Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal verbijsterd: ‘Dit is dramatisch voor Kevin’

Laatste update:

Kevin Strootman heeft zijn kruisband afgescheurd en de middenvelder van AS Roma is daardoor niet inzetbaar op het WK in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal, die Strootman samen met Robin van Persie en Arjen Robben tot de Grote Drie rekende, heeft met verbijstering gereageerd op het bericht.

/

“Dit is dramatisch voor Kevin. Ik kan me voorstellen dat zijn wereld op dit moment even instort”, aldus Van Gaal in een persbericht van de KNVB. “Kevin stond zowel met zijn club AS Roma, als met Oranje voor een heel belangrijke periode. Ook voor het Nederlands elftal is dit een aderlating. Kevin heeft een heel grote bijdrage geleverd aan onze kwalificatie voor het wereldkampioenschap in Brazilië.”

“Wij deden nooit tevergeefs een beroep op hem”, gaat de keuzeheer verder. “Maar het allerergste is het voor Kevin, die zijn droom in duigen ziet vallen.” Voor een herstelperiode van een gescheurde knieband staat een herstelperiode van zo’n zes maanden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nu komen we de poulefase al helemaal niet meer door.
Kevin is 1 van de beste spelers van het NL elftal en een echte sterkhouder!
Je moet er toch niet aan denken dat een Clasie/schaars/fer daar nu komt te spelen.

10 maart 2014 om 13:38

Maakt niet uit, als we de poulefase maar doorkomen.

10 maart 2014 om 14:08

De poulfase doorkomen en er daarna uit worden gegooid door Brazilië in de volgende ronde....

10 maart 2014 om 14:24

Jajajaja. Gebeurde ook in 2010..
Ach, stelletje wijfen.. wacht het nou maar gewoon af hoe het WK gaat verlopen.

Iedereen praat nu wel over Chili en Spanje, maar wat zou het verdomd grappig zijn als Australie 1e zou worden.

10 maart 2014 om 14:51

Australië? Dit meen je niet hoop ik?

On: Strootman is een goede voetballer, maar dat zo een speler een aderlating voor Nederland is zegt meer dan genoeg volgens mij. Gewoon Blind op die positie zetten, heeft zich naar mijn mening geweldig ontwikkelt en kan als geen ander vooruit verdedigen.

10 maart 2014 om 14:58

Nee dat licht gewoon aan het niveau van Strootman dat hij nu een sterkhouder is hij doet het erg goed bij AS Roma en behoort daar bij de 5 beste spelers(de Rossi, Totti, Benatia, Strootman & Gervinho/pjanic). Hij heeft in de Serie A 6 assist's en 6 goal's dus dat mensen zeggen dat het bij hem alleen tikkie breed en tikkie terug is kijken duidelijk geen AS Roma en Nederlands Elftal! Blind kom op! Anita, Fer & De Guzman zijn op die positie veel beter hem zou ik niet eens meenemen en als je iemand voor de toekomst wilt pakken zou je kunnen denken aan van Ginkel.

10 maart 2014 om 15:02

'wat zou het toch verdomd grappig zijn'
wat snappen jullie hier niet aan?

zuur voor strootman. in het nl elftal kan de guzman ook wel op zijn plek, blind is ook een optie maar wie gaat dan lb?

10 maart 2014 om 15:16

Als van Ginkel niet geblesseerd was geraakt was het denk ik een zekerheidje. Dat is nog steeds een heel groot talent. Las ergens dat hij eind maart zijn rentree kan maken, dus wie weet. Ook een goede box to box speler die ook vaak weet te scoren. Als hij fit is sowieso meenemen, beter als Schaars , Blind en Clasie.

10 maart 2014 om 15:34

Australië zou nu misschien nog wel 3e worden met het keuzebeleid van van gaal

10 maart 2014 om 15:52

afgemaakt worden, zij willen revenge

10 maart 2014 om 21:40

Zou ook verdomd grappig zijn als zweden meedeed maarja dat is ook niet t geval.. btw wat een aderlating zonder kevin word 2e nog een zware opgave.

10 maart 2014 om 13:38

Leroy der is inderdaad een goeie optie

10 maart 2014 om 13:42

Ik denk dat Blind op zijn positie komt. Kan prima voetballen en ook goed een bal afpakken en beter dan Clasie en Schaars. Fer is ook een prima optie wat je zegt

10 maart 2014 om 14:05

Serieus... Blind op de plek van Strootman? Wil je overlopen worden op het middenveld? speelt leuk tegen RKC en NEC etc. Maar is echt niet opgewassen tegen Vidal en Busquets etc. Dan liever Fer of De Guzman die hebben tenminste hun fysiek nog mee.

10 maart 2014 om 14:10

Wou net zeggen, verlies nog liever met 6-2 van Spanje met een Sneijder op de plek van Strootman dan met 3-0 met Blind op de plek van Strootman. Sorry hoor, maar Blind is internationaal gezien een lachertje, kan je echt niet mee aankomen. Komt op heel veel plekken een stap tekort voor die positie in Oranje.

10 maart 2014 om 14:18

Alsjeblieft geen Blind. Dan kan je net zo goed een houten stoel neerzetten. Maakt qua snelheid niks uit. Neemt niet weg dat die jongen wel kan voetballen natuurlijk, op Eredivisie niveau. Maar voor de absolute top komt hij echt tekort. En al helemaal niet op het middenveld. Dan wordt hij aan alle kanten overlopen.

10 maart 2014 om 14:27

Tegen Barcelona en Milan in de Champios League was hij de uitblinker, maar dat wordt voor het gemak even vergeten natuurlijk. Fer is voorlopig geblesseerd en het is nog maar de vraag of hij op tijd fit en in vorm is en de Guzman kan niet verdedigen

@larseloetsie
Op linksback wordt hij overlopen, op het middenveld niet.

10 maart 2014 om 15:16

Als je als linksback al moeite heb om het bij te benen, dan hou ik m'n hart vast als hij op het middenveld staat. Tuurlijk heeft Daley Blind goed gespeeld tegen AC Milan en Barcelona. Maar ik ben er van overtuigd dat hij toen boven zichzelf uit stak plus dat (met name) Barcelona niet op volle kracht speelden. En vat het niet verkeerd op, ik ben een Amsterdammer, ik ben voor Ajax, maar met Blind op het middenveld (en linksback) wordt Nederland totaal overlopen. Wanneer Leroy Fer fit is zou ik voor hem kiezen naast Nigel de Jong en Emanuelson op linksback.

10 maart 2014 om 15:47

Wie is er wel opgewassen tegen Vidal en Busquets, die wij kunnen selecteren?

10 maart 2014 om 13:46

Fer naast De jong( AC Milan) kan nog wel hoor, Fer speelt vrij regelmatig bij Norwich in goeie competitie.

10 maart 2014 om 13:56

Maakt nog wel een klein verschil norwich (nummer 15 in engeland) of AS roma (nummer 2 in italie)

10 maart 2014 om 14:14

Wedden dat AS Roma een zware kluif heeft aan Norwich. Zag je ook met Napoli tegen Swansea.

10 maart 2014 om 14:37

Vsd1605

natuurlijk, maar ik bedoel nu strootman er zeker niet bij is zou ik voor Fer kiezen als 2e keuze

10 maart 2014 om 14:43

of guzman. indien wijnaldum fit is is dat misschien nog een optie?

10 maart 2014 om 15:48

Als je het regelmatig spelen in Engeland hebt als uitgangspunt kunnen Pieters en van Wolfswinkel ook weer terug in oranje (?!)

10 maart 2014 om 15:49

Niet altijd zo het niveau van de premier league overschatten. Niet voor niets bakt Engeland er nooit wat van op eindtoernooien. Vind fer dan ook maar een lompe / onhandige voetballer en heb veel liever clasie of schaars.

10 maart 2014 om 16:34

pieters zou kunnen, maar voor de spits hebben we al v.persie,huntelaar dus opzich is v wolfswinkel overbodig, maar omdat dus strootman( waar het hier over gaat) niet mee kan lijkt mij fer redelijke vervanger, schaars en clasie schat ik toch iets minder in

10 maart 2014 om 15:47

Man dramatiseer toch niet zo. Wat hebben we toch een hoop pessimisten rondlopen in dit land. Clasie en schaars zijn prima spelers voor d'r bij mits je maar een paar creatievelingen er omheen hebt lopen die ze in stelling kunnen brengen. En ie hebben we te Robben, persie, sneijder en Depay onder andere.verder kunnen clasie en schaars gewoon een hoog niveau aan dat heeft clasie laten zien in voorronde cl wedstrijden en schaars onlangs nog tegen Milan (2 keer beste man op het veld).

10 maart 2014 om 20:51

Nigel de jong ..

tja hij had ook gelijk van t veld af moeten stappen, hij wou door blijven voetballen..helaas.

Een groot verlies voor op het wk

Erg jammer, is toch een van de weinigen die het niveau aankan. Hoe doet Fer het in Engeland? Lijkt me wel een redelijke vervanger. Of Daley Blind op het middenveld en misschien dat van Ginkel net op tijd fit is?

10 maart 2014 om 13:44

van Ginkel is dan wel weer fit maar die heeft dan net wellicht een paar keer met Chelsea 2 meegedaan, dan liever Fer, die doet het wel leuk bij norwich. Blind zal het tempo niet aankunnen denk ik.

10 maart 2014 om 13:54

Waarom zou Blind dat niet aankunnen? Speelt altijd goed bij Ajax, en was ook in de CL-wedstrijden altijd één van de beste. Ik vind het wel verstandig, sta je in verdedigend opzicht ook wat sterker denk ik, en dat zal nodig zijn met zo'n verdediging.

10 maart 2014 om 13:59

Je zegt het zelf: speelt goed bij Ajax. Maar Ajax heeft altijd van die prultegenstanders. Maar het grote Oranje is toch wel te hoog gegrepen voor Blind. Leuk spelertje voor Ajax maar dan houdt het toch echt op. Dan liever van de Vaart op die positie.

10 maart 2014 om 14:09

Maar van der Vaart beloopt het al helemaal niet, zeker niet als je een zelfde type speler als Strootman nodig hebt. Fer heeft ook mijn voorkeur maar het is niet zeker of die het haalt. Blind heeft loopvermogen, is een redelijke voetballer, en ik heb hem op het middenveld nooit door het ijs zien zakken. Daarbij speelde hij juist in de CL altijd sterk.

10 maart 2014 om 15:07

Geen Clasie, geen Blind en geen Schaars. Nigel de jong, Anita, De Guzman, Fer, Sneijder en Emanuelson.

10 maart 2014 om 16:28

Blind hebben we gezien tegen redbull twee keer zelfs

10 maart 2014 om 17:48

Inderdaad, ik ben het eens met Psv.arsenal, gewoon de jongens uit de grote competities. Ik zie het zo, Anita is geen geweldenaar. Maar hij is niet slechter dan Clasie en hij staat regelmatig basis bij Newcastle. Dan heb je voor mij een streepje voor. Voor Fer geldt hetzelfde en Emanuelson is denk ik de beste lb die we hebben, ook al is dat ook geen topper. Maar Louis wil dat niet zien. Die is heilig overtuigd van Blind, Clasie, Schaars en dat soort gasten. Die sluit zijn ogen voor Pieters en Emanuelson op de linksback.

10 maart 2014 om 13:46

Van Ginkel kun je vergeten. Ook al is hij op tijd fit, dan heeft hij geen wedstrijden in de benen want hij speelt zich op dit moment niet zomaar in de basis bij Chelsea

En voor jou Louis, zet die doelstelling maar uit je hoofd als je dat al nog niet had gedaan. Wordt een kort weekje vakantie voor de spelers.

Louis van Gaal heeft weinig andere keuze meer dan blind voor de aanval te kiezen; Sneijder, De Jong en Van der Vaart op het middenveld en aanvallende vleugelverdedigers die aan het hoogste niveau hebben mogen ruiken. Dan maar nauwelijks balans in het elftal, maar je gaat tenminste wel met trots ten onder door voor aanvallend voetbal te kiezen.

Krul
VDW/Janmaat
Vlaar
Van Dijk
Van Aanholt
V.d. Vaart
De Jong
Sneijder
Robben
Van Persie
Lens/Depay
10 maart 2014 om 13:43

op papier inderdaad een optie maar Sneijder en van der Vaart zullen niet zoveel mee verdedigen waardoor Nigel compleet overlopen wordt. deze opstelling is in mijn ogen vragen om veel problemen

10 maart 2014 om 13:49

En dan zelf een paar reacties hieronder een 4-1-3-2 posten met Robben, Sneijder, Depay, Huntelaar en Van Persie voorin. Want dan wordt je helemaal niet overlopen...

10 maart 2014 om 14:01

ik snap je reactie, maar daarom heb ik bij die post ook gezet dat dat alleen werkt als iedereen zijn taken uitvoert. Robben en depay hebben het vermogen om aanvallend en verdedigend hun steentje bij te dragen. Van der Vaart kan dat niet belopen en Sneijder is er simpelweg de speler niet voor. met de 4-1-3-2 heb je met nigel een extra slot op de deur en met de buitenspelers robben en depay die het kunnen belopen. Of het in de praktijk ook uitgevoerd wordt is inderdaad maar de vraag.

10 maart 2014 om 13:47

Ja dat zat ik ook te denken. Als je dan toch ten onder gaat, dan maar op zijn Hollands. De Jong, Vd Vaart, Sneijder, met Depay, Van Persie en Robben voorin.

10 maart 2014 om 13:50

Precies, als je dan toch ten onder gaat... in ieder geval niet met anti-Hollands voetbal.

10 maart 2014 om 13:54

Je kunt ook spelen, zoals van Basten dat deed met Nederland. Gokken op de snelheid van de buitenspelers. Zorgen voor een blok op het middenveld, met 2 snelle buitenspelers en Sneijder als regisseur. Was leuk om te zien en is denk ik je enige kans.

10 maart 2014 om 13:59

Een blok op het middenveld is allemaal leuk en aardig, maar als je er geen stabiele defensie achter hebt staan die goed op elkaar ingespeeld zijn wordt die achterste linie uit elkaar getrokken. Het is absoluut een leuk idee, maar heeft Oranje wel de kwaliteiten om op die manier te spelen (op defensief vlak)? Ik denk 't niet.

10 maart 2014 om 14:04

Zoals ik hieronder ook heb geschreven is het probleem bij Oranje, dat we geen snelle verdedigers hebben. We spelen met ruimte in de rug, laat die lui eens gewoon op de plek blijven en via de vm opbouwen. Verdedigen kunnen ze wel, alleen missen we constant met tegendoelpunten de cv die is doorgeschoven. Louis moet daar tijdens het WK gewoon vanaf stappen.

10 maart 2014 om 14:10

Tegen Portugal op het Ek zag je dat van de Vaart het op het midv echt niet meer kan belopen. Met een dergelijk midv spelen is zelfmoord.

10 maart 2014 om 14:14

Met Ron Vlaar en Virgil van Dijk heb je twee verdedigers die fysiek hun mannetje staan en op het hoogste niveau, respectievelijk de Premier League en de Champions League, getest zijn en niet gefaald hebben. Ben het wel met je eens dat er minder gekeken moet worden naar 'voetballende' verdedigers en de twee gekozen verdedigers wat dichter bij hun zestien moeten gaan spelen, maar denk dat je doorslaat door te stellen dat ze als Italiaanse verdedigers moeten gaan verdedigen. Dat kunnen ze namelijk niet, een gulden tussenweg lijkt me ideaal; dichterbij de zestien gaan spelen maar wel de opbouw verzorgen.

10 maart 2014 om 14:20

Vd Vaart kan het 60 minuten belopen, daarna laat je Fer invallen voor wat meer fysiek en wat extra loopvermogen.

10 maart 2014 om 14:21

Ik doel dan meer op, verdedigers achterin laten en de backs ook achterin laten. En doel dan niet op als een blok te verdedigen, maar gewoon de ruimtes klein laten. En wie er nu achterin staat, maakt me niet zoveel uit centraal.

10 maart 2014 om 14:27

60 minuten gaat hij echt niet meer redden, schrijnend om hem te zien rondhobbelen. Raffie kan ontzettend veel met een bal maar qua uithoudingsvermogen is het altijd dramatisch.

10 maart 2014 om 17:49

Als die het nog geen eens 60 minuten kan belopen, dan moet je hem niet meenemen, dan heb je namelijk niks aan hem.

10 maart 2014 om 13:47

Sneijder en vd Vaart op 1 middenveld? Als je zo gaat spelen, ben je snel thuis. Ik zou zo spelen. Meer balans in het elftal. Alleen Robben en Lens echt op de vleugels. Compleet defensief blok vormen en lekker gaan Counteren, anders red je het nooit.

Cillissen
vd Wiel
Vlaar
Rekik
van Aanholt
de Jong
Emanuelson
Robben
Sneijde
Lens
van Persie
10 maart 2014 om 13:52

Precies; lekker vertrouwen op je zwakste linie en vervolgens met de staart tussen de benen terugkeren naar Nederland als je er in de groepsfase uitvliegt. Als Oranje trots kan terugkeren van het WK is dan een enorme prestatie, de enige manier waarop dat met deze selectie kan is om aanvallend voetbal te spelen en keihard te werken.

10 maart 2014 om 13:57

We overdrijven wel met slechtste linie. Het spel op je af laten komen is iets anders, dan met ruimte in je rug voetballen, zoals we altijd doen. Dat onze verdediging niet zo bijster sterk is, komt vooral, dat ze niet snel genoeg zijn. Zie beide doelpunten Frankrijk, komt gewoon, doordat we veel ruimte laten. Dit kun je oplossen, door een defensief blok op te zetten en vanuit daaruit te voetballen. Hoeven de cv ook niet door te schuiven. Kijk maar eens hoe die Italianen al jaar in jaar uit voetballen. Hebben ook niet zulke snelle verdedigers.

10 maart 2014 om 14:00

Keihard werken is inderdaad een vereiste voor deze ploeg om nog iets te kunnen laten zien op dit WK, alleen in de door jou gemaakte opstelling staan er een hoop die nou niet echt bekent staan als strijdlustig en kilometervreters, dus dat zou nog wel een probleem kunnen worden.

Jongens als Sneijder, Van der Vaart, Depay, Robben en Van Persie hebben nou eenmaal niet de inzet die bijvoorbeeld Strootman in een wedstrijd gooit.

10 maart 2014 om 14:05

Nogmaals; een defensief blok is een leuk idee, maar niet uitvoerbaar met de huidige selectie en al helemaal niet met de beschikbare verdedigers. Daarnaast moet je de complete spelopvatting van het huidige elftal omgooien en met dat defensieve blok tegen je eigen zestien aan gaan spelen, in een paar maanden krijg je dat er echt niet op een niveau in waar je mee aan kan treden op het WK.

Daarnaast zijn de Italiaanse verdedigers met geen mogelijkheid te vergelijken met onze lachwekkende laatste linie.

10 maart 2014 om 14:08

Als je weet, welke we spelers hadden op Euro 2008 en nu, zie ik weinig verschil. Het is het makkelijkste spelletje wat je kunt spelen. Verdedigers hebben maar 1 taak en dat is verdedigen, iets waar ze jaren in zijn opgeleid. Zolang ze geen ruimte achter zich laten is er echt werkelijk niks aan de hand. Met die opstelling van jou, denk ik dat je een 0-8 tegen Spanje en Chili wel kunt verwachten. En je hoeft niet zoveel om te gooien, want een BMI of een Rekik hoeven bij PSV en Feyenoord niet door te schuiven en zijn dit zo wel min of meer gewend. 6 Verdedigers en 4 aanvallers, die het voorin lekker mogen uitzoeken. Je bundelt juist nu de krachten samen. Als je met 5 verdedigend ingestelde spelers gaat spelen, met opkomende backs, krijg je een walk over.

10 maart 2014 om 13:49

Dan zou ik toch voor een middenweg kiezen met De Guzman in plaats van Van der Vaart.

Ik zie weinig trots in met 'aanvalland' voetbal met 6-0 onderuit gaan tegen Spanje.

10 maart 2014 om 13:57

Daar kan je toch niet mee aan komen zetten op het WK? Jonathan de Guzman van Swansea City, Villarreal, Mallorca en Feyenoord tegenover Arthuro Vidal en Andrés Iniesta; dat wordt lachen geblazen! Dan bluf ik nog liever met een grote naam als Sneijder of Van der Vaart dan te kiezen voor een speler die nooit hoger heeft gespeeld dan de internationale middenmoot.

10 maart 2014 om 14:09

Van der Vaart krijgt het tegenwoordig zelfs voorelkaar om anoniem op te gaan in de amateuristische massa in Hamburg. Heeft totaal geen conditie en oogt ongemotiveerd.
De Guzman doet het bij Swansea prima. Natuurlijk is dat geen wereldniveau, maar in Engeland wordt wel inzet verwacht en moet je af en toe een fysiek duel uitvechten. Iets dat 90% van Oranje schuwt.

10 maart 2014 om 14:15

Dan zou ik eerder voor Fer gaan. Niet de meest slimme voetballer maar wel iemand die 90min kan gaan. Met vd Vaart kun je echt niet meer aankomen in het moderne voetbal.

10 maart 2014 om 14:18

Van der vaart is niet meer, dan een stand inn van Sneijder. Na het weg vallen van Strootman, krijgen Iniesta en Xavi juist de ruimte op het middenveld. Als je met opkomende back wil gaan spelen en Sneijder en Vdv, heb je straks maar 3 a 4 ingestelde verdedigers bij een tegenaanval, tegen bijvoorbeeld Spanje is dit dodelijk en VdV en Sneijder laten al jaren zien, het verdedigen niet te hebben uitgevonden.

10 maart 2014 om 14:20

Dan ga ik liever strijdend ten onder, in plaats van spelen als een stel 'skijt' bakken die alleen maar achteruit lopen..

10 maart 2014 om 14:24

Met strijd ten onder? Ik ga liever voetballend ten onder op een manier, zoals van Basten dat deed bij Oranje tegen Frankrijk en Italie. Daar stonden Engelaar en de Jong op vm en met scherpe en leuke counters, scoorden we. Doorschuivende verdedigers is het grote manco van Nederland.

10 maart 2014 om 15:20

Dat was een reactie op Migi84. Hij zei dat hij er weinig trots in zag om met aanvallend voetbal met 6-0 onderuit te gaan tegen Spanje. Waarop ik aangaf dat ik liever strijdend ten onder ga (dus aanvallend en voetballend). Ik denk dat onze meningen niet heel erg veel van elkaar verschillen..

10 maart 2014 om 15:33

Ik bedoel ook niet dat we met z'n allen in onze eigen zestien moeten gaan staan. Het lijkt me beter om zoals Reservebankje denk ik ook bedoelt, met een degelijk blok de tegenstander op te vangen en dan via Sneijder en Robben razendsnel om te schakelen.
Als we vol pressing gaan spelen, tikt Spanje ons echt helemaal scheel, daar zie ik, nogmaals, geen eer in.

10 maart 2014 om 15:41

Idd, zo bedoel ik het ook. Zoalng je geen ruimte geeft, kunnen ze ook bijna niks. Mooi voorbeeld, was Ajax - Barcelona 2e helft. Ze kwamen wel, maar creëerden bijna niks. En het maakt dan niks uit dat de verdediging echt super goed is. Zolang je ruimte geeft, word het gevaarlijk. En ik zeg niet, dat we massaal moeten gaan verdedigen, maar daar moet wel het accent liggen, want anders word het niks. En als je gewoon kijkt naar Euro 2008, deden we niks anders. En hadden we wel leuke wedstrijden.

10 maart 2014 om 13:51

Lijkt me wel een goede opstelling, ben alleen benieuwd wat VDV nog gaat laten zien komende tijd. Waar het Nederland aan ontbrak afgelopen wedstrijd was in mijn ogen de diepgang van het middenveld. Sneijder is op een of andere manier te statisch in de punt dus een fitte VDV zou goede zijn in de rug van Van Persie. Als VDV niet fit genoeg is ofzoiets kan, zou heel onwaarschijnlijk zijn, Van Gaal nog wel voor een 4-4-2 / 4-4-1-1 kiezen. Zie dat je Van Dijk hebt opgesteld, hoop heel erg dat hij nog opgeroepen wordt maar ben bang van niet.

Krul
Van der Wiel
Vlaar / Heit
Van Dijk
Blind / PvA
Robben
Sneijder
De Jong
Lens
Van Persie
Huntelaar
10 maart 2014 om 16:32

Ik ben het niet eens met je opstelling.
Oranje is niet in staat op 4-3-3 te spelen.
Van Gaal moet net zo speen als in het kampioensjaar van Az.
442 met v Persie en Huntelaar in de spis.
Janmaat vind ik opbouwend goed,maar een beperkte speler.
Ik begrijp niet dat van Gaal Gouweleeuw nooit de kans heeft gegeven.
vd Vaart heeft het dit jaar niet.
Ik zou dan liever Gudlj van AZ ien

10 maart 2014 om 17:51

Ja, laten we Gouweleeuw de kans geven, dat is een directe versterking voor Nederland... Die is toch niet beter dan Bmi, De Vrij en noem ze maar op?

10 maart 2014 om 19:24

Gouweleeuw is absoluut beter als MI en de Vrij!!!

Snap niet echt dat deze speler zo belangrijk wordt gemaakt. Laat in Oranje nooit iets zien en bij PSV was het af en toe heel mooi maar vaak matig.

10 maart 2014 om 13:48

Hij wordt niet belangrijk gemaakt. Hij maakt zichzelf belangrijk door zo goed te spelen.
Dat jij dit niet ziet zegt meer over jou dan over hem.
Roma betaalde niet voor niets 18-28 miljoen (afhankelijk van bonussen).
En daar is hij ook een van de belangrijkste spelers.

10 maart 2014 om 13:58

Babel is voor 20 miljoen gehaald door Liverpool. Maher is voor 8 miljoen gehaald door Psv. Van der Hoorn voor 4 miljoen. Voor ieder van die clubs zijn dat grote bedragen. En hoezo is Strootman een belangrijke speler bij AS Roma, heb je dat op VZ gelezen?

10 maart 2014 om 14:09

Hahaha nee ik kijk nog wel eens wat wedstrijden.
Zou je ook eens moeten doen. Dan zou je niet zulke gekke dingen zeggen.
Daarbij kostte Maher 6 miljoen en maakt hij alleen een lastig seizoen door.
Van der Hoorn speelde vorig seizoen ook goed alleen komt hij vooralsnog bij Ajax te kort (daarom zitten deze 2 ook op de bank) Babel speelt bij Kasimpasa op het moment. Je noemt allemaal spelers die niet spelen of helemaal zijn afgezakt.
Dit terwijl Strootman juist in een steigende lijn zit en daarom ook wekelijks speelt bij AS Roma. Ze namen een risico door hem op te stellen omdat ook de trainer van Roma vind dat hij belangrijk is.

Kortom overal waar hij speelt vind de trainer hem een van de belangrijkste spelers. Of dit nou Sparta, Utrecht, PSV , Roma of Oranje is. Overal waar hij komt vind de trainer dat hij een van de betere is.

Zouden zij er allemaal naast zitten en heeft Ajaxia op Voetbalzone.nl gelijk? Of zou Ajaxia op voetbalzone.nl ernaast zitten en zouden die trainers toch een klein beetje verstand van voetbal hebben?

10 maart 2014 om 13:50

Jij weet duidelijk niets, hou volgende keer je hoofd dicht aub!

Aderlating voor dit oranje, een van de betere in oranje!

10 maart 2014 om 13:59

Wat was de laatste goede wedstrijd van Strootman in Oranje, zijn debuut volgens mij.

10 maart 2014 om 13:53

Snap niet echt dat je reageert op een voetbalsite terwijl je klaarblijkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt, of op z'n minst nooit naar Strootman gekeken hebt tijdens een wedstrijd.

10 maart 2014 om 14:00

Heb hem tientallen keren gezien. In Italië heeft die zich tactisch verbeterd. Het is nog steeds een technisch matige speler met een draaicirkel van een tank met een goede lange pass en hard schot.

10 maart 2014 om 14:13

Ik denk dat je in de war bent met Engelaar of Poulsen.

Blijf me verbazen dat ze overal 6 maanden revalidatie neerzetten, voordat een kruisband volledig is hersteld zit je al op 2 jaar (als hij al volledig hersteld). Natuurlijk is de kruisband na 7-9 maanden op een sterkte dat ze wel weer het trainen en langzaam naar wedstrijd niveau kunnen komen. Maar 6 maanden?! Absoluut een belachelijk en meestal ook te snelle terug keer.

On: Verder is dit ook voor het nederlands elftal erg balen, een van de spelers die zich de afgelopen jaren toch prima heeft ontwikkeld en een van de sterkhouders is geworden.

10 maart 2014 om 13:49

Was het alleen maar een kruisband.
Ook zijn meniscus en waarschijnlijk binnenband zijn afgescheurd.

Dit wordt geen revalidatie van 6 of 9 maanden.
Ben bang dat met een dergelijk gecompliceerde blessure Strootman wel eens nooit meer op niveau kan terugkomen, al hoop ik van ganser harte van niet.

10 maart 2014 om 14:13

6 tot 9 maanden en ik ken 1 geval, in mijn omgeving dan wel, waar het meteen einde carriere was. Deze kwetsuur kan een hoop schade aanrichten in de knie.

10 maart 2014 om 14:18

Ik zag net ook een foto van het moment dat hij zijn knie verdraaide. Voor de duidelijkheid, het was niet dezelfde knie als tegen Frankrijk.

Maar daar gaat het niet om. Het zag er heel ernstig uit. Zijn bovenbeen stond naast zijn onderbeen. Echt een vreselijk gezicht.

Ik hoop dat je er finaal naast zin en hij over een maandje of 9 a 10 weer kan spelen. Het zou me echter ook niet verbazen als je er niet naast zit....

Vreselijk voor Kevin, Oranje en Roma... Vooral voor Kevin. Die jongen werkt zo hard en speelt zo goed (iedere dag beter) en dan gebeurt dit.... Dit gun je niemand maar zeker hem niet.

10 maart 2014 om 14:55

@oleguapa ik heb nergens gelezen dat zijn meniscus en binnenband ook waren aangedaan. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan wordt het sowieso geen 6 of 9 maanden revalidatie nee. Mij ging het er nu juist om dat er vaak wordt gesuggereerd dat ze met 6 maanden weer op het veld staan en dat dit gewoon niet goed is.

10 maart 2014 om 15:01

@sjaakv

Die info komt van VI journalist Sleegers.

10 maart 2014 om 19:57

Ik heb op 31 oktober zelf een voorste kruisband reconstructie en meniscus operatie ondergaan. Mij werd verteld dat ik negen maanden moest revalideren en na zes maanden pas weer rustig mocht beginnen met sporten. Echter raadde de chirurgen en fysiotherapeuten mij voetballen in de toekomst ten zeerste af. Nu staat onze medische begeleiding natuurlijk niet in verhouding met elkaar, maar dat Strootman voor een zware periode staat is duidelijk.

Jammer dat juist strootman moest wegvallen. Een van de weinige spelers die ik iedere wedstrijd op een echte winnaarsmentaliteit betrap!

Voor Strootman is dit inderdaad verschrikkelijk, voor Oranje ook. Strootman ontwikkeld zich uitstekend en een WK was de perfecte beloning geweest voor de afgelopen 2 jaar die hij heeft doorgemaakt. je verliest nu een speler die alles beheerst. inzicht, techniek, gezonde agressie en de wil om te winnen. Ik hoop voor Strootman dat hij de tijd neemt die hij nodig heeft om fit te worden en volgend seizoen Roma weer aan successen kan helpen. Louis zal zijn systeem wel moeten omgooien denk ik en met 2 spitsen moeten gaan spelen want Strootman was in mijn ogen bijna onvervangbaar. Wellicht een 4-1-3-2? zie opstelling. ik denk dat we hier wel goed aan doen. Nigel als extra blok voor de Cv's het middenveld blijft wel wat aanvallend maar als iedereen zijn taken uitvoert dan is dit wel een opstelling waar veel potentie in zit.

Krul
van der Wiel
Vlaar
van Dijk
Indi
de Jong
Robben
Sneijder
Depay
Huntelaar
van Persie
10 maart 2014 om 13:54

Is wel extreem aanvallend, maar zo mag er wat mij betreft best gespeeld worden. Je kan in ieder geval de druk goed naar voren zetten en vroeg storen.

10 maart 2014 om 15:26

Ik vind dit wel een goede opstelling. Met 2 spitsen lijkt me ook het beste. Ik zou alleen voor Emanuelson gaan op de linksback positie. Doet het de laatste tijd goed bij Milan en is snel genoeg om mee te kunnen met de snellere rechtsbuitens.

10 maart 2014 om 15:28

Klopt Emanuelson heeft ook weer wat meer internationale ervaring dus is zeker een optie op de back positie. Ik hoop alleen dat Louis in ziet dat systeem aangepast dient te worden maar ik denk dat hij vast zal gaan houden aan zijn filosofie. Nu Strootman wegvalt is de kans op de volgende ronde imo met 10% kleiner geworden

10 maart 2014 om 15:46

Hij moet beseffen dat je niet de tijd en ruimte gaat krijgen tegen Chili en Spanje. Tijd om rustig op te gaan bouwen zal je dan niet krijgen. We hebben achterin een sterk defensief blok nodig. Counteren zal wellicht de enige optie zijn. Hopelijk ziet Louis dat ook.

Dit is een zware tegenvaller voor 3 partijen; Oranje, AS Roma en natuurlijk voor Kevin. Ik wens hem het allerbeste toe en hoop dat hij na zijn revalidatie nog beter uit de bus komt!

van een degelijk middenveld zakken we nu terug naar een matig middenveld waarvan geen enkele speler in de top een grote competitie speelt. strootman was de enige. neem daarbij mee onze zeer zwakke verdediging en we zijn zo goed als kansloos op het wk.

10 maart 2014 om 15:48

Nigel de Jong speelt in dezelfde competitie als Strootman en doet het daar ook gewoon goed.

Nigel de Jong is een goede vervanger voor hem. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je heel veel inlevert qua kwaliteit met de Jong.

10 maart 2014 om 13:58

nigel is een ander type speler..

Ik zou vurnon anita meenemen. Veelzijdige, voetballende middenvelder met ervaring in een goede competitie

10 maart 2014 om 16:27

En in die competitie heeft hij ook aangetoond geen topper te zijn. Lijkt me dus geen optie. Het zal een hele lastige puzzel worden.

Louis heeft nu ook een behoorlijk probleem, die zal nooit de halve finale kunnen bereiken op dit WK.

IK vind de Guzman ook de beste optie, houdt zich prima staande bij Swansea city and speelt in een Top competitie, alhoewel hij wel wat minder minuten maakt ( dacht ik ) sinds Laudrup daar weg is.

Enorme klap die Oranje misschien nu al uit doet schakelen voor de volgende ronde. Strootman is ontzettend compleet, fantastische middenvelder. Op het WK kun je absoluut niet komen aanzetten met Blind, Schaars of Clasie. Naar mijn mening kan je een middenveld formeren met Sneijder, De Jong en Van Persie. Klopt, is aanvallend, maar vind Sneijder sowieso toch meer een CM (geworden) dan een echte 10. Andere optie is De Jong, Fer of De Guzman en VDV of Sneijder. Ga d'r maar aan staan. Vind de 1e optie wel wat hebben. Denk dat je het met beide middenvelden niet gaat redden, dan maar aanvallend strijdend ten onder.

Gelukkig hebben we Stijn Schaars nog!

Echt zuur voor Strootman. Dan maar in 2016 erbij

Wat een drama voor Strootman. Vreselijk.

Misschien is tegen die tijd Wijnaldum wel helemaal topfit. Zal ook nog fris van lijf en leden en in de kop zijn omdat ie zo weinig heeft gespeeld ....

10 maart 2014 om 14:03

daar heb je niks aan. wijnaldum is de meest overschatte voetballer op de nederlandse velden.

10 maart 2014 om 15:17

Nee dat is zeker niet zo. Wijnaldum heeft een prachtige techniek en is een hele goede voetballer! Ik snap alleen de vergelijking Wijnaldum/strootman niet zo goed want dat zijn twee totaal verschillende spelers! Zou dan eerder een type Fer kiezen, die kun je qua spel wel vergelijken met Strootman. Al is Fer een stuk minder natuurlijk dan Kevin.

10 maart 2014 om 16:25

Je kunt toch niet zeggen dat PSV zijn power en drive niet heeft gemist dit seizoen ... voor de goal heeft hij een vrij dramatisch rendement, maar verder is hij een echte motor voor Psv.

Ik ben het eens met van Gaal: het allerergste is het voor Kevin om die zijn droom in duigen ziet vallen.
Echter een groot verlies voor het Nederlands elftal. Nu moeten we Sneijder bewegen als nummer 8 met van der Vaart als 10.

Johnny Heitinga heeft bij Ajax ook als verdedigende middenvelder gespeeld, met nigel de jong en heitinga op het middenveld is er wel meer zekerheid voor de verdediging. En het middenveld kan het vuile werk opknappen van de aanvallers zodat die wat meer vrijheid krijgen.
op de linksback zou ik toch Anita doen die ervaring heeft met de premier league en best wel snel is. Of Kuyt zou een goed alternatief zijn, sterk, longen als een paard en verzaakt niet. In de spits zou ik Van persie met van der vaart of Sneijder met huntelaar.

Stekelenburg
Van der Wiel
Vlaar
Dijk/Douglas
Anita/Kuyt
De Jong
Heitinga
Lens
Sneijder
Robben
Van Persie
10 maart 2014 om 14:15

Kuyt linksback echt??

10 maart 2014 om 14:24

Wie moet er anders staan?

10 maart 2014 om 14:35

Tis maar net welke poppetjes er neer zet. Denk dat Kuyt beter op CV kan. Is geen gein, is wel een speler, die zich kan vast bijten in een speler. Is relatief kop sterk. Vind het nog niet eens zo gek bedacht. Zou alleen emanuelson vervangen voor heitinga, links poot is wel fijn op die positie.

10 maart 2014 om 14:41

linkspoot is niet echt een must op die positie het belangerijkste is dat de we niet te veel doelpunten tegen krijgen .en emanuelson kan je dan beter linksback zetten alleen komt wel te veel op en vergeet zijn verdigende taken soms

10 maart 2014 om 14:43

Zal alles achterin houden en op een manier spelen, zoals euro 2008. Dan is het wel fijn een linkspoot daar te hebben.

10 maart 2014 om 14:46

Maar emaneulson mist wel fysieke kracht en rust aan de bal ontbreekt ook bij hem

10 maart 2014 om 14:47

Dat klopt, maar zie hem dan liever dan al die hard lopers, die iedereen hier opnoemt. Blind zou dan eventueel ook kunnen.

Heel vervelend voor strootman, maar moeten nu wel verder hoe hard dat ook is.
Fer kan zijn plaats zo innemen plus dat fer ook een doelpuntte kan maken. Denk dat de fer de jong toch wel een aardig blok zal zijn met van persie ervoor. Blind Klaassen Sneijder de andere middenvelders

Krul
Wiel heitinga rekik kongolo
Jong persie fer
Robben Huntelaar depay

Vorm cilessen
Janmaat Vlaar indi
Klaassen Sneijder blind
Kuijt dost lens boetius

Kies voor wiel en kongolo als backs beide kunnen heel de zijkant belopen. Kongolo kan ook als linker centrale middenvelder spelen en in het centrum van de verdediging. Heitinga voor de ervaring die rekik kan coachen. Na het wk van dijk. Indi kan ook linksback lopen het zelfde geld voor blind

10 maart 2014 om 14:56

Laat die backs eens gewoon backs. Daar verliezen wel al jaren wedstrijden door. Opkomende cv exact hetzelfde. Die verdedigers bij Nederland zijn gewoon te traag. Liever defensief dan teveel aanvallend en dan met 8-0 van Spanje verliezen. Verlies dan liever met 2-1, maar dat we niemand wat kunnen verwijten. Die ruimte die achter de verdediging komt is gewoon dodelijk tegen Chili en Spanje.

Ik heb het bedenken van eventuele tactieken en opstelingen gestaakt. Nederland gaat kansloos ten onder in de groepsfase en dan kunnen we lekker gaan kijken naar goed voetbal van de andere landen. Misschien hebben we over 2 jaar een betere selectie klaarstaan.

Ik zie veel mensen per direct roepen 'we kunnen net zo goed niet meer heengaan' of 'we komen toch niet ver''
Maar deze mensen moeten niet altijd zo kritisch zijn. Ja we hebben geen wereld team meer als vroeger. Niemand verwachte het vorige WK dat we ook zo ver zouden komen. Maar we kunnen toch gewoon heengaan en kijken waar het schip strand. Vechtvoetbal, Inzet en de wil om te winnen dat moet je tonen! Daar kom je het verst mee. We kunnen nu wel het Nederlands Elftal gaan afzeiken en dat doet ook 90%. We moeten met zen allen achter het grote Oranje gaan staan. We gaan met zen alleen een groot feest bouwen ongeacht waar het schip strand tijdens het Wk

Strootman er niet bij is natuurlijk even schrikken. Veel mensen hadden hem er bij willen hebben op het WK. Maar we kunnen het oplossen naar mijn inzien (zie opstelling)

Mensen wees niet al zo kritisch jullie roepen al dat we geen kans maken om door te komen dan de groepsfase. Met zo'n inzet gaat dat ook echt niet gebeuren als jullie het van te voren al roepen. We moeten het Nederlands elftal steuen. Inzet beleving en de wil om te winnen dan moeten we laten zien, merken en horen!

Vorm
Van der wiel
Vlaar
Van Dijk
Indi
De Jong
Sneijder
De Guzman
Robben
Van persie
Depay/Lens

Dit is echt klote zeg. Ben benieuwd of van Gaal met dezelfde tactiek zal blijven spelen. Ik snap niet zo goed dat van Gaal Anita niet eens een keertje getest heeft. Hij speelt toch wekelijks bij Newcastle, en vind hem een stuk beter dan Schaars en Clasie. Ik zou als ik hem was gewoon een team neerzetten die gewent is om op hoog niveau te spelen(grote competitie), met een versterkt middenveld, en geef de 3 voorin gewoon veel vrijheid.

Krul
v/d Wiel
Vlaar
Heitinga
Emanuelson
De Jong
De Guzman
Anita
Van Persie
Huntelaar
Robben

Een persoonlijk drama en een aderlating voor oranje. Heel veel voetballers op niveau hebben we niet meer. ED spelers kun je absoluut niet in de basis zetten namelijk.
Met deze opstelling zijn we volgens mij het sterkst

krul
vd wiel
Vlaar
Douglas
urby
de jong
sneijder
fer
Robben
Hunter
RVP
10 maart 2014 om 15:31

Goede opstelling, ben ook van mening om met rvp en hutelaar te speler alleen in een andere rol. Met de verdediging kan ik ook wel inkomen alleen zou ik vorm op goal zetten en zou ik eventueel van dijk aan het werk willen zien een keer. Voor de rest een blok van twee met de jong en fer/de guzman en rvp op 10 met twee snelle buitenspelers om hem heen en huntelaar in de spits

Vorm
Vdw
vlaar/ vdijk
Douglas/indi
emanuelson
fer/deguzma
de jong
robben
rvp
lens/depay
huntelaar

Net nu Van Ginkel weer bijna terug is op het veld na een zware blessure is nu Strootman aan de beurt.
heel triest voor deze jongen. Hopelijk herstelt hij snel en dat Van Ginkel maar snel een grote ontwikkeling doormaakt zodat ze er allebei bijzijn op het EK van 2016

En de Knvb komt aan met Halve Finale als doelstelling. Daar kan nu helemaal wel een streep door.

Wel Strootman.... beter een teleurstelling op voorhand dan dat je er middenin zit. Met het slechtste Oranje ooit richting Brazillie lijkt mij geen pretje te worden dus wellicht komt je blessure op het beste moment. Die drie drama potjes op het WK kun je missen als kiespijn. Wellicht een puntje tegen de Aussies maar veel meer kan het niet worden. Goed uitrusten en volgend jaar weer vrolijk verder. Succes jongen!!

10 maart 2014 om 16:00

Ja inderdaad.. gewoon op zijn chelsea's gaan spelen

Zoals koeman speelde lijkt me ook nog wel wat, 3 man achterin Dijk - Vlaar - Bmi, 2 vleugelverdedigers die in kunnen zakken en in balbezit mee op kunnen komen vd Wiel en Urby/blind.. voor de verdediging Nigel en Schaars/fer/clasie, en daarvoor dan Sneijder en Robben en Persie

Kevin heel veel sterkte. Dit is echt giga zuur voor zo'n geweldige speler.
Louis zal nu naar alternatief op zoek moeten

Ik ben wel benieuwt wie Van Gaal naast De Jong zal zetten. Ik neem aan dat De Jong al een basisplaats heeft, aangezien hij iedere week sterk speelt bij Milan. Hij hoort in de basis te staan. Ik zou Sneijder ernaast zetten, en dan VDV op 10. Zo heb je meer voetbal in het team. Sneijder zakt vaak terug, dus ik denk dat hij het daar goed zou doen. Of Van Persie op 10 met Hunt in de spits.

Krul
VD Wiel
Vlaar
Douglas
Urby
De Jong
Sneijder
Robben
VDV
Lens?
RVP
10 maart 2014 om 16:14

Als je met een middenveld gaat spelen met Sneijder & v/d Vaart samen, word je kapot gespeeld door Spanje en Chili. Je mist dan de kracht die Strootman wel heeft, en dus is het belangrijk om daar een zelfde soort type voor neer te zetten.

Ik zou er nu voor kiezen om sowieso met de punt naar achter te spelen en wat mij betreft zijn Nigel de Jong en Daley Blind daar je beste opties. Het is nog even kijken hoe Nigel terug komt uit zijn blessure, maar ik moet er niet aan denken om Clasie/schaars daar op dit moment te zien spelen.

Voor de positie van Strootman, zie ik eigenlijk maar een speler op dit moment die dat zou kunnen overnemen: Leroy Fer. Hij heeft de kracht ervoor en ook het vermogen om goed te spelen, maar hij presteert op dit moment niet bij Norwich. Dus dat gaat een lastig verhaal worden. Wijnaldum was voor zijn blessure bij PSV lekker bezig, maar gaat hij dit seizoen nog terug komen en heeft hij bovendien wel de kracht die we daar nodig hebben? Je hebt ook nog de Guzman als optie, die lijkt dan op dit moment (ook qua spel) de beste vervanger.

Het wordt dus een lastig verhaal om de juiste vervanger te selecteren om op die positie te gaan spelen. Ik hoop dat we in deze opstelling gaan spelen (op basis van dit moment)

Cillesen
v/d Wiel
Vlaar
van Dijk
Urby
de Guzman
Blind
Sneijder
Robben
v. Persie
Lens
10 maart 2014 om 16:44

De Guzman had ik niet aan gedacht, dat is wel een goede optie. Maar Blind en Fer niet. Die komen gewoon tekort voor het WK. Met die twee wordt het middenveld al helemaal kapot gespeeld, en je hebt ook geen creativiteit. Liever een speler die kwaliteiten heeft om de wedstrijd te bepalen, zoals Sneijder of inderdaad De Guzman, dan middelmatige spelers als Blind. Want met dat soort spelers ga je zelfs niet van Australië winnen.

Dan maar zo..

M. Vorm
R. Vlaar
J.Heitinga
Martins Indi
D. Kuijt
N.de Jong
D. Blind
M. Depay
v. Persie
A. Robben
Huntelaar

Verdedigen kunnen we toch niet, en zonder Strootman dan maar alles op de aanval.

met van Persie en Sneijder in alternatieve rollen

1-CILLESSEN
2-JANMAAT
4-HEITINGA
5-GOUWELEEUW
3-PIETERS
6-CLASIE
8-SNEIJDER
11-ROBBEN
10-V.D.VAART
7-V.PERSIE
9-HUNTELAAR
10 maart 2014 om 16:37

En dan met 3-0 smeer krijgen van Australie??

Gouweleeuw en Heitinga centraal
Janmaat kan, maar liever van der Wiel. Op links heb ik ook liever geen Pietertje..

Clasie? Ook drie keer niks..

En de rest zou kunnen

Uiteindelijk maar zo gaan spelen dan.

Krul
De Vrij
Vlaar
Martins Indi
Janmaat
De Jong
Fer
Blind
Van der Vaar
Robben
Van Persie

Dit is niet zo best voor Nederland. Dit zou mijn opstelling zijn en ze moet meer als een team gaan spellen dan gaat het zeker lukken. In 2010 speelde nl als een team dan haal je zo de finale maar als je niet als een team gaat spelen dan lukt het niet.

vorm/krul
janmaat
vlaar
heintiga
vdw
sneijder
vdv
robben
van persie
kuyt
huntelaar

In en in triest voor deze jongen.

Heel jammer dat ie niet mee kan, nu maar zoveel mogelijk spelers meenemen die in toptcompetities spelen zo min mogelijk eredivisie drama.

Het systeem wat Feyenoord gisteren speelde zou best wel eens een goed systeem kunnen zijn voor dit. Elftal waardoor we compact spelen , met de 3 centrale verdedigers en Fer zorgen voor veel kopkracht die we zowel verdedigend als aanvallend kunnen betekenen.

Douglas , V van dijk en BMI als centraal blok , Janmaat en Emanuelson als diepe backs ( vd Wiel en Kongolo als alternatieven ) , de jong als controlerende middenvelder , Klaassen en Fer als lopende middenvelders , Robben en van Persie als 2 aanvallers .

Je kan ook kiezen voor een aanvallende variant door bijv met de Guzman een meer aanvallender voetballer neer te zetten op de plaats van de jong en van Persie op 1 van de 2 aanvallende middenveld posities , dan speel je met Huntelaar of lens naast Robben als 2de aanvaller .

Heel erg jammer voor die jongen.
Als we nu al strootman moeten missen moeten we echt hopen geen pech te hebben dat er nog andere blessures komen bij belangrijke spelers anders kun je beter gewoon WK afzeggen.

Zo zie ik Nederland het liefst spelen na het uitvallen van Strootman:

Met op de bank:

Vorm
Cilissen
Janmaat of vd Wiel
Stefan de Vrij
Heitinga (voor de ervaring)
Emanuelsson
Leroy Fer
Jordi Clasie
Vd Vaart
Lens
Kuyt
Huntelaar

Krul
Vdwiel/janma
Virgil vDijk
Vlaar
Martins indi
De Guzman
De Jong
Robben
Sneijder
Depay
Van Persie

Hier baal ik echt van... dan maar zo spelen;

Cillessen
V.Dwiel
Vlaar
V.Dijk
Emanuelson
DeGuzman
DeJong
Blind
Robben
V.Persie
Huntelaar

Formatie: 4-2-3-1/4-3-3

GK (1): Jasper Cillessen

DF (4): Daryl Janmaat, Joel Veltman, Virgil van Dijk, Daley Blind

MF (3): Nigel de Jong, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder

FW (3): Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar, Robin Van Persie

Reserves

GK (2): Tim Krul, Maarten Stekelenburg

DF (4): Gregory van der Wiel, Jeffrey Gouweleeuw, Ron Vlaar, Erik Pieters

MF (3): Jordy Clasie, Siem de Jong, Stijn Schaars

FW (3): Georginio Wijnaldum, Dirk Kuyt, Jeremain Lens

ik weet de beste vervanger voor strootman en dat is anita speelt vaak bij newcastle en ook nog goed

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren