Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV hoopt kans te maken op komst topscorer van België

Laatste update:

Marcel Brands is in ieder geval ambitieus als het gaat om het zoeken naar versterkingen voor PSV. De directeur voetbalzaken hoopte in januari op de komst van Thorgan Hazard of Lewis Holtby en heeft nu voor de spitspositie Michy Batshuayi op het oog. Dat meldt Voetbal International. De technische leiding van PSV heeft reeds contact met het management van de topschutter.

/

De twintigjarige Batshuayi staat onder contract bij Standard Luik en is met zeventien doelpunten topscorer van de Belgische competitie. De aanvaller werd al in verband gebracht met diverse clubs uit de Premier League, maar Brands hoopt dat Batshuayi naar Eindhoven wil komen. In de winterstop heeft PSV nog contact gehad met Ronald Duchâtelet, de voorzitter van Standard, maar Batshuayi wilde sowieso niet halverwege het seizoen vertrekken.

Het contract van Batshuayi in Luik loopt nog tot medio 2018 door, maar in deze verbintenis schijnt een gelimiteerde afkoopsom te zitten, waardoor de jonge Belg voor ongeveer 8 miljoen euro is op te halen. PSV houdt rekening met een zomers vertrek van Tim Matavz: de Sloveen zou eigenlijk al in de afgelopen transferperiode naar Rubin Kazan verkassen, maar hij kwam niet door de medische keuring.

Denk je dat Michy Batshuayi haalbaar is voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als matavz vertrekt voor 8 miljoen is dit een goede vervanger lijkt me.

3 maart 2014 om 07:21

Matavs kost geen 8 miljoen man. 8 Miljoen voor een bankzitter. Haha.

Ja hem moeten ze halen echt een goede speler is dat

2 maart 2014 om 21:36

Inderdaad, een veel nuttigere aankoop qua positie qua wat er in huis is dan weer een technisch sterke CAM als lewis holtby, daar hebben ze wijnaldum en maher al voor.

Logisch als je ook al Locadia hebt.

2 maart 2014 om 21:10

@m.sulejmani

Inderdaad, ik snap dat aankoopbeleid daar niet echt. Locadia is gewoon een prima spits, alleen naar mijn mening word hij niet op de juiste manier bediend door de flanken.

2 maart 2014 om 21:29

Het heerlijke van Batshuayi is dat hij niet afhankelijk is van aanvoer die maakt z'n eigen kansen.

2 maart 2014 om 22:32

Ik dacht ook dat Locadia een prima spits was, maar die jongen maakt helemaal niks klaar. Als spits heeft hij teveel kansen nodig. Voetballend draagt hij amper wat bij, waardoor je zijn koelbloedigheid nog een beetje kan ontzien. Maar dat is dus niet het geval. Hij zal best wel eens kunnen groeien, maar om daar op te gokken volgend seizoen gaat te ver.

3 maart 2014 om 07:22

Een type Wilfried Bony??

3 maart 2014 om 08:15

Neen. Niet zo sterk als Bony maar wel een pak technischer op de kleine ruimte.
In Nederland zou hij echt kunnen uitblinken.

2 maart 2014 om 21:10

die jongen moet ook een beetje concurrentie hebben..

2 maart 2014 om 21:17

Matavz, Ruiz en Park zijn volgend jaar waarschijnlijk weg,

2 maart 2014 om 21:22

De bomber van Breda.

2 maart 2014 om 21:25

Wat heeft Park met de spits positie te maken ?

2 maart 2014 om 22:30

De bomber is gehuurd van NAC, dus die zal er volgend jaar ook niet meer zijn

2 maart 2014 om 21:29

Ja want Locadia doet t ook fantastisch...

2 maart 2014 om 21:44

Het is wel een talent, haal dan of een speler waar van je zeker weet dat hij er 30 inschiet of iemand die de ontwikkeling van eigen talent niet tegen houd.

2 maart 2014 om 23:48

En hoe is deze speler iemand die de ontwikkeling van eigen talent tegen gaat? Hoe heb jij dat in gedachten dan? Echt hoe dom kun jij over komen zeg?

3 maart 2014 om 01:48

Even in logische stappen zodat ook jij het begrijpt.
Als Batshuayi komt betekend dat dat Locadia waarschijnlijk op de bank zal komen. Locadia is een 'eigen talent' van Psv. Als Locadia op de bank komt ontwikkeld hij zich minder goed. Snappie?

3 maart 2014 om 15:24

Spelers als Malki , Finbogasson en Vlemmix ( hoe je het ook spelt ) scoorden de ene naar de andere goal in de Eredivisie en bakte er in Belgie helemaal niets van. Deze jongen scoort er in Belgie al 17. Dus wie weet hoeveel meer hij in Nederland maakt.

2 maart 2014 om 22:52

Locadia is niet de spits die voor Psv punten binnenhaalt. Die mist teveel kansen.

2 maart 2014 om 23:47

@m. sulejmani

Achterlijke opmerking natuurlijk of is het volgens jou logisch om maar 1 spits in je selectie te hebben?

3 maart 2014 om 01:48

Nee dat zeg ik helemaal niet, je moet of een spits nemen die duidelijk veel beter is of 1 die nu nog wat te kort komt voor de basis maar later wel goed genoeg word als concurrentie.

contract tot 2018 mijn hemel.
En ja, ok gelimiteerde som van 8 miljoen maar hallo zeg, dat is ook niet niks... (zonder cl waar het op lijkt...)
Mij maak je ook niet wijs dat er een club gek genoeg is om voor Matavz veel neer te leggen deze zomer...
En dan hebben ze Locadia afgeschreven of wat? of wordt hij dan verhuurd???

Maar goed, koop maar weer een spits, wel ja, laat de verdediging maar weer voor wat het is, leren het ook nooit daar hè...

2 maart 2014 om 21:17

Ik begrijp er ook werkelijk waar niks van, maar zolang ze in Eindhoven blijven klooien, in Rotterdam te weinig geld hebben om echt te kunnen concurreren en Twente en Vitesse de tweede seizoenshelft instorten omdat de druk te hoog wordt of wat dan ook wordt Ajax tenminste jaarlijks kampioen. Vind ik niet erg.

2 maart 2014 om 21:23

Dat Ajax elk jaar kampioen wordt is slecht voor Nederland. De concurrentie blijft achter, de spanning van de eredivisie holt achteruit. Hier wordt het allemaal veel minder aantrekkelijk van. Ajax heeft sterkere concurrentie nodig om ook verder te kunnen komen in de CL. Als je elke week tegen hele matige tegenstanders speelt haal je nooit het niveau om een goede CL tegenstander te verslaan, uitzonderingen daar gelaten.

2 maart 2014 om 21:35

@crazydj07 en de toekomst

Totaal onbegrijpelijk dat jullie hiervan weer niets begrijpen.
Voor die Crazydj07 is dit een normale zaak, maar jij, de Toekomst, jij hebt je aardig ingelezen als het PSV betreft.
Ook jij weet dat PSV maar heel summier in de spitsen zit.
Schalk van Jong PSV heeft het niveau niet, Rai Vloet is een middenvelder en in de spits een noodoplossing voor de komst van Schalk.
Verder is er nog een van der Moot, wel met een grote toekomst en gaat het op termijn zeker halen, maar met z'n zestien nog veel te jong.

Als Matavz vertrekt ( en dat is praktisch zeker) dan zal PSV toch een backup voor die positie moeten hebben, niet?
Of hebben jullie liever dat PSV alleen met Locadia als spits het volgende seizoen ingaat?

IK denk dat bij jullie beiden weer het eigen clubje gevoel naar boven komt.
Iedere club mag z'n posities dubbel bezetten behalve Psv.
Want dat zou wel eens een echte bedreiging kunnen worden voor die club van jullie.

En wie zegt dat PSV hun defensie niet gaat versterken?
Nou, ik weet dat op hun lijst van mogelijk, let wel mogelijk aan te trekken spelers daar twee interessante namen bij staan.

Ga lekker door met die naiviteit van jullie..... te verwachten van crazydj maar niet van jou Toekomst.

2 maart 2014 om 21:52

@oleguapa

PSV staat er de laatste paar jaar om bekend om spelers te halen die ze niet echt nodig hebben met het bijbehorende prijskaartje waarvan je mond openvalt.

8 miljoen is echt veel geld, ook al verkoop je x spelers zoals Strootman en Mertens en straks Matavz voor x miljoen. Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan Ajax, de jeugd de kans geven om zich te ontwikkelen (doen ze niet meer, domme keuze) en om minder uit te geven.

Ze kunnen beter eerst naar de back posities kijken. Middenveld moet eigenlijk niks meer aan gedaan worden, ook omdat die ene verhuurde speler terug komt.

2 maart 2014 om 21:56

He droeftoeter! Gaat die weer een beetje?

Inhoudelijk heb je gelijk. Een vervanger aantrekken indien Matavz vertrekt zou gezien de geringe bezetting niet vreemd zijn.

Jammer dat je daarna precies dezelfde fout maakt als waar je anderen van beticht. Zit de frustratie zo hoog of heb je zelf ook gewoon erg veel moeite om dingen objectief te zien en op een volwassen manier te discussieren? Clubje, die club van jullie? Stel je niet zo aan zeg.

2 maart 2014 om 22:04

@de toekomst

Dat jij een orgasme krijgt van de beleid dat Ajax voert zal PSV een rotzorg zijn. Niet iedereen in Nederland moet Ajax volgen ook al wil je het heel graag.

2 maart 2014 om 22:05

@ medellin

Sorry, maar een behoorlijk naieve mening van je.

Er is geen enkel beleid van een commerciele bedrijfstak voetbal die uitsluitend of koopt of uit de opleiding haalt.
PSV is als topclub verplicht om blijvend om de prijzen te spelen en moeten dit seizoen genoegen nemen met een tussenjaar omdat enerzijds een compleet elftal is weggegaan anderzijds het beleid is omgegooid.

Het naieve van jou zit hem in twee zaken:
a. Als je meer prioriteit geeft aan jeugdopleiding dan is het onmogelijk om meteen daarop het seizoen 10 spelers te vervangen met eigen jeugd.
Daarom heeft PSV sinds mei 2013 een nieuw beleid wat zich over een paar jaar moet gaan uitbetalen.
Pragmatisch realisme, heet dat
b. Geen enkele club haalt alle vervanging uit eigen opleiding. Ook ajax niet met z'n Spaans tegenvallende huurlingen, Zweeds/deense miskopen en Utrechtse mislukkingen.

Jouw eerste alinea is niet alleen naief, overigens maar blinkt ook nog eens uit door gebrek aan parate kennis.
Maar je vindt het misschien best wel leuk om er maar wat gemeenplaatsen uit te gooien zonder nadere specificatie.

2 maart 2014 om 22:10

@polop

het feit dat je mij volkomen gelijk geeft met het rechtzetten van naiviteit van wat ajax supporters maar begint met een aanhef en besluit met een alinea die een hoog pubergehalte aangeeft, is best wel tekenend voor jou.
Die frustraties zitten dus niet bij mij maar bij jou kennelijk.
Succes ermee.

2 maart 2014 om 22:17

@ oleguapa

De mislukkelingen van Ajax worden fluitend kampioen. Daar gaat de topscoorder van de Belgische competitie komend seizoen geen verandering in brengen.

2 maart 2014 om 22:18

@ Oleguapa

''ik denk dat bij jullie beiden weer het eigen clubje gevoel naar boven komt.
Iedere club mag z'n posities dubbel bezetten behalve Psv.
Want dat zou wel eens een echte bedreiging kunnen worden voor die club van jullie.''

Waar zeg ik dat PSV geen dubbele bezetting mag hebben? Ik ben juist voor een dubbele bezetting, ook bij Psv, maar vind het belangrijk dat de concurrentie onder verdedigers eens toeneemt. Daar moeten ze in de breedte spelers bijhalen. In aanvallend opzicht en op het middenveld zijn al redelijk wat goede en/of talentvolle opties beschikbaar, maar achterin is het pover.

Als PSV er dan voor kiest om voor het zoveelste jaar op rij een groot deel van het budget uitgeeft aan een aanvaller dan noem ik dat klooien, sorry.

2 maart 2014 om 22:20

@ Acstam
e
Sorry maar wat voor onzin is dat ? Toen PSV achter elkaar werd hoorden we dat ook niet. Als andere ploegen ook kampioen willen worden moeten ze maar beter spelen. Hetzelfde geld voor het behalen van Champions League voetbal, dan moeten ze maar kampioen worden of de voorrondes overleven. Dat Ajax sterkere tegenstand nodig heeft moge duidelijk zijn alleen is het in verleden toch niet anders geweest ?

2 maart 2014 om 22:29

@oleguapa

Wat kun jij overdrijven. Het lijkt wel alsof je je persoonlijk voelt aangesproken? Eerlijk gezegd, mij maakt het bitter weinig uit wat PSV doet. Besluiten ze om 8 miljoen euro uit te geven voor een nieuwe spits terwijl ze al een topper in wording in de selectie hebben. Mij best.

Het enige dat ik wil is dat PSV de juiste beslissing maakt, 'goedkoop' inkoopt, niet te buitensporig te werk gaat, dat hun research/scouting het goed doet, en dus een mix van aankopen en jeugdspelers op het veld komt te staan.

En nog altijd voel je je aangevallen terwijl ik (geen psv-supporter) het beste voor je club voor heb.

2 maart 2014 om 22:33

@de Toekomst

a. onkundig van het feit dat Brands deze maand een afspraak heeft met Man City?
Bovendien is er wel degelijk interesse voor defensieve spelers zoals ik al vernoemd heb.

b. Toevallig is VI er achter gekomen dat PSV interesse heeft voor Batshuayi. Dat heet anticiperen op een vertrek van Matavz wat nog steeds een reele optie is.
Bovendien worden dit soort transfers van die grootte voor een groot deel bekostigd uit de verkoop ( en dat Brands kan verkopen, weten we).
Hoezo klooien met het grootste gedeelte van het budget??
Je weet toch hoe transfer-verkopen toegerekend worden in de begroting?

c. Er staat een WK voor de deur. In de praktijk zie je gebeuren dat na zo'n WK de transferdrukte enorm toeneemt zowel voor spelers die zich daar in de kijker spelen van andere clubs en spelers van de eigen club.
Op dit moment is er voor geen enkele BVO met begrotingen zoals ajax en psv in te schatten hoe men er voorstaat na zo'n Wk.

Blijf erbij, deze keer toch behoorlijk naief van je.
Maar wel uitzonderlijk.

2 maart 2014 om 22:34

idd dat zie je ook bij celtic

2 maart 2014 om 22:49

@medellin

goed te lezen dat je nu een stuk genuanceerder bent.
Daar krijg je van mij alle credits voor, dus.

Het beleid van PSV is er niet op gericht om zoveel mogelijk in te teren op het eigen vermogen door 8 miljoen uit te geven alsof het niets is.
Sterker nog, Brands kan niet eens 8 miljoen uitgeven omdat elke aankoop van boven 5 miljoen eerst gefiatteerd dient te worden door de Rvc.

Ook jij zult beseffen dat PSV het zich niet kan permitteren om komend seizoen maar met een puntspeler in te gaan, ook al is het een potentiele topper (dus nog niet een bewezen topper).
En meer dan een tussenjaar kan ook PSV zich niet permitteren
Wat binnen de mogelijkheden van Brands ligt is om zo'n dure aankoop te financieren uit verkoop. En dan nog is toestemming van de RVC nodig.

Wat de defensie betreft is er met name een aankoop nodig voor de linkervleugelverdediger positie. Daar is Brands kennelijk al druk mee bezig.
Het vervelende is dat deze positie er nu eentje is die moeilijk ingevuld kan worden omdat er te weinig "toppers" voorhanden zijn om dit verantwoord in te vullen.
Voorbeelden te over.
Kijk maar naar Oranje. Wel drie rechtervleugelverdedigers selecteren en maar een linkervleugelverdediger die eigenlijk beter functioneert als defensieve midden velder.
Kijk ook maar naar Belgie. Bij gebrek aan beter bemant men die posities met spelers die in feite centrale verdedigers zijn.

Ik voel me niet aangevallen, hoor. Zeker niet.
Maar jouw tweede bericht was, laten we zeggen, meer "uitnodigend".

2 maart 2014 om 23:17

Ik zal deze provocatie maar weer laten gaan... Voor uitleg verwijs ik je naar hieronder... Al ga ik maar geen discussie met je aan oleguapa, de hoop op een normale discussie zonder enige provocatie heb ik opgegeven...

Dit is dan ook maar meteen mijn laatste reactie. (tenzij je normaal kunt communiceren al vrees ik dat jouw volgende post richting mij (als die er überhaupt komt, misschien beter van niet) weer de gebruikelijk provocaties zal bevatten...)

2 maart 2014 om 23:35

Om een discussie aan te gaan heb je een evenwichtige mening nodig en niet de vooringenomenheid die jij steevast in jouw berichten stopt.
En dat je geen discussie meer wil aangaan snap ik als telkens die vooringenomenheid aan de kaak wordt gesteld.

Vandaar dat je in het berichtje hieronder iets meer nuance hebt gestopt, ook al is het op een enkel detail.
PSV wilde Batshuayi al in de winterstop aantrekken als vervanger voor Matavz over wie men een akkoord had met Kazan voor nagenoeg hetzelfde bedrag als de aankoop van Batshuayi, in een poging om deze cruciale positie dubbel bezet te blijven houden.
En dan kom jij hier orakelen over dat Locadia afgeschreven is of verhuurd gaat worden????

Lees jij je eigen berichten wel eens na?

P.s.
Opvallend dat je in bericht #76 nog meer nuance stopt en toch weer terecht gewezen wordt

2 maart 2014 om 21:29

Je stokpaardje kennen we nu wel en maakt niet zoveel indruk meer.
De verdediging krijgt zijn aandacht. Arias is een goede aankoop gebleken, Rekik proberen ze nog een jaar te huren, Bruma is al vastgelegd en zal met de tijd ook beter gaan spelen en Willems is nog steeds kandidaat international. Daarachter kan de jeugd inschuiven zoals Hendrix en Koch. er gaat een spits weg en je kan niet een heel seizoen op 1 spits teren.

Daarnaast is PSV inderdaad een nieuwe weg ingeslagen en dat is dit seizoen al te zien met het verjongen van het elftal, alleen PSV zal niet zoals Ajax blind achter de filosofie van Cruijf lopen. Je hebt investeringen nodig, gerichte aankopen, want alleen met jeugd kom je er niet.
Dat je het daar niet mee eens bent prima, maar dat is vaak omdat je het beleid van je eigen clubbie zo heilig hebt verklaard.... Dat is het niet.

2 maart 2014 om 21:42

hehe, eindelijk iemand die verstand heeft van voetbal. Lyrisch zijn ze bij VI, studio voetbal, en natuurlijk de telegraaf over die top koop clubs uit Duitsland, Spanje, Engeland en Italie.
Maar oei oei, dat Psv koopt voetballers van een andere club, nou nou erg hoor. Als ik het me goed herinner is de laatste grootse prestatie in de CL PSV geweest die in de kwartfinales de betere ploeg was in het onderlinge duel met AC milan, maar het op de valreep niet redde. Met veel gekochte spelers net zoals al die andere clubs die er alles aan doen om de halve finale te halen in de CL. IPV zo veel mogelijk centjes op de bankrekening te vergaren

2 maart 2014 om 21:44

Met uitzondering van je Calimero gedrag best een goede post

PSV probeert dezelfde weg als Ajax te bewandelen,.. De basis is zelf opleiden en als je daarin een gat hebt vul je dat in met een aankoop... Ajax is daar wat verder in.. We hadden ook 8miljoen voor v ginkel geboden, maar dat lukte niet... Nu zie je dat Klaassen doorbreekt... Achteraf weet je pas of het goed uitpakt, vooraf weet je slechts of jet om en met de goede reden doet

On
Zou goede deal zin Tim lozen rn zonder bijbetalen jem kunnen halen...

2 maart 2014 om 21:48

Locadia is gewoon een prima speler, maar iedereen snapt dat voor Matavz een vervanger moet worden gehaald.
Met een spits een heel seizoen voetballen is ook pure waanzin, lijkt me wel een goede in ieder geval voor PSV

2 maart 2014 om 21:53

Duimpje van mij kerel, dat Calimero dingetje, heb je dat zelf verzonnen?
Klaasen breekt door in de eredivisie, maar niet Europees. En zo nog 11 andere.

2 maart 2014 om 22:08

Blind achter de filosofie van Cruijf aanlopen? Dus omdat bij ajax de filosofie van Cruijf wordt nagevolgd op een duidelijke en consequente manier, wordt er volgens jouw blind achter de filosofie van Cruijf aangelopen. Zols het er dit jaar uit ziet bij psv zou je hun beleid beter blind kunnen noemen. (vindt ik overigens niet, ik vidnt gewoon dat wat je zegt nergens op slaat)

On
Als psv deze man die dit seizoen blijkbaar aardig op dreef is, voor 8 miljoen kan kopen lijkt mij dat nog niet eens zo'n slecht idee. hiermee is een mogelijk spitsen probleem waarschijnlijk meteen opgelost, alleen zullen spelers als locadia minder de kans krijgen om ervaring op te doen in de belangrijke wedstrijden.

2 maart 2014 om 23:13

Met jeugd alleen kom je er niet nee, al doet Ajax dat de laatste 4 jaar dan toch verdomd aardig... (met aanvulling van een aantal waardige ervaren krachten zoals Schone en Poulsen)

Die gekke aankopen zoals 8 miljoen zijn niet nodig zo blijkt... Tenminste, niet bij Ajax...
Misschien is dat bij Psv anders door gebrek aan goede jeugdtalenten maar dan nog vind ik 8 miljoen voor een club die financieel net op het rechte pad lijkt te komen veel te veel...
Als je alleen 8 miljoen neer wil tellen met het argument 'met alleen jeugd red je het niet' dan ben je volgens mij verkeerd bezig...
Of verwacht Psv binnen 1 jaar aansluiting te vinden met Europa om 8 miljoen neer te tellen voor kwaliteit? (wat ook maar afwachten is)

Zeker voor een spits dat in mijn ogen echt niet topprioriteit hoort te hebben vind ik het te veel voor Psv...

2 maart 2014 om 23:26

Wees blij zou ik zeggen...

2 maart 2014 om 23:50

@crazydj07

Zijn jullie ajacieden nou echt zo dom of hoe zit dat?

Hoeveel spitsen heeft PSV nu in de selectie? 2. Hoeveel verwachten ze er daar volgend seizoen van over te hebben? 1. Hoeveel spitsen spelen er momenteel in de jeugd, die van PSV zijn, die volgend jaar in aanmerking komen voor het 1e? 0.

Begrijpen jullie het dan echt niet?

3 maart 2014 om 00:53

Moet je dan 8 miljoen neertellen voor een spits????????
Er zijn toch gewoon goedkopere opties zonder dat je op de lange termijn een eigen jeugdspeler laar verpieteren???

3 maart 2014 om 01:37

Spelers als Sana en Duarte waren inderdaad goedkope opties, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Goedkoop is vaak duurkoop.

En welke jeugdspelers gaan er op de langere termijn verpietert worden? PSV heeft buiten Locadia geen 'jeugdspelers' voor in de spits, waarom denk je dat de in de jeugd zelfs Schalk hebben gehuurd voor in de spits.

PSV moet de posities dubbelbezet houden, Matavz is in potentie een net zo groot gevaar voor Locada als Batshuayi. Het kan toch niet zo zijn dat PSV maar kwalitatief mindere spelers moet gaan halen omdat ze anders een jeugdspeler in de weg lopen?

Locadia heeft al bijna heel het seizoen een basis plaats en zo geweldig speelt hij niet, het lijkt mij niet verstandig om al je geld op een speler te zetten puur omdat het een speler is die uit de jeugd is doorgestroomt met het risico dat hij volgend jaar niet veel beter wordt, wellicht geblesseerd raakt en je dan alleen maar een mindere vervanger hebt klaarstaan. Jullie Ajacieden slaan volledig door met het jeugd geneuzel.

3 maart 2014 om 09:29

PSV heeft Vloet in de jeugd lopen, scoort aan de lopende band in jong psv.

3 maart 2014 om 10:34

@dan132

????

Vloet is een middenvelder en daar liggen ook zijn grootste kwaliteiten.
Zijn spitsenrol was een tijdelijke nadat Antonio was weggestuurd om disciplinaire redenen en er geen ander beschikbaar was om die rol op zich te nemen.
Daarom is Schalk gehaald voor de spitspositie zodat Vloet zich kan blijven doorontwikkelen op de middenveld positie.
Overigens is van Overbeek degene die aan de lopende band scoort..

Iets beter Jong PSV gaan volgen, voortaan.

Blijkt een goede speler te zijn. Toch ben ik van mening dat we met locadia door moeten gaan. Speelt laatste tijd( behalve gister) goed. Kan iemand mij meer info geven over deze speler?

3 maart 2014 om 08:20

Snelle, sterke spits (maar geen Bony of Lukaku) die ook op de kleine ruimte zeer goed uit de voeten kan.

Scoort daarbij zeer gemakkelijk en blijft de hele match gaan. Enig minpuntje kan zijn karakter zijn, niet dat het een vervelend mannetje is maar maakte toch al wat jeugdzondes waardoor hij al eens geschorst werd bij jong België.

Dit is toch geen scouting mannen? Batshuayi had je vorig jaar moeten halen. Vorig jaar maakte hij er al 12....het jaar ervoor ook! Nu gaat ie vast met zijn maatje Benteke in Engeland voetballen...

Eerst maar eens matavz verkopen.
Toch vind ik locadia een goede spits, moet alleen de aanvoer krijgen en iets meer trainen met van nistelrooy op aannames en zulke dingen.

Zo slecht doet Locadia het statistisch gezien toch niet? En deze jongen zal ook niet goedkoop zijn..

Ik zeg; houdt het op Locadia en versterk de defensie en het middenveld met vooral breedte aankopen, kwaliteit genoeg in Eindhoven, maar de concurrentie moet op bepaalde posities van een hoger niveau zijn om iedereen scherp en gemotiveerd te houden.

3 maart 2014 om 04:36

En wie gaat er in de spits spelen als Locadia geblesseerd raakt? Jeugd? Welke jeugd, PSV heeft zelfs Schalk moeten huren omdat er geen spitsen zijn. Van der Moot komt er aan, een groot talent, maar die is pas 16.

als psv deze kan halen....
dit is echt een geweldige spits (zeker voor de eredivisie)
ik denk alleen dat een grotere club komt die hem ophaalt.

maar als psv deze jongen haalt, zou geweldig zijn voor ze

Zou lekker verstandig zijn... Zou eerst maar eens beginnen met een nieuwe verdediging...

2 maart 2014 om 21:29

En toch worden jullie met niet veel punten voorsprong kampioen (dit jaar uitgezonderd)
Goede concurrentie zal ook alleen ten goede komen van Ajax.

2 maart 2014 om 21:53

Vorig jaar 7 punten voorsprong, jaar daarvoor 6 punten voorsprong en jaar daarvoor
met 2 punten kampioen thuis geworden in de Arena tegen Twente.

Zou een aderlating voor onze competitie zijn is zowat de enigste fantsoenlijke spits die we hebben lopen. Maar ik denk dat hij volgend jaar naar de PL gaat verkassen.

2 maart 2014 om 21:26

Ik vond die spits van Genk ook altijd wel aardig, hoe zit het met hem?

2 maart 2014 om 21:28

Jelle Vossen? die zit in het zinkend schip van Genk maar Jelle vossen is niet van het kaliber Batshuayi.

2 maart 2014 om 21:28

Vossen bedoel je? Dat is idd ook wel een goede. En echte goalgetter. Maar ik betwijfel of hij in de nederlandse manier van spelen past. ij is toch echt op z'n best met twee spitsen. Anders krijg je een gevalletje Sonck bij Ajax die daar ook als rechtsbuiten moest gaan spelen.

3 maart 2014 om 08:23

Vossen is een andere spits. Leper en een betere afwerker maar lang niet zo snel of technisch als Michy.

Mensen onderschatten Vossen wel eens. Hij geeft zich 100% elke match, wint voor zijn lengte veel kopduels en schiet bijna alles binnen het kader.
In de juiste ploeg kan hij bijvoorbeeld in Duitsland zeker leuke dingen doen.

2 maart 2014 om 21:55

Mboyo, leye en mitrovic zijn toch niet zo slecht voor die competitie?

3 maart 2014 om 00:35

Mboyo vind ik 2x niets en heeft een slechte mentaliteit. Mitrovic vind ik wel een goede, maar moet nog steeds doorbreken. Batshuayi en Ezekiel vind ik veruit de beste spitsen in de belgische competitie.

de middenveld is echt breed bij psv maar de verdediging stelt niks voor. Psv moet een sterk achterhoede kopen

Droom verder Psv, financieel misschien haalbaar op papier, maar das niet genoeg om iemand met zijn talent te overtuigen.

3 maart 2014 om 04:39

Als hij meer kan verdienen bij Psv, in een betere competitie en er komt geen andere club voor hem dan zou hij best wel eens voor PSV kunnen kiezen.

Kansloze missie. De tijd dat de beste spelers uit België naar Nederland trekken ligt toch echt al tien jaar achter ons. Geweldige speler die alles heeft om het te maken. Zal wel naar Arsenal trekken want die volgen em al heel lang.

Een transfersom van 8 miljoen en dan ook nog een salaris dat er waarschijnlijk niet om liegt. Deze jongen mag wel heel goed zijn, als PSV bereid is er een dergelijk bedrag voor neer te leggen. Toch een behoorlijk bedrag voor een Eredivisie-club.

Waar haalt PSV al het geld vandaan?

2 maart 2014 om 21:50

Van de bank vriend. PSV heeft de transfers van strootman, toivonen en marcelo nog niet verwerkt in boekjaar 2012/2013. Seizoen 2013/2014 wordt dus een financieel positief jaar! Er is dus zeker geld achter de hand! Financieel zit het namelijk erg goed in Eindhoven.

2 maart 2014 om 21:53

Rawinho,

Volgens mij heeft PSV voor heel wat geld spelers verkocht deze zomer, dat weten jullie allemaal, als Matavz voor 6 of 7 miljoen weggaat, en deze spits van Standard voor 8 miljoen komt, ben je 1 miljoen die je voor bijvoorbeeld Labyad had gekregen weer kwijt.
Dit miljoentje zullen ze niet gaan missen denk ik in Eindhoven

2 maart 2014 om 21:53

Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Zoek zelf maar op als je niets beters weet dan naar de bekende weg vragen.

Raar, onlangs verscheen een heel stuk over de blijk van vertrouwen in Locadia. En hoe het tussentijds halen van een spits diens ontwikkeling zou remmen. Ik zou het raar vinden als ze deze jongen halen. Zeker voor 8 miljoen. Zet dan liever in op Locadia met Ray Vloet als stand-in. En koop eens een fatsoenlijke centrumverdediger en een behoorlijke linksback! Kunnen we ook een keer de nul houden!

2 maart 2014 om 21:56

Rekik en Bruma zijn wel aardig vind ik, alleen Zanka is niks, idd Zanka verkopen en fatsoenlijke vervanger halen, ik vind Willems ook aardig, sommige wedstrijden wel erg bras

2 maart 2014 om 23:04

@gomes1psv

Rai Vloet was in Jong PSV een noodoplossing voor Antonio waarvan PSV het contract ontbonden heeft vanwege disciplinaire redenen.
De kwaliteiten van Vloet liggen op het middenveld (ook erkend door Kalezic) en zelf heeft hij dat meermaals aangegeven. Vandaar de huur van Schalk (in feite ook een noodoplossing).

En zeg nu zelf, alleen met Locadia als puntspeler het volgend seizoen ingaan is een te groot "bedrijfsrisico".

Met die laatste zin ben ik het volstrekt eens, overigens.

Ik weet niet goed wat ze hier mee moeten,het algehele niveau in België is bedroevend gaan ze me nu echt vertellen dat ze in de jeugd geen spits hebben lopen ? Er is toch Locadia en Matavz.misschien kun je ook gewoon Depay in de spits zetten die is razend snel en heeft een goed schot.waarom weer de buidel trekken ?

2 maart 2014 om 22:22

Misschien omdat Batshuay een zekerheid is dat hij voor mee dan 8 miljoen kan verkocht worden? Je mag dan denigrerend lopen doen over het algehele niveau in België maar spelers als Benteke, De Bruyne, Witsel, Fellaini, Dante en co bewijzen dat ook in België spelers zitten die een hoger niveau makkelijk kunnen verteren en Batshuay zal daar 1 van worden. Als PSV hem dus zou binnenhalen is dat een goede zet maar ik denk dat ze er best eentje uit hun eigen jeugd halen want deze parel zal een tussenstap in Nederland niet zien zitten denk ik.

3 maart 2014 om 00:19

De spelers die jij op noemt hebben nog helemaal niets gepresteerd ze zijn gedeeltes van het jaar goed geweest en als ze samen komen met België is het ook niet overtuigend als ze tegen sterke tegenstanders uit komen zoals Colombia.psv moet gewoon met jeugd en Locadia verder gaan en misschien Depay als valse spits gebruiken.

3 maart 2014 om 00:40

Het lijstje kan nog aangevuld worden met kompany, touré, Courtois, Mignolet, lukaku, defour,.. Allemaal spelers die te goed zijn voor de eredivisie en dus ook voor psv.

2 maart 2014 om 23:55

@independer

Matavz was van de winter al dicht bij een vertrek, van de zomer zal er alles aan gedaan worden om hem te verkopen. Dan blijft alleen Locadia over, want momenteel speelt er geen spits in de jeugd, die volgend jaar bij het 1e kan komen.

3 maart 2014 om 00:21

Dat hebben ze wel gewoon een jonkie erbij gooien terwijl je Depay als valse spits gebruikt !

Met alle respect voor PSV maar Batshuayi is te hoog gegrepen voor ze.

De Nederlandse competitie is nog altijd een pak beter dan de Belgische maar Benteke en Lukaku hebben recent bewezen dat de stap van de Belgische competitie naar de Engelse doenbaar is.

Batshuayi lijkt mij voorlopig een maatje te klein voor de Engelse (sub)top maar ik zie hem bij een goeie middenmotor in de PL zich wel moeiteloos aanpassen. Dat moet haast wel met zijn kwaliteiten.

En dan te bedenken dat zijn jongere broertje nog beter is.

Allemaal dwazen hierboven die het weer niet aankunnen dat PSV een spits wilt halen. En dan verwijzen naar Locadia, alsof die 34 wedstrijden, plus Europese wedstrijden en jeugdinterlands kan gaan spelen...

2 maart 2014 om 23:22

Maar dan is de vraag dus, moet je 8 miljoen willen besteden aan een 2e spits?
Nou, die 2e spits wordt dus sowieso 1e spits want 8 miljoen zet je niet op de bank en Locadia zal misschien hooguit 15 wedstrijden spelen met invalbeurten?
Zou niet goed zijn voor zijn ontwikkeling en het is maar afwachten of het die 8 miljoen waard is natuurlijk. (even buiten de vraag of deze speler überhaupt haalbaar is hoor)

2 maart 2014 om 23:42

Ja zo gaat dat in topsport, als je niet goed genoeg bent kom je op de bank te zitten... Dat domme gelul altijd over het in de weg zitten van talenten. Dan moet locadia lekker bij top Oss gaan voetballen... Of gewoon beter worden.

2 maart 2014 om 23:56

@crazydj07

Waar start Sigthorsson tegenwoordig zijn wedstrijden meestal? En voor hoeveel werd hij gehaald? En hij werd toch echt als eerste spits gehaald.. Allemaal bullshit wat jij zegt dus.

3 maart 2014 om 00:15

Dat probeer ik ook te zeggen zet gewoon Locadia in de spits en een jonge spits als invaller en misschien Depay als valse spits gebruiken !

3 maart 2014 om 00:57

Sigthorsson werd gehaald voor 4 miljoen...
Nogal een verschil met 8 miljoen hè... En Ajax had geen goed alternatief voor die 1e spits positie op dat moment of was je dat alweer vergeten Kevin?
Ajax had op dat moment niet 1 talent voor in de spits... niet 1...

Daarbij versterk je nu toch eigenlijk juist mijn punt???
Begrijp ik je reactie nu goed als ik zeg dat je voor 8 miljoen iemand op de bank wil kopen??? Immers, anders snap ik je vergelijking met Sigthorsson niet... (en daarbij is Sigthorsson ook wel een apart verhaal met blessures etc. hè, nee ik vind het maar een slap en onduidelijk 'argument' )

Zou heel knap zijn als PSV hem weet binnen te halen, echt een enorm talent. Hoop zelf dat hij naar Marseille komt. Volg hem al een tijdje intensief en het is echt een geweldenaar!

Mooie speler en dit zal ook goed zijn voor de onderlinge concurentie !

Verkoop Maher en Matavz en haal deze spits. Ook Tyton zal weggaan.

onhaalbaar en is niveau psv al ontgroeid , mag hoger mikken!

Hele goede speler, ik denk dat hij niet haalbaar is maar als dit wel zo blijkt te zijn ga ik een goed feestje bouwen heerlijke speler die veel beter in het team past. Met alleen Locadia red je het zeker niet volgend jaar moet echt nog wel stappen maken.

Deze is speler is veel te goed voor psv. Zijn volgende stap is naar de pl!

De absolute spits die het voor psv moet doen loopt bij psv op de linkerkant. Depay!
Geef deze jongen een kans in de punt en hij zal een hoop doelpunten maken. Ruiz op linksbuiten en narsingh op rechts. Locadia als vaste vervanger van Depay.
Maar Depay is de man voor de spitspositie. Doet me in zekere dagen veel denken aan Moussa Dembele bij AZ. Ook qua uiterlijk, maar ook qua sterk linkerbeen en hard schot.
Matavz volgend seizoen verkopen, depay in de punt. Locadia op de bank. En zakaria bakkali/of een evt aankoop op de linksbuiten positie.

onhaalbaar, vooral zijn loon dan, want verdient nu al een miljoen per jaar..

Denk niet dat er een grote kans is dat hij komt. Het gaat hier om een heel groot talent. Vind het echter wel goed dat Psv een poging doet. Matavz gaat vertrekken en dan hou je met Locadia één spits over. Locadia is een groot talent maar van serieuze concurrentie wordt elke speler beter. Batshuayi is zo'n serieuze concurrent. Zeer gewild op de internationale transfermarkt en daarom waarschijnlijk een mission impossible.

Een enorm talent die zeker een meerwaarde is voor Psv. Creëert in tegenstelling tot mij zijn eigen kansen en scoort ook ongeveer even makkelijk als mij. Alleen moet PSV wel een goede begeleiding en een sportpsycholoog hebben, hij heeft nogal sterallures en kleurt wel eens buiten de lijntjes. Zo had hij bij de beloften van België een callgirl gebeld voor op zijn kamer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren