Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Gaal bromt: 'Typische opmerking voor mensen van de media'

Laatste update:

Het WK begint over ruim drie maanden en de oefenwedstrijd tegen Frankrijk betekende de laatste test voor Oranje voordat de voorbereiding op dit toernooi begint. Louis van Gaal kan moeilijk tevreden zijn over het resultaat van dit duel: in het Stade de France leed hij zijn tweede nederlaag uit zijn tweede periode als bondscoach. Nederland had totaal geen kans op een goed resultaat.

/

Toch zag de keuzeheer nog voldoende lichtpuntjes. Zo was hij tevreden over de tweede helft, waarin Frankrijk het wel leek te geloven. "Dat is nu weer zo'n typische opmerking voor mensen van de media", bromde Van Gaal in gesprek met het ANP. "Wij deden het na rust beter." Van Gaal vond zijn ploeg in de tweede helft ook gevaarlijker dan in de eerste, al werd Hugo Lloris nooit echt getest.

"We moeten van deze wedstrijd met de Fransen leren", besefte Van Gaal. "Daar is nog enige tijd voor, al komt het WK snel dichterbij." Op 13 mei moet de bondscoach een lijst inleveren van 30 spelers, van wie er voor vertrek naar Brazilië op 5 juni nog 7 afvallen. Nederland zit op het WK in een groep met Spanje, Chili en Australië.

Oranje kan tevreden zijn over de tweede helft

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap van gaal niet, gisteren stond hij gewoon doodleuk te vertellen dat we eerste 25 minuten goed speelde maar dat was niet meer dan 25 minuten lang de bal naar elkaar toeschuiven zonder geen enkel kans te creëren,we hebben überhaupt geen enkele kans gecreëerd over het gehele wedstrijd , hierbij is van gaal gewoon niet kritisch genoeg, als je zo gaat spelen op WK word je gewoon afgedroogd door Chilli en Spanje daarbij word het nog eens moeilijk om australie te verslaan als je gaat spelen zoals gisteren en tuurlijk was robben er niet bij maar als we alleen afhankelijk gaan worden van robben word het wel heel sneu, Strootman en Van der wiel waren enigsten die het niveau wel aankonde, Boeties en Promes zijn leuke spelers maar niet effectief genoeg daarbij viel Depay geweldig in, Spelers als Clasie en Schaars hoeven van mij part niet meer geselecteerd te worden en we kunnen ook beter Blind niet LB zetten, die is gewoon to slow voor een LB tegen mannen als Ronaldo en Ribery word die gewoon voor schut gezet, Van gaal moet lekker willems, pieters of emanuelson selecteren voor LB positie, het was gewoon schrikbarend gisteren ben teleurgesteld.

6 maart 2014 om 09:12

Dat van Gaal weigert toe te geven dat het tamelijk kansloos was snap ik nog wel. Behalve dat het niet in zijn aard zit, neemt hij zijn (onervaren) team in bescherming.
Wat ik echter totaal niet begrijp is dat hij nu nog steeds stevig aan het experimenteren is met nog maar een paar wedstrijden voor het WK. Als je op het WK wilt spelen met De Jong laat hem dan ook hier starten. Ik begrijp dat hij er nog niet helemaal uit is met zijn selectie, maar we gaan in dit stadium toch geen potentiële bankzitters meer testen?
De enige kans die Oranje heeft om wat voor te stellen op het WK, is als ze als team goed samenspelen. Dan moet je in dit stadium zoveel mogelijk werken naar een vaste basis en niet 'opeens' eerdere zekerheidjes thuis laten of ernaast zetten (De Jong, Janmaat en in mindere mate De Vrij, De Guzman). Tenzij er duidelijk een niveauverschil is, maar dat is helaas totaal niet gebleken...

6 maart 2014 om 09:20

Als je Willems als optie voor linksback noemt, weet ik het ook niet meer. Tuurlijk is blind noet echt goed op linksback, en Emanuelson en Pieters zijn nog wel aardige opties. Daarnaast gaat Van Gaal echt niet in de media roepen wat ie echt vindt.

6 maart 2014 om 10:33

Helemaal mee eens!

6 maart 2014 om 10:45

Clasie kreeg volgens de Franse media gewoon een hoge score! Ik snap dat de meeste van jou supporter een hekel heeft aan Clasie, maar als ik de buitenlandse media mocht geloven dan stonden er ook scouts speciaal voor Clasie!

6 maart 2014 om 16:16

@san90, dan heeft Feyenoord geluk gehad en zullen de scouts wel afgehaakt zijn. Die jingen werd aan alle kanten overlopen en heeft niks gebracht verder. Blind of De Jong zijn veel betere opties denk ik.

8 maart 2014 om 22:36

Heb je Blind wel zien spelen? Blind is alleen goed bij balverlies dus Blind kan alleen spelen bij Barca en Bayeren omdat hij niet achter mensen aan hoeft te rennen. Dat jij Blind durft te noemen vind ik echt knap

Kansloos na drie wedstrijden weer naar huis dez zomer. Maakt eigenlijk niet zoveel uit wie je selecteerde. De generatie Van der Vaart is over.

6 maart 2014 om 08:20

Waar heb jij het over? Stel dat Robben en Nigel de Jong erbij waren in plaats van Clasie en Promes.. Dat is meteen 3 of 4 niveautjes hoger op twee posities. Lens erin voor Boetius.. Weer een niveautje omhoog. En in plaats van een Indi of Vlaar Veltman (of een andere slimme opbouwende verdediger).

6 maart 2014 om 08:28

Ik denk dat Vlaar langzamerhand ook een vaste waarde gaat worden in Oranje. Wie naast hem komt spelen blijft nog een mysterie

6 maart 2014 om 08:36

dus je denkt dat als robben en Nigel erbij waren het niveau gewoon 3 a 4 niveautjes hoger zou liggen? blijf toch lekker dromen, het gaat niet eens om het resultaat maar om het getoonde spel we werden gewoon afgemaakt daar, er is niet eens 1 kans gecreëerd, dat bal hele tijd naar elkaar toeschuiven heb je niks aan, we kregen weer eens les in effectiviteit.

6 maart 2014 om 08:37

Lens beter dan boetius? Lens is balvaster misschien, maar heeft 0,0 rendement. We hebben juist behoefte aan grillige aanvallers die onvoorspelbaar zijn en wat kunnen creëren/forceren. Daarvoor komt lens gewoon niet in aanmerking.
Clasie deed opzich goed hoor.
Nadeel van dominant willen voetballen is dat iedereen naar voren staat geschakeld en te laat zijn bij omschakeling. Er staat niemand achter om de mogelijke counter eruit te halen. Probleem zit dus in de omschakeling.

6 maart 2014 om 08:44

Robben en de jong scheelt inderdaad. Maar Veltman? Kom op zeg, die heeft echt niks op WK te zoeken.

6 maart 2014 om 08:47

@rawinho

Lens geen rendement? Volgens mij is hij juist de speler met het hoogste rendement onder Louis. Daarom selecteert die m ook als die niet regelmatig speelt bij Dinamo Kiev

6 maart 2014 om 08:52

Dat je met een opbouwende verdediger komt is juist, maar waarom Veltman als voorbeeld geven? Als er iets is gebleken is het wel dat hij juist nog niet klaar is voor het WK. Hij heeft op dit moment nogal moeite met onder druk uit voetballen, dat heeft zo ongeveer iedereen in de Eredivisie. Komt nog wel voor hem, maar dit WK is sowieso te vroeg.

6 maart 2014 om 09:20

Veltman? Die is er nog lang niet klaar voor. Leuk dat hij kan opbouwen (wat reuze mee valt) maar we hebben gewoon een sterkere verdediger nodig.
Kijk hoe benzema nagenoeg iedere duel won van vlaar en bmi. Het was zeer zielig om te zien.

Voor de rest heb je gelijk, hoewel ik hoop dat depay speelt als lv.

6 maart 2014 om 09:23

Hahahahaha Lens heeft in de laatste wedstrijden behoorlijk wat doelpuntjes gemaakt hoor.

6 maart 2014 om 09:27

Lens is veel verder dan Boetius. Laatste speelde leuk tegen NEC maar tegen Ajax amper gezien, gisteren ook niet. Dat is niet erg, is gewoon nog niet ver genoeg in zijn ontwikkeling.

6 maart 2014 om 09:28

Clasie heeft niets op het wk te zoeken evenals jpb. Beiden zijn fysiek te zwak. Dit is het nadeel dat feyenoord niet Europees speelt. Hier worden ze amper getest. Over de grens stelt het amper wat voor.
Schaars is ook echt te min. Blind idem. Hij is veels te traag als lb. En dan hebben mensen het over wraak vs Spanje....Ze tikken ons weg. Chilli wordt ook zeer lastig als we Frankrijk al snel vonden spelen.
Ik maak me geen zorgen over de aanval /middenvelders, want robben en van Persie kunnen wedstrijden voor je beslissen evenals Sneijder, strootman en nigel. De verdediging daarentegen is zeer slecht.

6 maart 2014 om 09:29

Jouw niveau wordt er in elk geval niet hoger door. Ik geef duidelijk aan op die twee posities.

6 maart 2014 om 10:04

@rawinho
Lens 0,0 redement?
Ga alstublieft even wat stats doornemen voordat je komt met je oordeel.

Jongens als boetius horen gewoon nog thuis in jong oranje waar ze kunnen rijpen en laten zien dat ze het grotere shirt in willen.
Voor een klaasen en een veltman geldt hetzelfde.......ondanks hun goede prestaties van de laatste tijd.

6 maart 2014 om 10:50

Hahahaha! Ga jij aub weg man! Je laat te over duidelijk zien dat jij een Ajax supporter bent! Blind was pas zwak, maar daar hoor ik jou natuurlijk niet over! Van der Wiel stond te slapen bij de 2e goal en bij de 1e goal kon Blind het niet belopen en Cillesen had die bal kunnen hebben!
En jij komt aanzetten dat de spelers van Feyenoord eruit moeten en we moeten Veltman erin hebben? Vlaar is de beste verdediger die wij in deze selectie hebben! En de Fransen waren zeer tevreden over Clasie, maar ik snap wel dat jij de Feyenoorders eruit wilt hebben!
Stel je voor dat er meer spelers met een Feyenoord achtergrond erin staan dan van Ajax! Ik dacht dat het om Nederland ging en niet Ajax is de beste -_- _-_

6 maart 2014 om 11:23

Inderdaad, Kabouter Boetius zou het bij Dinamo Kiev net tot het derde elftal schoppen denk ik.

6 maart 2014 om 12:38

dan kan je wel lullen dat ie voor ajax is. maar ajax bewijst toch gewoon de betere sspelers te hebben in nl?
Maar dan nog. Pieters, de Jong, Emanuelson, strootman, Vlaar, Heitinga, Sneijder, Steek, Cillisen, Van Persie, Huntelaar, Robben, Lens, Bmi, Veltman, Vd Wiel, Vaart, en dan aanvullen met met wat talenten, dan moet je toch een fatsoenlijk elftal op kunnen stellen. En kom nu niet met Clasie en Vlaar aan want die laten al enkele seizoenen aan een stuk zien dat ze niet goed genoeg zijn voor de top.

6 maart 2014 om 13:39

Helemaal mee eens op je laatste zin na. Als Veltman er gisteren in had gestaan, waar we weer 3/4 niveaus gezakt.

6 maart 2014 om 15:48

@ de toekomst.

Ik vond Rekik goed invallen en dat is ook n slimme voetballer. Bovendien heeft hij lengte wat handig is. Natuurlijk doet hik veel fout maar hij maakt veel fouten vam anderen goed.
Ald je dan verder met Krul op goal, Nigel de Jong op de plek van Clasie en dan Robben en Lens/depay links die nu duidelijk verder zijn als Boetius.

Krul
Van der Wiel
Vlaar
Rekik
Blind
Sneijder
de Jong
Strootman
Robben
Van Persie
Lens/depay
6 maart 2014 om 16:21

@rawinho, lijkt me toch ook dat Lens een betere optie is dan Boetius. Depay was ook een betere optie dan Boetius. Die jongen heeft een fysiek van 0.0, de paar keer dat hij erdoor kwam was meer geluk dan wijsheid en hij wist dan ook verder niet meer wat hij moest doen. let's face it. Promes, Clasie en Boetius zijn nog te licht voor het niveau wat ze moeten halen. Cilissen was ook dramatisch met zijn uittrappen en niet echt bijzonder op de lijn en met uitkomen. Gewoon een matige beurt van Cilissen. Hopelijk heeft Van Gaal dat ook gezien en neemt hij wel een volwaardige keeper mee.

6 maart 2014 om 23:18

je weet ook dat van gaal tactisch ijzersterk is maar dat je dat in een oefenduel waarin die met spelers experimenteert niet gaat merken aangezien je ervan uit kan gaan dat die voor zon duel niet veel zal analyseren omdat dit soort wedstrijden puur zijn om te zien hoe de nieuwelingen zich individueel staande houden

8 maart 2014 om 22:39

Als team ben je volgens mij individueel niet gelijk sterk en hoeveel Nederlanders spelen er in die echt de toon zetten? Je zegt het zelf al in NL en daar kan Blind het belopen, maar je zag dat Blind te traag was om achter zijn man aan te lopen.
Vlaar is verdedigend gewoon stuk beter dan Veltman dus die moet gewoon spelen

Tuurlijk het ligt weer aan de media Louis... heel het land is blij als je eindelijk bent vertrokken! Het leek wel of ik naar de b junioren zat te kijken gister dit is het Nederlands elftal 3 maanden voor het WK ongelovelijk... schaars, clasie, martins indi, promes, rekik, boetius, klaassen en cillessen zijn allemaal zwaar ongeschikt voor het WK. Het wordt nog een hele zware kluif om tweede achter Spanje te worden, ik zie het niet gebeuren zeker gezien het sterke spel van Chili

6 maart 2014 om 10:03

Praat maar liever voor jezelf.
Ik vind dat van Gaal het redelijk doet met deze groep. Noem eens alternatieven voor die hele rits spelers die je oprakelt?

Tuurlijk was je kansloos gisteren en dat ben je ook op het WK. Maar kan van Gaal er iets aan doen?

6 maart 2014 om 10:16

Redelijk met deze groep in de kwalificatie duels was het redelijk ja, maar daarbuiten??

3 maanden voor het WK is hij nog aan het expirimenteren. Terwijl je nu al zou moeten werken aan automatismen wat mij betreft, in plaats van 4 debutanten oproepen die geen/weinig direct toegevoegde waarde hebben.

Dus ja, wat mij betreft had Van Gaal er al iets aan kunnen doen. Maar wie weet krijgen we het campingelftal effect van denemarken in 1992

6 maart 2014 om 10:22

Juist, in de wedstrijden dat het er toe doet heeft hij het goed gedaan.
Nu experimenteert hij nog wat. Ik zou het persoonlijk nu ook niet meer doen, maar hij zal iets meer weten als wij.

Ik ben er van overtuigd dat van Gaal zijn eerste 11 echt wel weet. Hij is alleen nog bezig met aanvulling.
voorbeeld: ik denk dat hij gisteren Clasie liet spelen om te kijken of die geschikt is als back up voor Nigel de Jong. Hij heeft eerder al de Guzman geprobeerd in (ongeveer) die rol.
Lens en Robben spelen gewoon op de vleugels, hij is nu alleen nog zijn back up aan het bepalen.

Het is kort dag, maar er was ook weinig voor handen.

6 maart 2014 om 10:59

Clasie werd als lichtpunt gezien door de Fransen dus ik blijf het raar vinden dat bijna (ongetwijfeld Ajax supporters) hem maar blijven afkraken. Clasie leed bijna tot geen balverlies en stond naast Strootman gewoon sterk! Ik zeg niet dat hij moet spelen, maar zo slecht als jullie het doen vind ik wel meevallen!
En het is nu ook raar om opeens BMI zwak te vinden! Die heeft er altijd gestaan en het redelijk gedaan ook tegen de betere landen en nu ook spelers als Sneijder en van Persie geen potten konden breken wordt BMI als ongeschikt bevonden? Voor Promes, Boetius en Klassen komt dit te vroeg! Het is wel leuk dat ze er even aan mochten ruiken en ze hebben het ook verdient om even te kijken op het hogere niveau.

6 maart 2014 om 11:52

@san

Ik ben een Feyenoorder want blijkbaar moet ke Ajacied zijn om kritiek te hebben op Feyenoorders.

Clasie was zeker een van de minst slechte spelers gistereren. Voetbalde vrij goed onder de druk uit. Daarentegen was bijna elke pass naar voren van Clasie voor de Fransen. Ik heb bijna geen pass richting de 16 gezien die goed was of ben je het daarniet met mij eens? In verdedigend opzicht werd Clasie overlopen. Dat hij dat op een gegeven moment met Schaars moest doen is wel een klein excuus want daar kan je ook moeilijk mee werken.

BMI is altijd al vrij zwak geweest maar is gewoon waarschijnlijk de beste lcv die we hebben. Waarschijnlijk zal hij over een tijdje een degelijke laatste man worden.

JPB, Promes, Klaassen e.d moeten gewoon zoals je zegt in Jong Oranje. In Nederland noemen we onze talenten graag toptalenten maar dat zijn ze niet. Varane, Pogba, Mangala, dat zijn toptalenten. Onze spelers hebben de tijd nodig en dat is het hopen dat ze uitgroeien tot degelijke spelers.

6 maart 2014 om 11:57

Hou toch op man, jordy in de dekking lopen clasie kunnen we hem beter noemen, en hij doet dit express om geen ballen te kunnen ontvangen. Hij hoort t spel te maken. Wanneer die overigens aan de bal was, was t nog steeds ronduit zwak!

Gisteravond is maar eens bewezen dat het Nederlands elftal niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets te zoeken heeft op het WK. Spelers zijn gewoon veel te zwak. Het worden drie wedstrijdjes spelen in Brazilië en dan weer lekker naar huis. Wel voordeel, gelukkig maar heel erg kort al die domme oranje vlaggetjes in de straat

6 maart 2014 om 23:20

je weet dat nederland italie wegspeelde in een oefenduel he, onee dat lag natuurlijk weer aan italie,

Had veel respect voor v Gaal maar ik geloof dat hij nu het pad echt bijster is.

Als je een jongetje Rekik oproept, en je laat een beer van een verdediger Virgil van Dijk thuis, dan snap je dr niks van, ook een boetius is er nog lang net klaar voor, en moet nog lekker 2jaar wachten. Het is meer een veredeld jong oranje....

6 maart 2014 om 08:18

Rekik is wat leeftijd betreft misschien nog een jongetje maar hij speelt al behoorlijk volwassen en beschikt natuurlijk over veel meer talent dan Van Dijk. Waarom denk je dat een club als Manchester City Rekik op jeugdige leeftijd naar Engeland gehaald heeft en niet Van Dijk? Waarom denk je dat Ajax en PSV Van Dijk niet hebben aangetrokken? Denk je nu echt dat mensen als Van Gaal en de verantwoordelijken bij de clubs niet zien wat een speler als Van Dijk wel en niet kan? Van mij persoonlijk zouden spelers als Van Dijk en Douglas overigens best een kans mogen krijgen hoor, maar ik pretendeer niet meer kijk op voetbal te hebben dan Van Gaal. Terecht of niet terecht, blijkbaar worden de opbouwende/voetballende vermogens van deze spelers als onvoldoende beschouwd voor het Nederlands elftal en het voetbal dat de Nederlandse topclubs willen spelen.

6 maart 2014 om 08:23

Sorry hoor maar dat jongentje deed het niet onaardig in vergelijking met BMI.

6 maart 2014 om 10:22

Mee eens, Rekik was aanwezig. Speelde prima. Fysiek ook een sterke speler, met voetbalkwaliteiten. Vind overigens wel dat van Dijk een kans zou verdienen.

6 maart 2014 om 11:13

Lekker die laatste 10 minuten zonder druk!

6 maart 2014 om 13:49

Het zou verstandig zijn om van Dijk na het WK op te roepen. Iedereen schreeuwt zo hard om van Dijk in het NL elftal alsof het de beste verdediger is van de wereld. Ik ben bang dat hij die verwachting niet waar kan maken...hij is echt niet beter dan wat er nu rondloopt.

Zullen we gewoon het WK afwachten .. Van Gaal ziet heus wel waar het aan schort, maar moet hij dat in de media ventileren en zo de spelers afvallen ?? Ik vind het prima dt hij zo reageert, maar verwacht wel dat het voor een aantal spelers gevolgen gaat krijgen.

6 maart 2014 om 08:11

en zo niet? Voor mij komt van gaal niet geloof waardig over. Verwacht dat we de kwartfinale halen. Na gisteren bijna zeker allleen de 1e ronde

Het is zo grappig he, als oranje verliest zijn we kansloos op het wk en als oranje overtuigend wint, maken we misschien welkans.

De situatie is niet veranderd, oranje is en blijft een outsider, niet meer, niet minder. Van gaal test nu al voor de toekomst wie in de breedte mee moet, want de basis staat min of meer al vast, ook al vind het volk van niet. Wij Nederlanders houden veel van zeuren, van marwijk speelde altijd met de basisspelers en er kregen te weinig spelers een kans en nu js het ook niet goed, omdat er geen vastigheid wordt ingebouwd. Gewoonweg boolshit, want hoe van gaal wilt spelen is duidelijk. Als team aanvaen en verdedigen. Proberen een wedstrijd te domineren en als dat niet lukt op de counter of snelle omschakeling spelen. In de basis hebben we nog altijd genoeg topspelers en we hebben zowel kans om vroeg uitgeschakeld te worden en zowel kans om ver te geraken. We moeten gwn beseffen dat wij niets aan kunnen doen als klein kikkerlandje dat wij niet de beste selectie hebben, we moeten er begrip voor tonen en toch veel respect hebben dat we nog altijd spelers hebben die in de top spelen. Ik begrijp niet dat mensen zizbzslf niet zat worden met al dat gezeur.

6 maart 2014 om 08:30

Grootte van een land zegt helemaal niets over de kennis en vaardigheden dat een land over een bepaalde sport (of eigenlijk bedrijfstak in het algemeen) bezit. Al sinds eind jaren 60 en begin jaren 70 waren eerst Feyenoord en daarna Ajax en Oranje absolute wereldtop. Begin jaren 80 wel een klein dipje gehad (tussen generatie Cruyff/de Kromme en generatie 88 zat niet heel veel), maar daarna hebben de generaties 88 (van Basten, Gullit, Koeman, etc.), 98/2000 (gebr De Boer, Bergkamp, Kluivert, etc.) en 2010 (toen de huidige topspelers als Vdv, Van Persie, Sneijder, enz nog topfit was) geweldig gepresteerd. Mijns inziens komt dat gewoon doordat er in Nederland ontzettend veel expertise zit, om van Nederlandse voetbaltalenten wereldtoppers te maken.

Maar de generatie die er nu aan komt, zeg maar de generatie na de generatie Van Persie, Robben, enzovoorts stelt als talent zo weinig voor, dat zelfs wij als Nederlanders daar waarschijnlijk geen eindronde waardig elftal van kunnen maken voor de komende twee eindronden.

Als je ons huidige aanbod van talenten afzet tegen die van Duitsland, Spanje, België, maar bijvoorbeeld zelfs Engeland en Frankrijk, dan is dat heel mager en dat baart me zorgen over de toekomst van Oranje. Maar 'gelukkig' zijn er ook landen als Engeland die een (mijns inziens) geweldig aanbod aan talent hebben, maar bij God niet weten hoe je van talenten wereldtoppers maakt. Ze gooien daar elk talent elke dag 6 uur in de sportschool om een blok beton te creëren, maar vergeten ze voetballes te geven. Hebben vaak een zeer gebrekkige basistechniek, laat staan ook maar iets van voetbalgogme. Dat is gewoon een gebrek aan expertise.

6 maart 2014 om 10:30

Het zegt niets over de kennis, maar wel wat over de grootte van de vijver waaruit je kan vissen. Uit een groep van 200 miljoen mensen kan je meer goede voetballers halen dan uit een groep van 20 miljoen mensen. Ervan uitgaande dat je het doet met een vergelijkbaar expertise-niveau.

6 maart 2014 om 10:44

Ja daar heb je natuurlijk inderdaad een punt!

Is toch weer pijnlijk duidelijk geworden wat we missen..een bikkelaar zoals Nigel de Jong.

Sommige jongens gewoon niet meer oproepen...clasie / Blind en kan er nog wel 10 opnoemen

Krul
Vd Wiel
Van Dijk
Vlaar
Emanuelson
Nigel d Jong
Sneijder
Strootman
Robben
V Persie
Huntelaar
6 maart 2014 om 23:23

ik snap je punt op zich ,aar vind je het niet raar om te zeggen dat het duidelijk is geworden dat clasie en blind niet meemoeten en je dan vervolgens sneijder zelfs in de basis zet terwijl dat misschien nog wel de slechtste was gisteren

7 maart 2014 om 08:04

Dat klopt, maar Sneijder heeft wel het niveau wat gevraagd wordt. Iets wat Clasie en Blind nooit gaan halen.

Zoveel conclusies trekken uit een oefen duel ^^.
Nederland heeft niks te vrezen ze komen gewoon door de groepsfase en daarna is iedereen kanshebber.

6 maart 2014 om 08:15

Het gaat niet eens om het resultaat maar om het vertoonde spel en het feit dat we met eredivisie jochies gewoon heel erg te kort komen om misschien zelfs australie te verslaan, we hebben niet eens 1 kans gecreëerd das toch best triest?

6 maart 2014 om 08:41

Haha spanje is gewoon top en heb je chili zien spelen? Duitsland had er ongelovelijk veel moeite mee. En Duitsland speelde gewoon met een heel sterk elftal.

6 maart 2014 om 10:09

zelfde verhaal zijn maar oefenwedstrijden man, dat mensen hier serieus nog waarde aan hechten en hier conclusies uittrekken. spanje verloor van zuid-afrika, brazilie verloor van zwitserland, etc etc. Op het WK zal dit echt wel anders zijn.
Heeft chili tegen nederland een kans ? absioluut, chili is echt een heel goed team en dat kan nederland zo maar verliezen. maar neem een oefenwedstrijd niet als referentiekader aub.

6 maart 2014 om 10:04

haha nou inderdaad eindelijk iemand die het snapt. Een oefenduel zegt echt 0,0 wat, spelers zijn vele malen minder gemotiveerd en hele andere spelers als normaal spelen. Daarvoor zijn oefenwedstrijden ook je probeerd wat uit. Wat maakt het nou uit of je wint of verliest, echt niks. Op het WK gaat het er zo om. Spanje verloor in november nog van zuid-afrika, die bakken er dus zeker ineens ook niks meer van, ga toch naar huis haha. We zien het wel op het wk, in 2010 zei ook vooraf echt iedereen dat we er niks te zoeken hadden en kijk waar we kwamen.

6 maart 2014 om 11:58

2010 was ook vooral geluk en enorm veel strijd waardoor we zover kwamen. We hadden er ook niks te zoeken en speelden tegen Spanje als een veredeld b-land. Nederland werd helemaal dol getikt.

2012 met de topspelers op dr leeftijd dat het moest(28) zag je dus de ware kwaliteit van het elftal.

Dit elftalis nog een stuk minder.

6 maart 2014 om 15:57

huh?? als een veredeld b-elftal?? heb jij eigenlijk wel verstand van voetbal of lul je maar wat in de rondte? blijkbaar de wedstrijd nooit gezien, nederland was bijna wereldkampioen (kans van robben) en spanje scoorde pas in slotfase van de verlenging. Daarnast hadden we brazilie en uruguay al geklopt. je zet jezelf wel een beetje voor schut op deze manier gozer

Ach man flikker toch op met je constante gezeik naar de media.
Er is niks gelogen aan het feit dat we gister totaal kansloos waren.

Alleen omdat onze geweldige coach met zn debiele "profielschetsen" aankomt.

Aanvallend konden we niks uitrichten. Het is toch van t zotte dat een Huntelaar 90 min. op de bank blijft, terwijl een Promes zo lang op het veld blijft staan. Hij deed het niet eens zo slecht, maar tegen het Franse elftal moet je wel met wat zwaarder geschut komen.

Is het dan zo n misdaad om eens van je fuckin slechte speelwijze af te wijken en van Persie dan maar op rechts zetten, met Huntelaar in de spits? Dan heb je tenminste wat meer niveau voorin.

En hij mag ook stoppen met dat debiele gepromoot van de Eredivisie. Cillessen terwijl je Steek, Krul en Vorm hebt...serieus??

En waarom krijgt Pieters toch nooit de kans? Is steevast basisspeler...in de Premier League!!
Lult over profielschetsen, maar heeft een jongen die linksback speelt bij zn club als cv staan en een vm als linksback.
Flikker toch op met je zgn profielschetsjes!

Meneer denkt met zn debiele aanpak wel ff de hele mentaliteit te kunnen veranderen in Nederland, zodat talenten voortaan langer in de Eredivisie zullen blijven ipv naar het buitenland te gaan.

Ik vind die figuren bij VI belachelijk, maar ik begin ook echt te geloven dat deze van Gaal daadwerkelijk zichzelf zo hoog aanslaat...

6 maart 2014 om 23:24

waarom moet je tegen het franse elftal met zwaarder geschut komen? het was een oefenduel kom is op zeg

Voor mij is het nu wel een beetje duidelijk dat Blind te kort komt voor de LB positie,maar wel moet meenemen voor op het middenveld en Schaars thuis moet laten.

Martins Indi ook lekker thuis laten en Emanuelson en V.aanholt voor de LB positie.

V.dijk oproepen en samen met Rekik voor de LCV positie.

Vlaar en Veltman voor de RCV positie.

Ik zou Kishna toch maar goed in de gaten houden,desnoods voor de nummer 10 positie meenemen.

Ik kies voor een ander systeem om eens te proberen met V.persie rond Huntelaar,robben die naar buiten trekt,en een zekerheidje met Emanuelson op het middenveld zodat V.aanholt + Emanuelson naar de linkerbuitenkant trekt. met een Dejong als stofzuiger zodat je 2 spitsen in de 16 hebt in balbezit.

Kansloos Louis ! Het is dat Frankrijk gas terug nam anders word het gwn 5-0. Het waren de mannen vs jongetjes

Voor mij is het nu wel een beetje duidelijk dat Blind te kort komt voor de LB positie,maar wel moet meenemen voor op het middenveld en Schaars thuis moet laten.

Martins Indi ook lekker thuis laten en Emanuelson en V.aanholt voor de LB positie.

V.dijk oproepen en samen met Rekik voor de LCV positie.

Vlaar en Veltman voor de RCV positie.

Ik zou Kishna toch maar goed in de gaten houden,desnoods voor de nummer 10 positie meenemen.

Ik kies voor een ander systeem om eens te proberen met V.persie rond Huntelaar,robben die naar buiten trekt,en een zekerheidje met Emanuelson op het middenveld zodat V.aanholt Emanuelson naar de linkerbuitenkant trekt. met een Dejong als stofzuiger zodat je 2 spitsen in de 16 hebt in balbezit.

Cillessen
V.Dwiel
Veltman
V.Dijk
V.Aanholt
Strootman
N.DeJong
Emanuelson
Robben
V.Persie
Huntelaar
6 maart 2014 om 08:54

Je zegt niks geks ouwe !!

6 maart 2014 om 09:33

v Persie op 10 en Huntelaar in de spits kun je best proberen. Je zag gisteren dat v Persie toch redelijk wat kopduels won, maar er was geen aansluiting. Ik zou Emanuelson of Pieters voor de LB positie oproepen. Die spelen toch in een sterkere competitie. Een middenveld met Strootman, N. De Jong en v Persie op 10. De zijkanten met Robben en Lens/depay met in de spits Huntelaar.

6 maart 2014 om 20:13

Ja ook geen gek idee,maar ik ben geen voorstander om V.persie op 10 te zetten in een 4-3-3 omdat je dan een veel te groot gat gaat krijgen tussen het middenveld en de aanval en ten tweede word je zoek gespeeld,want dan word het meer een 4-2-4 opstelling waar Dejong en Strootman alles moeten op ruimen op héle middenveld en de zijkanten...dan word je veel te kwetsbaar.

7 maart 2014 om 11:02

Ik snap je punt, maar als iedereen naar voren durft te voetballen kun je het gat dichtlopen. Helaas hebben we daar het team niet voor, omdat de verdedigers niet met ruimte in de rug durven te spelen. Dat zagen we ook in 2012. Ik denk daarom ook dat dit niet zal werken. Helaas blijft NL 4-3-3 spelen, maar misschien denkt Hiddink daar anders over.

6 maart 2014 om 10:09

eindeijk iemand die het snat..in dit systeem heb je niets aan een spits als v persie. ana huntelaar ook niet trouwens..huntelaari s een prima 16 meter spits..laat dan je 2 beste voetballers erom heen rommelen..lens is niet goed genoeg voor een wk, en de jonge garde ook nog niet. een sterk middenveld blok met strootman de jong en inderdaad emanuelson...prima opstelling, hulde!

6 maart 2014 om 10:16

haha grapjas jij bent net al zo kortzichtig als v. gaal. 1 of nouja vooruit 2 goeie wedstrijden van Kishna op het hoogste niveau en direct voor oranje oproepen zeker (same als veltman na enkel Celtic. Wat een lachertje zeg, om bij nederlands elftal vind ik toch wel dat je iets langer op een hoog niveau gespeeld mag hebben.

6 maart 2014 om 13:59

Als Promes opgeroepen kan worden,dan kan Kishna het misschien ook wel over 2 maanden.

6 maart 2014 om 15:59

het zou kunnen dat hij over een tijdje dat niveau heeft laten zien, maar om dat nu al te stellen veel en veel te snel naar mijn mening. Zelfde hype dit jaar nog gezien rond bakkali, wacht de ontwikkeling nou eerst maar eens af en dan zien we wel.

6 maart 2014 om 20:01

Met name dat trio voorin spreekt me erg aan. En dat Italiaanse middenveld is volgens mij ook zo gek nog niet.

Waarom heeft Van Gaal zoveel spelers uit de eredivisie in zijn basis gezet? Als de desbetreffende spelers nou echt bepalende spelers zijn in de eredivisie dan begrijp ik het nog wel, maar dat zijn ze niet. Waarom wordt Emanuelson en Nigel de Jong genegeerd. Emanuelson kan prima linksback spelen en Nigel de Jong is de beste defensieve middenvelder die Nederland heeft.

Wat mij betreft gaat de huidige opstelling compleet op de schop. Defensief is het een drama!!! Wat Van Marwijk wel begreep is dat je een sterk defensief blok op het middenveld nodig hebt om de verdediging te ondersteunen. Van Gaal kan het leuk voetballend willen oplossen, maar heeft daar de spelers niet voor. Wanneer komt dat besef . . . . . Ik zie het WK treurig in. Ik begrijp allang dat we het WK niet gaan winnen, maar wederom ten onder gaan in de poulefase lijkt mij wel heel sneu.

6 maart 2014 om 23:37

omdat hij aangaf dat deze wedstrijd was om meerdere jongens de kans te geven om zich te laten zien en dat dit zeker niet het wk elftal ging worden

Kan er op deze site geen topic begonnen worden over Emanuelson moet mee naar t WK als LB. @voetbalzone? Belachelijk dat hij niet wordt opgeroepen. Speelt wekelijks goed in de serie a ! Ongelooflijk dit. En van Dijk verdient ook een kans maar Urby moet de linksback van Oranje zijn op dit moment al is ie geen linksback.

We kunnen nu wel weer zien dat geen van de eredivisiespelers meekan op dit niveau. Ik snap gewoon niet hoe het verschil fysiek zo groot kan zijn, dat moet juist toch wel te trainen zijn. Depay was gisteren een uitzondering, maar Schaars, Clasie, Blind (in ieder geval op Lb), Cillessen, Boetius en Promes zijn allemaal hard door de mand gevallen. Als je Clasie naast Matuidi of Pogba zet en je zegt dat deze mannen het tegen elkaar op moeten nemen barst je gewoon in lachen uit. Ik zou spelen met zoveel mogelijk spelers uit buitenlandse competities, dus als wissel ook zeker Furby Emanuelson en Jona de Guzman meenemen. Paar eredivisieklanten wissel bij gebrek aan beter.

Krul
vd Wiel
Vlaar
v Dijk
Pieters
Strootman
De Jong
vd Vaart
Robben
v Persie
Depay
6 maart 2014 om 09:22

Ik vond Depay eigenlijk geen uitzondering. Het was mooi om te zien met hoeveel lef hij speelt, maar als je zijn wedstrijd analyseert dan kom je erachter dat hij bijna elke bal verloren heeft. Hij heeft een geweldige actie en heeft lef, maar kan een bal over 5 meter nog niet in iemand zn voeten passen.

6 maart 2014 om 09:29

Hij gaf inderdaad een belabberde bal waar zo een goal uit had kunnen komen en er bestaat een risico dat hij op het WK dit soort fouten ook gaat maken daar heb je gelijk in. Maar opzich is hij wel iemand die wat laat zien in de grote wedstrijden. Hij lijkt dan extra gedreven om zich te bewijzen, waar de rest van de debutanten alleen maar hoopt niks fout te doen. Aangezien het alternatief Lens is zou ik het op het WK wel met 'm aandurven.

6 maart 2014 om 23:38

beetje raar om dat te zeggen omdat sneijder misschien wel de slechtste van het veld was en ook van persie niet veel liet zien

Er is maar 1 conclusie na gosteren en dat is dat de jonkies uit de erdivisie die Van Gaal er bij haalt het niveau nog lang niet hebben. Daarnaast snap ik niet hoe Promes en Boetius zijn gestart boven Depay.. Die jongen is veel verder.

Als je serieus tevreden bent over de tweede helft, dan is het einde wel in zicht. Het leek echt helemaal nergens op. Er is geen serieuze aanval gekomen.

Ik denk dat Van gaal meer spelers uit andere leagues moeten kiezen en niet alleen eredivisie. De spelers die in het buitenland spelen, spelen denk ik een niveautje hoger dan het niveau in eredivisie. Spelers die in het buitenland spelen heb ik ook denk ik meer ervaring op het veld. Oh en eh na rust deden we het beter? Hij zei dat na 25 minuten iedereen beetje down was op Sbs6 interview, dus ik snap dit niet echt.

Het wordt steeds meer duidelijk dat atleten de overhand nemen in het voetbal, alleen Barca is van het pure positiespel, maar die hebben het perfecte materiaal ervoor.. (ajax wellicht ook, maar die halen niet het gewenste WK-niveau). Daarom zou ik voor lopers op het middenveld gaan, mensen die diep gaan. En ik zou toch proberen Huntelaar en vpersie samen te laten spelen, 2 topspelers, die elkaar veel kunnen helpen, doordat vpersie bij Huntelaar aanschuift.

Krul
VdWiel
Vlaar
Heitinga
Pieters/Urby
DeGuzman
Strootman
Fer
Robben
Huntelaar
vPersie
6 maart 2014 om 09:54

heb jij gezien hoe vdwiel telkens een bal aanneemt dat kan echt niet op dit niveau !

6 maart 2014 om 10:23

Die spelers van Barca lopen zowat iedereen van de Eredivisie er losjes uit hoor. Het is niet omdat ze klein zijn van postuur dat ze niet fitter zijn dan de rest. Xavi in zijn beste dagen liep steeds meer dan 10km per wedstrijd.

Aardig van van Gaal dat hij al zo bezig is met het bouwen aan het elftal voor 2016. Zal zijn opvolger blij mee zijn.

Geeft wel aan dat Van Gaal elk greintje van realiteit kwijt is. Iedereen heeft kunnen zien dat 2de helft ronduit dramatisch was en daarbij komt nog dat die eerste 20 minuten Oranje alleen maar bal bezit had en daar heb je het ook mee gehad totaal niet gevaarlijk de kansen waren toen zelfs voor Frankrijk.

Promes, Boetius, Schaars, Rekik zijn toch namene die (nog) niet in het Nederlands elftal thuishoren? Zeker niet als je spelers als Van Dijk, De Jong, Emanualson en Pieters tot je beschikking hebt. Zijn ook een sterren maar wel spelers die spelen in internationale top competities of championsleague ervaring hebben

6 maart 2014 om 10:04

Ben ik helemaal met je eens. Die zijn er niet klaar voor. Als hij met deze spelers naar het WK gaat wordt het echt niks. Fysiek komen ze gewoon te kort tegen Chili en Spanje komen ze bij elke bal te laat....dit WK gewoon ervaring laten gaan.. Maargoed Louis zal het wel weten.

Stekelenburg
v/d Wiel
Vlaar
van Dijk
Emanuelson
De Jong
Strootman
Robben
van Persie
Sneijder
van Persie
6 maart 2014 om 10:10

ik vond v persie nou gisteren niet zo goed dat ik m 2 keer op zou stellen hoor..

6 maart 2014 om 10:28

Haha ja ik reeg m niet gewisseld voor Kjh.. hij wou gewoon niet uit de spits
dat was ook al op het EK zo.. zelfs digitaal blijft hij er staan

ik denk dat ze moeten gaan spelen

krul
vd wiel
vlaar
van dijk
emanuelson
guzman
de jong
strootman
robben
rvp
huntelaar
6 maart 2014 om 10:29

ook een hele sterke opstelling! Maar goed inderdaad als je zo speelt maak je nog enige kans om de 1/8 finale te halen!

Waarom zijn Gouweleeuw, Heitinga, Pieters, van Dijk genegeerd? nooit meer Bmi,vlaar,bruma !

6 maart 2014 om 10:29

Gouweleeuw is hetzelfde verhaal als alle andere verdedigers uit de Nederlandse competitie, dat zijn spelers die het heel aardig doen tegen Rkc, NEC en Pec Zwolle. maar verder ook niet, al heeft Gouweleeuw dan nog iets van internationale ervaring door de europa league. Heitinga heeft het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld. Pieters en Van Dijk begrijp ik ook niets van, Van Gaal wil ze er gewoon niet bij hebben

6 maart 2014 om 11:24

gouweleeuw die verdedigt geregeld als een baal hooi, slap en zacht. Prachtige speler hoor, maar laat hem eerst de stap naar een leuke club maken. Als hij zich dan ook defensief staande houdt kijken we weer. Bijv Werder of Hannover ofzo.

6 maart 2014 om 13:38

Dus jij noemt AZ niets?
Voorlopig speelt AZ als enige eredivisie club nog Europa League.
Gouweleeuw doet momenteel genoeg Europese ervaring op en staat in de wedstrijden toch z'n mannetje.
Hij is sterk, kan opbouwen en heeft voldoende kop kracht.

Ik moet een Bruno Martins Indi het nog maar zien doen in Europa, gisteren volledig door de mand gevallen.

6 maart 2014 om 15:01

Jaja, Europese ervaring tegen een club uit Kazachstan of de nummer 6 van Tsjechië. Nou nou.

Het is toch raar dat Van Gaal niet gewoon Nigel de Jong opstelt gisteren en weer per sé zestig spelers moet laten debuteren. Het lijkt wel alsof hij bang is om af te gaan zonder het experimenteren-excuus. Dit was nou een perfecte gelegenheid om de sterkste elf te testen tegen een groot voetballand. Oké natuurlijk misten we Robben sowieso, maar zet de rest dan gewoon wel neer.

6 maart 2014 om 11:25

Je zou bijna denken dat van Gaal sociaal geworden is en nu al denkt aan zijn opvolger, zoveel debutanten elke keer. Guus Hiddink heeft straks allemaal ervaren talenten om mee te werken ;-)

6 maart 2014 om 12:02

Ik denk niet dat het iets met socialiteit te maken heeft. Het lijkt me meer ijdelheid. Als Hinnink het straks in 2016 goed doet, kan Van Gaal zeggen.........zie je wel, ik heb de basis gelegd. Mijn Truus had gelijk, mijn opvolger pronkt met mijn werk

6 maart 2014 om 23:41

ja want van gaal wil natuurlijk niet nu al presteren om zo aan heel nederland te laten zien hoe goed die is, zucht
, juist iemand als van gaal zal er alles aan doen om een sterk toernooi neer te zetten mede door zijn bewijzingsdrang

Ik ben het eens voor Heitinga maar hij is altijd stevig geweest en heeft veel ervaring!
Je kunt dit niet met zekerheid zeggen Gouweleeuw! ook van Dijk speelt tegen Ross County, Partick Thistle, St. Mirren FC, ​​kilmarnock etc en heeft internationale ervaring door de Champions League, maar Eredivisie is beter dan Schotse Premiership.

Wat een vreemde reactie hier allemaal zeg.
Ik mag hopen dat jullie snappen dat Nederland Niet met de eerste keus speelde?!

Het scheelt een slok op een borrel wanneer Robben, Strootman, De Jong en Lens een hele wedstrijd mee spelen. Dan heb je het middenveld veel meer onder controle, waardoor de aanvallers niet zo vrij kunnen doen en laten wat ze willen zoals gisteren het geval was. Daarbij was er nul-komma-nul dreiging van de flank, waardoor hun backs juist mee op konden komen. Staan daar Robben en Lens, dan blijven die allebei netjes op hun eigen helft staan!

Daarnaast zal Blind niet de linksback zijn en verwacht ik dat Cillessen wordt vervangen. Hij was zoals bij Ajax ook de laatste tijd een bron van nervositeit, wat afstraalde op de verdedigers. Elke bal te lang vasthouden om vervolgens hard maar blind naar voren te trappen!

Iedereen loopt hier te zeggen dat het middenveld slecht speelde, maar dat vond ik op zich wel meevallen, want Clasie en Schaars probeerde wel de voorhoede te bereiken, maar de voorhoede liep gewoon niet vrij. Zo kon je zien dat RvP niet helemaal fit was. Ook waren alle ballen terug op Cillesen bal verlies. Volgens mij kijkt die gast niet eens waar hij de bal naar toe speelt. De enigste spelers die echt hun niveau haalde waren vdwiel, Rekik en met name Vlaar.

De bondscoach vindt dat er verkeerde vragen worden gesteld, maar ik vind dat hij verkeerde spelers selecteerd! Van achter naar voren: Blind, volstrekt ongeschikt, kan niet verdedigen als het een tandje sneller gaat; middenveld: Clasie en Sneijder, Plopsaland in Brazilie; Schaars, ,,tuuttuut, dat is snel''; Beugelbekkie Boetius, ,,oei, wat zijn die jongens sterk''; Van Persie... ,,eens een vallende ster, altijd een vallende ster''; Promes... ,,gadver, da's anders dan brommers kieken''. Van Gaal, als je spelers als o.a. Van Dijk, De Jong, Emanuelson, Fer niet selecteerd, neem ik je in ieder geval niet meer serieus. Misschien eens overleggen met de trainers en clubs om onze spelers wat meer in het krachthonk te gooien. Oh ja, was er bij Feijenoord niet een speler die een extra krachttraininkje deed en toen z'n aanvoerdersband moest inleveren. Maar goed, we hebben de Hollandse school.... ,,grote rondo op eigen helft en dan de keeper inspelen''. Goed gedaan tacticus Van Gaal en co. Graag kritisch op jullie zelf, je kunt als journalist niet anders dan alleen maar kritische vragen te stellen. Er is namelijk niet veel positiefs te vinden.... En stop alsjeblieft met dat geneuzel over ,,profielen'' en ,,spelers testen''. Het is maar simpel voetbal waar wij een straatlengte achter liggen op Europa en de Wereld. Dan heb je misschien meer aan talent dan aan ,,profielen''. Maar goed, edelagtbare, we zullen in vervolg alleen maar doorgeven....

Nou de tweede helft was ook niet om aan te gluren zeg. Wat creerden wel veel kansen zeg. 0 procent creativiteit op het middenveld . Daar kun je onmogelijk tevreden over zijn.

De media en supporters zijn inderdaad van het afzeiken van spelers, men verwacht dat de nieuwe generatie van 19/22 jarige de nieuwe er direct staan. Ik zie hier spelers als JP en Promes afgezeken worden, maar men kijkt alleen naar wat niet goed gaat. Ik zie JP een aantal knap zijn tegenstander voorbij komen en een goede voorzet geven, of knappe balaannames, naar binnen trekken een de paas geven. ja ik vind dat hij wel wat meer doelgerichter mag zijn, maar hij kan nog genoeg leren.

Maar dat geld voor al die gasten die nu worden afgekraakt, soms lijkt het wel met clubvoorkeur te maken te hebben. als het aan de supporters ligt dan spelen blind, classie, cillesen, v/d wiel, klaasen, promes, jp, depay, bmi allemaal niet mee en dan vergeet ik er nog een paar volgens mij.

Al deze jongens hebben talent zat om nog te groeien en ik zie ze dadelijk op het EK er gewoon staan, helaas hebben te weinig spelers van rond de 24/25 die het niveau aankunnen het gat is tussen die generaties is helaas te groot

Waarom waarde hechten aan een oefenwedstrijd?
Van Gaal probeert gewoon bepaalde dingen en dat moet kunnen in een oefenwedstrijd.

Doen eredivisieclubs dat ook niet in de voorbereiding naar een seizoen?
Het zegt gewoon helemaal niets!

eigenlijk kan van gaal maar 1 ding leren van deze kansloze nederlaag

dat is dat zijn beleid voor spelers oproepen verkeerd is, want ze hebben echt 0.niks in te brengen gehad gisteravond.

met deze selektie zoals hij hem nu dan heefr word je gewoon het lachertje op de WK

Het niveau van de eredivisie sijpelt nu door naar het grote oranje. De Nederlandse school is achterhaalt en te lang stil blijven staan. Van Gaal toont zich een trainer uit een ander tijdperk door vast te houden aan een visie die uit de tijd is geraakt. Hij is niet de enige. Ook een trainer die ik hoog heb zitten als De Boer wil niet inzien dat je de strijd met fysieke lichtgewichten, kabouters en spelers zonder noemenswaardige versnelling niet kan winnen. Jaja, de waan van de dag en negativiteit heerst, ik weet het. Maar ik kan er nu niks meer van maken. Ook in eerdere wedstrijden tegen sterkte tegenstanders viel me al op dat Oranje niet wist waar het moest zoeken wanneer de tegenstander aanzet en het tempo opvoert. Werk aan de winkel de komende jaren....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren