Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het is mijn doel om op het niveau van Messi en Ronaldo te komen’

Laatste update:

Adel Taarabt wordt gezien als een groot talent, maar in Engeland is de begaafde middenvelder nooit echt tot wasdom gekomen. Na periodes bij Tottenham Hotpur, Queens Park Rangers en Fulham probeert de international van Marokko nu voet aan de grond te krijgen bij een van de grootste clubs ter wereld: AC Milan. Taarabt is ambitieus.

/

In zijn eerste wedstrijden bij i Rossoneri doet hij het uitstekend en daar staat hij niet van te kijken, zo zegt hij in gesprek met La Gazzetta dello Sport. “Ik ben niet verbaasd door mijn prestaties bij AC Milan. Ik weet wat ik kan en ik voel me een belangrijke speler”, klinkt het. “Ik wil de Lionel Messi van AC Milan worden. Spelers als Messi en Cristiano Ronaldo zijn mijn inspiratiebron.”

“Ik ben nog niet van het niveau Messi en Ronaldo, maar het is wel mijn doel om op dat niveau te komen. Ik moet mezelf nog bewijzen, maar ik heb geloof in mijn kwaliteiten”, gaat Taarabt verder. “Toen ik tekende bij AC Milan, werd me verteld dat ik deze kans met beide handen moest aangrijpen. Ik heb al vier jaar weggegooid en ik kan het me niet permitteren om nog meer tijd te verspillen.”

Adel Taarabt kan op het niveau van Lionel Messi en Cristiano Ronaldo komen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

dat niveau gaat ie nooit halen, maar er is geen twijfel dat hij een topper wordt in Serie A als hij zo doorgaat.. dromen mag altijd, als hij het niveau van Ageuro haalt dan moet ie al blij zijn

28 februari 2014 om 13:26

Niveau Aguero? Hij mag Aguero's schoenen niet eens strikken..

28 februari 2014 om 13:29

dan heb jij taarabt niet zien spelen sinds zijn komst naar milaan...

28 februari 2014 om 13:37

Klopt.. Serie A vind ik dan ook oninteressant om te kijken. Daarbij denk ik dat het tegenwoordig veel makkelijker is om er bij Milan (en serie A algemeen) boven uit te steken dan, pakweg, 10 jaar geleden..

28 februari 2014 om 13:43

Schoenen strik je ook je niet

28 februari 2014 om 13:46

maar in de CL blinkt hij ook uit, ik daag je uit om toch eens een wedstrijd van hem te kijken, is namelijk heerlijk om hem te zien voetballen.
3 man om hem heen en nog steeds geen balverlies, mooie passes die ook aankomen en dribbels om je vingers bij af te likken

28 februari 2014 om 13:46

@ Borras

aan de logo is te zien waar je graag na kijkt, persoonlijk vind bijna alle competities leuker en spannender dan La Liga dus ja ook Serie A. wie zijn de kampioenen van de Afgelopen 10 jaar in Spanje? dat zegt al genoeg dat 2 ploegen heersen in die saaie La Liga.. overigens Madrid en Barca buitengewoon goed maar dat wil niet zeggen dat het competitie leuker maakt echt niet

28 februari 2014 om 14:18

@farac_milan, één zwaluw maakt nog geen zomer. Laat hem eerst maar eens constant(er) presteren voordat hij naar een (huidige) grotere club gaat en daar weer constanter en beter gaat presteren.. Misschien dat hij dan een beetje in de buurt van Aguero komt..

@daryasaid, jouw visuele perceptie is scherp.. Maar ik kijk idd naar de Primera Division, maar heb nergens gezegd dat de PD leuker of spannender om naar te kijken is dan de Serie A. Ben dit seizoen dan ook blij met de inmenging van Atletico, wat ieder seizoen steeds dreigender wordt. Maar in de Serie A zie ik de komende jaren ook maar één kampioen, mits het z'n (top)spelers weet te behouden, namelijk Juventus.. Als je dan perse een spannende competitie wilt zien, hou je het alleen maar bij de Premier League.

28 februari 2014 om 14:26

ook het niveau Aguero zal die nooit halen. Aguero is beter dan elke speler van de serie A

28 februari 2014 om 16:07

Dan denk je volledig verkeerd. Er zijn namelijk zat voorbeelden van spelers die recent voor veel geld naar de Serie A zijn gehaald en die volledig zijn mislukt. Taarabt gaat natuurlijk nooit het niveau van Messi en Ronaldo halen, maar hij heeft het wel degelijk in zich om uit te groeien tot een topvoetballer.

28 februari 2014 om 16:16

Er is veel meer nodig dan leuk spelen om op het niveau Ronaldo/messi te komen. De man is al bijna 25 en heeft nog niks noemenswaardig gepresteerd.
Ik nodig je uit om je Milan bril af te zetten. Verder voor Milan begrippen een leuk spelertje

28 februari 2014 om 16:54

@ Borras

Jij moet leren om niet te oordelen over zaken die jij niet kent. Jij geeft net toe dat je Taarabt niet volgt aangezien je geen Serie A kijkt. Hoe kan jij dan beweren dat Taarabt niet eens de schoenveters van Aguerro mag strikke ? Hou gewoon je mond dicht.

28 februari 2014 om 17:23

Het word telkens mooier met de serie a bashers. Als bijv een Stekelenburg of een Klaas Jan Huntelaar mislukken in de serie A dan zeggen jullie dat de serie a hun niet ligt en als spelers perfect spele in de serie a dan komt het omdat het te zwak is.

on Het is nog veel te vroeg om over hem te oordelen. Dat kunnen we pas over een jaar of 2 doen. Maar talent heeft die zeker en hoop voor hem en Seedorf dat hij helemaal opbloeit.

28 februari 2014 om 19:21

Nounou zo'n vijandige reactie is toch nergens voor nodig jongen.
Enige wat ik zeg is dat die jongen fenomenaal kan voetballen en of ie dat nou bij milan doet of ergens anders doet er niet toe...

28 februari 2014 om 22:13

@mattie, wat dacht je van zn jaren in Engeland waar hij niks gepresteerd heeft? Het is namelijk niet zo dat hij al jaren in Italie speelt..

@adriaan, huntelaar kwam gewoon tekort, simpel.. Stekelenburg is een meevoetballende keeper en dat wordt in de serie A nu eenmaal minder gewaardeerd, dat is een feit.. Verschil in opvatting hoe gespeeld moet worden.. (Oa ook het aanvallende voetbal in nederland en het verdedigende in italie)

@Milan, het was niet vijandelijk bedoeld.. Ik wil hem gewoon constanter zien voetballen in een, naar mijn mening, sterkere competitie.. Dat hij bovengemiddeld kan voetballen staat, ondanks mn negatieve reacties op hem, buiten kijf! Hij voetbalt niet in de onderste regionen in een of andere flut competitie.. Maar wereldtop? Naaaah..

1 maart 2014 om 01:50

@ Borras.

In de EPL en Afrika heeft Taarabt sterren als J.cole, Essien, Touré en Fabregas helemaal vernederd met zijn acties. Daarnaast is de Taarabt van de Serie A heel anders dan de Taarabt van de EpL. Maar nogmaals, dit weet jij niet omdat jij de Serie A simpelweg niet volgt. Jouw opmerking over schoenveters strikken is op basis van Zijn huidige vorm en zijn grote talent op z'n minst ongepast en dom. Gedraag je en hou gewoon beter je mond dicht.

1 maart 2014 om 02:00

@mattie, hun vernederd? Volgens mij heb je geen abo op fox.. Taarabt heeft misschien een enkele wedstrijd goed gespeeld.. Als hij daadwerkelijk zo goed was, had een engelse topclub zich wel gemeld, en niet (met alle respect) gevallen topclub.. Feit dat jij Taarabt al op enkele wedstrijd serie A wilt vergelijken met iemand die al jaren top is in de Premier League zegt genoeg over je know how (om over Ronaldo en Messi nog maar te zwijgen!).. Dus kijk jij maar lekker naar de serie A, waarschijnlijk heb je van hoger niveau geen kaas gegeten..

1 maart 2014 om 14:38

@ Borras

Hun vernederd?! Leer Nederlands man. Hij heeft ZE vernederd ja. Neem anders de tijd en google zijn acties ipv hier zo dom te doen. Daarnaast moet jij leren lezen. Ik zeg nergens dat Taarabt vergelijkbaar is met Aguerro. Het gaat mij louter om jouw domme opmerking over schoenveters strikken. Jij volgt hem niet en dar is prima, maar ga dan niet oordelen.

28 februari 2014 om 14:50

Da's typisch Taarabt, als hij een wedstrijd of 2 goed speelt begint hij te vliegen of wild te dromen.. ik zou eerst proberen constant te worden want hij hou het nooit een hele seizoen vol met zijn vorm in het hoogste klasse.

28 februari 2014 om 16:49

Klopt, hij heeft nog veel te weinig gespeeld om hem al zo op te hemelen. Voor een Messi of Ronaldo te worden zal het hele team beter moeten worden. Maar op zich is er ook niets mis mee om te dromen of ambitieus te zijn. Het is toch goed dat hij de lat hoog legt?

Zit niet zo te dromen Adel, eet je pizza.

28 februari 2014 om 13:31

Hahaha echt he!

Taarabt. Je bent een hartstikke goede speler en fijn om naar te kijken maar het niveau ronaldo messi zal je nooit bereiken.

Weet zeker als die naar Arsenal was gegaan dat Wenger van hen een wereldtopper zou maken.

28 februari 2014 om 13:28

Ja, net als Chamakh..

28 februari 2014 om 13:49

Jij bent blijkbaar geen fan van Taarabt aan je reacties te lezen..

28 februari 2014 om 14:26

Nee, ik ben alleen het overhypen van Wenger een beetje moe.. Begrijp me niet verkeerd, Wenger is een uitstekende trainer, maar als je uit jeugdopleidingen van de hele wereld, de beste jeugdspelers weg haalt, doe je toch echt iets verkeerd als je er niet een paar toppers van weet te maken.
Daarbij kan ik me niet herinneren dat Wenger ooit met een Ronaldo, Messi, Zlatan, Iniesta, Xavi, Bale, Neymar, Robben, Ribery heeft gewerkt (om ff een paar namen uit het hedendaagse topvoetbal op te noemen) en die toch echt tot de wereldtop behoren..
De enige hedendaagse topspeler waarbij je z'n succes op zijn conto kunt schrijven is die van Van Persie. Niet de makkelijkste jongen, tot spits omgevormde, veel scorende speler die nu echt een voorbeeldsfunctie kan dragen..

28 februari 2014 om 14:34

Bergkamp Henry Cesc . Als nasri was gebleven was hij ook veel verder dan nu. Een kolscielny die niemand kent nu 1 vd beste verdedigers vd wereld. En er komen er nog wat aan hoor.

28 februari 2014 om 14:44

Durf te lezen wat ik zeg, "hedendaagse voetbal".. Voor een trainer met meer dan 15 jaar ervaring op het hoogste niveau, is je lijstje vrij kort, vind je ook niet? En Koscielny wereldtop? Tja, laten we het er maar op houden, ieder z'n mening..

28 februari 2014 om 16:22

Zelf vind ik Bergkamp ook nogal overrated, mooie voetballer hoor maar niet de speler die je in CL finale gaat laten winnen.

28 februari 2014 om 13:48

waarom hoor ik altijd over elke speler dat hij naar arsenal moet gaan en dat wenger hem dan wel even een wereldtopper zou hebben gemaakt??
dit is lachwekkend te noemen bijna want de meeste wereldtoppers vandaag de dag zijn niet gevormd door wenger maar door atletico madrid als je eens nadenkt.

28 februari 2014 om 16:30

Omdat dit een pro Arsenal site is. Zeg iets fout over de fans, de trainer en de spelers van Arsenal en je hebt meteen punten af. Jammer.

taarabt moet er eerst voor zorgen dat het geen gevalletje quaresma wordt.
genoeg techniek en talent maar niet een al te beste mentaliteit.
zodra hij dat veranderd kan het wel een erg waardevolle en goede speler worden voor topclubs

28 februari 2014 om 14:28

Waar baseer je op dat zijn mentaliteit niet al te best is?

Het niveau van Messi en Ronaldo haalt niemand. Maar met een beetje motivatie is niks mis, zelfs een goede ingesteldheid maar realistisch is net niet.

Haha het niveau van Ronaldo haalt hij al nooit, laat staan die van Messi, dream on!

28 februari 2014 om 14:15

Hij zegt toch ook dat dat zijn doel is, hij zegt niet dat hij het niveau gaat halen.

Ik denk dat hij wel een realistisch beeld heeft van wat hij KAN bereiken. Zijn mentaliteit is inderdaad niet echt altijd de beste geweest, maar de kwaliteit en potentie is zeker aanwezig. Ik hoop dat hij deze statemant maakt om echt aan te geven wat hij van plan is en niet om in de smaak te vallen van Seedorf

Rare reacties hierboven. Moet een doel van een voetballer niet zo zijn om de beste te worden? Als hij lekker alleen wou ballen bleef hij wel in een achterwijk in Frankrijk spelen. De actie tegen atletico waar hij 2 spelers bezig houd, en er toch uitkomt geeft alleen hoop naar meer. Topspeler, en nog steeds aan het leren.

Wat hij zegt is niet realistisch als je op het niveau van ronaldo of messi wilt zijn dan moet je vanaf je 18de bij de beste club van de wereld spelen misschien kan hij zich wel ontwikkelen maar hij overschat zich een beetje

28 februari 2014 om 14:17

Ronaldo speelde op zijn 18e nog bij Sportig als het goed is. Maar wat je zegt slaat nergens op. Net of talenten bij top clubs alle wedstrijden spelen? Het belemmert juist hun ontwikkeling door op de bank te zitten vandaar dat ze altijd uitgeleend worden. Hij speelde op zijn 17e al bij tottenham dusja.

Maar het niveau messi en ronaldo is van een uitzonderlijke niveau, maarja je moet altijd naar het hoogst haalbare streven.

28 februari 2014 om 20:15

ff zonder dollen maar ronanldo was een jongetje toen hij bij man united kwam. bale was een jongetje bij tottenham in de Cl basis hatrick 1000 miljoen is terecht dan heb je arjen robben chelsea op honge leeftijd messi bij barca gotze heeft bijna nooit een wedstrijd verloren van persie kwam als jochie naar arsenal rooney van everton naar united. Je kan echt niet de top meer halen als je pas op je 25ste bij een topclub komt hoe wil je messi ronaldo niveau zijn als je de helft van je carriere heb vergooit

Hij heeft vriend en vijand verbaasd met zijn transfer naar Milan. Gewoon blijven verder doen op deze manier en hopen dat hij geen terugval krijgt, want het licht gaat nog vaak snel uit bij hem.

Taarabt kan er beter voor zorgen dat hij wat minder broodjes döner eet, in plaats van dromen over het niveau van Messi en Ronaldo.

28 februari 2014 om 14:46

Lul geen onzin! Taarabt is op dit moment gewoon prima op gewicht en topfit.
Ben blij dat hij zo ambitieus is maar laat m eerst dit niveau voor de rest van het seizoen volhouden.

Ik snap niet waarom iedereen deze jongen meteen zo aanvalt, laat hem deze ambities hebben en het beste in zich zelf naar boven halen. Deze jongen kan niet zo goed als messi en ronaldo worden maar het kan sws een topper op wereld niveau worde !

hij overschat zich zelf

Het talent van Messi heeft hij bij lange na niet (laten we eerlijk zijn zelfs de potentie om zijn niveau te bereiken heeft niemand momenteel) en de mentaliteit of de arbeidsethos van Ronaldo heeft hij niet. Of terwijl reality check: droom maar lekker verder Taraabt.

Voor de simpele zielen die stom reageren.

Spelers volgen hun dromen en de meeste fan jullie zouden het zelfde willen alleen volgen jullie je fantasie.

Hij vertelt gewoon dat het zijn doel is en niet dat hij het daadwerkelijk zal behalen. Mensen zien Messi en Ronaldo als goden, maar vergeten dat het mensen zijn. Alles kan net zoals dat vroeger ook werd gezegd dat sommige records nooit verbroken zullen worden en het uiteindelijk toch gebeurd. Veel mensen leven in hokjes, think outside the box.

Voor de simpele zielen die stom reageren.

Spelers volgen hun dromen en de meeste fans jullie zouden het zelfde willen alleen volgen jullie je fantasie.

Hij vertelt gewoon dat het zijn doel is en niet dat hij het daadwerkelijk zal behalen. Mensen zien Messi en Ronaldo als goden, maar vergeten dat het mensen zijn. Alles kan net zoals dat vroeger ook werd gezegd dat sommige records nooit verbroken zullen worden en het uiteindelijk toch gebeurd. Veel mensen leven in hokjes, think outside the box.

Als Taarabt het niveau van Ronaldo en Messi wil bereiken, moet hij eerst:

1. Afvallen
2. Sneller worden, dit kan hij niet, Messi en Ronaldo hebben snelheid in de benen
3. Mentaal sterker worden
4. Minder egoisme, sneller en vaker de bal afspelen

Voor de rest heeft Taarabt meer inzicht dan Ronaldo vind ik. Ronaldo is wel sterker en sneller. Ronaldo en Messi zijn daarnaast doelgericht. Kortom, hij zal het niveau niet halen maar kan wel in de buurt komen als hij zijn mentaliteit verandert en afvalt.

Beste opstelling

Abbiati
Abate
Rami
Zapata
De Siglio
Montolivo
Honda
Kaka
Taarabt
Balotelli
Robinho
28 februari 2014 om 15:57

Mooie opstelling maar het is iets te aanvallend. Ook zou ik El Shaarawy ipv Robinho en De Jong ipv Montolivo.

egoïsme is groot in italië

Niveau van de oude Messi met lange haren gaat niet lukken. Het niveau van de Messi van nu is ie op het moment al ontstegen.

28 februari 2014 om 16:20

Denk dat je naar een dokter moet..

Niveau Messi misschien wel maar nooit die van Ronaldo

Lol, wat een poll...
No comment!

Hij mag toch een doel hebben, het is gewoon een goede en voor de mensen die zeggen dat die niks heeft bereikt. Hij had wel QPR ongeveer in zijn eentje naar de premier league laten promoveren met +20 doelpunten en ongeveer 20 assists. Als die Kishna zegt dat zijn doel is om de beste speler van de wereld te worden geven jullie niet van zulke reacties.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren