Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Geen telefoontje, geen e-mail… helemaal niets gehoord van Feyenoord’

Laatste update:

De verwachting is dat Elvis Manu na de zomer weer aansluit bij de selectie van Feyenoord. De vleugelspeler doet het prima bij SC Cambuur, al heeft de door Feyenoord verhuurde aanvaller nog geen teken van leven gekregen uit Rotterdam. In gesprek met Huis aan Huis zegt Manu dat hij nog niets heeft gehoord van de clubleiding van Feyenoord.

/

“Geen telefoontje, geen e-mail… helemaal niets. Ik laat het maar op me af komen”, laat Manu optekenen. Manu is overigens niet van plan om zomaar terug te keren naar Rotterdam. Hij wil van nieuwe trainer Fred Rutten horen wat de plannen zijn. “Eerst maar eens kijken wat er in de transferperiode gebeurt bij Feyenoord en dan zien we in de voorbereiding wel verder”, aldus Manu.

De twintigjarige vleugelspeler is sinds januari actief in Leeuwarden. Daar doet hij het prima met vijf goals in dertien wedstrijden. De geboren Rotterdammer vond na de winterstop het net tegen sc Heerenveen, PSV, Heracles Almelo, FC Groningen en RKC Waalwijk. In het shirt van Feyenoord kwam hij nog niet verder dan vijf optredens in de Eredivisie en één doelpunt.

Elvis Manu is goed genoeg voor Feyenoord 1

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch raar dat die nog geen reactie heeft gekregen van Feyenoord, hij doet het zeker niet slecht bij Cambuur. Zou wel netjes zijn van Feyenoord als ze laten weten aan Manu waar die aan toe is volgend seizoen.

7 april 2014 om 15:19

Denk dat ze dat zelf ook nog niet weten. Ligt er natuurlijk aan wat er in de transfer periode gebeurd

7 april 2014 om 16:28

Maar ook dát kunnen ze dan toch duidelijk maken? Ik vind het vreemd dat een club (om het even welke club) geen regelmatig contact onderhoud met de verhuurde spelers (en ook de hurende club).. Daarnaast kan Manu ook de stoute schoenen eens aantrekken en v Geel zelf eens een belletje geven, of vragen of z'n zaakwaarnemer erachteraan kan gaan voor hem..

7 april 2014 om 16:34

Op linksbuiten heeft hij Boetius voor zich en op rechts (nu nog) Schaken en wellicht straks Van La Parra. Dus als hij terug komt wordt het sowieso een strijd voor een basisplaats.

7 april 2014 om 17:47

Als ik manu en van la parra tot mijn beschikking had, zou ik sowieso van la parra laten banken

7 april 2014 om 17:59

Dit stuk was een aantal weken geleden geplaatst in de vi. Naar mijn weten heeft van Geel daarna contact met hem opgenomen, omdat Rutten aangaf hem te zien zitten.

7 april 2014 om 22:35

Vind Manu inderdaad constanter presteren dan van la Parra, alleen vraag ik me of Manu op rechtsbuiten wel tot zen recht komt. Maar je zou ook nog Boetius daar kunnen zetten en Manu op links natuurlijk.

7 april 2014 om 15:36

Indd vind het echt raar van feynoord zelf. Manu behoort nog steeds bij feynoord en ze mogen best duidelijker zijn voor deze jongen.

Manu de straatvoetballer van dordrecht, jongen die met kapotte schoenen altijd voetbalde op het plein ze vader had een klein winkeltje op de voorstraat waar ze net tot amper rond mee kwamen,
En kijk waar die nu staat .

Ben blij dat 1 van de jongens uit de buurt toch wat is geworden, hopelijk speelt die volgend jaar voor feynoord !

7 april 2014 om 19:08

Lijkt wel een sprookje te worden voor deze gozer!

On:ik vind m zeker goed genoeg voor de selectie, dus geen kansloze speler halen zoals verhoek, goosens....
Ik hou van zn dreiging en heeft toch redelijk wat start snelheid.

Feyenoord moet beter met zn huurspelers omgaan, je hoort vaker een signaal dat er weinig of geen aandacht is voor de spelers.
Hoeveel moeite kost t om eens te bllen of een wedstrijdje te bezoeken?

7 april 2014 om 16:36

op 26 maart stond nog hier op VZ dat hij al eerder te horen heeft gekregen dat hij in de zomer word verwacht voor de voorbereiding. Dus ik snap het niet helemaal, waarschijnlijk is dit of een oud bericht of een flinke miscomunicatie..

****
Feyenoord verwacht Anass Achahbar in de zomer gewoon terug in Rotterdam. De aanvaller wordt dit seizoen verhuurd aan Arminia Bielefeld, dat tevens een optie tot koop zou hebben. Achahbar meldt zich op 25 juni echter gewoon weer bij Feyenoord, als de selectie onder de nieuwe trainer Fred Rutten begint aan de voorbereiding op het seizoen.
/
Ook Matthew Steenvoorden en Lucas Woudenberg, die dit voetbaljaar bij FC Dordrecht en Excelsior spelen, beginnen bij Feyenoord aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Elvis Manu (verhuurd aan SC Cambuur) kreeg al eerder te horen dat hij in de zomer weer terug wordt verwacht. "al deze spelers hebben een doorlopend contract", zegt directeur Martin van Geel in Voetbal International.
"ze krijgen de kans zich te bewijzen aan de nieuwe trainer. Die zal zijn eigen oordeel willen vellen", denkt de sportbestuurder. Feyenoord begint het seizoen zonder de internationals die naar het WK gaan: zij krijgen na het toernooi in Brazilië nog drie weken vakantie.
****

Ik denk ook niet dat deze Manu zich in de basis van Feyenoord zal gaan spelen. Ik ben niet zo gecharmeerd van Schaken en Verhoek, maar veel beter dan die twee is hij echt niet. Boetius is een maatje te groot voor hem. Ik zou hem nog een jaartje verhuren en kijken welke stappen hij nog maakt. Wel slecht dat Feyenoord niets van zich laat horen, je zou toch verwachten dat ze contact houden met de spelers die ze verhuren, zoveel zijn dat er nou ook weer niet...

7 april 2014 om 15:28

Vriend? En is beter? Of vind jij ze beter? Beargumenteer...

Ik vind ze momenteel redelijk vergelijkbaar. Daarnaast speelt Manu nu veel op de counter, omdat Cambuur veel moet verdedigen. En dan kan hij zijn snelheid gebruiken. Als de ruimte kleiner is, zoals bij Feyenoord, denk ik niet dat hij onderscheidend is.

7 april 2014 om 15:33

Ik vind Manu veel explosiever dan Schaken en Verhoek. Bij Manu weet je nooit wat hij gaat doen. Het enige jammere is dat hij Lukoki als partner heeft. Die jongen is door het ijs gezakt en komt gewoon tekort voor dit niveau. Met een andere partner was Manu nog meer opgevallen. Ik denk dus dat Feyenoord hem heel goed kan gebruiken.

Buiten dit hele verhaal om is het trouwens raar dat een club niets laat horen aan een speler. Zo ga je niet met je boys om.

7 april 2014 om 15:39

Goals Manu; 5 uit 13
Goals Schaken; 4 uit 26
Goals Verhoek; 0 uit 5

Oftewel hij scoort al meer dan beiden, en dat terwijl hij bij een ploeg speelt die veel minder op de helft van de tegenstander speelt als Feyenoord. Daarnaast laat Manu zijn hele team beter spelen, iets wat ik schaken niet zie doen bij en Verhoek al helemaal niet. Dan hebben we nog de leeftijd; Schaken is volgens mij 32 geworden vorige week en Manu is 20. Is dat genoeg of moet je meer feiten hebben?

7 april 2014 om 15:52

1 statistiek aanwijzen en daar dan je theorie op bouwen. Daar komen gevaarlijke idioten mee aan de politieke top.
Als tegenargument zou ik bijv. aan kunnen dragen dat Schaken 2x zoveel voorzetten en keypasses afgeeft. Een ander argument kan zijn dat Schaken iov Koeman aan de zijlijn geplakt blijft om de ruimtes voor Pelle en Immers niet te verkleinen tov Manu die wellicht meer bewegingsvrijheid krijgt van zijn trainer?

7 april 2014 om 15:57

Lukoki en Manu zijn gelijkwaardig op zo een beetje alle fronten.
Slaat echt nergens op wat je zegt.

7 april 2014 om 16:23

@nachtherrie

Bij Feyenoord speelt hij tegen dubbele dekking bij Cambuur niet

7 april 2014 om 17:04

@martin1981 2x keer zoveel voorzetten is ook niet zo moeilijk als je ook zowat twee keer zo vaak in een aanvallende positie komt. Feyenoord speelt veel vaker op de helft van de tegenstander, dan is het toch logisch dat je aanvallers meer schoten of voorzetten krijgen? Daarnaast worden aanvallers afgerekend op goals. Dus wat is er raar aan mijn argumenten? Als je de rest van mijn post had gelezen zag je dat ik nog een paar extra argumenten gaf. Manu laat zijn hele team beter spelen en hij is veel jonger; wat inhoud dat hij zeker nog kan groeien.

@luzacovic Dubbele dekking? Schaken of Verhoek? Hou toch op. Ze zetten eerder 2 man op Pelle maar niet op Ruben Schaken. Kom op zeg.

7 april 2014 om 21:27

@nachtherrie; het balbezitverschil tussen feyenoord en cambuur bedraagt 3%. Wanneer Feyenoord de bal heeft is dat in 31%vd tijd in de aanval. Bij cambuur is dat 28%. Kortom, 2x zoveel?

7 april 2014 om 15:32

Ik vond Boëtius vanwege zijn potentie altijd beter dan Schaken (over Verhoek ga ik het niet hebben), maar nu ik er eens over nadenk.. Boëtius heeft veel last van blessures, (lange) dipjes en is niet constant. Fysiek is ie ook te zwak. Schaken mag dan oud zijn en iemand die de top niet gaat halen, maar voor Feyenoord is ie heel waardevol. De ene na de andere assist, weet wanneer ie weg moet, als Janmaat weer eens opkomt. Pikt zijn goaltjes ook mee. Boëtius mist bijna net zoveel kansen als Immers, behoudt het overzicht vaak niet of legt de bal slecht af, zodat het je doet denken aan een Lukoki... Manu is fysiek ook veel sterker, toont meer inzet en hij durft meer.

7 april 2014 om 18:08

Schaken is constant, maar niet op Feyenoord waardig niveau (meer). Van Boetius komt de laatste weken meer dreiging af dan van Schaken. Daarnaast is het duo Janmaat Schaken niet meer wat het vorig jaar was, daarvoor hebben teveel linkerflanken door hoe ze Schaken kunnen uitschakelen, namelijk de weg naar de voozet weghalen en hem de drukte van het midden in te laten lopen.

Heel erg raar dat Feyenoord op deze manier met hun verhuurde spelers omgaat mocht dit waar zijn.. Helemaal vanwege het feit dat Feyenoord zo geroemd wordt om hun jeugdopleiding vind ik dit redelijk onprofessioneel. Als je ziet hoe clubs als Chelsea met hun veruurde spelers omgaat, met intensief contact en het intensief volgen van de spelers, denk ik dat dit voor Feyenoord zeker ook het beste zou zijn.

7 april 2014 om 15:23

Goeie opstelling, toch verwacht ik dat de Vrij blijft en Clasie zie ik ook niet 100% vertrekken. Wel zou ik Boetius en Manu omwisselen van plek denk ik. Boetius stond vroeger altijd op rechts. Uiteindelijk zullen ze in de wedstrijd vaak wisselen van positie.

7 april 2014 om 15:28

@classongrass

Is er niet een grotere kans dat Jamaat vertrekt i.p.v. de Vrij? Volgens mij maakt Janmaat een stuk meer indruk dan de Vrij.

7 april 2014 om 16:18

Ja, ik denk ook dat er een grotere kans is dat Janmaat weg gaat als dat De Vrij weggaat.

Maar als je de afgelopen weken de wedstrijden van Feyenoord kijkt is De Vrij (veel) beter als Janmaat.
Tegen RKC was Janmaat ronduit zwak en tegen Go Ahead was De Vrij samen met Immers de absolute uitblinker.

Ongelooflijk, iedereen verwachtte dat hij dit seizoen al de kans zou krijgen en misschien was dat inderdaad wat vroeg. Deze verhuurperiode heeft hem dan ook zeker goed gedaan. Wat ik niet snap is waarom Feyenoord niet daadkrachtiger handelt. Rutten kon ook al contact met hem zoeken, zo hou je die gasten ook tevreden. Ze moeten weten wat ze kunnen verwachten. Verwacht wel dat hij dit seizoen echt zijn kans krijgt.

7 april 2014 om 16:27

Is gewoon erg zonde geweest dat hij met 4 wedstrijden schorsing begon. In de voorbereiding deed hij het uitstekend. Toch gek als je bedenkt dat de eerste 3 wedstrijden verloren gingen dat hij daarna nooit meer een echte kans heeft gehad. Als ik Feyenoord was zou ik sowieso Hupperts ook aantrekkend. Snel, goede voorzet en redelijke afmaker.

7 april 2014 om 17:40

Klopt. daarom ook... Hij had gewoon de kans moeten krijgen. En tuurlijk is het achteraf makkelijk praten om te stellen dat Armenteros dan niet hoefde te komen. Maar naar mijn mening had dit wel gezien kunnen worden.

Overigens vind ik Hupperts zeker wel goed, maar die wil naar Ajax toch? Zal me niets verbazen als ze het weer gaan proberen.

zou een extra jaartje cambuur niet beter voor hem zijn om door te groeien?

Ik denk namelijk dat mocht Feyenoord Ziyech en Hupperts halen dat het voor hem erg moeilijk word met nog een boetius voor hem en een soms in goed vormende Schaken.

Ik denk dat ze hem beter nog een jaar kunnen verhuren!

7 april 2014 om 15:27

@camiel

Ziyech moet je niet op de buitenpositie neerzetten, dan verpest je die jongen zijn echte kwaliteiten mee. Ziyech is een rasechte spelmaker, die moet gewoon op het middenveld. Maar goed, hopelijk komt 'ie dan ook gewoon naar Ajax.

7 april 2014 om 15:34

dan nog heb je veel spelers die ook op die positie kunnen bij Feyenoord!

7 april 2014 om 15:40

@camiel

Valt denk ik wel enigszins mee. Schaken wil volgens mij nog één keer een buitenlands avontuur aangaan deze zomer, en Verhoek vind ik minder dan Manu. Mocht je Hupperts halen (hebben ze daar het geld voor?) dan heb je één echte concurrent voor Manu. Maar volgens mij kan je prima met Manu en Boëtius op de flanken gaan spelen.

8 april 2014 om 11:02

@ Inkeajacied

Hupperts hoeft niet heel veel te kosten lijkt me. Mocht Roda tot overmaat van ramp degraderen zullen ze Hupperts wel moeten laten gaan lijkt mij. Meer dan een miljoen euro zal hij niet kosten en met eventuele verkopen zal dat voor Feyenoord best te behappen zijn. Het enige wat Hupperts naar mijn mening mist is een constante lijn. De ene week is hij erg beslissend (onlangs tegen AZ bijvoorbeeld), maar de andere week geeft hij eigenlijk niet thuis. Denk dat hij in het spel van Feyenoord beter zou passen dan in het spel van Ajax (dat ook belangstelling zou hebben).

8 april 2014 om 11:05

@realmcf

Ohja ik hoef hem ook zeker niet bij Ajax, leuke speler hoor, maar volgens mij iets te weinig techniek voor het spelletje van Ajax. Dan komt hij in het huidige systeem van Feyenoord denk ik inderdaad beter tot zijn recht.

7 april 2014 om 17:50

camiel

Waar moet feijenoord het geld vandaan halen voor Ziyech?? dat gaat gewoon niet gebeuren! Ik denk dat hij helaas bij twente zal gaan spelen die doyen groep gaat dat wel regelen.

8 april 2014 om 09:53

volg jij dan echt niet wie Feyenoord gaat verkopen?

De Vrij Clasie en Janmaat Miss Pelle miss Immers miss en ga zo maar even door!.

Ze gaan wss gewoon goed verkopen als jij het nieuws volgt had je dat geweten

8 april 2014 om 12:34

Beste camiel,

Pele is het enige wat verkocht kan worden de rest wat jij opnoemt is dusdanige middelmaat en onze competitie is met het optreden europees dit jaar zo door het ijs gezakt dat er geen club meer komt voor die C garnituur die jij hier opnoemt. En als jij de competitie goed had gevold had jij deze conclusie ook gewoon kunnen trekken zonder af te gaan op wandelgangen geruchten

Waarom zouden ze wat laten horen juist zonder bemoeienis van Feyenoord kan hij zich helemaal focussen bij Cambuur.

Zelfs de gangbare media negeren hem. Als je dit in een interview met "huis aan huis" kwijt moet..

Ongelooflijk hoe ze met zo'n jeugdspeler omgaan... Hij mag van mij terugkomen en het laten zien, hij is toch wel beter dan Schaken en Armenteros...

Manu is niet echt een topper, voor Feyenoord een bruikbare breedtespeler, meer niet. Maar om nou helemaal geen contact met hem te hebben is wel slecht.

8 april 2014 om 11:04

@ Abe84

Manu is na Boëtius gewoon de beste 'winger' die Feyenoord tot haar beschikking heeft. Heeft genoeg potentie en past uitstekend in het Feyenoordspel. Ben met je eens dat hij niet direct de beste speler zal worden, maar slechter dan Schaken en/of Verhoek zal hij het op de vleugel niet doen lijkt mij.

8 april 2014 om 12:11

Daarom ook "bruikbaar". Denk dat Feyenoord voor de basis naar beter moet streven.

Die jongen moet niet zo zeuren vind ik. Je bent door Feyenoord verhuurd tot het einde van het seizoen en je hebt een doorlopend contract. Oftewel, je komt volgend jaar gewoon terug. De jongens die er nu zitten, hebben toch ook geen zekerheid over volgend jaar? Volgend jaar gewoon aansluiten in de voorbereiding en het dan laten zien.

7 april 2014 om 16:17

Zeuren ? Hij geeft gewoon dat Feyenoord nog niks heeft laten horen en dat hij graag wil weten wat Feyenoord met hem van plan is. Vind hem echt goed spelen bij Cambuur denk dat hij volgend jaar wel zijn kansen gaat krijgen.

7 april 2014 om 17:01

Wouw, ik vind het echt knap hoe types zoals jij overal 'gezeur' in zien. Die jongen zegt niets raars.

7 april 2014 om 17:20

Op zich is er inderdaad niets ergs aan deze uitspraak van Manu, maar dit is niet de eerste keer dat hij hierover begint. Dan vind ik het een beetje zeurderig worden.

8 april 2014 om 11:07

@ Stefandefree

Wat pas echt vreemd is, is dat niemand van Feyenoord kennelijk na al deze berichtgeving contact heeft opgenomen met deze jongen. Buiten dat hij goed presteert bij Cambuur en toekomst heeft bij Feyenoord is dit ook een gebrek aan respect richting zijn persoon. Zo'n jongen heeft aan het begin van het seizoen hoogstwaarschijnlijk gehoopt op een plek in de selectie bij Feyenoord, maar werd verhuurd om ervaring op te doen. Nu doet hij het goed bij Cambuur en heeft hij het gevoel dat hij niet bekeken wordt...

Feyenoord heeft iig al wel de vervanger van Pele in huis.
Het is 14 jarige Lion Kalentjev geworden, weg gekaapt uit de jeugd bij Fc Groningen waar hij topscoorder van c2 was met 26 doelpunten. Verwachting is dat hij na zomer aan sluit bij het eerste van Feyenoord.....

7 april 2014 om 17:45

Manu is meer je vleugel speler en Pele is meer een standvastige spits, alhoewel Feyenoord zo gek is het nog niet om Manu in het centrum te zetten of net achter de spits. Hij wurmt zich met zijn kracht wel door heen.

Op 26 maart stond nog hier op VZ het volgende:

Buiten Achabar en wat andere spelers kreeg ook Manu al te horen dat hij in de zomer word verwacht!!!

Waarschijnlijk heeft hij dit eerder gezegd of een miscomunicatie???

Elvis Manu (verhuurd aan SC Cambuur) kreeg al eerder te horen dat hij in de zomer weer terug wordt verwacht. "al deze spelers hebben een doorlopend contract", zegt directeur Martin van Geel in Voetbal International.
"ze krijgen de kans zich te bewijzen aan de nieuwe trainer. Die zal zijn eigen oordeel willen vellen", denkt de sportbestuurder. Feyenoord begint het seizoen zonder de internationals die naar het WK gaan: zij krijgen na het toernooi in Brazilië nog drie weken vakantie.

Jah inderdaad, hoe vaak zou een lukoki bericht van ajax krijgen?

Was er laatst niet een bericht dat hij sowieso terug mag komen naar Feyenoord en in de a-selectie word ingedeeld?

Leuke speler, helemaal voor een cambuur dat niet zo dominant voetbal speelt als clubs als ajax en feyenoord. Hij is redelijk snel, erg sterk, technisch goed en lijkt een prima mentaliteit te hebben. Jammer is wel dat zo'n type speler zoals ik al zei niet past bij grotere clubs.

Voor een club als Canbuur een zeer bruikbare speler, die met zijn sterke lichaam vaak zwerft over het veld en gebruik maakt van de ruimtes die ontstaan bij een lager geklasseerd elftal. Echter denk ik dat hij voor het niveau Feyenoord nog te kort komt, het is niet een buitenspeler die goed is in de kleine ruimtes en passeert zijn tegenstanders vaak op goed geluk, daarbij komt nog dat hij wel erg vaak naar binnen komt ipv de man aan de buitenkant passeren en een bruikbare voorzet afleveren. Iets wat bij een ploeg als Feyenoord, en zeker met een Pelle in de spits, een must is.

Niet helemaal waar. Fred is in Leeuwarden geweest om Elvis zijn spel te bekijken en zoiets gaat niet zomaar voorbij zonder een belletje

@ndisdenaam

Als je alle wedstrijden van Cambuur dit seizoen gezien hebt, valt het volgende op: Lukoki is snel, onvoorspelbaar, werkt vaak best hard, maar heeft nauwelijks voortzetting. Hij ziet niet wanneer hij een bal moet afspelen of speelt hem helemaal niet af en mist vervolgens. Het is een aardige, vriendelijke jongen die zelfs tekort komt voor Cambuur, laat staan voor Ajax. Op de tribune is een inmiddels een uitdrukking ontstaan: een "lukokibal". De bal komt ergens, maar niet waar hij heen moet.

Manu heeft in drie maanden tijd meer laten zien dan Lukoki. Hij is doelgerichter, effectiever, fysiek sterker, heeft meer oog voor medespelers en scoort meer. Ondanks een dipje na een sterk begin.

Als je een mening geeft, is het slim om spelers te zien spelen. En graag meerdere wedstrijden. Jouw opmerking is nergens op gebaseerd en slaat als de bekende tang op een varken.

Klinkt als een oud bericht. Ik meen dat Rutten al heeft gezegd dat die hem terug wil halen en een kans wil geven.

Met de beperkte middelen en waarschijnlijk vertrek van Martins Indi, Graziano Pelle en Joris Mathijssen lijkt mij dit een realistische en redelijke opstelling voor aankomend seizoen. Feyenoord zal zich dan moeten gaan richten op de plaatsen 2-5. Lijkt me goed mogelijk omdat de selectie dan wederom een jaar redelijk intact gebleven is en kwalitatief alleen op de spitspositie wellicht is ingeleverd.

Hahn
Janmaat
De Vrij
Kongolo
Nelom
Clasie
Vilhena
JPB
Immers
Manu
Kuyt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren