Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer staat voor unicum: ‘Wie beter is, Louis of ik? Ik natuurlijk’

Laatste update:

Ajax ligt op koers voor de vierde landstitel op rij: het moet wel heel raar lopen willen de Amsterdammers de eerste plek nog verspelen. Ook voor trainer Frank de Boer is het zijn vierde titel op rij en daarmee passeert hij trainers als Rinus Michels en Louis van Gaal, die drie opeenvolgende kampioenschappen wisten te veroveren.

/

Of De Boer al in een adem met Michels en Van Gaal genoemd mag worden? Zover is het nog niet volgens de coach. “Wie beter is, Louis of ik? Ik natuurlijk”, tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van een grappende De Boer. “Nee hoor, Louis was al verder dan ik. Hij was langer trainer en had een academische achtergrond.”

“Ik gebruik nog steeds veel van hem”, aldus De Boer, die met vier wedstrijden te spelen een voorsprong van acht punten heeft op Feyenoord. Zondag kan Ajax in Arnhem de titel pakken, maar dan moet Feyenoord een misstap begaan tegen RKC Waalwijk. Een week later speelt Ajax in eigen huis tegen ADO Den Haag.

Ik vind Frank de Boer nu al zo goed als Rinus Michels en Louis van Gaal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
5 april 2014 om 11:43

Laten we wel zijn hij zou ook gemakkelijk kampioen worden met Bayern, hij zou het sowieso niet slechter doen dan guardiola.
Zijn selectie is niet top (minder dan psv sowieso) maar hij wordt toch 3x kampioen, 4x binnenkort....bij bayern zou hij met een veeeeel betere selectie ook echt wel makkelijk kampioen worden....laten we wel zijn guardiola,martino,mourinho etc. Zijn echt Niet beter dan de boer.

5 april 2014 om 11:45

Het ligt meer aan de selectie dan aan de trainer, en dat is dus zo knap aan frank de boer hij heeft een matigere selectie dan bijv. Psv vind ik, en het lukt hem toch 4x.....MKWOLF ~ THE NEW ONE

5 april 2014 om 11:54

Gast hoe kan jij de Boer vergelijken met Mourinho en Guardiola, 4 jaar achterelkaar kampioen worden is knap. Maar als je kijkt naar het niveau van de Eredivisie mijn god hey.. Ik wil Frank wel bij een Tottenham zien daar kan hij zich bewijzen.

5 april 2014 om 12:09

Shame on you dat je durft te zeggen dat Frank het niet minder dan Guardiola zou doen. Zeker niet bekend met de werkwijze van Pep. Een team zo laten voetballen als dat hii dit jaar voor elkaar krijgt vergt een bizarre methode. Lees zn boek eens bijvoorbeeld

5 april 2014 om 12:11

@lanvin

Niemand kan zich bij Tottenham bewijzen. De selectie is verkeerd samengesteld, management denkt blijkbaar eerder aan geld/winst maken (ook al hebben ze die 100 miljoen weer uitgegeven) en ze gaan de komende paar jaar niet al te relevant zijn omdat Liverpool, City, Arsenal, Chelsea al sowieso beter zijn en ik zie Manu ook redelijk snel terugkomen.

Gegarandeerde 5-7de plaats voor Tottenham, elk jaar.

5 april 2014 om 12:42

Guardiola en Mourinho gaan ook niet bij Tottenham trainen. Zoeken een club met geld uit waar ze met toppers kunnen werken

5 april 2014 om 12:43

Ik wil Mourinho of Guardiola wel bij Tottenham zien eerlijk gezegd

5 april 2014 om 12:50

@ the new one

Waarom heeft Ajax heeft een matigere selectie dan Psv? Behalve Depay en heel misschien Narsingh zou ik niemand kunnen bedenken die bij Ajax een meerwaarde zou hebben.

5 april 2014 om 13:30

@streepan. Als je de selectie op voorhand zag, dan waren: Depay, narsingh, maher, wijnaldum, park?, bruma/rekik van toegevoegde waarde voor Ajax. Dat er spelers bij Ajax zijn opgestaan dit seizoen en er spelers tegenvallen bij Psv, dat zou ook wel deels met de trainerstaff te maken hebben.

5 april 2014 om 13:42

Ja en voetbal bestaat alleen uit aanvallen? Ben het helemaal eens met Streepan..

Ajax heeft gewoon de beste verdediging inclusief 2 doelmannen, en het middenveld is ook gewoon het beste alleen de aanval klopt niet.. Dat jij Bruma/rekik bijv. van toegevoegde waarde vind tov, Moisander, Denswil, Veltman is echt gek, Wijnaldum en Park ook? Wat moet je ermee bij Ajax.. Maher is ook niet voor niks die miljoenen niet waard. Alleen Narsingh omdat hij een echte buitenspeler en ja Depay natuurlijk maar voor de rest is helemaal niks beter! En dat is ook gewoon inzicht, zoals je kon zien dat Serrero en Klaassen(oke moet wel fit blijven) niks onder doen voor een Maher..

De selectie van Ajax word overdreven matig gevonden, de kunsten van Frank die ook nog groeiende is en fouten gewoon opnieuw maakt, worden overdreven.. de Boer doet het fantastisch je ziet het verschil met Cocu en Psv, maar het blijft een combi van spelersmateriaal en trainer..

5 april 2014 om 13:57

Ik wil die Mourinho wel eens bij Roda zien trainen, bakt ie er dan ook wat van?
Frankie is een topper, met middelmatig materiaal doet hij het geweldig!!

5 april 2014 om 14:18

Hij is iig beter dan Cocu!
Maar ff serieus ik denk dat er weinig trainers zijn die niet succesvol zullen zijn met een selectie als Bayern of Barca.

6 april 2014 om 11:58

Wat heeft Cocu hier mee te maken? Beargumenteer je onzinnige reactie eens!

5 april 2014 om 12:04

Beste trainer in Nederland op dit moment. Met het beperkte materiaal wat hij heeft 4 keer kampioen worden is gewoon super knap. Alleen in Europa blijft het lastig maar daar is de selectie gewoon niet goed genoeg voor. Ik wens hem een mooie club toe in Engeland. (ManU). Oja ik zie hem ook graag bij PSV..... Maar daar zal Eindhoven vast niet aan willen.

5 april 2014 om 13:01

Frank de Boer is een trainer van de buitencategorie. Zo een als Guariola. Hij zorgt altijd dat voetballers nuchter zijn, hard werken, en voor elkaar door het vuur gaan. Toen op het WK 2010 zag je echt de hand van Frank de Boer. Zeer goed verdedigen en compact spelen. Dat wordt nog eens bevestigd dat hij grote hij grote invloed had op de spelersgroep. Cocu en Van Marwijk die doen het met alle respect veel minder. Heeft onder andere met leiderschap te maken en vooral met coaching en begeleiden. Frank is goed in het smeden van een collectief. Als hij de KNVB beker wint en volgend jaar de groepsfase van de Champions League overleeft, dan maakt hij en zijn team weer een goede ontwikkeling door. Kortom, dit is een coach dat in het rijtje Louis van Gaal, Mourinho, Guardiola etc hoort. Daar moeten wij trots op zijn!

Weer zo'n Typische VZ titel zodat meer mensen hierop gaan klikken wat hun weer geld oplevert.

5 april 2014 om 11:37

Het is toch ook hun werk?

5 april 2014 om 11:38

En toch klik je er op..

5 april 2014 om 11:38

Ja. En dus? Dat is toch ook de bedoeling van een voetbalnieuwssite als Voetbalzone?

5 april 2014 om 11:46

Ik vind het wel meevallen.

5 april 2014 om 11:52

Mijn vriend, weet jij wel hoe journalistiek werkt?

5 april 2014 om 12:03

Journalistiek werkt niet zo. Het niveau wordt bepaald door de lezer. Journalisme draait om integriteit, eerlijkheid en de trots om mensen juist en benodigd nieuws aan te bieden.

Er is onderweg naar dit punt veel veranderd.

5 april 2014 om 12:45

@larsoboy, Als de journalistiek echt zo moet gaan werken, is iedere krant morgen nog failliet. Je snapt toch hopelijk ook wel dat een kop er voor dient je nieuwsgierig te maken. We kunnen ook overal droog het nieuws opschrijven, zeker. Maar dan wil je het ook niet lezen. Dan lees je de titel en klik je niets aan.

Journalist zijn is gewoon een beroep. En dit nieuws is toch juist? Je snapt toch ook wel dat De Boer dit niet serieus meent? Kom op zeg, je mag toch enig niveau van je lezers verwachten.

5 april 2014 om 12:47

Er zijn heel veel vormen van journalistiek. Privé en Story zijn, helaas, ook onderdeel van het journalistieke landschap. Integriteit, eerlijkheid en trots passen daar niet zo goed bij.
Een site als VZ heeft ontzettend veel concurrentie en moet lezers lokken met pakkende koppen. In dit geval heeft De Boer het zelfs echt gezegd. Zei het met een knipoog.
Journalisten willen, net als iedereen op de wereld, gewoon geld verdienen

5 april 2014 om 13:35

Als larsoboy zich echt in journalistiek had verdiept, dan wist hij ook dat er niet zoiets is als een vaste definitie voor journalistiek. Dat journalist integer is en vooral informatie moet geven is jou definitie ervan. Voor voetbalzone is het ook de bedoeling om de klant van informatie te dienen, maar wel op een manier dat er zoveel mogelijk mee wordt verdiend. Logisch ook, zou jij het anders doen?

Mooi om toch nog goed de hand van Van Gaal te zien in deze kampioensreeks.

5 april 2014 om 11:39

Echt bizar hoeveel mensen profiteren van zijn werk inderdaad. Hij heeft z'n aandeel in landstitels in drie verschillende landen, toptrainer!

5 april 2014 om 11:55

Van Gaal wordt vaak beschimpt, zeker door die bobo's op tv die zelf nooit wat gepresteerd hebben buiten de journalistiek (wat op zich natuurlijk al een hele mooie prestatie is), maar Van Gaal is inderdaad gewoon echt een top trainer. Vreemde man soms, maar we kunnen niet allemaal binnen de lijntjes kleuren en grijze muurbloempjes zijn. Ik vind Van Gaal een topper. Mooi dat De Boer hem credits geeft, maar ik had ook niet anders verwacht van hem, sportieve man.

5 april 2014 om 12:28

Jij doelt op de figuren bij VI en dergelijke neem ik aan? Daar is over de trainerskwaliteiten nog nooit een slecht woord over gezegd. Ze vinden het alleen een nare man, maar goed. Dat zijn ze zelf ook. Vooral Derksen.

Louis van Gaal en Guus Hiddink zijn nog steeds de absolute toptrainers van Nederland op dit moment met daarachter de Boer. Ook Koeman mag waardering krijgen voor de fundering die hij samen met van Geel heeft gelegd bij Feyenoord.

Waar hij zo wie zo beter in is dat hij niet zo betweterig is en niet doet of hij het heeft uitgevonden , en dat anderen er niets van snappen en geen journalisten loopt uit te kafferen , wat dat betreft is Frank de Boer een verademing en een verrijking onder de trainers,

5 april 2014 om 11:50

Zou willen dat er meer trainers waren die de nitwits in het journaille op hun plek zetten, gaat daar het niveau ook een keer omhoog.

5 april 2014 om 11:59

Ach. Als iedereen zo als De Boer zou zijn, zou het maar saai worden. De Boer is een fantastische sportieve kerel, sommigen vinden hem arrogant, maar Van Gaal is ook gewoon een mooie eigenaardige vent waarbij in ieder geval altijd wat te beleven valt. En laten we eerlijk zijn: waarom zou Van Gaal altijd netjes moeten zijn tegen journalisten? Als hij z'n spelers maar beschermd doet ie als coach het belangrijkste! Soms gaat hij te ver, soms slaat hij de spijker op z'n kop.

5 april 2014 om 13:03

Waarom zou hij niet netjes moeten zijn tegen journalisten , ik zie het gewoon als een vorm van beschaving je kunt toch gewoon een journalist beleeft te woord staan ,

5 april 2014 om 14:34

Omdat het vaak bloedhonden zijn die het bloed onder je nagels vandaan halen. En omdat je niet altijd in een goede bui kunt zijn.

Hij is beter, heb van van Gaal en Michels nooit zo'n hoge pet op gehad

5 april 2014 om 11:44

Van Gaal en Michels hebben wel veel meer bereikt en hebben goede prestaties neergezet bij verschillende teams. De Boer heeft zich alleen nog maar bij Ajax bewezen, ik sluit zeker niet uit dat De Boer zo groot wordt als Van Gaal of Michels maar op dit moment is hij nog niet zo groot.

5 april 2014 om 11:51

Dat zegt genoeg over jou taxi

5 april 2014 om 12:29

Van Michels nooit een hoge pet op gehad? Ga je mond spoelen met groene zeep!

Je kan zien dat de Boer veel van Louis heeft geleerd in zijn jaren als voetballer onder hem, een Louis in vorm was ook altijd de beste..

ON: De Boer is een goede trainer, atijd duidelijk en vooral ook eerlijk en kritisch naar zichzelf zowel bij winst als verlies.

Nu is het wachten tot Louis inderdaad komt vertellen dat hij een groot aandeel had in dit succes. Nee, maar zonder te grappen, De Boer heeft bewezen een heel aardige trainer te zijn. Hij zou er wel goed aan doen om na uiterlijk na volgend seizoen toch een nieuwe uitdaging te gaan zoeken, want wat hij met Ajax nu doet is op dit moment zo ongeveer het plafond voor een Nederlandse club, zeker als hij de dubbel pakt. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat er nog eens een Europees stuntje in zit.

5 april 2014 om 11:52

Met n btje mazzel pakt ie dit seizoen de treble ;-)

Ik denk niet dat dit t plafond is. Zeker niet met de nieuwe wind bij Ajax. Over n paar jaar moet het team voornamelijk bestaan uit spelers uit de jeugdopleiding. (Of dat eigen jeugd is, die eeuwige discussie vind ik even niet relevant) En daar ligt de uitdaging, zeker omdat FdB in de jeugd werkzaam is geweest en omdat ik denk dat hij juist deze uitdaging niet uit de weg wilt gaan.

5 april 2014 om 11:54

Is een treble niet 3 prijzen? Hij kan er maar 2 winnen volgens mij. Tenzij je de Johan Cruijff schaal meerekent natuurlijk.

5 april 2014 om 12:02

De Treble is normaal gesproken het nationale kampioenschap en bekertoernooi en een Europees toernooi, maar in principe kunnen ze wel drie prijzen totaal winnen.

En Frank de Boer kan wel met weer een nieuwe generatie jeugd gaan spelen, alleen dat heeft 'ie de afgelopen jaren al enigszins gedaan en als 'ie daar opnieuw mee begint ben je weer jaren verder voor je het elftal zover hebt dat ze ook eens de Champions League KO fase bijvoorbeeld overleven en dan zet je je ontwikkeling als trainer zelf eigenlijk stil, omdat je niks nieuws doet.

5 april 2014 om 12:09

De JC schaal idd. Die wedstrijd vind ik persoonlijk maar een veredelde oefenpot als voorbereiding op t nieuwe seizoen en daar hecht ik niet zo veel waarde aan, maar technisch gezien moet je 'm als prijs meerekenen, vandaar treble

5 april 2014 om 12:14

@curtazimo

Ik dacht er gisteren nog even aan en toch lijkt het me leuk om als coach die prijs elk seizoen te winnen. Al is het maar zodat je selectie even weer die euforie meemaakt en terugdenkt aan de titel van vorig seizoen wat ze een boost kan geven.

In de afgelopen 4 jaar wist Ajax ze maar 1 keer (vorig jaar) te winnen.

5 april 2014 om 16:43

Eens! Als speler en coach is elke prijs meegenomen, want daar doe je t voor. Ik snap dat ook wel, maar persoonlijk heb ik niets met de JC Schaal. Waarschijnlijk omdat r geen beloning aan vast zit; kampioen is CL, beker is EL.

5 april 2014 om 11:52

Ja natuurlijk van Gaal gaat hier zeker op reageren, is toch mooie televisie . vi zal hier nog wel op terug komen 😁😃

Wat mij betreft dé reden dat Ajax 4x op rij kampioen is geworden. Echt een fantastische coach. Hopelijk rot 'ie snel op uit Nederland

5 april 2014 om 12:03

Frank is idd al een geweldige coach! De rede waarom er 4 landstitels op een rij worden gewonnen! Naast al zijn kwaliteiten is zijn commentaar en houding naar buiten altijd juist! Ik vind dat hij lekker naar barca of man united moet. Zal voor nl competitie leuker zijn, beeld je eens in als Ajax volgend jaar weer kampioen zou worden :s bah!! haha.

Een trainer als frank de boer zul je niet gauw zien. Een echte winners mentaliteit. Ik hoop echt dat hij blijft. Ajax heeft geen sterke selectie maar toch krijgt hij het voor elkaar een echte team van te maken. Dus Frank ik hoop dat je blijft!

Eén voorbeeld: Jol.
Wordt in het buitenland uitgekotst komt nergens meer aan de bak.
Ik zou zeggen: Frank, niet te snel naar het buitenland want daar liggen diepe kuilen.
En nog een indruk.
Nederlandse trainers in het buitenland..........de hype lijkt voorbij.

5 april 2014 om 12:01

Hoezo hype? Hebben aardige resultaten geboekt, zowel internationaal als in clubverband. Maar het klopt wel dat er minder Nederlandse topcoaches bij landen/clubs in het buitenland zitten. Als die lui nou eens het Nederlands voetbal uit het dal zouden helpen... Voorlopig lukt ze dat nog niet. Helaas

Pas als hij ook eens een internationale prijs veroverd staat hij op gelijke hoogte met Michels en van Gaal.

Beter dan Louis misschien maar Rinus is gewoon een held

Volgend jaar moet hij zich maar eens plaatsen voor de 2 e ronde wat zegt ik voor de halve finale van de champions legeau.
Kan lukken met dit team.

Cilessen
Rhijn veltman denswill boilessen
Klaassen de jong blind
Kishna zihovic Fischer

Wel jammer van het afbraakvoetbal dat hij Ajax laat spelen. Meer respect voor Van Gaal die zijn teams nog aanvallend durft te laten spelen. De Boer laat Ajax onherkenbaar voetbal spelen. Mooi voor hun dat ze vier jaar achter elkaar kampioen worden, maar het is wel ten koste gegaan van de identiteit van Ajax.

5 april 2014 om 12:50

Ik proef in deze reactie toch een tikkeltje afgunst. De Boer speelt niet verschrikkelijk aanvallend en het is zeker niet flitsend, maar het is natuurlijk ook niet afbraakvoetbal. Veel clubs geven Ajax de bal en gaan dan met z'n alle handballen op de 16. Voor Ajax is dat ook niet altijd makkelijk om dan met geweldige combinaties er door heen te voetballen. Als ze dat namelijk kunnen zijn ze de eerste beste transferperiode al weer weg.

5 april 2014 om 14:07

Afgunst? Nee hoor, ben alleen geen liefhebber van het voetbal dat De Boer Ajax laat spelen. Zijn voorgangers lieten Ajax veel leuker voetbal spelen. Mede door pech werd Ajax toen geen kampioen, maar Ajax speelde in die tijd veel leuker voetbal dan het tikkie terug voetbal dat De Boer Ajax laat spelen.
De Boer heeft overigens wel laten zien dat veel Ajacieden erg hypocriet zijn. In de jaren dat Ajax geen kampioen werd, maar wel leuk voetbal speelde werd er door veel Ajacieden gesproken over "kampioen van de armoede" en "liever leuk voetbal zonder prijzen, dan geen leuk voetbal en wel prijzen".
Na de prijzen zijn grootste overwinning.

5 april 2014 om 14:27

Nou ik moet je toch even zeggen dat het wel gedeeltelijk waar is wat (bosche_bol) zegt ,ik ben al jaren seizoenskaart houder en Frank de Boer doet het echt geweldig , maar dat neemt niet weg dat wij nu niet bepaalt verwend worden met echt goed Ajax voetbal wat we altijd gewend waren , Want als ik het laatste volle jaar van Martin Jol bekijk hebben wij toen echt schitterende wedstrijden gespeeld hoor met meer dan 100 goals en met geloof ik 86 punten geen kampioen dat wel , ik ben absoluut geen fan van Martin Jol maar dit soort wedstrijden zien wij maar erg weinig.

5 april 2014 om 14:31

Deels mee eens, echter is het geen trekje van alleen Ajacieden. Met name in Eindhoven, maar ook in andere voetbalsteden zijn ze er als de kippen bij om met de term kampioen van de armoede te strooien. Hypocriet zijn is een supporters eigen. Desondanks heeft Ajax zeker in de CL ook leuke wedstrijden gespeeld. Over het spel in de Eredivisieben het toch eens met de meeste recente column van van Nijnatten. Als je in de Eredivisie niet wordt uitgedaagd dan kun je ook niet verwachten dat alles opeens beter gaat, want die prikkel is er niet. Niet voor niets wint Ajax wel de toppers en heeft het naar behoren gepresteerd in de CL.

5 april 2014 om 14:35

Ik denk dat als De Boer Eriksen, Suarez en Vertonghen in een elftal zet dat je ook veel leukere wedstrijden krijgt. Het materiaal is beperkter en dat vind ik ook het enige wat me stoort. Je wordt de laatste vier jaar kampioen met minder materiaal. Alleen wordt er in de zomer geen geld uitgetrokken voor echte toppers. Had je dat wel gedaan dan kon je nu gerust spreken van een monopolie.

Frank is gewoon Frank die met niemand te vergelijken is en het verschil met v.gaal is de ervaring.

5 april 2014 om 18:35

Janta,

Je hebt gelijk, zijn allebei hele aardige charmante persoonlijkheden.

Ze streven allebei naar perfectie, waar bij ze net als ieder ander wel hun eigen dingetjes hebben die de één waardeert en de ander niet.

Frank mist uiteraard nog een stuk ervaring.

Als je dan toch een verschil tussen beiden wil vermelden dan is het dat Frank wel goed door één deur kan met Louis en Johan en dat Louis wel met Frank door één deur kan, maar niet met Johan.

Trainers worden sws gehypt , alledrie geweldig natuurlijk maar de Boer komt pas net kijken , van Gaal vooral geweldig als opbouw trainer , met gearriveerde spelers kan die niet veel , bovendien altijd topmateriaal gehad , en Michels heeft ook met geweldige generaties en spelers gewerkt , als clubtrainer in het buitenland met minder materiaal was het niet veel

Frank de Boer heeft zijn zaken inderdaad goed op orde. Ik ben het er niet mee eens dat PSV een betere selectie heeft. Ajax heeft in elke linie betere spelers. Ik denk ook ongeacht De Boer blijft of niet dat Ajax de komende jaren zal domineren in de eredivisie.

Ik denk ook dat Frank de Boer een verstandige trainer is die niet de eerste de beste aanbieding meteen aangrijpt.

Frank is echt een geschenk uit de hemel gebleken voor Ajax.

4x achter elkaar kampioen, dit seizoen waarschijnlijk zelfs de triple. En dat met selecties waarvan ieder jaar de twee beste spelers worden weggekocht terwijl daar niets noemenswaardigs voor terugkomt. Ook last gehad van veel blessures van belangrijke spelers. Toch telkens met wisselingen een succesvol team gecreëerd. Petje af!

Moeilijk om dat soort dingen te vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende types in totaal verschillende tijden. Het materiaal waar de Boer mee werkt is minder, maar aan de andere kan is de competitie er niet echt op vooruit gegaan. De Boer maakt voor mij wel een vliegende start als trainer. Denk dat hij ook meer draagvlak zal houden, aangezien hij een stuk sympathieker is dan Lvg.

Frank heeft ten opzichte van van Gaal wel een enorme pré; De man kan normaal communiceren. Van Gaal is momenteel wel een betere coach, heeft wat meer tactisch vernuft en nog net even wat meer inzicht in het spelletje, maar de Boer gaat met de nodige kilometers die kant wel op. Ik stoor me alleen af en toe aan zijn wissel en selectiebeleid; Soms lijkt het dat daar andere redenen voor zijn dan sportieve...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren