Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tottenham Hotspur in mineur: ‘We zijn niet beter dan vorig seizoen’

Laatste update:

Tottenham Hotspur gaf voorafgaand aan het seizoen een vermogen uit aan spelers als Roberto Soldado, Érik Lamela en Christian Eriksen en er werd stiekem gedroomd van serieuze deelname aan de titelstrijd. Het wordt voor the Spurs echter nog een heel karwei om een plek bij de top vier te pakken. Volgens Jan Vertonghen is het zelfs onmogelijk.

/

“Ik kijk niet meer naar de ranglijst, want het gat naar de vierde plek is enorm”, laat Vertonghen optekenen in de Engelse media. Tottenham Hotspur staat zeven punten achter op Manchester City en the Citizens hebben ook nog eens drie wedstrijden minder gespeeld. “De vier ploegen die boven ons staan zijn sterker dan dat ze vorig jaar waren, terwijl wij op hetzelfde niveau zijn gebleven. Als je ons vergelijkt met vorig seizoen, zijn we niet beter geworden.”

“Ik denk wel dat we de spelers hebben om kwalificatie voor de Champions League af te dwingen”, gaat Vertonghen verder. “Hopelijk lukt het ons volgend jaar. Natuurlijk zijn we allemaal erg teleurgesteld, maar we moeten ons herpakken en we moeten er weer voor gaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We moeten Bale toch krediet hiervoor geven, blijkbaar was hij toch de gene die de ploeg zo ver alleen droeg en diegene die vaak de winnende binnenschoot. Nu hebben ze allemaal spelers gehaald en er is nauwelijks een verbetering gezien, weer een seizoen 5e of 6e, dit terwijl veel mensen dachten dat ze zouden doen wat Liverpool nu doet.

17 maart 2014 om 16:38

We zeiden vorig jaar al: FC Bale, maar dat was volgens veel mensen niet waar. Nu zie je wat er van Spurs over is, vrij weinig. Er zijn maar weinig spelers van Spurs die een aanwinst voor een van de teams uit de top 4 zouden zijn, ik denk dat Sandro, Lloris en Dembele de enige zijn.

17 maart 2014 om 16:42

Dat werd ook bij Suarez gezegd op een gegeven moment maar kijk hoe Liverpool zich ontwikkeld heeft. Spurs had stappen moeten maken na 100 mil te hebben besteed ongeveer en ze zijn amper wat vooruit gegaan, toch wel faal dan.

17 maart 2014 om 16:43

paulinho, zodra die zijn vorm hervindt. Maar goed, FC Bâle blijkt dus pijnlijk waar te zijn. Maar wat wil je. Je verkoopt ieder jaar je beste spelers. Inkoopbeleid is matig. Volgens mij is er gewoon niet geluisterd naar wat AVB wilde. Dan kom je helemaal nergens. Een voordeel, er zal wel niemand vertrekken dit seizoen, want geen enkele topclub wil deze middelmaat.

17 maart 2014 om 16:45

Eriksen is 21, die kan ook een wereld topper worden, Bentaleb is nog erg jong, Townsend en Walker ook nog. Mocht Lamela zn vorm terug vinden ook.

17 maart 2014 om 16:47

ik zie het meer als een groot compliment , moet je nagaan we spelen 1 van onze slechtste seizoenen sinds jaren en staan 5de met een goal verschil van -1 , en toch 5de staan is knap moet je is nagaan als we een wereld aanvaller erbij hadden .... Spurs is goed bezig met een lange termijn visie het komt allemaal wel goed , ik hoop eigenlijk dat we volgend jaar niet de europa league halen maar kunnen focussen op de league en een spits hebben die er alles inknalt , geloof me dan zijn we heel ver . Gisteren waren we natuurlijk ook de betere en verdiende overduidelijk meer dan een verlies maarja weer niemand die ze erin knalt.

17 maart 2014 om 16:51

Het is niet dat Spurs het goed doet, het is dat United het slecht doet. Verder heeft Everton twee wedstrijden minder en staat 2 punten achter jullie, die gaan dus waarschijnlijk over jullie heen.

17 maart 2014 om 16:59

Eriksen ontbeert de kwaliteit om een wereldtopper te worden. Is een goede speler, maar meer zal het niet worden....

17 maart 2014 om 17:33

Dembele is nauwelijks van de bal te krijgen, dus op het eerste gezicht lijkt hij een topspeler, maar hij haalt al het tempo uit het spel, waardoor hij totaal ongeschikt is voor de absolute top.

17 maart 2014 om 17:42

Dembele niet. Grote en sterke spelers maar als het op effectiviteit en creativiteit aankomt is het nul komma nul en dat heb je zeker wel nodig op zijn positie.

17 maart 2014 om 18:37

Als Tottenham 3 enorme spelers had gehaald van 40 miljoen euro dan wil ik niet weten hoe goed ze nu zouden zijn. Ik heb het dan over spelers van het caliber Özil/suarez, blijkbaar hadden jullie het geld en misschien wat uit de eigen clubkas erbij en jullie hadden een enorm sterk team kunnen neerzetten. Nu hebben jullie meer spelers gehaald die niet één voor één het verschil kunnen maken.

17 maart 2014 om 16:40

Dus hoeven we Bale niet zozeer credits te geven, maar meer het waardeloze beleid van The Spurs bekritiseren. Als je een speler als Bale kwijt raakt, is het natuurlijk lastig om die te vervangen. Maar je moet niet met spelers aankomen die nog weinig gepresteerd hebben in de voetballerij. Ik bedoel, een Soldado kan het niet alleen zonder aanvoer. Eriksen doet zijn best, maar komt uit de Mickey Mouse competitie. Lamela is nog een jonge speler en kan niet meteen de druk van Bale op zijn schouders nemen.

Spurs heeft gewoon zijn naam tegen en elke speler van absolute klasse zal eerder naar City, Arsenal of Chelsea gaan. Dat hebben ze nou eenmaal tegen. Ze moeten het met dit soort spelers doen, maar dan kunnen ze niet meteen in het eerste jaar successen verwachten. Dat is te hoog gegrepen.

17 maart 2014 om 19:13

Soldado en Lamela zijn in mijn ogen spelers die Spurs naar een hoger niveau kunnen tillen. Maar ze zijn hopeloos uit vorm dit seizoen.... Eriksen doet het goed, prima debuutjaar. Als we nog een aardig einde aan dit seizoen kunnen geven waarin toegewerkt wordt naar een vaste basiself dan kan daarop voortgebouwd worden volgend seizoen.

Ik denk dat dit de beste opstelling is in theorie:

Lloris
Walker
Kaboul
Vertonghen
Rose
Paulinho
Sandro
Lennon
Eriksen
Lamela
Soldado
17 maart 2014 om 17:30

Het ligt niet zo zeer aan het ontbreken van Bale, maar het belabberde positiespel wat er op de mat gelegd wordt. Spurs heeft een hele goede selectie, met spelers die goed positiespel zouden moeten kunnen beheersen, maar blijkbaar wordt er onder AVB en Sherwood nauwelijks op getraind. Wat dat betreft zou FdB een prima trainer voor Tottenham zijn, niet dat hij ergens heen gaat, maar zo zijn er wel meer. van Gaal is na de zomer vrij en Klopp zou een goede keuze zijn.

Hij spreekt zichzelf tegen. Eerst zegt hij dat de 4 teams boven Spurs beter zijn, daarna zegt hij dat hij wel denkt dat Spurs zich volgend jaar kan kwalificeren.

Ik denk dat het verschil komende zomer nog groter word, omdat de top-4 wel CL speelt. Ook United kan zich makkelijker versterken dan Spurs, op basis van naam. En Spurs heeft interesse in spelers voor dezelfde posities als de andere topteams, en zullen dus waarschijnlijk niet hun eerste keuze gaan kunnen halen.

North-London is Red!

17 maart 2014 om 16:43

Toch zal het voor United ook moeilijker worden om toppers in huis te halen, alhoewel ik er van overtuigd ben dat ze Kroos gaan binnenhalen, maar een speler zoals Reus zie ik aankomende zomer echt niet naar Man Utd gaan. Spurs zal volgend jaar als er niemand gaat wel sterker worden lijkt me. Je ziet dit seizoen bij veel spelers dat ze aanpassingsproblemen hebben in de Premier League (soldado, Eriksen, Lamela), maar volgend jaar zullen zij het wel beter gaan doen denk ik.

17 maart 2014 om 16:47

Ik zeg niet dat het makkelijk word voor United, maar dat het heel moeilijk word voor Spurs. Everton staat er ook nog goed voor, ik denk dat spelers eerder naar Everton dan naar Spurs willen op het moment, Martinez is een veel betere coach dan Sherwood.

17 maart 2014 om 17:06

Wat verthongen waarschijnlijk bedoelt is dat we momenteel minder zijn dan de ploegen boven ons. Volgend seizoen zouden we ons misschien wel kunnnen kwalificeren omdat we in potentie zeker geen slecht team hebben met Eriksen, Lamela, walker, Townsend Kane en ook Chiriches die mij en andere positief verrast heeft.

17 maart 2014 om 17:08

Ik weet niet op wat voor school jij begrijpend hebt leren lezen, maar ik zie niet echt in hoe Vertonghen hier zichzelf zou tegenspreken. Hij zegt dat het spelersmateriaal wel goed genoeg is om Champions League te kunnen halen. Echter hebben de top-4 clubs, (met uitzondering van Arsenal naar mijn mening), meer progressie geboekt en zijn beter geworden dit seizoen, vooral in teamverband. Daarnaast zegt Vertonghen nergens dat de top-4 teams kwalitatief qua spelersmateriaal beter zijn. Hij denkt inderdaad dat Spurs CL kan halen, maar spreekt daarvoor de hoop uit, wat betekent dat hij zeker rekening houdt met concurrentie.

Maar goed, aan je foto te zien ben je hier alleen maar aan het reageren vanwege je anti-Tottenham fetisj, dus de vraag is hoe serieus ik jou moet nemen, aangezien je niet begrijpend kunt lezen en niet correct kan spellen, zie: Ik denk dat het verschil komende zomer nog groter word(t?). Daarentegen snap ik wel dat je je frustraties op iets wil botvieren aangezien jij fan bent van de grootste net-niet club ter wereld.

17 maart 2014 om 17:26

Zelf ook behoorlijk moeite met begrijpend lezen blijkbaar.

Verthongen bedoelt dat ze zich volgend seizoen moeten kwalificeren voor 't seizoen er op, hij spreekt zichzelf dus niet tegen.

Heb je wel gelijk in. Aan de andere kant vind ik Soldado echt gigantisch tegenvallen. Ook individuele fouten in de verdediging kost ze punten. Vertonghen doet daar net zo hard aan mee.

Ze hebben het gewoon niet dit seizoen, het vertrek van Bale heeft daar veel mee te maken. Jammer dat de nieuwe aankopen zo ondermaats presteren.

17 maart 2014 om 16:39

Nee, het is juist andersom. Vorig jaar maskeerde Bale heel veel tekortkomingen met zijn goals. Eenzelfde verhaal als United waar Van Persie dat deed en nu niet meer doet.

Het is allemaal heel pijnlijk dit, ik kan hier nu wel een of andere scheldtirade plaatsen, maar wat verander je eraan. Eigenlijk kan ik alleen maar zachtjes in een hoekje huilen.

Volgend jaar maar opnieuw beginnen.
Dan liever 6e, geen Europa league betekent ook geen afleiding kijk maar naar liverpool.

17 maart 2014 om 16:46

Even realistisch zijn. Als speler kun je kiezen tussen Arsenal, Chelsea, Liverpool, City, United en Spurs, wat kies je dan? Juist, een van de eerste 5. Zo simpel is het gewoon, Spurs heeft niet de naam en het geld, en ook niet de historie in het geval van Arsenal, Liverpool en United. Het zegt genoeg dat Arsenal meer titels heeft binnengehaald op White Hart Lane dan Spurs.

17 maart 2014 om 16:50

Inmiddels wel een beetje een naam gemaakt als een subtopper in Engeland maar inderdaad niet de naam die bijvoorbeeld Man united wel heeft. Er zal dus gericht gekocht moeten worden naar spelers bij kleinere clubs en uit andere competities.

17 maart 2014 om 17:26

Nu Manchester City de League Cup heeft gewonnen, zal de zesde plaats ook recht geven op Europa League voetbal. De nummer 6 van de PL zal bij de 3e voorronde instromen. Dat betekent dat het Europese avontuur al vroeg van start zal gaan voor die ploeg, namelijk op 31 Juli

17 maart 2014 om 20:22

En als Arsenal de FA cup wint en in de top 4 eindigt, geeft zelfs de 7e plaats recht op voorronde Europa League!

17 maart 2014 om 21:41

Dan zou de verliezend finalist Europa League spelen, dat is een verschil tussen de Fa Cup en de League Cup.

Tottenham kan zeker nog wel in de top vier eindigen. Ik verwacht dat Arsenal nog veel punten laat liggen ze missen Ozil Ramsey en Wilshere dat zijn hun belangrijkste spelers dus als Tottenham nu al hun duels wint kunnen ze Arsenal nog wel inhalen.

17 maart 2014 om 16:43

Arsenal heeft een voorsprong van 9 punten en ze hebben nog een wedstrijd minder gespeeld. Arsenal speelt nog uit tegen Chelsea, Everton, Hull en Norwich en thuis tegen City, Swansea, West Ham, Newcastle en West Brom. Spurs speelt thuis nog tegen Sunderland, Southampton, Fulham en Aston Villa en uit tegen Liverpool, West Brom Stoke en West Ham. Arsenal geeft dat niet weg.

17 maart 2014 om 16:47

Het zou kunnen als jullie tegen Everton, Chelsea en City verliezen maar ik geloof er persoonlijk ook niet meer in.

17 maart 2014 om 16:50

Jullie spelen nog op Anfield, daar verliezen jullie ook. En Arsenal heeft nog een wedstrijd meer, tegen Swansea thuis, die winnen we denk ik wel.

Dit zeggen ze altijd tegen het einde van elk seizoen. En begin volgend seizoen hebben ze eerst weer een grote mond na het kopen van 100 miljoen aan middelmaat, vooral tegenover Arsenal. En ook dan zullen ze er weer naast grijpen...

Soldado, Capoue, Lamela. Het is het allemaal niet. Ze moeten die 100 miljoen eens investeren in 2 topspelers per jaar, misschien wordt het dan wat. Maar ik hoop het niet natuurlijk.

Maar volgend jaar gaan ze écht boven Arsenal eindigen hoor.

Dat zeggen ze in ieder geval aan het begin van elk seizoen. Eigenlijk is het wel zonde, want ik vind het toch een leuke club met een sfeervol stadion. Het lijkt bij Spurs echter altijd zo ongericht kopen, maar dat ligt misschien aan mij.

Er zullen wel wat dingen moeten veranderen om volgend jaar een goede kans te maken op CL voetbal. Ten eerste zal Sherwood vervangen moeten worden voor een meer ervaren manager. Ik heb niks tegen Sherwood maar hij heeft het niet beter gedaan als AVB en er zit ook niet echt een lijn in. LVG word vaak genoemd en lijkt mij perfect om dit team aan het spelen te krijgen.

Ten tweede moeten we de sterkhouders van het elftal ten kosten van alles houden. De sterkhouders op dit moment zijn Vertonghen, Lloris, Sandro, Adebayor en Walker in mijn ogen. Dit zijn spelers die we niet kunnen vervangen zonder erop achteruit te gaan.

Ten derde moet de selectie op de schop. Er zijn te veel spelers die niet van het niveau CL zijn en te weinig spelers die iets kunnen creëren. De spelers die ik zou verkopen zijn Sigurdsson, Lennon, Capoue, Chadli en eventueel Dembele of Paulinho.

Dan de spelers die gekocht moeten worden. We moeten kijken naar kwaliteit, niet kwantiteit. Er lopen jongens in de jeugd die perfect zijn als backups (carroll, Bentaleb, Velkjovic, Kane) dus een paar kwaliteitsspelers zou genoeg moeten zijn. De president van Dnipro heeft gezegd dat hij met Levy in gesprek is over een verkoop van Konoplyanka, dit zou een uitstekende aankoop zijn imo. Verder denk ik dat een goede linksback en centrale verdediger (als Kaboul vaak geblesseerd blijft) een prioriteit is. Persoonlijk hoop ik op Konoplyanka en/of Mirallas, Shaw/baines/coentrao en dan nog eventueel degelijke centrale verdediger.

17 maart 2014 om 16:49

Gylfi kan je niet verkopen, tenzij je Homegrown-players terughaalt of een jeugdspeler in je selectie wil zetten. Zelfde geld voor Lennon. Konoplyanka kan naar PSG en Liverpool, waarom zou hij dan naar Spurs gaan? Shaw kan naar alle Engelse topclubs, dus waarom Spurs? Everton is momenteel niet minder dan Spurs, dus waarom zou Baines vertrekken? Coentrao is hetzelfde verhaal als Shaw. Je moet ook kijken naar wat haalbaar is, en niet iedere speler is dat voor Spurs.

17 maart 2014 om 16:56

Al die spelers zijn gewoon haalbaar. Everton is niet minder als Spurs op dit moment maar geld speelt ook een rol. Als je Mirallas of Baines een goed salaris bied zijn beide spelers wel geïnteresseerd. Zoals ik zei, de president van Dnipro heeft gezegd dat hij in gesprek is met Levy en dat een deal misschien wel dichtbij is. Als Kono liever bankzitter word bij P$G is dat zijn keus. Hij kan dan naar Liverpool dus we zullen zien wat hij kiest (mirallas zou ik ook geweldig vinden). Shaw word inderdaad moeilijk maar Baines en Coentrao zijn haalbaar. Coentrao zit op een dood spoor bij Real dus zal wel weg willen. Jij zegt dat Engelse clubs geïnteresseerd zijn in hem, dat heb ik niet gehoord.

17 maart 2014 om 16:59

wat een onzin , vd vaart , modric , bale , paulinho (basis brazilie ) , lloris , vertonghen en nog veeeeeeel andere spelers zijn ook naar spurs gegaan bij al deze namen wie the f*ck zijn shaw coentrao en baines dan om spurs af te wijzen ? ik denk dat die spelers eerder naar spurs komen dan arsenal aangezien wij volgend jaar met v gaal en een paar aankopen ons goede beleid weer voortzetten en jullie feeder club waarschijnlijk weer hun beste spelers verkoopt , een paar jeugd spelers haalt om ze op te leiden voor echte top clubs en gewoon weer doorgaat met wenger die al jaren verzuimt om een keer ook maar me toe doen voor een prijs

17 maart 2014 om 21:58

Spursarry, Shaw kan naar Chelsea, City, Arsenal, United, Liverpool en Spurs. Denk je dat hij voor Spurs kiest? Ik niet. Baines kan naar City, Chelsea en United, daar ga ik ook liever heen dan naar Spurs. Coentrao eenzelfde verhaal, en die kan ook naar Italia, onder andere Juventus zou interesse hebben, kies je dan voor Spurs? Wees realistisch. En als je een idee hebt wat Baines nu krijgt bij Everton? Want dat krijgt hij bij Spurs niet, hij krijgt nu zo'n 100.000 per week. Ponden wel te verstaan. 5.2 miljoen Pond per jaar, een dikke 6.2 miljoen Euro.

17 maart 2014 om 22:47

Wat moet Arsenal met 3 linksbacks?

17 maart 2014 om 16:56

Met het lijstje van de verkoop zeg ik toch dat je Lennon, Dembele en Paulinho moet behouden. Rose mag verkocht worden samen met Naughton.
Koop een goede links-back, of zet Zeki Fryers daar neer. Hoewel ik geen fan van hem ben, zou Coentrao een goede optie zijn, en misschien Baines.
Als centrale verdediger had Spurs nooit Caulker weg moeten doen.
Met LVG zou Spurs nog wel eens een 4-3-3 systeem kunnen gaan spelen. Het middenblok heb je. Dembele en Capoue en Holtby zijn goede Back-ups voor paulinho en Sandro. Er moet dan nog een Linksbuiten komen. Het liefst eentje die een goede voorzet in zijn benen heeft. Dan heeft Adebayor of Soldado een levering.

X staat voor vervanging. Punt naar achteren.

Lloris
Walker
X
verthongen
X
paulinho
sandro
Eriksen
Lamela
Soldado
X
17 maart 2014 om 17:01

Ik vind Lennon echt ontzettend ineffectief. Altijd tegen standers opzoeken maar niks creëren. 1 van Paulinho of Dembele moet behouden worden maar met Bentaleb en Carroll kunnen we zonder 1 van de 2. Caulker terug halen als Cardiff degradeert zou een goede zet zijn. Ik vindt Rose wel een betere backup dan Zeki eigenlijk. Die zou ik toch liever houden als backup.

Lloris
Walker
Kaboul/Chiri
Vertonghen
Coentrao
Paulinho
Sandro
Lamela
Eriksen
Kono/Miralla
Adebayor
17 maart 2014 om 17:39

Alweer een trainer ontslaan? Misschien moeten Spurs juist eens iemand een kans geven in plaats van steeds zo lafjes ontslaan in plaats van een nieuwe coach aan te stellen die het toch geen haar beter zal doen. Geef die Sherwood gewoon een kans.

17 maart 2014 om 18:02

nee, Sherwood is allaang incompetent gebleken. Walker RM, Lennon op Cam? Bentaleb boven Paulinho? Chadli Uberhaupt? Kane boven Soldado? Kan zo nog wel even doorgaan. Nee, Sherwood is Niet de oplossing gebleken. Laat Louis van Gaal maar komen. Ben achteraf nog meer teleurgesteld dan met Avb.

Een kwestie van verkeerd inkopen. Spurs zijn inderdaad niet goed genoeg voor de top. Maar als je alleen maar subtop spelers of middenmoot haalt, dan is het logisch dat het een subtop eindklassering wordt.

17 maart 2014 om 16:57

Ligt aan Baldini die alleen maar denkt aan kwantiteit IPV Kwalitieit.

17 maart 2014 om 21:59

Wat wil je dan? 1 topspeler die dan geblesseerd raakt en dan mag je met jeugdspelers gaan spelen, ja, daar word je blij van.

Tja. Arsenal is gewoon beter, Chelsea is beter, City is beter, normaal hoort ook United beter te zijn, Liverpool is beter, ik vind Everton beter spelen.
De Spurs hebben gefaald met hun transfers. Soldado voor 30 miljoen, die scoort nauwelijks, Lamela komt niet aan spelen toe, Chadli is niet goed genoeg, de beste aankoop is nog Eriksen, presteert goed, en er is relatief weinig voor betaald.

Alle vier aankopen vallen zwaar door de mand.
Waarvan Eriksen toch nog regelmatig een doelpuntje meepikt maar ook van het zelfde bedje ziek is als de drie andere aankopen :geen greintje vuur.
Soldado is koploper aangaande duels aangaan en winnen:rond de 3%.
Lamela en Eriksen scoren iets hoger,maar vallen nog zwaar door de mand.
Naar verluid zou Vertonghen ook niet meer goed in de groep liggen.
Verschuilen achter gekwetst-zijn is een konstante aanwezigheid bij Tottenham.
Al met al vind ik bovenstaande titel niet vreemd.

Probleem van the spurs is dat de echte toppers niet zo snel naar white hart lane zullen komen. die kiezen altijd voor Chelsea, United, City. Spurs zal het dus moeten doen met europee subtop en hopen dat die zich door ontwikkelen tot wereldtop. Je kunt dus ook niet verwachten dat ze tot het eind blijven meedoen voor CL. dit seizoen zijn chelsea, city, arsenal en liverpool duidelijk beter everton doet het goed en united minder. Spurs zal kijkende naar de clubs toch uitkomen op plek 6.

17 maart 2014 om 21:40

Dortmund doet het toch ook

17 maart 2014 om 21:59

Dortmund speelt in de PL? Weer wat nieuws...

Was AvB toch niet zo slecht hoor als ik dit Tottenham zie.
Ik vind dat ze hem langer de tijd hadden moeten geven.

Alleen bale is weg verder 120 miljoen aan nieuwe spelers heeft ook ff tyd nodig he volgend jaar zullen ze daar de vruchten van moeten plukken dus ff afwachten maar is en blijft lastig om bij de eerste 4 te eindigen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren