Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Immers is een teamspeler die ook Oranje goed kan gebruiken’

Laatste update:

Feyenoord was zondag met liefst 5-0 te sterk voor Go Ahead Eagles. De grootste zege voor de Rotterdammers dit seizoen, al vond trainer Ronald Koeman het niet zo eenvoudig gaan als de uitslag doet vermoeden. “Het kon 1-1 worden en na de 2-0 ook 2-1. Verder ben ik tevreden”, reageerde de oefenmeester na afloop in gesprek met RTV Rijnmond.

/

Lex Immers opende de score en scoorde weer een ruime voldoende bij zijn trainer. “Hij levert veel arbeid, zet druk en jaagt af. Zo ontstond ook de eerste goal. Daarnaast zie je dat hij rust krijgt in het voetbal. Hij is op zijn leeftijd toch beter geworden”, zo klonk het lovend.

De supporters van Feyenoord scandeerden zelfs dat Immers in het Nederlands elftal moet. “Ik vind niet dat ze doorslaan", vervolgde Koeman. "Lex is een ideale speler om in je selectie te hebben. Je kiest toch altijd voor een goede mix, Lex is een teamspeler die Oranje ook goed kan gebruiken. Daarnaast heeft hij zich voetballend ontwikkeld.”

Lex Immers verdient een kans in Oranje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 maart 2014 om 15:29

Immers boven Klaasen??.. Clasie, Immers en de Vrij kan je thuis laten. Janmaat en Martins Indi begrijp ik volledig voor het Nederlands Elftal.

30 maart 2014 om 15:33

Je hebt echt al lang geen wedstrijd van Feyenoord meer gekeken he? De Vrij speelt al weken foutloos. Goede passing, heel stabiel. Martins Indi speelt veel slordiger. Ook Kongolo moet in aanmerking kunnen komen.

30 maart 2014 om 15:44

Coopers, volg jij überhaupt wel voetbal of staar je alleen maar naar je Ajaxbehang? De Vrij speelt al weken uitstekend, Clasie doet het ook goed en Immers was vandaag zeer nuttig, zoals eigenlijk al sinds de winterstop elke wedstrijd. Overigens zou ik ook even de betekenis van sarcastisch opzoeken, want die heb je klaarblijkelijk nog niet onder de knie.

30 maart 2014 om 15:56

Die van Ajax kun je ook gewoon thuis laten, komen veels te kort tegen red bull wat willen ze dan tege chili doen

30 maart 2014 om 15:59

Eerste ronde eruit met of zonder Veltman,maar het gaat hier over Immers wat kom jij dan met Veltman.als Immers gewoon normaal afmaakt dan was die nu de topscoorder van Nederland met 30+ voor werken een 10 voor afmaken een 3 en daarom moet Immers lekker in de zomer op het Schevenigsestrand liggen en geniet van het mooie weer met een le3kker koud biertje.

30 maart 2014 om 16:08

De Vrij is momenteel 2 klassen beter dan Veltman. En het duo van PSV heeft gisteren laten zien dat zij ook nog niet geschikt zijn voor Oranje.
Immers in het Nederlands 11-tal lijkt me niet. Harde werker maar technisch te beperkt.

30 maart 2014 om 16:38

Clasie, Klaassen, promes, de Vrij, siem dd jong, veltman. Als je die jongens oproep, kan je immers ook oproepen. Klaassen is niet verssr dan Immers hoor. Ja het ziet er allemaal wat soepeler uit, maar immers is belangrijker voor een elftal dan een Klaassen.

30 maart 2014 om 18:07

Whaha . De vrij valt altijd door de mand in grote wedstrijden. Heb hem nog nooit een goede wedstrijd zien spelen tegen een grote club

30 maart 2014 om 20:02

Nee Veltman is gelukkig lekker stabiel. Had vandaag ook weer 2 doelpunten tegen kunnen krijgen door zijn schuld.

On: immers is een harde werker, altijd voorop in de strijd. Maar technisch te beperkt voor het NL elftal.

30 maart 2014 om 21:30

Zijn er ook spelers van Ajax die thuis mogen blijven? Waarom roep je sommige spelers van Feyenoord op die er niks mee te maken hebben? Jij roept toch ook niet dat je Veltman en Klassen thuis mag laten? Beetje sneu om altijd te haten op de rivaal van je club!

Ach als je ziet hoe hij nu speelt en hoe Klaassen speelt, geef ik de voorkeur voor Immers.. Heeft niet het beoogde niveau wat je moet hebben voor Oranje, maar heel weinig spelers hebben dat niveau nu wel..
Gewoon voor vdvaart en Sneijder gaanop die positie..

30 maart 2014 om 15:21

Klaassen speelt gewoon prima hoor. Hij begon geweldig en nu is het gewoon een 7. Hij heeft ook veel meer techniek en zet ook uitstekend druk.

30 maart 2014 om 15:23

Immers creeert meer, scoort vaker en zijn passing is de laatste wedstrijd perfect. Klaassen speelt zeer onopvallend.

30 maart 2014 om 15:33

Klaassen is een leuke speler voor de eredivisie, maar verder dan dat zal hij niet komen. Heel nuttig voor Ajax weliswaar, en ik denk dat de Ajaxfans ook blij met hem zijn, maar geen speler die in Oranje thuishoort. Ik denk dat Ajaxfans en Feyenoordsupporters gewoon blij moeten zijn met Klaassen en Immers, nuttige spelers, geen geweldenaren, maar gewoon spelers voor de nationale competitie, daar buiten gaan ze natuurlijk op hun bek.

30 maart 2014 om 17:42

Immers komt ook meer in de punt van de aanval dan Klaassen, met alle respect maar om hem op te roepen bij Oranje lijkt me enigszins overdreven.

Daarvoor komt hij toch teveel kwaliteit te kort, zijn genoeg andere spelers( de Guzman) beschikbaar en duidelijk beter.

Laat al die jonge Ajacieden ook maar lekker thuis, hebben ze tenminste een goede vakantierust voor de CL weer begint.

30 maart 2014 om 15:23

Dat slaat nergens op, je ziet aan alles dat Klaassen in alle opzichten veel beter is dan Immers. De spelers van Feyenoord spelen leuk als er geen druk op de ketel staat en bij belangrijke wedstrijden vallen ze elke keer weer flink door de mand, toch een gebrek aan kwaliteit.

30 maart 2014 om 15:27

Immers heeft dit seizoen alleen Ajax thuis niet goed gespeeld. Toen viel inderdaad het hele team door de mand. Verder speelt hij ook in toppers prima voetbal. Steekt er vaak bovenuit in lastige wedstrijden.

Klaassen is niet in alle opzichten veel beter. Hij is beter in de diepte, maar komt minder vaak in kansrijke positie. Immers kopt beter, passing is gelijk. Technisch is Klaassen wel beter, maar Immers kan beter jagen en heeft een veel betere tackle. Klaassen heeft meer potentie, maar qua vorm steekt Immers er nu duidelijk bovenuit.

30 maart 2014 om 16:38

Hahah ja ajax thuis?? Heb wel meer slechte wedstrijden van m gezien. Naja gelukkig heb klaassen in zn linkerteen al meer Europese ervaring dan lex in heel zn lichaam.. prima dat lex nationaal leuk mee doet, maar internationaal de schlemiel

30 maart 2014 om 17:04

Lex heeft 'al' 10 Europese wedstrijden gespeeld, Davy 'pas' 8 dus van meer ervaring kun je niet spreken.

30 maart 2014 om 18:10

Maar op een ietsie pietsie hoger niveau, beetje maar hoor maar oke scheelt niet veel

30 maart 2014 om 21:35

Als ze altijd door de mand vallen is het extra knap dat ze nu 2e staan met zelfs een wedstrijd te goed! Nu jij weer...

Ik vind Koeman een beetje vervelend worden met zijn uitspraken..

Immers verdiend zeker geen plek in Oranje, kijk alleen maar naar ze 1ste competitiehelft...

30 maart 2014 om 15:21

Wat een rare redenering. Het gaat toch om de vorm waar hij nu in steekt?

30 maart 2014 om 15:24

Er word naar gevraagd door de interviewer.

30 maart 2014 om 20:23

Ik vind jou een beetje vervelend worden met je uitspraak..

Immers in Oranje!

Lex Immers is leuk voor de Eredivisie maar Oranje moet hij maar uit zijn hoofd laten.

30 maart 2014 om 16:55

Geld voor meerdere spelers... Klaassen, Veltman.. Komen ook allemaal te kort en daar hoor je ze niet over

30 maart 2014 om 18:02

Ergste gevallen zijn nog altijd de meest overschatte speler van de Eredivisie aka Clasie en mister nobody Schaars. Maar goed, Wijnaldum is altijd nog beter dan Immers en Klaassen komt er wel, nu nog te licht.

30 maart 2014 om 19:34

Daar heb je helemaal gelijk in! Clasie en Schaars boegbeeld voor de Hollandse middelmaat. Gewoon opstellen op het WK! Met Boetius en Veltman weten we meteen waar we staan?

Ben ik even blij dat Koeman niet de bondscoach is geworden. Immers komt echt veel te kort voor dat niveau. Goed in de Eredivisie hoor maar tegen grotere landen heb je niks aan hem.

30 maart 2014 om 17:11

Al jaren de meest scorende middenvelder van de eredivisie. Klaassen moet zich nog bewijzen

30 maart 2014 om 17:20

Hij scoort inderdaad wel, maar hij komt technisch toch wel veel te kort. Hij komt altijd voor de goal als een soort schaduwspits. Daardoor scoort hij er veel. Als hij net zo goed kon afmaken als een Klaassen kon hij topscorer worden in Nederland.

Als Lex in de selectie van het Nederlands elftal opgenomen durft te worden, kun je van Gaal niet meer serieus nemen. Waar blijft dan het selecteren van van Virgil van Dijk, Douglas, Pieters enz.? Immers is een doorsnee middenvelder, die je ook kunt vinden bij Groningen: Chery enz.

30 maart 2014 om 21:28

Klopt. De opstelling van Hansi Hansi is ook in mijn ogen de beste. Alle Nederlanders die in het buitenland spelen in de basis. Alleen op rechtsachter is er plek voor Janmaat. Blijven er nog een paar plekken over en daar horen Immers en Clasie in mijn ogen zeker niet bij.

Heeft Koeman gezopen ofzo? Immers een goede speler voor Oranje? Wat een onzin. Die willen we bij onze plaatselijke amateurvereniging nog niet.

Vanaf nu kan je Koeman dus niet meer serieus nemen.
Wat een lachwekkende opmerking,1 april is over 2 dagen.

Ik word helemaal gek van dat alle spelers in oranje moeten,heb je een nederlands paspoort en je spelt
prof voetbal word je gerelateerd in oranje,niet normaal.

zeker weet ik het niet, maar hij werkt wel erg hard voor feyenoord

De reden waarom Koeman geen bondscoach is geworden weten we nu ook. Immers in Oranje, hij dacht zeker dat het al 1 April was.

Lexie mag ook wel 11x scoren na minimaal honderen kansen per jaar van hem.

30 maart 2014 om 15:22

Beter dat dan 1 keer scoren uit 1 kans in een heel jaar..

30 maart 2014 om 16:01

Loop ik liever 1op1 dan 11op150....

30 maart 2014 om 16:04

Je team niet. Die heeft liever 11 goals. En kijk ook eens naar andere zaken als goals.

30 maart 2014 om 19:01

@ 18-3-1900

Haha dus jij scoort liever 1 keer in het seizoen dan 11 keer? In een seizoen scoor ik liever 30 keer, al is het uit 250
kansen en word ik topscorer dan 1 keer uit 1.

Ben denk ik niet de enige met de gedachte 'blij dat Koeman geen bondscoach wordt', ondanks dat Immers wel stapjes maakt.

Immers hoort niet in Oranje, net als Siem de Jong en Klaassen: Goed in Nederland, maar gewoon veel te weinig talent voor Oranje.

30 maart 2014 om 15:41

Klaassen is in potentie een Oranje waardig international. Siem de Jong is een net niet speler voor Oranje.

30 maart 2014 om 15:46

Ik weet niet of Klaassen die potentie heeft, is al 21 jaar, erg vaak geblesseerd en steekt er nou niet bepaald bovenuit. Misschien als hij nog een flinke stap maakt, maar op dit moment komt hij op werkelijk alle vlakken nog tekort.

30 maart 2014 om 16:07

Baardgrasmus

maar op dit moment komt hij op werkelijk alle vlakken nog tekort.deze zin van jou zegt genoeg over het Nederlands elftal en vooral het nederlandse voetbal.

30 maart 2014 om 16:34

Nee, wat mij betreft niet. Ik vind gewoon Immers en Klaassen geen Oranjemateriaal, en ik verwacht ook niet dat een van hen dat ooit zal halen.

Als we nu al mensen die niet kunnen voetballen maar wel hard werken gaan selecteren wordt het wel erg triest..

30 maart 2014 om 16:21

Er zijn wel meerdere trieste uitnodigingen door ome Louis verstuurd op basis van enkele minuten eredivisieervaring waarbij echte toppers genegeerd worden. Veel plezier allemaal met Louis en ' zijn' toppers

Als spelers als schaars clasie het verdienen dan.
Verdient immers het ook op dit moment

We leggen de lat inmiddels zo laag dat Sneijdertje er zonder te bukken onderdoor kan lopen.. Het dieptepunt is daar, er wordt over gepraat.

Hahahahaha wat een grap is dit, doe even normaal Koeman

Verzuipt altijd in topwedstrijden tegen Ajax, Twente, Vitesse en Psv. Leuk dat die het tegen clubs als Go Ahead, Cambuur en NEC vaak wel laat zien, maar hij staat er niet in grote wedstrijden en is ook niet van het niveau Oranje.

Ondanks dat Lexie voor Feyenoord een heel nuttige speler is lijkt mij Oranje iets te hoog gegrepen voor hem. Zou denk ik ook genoeg zeggen over het niveau van Oranje waar spelers als Schaars bijvoorbeeld ook niet in horen. Als je het rendement van Immers erbij pakt is het trouwens wel indrukwekkend. Al volgens mijn bijna 2 seizoenen lang de meest scorende middenvelder in de eredivisie en is daarnaast ook nog is 90 minuten lang bezig met afjagen en ballen afpakken.

30 maart 2014 om 16:17

wie vind jij speler de gemiddeld nummer 10 speler in nederland speelt slecht of is geblesseerd

Ik denk dat dit zeer respectloos is naar een speler als Nick van der Velden, die al heel het jaar goed speelt, maar niet wordt opgenoemd door Koeman, omdat hij niet in een "beroemde" club in het rood-wit speelt.
Met Nick in het team is Spanje zo gezien.

Volgens mij bedoelt Koeman niet per se dat Immers mee moet naar Brazilie, maar dat ze zo'n teamspeler goed kunnen gebruiken. Daarin heeft hij wel gelijk, maar

30 maart 2014 om 15:44

Hij heeft natuurlijk niet genoeg kwaliteit om Oranje in te gaan.

Op dit moment is er ook niet veel beters! Ruben Schaken is al een paar keer geselecteerd, Propper ook en hij doet het op dit moment beter dan Davy Propper.

30 maart 2014 om 16:47

Schaken is een rechtsbuiten en Propper meer een spelmaker centraal op het middenveld. Immers is een 10, dat is toch geen vergelijking..

Ik denk overigens ook niet dat het Nederlands elftal in Brazilië met een echte 10 gaat spelen. Denk dat als je enige kans wil maken dat je het helemaal moet gaan omgooien en met Van Persie en Huntelaar moet gaan spelen.

Had ik toch gelijk, als Koeman bondscoach was geworden was Immers de nieuwe nummer 10 van Oranje! Stel je voor dat Ronald coach van Barca wordt, speelt Immers ineens in Nou Camp!!

Het is dus maar goed dat Koeman niet bondscoach wordt. Het moet toch niet gekker worden. Beperkte speler die goed genoeg is voor Feyenoord, maar toch niet voor de top van Nederland!

30 maart 2014 om 16:22

Heb 10 keer liever Chery... Oh nee.. Die speelt bij Groningen

je moet kijken naaar spelers , ik zou zomaar een paar spelers opnoemen.

Sneider een goeie speler , maar speelt niet op 10 bij zijn club
siem de jong steeds geblesseerd.
klaassen is zeer onopvallend
clasie is wisselvallig
wijnaldum moet eerst fit worden
de guzman is goed.
maher moet eerst is gaan spelen.
van de vaart speelt geen volledige wedstrijden meer.
gudelje lekker naar bosny
chery lekker thuis laten.
promes , twijfel

Als je kijkt naar nederlandse middenvelders moet je lex immers zeker selecteren , nederland speelt reactievoetbal daar is immer de beste in . gaten dicht lopen.
En Immers is kwa loopvermogen heel belangrijk

30 maart 2014 om 16:23

Lekkere onderbouwing... Deze post maar snel vergeten

Immers en klaassen zijn niet vergelijkbaar

En immers in oranje is ondenkbaar
Klaassen kan eventueel proeven als er iemand weg valt maar er zijn genoeg andere spelers die daar beter uit de voeten kunnen

Haha hebben ze daar een zonnesteek opgelopen.
Immers moet naar Real Madrid stuk beter dan Alonso.

Hahahahahahahahahahaha

Omdat de concurrenten zo dom zijn zich te verslikken (vitesse, psv en twente) en feyenoord een keer dik wint, moet het kleine twee-takt motortje, wat Immers heet, ineens met Oranje in verband worden gebracht... Laat me niet lachen zeg!

Feyenoord zou eens 4e/5e moeten staan (wat normaal zou zijn geweest wanneer de anderen een keer minder punten zouden verspelen). Dan zou je weer niemand horen over Immers. Sterker nog, hij zou eerder weer worden uitgelachen om zijn missers.

Hopelijk is met dit voetbalzone bericht voldoende geinformeerd over Immers. Want ik hoop hier nooit meer iets over tegen te komen.

30 maart 2014 om 16:32

Denk dat gezien het spel dat de 2de plaats van Feyenoord wel terecht is. Sterker nog als de scheids bij Twente uit een plaar blunders niet had gemaakt, was de 2de plaats al zeker geweest. Je kan nou ook niet zeggen dat ze in veel wedstrijd gelukkig zijn geweest (ik geloof dat ze iets van 5 keer de laatste minuut hebben gelijkgespeeld of verloren). Al denk ik ook dat ze het nog moeilijk genoeg gaan krijgen om de 2e plaats te houden omdat ze nog naar psv, heracles en az uit moeten.

30 maart 2014 om 17:17

Mja misschien ben ik dan wat te hard voor Feyenoord en verdienen zij de 2e plek ook wel. Maar het gaat mij er vooral even om, om een statement te maken wat Immers betreft.

30 maart 2014 om 21:52

In 2 wedstrijden ster Benadeeld kost 4 punten dan had je nu een gat van 5.6 8 punten gehad

30 maart 2014 om 21:45

Volgens snap je het niet

Immers is leuk voor een oefenduel als de rest van de keuzes op zijn positie allemaal geblesseerd zijn, maar ik neem niet aan dat hij meegaat naar Brazilië.

Overigens vind ik Immers en Klaassen totaal niet met elkaar te vergelijken. Immers speelt veel dichter op de spits dan Klaassen, Immers is een echte 10. Dan kan je beter Vilhena en Klaassen met elkaar vergelijken.

kom op zeg, Oranje speelt niet eens met een nummer 10. En deze stijve hark zou bij ajax, psv, twente, vitesse etc niet eens in de basis staan. Leuk dat ie een paar goals maakt, maar met de kansen die hij krijgt zou hij met 2 vingers in zijn neus topscorer moeten worden. En daarnaast is hij nog a technisch ook en krijg je oranje niet de helft van de ruimte die hij nu heeft

lexie is een harder werker, maar komt technisch natuurlijk veel tekort, dus dit is gewoon onzin

Die wordt nooit meer bondscoach.
Immers is de clown op voetbalschoenen van de Eredivisie.

Die had in een financieel gezond Feyenoord nooit in de selectie gezeten.

Wie is de volgende Koeman die ook in Oranje moet?
De enige Feyenoorders die in Oranje kunnen zijn: Janmaat - (van Rhijn is beter momenteel) en Bmi.

30 maart 2014 om 17:32

Janmaat is gewoon beter, ook op dit moment.

De Vrij is de beste verdediger in de eredivisie en de beste optie na Vlaar dus die gaat ook mee.

BMI speelt helemaal niet zo sterk en zou er nu juist niet bij. Maar die komt er wel weer bovenop.

Vilhena en Boetius zijn ook Oranje materiaal maar pas in de toekomst.

Clasie is de back-up voor Nigel de Jong en gaat zeker mee ook al heeft hij niet zijn beste vorm.

Lexy vind ik zelf wat overdreven maar we kunnen niet ontkennen dat hij fantastisch speelt op het moment. Beter dan een S De Jong, Klaassen, Maher of Propper.

30 maart 2014 om 19:42

Ben jij assistent bondscoach van het Nederlands Elftal? De Vrij met zijn Gumpey hoofd beste verdediger van Nederland? Hahaha laat me niet lachen! Dat is nog altijd Ard van Peppen! Als het aan jou ligt dan is heel Feyenoord oranje materiaal inclusief doelman Erwin Mulder? Heb je geen zonnesteek opgelopen vanmiddag?

30 maart 2014 om 19:50

Ik pik alleen de spelers eruit die goed genoeg zijn anders had ik Mulder, Mathijssen Nelom en Schaken er ook wel bijgezet. De spelers die ik noem hebben allemaal een reële/grote kans op Oranje.

Kijk eens wedstrijden van Feyenoord, De Vrij speelt echt als een baas.
Veltman, Denswil, Bmi, Rekik, Bruma, Bengtsson, Bjelland ze zijn allemaal veel minder dan Stefan op het moment. Stefan is echt de nr 1 in Nederland.

Feyenoord heeft gewoon veel kwaliteit en toekomstig Oranjemateriaal. Ze zullen alleen verder moeten ontwikkelen en ervaring op moeten doen in Europa/buitenland.

Ben trouwens Kongolo ook vergeten, die is ook zeker voor de toekomst!

1 april 2014 om 09:06

Janmaat is zeker niet beter als van Rhijn momenteel.
Nou goed laat ik ze gelijkwaardig noemen.
v/d wiel is nummer 1, maar qua ervaring ten opzichte van Janmaat is van Rhijn véél verder.

Stefan de Vrij, hou toch op hoor met een nieuwe bondscoach komen mannen in beeld als van Dijk & Douglas.
Beste verdediger van de Eredivisie? Nou dat is toch met afstand Niklas Moisander dit seizoen. Ook Veltman en Denswill zijn beter.

Boetius leuk voor Feyenoord maar niet voor de top, Depay is véél beter. en Kishna komt er snel aan.

Clasie...? die is zo gehyped (boskamp en co), zal eerst ervaring moeten opdoen tegen internationale topploegen. Er zijn zoveel betere middenvelders te noemen.

Lex speelt fantastisch? ja tegen ploegen uit het rechter rijtje, benieuwd wat hij tegen PSV laat zien. Beter als die 4 die jij opnoemt...

S. de Jong zeer veel geblesseerd geweest, wordt 4x op rij kampioen met Ajax.
Klaassen 1 van de grootste talenten van de Eredivisie.
Maher heeft een prachtige techniek en vind ik ook beter als Clasie.
Propper jongen met veel potentie gochme en een heerlijk zuiver schot.

Kongolo zit potentie in we zullen zien, maar mijn Ajax bril overklast jouw Fey bril.

Zijn er nog spelers die niet in verband zijn gebracht met Oranje?

Wanneer een speler in Nederland net niet over z'n eigen voeten valt en een wedstrijd goed heeft gevoetbald komen ze in aanmerking voor Oranje.

Man man man ...

30 maart 2014 om 17:42

Iemand is niet bekend met de uitdrukking een hard gelag.

Het is wel duidelijk dat Lexie onze Amsterdamse vrienden diep geraakt heeft. Wat een haat richting deze man terwijl hij wekelijks fantastisch speelt. Zeg niet dat hij Oranjemateriaal is maar hij speelt beter dan een Klaassen, Siem de Jong, Maher of Propper. Een keer een oefeninterlandje verdient hij wel.

30 maart 2014 om 19:29

Ga toch weg man. Heeft niets met haat jegens Lex te maken maar net kwaliteit. Castelen speelt al weken fantastisch bij RKC moeten we hem er ook maar bij halen?

Al deze spelers ( Klaassen, Veltman, Clasie etc) worden genoemd omdat we een achterlijke bondscoach hebben die liever onder zijn bewind iemand laat debuteren dan dat hij de beste spelers selecteert.

30 maart 2014 om 19:38

Er zijn gewoon geen betere spelers. Clasie hoort er gewoon bij als back-up.

En Lex heeft heel veel kwaliteiten alleen niet de kwaliteit om het er allemaal mooi uit te laten zien.

RKC en Feyenoord is kun je niet vergelijken.

30 maart 2014 om 19:45

Als Lexie tegen Spanje speelt dan heb je zo anderhalf uur beeldmateriaal voor " de leukste thuis" op Sbs6 zaterdag avond! Wat een grappenmaker ben jij zeg!

30 maart 2014 om 21:07

Zeg ik ergens dat Lexie tegen Spanje moet spelen dan? Of dat hij dat niveau aankan?

30 maart 2014 om 21:11

"er zijn gewoon geen betere spelers"

Van Gaal heeft overal wel betere spelers rondlopen dan wat hij selecteert. In de verdediging worden Van Dijk (celtic) en Pieters (stoke City) genegeerd, op het middenveld negeerde hij Sneijder (galatasaray) een tijd lang en ook spelers als De Guzman (swansea) en Fer (norwich City) spelen wekelijks op een hoger niveau maar zie ik slechts sporadisch opgeroepen worden voor het Nederlandse Elftal.

Clasie als back-up... ik vraag het me af, maar oké, het zou. zeker met de blessure van Strootman, kunnen. Maar Lex Immers echt niet! Als die gaat spelen dan wordt het, zoals Moodymann hierboven al vermeldde, een afgang.

En dit heeft niets met haat jegens Lex Immers of Feyenoord te maken. Spelers als Veltman (alhoewel hij het tegen Colombia erg goed deed), Klaassen, Maher, Siem de Jong, Promes en dergelijken horen ook niet in het Nederlandse Elftal thuis. Het is gewoon zo dat zij allemaal bij lange na niet het niveau halen wat je wilt/hoopt te zien in het Nederlandse Elftal.

30 maart 2014 om 21:37

Iedereen roept over van Dijk maar niemand kijkt wedstrijden uit de Schotse competitie. In de CL speelde hij helemaal niet zo goed. Dus ik denk dat hij echt niet beter is dan De Vrij bijv. Dat was hij bij Groningen ook niet.

Pieters kan helemaal niet voetballen, kan het niveau van Stoke amper aan.

Sneijder komt momenteel ook echt tekort gewoon. Die raakt geen bal meer goed. Heeft in mijn ogen ook maar 1 goed seizoen gespeeld in het buitenland. Behoorlijk overschatte speler vind ik hem.

Fer en Guzman zijn goede opties maar de kans is ook groot dat zij het WK gaan halen al zal Fer snel moeten herstellen.

Lexie moet echt niet mee naar Brazilie maar je mag hem best een kansje gunnen als de halve eredivisie dat ook heeft gehad. We missen met Strootman power op het middenveld en dat heeft Lexie wel. Laat hem een keer een oefeninterland spelen, dat verdient zo'n jongen wel al is het maar voor 1x in zijn leven.

Hahahahah immers in oranje. Dinsdag is het pas 1 april hoor

Ik ben een fan van Lexie maar laten we niet te gek doen... Lex speelt op dezelfde positie als Sneijder, Van der Vaart, en met het oog op de toekomst kun je zelfs een Maher of Wijnaldum veel beter in Oranje hebben. Immers heeft geen potentie en zal nooit meer beter worden dan zijn huidige niveau. Goede speler voor Feyenoord, meer niet

Oke, alle "Ja" stemmers hebben totaal geen verstand van voetbal, en kunnen beter een andere sport gaan bekijken.

ON: alsjeblieft niet, komt op alle punten, behalve inzet, te kort..

Ze hadden beter 1 woord bij de titel kunnen toevoegen, namelijk:

Immers is Wijnaldum een teamspeler die ook Oranje goed kan gebruiken’

Maar Lex Immers heeft echt geen meerwaarde, zelf voor de breedte is hij te slecht voor Oranje.

Lexie dit lexie dat.. Aan schaars, klaassen, s de jong, clasie heb je ook geen meerwaarde dus
En immers is op dit moment gewoon beter dan deze spelers,
Indi de vrij kongolo zijn wel een meerwaarde

30 maart 2014 om 20:25

Ik zou Indi omruilen met Clasie. Indi speelt niet goed en moet zijn vorm terug vinden. Clasie speelt heel behoorlijk en krijgt juist net zijn vorm terug. Dan is hij een waardige back-up voor de Jong.
Janmaat is ook een meerwaarde. Goede concurrent voor vd Wiel.
Boetius moet nog even wachten, Depay is verder.
Vilhena moet ook nog even wachten maar zal snel een paar middenvelders voorbij gaan.
Kongolo komt er ook nog aan, dat gaat zeker een meerwaarde worden. Zowel op LCV als LB.

Immers in Oranje!? Met Van Gaal weet je het natuurlijk maar nooit, als je kijkt wat voor mensen hij links laat liggen en wat voor mensen hij wél oproept. Maar met alle respect. Op zijn positie zijn zoveel beter spelers voor het Nederlandse Elftal te vinden... Sneijder, Van der Vaart, Fer, Wijnaldum, De Guzman en zelfs spelers als Klaassen en Van Ginkel (ik weet dat zij niet allemaal op precies dezelfde positie spelen) zie ik nog liever bij het Nederlandse Elftal dan Lex Immers.

Het is waar dat hij een harde werker is en aardig een balletje kan trappen, maar daarmee hoor je niet direct in het Nederlandse Elftal thuis. Voor Feyenoord een prima speler, maar daar blijft het (hopelijk) bij

Immers? Is dit nou een grap? Straks is lurling ook opeens een speler die Nederland kan gebruiken.

Immers is alleen leuk om achter de hand te houden want een directe versterking voor Oranje is het zeker niet. De Guzman, N de Jong, Fer, Sneijder, vd Vaart, Clasie. Dat zijn de 6 die denk ik meegaan en wellicht gaat Blind wel mee als middenvelder. Wijnaldum heb je ook nog. Als er een paar van die spelers afhaken dan moeten Klaassen, S de Jong, Immers, Wijnaldum die het mogen uitvechten wie er als 6e middenvelder mee mag. Tenminste zo simpel is het denk ik.

30 maart 2014 om 23:01

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Ik zie dit in ieder geval ook als beste selectie. Al zijn er meer opties zoals Anita, Propper, V Ginkel en Maher die allen ook al 6e man meekunnen. Het verschil is erg klein en zal mede afhangen van vorm en fitheid.

Waarom weet ik niet, want Ä°mmers mist echt veel. Toch zou ik zo iemand graag in het Nederlands Elftal willen zien. Puur om anderen op te jutten en kilometers te vreten. Hij blijft maar gaan.

Rennen kan die maar scoren ho maar. Als hij het rendement van messi had met zijn kansen dan had de keeper er al 100 moeten vissen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren