Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Magath verrast en legt gepasseerde Stekelenburg spreekverbod op’

Laatste update:

Maarten Stekelenburg is niet langer de eerste doelman van Fulham. Manager Felix Magath gaf in de afgelopen twee wedstrijden Newcastle United (1-0 winst) en Manchester City (5-0 verlies) de voorkeur aan David Stockdale omdat die communicatief sterker zou zijn.

/

De Oranje-international zou ‘niet luidruchtig genoeg’ zijn op het veld, maar buiten de lijnen hoeft men voorlopig ook geen teksten van Stekelenburg meer te verwachten. Volgens Voetbal International heeft de Duitse trainer Stekelenburg namelijk een spreekverbod opgelegd. De voormalig keeper van onder meer Ajax mag niet met de pers praten.

Wat de reden van het spreekverbod is, is niet bekend. De 31-jarige Steek moet door zijn reserveplaats op Craven Cottage vrezen voor het mislopen van het WK in Brazilië, want in de personen van onder anderen Tim Krul, Michel Vorm en Jasper Cillessen heeft hij veel concurrentie.

Wie is volgens jou beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arme Stekelenburg... wegwezen zou ik zeggen

24 maart 2014 om 22:04

Meer dan terecht, zelfs jasper cillisen keept beter, en dat zegt wat!

24 maart 2014 om 22:12

Alleen omdat die bij Ajax speelt? Je naam voorspelt dat je het niet zo hebt op Ajax maar enfin...
Mijn persoonlijke keuze gaat ook uit naar Krul, of eventueel Vorm... Maar dat neemt niet weg dat Cillessen het meer dan prima doet! Maakt zelden tot nooit fouten, en kan cruciale reddingen maken als het moet.
Zoet had in mijn ogen meer potentie, maar omdat PSV het als team niet geweldig heeft gedaan eerste seizoenshelft zal Cillessen de voorkeur wel gekregen hebben.
Steek zit er totaal niet lekker in, maakt rare fouten in Engeland... Toch raar, was altijd een keeper van formaat!

24 maart 2014 om 22:14

Volgens mij gaat dit artikel over Stekelenburg.

On:
Mooi een andere club zoeken.

24 maart 2014 om 23:12

Speelde anders de laatste tijd prima, ik vind de reden van Magath ook heel vreemd, communicatief... een beetje roepen?
Het gaat er om dat je ballen pakt, en dat is bij een club als Fulham gewoon lastig omdat de selectie niet echt je van het is.
Maar vond Magath altijd al een rare vogel.
Jammer dat hij na zijn vertrek bij Ajax door blessureleed, matige vorm- gebrek aan zelfvertrouwen zo is afgezakt.
De defensie van Roma was toen ook los zand, tel daarbij het feit op dat het communiceren lastiger gaat en dan is het debacle helemaal compleet.
Engels kan hij prima dus nogmaals ik vind het een rare reden.

24 maart 2014 om 23:50

dat snap ik ook niet hoor. Die cillesen heeft nog helemaal niets bewezen, zelfs op eredivisie niveau maakt die fouten, stel je straks voor op het wk

24 maart 2014 om 23:55

Eens eens Ndisdenaam!
Bij Roma liep het voor geen meter dat seizoen, hij had toen ook pech met rode kaarten, blessures en rare fouten.
Bij Fullham.. jah, als je elke week verliest en onderaan staat kun je dat toch moeilijk de Keeper verwijten?
Volgens mij wil Magath gewoon dingen 'veranderen' om zo nieuw leven in de zaak te krijgen.
Lijkt me iig sterk dat de keeper die nu onder de lat staat het veel beter doet dan Steek (5-0 verlies?).
Even afwachten, kan om een incident gaan!
En anders mooi vertrekken! Al zou ik niet weten waar naartoe...

25 maart 2014 om 00:27

Maakt hij fouten hier? zelden een fout van Jasper gezien.
Steek kwam ook bij Oranje toen hij nog in de Eredivisie speelde.
VdS zei altijd dat steek zijn opvolger zou worden.
Dus omdat je in de eredivisie op doel staat kan je geen goede keeper zijn?
Wat een nonsense man, de ballen zijn hier even rond als in Spanje en Engeland.

25 maart 2014 om 08:23

Ik ben het grotendeels met je eens, al zou ik juist stellen dat Zoet een streepje voor zou moeten krijgen op Cillessen. Dit omdat Zoet ook in een zwak team als PSV (tijdens de eerste seizoenshelft) de sterkhouder bleek te zijn. Ik denk dat
we dat wel kunnen gebruiken in dit Oranje. Maar dan natuurlijk wel onder Krul, gezien hij zich iedere week op top niveau bewijst!

25 maart 2014 om 10:33

Nou Jasper was dat ook bij een zwak Ajax, het verschil tussen Ajax en PSV was toen dat Ajax toch won.
Ik vind het beide prima keepers maar vind juist dat Cillessen een streepje voor heeft omdat hij ook op een hoger niveau gekeept heeft, in Turkije speelde hij een sterke wedstrijd.
Maar tegen de Fransen was het niet echt geweldig, nou waren die goals ook geweldig maar fijn.

Vorm kan lekker meevoetballen en vond ik die oefenpot tegen Portugal wel lekker keepen, maar ik vind zijn lengte niet echt denderend.
In die zin zie ik Krul ook liever op doel staan.

24 maart 2014 om 23:30

Het is ook lastig om communicatief vaardig te zijn met een spreekverbod ;-)

Stekelenburg moet gewoon weg daar. Lekker terug naar de nederlandse competitie, jezelf weer op de kaart zetten en dan voor een 2e kans gaan. Dit gaat nergens heen zo.

Die Magath heeft nogal dictatoriale trekjes, lijkt me sterk dat hij de juiste man is om Fulham in de Premier League te houden.

Wat een mafkees die man zeg. Ik hoop nu echt dat Fulham degradeert. En hard. En ik wil blunders zien. Gek dat die me is!

25 maart 2014 om 09:30

Inderdaad. Magath is de meest belachelijke trainer op aarde. Ik hoop dat ze degraderen en dat die keeper erop los blundert.

De ironie, een spreekverbod opleggen aan iemand die niet genoeg communiceert.

24 maart 2014 om 22:50

hahah de comment van de dag voor mij
On: heel sneu dat Maarten zo te merken er niet bij zal wezen.
Lijkt me ook dat het sowieso een verkeerde keus van hem was om richting fulham te gaan (naar italie trouwens ook) maar verder wel terecht dat bijv vorm de voorkeur krijgt.
Als Maarten snugger is blijft hij iniedergeval niet bij fulham dat wordt echt niks.

24 maart 2014 om 23:57

Heerlijk comment iid!
Maar Roma zat duidelijk in een mindere periode toen Steek daar kwam! Ging toen dramatisch in verdedigend opzicht. Ik denk dat als Steek er nú onder de lat zou staan, het veel beter zou gaan...
Fullham was geen verkeerde keus, absoluut niet! Alleen laat nou net Fullham een dramatisch seizoen beleven, Steek treft het niet...
Kijken of ze degraderen, zo ja; wegwezen. Als ze PL blijven spelen én hij weer 1ste keeper wordt, is er niks aan de hand.

25 maart 2014 om 16:59

Daar heb je denk ik inderdaad wel ook gelijk in, wat dat betreft ben ook ik van mening dat het ook zeker niet aan Maarten ofzo ligt zoals je zegt meer met de slechtdraaiende club(s).
Nou laten we hopen dat ze ook daadwerkelijk PL blijven spelen en hij eerste keus wordt.want hij verdient zeker meer dan dit.

ps: lees ik weer die comment lig ik weer stuk sjonge

25 maart 2014 om 00:42

Sterk! 😄

Wat een enge man is die Magath zeg,heb er eigenlijk geen woorden voor.

24 maart 2014 om 22:40

Magath moet er voor zorgen dat Fulham in de PL blijft en daarvoor is alles (binnen de regels) toegestaan. Als het hem lukt is het een held, mocht hij falen lag het aan de vorige trainer en kon hij het tij niet op tijd keren

Tsjonge... zeuren dat iemand niet goed genoeg communiceert, en hem dan een communicatie verbod opleggen, Magath is niet de slimste

Niet echt verrassend met deze dictator voor de groep. Ik denk niet dat hij lang in Engeland actief zal zijn als trainer.

Steek moet gewoon terugkeren naar Nederland, of naar een laagvlieger gaan ergens in Duitsland of Spanje. Ik zie geen topkeeper meer in hem. Vraag ik me ook wat voor clubs in hem geïnteresseerd zullen zijn. Zijn beste vorm dateert alweer van vier jaar geleden.

24 maart 2014 om 22:17

Waar moet hij gaan spelen in Nederland?
Bij AZ of sc Heerenveen? Daar zie ik hem niet heengaan.

Lekker naar Duitsland! HSV als ze erin blijven of wellicht naar Herta. Zoiets.

24 maart 2014 om 22:46

Daar zal hij ook op de bank terechtkomen, aangezien HSV en Hertha met Adler en Kraft prima keepers hebben. Wellicht dat Schalke een goede optie zal zijn, maar ik denk niet dat Schalke zit te wachten op zijn komst.

Geen idee of Stockdale beter is. Dat blijkt niet uit de resultaten. Nee Fulham is gewoon erg zwak en die vliegen er op zeker uit. Weer de verkeerde keus voor Stekelenburg denk dat hij over een jaar of wat in Rusland of Turkije speelt.

Echt zielig voor Steek. Italië was een foutje, dan vertrek je eindelijk naar Engeland en krijg je met deze coach te maken en kom je in deze puinhoop terecht (wat al onder Jol zo was).

Ik wens hem echt een mooi team toe waardoor hij terug beter gaat spelen.

Haha, de Steek laat al sinds 2010 een dramatische niveau zien. Is eigenlijk niets meer dan een prima keepertje.

24 maart 2014 om 23:58

"laat al sinds 2010 een dramatisch(e)? niveau zien" en daarna " Is eigenlijk niets meer dan een prima (?) keepertje.

Leg eens uit, wat je nou eigenlijk bedoelt ?

Ik weet nog dat iedereen Man United voor gek verklaarde toen ze voor De Gea kozen en niet voor hun Stekelenburg en kijk nu: dankzij diezelfde De Gea heeft United alsnog de kwartfinale van de CL bereikt, terwijl Stekelenburg faalde bij een Italiaanse subtopper en nu ook matig presteert bij een Engelse degradatiekandidaat.

24 maart 2014 om 23:17

Ja gelukkig heb jij een glazenbol!
Misschien had hij het wel goed gedaan.
Heel Roma was los zand, coach weg... nee het lag nog steeds aan steek.

24 maart 2014 om 23:51

Stekelenburg blonk niet uit in spectacjlaire reddingen maken zoals hij dat wel bij Ajax deed. Bovendien heeft Stekelenburg als hoofddoel om ballen tegen te houden en dat deed hij te weinig.

25 maart 2014 om 00:02

Stekelenburg is een prima keeper voor ploegen die domineren, voetballend zeer sterk en ook zijn spelhervattingen waren altijd prima. Het Italiaansë voetbal was sowieso een waardeloze keuze van hem, en al helemaal de club waarvoor hij koos. Buiten het financiele had hij beter bij Ajax kunnen blijven. Keepend was ie bij Ajax zolang ik me kan herinneren prima, maar zoals ndisdenaam is jouw glazen bol nog voorzien van de volledige garantie :

25 maart 2014 om 00:18

Natuurlijk had steek ook de ballen kunnen pakken, maak ik vind niet dat het falen van zowel Roma als van Fulham op zijn naam geschreven mag worden, het Roma van toen en het Roma van nu is een wereld van verschil evenals het Fulham van 2-3 jaar terug en dat van nu.

25 maart 2014 om 09:08

Dit dus ja
Discussies dat ik hierover heb gevoerd indertijd, niet normaal.

Steek was de beste keeper ter wereld (ondanks dat nooit echt bewezen te hebben) en De Gea was een blunderkeeper (ondanks zijn topjaren bij Atletico). De keuze om niet voor Stekelenburg te gaan was ook de grootste fout die Alex Ferguson in zijn carriere had gemaakt volgens vele Nederlanders hier. De vergelijkingen met Van der Sar zaten ook in de helft van de posts.

Het was toen al duidelijk dat United gewoon wist dat De Gea de betere keeper was en zeker die met het meeste potentieel. Stekelenburg werd namelijk heel lang en goed gescout, maar ondanks zijn lage prijskaartje werd toch gekozen drie maal meer te betalen voor een veel meer onervaren Spanjaard. Dik terecht nu, zo blijkt.

Magarh heeft het niet zo met Nederlanders, we rijden blijkbaar toch teveel links op de autobahn. Ik hoop dat Fulham roemloos degradeert met dat wanbeleid van ze. Dat Stekelenburg het WK mist zou alleen maar een zegen zijn, de beste man is al jaren over zijn top heen.

24 maart 2014 om 22:29

Magath zal veel Nederlandse spelers wel drammers en zeurpieten vinden en daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Met een echte prof als Makaay heeft hij volgens mij altijd uitstekend gewerkt en ook dost was lovend over hem.

24 maart 2014 om 22:43

Nu doe je net alsof Stekelenburg geen echte prof is. Ik vind hem na 2010 zwak keepen maar ik vind hem wel een modelprof in de categorie Van der Sar, Van Bommel en Cocu. Ik doelde ook op Meulensteen overigens.

25 maart 2014 om 00:22

Hij zat toch ook bij Wolfsburg hiervoor? Volgens mij had hij ook wat troubles met Dost, en als nieuwkomertje daar zie ik niet zo een zuurpiet in Dost.

25 maart 2014 om 08:22

Dost was in een interview onlangs nog zeer lovend over Magath. Ga hier Magath niet overdreven verdedigen maar vind wel dat veel mensen hier elkaar napraten. Als je met Bayern twee jaar achter elkaar de dubbel wint, wat daarvoor nog nooit gebeurd was, met Wolfsburg kampioen wordt, met stuttgart cl haalt en als zeer goede technische spelmaker hsv de Europacup 1 bezorgt ben je geen nobody. Deze man is sterk beïnvloed door ernst happel, wat ook een wat rare kwiebus was. Maar alle psychologische trucs die happel toen uithaalde worden nu verheerlijkt, dus wat is wijsheid. Misschien kan dat in deze tijd niet meer, maar we moeten niet net doen of Magath de eerste de beste koekebakker is.

25 maart 2014 om 10:30

Dat kan maar ik heb ook andere verhalen gehoord.
Nja zie het maar een beetje als een Van Gaal dan, van buitenaf een rare snuiter maar in z'n koppie een prima trainer.

Die Stockdale zag er allesbehalve goed uit in de wedstrijd tegen Man City. Al is Stekelenburg ook enorm uit vorm...

We kunnen met ze allen Steek afzeiken en we weten dat hij niet in vorm is, maar dat komt ook deels doordat er genoeg andere kneuzen bij Fulham in het veld staan.. Kijk alleen al naar die verdediging, dat zijn zeer matige spelers dus dat Steek geen punten voor Fulham pakt, komt ook doordat er slechte verdedigers in het veld staan..

43 tegengoals in 19 wedstrijden, da's vrij duidelijk. Steek maakt sowieso geen kans op het WK want hij is de mindere van Krul, Cillessen en Vorm.

24 maart 2014 om 23:19

Het is duidelijk dat Fulham gewoon bagger is, of komen die 43 tegengoals door steek?
Niet eens door de verdediging?

25 maart 2014 om 01:07

Als de verdediging het af laat weten is de keeper er om de fout te corrigeren. Het is toch zijn taak om de ballen die er doorheen komen tegen te houden.

Dus natuurlijk is het ook ergens zijn fout. Of denk je dat al die tegengoals allemaal onhoudbare ballen waren hij niets aan kon doen?

Hij heeft gefaald bij Roma en doet dat ook bij Fullham. En al was hij nu eerste keeper van Fullham, dan was het WK voor hem sowieso geen optie geweest.

25 maart 2014 om 10:22

Nee, ik zeg dat ook in een andere post, maar ook zoals je het nu zegt lijkt het wel of hij alles maar even had moeten doen, volgens mij verloren ze laatst met 5-0 en toen stond die andere op doel...

En iedereen die dacht dat Steek met zijn transfer van AS Roma naar Fulham dezelfde weg bewandelde als Van Der Sar destijds...

Jee Steek wat is er toch met je gebeurd daar. Bij Ajax in zijn laatste jaren was hij van wereldniveau stond nooit ter discussie en nu is het niks meer echt zonde had achteraf niet weg moeten gaan. Kan me niet voorstellen dat je hier gelukkig van wordt.

Altijd een zwak voor Steek gehad, maar ben nu echt bang dat zijn tijd geweest is. Helaas maar kort gepiekt.

Er is toch iets mis met de vaardigheden van die jongen, als hij al bij twee clubs en verscheidene trainers halverwege het seizoen zijn basisplek kwijtraakt.
Wel mooi dat ie niet meegaat naar het wk, basis kwam ie toch niet en dan heb ik liever dat er ruimte komt voor een keeper a la Zoet of Cilessen

Wat een onzin zeg. Als ze iemand willem die zich in zo'n vreemdelingenlegioen verstaanbaar kan maken als de beste moeten ze ivo niehe nemen

Het is een feit gebleken dat de keepers (zo ook Stekelenburg) die gespeeld hebben bij Feyenoord, Psv of Ajax in het buitenland tekort komen op internationaal vlak. De keepers die vanuit andere clubs in NL vertrekken naar het buitenland hebben doorgaans meer succes. In mijn optiek was stekelenburg in NL al een matige keeper maar werd zoals elke speler van Ajax zwaar opgehemeld. Ik vind bijvoorbeeld een Velthuizen van Vitesse een betere keeper. Cilessen is ook een middelmatige keeper. Vermeer is in dat opzicht een betere keeper, maar heeft zijn momentjes waardoor hij zijn plek is kwijtgeraakt.

25 maart 2014 om 08:15

HET wk van 2010 is zeker langs je heen gegaan want toen hadden ze met name aan steek te danken dat ze zo ver kwamen dus hij kan wel degelijk goed keepen .dus hou die onzin maar voor je dat het een matige keeper was .Nu echter is hij erg slecht bezig en verdiend hij het niet om naar het WK te gaan dat is wel weer zo. En veldhuizen een beter keeper ? heb je geen TV thuis .

25 maart 2014 om 10:17

Hahah wat een onzin allemaal. Dus alle bondscoaches hebben het helemaal verkeerd dat ze Velthuizen niet oproepen. En van Marwijk had Steek natuurlijk helemaal niet moeten laten keepen in 2010.
Frank de Boer snapt er geen reet van dat hij Vermeer gepasseerd heeft...

Baba4, sign him up!

25 maart 2014 om 10:25

Velthuizen een betere keeper.... ik neem je niet meer serieus.
Is eigenlijk het enige redelijke wat er over je valt te zeggen, welke spelers anders dan van de traditionele top 3 zie jij het redden?
En noem niet 1,2 of 3 spelers want dat zijn moment opnames.
Bij Ajax speelde hij ijzersterk, ook bij Oranje in zijn Ajax tijd.

Dat jij Vermeer een betere keeper noemt dan Cillessen en steek, toevallig van een bepaalde afkomst dat je Vermeer zo hoog zet?

Die steek toch, wat is hij gigantisch door het ijs gezakt..
Hoop voor hem dat hij snel zijn vorm herpakt en weer zijn minuten gaat maken.

Voor het NL elftal komt hij tekort, maar als derde keeper kan hij zeker nog van waarde zijn itt Cillesen.

Rare reacties hier. Omdat Stekelenburg een Nederlander is betekent nog niet dat die trainer dus maar geen gelijk heeft he.

Stekelenburg bakt er het hele seizoen al vrij weinig van en de afgelopen weken al helemaal niet incl grote blunders.
Daarnaast heeft hij natuurlijk ook 0 persoonlijkheid dus wat betreft dat praten lijkt me echt niet zo ver gezocht.

25 maart 2014 om 10:27

Waar slaat je 1e alinea op?
Communicatie... ooh dus daarom verloren ze laatst met 5-0 met die andere keeper...omdat die zo sterk is in communiceren.
Ahhh ok wist ik niet.
Hij heeft 0 persoonlijkheid? ooh dus je moet a'la Pelle zijn om een persoonlijkheid te zijn?
Ga toch weg man, je kent hem duidelijk niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren