Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Nieuwe tegenslag voor Wenger: Wilshere bijna twee maanden 'out'

Laatste update:
/

Arsenal zal het in het grootste gedeelte van het restant van de titelstrijd moeten stellen zonder Jack Wilshere. De middenvelder raakte woensdagavond geblesseerd in de oefeninterland van Engeland met Denemarken en is donderdag bij zijn club onderzocht. Daarbij bleek dat hij een haarscheurtje in het bot van zijn linkervoet heeft opgelopen.

Dat houdt concreet in dat Wilshere zes weken moet revalideren, alvorens hij weer kan beginnen met het opbouwen van zijn conditie. Arsenal meldt het niet via de officiële kanalen, maar goedbeschouwd zal Arsène Wenger het waarschijnlijk zo'n twee maanden moeten stellen zonder de technisch begaafde middenvelder. Alleen de laatste twee à drie wedstrijden kan hij in dat geval nog meemaken.

De blessure van Wilshere is een nieuwe tegenvaller voor Wenger, die begin januari ook Theo Walcott al langdurig zag wegvallen met een zware blessure. De Zweed Kim Källström, die in de winter werd gehaald als noodverband, is wel bijna fit. Hij kan normaliter komend weekend tegen Everton voor het eerst zijn opwachting maken bij de selectie.

De komende weken speelt Arsenal zware wedstrijden. The Gunners binden de strijd aan met Everton (FA Cup, thuis), Bayern München (uit), Tottenham Hotspur (uit), Chelsea (uit) en Manchester City (thuis).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja joh, dat kan er nog wel bij. Zoals ik een tijdje geleden al heb gezegd, qua blessures is Arsenal net een estafette-ploeg. De één verlaat de ziekenboeg, de ander raakt weer geblesseerd. Ramsey lijkt eindelijk fit te zijn en ja hoor...wilshere ligt er zes weken uit. Verbazingwekkend hoe dit Arsenal met zoveel handicappen en tegenslagen nog derde kan staan. Ben benieuwd wat onze klassering zou zijn geweest wanneer onze key-players wel het gehele seizoen fit bleven.

6 maart 2014 om 16:27

Ja, want Manchester City heeft niet een tijdlang Aguero, Kompany, Nastacic en Fernandinho moeten missen. Liverpool heeft de ene verdedigende blessure na de andere gehad, evenals blessures bij Gerrard, Coutinho en Sturridge. Arsenal is echt niet de enige die last heeft van blessures.

Niettemin, dit is wel enorm jammer voor Arsenal. Ze staan er goed voor en kunnen zeker nog meedoen om de titel, maar met het komende programma was het al lastig en een blessure voor Wilshere maakt het er zeker niet makkelijker op. Hopelijk kunnen ze toch het moeilijke programma redelijk goed doorstaan. Zou leuk zijn voor de spanning(zolang Liverpool er maar wel boven eindigt natuurlijk).

6 maart 2014 om 16:29

Maar eerlijk is eerlijk, bij Arsenal is het wel erg extreem hoor.

Misschien maar een (nieuwe) fitnesscoach aanschaffen?

6 maart 2014 om 16:31

Nou ik zag overlaatst ergens een soort van rangschikking qua blessures en daar zag je gewoon dat Arsenal stijf bovenaan staat hoor. Tuurlijk hebben de andere ploegen blessures maar Arsenal heeft er gewoon meer last van..

6 maart 2014 om 16:32

Groot verschil is alleen dat Manchester City het beter kan opvangen (weet niet hoe het bij Liverpool zit).

Als Aguero geblesseerd is, dan is dat wel een aderlating, maar we hebben dan nog altijd Dzeko en Jovetic (negredo speelt immers al). Hetzelfde geldt voor Fernandinho. Hij is zeer belangrijk, maar we hebben Rodwell en Garcia nog achter de hand voor het geval dat. Bij Arsenal komt er dan meteen een prutser als Arteta het veld in.

6 maart 2014 om 16:33

Ze hebben ook flink wat blessures, maar het is echt overdreven om te doen alsof het zo een geweldige prestatie is dat Arsenal derde staat. Het gehele seizoen door hebben ze de blessures redelijk goed kunnen opvangen(walcott wel een groot gemis, vooral door het type speler wat hij is). Wilshere geblesseerd, Ramsey komt binnenkort weer terug. Met Arteta, Aoc, Ramsey, Cazorla, Ozil, Flamini en Kallstrom is het middenveld prima bezet.

@eziomessi: Zeker weten dat City het beter op kan vangen, maar verdedigend stond het toch wat minder een tijdje. Aguero is onvervangbaar, zonder hem is de aanval gelijk een klasse minder. Rodwell en Garcia zijn goede vervangers, maar Fernandinho speelt echt een enorm sterk seizoen en dan gaat City er toch wel op achteruit.

6 maart 2014 om 16:43

Dat was een hyperbool voor zover je het niet door had. En ga nou niet doen alsof de selectie van City te vergelijken is met onze selectie. Over het aantal blessures overdrijf ik niet hoor. Check de stats van Injuryleague er maar op na.

6 maart 2014 om 17:08

Ik geef alleen maar aan dat andere selecties net zo goed last hebben gehad van blessures. Dat Arsenal dat het meeste heeft, is misschien wel zo, maar dan mis je deels de essentie van mijn post. Het gaat erom dat City met minder blessures waarschijnlijk ook meer punten had gehaald, Liverpool hetzelfde verhaal.

Bovendien even snel een kijkje genomen op Injuryleague, maar als ik het goed begrijp krijgt een club een punt voor elke week dat een speler geblesseerd is, toch?

Dan krijgt Arsenal dus al 20 tot 30 punten, omdat Diaby al het gehele seizoen eruit ligt of zijn er nog andere voorwaarden of is het puur en alleen een selectiespeler die geblesseerd is, wordt een punt voor geteld? In dat laatste geval krijg je dan toch sowieso een enorm vertekend beeld. Overigens zal ik nergens ontkennen dat Arsenal dit seizoen veel hinder ondervindt van blessures, maar andere clubs net zo goed. Het is uiteindelijk ook iets waar je mee moet dealen in het seizoen en het hele 'als' gedeelte eigenlijk overbodig is.

6 maart 2014 om 17:51

En dat begrijp ik, alleen zeg ik op mijn beurt weer dat Arsenal het meeste nadeel heeft ondervonden van blessureleed. Enerzijds beïnvloedt dat de prestaties, anderzijds zou het voorkomen kunnen en misschien wel moeten worden. We hebben nu zoveel blessures achter de rug, je bereikt op een gegeven moment een punt waarin de factor geluk/pech geen rol meer speelt.

Yes, die criteria klopt en bij de score is de afwezigheid van Diaby ingecalculeerd. Echter zonder die 30 punten blijft Arsenal nog steeds een straatlengte voor op de nummer 2 .

6 maart 2014 om 17:58

Jammer dat je niet gewoon een team kan selecteren een overzicht krijgt van aantal weken geblesseerd(of aantal punten) per speler. Dat zou handig zijn of is dat er wel en kan ik het niet vinden.

6 maart 2014 om 18:03

Injuryleague, daar staat alles op. Een speler die een wedstrijd mist door blessure levert 1 punt op. Arsenal staat stijf bovenaan, zelfs als je de blessure van Diaby eraf haalt is het verschil ruim 30 punten.

6 maart 2014 om 18:06

Hmm geen idee eigenlijk, vast wel ergens op Injuryleague. Physioroom laat daarnaast alle blessures zien. Soortgelijk aan een logboek.

6 maart 2014 om 19:00

bij ons niet dan? Agger al 2x in de lappenmand, Enrique(heel lang), Sakho(lang), Lucas(lang), Coutinho, Sturridge(lang), Johnson(minder erg), Gerrard

6 maart 2014 om 16:31

Wilshere speelt ook ongelooflijk gevaarlijk.

6 maart 2014 om 16:40

Daarin ben ik het wel met je eens. Wilshere in z'n huidige vorm kunnen we missen als kiespijn.

6 maart 2014 om 16:42

Dat is dan wel weer waar, Wilshere kan gewoon altijd geblesseerd raken omdat hij niet voorzichtig genoeg is, dus deels is het zijn eigen schuld.

6 maart 2014 om 16:59

Ik vind Wilshere een heerlijke speler hoor, zien jullie een Flamini Arteta zitten dan?

6 maart 2014 om 17:00

Wilshere is heel erg overrated hij is niet slecht maar hij is ook niet zoe goed.

Wilshere raakt altijd geblesseerd omdat die rent net alsof die 10kilo poep in zijn onderbroek heeft. Hij denkt dat hij een vechter is, maar hij is gewoon zwak

6 maart 2014 om 17:05

Nee, wij zien Ramsey en Flamini zitten.

6 maart 2014 om 17:11

Is Ramsey dan al terug? Nu gaan jullie Flamini Arteta moeten spelen toch?

6 maart 2014 om 17:20

Ramsey traint weer mee, ga ervan uit dat hij tegen Bayern kan spelen.

6 maart 2014 om 17:20

Premiergunner

Wilshere in de huidige vorm?

6 maart 2014 om 17:22

Ja je hebt gelijk cleverly is veel beter joh.

6 maart 2014 om 17:23

Ik zou juist niet Ramsey tegen Bayern willen zien. Veelste zwak voor een VM, dan gaan jullie echt overlopen worden denk ik.

6 maart 2014 om 17:40

Het gaat nergens maar dan nog nergens over Cleverley. Raar dat je hem erbij betrekt.

6 maart 2014 om 17:51

Ramsey en Flamini he, niet Ramsey als DM.

6 maart 2014 om 17:52

@frank

Ja, hij speelt waardeloos laatste tijd (behalve vs. Sunderland).

6 maart 2014 om 18:15

Dus tegen Bayern maar met 1 DM spelen waarvan die ene nieteens een absolute topper is? Is wel erg gedurfd hoor maar volgens mij graaf je dan echt je eigen graf.

6 maart 2014 om 18:20

Arsenal speelt als het kan altijd met 1 DM, 1 CM en 1 AM, iets wat in een 4-2-3-1 vrij normaal is.

6 maart 2014 om 18:25

Ja dat snap ik ook wel, maar niet tegen Bayern lijkt me. Tegen elke andere club dan tegen Bayern en Real vind ik het ook wel een logische opstelling hoor. Maar tegen Bayern gaat het wel ver.

6 maart 2014 om 18:52

Ramsey is nuttiger in defensief opzicht dan Arteta hoor, zeker naast Flamini, aangezien zowel Arteta als Flamini geen lopers zijn.

6 maart 2014 om 19:03

Tegen Bayern ook hoor. Flamini is verdedigend gewoon goed en ook zeer fel. Ramsey maakt veel meters en voegt verdedigend ook best veel toe. Het is best te doen dan, alleen met een Arteta wordt het gewoon lastig. Denk ook dat Wenger Arteta naast Flamini gaat zetten en dan wordt Arsenal zeker afgemaakt. Hoeft alleen Ozil in de gaten gehouden worden van dat 3-mans middenveld.. Wordt zwaar..

6 maart 2014 om 19:20

Ik vind Ramsey verdedigend juist niet zo nuttig maar zal dan wel aan mij liggen. Dat zeer goed van Flamini vind ik ook echt zeer mee maken. Hij is een breker maar gewoon niet van wereldkwaliteit in mijn mening. Qua echt ballen afpakken is een Jones, of een Matic, of een Lucas gewoon veel beter.

6 maart 2014 om 16:45

Heb je het seizoen van United gezien? Iedereen is wel een wedstrijdje geblesseerd geweest naast De Gea en Januzaj volgens mij.

6 maart 2014 om 18:09

Een wedstrijdje ja. Bij Arsenal: Ramsey 2 maanden out, Oxlade 6, Walcott in totaal 8, Podolski 3 en dan nog alle kleine blessures. Enkel Szczesny, Viviano en Jenkinson zijn niet geblesseerd of ziek geweest.

6 maart 2014 om 18:14

Ja maar jullie hebben het geluk gehad dat veel blessures op verschillende tijden zijn geweest. Bijvoorbeeld Walcott raakt geblesseerd als Chamberlain terugkomt of dit geval Wilshere raakt geblesseerd als Ramsey terugkomt. Een tijdje zonder Rooney en van Persie spelen is gewoon absurd moeilijk. Of steeds Smalling op rechts en dan nog zelfs Ferdinand gebruiken. Dat is zeer irritant. Of onze aankoop Fellaini die hele tijd geblesseerd is geweest. United heeft haar beste elftal haast niet kunnen gebruiken, volgens mij nog niet eens 1 keer. Of spelers zoals Nani die ook voortduren geblesseerd zijn. Deze opstelling is nog 0 keer gebruikt. En aangezien Mata er pas is is onze 2e beste opstelling met Rooney op 10 en Januzaj op de wing.

De Gea
Rafael
Smalling
Vidic/Jones
Evra
Carrick
Fellaini
Mata
Rooney
Nani
RVP
6 maart 2014 om 18:24

Walcott heeft er van September tot December en van Januari tot nu uitgelegen. Oxlade van Augustus tot Januari, Podolski van Augustus tot Januari ik zie een redelijke overlap?

Wij hebben ons beste elftal ook niet op kunnen stellen. En als je op injuryleague kijk zie je dat we met 60 punten afstand de nummer 1 zijn. De helft daarvan is van Diaby, maar dan nog hebben we 30 punten afstand, and counting.

Szczesny
Sagna
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Ramsey
Flamini
Walcott
Ozil
Cazorla
Giroud
6 maart 2014 om 18:28

Ja dat bedoel ik toch ook juist, Walcott gaat eruit en AOC en Podolski komen terug. Dat is beter dan ze op hetzelfde moment kwijt zijn. Volgens mij heb je die opstelling die je nu zet wel ooit gezien hoor.

6 maart 2014 om 19:31

Lezen, van september tot december hadden we geen enkele winger.

6 maart 2014 om 19:33

Maar daarvoor dan, 3 van onze 4 (Gnabry) buitenspelers waren vanaf augustus tot minimaal december geblesseerd.

6 maart 2014 om 19:51

Oh, toen hadden jullie wel nog Gnabry en waar jullie vrijwel als iedereen fit is beginnen met Cazorla dus is beetjeminder dan het lijkt Gnabry zou niet spelen normaal maar is wel een winger.

6 maart 2014 om 21:53

Des te meer dat wenger een fatsoenlijke bank moet investeren. Het is in de afgelopen 10 jaar niet de eerste keer dat ze te maken hebben met continu langdurige blessures. Titel kunnen ze definitief vergeten. Vol gas voor de nr 3 met liverpool uitvechten!

Oei dat komt hard aan bij Arsenal. En Wenger was al geen fan van vriendschappelijke interlands! Nu gaat Arteta nóg vaker spelen

6 maart 2014 om 16:27

Om te huilen die Arteta, dus ik hoop het niet. Ramsey is bijna weer fit dus dan kunnen we met Flamini en Ramsey spelen!

Ach dat kan er ook nog wel bij. Zijn het al gewoon dat al onze spelers geblesseerd geraken rond deze periode.. Focussen op plaats 4 dan maar

Klote oefeninterlands ook, lijken wel vervloekt op dat vlak

6 maart 2014 om 16:28

Focussen op de 4e plaats? Je hebt Kallstrom nog, daarmee kan je nog heel makkelijk kampioen worden. Tevens versla je Bayern nu ook wel met 3/4-0 met Kalstromm. Wenger knows he, dus dat kan niet misgaan.

6 maart 2014 om 16:42

Gast, Kallstrom is ook geblesseerd!

6 maart 2014 om 16:59

Gast. als je goed leest dan constateer je dat Kallstrom dit weekend waarschijnlijk weer kan spelen

6 maart 2014 om 20:15

Gast, lees het artikel!

Fijn dit.. volgens mij moet je blessuregevoelig zijn om bij Arsenal te mogen spelen :s. Ook fijn dat het weer door een nietszeggende nutteloze oefeninterland komt, die mogen ze van mij echt afschaffen.

Haha dit is gewoon niet normaal meer. Enige positieve is dat Ramsey op de weg terug is, en dat die het wellicht van hem over kan nemen. Anders spelen we constant met Flamini - Arteta, wat sowieso staat voor puntverlies.

Blijft toch opmerkelijk hoeveel pech we hebben met blessures, elk jaar opnieuw.

Edit: We staan in ieder geval dik bovenaan op injuryleague 2013/2014.

1. Arsenal 218
2. Man U 156
5. Spurs 143
6. L'pool 142
14. City 114

Een punt staat voor één speler die een week geblesseerd is. Asociaal. Al neemt Diaby bijvoorbeeld wel erg veel punten in natuurlijk

6 maart 2014 om 17:52

Zonder Diaby stonden we nog steeds met 30 punten voorsprong op 1...

7 maart 2014 om 16:33

Bekijk het positief wint Arsenal toch nog eens de League :D

Vind Wilshere dit seizoen niet bijster sterk eigenlijk. Lijdt ontzettend veel balverlies en is slap in de duels. Als je niets van hem verwacht, speelt hij een geweldige wedstrijd en als hij er moet staan is het niet goed genoeg. Maar goed, het blijft ontzettend zuur.

Gelukkig komt Rambo er weer aan en hebben we Rosicky nog. Op zich hoeven we hier dus niet vreselijk onder te lijden.

6 maart 2014 om 16:28

Chamberlain weer centraal middenveld dus. Allesbehalve arteta en flamini samen.

6 maart 2014 om 16:33

Ramsey - Flamini is heerlijk. Cazorla, Özil, Rosicky daar voor. Chamberlain voor iets meer dynamiek, swappen met Rosicky/cazorla.

6 maart 2014 om 16:37

Ik zou in die opstelling wel altijd chamberlain opstellen. Misschien maar spits in plaats van Giroud

6 maart 2014 om 16:48

Källström is ook back!

6 maart 2014 om 19:07

Sws altijd Chamberlain op de flank. Ozil komt helemaal niet tot z'n recht als er helemaal geen diepgang is en dat geldt voor heel Arsenal. Staan ze weer een beetje allemaal aan één kant en komen ze er amper door.

6 maart 2014 om 16:43

Wilshere's passing is ook niet zuiver dit seizoen, altijd net niet accuraat genoeg en net te hard. Misschien is deze blessure wel goed voor hem om eens goed na te denken over zijn spel.

Titel is al verspeeld. Mogen blij zijn als er een plaats bij de eerste 3 behalen.

6 maart 2014 om 16:35

titel is eigenlijk nooit een serieus doel geweest.
Daarvoor is het vooral aanvallend gewoon te mager.
Giroud eerste spits..die zou bij man city 5e spits zijn.
En vergelijk de rest van de selectie van city en chelsea met arsenal.

Wenger is goed begonnen met ozil, nu moet ie in de zomer doorpakken en nog een paar toppers erbij halen. Hopelijk kan arsenal dan volgend jaar wel tot het einde mee doen.

Pfff die oefeninterlands ook..
Komende zes weken met Arteta - Flamini zie ik niet echt zitten
Ook maar hopen dat Ramsey snel weer mee kan doen dan, die wordt ook hard gemist

En jaahooor, het kon ook niet uitblijven he? Maar gelukkig zijn er wel supernuttige interlands geweest. Echt alsof ze het erom doen. Lekker ook met het programma de komende weken.. Ramsey vandaag weer op training hoorde ik? Volgende week bij Bayern dan maar starten dus.

6 maart 2014 om 16:45

Andere clubs hebben zelden blessures na interlands, alleen bij ons is het verboden dat de spelers fit blijven, dat mag gewoon niet.

6 maart 2014 om 18:36

Alsjeblieft niet, laat tegen Bayern maar lekker Rosicky daar spelen, of Kallstrom ofz, als we maar nooit meer met Flamini-Arteta spelen! Ramsey moet je fit houden voor de competitie want ik zie Arsenal in de champions league toch niet meer doorgaan. Vorig jaar kon zo'n kunstje tegen Bayern nog, dit jaar absoluut niet met de spelers die we missen

Lijkt wel alsof er een vloek heerst op arsenal. Jammer voor arsenal, hopelijk kunnen ze de komende wedstrijden een positief resultaat boeken

6 maart 2014 om 16:31

Sinds het Emirates Stadium is er inderdaad een vloek ontstaan. Hopelijk mogen Rosicky en Chamberlain op het middenveld spelen en niet Arteta.

Misschien tijd voor een nieuwe fitnesscoach bij Arsenal. Het valt mij bijzonder op hoe blessuregevoelig de spelers bij Arsenal zijn.

6 maart 2014 om 17:56

Een breuk kan je als fitnesscoach niet voorkomen. Diaby heeft nog altijd last van de nasleep van die horrorbeenbreuk, een knieband afscheuren kan je ook niets aan doen, net als meniscusblessures en kruisbandblessures. Dan heb je de helft van de blessures al gehad. Een hoofdblessure is ook niets aan te doen.
Cazorla, Rosicky en Wilshere zijn allemaal geblesseerd geraakt bij de nationale elftallen voor oefenduels. Echt, afschaffen die handel.

6 maart 2014 om 22:39

Feit blijft dat Arsenal spelers al jarenlang elkaar geblesseerd blijven opvolgen waardoor je steeds maar een basisspeler moet missen, wat wedstrijden op een negatieve manier kan beinvloeden en op langer termijn punten verlies kan betekenen voor op de ranglijst.
Misschien moet Wenger is ingrijpen en de selectie is flink verbreden aankomende zomer om zo deze vloek nog enigzins te beteugelen.

In het Engels elftal heb je denk ik voldoende alternatieven. Ik denk dat Engeland met een driemansmiddenveld zal aantreden op het WK. Mogelijkheden zijn dan:
Gerrard, Lampard, Carrick, Henderson, Milner, Barry, Barkley

Ook Oxlade-Chamberlain en Rooney kunnen natuurlijk op het middenveld spelen.

6 maart 2014 om 16:34

Engels elftal? Zij moeten gewoon van onze spelers afblijven, en niet doen alsof de spelers van hun zijn. Zij verdienen geen spelers van Arsenal.

6 maart 2014 om 16:51

Hahaha. Dus podolski en merte niet meer met Duitsland. Kos niet meer met Frankrijk etc etc.

6 maart 2014 om 17:52

Kos speelt pas voor Frankrijk sinds hij voor ons speelt, dus Frankrijk pakt ook al een speler af van ons voor nutteloze interlands, toen hij nog niet voor ons speelde, riepen ze hem niet op. Koscielny is namelijk licht geblesseerd geraakt aan zijn hamstring.

6 maart 2014 om 18:10

Daar heeft elke club toch last van?

Bedankt nog he, Engeland. Konden ze geen andere spelers oproepen? Altijd maar onze spelers afpakken.

6 maart 2014 om 16:32

Bedankt Daniel Agger maar. Dat is diegene die de lompe actie maakte waardoor Wilshere er uit ligt.

6 maart 2014 om 18:10

Na deze reactie, maar even besloten om de bewuste tackle te kijken, maar naar Agger wijzen slaat nergens op. Hij maakt een stevige tackle op de bal, die hij ook speelt, maar raakt daarna Wilshere. Zulke duels gebeuren zo vaak en dan voelen ze even pijn of helemaal niks en speelt men weer verder. Nu is het Wilshere, die aardig blessuregevoelig is, die er 6 weken uit ligt en er zijn Arsenal fans die een petitie opstellen om Agger te laten schorsen door de FA. Lachwekkend!

6 maart 2014 om 19:11

Wow zijn er echt mensen die een petitie opstellen?
Het was gewoon een onnodige te harde tackle die nergens op sloeg op dat moment, maar dat gebeurt wel vaker. Wilshere heeft gewoon net altijd de pech dat hij er dan lang uit ligt.

7 maart 2014 om 00:56

Ja, zoek maar op google of iets dergelijks. Eigenlijk vind ik het na enkele herhalingen nog meer lachwekkend worden. Agger neemt een bal dramatisch aan en die springt twee meter van zijn voet vandaan. Hij maakt een tackle om de bal te blocken voor Wilshere en speelt de bal, terwijl Wilshere de bal mist en tegen Agger zijn voet aantrapt.

Agger zijn tackle is misschien hard, maar het lijkt me toch vooral een ongelukkig duel. Het is wel jammer dat er blijkbaar Gooners zijn die hier iets achter zoeken. Agger is fel en schuwt duels niet, maar het is niet iemand met de intentie om een tegenstander te blesseren. Bij Skrtel of Carragher had het misschien nog gekund.

6 maart 2014 om 16:54

Afpakken? Waarvan? Wilshire is gewoon van glas.

Arteta samen met Flamini tegenover Kroos en Schweinsteiger. Word genieten..

6 maart 2014 om 16:51

Het zou nog altijd Chamberlain op het middenveld kunnen worden. En die Zelalem is volgens Arsenal fans al beter dan Januzaj, dus dan Zelalem maar toch.

6 maart 2014 om 17:18

Ik mag hopen dat niet iemand dat daadwerkelijk heeft gezegd? Zelalem is een gigantisch, echt gigantisch talent maar Januzaj is simpelweg een heel stuk verder, omdat hij ouder is en tussen bank en basis zit bij United. Wie beter is kan je pas over laten we zeggen 3 jaar enigszins kijken. Ik hoop echt dat niemand dat heeft gezegd....

6 maart 2014 om 17:24

Zoek Zelalem op, op voetbalzone en je zult er heel veel vinden.

6 maart 2014 om 18:04

Ramsey zou er tegen Bayern weer bij moeten zijn, dus dat doen we dan maar...

6 maart 2014 om 18:07

Wat lig jij nu te ouwehoeren, geen enkele Arsenal supporter op VZ heeft ooit gezegd dat Zalalem beter is dan Januzaj (of het moeten van die idiote trolls geweest zijn). We hebben gewoon benadrukt dat het een ongelooflijk talent is die in de toekomst het niveau van Januzaj kan evenaren of hem zelfs voorbijstreven

Zalalem zit hij nu in de belangrijkste fase in zijn jonge carriere, namelijk de geleidelijke overgang van de jeugd naar het eerste elftal. Er kan dus nog veel misgaan zoals bijvoorbeeld blessures, gebrekkige focus op het voetbal etc.. Ook Januzaj moet gewoon volgend seizoen trouwens nog bevestigen, daar kan ook nog genoeg mee misgaan, echter heeft hij het wel al laten zien op het hoogste niveau..

Dus kom nu niet goedkoop scoren met zulke praatjes want geen enkele Arsenal fan die je serieus kan nemen zal dat ooit gezegd hebben. Maar we mogen toch wel zeggen dat het een gigantisch talent is, dat doet trouwens de meerderheid die hem reeds in actie heeft gezien

6 maart 2014 om 18:10

Zelfs op twitter was dat een hit, een beetje research kan echt geen kwaad. Gigantisch talent? Kijk je zoveel Arsenal jeugd dan? Of baseer je dat op Asia tour matches en een match tegen Coventry City?

6 maart 2014 om 18:25

Zelalem is zeker wel een gigantisch talent. Als hij door kenners met Fabregas vergeleken word en hij in het rijtje met Fabregas en Wilshere staat met jongste debutanten zegt dat wel iets. En Wenger heeft volgens mij ook wel redelijk kijk op talent?

6 maart 2014 om 19:31

Ik zeg niet dat hij geen gigantisch talent is maar hoe kan je dat beoordelen als de meeste hem nauwelijks zien. Tenminste wat ik van hem heb gezien was het allemaal degelijk, geen gekke dingen. Maar ik kan ook niet over hem oordelen want heb hem maar heel weinig gezien.een AOC die bijvoorbeeld op zijn 17e al super speelde dat vind ik duidelijk een gigantisch talent.

Altijd die klote interlands. Frustrerend.......

Nou, schijnt Kallstrom fit te zijn? Weet iemand daar meer over?
Kan uiteindelijk een goeie zet zijn geweest, om kallstrom te halen. Schiet de winnaar binnen in de F.A cup finale tegen City

6 maart 2014 om 16:56

Probeer eerst maar eens van Everton te winnen.

Het is toch ieder jaar hetzelfde met Arsenal. Na de winterstop is het altijd weer prijs. Källstrom is een goede voetballer maar wel 2 klasses minder natuurlijk. De maand Maart wordt erop of eronder voor Arsenal, daar kunnen ze al hun kansen op een prijs weer verspelen

Wat zonde dat jonge spelers als Ramsey en Wilshere zo vaak geblesseerd zijn. Gelukkig kan the OX ook op het middenveld, alhoewel ik hem liever op de flanken zie.e

Zonde, zonde, zonde. Alweer geblesseerd. Flinke aderlating voor Arsenal, ook al verkeert Wilshere niet in zijn beste vorm, het blijft toch een belangrijke speler voor Arsenal.

Gelukkig is Ramsey bijna terug en gaan we wellicht Kim Kallstrom in actie zien. Is hij toch niet voor niets gehuurd...

Op zich wisselen ze elkaar goed af op deze manier, aangezien Ramsey en Kallstrom bijna fit zijn. Maar ik hoop niet dat Wenger te gehaast gebruikt maakt van deze spelers. Heb geen zin om Ramsey in de eerste wedstrijd alweer geblesseerd van het veld te zien gaan (is vaker gebeurt). Het is sowieso de vraag hoe Ramsey terugkomt, je kunt niet verwachten dat hij direct weer zijn topvorm terugheeft. Met dit bizarre programma gaat het heel moeilijk worden om elke wedstrijd een sterk elftal op te stellen. Zorg er in elk geval maar voor dat de beste spelers worden bewaard voor City en Chelsea wedstrijden, dat zijn de belangrijkste wedstrijden.

Het leuke is dat hij gebleseerd is door een Liverpool speler .... Ik ruik iets ! Nee grapje dat is natuurlijk puur toeval.

Arsenal wordt gewoon weer lekker vierde zo.

6 maart 2014 om 18:45

Agger deed het niet express maar het is wel belachelijk dat die zo lomp inkomt in een vriendschappelijk duel, vind dat een persoonlijk excuus op zijn minst op zijn plaats is hier, want wat Agger deed was zó onnodig.

Ramsey en Kallstrom moeten eerst maar eens wedstrijd fit worden. Want die kan je beiden niet vanaf het begin 90 minuten laten spelen. Verder is Flamini zo nu en dan wel eens geschorst of niet fit, Arteta kan het niet altijd belopen en Chamberlain hangt nog tussen het middenveld en de flanken in. Zeker omdat The Ox bij de afwezigheid van Walcott een van de weinig spelers met diepgang en een actie is op de flanken. Verwacht dat Zelalem en/of Olsson zo nu en dan bij de selectie gehaald zullen worden.

Weeral een blessure, Arsenal heeft het geluk qua blessures ook niet aan haar zijde. Jeetje.

Heel jammer de titelstrijd gaat nu tusssen City en Chelsea en de top 3 Arsenal Liverpool.

De Engelse man van glas die zichzelf heeft bezeert licht eruit.. Agger valt niets te wijten.

Flinke domper voor Arsenal.

6 maart 2014 om 18:51

Ik verwijt Agger niets, ik verwijt het wel dat deze nutteloze oefeninterlands nog steeds niet afgeschaft zijn.

Vergeet de titel maar

Pff.. Kan er ook nog wel bij. Gelukkig Kallstrom en Ramsey weer bijna fit. Niet dat Kallstrom geweldig is maarja..
Zit echt niet mee met die blessures. Als je de bank van City of Chelsea hebt is dit wel op te vangen, maar nu verlies je zeker weten de 3e plaats van Liverpool. Is het pech? Kan toch niet meer..

6 maart 2014 om 19:23

Nee niet pech, puur op klasse en voetballend vermogen.

6 maart 2014 om 19:36

Denk je dat jullie boven ons stonden als beide teams geen blessures hadden?

6 maart 2014 om 19:54

Dat kun je nooit weten. Maar wij hebben zeker zoveel last als jullie van blessures gehad. Met SAS tegen City en Chelsea had je bijvoorbeeld al kunnen winnen, just sayin.

6 maart 2014 om 21:02

Tja, een spitsen duo kan een hoop verbloemen, zeker als één van hen tot de wereldtop behoort.

6 maart 2014 om 22:05

Bedoelde pech dat Arsenal al die blessures heeft. Maar is niet echt duidelijk neergezet door mij idd.
Arsenal heeft meer kwaliteit dan Liverpool, maar Liverpool heeft een geweldige aanval. Sturridge en Suarez passen perfect bij elkaar en Suarez is ook nog één van de beste. Als je dan kijkt naar Arsenal met Giroud..
Ik denk dat het grootste verschil gewoon is dat Liverpool de perfecte spelers heeft voor het systeem en bij iedereen komt het er daar gewoon uit. Bij Arsenal is dit niet het geval. Een Ozil kan amper iets zonder diepgang en dit heeft Arsenal amper.
De selectie van Liverpool past een stuk beter bij elkaar.

6 maart 2014 om 22:20

@frank

Wauw jou arrogantie is soms echt lachwekkend..

Al vergeten dat we jullie overlaatst nog versloegen met een B team? En voor je met je 5-1 argument aankomt, ja daar hebben jullie ons inderdaad afgetroefd. Kos en Per hadden daar een absolute offday en misten we Flamini gewoon om het wat aan te jagen. Maar goed ik wil geen excuses zoeken, jullie waren die dag gewoon beter

Maar vergeet wel niet dat we zonder Walcott en Ramsey, twee van onze belangrijkste spelers speelden. Neem bij jullie Suarez/ Sturridge en Gerrard/henderson weg en jullie gaan er ook een heel eind op achteruit

6 maart 2014 om 23:56

Derossiftw

Mijn arrogantie? Kom eens met een voorbeeld?

Versloegen met een B-team? Klopt, geflatteerd? Zeker, had minstens een gelijkspel moeten zijn. Ach, wij speelden met een volledige B-defensie..

Wij misten Leiva, Agger/sakho, Johnson en Enrique..

7 maart 2014 om 01:03

Anderen beschuldigen van arrogant gedrag, terwijl je zelf trots loopt te doen over een nipte 2-1 winst(die zomaar anders had kunnen uitvallen), terwijl enkele weken daarvoor Arsenal met 5-1 had verloren(en die wedstrijd had net zo goed 9-1 kunnen zijn).

Arsenal heeft wel veel blessures dit seizoen, heel jammer dit. Ik denk toch als Arsenal niet zo veel blessures had, dat ze dan makkelijker PL kan winnen. Ik zeg niet dat andere clubs minder kansen hebben, want ik zie Chelsea en City ook als deelnemers van de kampioenschap van de PL.

ik ga vanaf nu alleen t commentaar op berichten uit engeland lezen denk ik. al die onzin die als comments worden geplaatst op ned. topics.. worde ge nie goe van

Laat liverpool overigens maar winnen dit jaar. geen echte sjeik, en erg knap voetbal !

arsenal word het toch wel misgunt..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren