Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Snelste man ter wereld welkom bij nationale ploeg: ‘Hopelijk wil hij het’

Laatste update:

De snelste man ter wereld gaat na de Olympische Spelen van Rio de Janeiro mogelijk voetballen in de nationale ploeg van Jamaica. Usain Bolt, met een tijd van 9.58 seconden de snelste man ter wereld op de honderd meter, ziet het wel zitten om zichzelf international te mogen noemen. Die liefde is wederzijds, zo blijkt uit de woorden van bondscoach Winfried Schäfer van Jamaica.

/

De nu 27-jarige Bolt houdt zich tot en met de Olympische Spelen van Rio bezig met atletiek en daarna is hij van harte welkom bij de nationale ploeg van zijn geboorteland. “Ik hoop dat hij voor zijn land wil spelen, want we kunnen van hem een uitstekende speler maken”, laat bondscoach Schäfer optekenen. “Na de Olympische Spelen wil ik hem graag hier op de training zien en dat ga ik hem ook vertellen.”

“Als hij goede trainingen krijgt met ons team hier op Jamaica en hij leert de bal kennen, dan denk ik dat hij een van onze beste spelers kan zijn. Als hij professioneel speelt en ik zijn coach ben, dan kunnen we hem erg goed maken.”

Denk je dat Usain Bolt ook een goede voetballer is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja lijkt me een goed idee, misschien kan hij ook mee gaan doen met de winterspelen, gaat hij lekker bobsleeen daar je daarvoor ook hard moet kunnen rennen. Hahaha wat een onzin.

11 maart 2014 om 19:03

Waarom? Is toch prachtig. Laat die man lekker.

11 maart 2014 om 19:22

Hij kan nog best een balletje trappe.

11 maart 2014 om 19:55

haha ja. word helemaal niks.

11 maart 2014 om 19:59

Ja dat kan ik ook en nog vele hier op Vz.
Laat hem lekker blijven hardlopen en zich niet belachelijk maken.
Een tijdje geleden had hij ook al gezegd dat hij graag voor Man United wil uitkomen, ja wie niet?

11 maart 2014 om 23:23

Dan zou ik hem buitenspeler maken en dan maar rennen langs de lijn.

11 maart 2014 om 19:22

Het zal niet de eerste keer zijn dat een grote sportman een carriereswitch maakt en succes boekt in een andere sport.

11 maart 2014 om 22:50

Jordan in Baseball?

11 maart 2014 om 23:05

Een ander (interessanter imho) voorbeeld is Deion Sanders die de MLB en NFL op één of andere manier gelijktijdig wist te combineren.

11 maart 2014 om 19:24

Jij ben de enige onzin hier, voor de meeste sporten moet je behoorlijk wat snelheid hebben alleen moet je de technieken onder de loep nemen, Bolt heeft zich al welleens bezig gehouden met het voetballen, bij het bobsleeen zou hij trouwens ook fantastisch passen, van de meeste sprinters hebben ze bobsleers gemaakt, als je naar het bobslee team van amerika en canada kijk zitten er allemaal oude atletiek sporters bij.

Kwa postuur heeft bolt een lichaam waar spelers als blind van zal schrikken en kwa snelheid is het ook niet mis, veel slechter dan lukoki kan bolt denk ik niet zijn

11 maart 2014 om 19:32

Ik zie hem toch wel graag voetballen.. als ze spelen net zoals real kan deze man levens gevaarlijk worden op de counter.. god damn.. verdediger geeft een voorzet over de linies en BAM bolt is weg...

11 maart 2014 om 23:27

Die loopt Blind eruit alsof hij er niet staat haha. Maar hij is de enige niet.

11 maart 2014 om 19:43

Ik snap wat je bedoelt, maar mensen van zijn kaliber blijken wel vaker op zeer hoog niveau ook op andere disciplines uit de voeten te kunnen. Ik zeg niet dat hij de beste van de wereld wordt, maar zo'n topatleet moet met een klein beetje balgevoel toch wel op een redelijk niveau mee kunnen doen.

PS: iemand hier die weet of hij ooit nog voor Man Utd gespeeld heeft? Was dacht ik vorig jaar sprake van dat Bolt een benefietwedstrijd zou spelen?

11 maart 2014 om 19:59

De beste keeper ooit in het voetbal kwam uit het ijshockey(yashin). Bale speelde vroeger rugby. Ibrahimovic heeft een zwarte band in Taekwondo, Garry Neville speelde cricket op hoog niveau toen hij jong was, net als Dawson van Spurs en Hart van City. Roy Keane en Rooney deden aan boksen op hoog niveau, Walcott deed vroeger aan atletiek en liep de 100 meter in 10.3 seconde op 15-jarige leeftijd en Zenden deed aan judo op niveau. Zeg dus niet dat het niet kan.

11 maart 2014 om 20:39

ja en rod steward moest kiezen tussen zingen of voor mufc spelen! hoe oneerlijk het ook is de groten der aarde bezitten vaak meer dan een talent!

11 maart 2014 om 22:09

Bij de meeste heeft het met fysieke kwaliteiten of spelinzicht te maken. Heb je goede fysieke kwaliteiten, dan kan je je makkelijker aanpassen aan een andere sport. Heb je spelinzicht, dan is dat vaak ook toe te passen op andere sporten. Natuurlijk komen er dingen bij kijken als inzet, een redelijke techniek, maar basistechniek is aan te leren en de inzet hebben ze vaak ook wel, want dat was ook nodig voor de andere sport.

11 maart 2014 om 23:08

Schumacher kan/kon ook goed voetballen. Anderzijds zijn er best wat oud voetballers kicker geworden in het American football, omdat gericht hard tegen een bal trappen blijkbaar niet iets is dat je iedereen kan aanleren. Met Bolt moet ik het nog maar zien. Erg motiverend voor de rest van de spelers is het natuurlijk ook niet als je weet dat je plek in de nationale selectie kan verliezen aan iemand van wie we alleen weten dat hij hard kan rennen.

11 maart 2014 om 23:10

Je vergeet Joey Barton die deed vroeger aan UFC

12 maart 2014 om 00:28

En Nadal die kon kiezen tussen tennis en voetballen voor Real Mallorca.

12 maart 2014 om 01:30

Nou indd heb vandaag een filmpje gezien van een 100 meter sprinter gezien en die had het talent van bolt niet!! En die ging rugbyen NIET NORMAAL

12 maart 2014 om 07:10

Ja dat filmpje had ik ook gezien! Een klein mannetje die bloed snel was. Elke keer als hij de bal kreeg begon de commentator al te lachen zo van let op hij gaat even iedereen voorbij rennen.

Voetbal is dan wel een sport waar je meer techniek voor nodig heb en bolt is (in vergelijking met andere sprinters) op de eerste 20 meter niet snel. Rond 30 meter komt hij op snelheid en de laatste 40 meter is hij niet te houden.

12 maart 2014 om 07:24

Carlen Isles bedoel je

11 maart 2014 om 23:56

Dat hij hard kan rennen is zeker handig! Maar kan hij een bal ook aanraken? Trapt hij die er ook zo even in? Dit kun je toch niet serieus nemen! Je kunt er enigzins dreiging mee vormen met snelheid maar als iemand niet weet wat die met een bal moet, tja dan blijft er niet veel meer over. Lekker bij je eigen sport blijven.

12 maart 2014 om 00:21

Voetbal heb je niet heel veel aan je moet namelijk nog de bal in het doelschieten. Ik Amerika met rugby loopt wel atleet rond die schijnt echt goed te zijn met zijn snelheid niemand houdt hem bij.

12 maart 2014 om 01:52

Ikbencool, ik snap je reactie enigszins alleen slaat je argumentatie helemaal nergens op. het is namelijk wel degelijk zo dat er veel sprinters mee doen met bobsleeën en er zelfs medailles mee winnen op olympische winterspelen (sprinten is voor degene achteraan namelijk 90% van de job). Met voetbal is sprint vermogen natuurlijk een veel kleiner deel, dus onrealistisch.

Hij heeft in ieder geval de snelheid, nu nog goede voorzetten geven of acties maken en het is een prima voetballer.

11 maart 2014 om 19:01

Kan ik ook over Badr Hari zeggen, hij heeft de kracht, dus nu nog het voetballende vermogen.
Denk niet dat alleen fysiek top zijn genoeg is.

11 maart 2014 om 19:03

Haha Bolt is fysiek niet goed genoeg? Fysiek is hij net zo goed als Ronaldo. Voetballend komt hij waarschijnlijk tekort

11 maart 2014 om 19:08

Haha Badr Hari is wel een héél ander geval dan Usain Bolt aangezien kracht relatief gezien niet zo'n factor van belang is in de voetballerij en snelheid weer wel.

Badr Hari is daarnaast veels te breed om te kunnen voetballen. Maar goed als je Akinfenwa ziet... xD

Maar ik zou niet uitsluiten dat Badr Hari wel één gestoorde CB zou kunnen zijn à la Vidic. Hij zou elk "duel" met en zonder bal wel kunnen winnen hahaha.

Maar dat van Bolt zou wel een leuke mediastunt zijn. Goed voor het shirtverkoop in Jamaica denk ik, maar van enige waarde zal hij denk ik niet zijn.

11 maart 2014 om 19:15

@TheRedDevil

Ik zeg juist dat hij fysiek goed is, maar dat is niet genoeg. Hij heeft, voor zover ik het weet, nog nooit op profesioneel niveau gevoetbald, daarom twijfel ik of hij wel echt iets kan toevoegen.

11 maart 2014 om 19:23

@thereddevil en anderen

Jullie denken omdat Usain Bolt gespierd is dat hij meteen fysiek is? In voetbal heb je hele andere spieren nodig, ten tweede gebruik je die spieren ook compleet anders. Het lichaam van Usain Bolt is erop getraind om 100 of 200 meter te rennen en niks anders. Hij zal totaal niet bewegelijk zijn en zal waarschijnlijk heeeel snel iets scheuren.

Ik ren Bolt er compleet uit op elke afstand langer dan een kilometer, en jullie misschien ook wel. Puur omdat zijn lichaam er niet voor gemaakt is. Snap je?

Ik zeg overigens niet dat hij geen goede voetballer kan worden, maar stellen dat hij even fysiek is als Ronaldo? Niet op het voetbalveld, bij lange na niet.

11 maart 2014 om 19:29

Tuurlijk joh jij loopt Bolt er uit op de 1000 hahahahaha

11 maart 2014 om 19:33

Jantjebosma als jij even verder kunt kijken dan je Fifa, kom je erachter dat kracht net zo belangrijk is als snelheid, mits je het goed gebruikt...
Dat Bolt beiden heeft betekent echter dan ook weer niet dat hij een garantie voor succes is, je moet natuurlijk ook een balletje kunnen trappen.

OT: In het rugby is er toch ook zo'n Amerikaan met een Olympische geschiedenis die iedereen er uitrent? Natuurlijk niet te vergelijken, maar dacht zoiets te kunnen herinneren.

11 maart 2014 om 19:52

haha Jantjebosma je hebt me echt laten lachen met dat Badr Hari CB stukje

Maar ik weet niet zo of het mediastunt is hoor dat van Bolt?
Volgensmij is het/hij serieus.
Bolt heeft namelijk al jaren geleden meermaals aangegeven dat hij er serieus over nadenkt om te gaan voetballen bij een leuke club (volgensmij had ie het weleens over Man U hahaha.
Ik zou het echt geinig vinden als hij zo een switch maakt en dat ineens blijkt dat hij het aardig kan.

11 maart 2014 om 20:04

@ajaxxxlove

Als het toch over Fifa hebben, dan zou Badr Hari's kaart er zo uit zien.

http://s15.postimg.org/mgyq24j2z/ badrharilegend.jpg

spaties in de link weglaten natuurlijk

11 maart 2014 om 20:10

Ja mr. Isle is dat die amerikaanse rugbyer, toevallig circuleert er een filmpje van hem rond op facebook. Die man treitert zn tegenstanders gewoon met zijn snelheid haha.

On: Allemaal leuk en aardig maar wat verwacht die coach nou. Snelheid is niet alles.

11 maart 2014 om 22:28

@ Juistja.
Hahaha geloof je het zelf. Jij denkt blijkbaar dat hij alleen maar dagelijks 400 m traint of zo.
Check zijn biografie, je zal onder de indruk raken. Een beest is hij. Veel meer dan cr7, aangezien zelfs cr7 zijn atletische vermogen wilde hebben dus.....

11 maart 2014 om 23:32

Hij zal nog een beetje moeten leren dribbelen met de bal haha.

12 maart 2014 om 07:50

1000 meter heeft Bolt nooit gedaan en zal daar ook nooit snel zijn! Bolt is een echte sprinter en die zijn gemaakt om maximaal 200 meter te kunnen sprinten! Langer dan 200 meter is een hele andere dicipline en daar kan een sprinter nooit aan voldoen! Hetzelfde voor een marathon loper die nooit de explosiviteit kan hebben voor de 100 en 200 meter dus hij zegt helemaal niks geks, maar dat zijn trainingswetmatigheden die jij niet snapt waarschijnlijk!

12 maart 2014 om 15:46

@jeffroo_

Lastig he? Inhoudelijk reageren? Wat n niveautje weer zeg...

11 maart 2014 om 19:06

Dit wordt een gevalletje walcott

11 maart 2014 om 19:31

waar praat je over? bolt mocht willen dat hij zo goed zou worden als walcott.
die heeft tenminste snelheid en voetballende kwaliteiten. bolt heeft alleen snelheid.
snel zijn is bolt 100% maar kan hij dit met de bal zoals walcott? als je dit denkt kun je maar beter een andere sport gaan volgen.
nergens in de wereld zijn er prof voetballers bij grote clubs die alleen maar kunnen rennen.

11 maart 2014 om 19:12

Rechtdoor rennen is iets anders dan op een grasmat mannetjes ontwijken, dat bewees Ronaldo destijds in n test

Haha, in de spits alle ballen naar voren.

Hij zou toch ook een keer meedoen met een oefenwedstrijd van Manchester United?

11 maart 2014 om 19:04

Nee.. dat was een vreemde publiciteitstunt

Denk niet dat hij topniveau heeft maar wat is die man snel voor het voetbal

Als je kunt rennen, kun je roeien. Als je kan roeien, kun je fietsen. Als je kunt fietsen, kun je schaatsen. Als je kunt schaatsen, kun je rolschaatsen.

Bij voetbal is het fysieke ondergeschikt aan de techniek. Dit lijkt me een kansloze missie.

Is dit een geintje???

Dan stelt Louis Hans Kazan op, hij goochelt er wel een paar goals in!

11 maart 2014 om 19:04

Hahahaha geniaal.

Blijkbaar kan bolt wel redelijk ballen maar of hij het in zich heeft om prof te worden denk ik niet. Het lichaam heeft ie iig

Ben zo benieuwd naar deze man. Prima voor een counter ploeg. Zie hem wel een sprintje maken over 70 meter van ze eigen 16

11 maart 2014 om 19:23

Om dan vervolgens over de bal te flikkeren omdat ie geen spatje balgevoel blijkt te hebben

11 maart 2014 om 20:34

Die vent is een gevalletje Nadal. Goed kunnen voetballen maar iets anders net iets beter kunnen. Bolt kan prima voetballen hoor, ik zeg niet gelijk niveau utd, maar Jamaica moet ie wel aankunnen.

Hij is pas snel vanaf een meter of 50, niet echt handig bij voetbal waar juist de eerste 30-40 meter cruciaal zijn.

11 maart 2014 om 19:13

Ja maar hij is zowiezo al sneller dan een gemiddeld voetballer op die meters.

11 maart 2014 om 19:29

Ja, vergeleken met die andere 100-meter-lopers is hij traag op de eerste 50 meter. Maar in de voetbalwereld is 'ie heus nog wel een stuk sneller dan andere spelers.

Overigens zou deze switch wel kunnen werken als 'ie altijd al een beetje gevoetbald heeft. Anders lijkt het me wel erg lastig.
Ik weet niet hoe hoog het niveau is bij Jamaica, maar ik neem aan dat ze vaak op eigen helft spelen. Dan is zo'n speler als Bolt wel handig om diep te sturen.

11 maart 2014 om 20:13

Dan gebruik je hem toch als opkomende back, dan kan hij de nachtmerrie worden van buitenspelers. Zijn ze de hele wedstrijd zn hielen aan t bekijken. Hoef je hem alleen een beetje te leren verdedigen en een voorzet te leren geven.

12 maart 2014 om 09:49

Een sprinter is vaak een slechte duursporter. Leuk dat hij die 100 meter snel loopt, maar kan hij dat ook 16 keer per wedstrijd? Ik betwijfel dat. Laat staan met de bal aan de voet.

12 maart 2014 om 11:26

Dat is waar, ik zeg ook niet dat het een succes gaat worden. Maar ik vind het wel leuk dat hij het gaat proberen. Maar een opkomende back hoeft het grootste deel van de afstand geen bal aan de voet te hebben, die kunnen ze ook diep geven als hij op snelheid is (ervan uitgaand dat ze lang genoeg balbezit hebben om te zorgen dat de buitenspelers ook al wat dieper staan).

bal de diepte in spelen en erachter aan laten rennen hahaha, handig voor counters misschien, maar als je realistisch kijkt is een atleet zijn nog geen garantie tot een goede voetballer zijn

Zal een soort Lukoki zijn. Vergeet de voorzetten maar!

Hij kan erg goed voetballen hoor, hij heeft Aguero bijv getraind in snelheid op lange ballen.

11 maart 2014 om 19:04

Hij traint ook Cristiano Ronaldo

11 maart 2014 om 20:05

En Bale

Er zijn filmpjes op Youtube waar je Bolt ziet voetballen.. Nou die man heeft totaal geen techniek en/of inzicht, dus dit kan jamaica beter niet doen. Of Bolt moet heel snel kunnen leren, maar denk niet dat hij zoveel tijd in kan halen

11 maart 2014 om 19:06

Heeft Jamaica dan goeie voetballers?

11 maart 2014 om 19:26

''gewoon'' counteren? dan moet jamaica ten eerste snel kunnen omschakelen en een perfecte lange bal voor hem geven.
daarna moet hij die ook nog controlleren met verdedigers in z'n nek die een tackle's kunnen uitvoeren.
dan moet hij nog schieten of voorzetten. en dit allemaal in een paar seconden terwijl die man nog nooit prof voetbal heeft gespeeld.
je bent niet wijs als je denkt dat dit 1-2-3 zo makkelijk gaat werken.

11 maart 2014 om 23:28

Als ie net zo snel kan leren als dat ie kan rennen...

Haha, hoe bedoel je snel.

Neuer
Narsingh
Kuba
Sturridge
Lens
Lennon
Sterling
Aubameya
Walcott
Bolt
Bale
11 maart 2014 om 20:15

Was ook niet geloofwaardig bedoelt haha.

denk dat bolt er slecht aan doet om dit te doen.
voetballen leer je niet zomaar in zo'n korte tijd.
verder zijn er zat spelers die supersnel zijn maar niks bereiken in voetbal.
je moet ook techniek hebben en dat heeft bolt alleen maar bij rennen.
verder is het heel makkelijk om een speler uit z'n spel te halen die alleen maar snelheid heeft.
dribbelen aannemen voorzetten bolt kan dat allemaal niet joh. die gaat zichzelf voor schut zetten.
als je dit wilt proberen prima maar begin dan veel eerder. dan kun je hem voetbal leren.
bolt en de coach doen alsof dit alleen maar bijzaak is en alleen snelheid teld.
dit gaat 100% een smet worden op z'n carriere.

11 maart 2014 om 19:25

Denk het ook, denk dat het lachwekkend wordt.

Heeft al een keer meegespeeld voor manu, zou een mooie switch zijn!

De Ideale Linksvoor voor David Moyes. Valencia aan een kant en Bolt aan de andere kant en ze gewoon laten rennen en de bal tegen de ene en andere tegenstander aanknallen!

Ik vind het een behoorlijk lachwekkend idee, hij mag misschien enorm snel zijn en dat is ook iets waar hij trots op kan zijn. Maar verder moet je voetbal veel meer doen dan rennen ik noem een balgevoel spel inzicht en techniek als voorbeelden. Dat het een buitengewoon geweldige sportman is staat buiten twijfel maar ik betwijfel dat hij ook echt nu nog een goede voetballer kan worden.

Geniaal, balletje over de verdediging hij op de brommer achteraan. als je tegen hem op snelheid gaat strijden leg je het zowieso af. Jobgen kan best wel voetballen. O.a. al meegetraind bij Man U.

Aha in de verdediging de snelste man bijhouden zou perfect zijn.

Zullen ze niet veel aan hebben. Hij traint dagelijks op de 100 - 200 meter. Dan heb je sowieso een heel andere conditie als voetballers dat en hij zal niet zoveel bal gevoel hebben maar goed proberen kan altijd he

11 maart 2014 om 21:22

Inderdaad duursport is iets heel anders dan op de sprint getraint te zijn.

Dit is lachwekkend en alleen naieve mensen geloven in succes.

Deze man is alleen de snelste in 100 meter, rechte lijn en zonder bal.
30 meter word al een ander verhaal, en al helemaal zonder rechte lijn.

Kijk eens naar ronaldo vs een 60m loper op youtube. Hij verloor dik op de rechte lijn, maar won weer dik nadat er een slalom gehouden moest worden.
Bovendien hebben we het nog niet eens aan de bal gehad. Bolt aan de bal sneller dan een Ronaldo of Bale? Denk het niet.

12 maart 2014 om 00:07

Bekijk het filmpje maar.... CR7 loopt een topper op de 60m eruit in de slalom.
Je kan een 100m sprint simpelweg niet vergelijken met sprintjes die een voetballer AAN de bal moet maken.
Waar beweer ik dat er een voetballer is die hem op 30m bij kan houden? nergens.
Met een ander verhaal bedoel ik dat zijn immense voorsprong op de 100m vergeleken de 30m anders is. Daar in is hij niet de snelste. (hordelopers hebben de snelste versnellingen)
Een voetballer komt zelden op topsnelheid. Ofwel, het beste wapen van Bolt zal hij zelden kunnen gebruiken....als CR7 in een slalom net zo snel zou zijn zonder bal....dan hoeven we een discussie met al niet eens meer te voeren. Het gaat in voetbal nog steeds om of je de bal langs een verdediger krijgt.

11 maart 2014 om 23:45

Daarom denk ik dat hij links of rechts buiten moet staan. Dan kun je hem op snelheid weg sturen ( zonder bal in een rechte lijn ) of Diagonaal op de goal af achter de bal aan.
De eerste speler die hij tegen gaat komen zal dan de keeper zijn.
Maar of hij tegen een bal kan trappen is nog maar de vraag.

C. Ronaldo linker flank. Usian Bolt in de spits groot sterk lichaam. kan de bal vast houden als moet. of Modric/isco stuurt hem weg met een pass. rechterflank Bale.

monster snelheden voorin bij Real Madrid CF haha. 3 Nissan's Skyline GTR voorin!

11 maart 2014 om 20:15

Kan de bal vasthouden? Aan een touwtje zeker?
Waar haal jij deze veronderstelling vandaan?

12 maart 2014 om 12:34

hij kan best wel aardig voetballen.. maar voor het allerhoogste niv. geen idee. maar heeft zijn lichaam,snelheid en lengte alvast mee

Ja man en Badr Hari als laatste man zeker , wat heb je in godsnaam aan die snelheid als je nog niet eens een bal kan controleren bij wijze van spreken

Ik meende altijd dat hij aardig kon voetballen

Als hij echt een voetballer wil worden dan zou hij een flank speler moeten worden snel maar dan moet hij echt blijven trainen niet iedereen kan zomaar voetballer worden.

Als je zo snel bent hoef
Je niet heel goed te kunnen voetballen hij rent elke verdediger eruit. Maar een mooi voorbeeld is bij rugby die jongens is international geworden in 12 weken daarvoor was het een sprinter bij de top40 van de uk zijn snelste 100m 10:41 ofzo daar is een filmpje van haha echt lachwekkend hoe hij alle profs die al jaren trainen te kijk zet.

11 maart 2014 om 22:59

Bij rugby komt alleen wel iets minder techniek kijken dan bij voetbal en hebben sprinters nog meer voordeel van hun snelheid.

11 maart 2014 om 23:47

Alleen als ze hem te pakken hebben dan gaat hij er waarschijnlijk meteen met een brancard af.

Laten wij Paul de Leeuw in het NL team gooien, hij kan de schwalbes verzorgen. Wat een onzin, wel leuk nieuws, kan er wel om lachen haha.

Is wel echt iets voor Winnie schafer dit. Die houdt wel van sensatie, kleurrijke trainer met de wapperende rode manen vooral bij karlsruhe. Zou wel een publiciteitsstunt zijn dit zeg. Jammer dat we niet veel meer van dit soort trainers hebben, die spelen met pers, publiek en camera. Alleen dat soort trainers maakte de Bundesliga altijd al erg amusant.

Heb een keer een filmpje van hem gezien dat hij aan het voetballen was stelde niet veel voor van wat ik zag. Moet wel toegevn dat het een heel kort filmpje was. Maar ik drnk dat hij het beter bij atheliek kan houden

Heb een keer een filmpje van hem gezien dat hij aan het voetballen was stelde niet veel voor van wat ik zag. Moet wel toegevn dat het een heel kort filmpje was. Maar ik drnk dat hij het beter bij atheliek kan houden

Haha toch geweldig dit. Ben wel benieuwd naar Bolt zijn voetballende kwaliteiten. Op het eerste gezicht zal hij denk ik de spits positie innemen. Groot, sterk en kan hard hollen.

Of: Zou wel leuk zijn, een team met Olympische topsporters. Sven Kramer op doel, Michael Phelps op het middenveld, Usain Bolt in de spits. Niet te serieus verder nemen deze reactie..

Ik kan mij nog een dergelijk mislukt experiment herinneren. Destijds was het Ben Johnson.

Zou denk ik een goede spits kunnen worden met zijn lengte en snelheid, mits hij redelijk wat techniek heeft.

Hahaha ik zie Van Der Gijp al grappen over hem vertellen wanneer hij na zo een fantastische sprint over 100 de bal tijdens de aannamen knullig over de zijlijn tikt. Heeft natuurlijk totaal geen techniek, of schot denk niet dat het iets gaat worden.

Dit is een heel erg goed idee vind ik, maar doet hij dan nog wel mee aan atletiekwedstrijden enz.?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren