 13:45

Zet Busquets in een ander elftal, met andere spelers en je ziet zijn beperking. Als team is FC Barcelona werelds goed. Maar Pique zei zelf, op het moment dat we worden weggetrokken uit het systeem, dan wordt het individueel lastiger en daar heeft hij helemaal gelijk in. Pirlo, dat is pas magnifiek. Yaya Touré en Vidal, dat zijn pas beesten!!! Laat die spelers van Barcelona maar eens een keer uit hun veilige omgeving gaan en dan voetballen. Dan wil ik t weleens zien, dat wil niet zeggen dat ik niet overtuigd ben van hun kwaliteiten. Messi zal altijd een uitzondering blijven en Iniesta ook. Kijk naar Fabregas, bij Arsenal een van de beste middenvelders, nu gevangen in het zgn tiki taka systeem. Nogmaals, Busquets is in het vertrouwde systeem op zn positie van topniveau, zou die dat bij bijv Juventus ook kunnen? Ik heb mijn twijfels

9 april 2014 om 13:58

Xavi is de balletje-breed koning, oftewel, overschat. De media heeft hem veel groter gemaakt dan hij werkelijk is. Een goede middenvelder? Ja. Een legendarische middenvelder? Nee totaal niet. Iniesta is de speler die het middenveld van zowel Barca als Spanje zo speciaal maakt, en in mindere mate Busquets. Xavi vind ik duidelijk de minste van de 3.

9 april 2014 om 16:13

tristan

inderdaad xavi is echt niet zo supergoed en dat mensen hem op hetzelfde niveau zette als zidane was ook echt bullshit.

Xavi is de motorolie voor barca maar dat kan thiago javi martinez etc. ook. Iniesta is de motor van barca en de speciale speler.

9 april 2014 om 17:49

@tristan als je denkt dat je busquets kan vervangen door martinez, dan kan beter de hele dag flappy bird spelen want van voetbal heb je 0,0 verstand%

9 april 2014 om 11:58

Sommigen zeggen het direct en komen uit voor hun mening, anderen gaan stiekem achter de rug van hun trainer praten met de media, en laten hun eigen team in de steek. Maar goed, Casillas draagt er zelf de gevolgen van.

9 april 2014 om 12:18

@levski

Ja.. dus? Je kan zoveel direct zeggen als je het wil, als het louter onzin is, is het misschien beter om je mond te houden. Xavi is heel direct wanneer die ondersteboven is gespeeld en dan gaat claimen dat "het voetbal vandaag verloren heeft", maar het blijft onzin.

9 april 2014 om 12:00

Op basis van zijn prestaties en voetballende kwaliteiten heeft Xavi al het recht om zulke uitspraken te doen wat jullie al gauw als arrogantie bestempelen. Eerder feiten

9 april 2014 om 12:02

Prestaties kwaliteiten? Hahahha Xavi komt pas 4/5 jaar kijken terwijl Casillas al jaren wereldtop is

9 april 2014 om 12:07

Meen jij nu werkelijk dat Xavi pas een paar jaar komt kijken??

9 april 2014 om 12:08

Precies hij is jaren wereldtop daarom zit hij zich te verbijten op de bank. Een zwakkere keeper bij Spanje zpu afgelopen toernooien weinig hebbn uitgemaakt. Valdes wordt door jullie tot op het bot afgekraakt maar dankzij zijn zogenaamde matige kwaliteiten was Barcelona wel een aantal jaar superieur. Wat heb je hierop te zeggen?

9 april 2014 om 12:13

4/5 jaar kijken??

9 april 2014 om 12:01

Xavi verdedigt de club. Klaar.

9 april 2014 om 12:27

Heeft niks met club verdedigen te maken, het ging om het individuele gedrag van Busquets. Klaar.
Wat voor aanvoerder ben je als je geen gegronde kritiek kan/wil uiten op je medespelers?

9 april 2014 om 16:14

Laten we maar niet over pepe en ramos hebben. hoevaak praat madrid de schandalige overtredingen van ramos en pepe goed?

9 april 2014 om 18:03

Dit artikel gaat over Busquets Casillas en Xavi. Niet over de overtredigen van Pepe en Ramos. Ik snap daarom ook niet waarom je dit erbij haalt.

9 april 2014 om 12:24

Xavi verdedigt zijn teamgenoot en Iker doet hetzelfde. Nou niet doen alsof de Iker de grotere man hierin is, ik heb hem namelijk nooit Pepe en Ramos zien veroordelen na al die aanslagen. Dit is een die tot besef komt dat hij een basisplaats moet forceren.

9 april 2014 om 12:37

Iker deed dat nooit in de media inderdaad, omdat hij Xavi gewoon belde en vervolgens het akkefietje gewoon uitpraatte. Dat deden ze voor het EK nog, en succesvol. De spanningen die Mourinho had veroorzaakt waren (bijna) compleet verdwenen.

Xavi heeft deze keer de weg via de media gezocht helaas, en San Iker herrinert hem er nu aan dat hij gewoon moet bellen, zoals het hoort.

9 april 2014 om 13:06

How convenient dat hij dat nooit via de media heeft gedaan en nu het Busquets betreft, opeens keihard veroordelen omdat Xavi iets zegt.. Xavi had toen ook genoeg dingen gezegd, Iker hield echter alles binnenkamers omdat het imago van Real betrof, maar nu gaat om Barca en kan hij wel de grote man spelen.

Waarom zegt Iker niets over uitspraken van Ramos en Ronaldo na de wedstrijd die alleen maar olie op het vuur gooien en Barca van omkoping betichten? Juist, San Iker is gewoon hypocriet.

9 april 2014 om 15:04

@guni_gugu

Lees je wel wat je zegt? Toen Mourinho voor problemen zorgde tussen de Spaanse spelers van Real en Barca nam Casillas contact met Xavi op om het uit te praten. Nu doet Busquets iets geks en belt Xavi niet maar gaat hij Busquets verdedigen via de media. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

9 april 2014 om 12:31

Ik vind het niet erg dat er gerommel is bij Spanje hoor met het wk in zicht

OT: Casillas moet echt niks zeggen. Wat zijn medespelers de afgelopen jaren hebben gedaan is veel erger dan dit ene geval. Daarnaast vind ik het ook irritant dat spelers snel naar de grond gaan maar altijd naar barca wijzen slaat nergens op. Pepe, Ronaldo, di maria enz. doen het ook zo vaak. Ligt in de cultuur van Spanje denk ik.

9 april 2014 om 12:41

Lijkt wel of iedereen vergeet dat pepe een kopstoot aan fabregas gaf?
Tja als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren

Triest dat zo'n Xavi niet gewoon eerlijk kan zijn. Ik snap wel dat het je teamgenoot is en je je niet per se negatief over hem uit wil laten, maar zeg dan gewoon niets.

9 april 2014 om 12:18

Hij is toch eerlijk. Pepe werd geschampt. Als iemand echt op zijn hoofd was gestaan dan was de reactie van Pepe heel anders geweest. Nu keek hij enkel op wie hem raakte.

Cassilias mag wel praten via de media en xavi niet? Beetje scheef toch?

9 april 2014 om 11:56

Casillas spreekt zelden in het openbaar, hij belde Xavi vorig jaar persoonlijk op.. Maar nee Xavi wilt het altijd via de media die Barca lui zijn media geil

9 april 2014 om 13:26

Hahahaha "casillas spreekt zelden in het openbaar" Dat laat hij die fijne vriendin wel voor hem doen! Hypocriet geklets! Op het veld kan Real zich al jaren niet meer superieur voelen aan Barcelona en daarom maar net doen alsof ze de superieure mensen zijn, lachwekkend. Ga gewoon die "la Decima" eens een keer winnen in plaats van er steeds maar over te kwekken.

Altijd net voor een eindtoernooi hebben ze ruzie, Barca en Real

9 april 2014 om 12:07

En bij de laatste 3 eindtoernooien heeft het goed uitgepakt al dat geruzie tussen Barca en Real.

Laat maar lekker rommelen onder de Spanjaarden daar!

9 april 2014 om 12:09

Casillas zegt dat de beelden tegen Busquets spreken, Xavi dat de beelden voor Busquets spreken. Om een of andere reden leidt Iker daaruit af dat Xavi een probleem met hem heeft. Beetje vreemd wel

Verder ben ik het er volledig mee eens dat profs dat best onder elkaar uitpraten en niet via de media.

Wat een kleine kinderen zeg. De voetbalbond moet hierin gewoon de verantwoordelijkheid nemen en Busquets eventueel schorsen, als tenminste bewezen kan worden dat hij dit bewust heeft gedaan. Een beetje cliché, maar ik vraag me af wanneer dit invloed gaat hebben op de prestaties van Spanje.

9 april 2014 om 12:11

in spanje kan niet geschotst worden door televisie beelden

9 april 2014 om 12:29

Daar begint het al. Het is toch een prima middel om de zaken te herzien. Je kunt zoiets in die situatie nooit waarnemen als scheids!

Oftewel Casillas mag nog even snel wat zeggen en dan moet het klaar zijn haha.

Pepe is wel de laatste die moet gaan zeuren over overtredingen, op iemand zijn gezicht staan is gewoon een schorsing van 10 wedstrijden maar ik heb Pepe dingen zien doen wat ook niks met voetbal te maken heeft.

Ach uiteindelijk trekt die groep spanjaarden weer naar elkaar voor het grote doel deze zomer. Is al jaren zo geweest, ze kunnen elkaar niet zien of luchten maar als puntje bij paaltje komt trekken de rivalen samen voor het gezamenlijke doel en maken ze zich ondergeschikt aan het belang van het team.
Niet zoals bij ons waar de ego's elkaar na 2 goede jaren elkaar niet meer kon hebben en.iedereen vond dat hij de beste is

Wie geeft Iker het recht om Busquets "een tik te geven"? Heeft hij die halve zolen in zijn eigen selectie al tikken gegeven? Die blijven namelijk op hetzelfde voet doorgaan, gisteren Ramos weer met een Ramosje ( een elleboog voor de niet ingewijden).

Volgens mij probeert Iker te graag een aanvoerder en leider te spelen, nu hij gemerkt heeft zijn basisplaats nog steeds niet terug te hebben.

9 april 2014 om 12:40

Ja hij heeft Xavi wel eens gebeld om te praten over incidenten in de Clasico.

9 april 2014 om 12:46

Xavi en Iker zijn volgens mij goede vrienden van elkaar, iets wat Mourinho in de tijd helemaal niks vond. Beide hebben de vijandigheid tussen de Spaanse spelers proberen te sussen voor de start van afgelopen EK en het resultaat daarvan is bekend.

9 april 2014 om 13:07

Heeft hij dat uitdrukkelijk via de media veroordeeld zoals hij Busquets nu wel veroordeelt? Nee.

Nog steeds hierover? De media heeft hier behoorlijk wat artikelen en zendtijd mee kunnen vullen met dit non-issue.

Mijn mening dan over deze situatie van alweer aantal weken geleden:
Het is toch logisch dat spelers de kant kiezen van degene die bij hun in het team zit. Zeker als de beelden geen uitsluitsel (kunnen) geven of het met opzet was of niet, men kan een eigen interpretatie geven al naar gelang vanuit welke hoek er is gefilmd of welk deel van de beelden wordt bekeken.

Mij lijkt het trouwens niet dat er opzet in het spel is, maar ik kan begrijpen als men dat wel denkt, zeker gezien Busquets z'n reputatie.

Ik vind verder dat ze er nu wel over mogen ophouden zowel de media als de spelers.

Leuk dat hij dit nu zegt enzo, maar doet Casillas nu niet precies hetzelfde? Hij had ook gewoon de telefoon kunnen pakken en niks kunnen zeggen in de media.. Zielige reactie

9 april 2014 om 12:44

Het is inderdaad een gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Beetje zieltjes winnen voor het eigen publiek. Ik denk zelf niet dat er opzet in het spel was echter denk ik anderzijds ook dat Busquets er alles aan heeft gedaan om Pepe te missen. Helaas konden Pepe en Fabregas zich weer eens niet normaal gedragen waardoor al deze onzin is begonnen. Zo mannelijk als voetbal hoort te zijn zo soft zijn deze topsporters.

Laat die Spanjaarden onderling maar lekker ruzie maken. 13 juni pakken we ze!

9 april 2014 om 13:05

Ik hoop het!

Iker heeft gewoon gelijk, als Xavi wat te vertellen heeft, moet hij dat recht in zijn ogen zeggen. Niet als een klein baby huilen bij de pers. Ik heb veel respect voor Xavi en Iniesta, de enige Barcelona spelers...maar dit vind ik wel kinderachtig. Daarnaast weet iedereen dat Busquets dat met opzet heeft gedaan, altijd van die nare acties...

9 april 2014 om 15:10

Dan ken je barca niet maar dat kunne we ook wel zien aan die logo op je profiel, want als jij zegt dat xavi en iniesta de enige echte barca spelers zijn dan kijk jij niet Naar barca

9 april 2014 om 17:30

Ik ken elke barca speler hoor, ik geef eerlijk toe vind ze niet allemaal leuk, maar xavi en iniesta zijn gewoon helden...

9 april 2014 om 18:45

xavi en iniesta zijn idd helden maar het is gewoon respectloos dat je messi niet opnoemt want hij de DE Grootste held van barca ik ga toch ook niet zeggen dat ronaldo geen held is omdat ik hem ook niet altijd leuk vind. Zonder messi is dit barca ook heel anders en vergeet Valdes ook niet, want soms maakt hij zijn blunders maar het blijft een barca-speler!!!!!

Onbewuste actie, real moet is kapen met dat gejank en gewoon voetballen. Gisteren tegen Dortmund 80 minuten geappelleerd en gezeken... Zonde van zo'n mooi groep voetballers

Xavi heeft altijd van die hinderlijke uitspraken. Denkt ook echt dat hij altijd gelijk heeft. Hij moet niet achter media schijnheilig doen en kan gewoon met Casillas erover praten. En dan is dit te captain van Barca. Triest voor woorden.

Casillas sprak Zich er zelf ook over uit dus tja...

Xavi is sowieso een hypocriet met een erg selectieve zienswijze. Altijd na die onnavolgbare argumentatie van hem om zijn gelijk proberen te bewijzen, terwijl hij er af en toe mijlenver naast zit. Een echte man kan ook zijn ongelijk toegeven.

Ach, Casillas moet dit niet zeggen. Jullie zijn vrienden? Praat dit uit achter de schermen, want nu publiceer je ook weer lekker verder. Niet meer te doen die onnodige zever, onvoorstelbaar dat volwassen profs zich zo laten vangen. Maar goed, ik hoop dat dit uit z'n context is getrokken.

Goedzo Casillas, eindelijk bijt je eens van je af en kom je op voor je spelers als een echte capitano! Dit is beter voor de hegemonie binnen het elftal en goed voor de relatie alonso - iker en arbeloa - iker.

9 april 2014 om 16:46

Is de relatie tussen Iker en de 2 namen die je vernoemt dan zodanig bekoeld?

Echt een klassereactie van Iker. Een echte gentleman zowel op als naast het veld. Ik hoop voor Spanje dat er geen interne strubbelingen ontstaan. Zou jammer zijn voor het aankomende WK.

Ik dacht dat Xavi en Casillas goede vrienden waren...?

9 april 2014 om 19:49

Inderdaad, dit artikel is dan ook volledig uit de context gerukt ...

9 april 2014 om 23:21

Goede vrienden kunnen het toch ook wel eens niet met elkaar eens zijn? Jammer dat dit dan via de media moet.

spanjaarden toch ahaha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren