Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Galatasaray blijft derde van Istanbul na teleurstellend gelijkspel

Laatste update:

Galatasaray heeft maandag geen goede zaken gedaan in de Süper Lig. De ploeg van trainer Roberto Mancini kwam vroeg op voorsprong tegen Antalyaspor, maar uiteindelijk kwam Cim Bom nog goed weg met een punt. Vijf minuten voor tijd maakte Umut Bulut de gelijkmaker (2-2). Met het punt schiet Galatasaray weinig op: Besiktas staat nu nog een punt voor en Fenerbahçe heeft er zelfs zes meer.

Het begon nog zo goed voor Galatasaray in het Akdeniz University Stadium. Al na een minuut of vijf werd Alex Telles aan het werk gezet door Wesley Sneijder en de Braziliaan legde de bal goed terug. Burak Yilmaz kwam ingelopen de spits werkte de bal behendig in de bovenhoek. De spelers van Galatasaray vierden hun doelpunt weer met de ‘Like a boss’-viering, maar het lachen zou de spelers later wel vergaan.

Na een halfuur stonden twee verdedigers niet goed op te letten waardoor Sidney dos Santos, voetbalnaam Tita, ontsnapte aan buitenspel. Verdediger Guillermo Burdisso greep vervolgens half in en via de handen van keeper Fernando Muslera verdween de bal tegen de touwen. Door een eigen doelpunt van Ceyhun Gülselam werd het nog voor rust 2-1. Galatasaray deed wat het kon na rust en invaller Umut bracht vijf minuten voor tijd verlossing. Voor de regerend landskampioen is er geen tijd om te treuren over het puntverlies: zaterdag speelt men de derby tegen Besiktas.

Denk je dat Galatasaray nog de titel pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

pijnlijk gelijkspel. Geen veerkracht en een onfortuinlijke achterstand. Volgende week moet dat beter. Drogba speelde als een natte krant, begrijp niet waarom hij er zo chagerijnig af ging. Hoop dat hij boos was op zichzelf! verschil met Fener is weer eens 6, maar nu moet GS zich herpakken tegen Bjk.

edit: typo

17 februari 2014 om 21:04

Aan die Burdisso ergerde ik me heel erg. Ik kende hem niet en hoopte op het beste, maar wat is dit man.

Over Drogba kan ik evenmin iets positiefs kwijt.

17 februari 2014 om 21:19

Dat je kritiek hebt op Drogba snap ik maar ben je niet een beetje te hard voor Burdisso?

1e wedstrijd en in een systeem ( 3-5-2) die hij niet kent, vond hem niet slecht.. Zag er bij de 1e goal niet goed uit maar ik vond eerder het middenveld van Gs heel zwak, vooral Selcuk..

17 februari 2014 om 22:12

selcuk speelt al sinds de komst van sneijder heel zwak, niet dat sneijder een negatief invloed heeft op het team, volgens mij komt het omdat hij sneijder niet kan aanstaan

17 februari 2014 om 23:07

ik vind selcuk niet zwak spelen. als je een speler niet kan aanstaan dan merk je dat wel eens op het veld.

Selcuk is aanvallend minder betrokken in het spel nu sneijder er is en daarom zijn mensen sneller geneigd om hem zwakker te vinden.

Selcuk krijgt meer de taak om het spel te verleggen, de rust te bewaren, te controleren en de gaten dicht te lopen samen met melo. vroeger moest hij meer naar voor om de aanval hulp te bieden. kwam hij meer tot scoren en had hij meer een directe bijdrage aan de score dan nu. Dit zijn allemaal opvattingen die de ronde doen in een paar programma's op tv waardoor mensen het klakkeloos overnemen zonder een speler echt te volgen.

idem met burak, burak dit burak dat hij is slechter en moet weg en is kwaad en is dit en dat vorig seizoen was hij beter en nu nietmeer. en iedereen neemt dit klakkeloos over. hallo burak is een spits die in de punt hoort te spelen. hij speelt onder mancini vnl op de flank en zijn statistieken ( turkse comp) zijn beter dan vorig jaar.

17 februari 2014 om 23:29

Selcuk is te langzaam, durft niet naar voren te spelen en het is al 2,5 seizoenen geleden dat hij zijn laatste steekpass heeft gegeven. Selcuk heeft 1 seizoen goed gedraaid. Verder is het de meest overschatte speler ooit. In het eerste seizoen scoorde hij zo nu en dan nog eens, maar hij is nu waardeloos.

18 februari 2014 om 21:50

Sneijder neemt de aanvallende taken over, als CAM zijnde, waardoor Selcuk niet optimaal rendeert. Of Selcuk Sneijder mag weet ik niet, maar ik had precies dezelfde indruk als jij. Geen idee eigenlijk.

17 februari 2014 om 21:25

Drogba speelde inderdaad belaberd. Behalve het feit dat hij geen enkele druk zette waren zijn aanames en passes ook buitengewoon slecht. Dan ook nog eens een heel toneelstuk als je gewisseld wordt. Trainers geen hand geven?!? Oke je bent legend DJ Drogba maar niemand is groter dan de club of het team belang!

Verder speelde selcuk en melo erg slecht. Hierdoor liep het hele middeveld voor geen meter! Melo duidelijk gedemotiveerd doordat hij is gepasseerd voor Selecao.

Sabri speelde erg goed voor zijn kunnen. Alle aanvallen gingen vanaf rechts enkwam regelmatig zijn man voorbij.

Sneijder speelde prima maar kreeg gewoon serieus bijna nooit de bal. Lijkt wel alsof alleen melo en telles de enige zijn die hem de bal gunnen. Liep elke keer vrij op links maar nee hoor bal gaat naar bff Burak. Niet te geloven.

Semih speelde uitstekend en beperkte de schade van Burdisso enigzins. Burdisso ik hoop dat jouw spel door onwenning komt. Elke bal blindelinga naar de zijkant. Geen zekerheid. Buitenspel kennen ze in argentinie kennelijk niet hopen dat je jezelf herpakt anders is het enkele vlucht naar buenos aires. Rest van het team speelde ook ruk. We hebben serieus maar 2 x in driehoekje kunnen pasen zelfs als er geen druk gezet werd.

Tegengoal was ongelukkig maar we hadden hier met ons normale niveau 3 kunnen maken.

Antalya speelde erg goed na de 1ste 20 min. Chapeu!
Hopelijk herpakken we ons voor de derby en later chelsea

17 februari 2014 om 21:49

Dit soort geintjes kan je toch altijd van Drogba verwachten..

Een aansteller pur sang, maar wat respectloos tegenover Mancini en Tugay toch ook niet de minsten..

De blik van Tugay zei meer dan genoeg..

18 februari 2014 om 01:21

Melo erg slecht? Ik weet niet welke wedstrijd jij heb gekeken maar als Melo de meeste steekpasses van Antalyaspor niet onderschepte was Galatasaray met een groot verschil naar huis gestuurd. Verder was Drogba inderdaad zo slecht en respectloos dat hij van mij de clash met zijn oude geliefde Chelsea vanaf de tribune mag bekijken, geen goede voorbereiding lijkt mij naar dè grote wedstrijd toe waar hij zich zo op verheugt.

duur puntenverlies... 6 punten achterstand op fener en 1 punt op besiktas... volgende week moet er gewonnen worden thuis tegen besiktas. Vrees dat galatasaray buitenshuis echt zwak speelt.

en drogba, kerel dit is londen niet. mensen gaan je niet toezingen omdat je enkel wandelt op veld. Ze moeten drogba eens op de bank laten starten. want speelt al weken bagger ( zeker buitenshuis wedstrijden)

Jammer dat die 2-2 alsnog valt.

Heb de match niet gezien, maar je kan duidelijk zeggen dat Fener de winnaar is geworden van de week!

17 februari 2014 om 21:12

Als je het hebt over de winnaar van de week is dat duidelijk Besiktas. Zij winnen in een week maar liefst 6 punten.

17 februari 2014 om 21:20

jij bent wel grappig Guiza09.

tijdens live meepraten nog zeggen dat ik moet huilen in een hoekje, omdat niemnd anders zei dat het buitenspel was en hier komen verkondigen dat je de wedstrijd niet hebt gezien....

daar gaat jouw geloofwaardigheid. kijk eens naar lig tv zou ik zeggen. ze zijn bezig met de analyses.

20 februari 2014 om 18:35

@53arda

ik kijk voetbal meestal in cafés en voor Gala sta ik niet op naar het café te gaan, op het moment van de goal stond toevallig mn stream open. Voor de rest keek ik er af en toe naar omdat soms wat belangrijkere dingen heb te doen.

Waarschijnlijk ben jij nu heel blij dat je mij denkt onderuit te halen. Nou jongen, wil je nu een sticker?

18 februari 2014 om 01:27

Er was niets te zien, behalve een Galatasaray dat letterlijk achter de feiten aan liep. Het gat tussen de verdediging en middenveld was veel te groot waardoor Antalyaspor (met name Tita) de bal kon opeisen tussen de linies, Burdisso/Semih/Telles waren vandaag een drama in het doordekken van de tegenstander waardoor zij vrijuit konden voetballen.

Fener gaat punten verspelen. Heeft nog moeilijke wedstrijdem op papier waaromder trabzon bjk en gs uit.

17 februari 2014 om 21:11

Als jij het zo zeker weet kan je mij ook vast vertellen wie kampioen gaat worden.. Nee maar even serieus, ik denk ook dat Fener punten gaat verspelen maar Galatasaray en Besiktas gaan dat ook doen.

17 februari 2014 om 21:39

Niet zo zeker zeker zijn. Galatasaray heeft ook lastige uitwedstrijden, en aangezien GS flinke problemen heeft met uitwedstrijden zoals vandaag weer, zie ik GS zeker nog zeer pijnlijke punten verliezen tegen: Sivas/karabuk/konya en Trabzonspor. (mark my words
Het worden nog spannende weken, vooral de derby in het weekend zal voor BJK en GS belangrijk zijn.

Over de wedstrijd valt weinig te vertellen, dat dit een lastige uitwedstrijd zou worden wist iedereen al. Maar GS kon wel de wedstrijd na de 1-0 beslissen, helaas hebben ze dit niet gedaan. Waar ik mij vandaag verrot aan irriteerde was de bal continu naar voren trappen, terwijl ze de afgelopen wedstrijden hebben laten zien dat ze ook gewoon goed kunnen opbouwen. Drogba speelde weer eens zwak, als je de Turkse competitie niet serieus neemt, moet je ook niet zeuren als je wordt gewisseld en Umut... diepe respect voor die man.

Dom om persee burdisso te willen laten spelen. Maar voor nu beter 1 punt dan geen punt(en)

Komt goed uit voor Fb en Bjk maar voor ons wordt het volgende week moeilijk in Arena waar ze heel sterk zijn natuurlijk. Was overigens niet zo'n denderende wedstrijd.

Waarom spelen wij altijd zo slecht in uitwedstrijden. Het enige moment dat we goed spelen is altijd in de extra tijd. Speel gewoon full aanval, zoals in thuiswedstrijden.

Slecht voetbal van ons. Ongelukkig tegen goal, jammer.

Drogba wat speelt hij dramatisch. Laat hem maar op de bank tegen Chelsea. En dan nog boos worden, omdat je eruit wordt gehaald.

Een slechte Galatasaray vandaag. Antalya was met name in de eerste helft duidelijk de betere ploeg. Ondanks het overwicht in de 2e helft weinig tot geen uitespeelde kansen gezien van Galatasaray, buiten de goal van Umut.

Twee fouten gemaakt achterin en die fouten zijn gelijk afgestraft door Antalyaspor.

17 februari 2014 om 21:16

Twee fouten? Antalyaspor was juist niet efficient bedoel je. Er was zoveel fout in de verdediging vandaag. En met verdediging bedoel ik burdisso.

Wat ben ik teleurgesteld, fout was van mancini om ceyhun en sabri op te stellen. Verder speelt drogba erg slecht de laatste tijde. (?) Thuis van bjk winnen heb ik hoop voor, maar cl kunnen we zo maar vergeten... Word maar hopen op puntenverlies van Fenerbahce

Het klinkt misschien raar maar na deze wedstrijd voelt het alsof we 1 punt hebben gewonnen ipv 2 punten verloren. We hebben alleen de eerste 20/25 minuten goed gespeeld en daarna was het niks meer.

Ben overigens ook blij dat Selcuk en Melo geen gele kaart hebben gekregen en dat we op volle oorlogssterkte kunnen aantreden tegen Besiktas dit weekend.

17 februari 2014 om 21:13

Wordt zeker een spannende pot dit weekend.

17 februari 2014 om 21:22

Klinkt helemaal niet raar, juist heel goed verwoord.. Als je eerlijk bent verdiende Antalya de winst vandaag..

Jammer maar we mogen nog blij zijn dat we aan het eind nog gelijk maken, nu hopen dat we volgende week wel de 3 punten kunnen pakken.

Gs komt weer goed weg met een punt net als in Gaziantep.

We kunnen nu met zn allen Gs af gaan kraken maar laten we eens Antalya een compliment geven want ze hadden de zege verdiend, met goed veldspel en combinaties..


Het viel me op dat Antalya heel rustig was aan de bal en tot de 2-2 eigenlijk geen enkele moeite had op de been te blijven tegen een ommachtig Gs.


De goal van Burak vond ik wel
prachtig, mooie aanval en hoe Burak hem binnenknalt is weergaloos..


Alleen in de rest van de wedstrijd was onze Burak weer zeer vervelend en had ie ook rood moeten krijgen voor een elleboogstoot..


Jammer dat Fener gisteren nog wist te winnen anders was het een topweekend voor Bjk, maar we staan inmiddels weer boven Gs op de 2e plaats dus we mogen niet klagen..

Op naar de derby

17 februari 2014 om 21:19

Als Jones volgende week is gaat spelen en het team z'n uiterste best doen heb ik hoop dat we 3 punten kunnen pakken op z'n minst 1!

17 februari 2014 om 21:29

Jones heeft nog geen minuut gespeeld dus het lijkt me sterk dat hij volgende week meteen in de basis start..

We missen Sivok en Ersan, en Ozzy is twijfelachtig..

Ik hoop toch dat Manu start en zich sportief revancheert maar ik ben bang dat de druk op hem te hoog zal zijn met alle ogen op hem gericht..

Tegen dit Gs moet je gewoon rustig de bal rond laten gaan en combineren, en dat kan Bjk als geen ander team in Turkije.. De vraag is alleen of onze onervaren spelers om kunnen gaan met de de druk en provocaties in de TT arena..




17 februari 2014 om 21:42

Ja je hebt gelijk Jones heeft geen wedstrijdritme ligt er een tijd uit maar ik hoop dat hij op z'n minst de minuten maakt anders gewoon 30 min in de 2e helft laten spelen. En ozzy missen we waarschijnlijk wat natuurlijk heel erg rot is maarja we heb de 'Maestro' nog op de bank zitten!!

17 februari 2014 om 21:47

Ersan kan je missen als kiespijn. Sivok is ook middelmatig. Ik zie toch liever een fysiek sterke Dany naast de slimme Pedro Franco, alhoewel Dany ook niet mijn eerste keus was. Had toch gehoopt op Ciani of Lescott.

Eerste wedstrijd hebben we gewoon letterlijk weggegeven. Letterlijk, mede dankzij Serdar Kurtulus en Veli Kavlak. Zolang we ons eigen spel spelen, zie ik Galatasaray niet winnen. Arena of niet, want ik zag ze ook vaak in de eerste seizoenshelft dramatisch spelen in TT Arena.

17 februari 2014 om 21:59

Ersan speelt laatste tijd juist erg sterk, dus ik weet niet hoe je daar bij komt..

We moeten combineren zoals we deden in Kadikoy, dan komt het goed.. Qua combinaties en positiespel kan Gs niet aan ons tippen maar zij spelen thuis en hebben natuurlijk veel ervaring en teren op individuele acties..

Sailliant detail is dat geen van beide ploegen iets aan een gelijkspel heeft want als Fener wint bij Elazig lopen ze weer ver uit..

Ik hoop op een goede wedstrijd zonder tumult en chaos en met goed voetbal, maar ik ben bang dat t weer rugby wordt.. En daar is Gs nou eenmaal beter in dan wij..

17 februari 2014 om 22:09

Ersan sterk ? Nee man. Hoe kom je daarbij ? Ersan speelde alleen sterk in zijn eerste periode. Denkt gewoon nooit helder na. Maakt altijd domme fouten, zoals gister. Ersan is fysiek helemaal niet sterk. Is agressief, maar heel vaak ook erg laks in de verdediging. Maakt veel fouten. Denk aan de wedstrijd tegen Karabukspor, aan de goal van Lualua. Denk aan de goal van Kouemaha thuis tegen Gaziantep vorig seizoen. Ersan heeft het altijd moeilijk tegen fysiek sterke spitsen. Zou een gigantische mismatch zijn tegen Drogba. We hebben gewoon de snelheid en fysieke kracht van Dany nodig tegen Galatasaray. Dat zijn ook de enige pluspunten van Dany.

Ik verwacht inderdaad rugby van Galatasaray, met de fysiek sterke Drogba, Umut, Melo, Ceyhun. Ik verwacht ook dat Zan mee zal spelen. Ik denk toch dat Eboué opgesteld zal worden ipv Sabri. Vooral de lange bal, net als in de eerste wedstrijd.

Ik weet niet hoe fit Jones is. Was een plaag voor de middenvelders van Galatasaray in Gala-Schalke wedstrijd in de Arena. Indien hij kan spelen, zou ik toch voor zo een opstelling gaan. Jammer van Serdar Kurtulus, maar beter hebben we niet.

Tolga
Serdar
Pedro
Dany
Motta
Jones
Atiba
Gokhan
Oguzhan
Olcay
Almeida
17 februari 2014 om 22:14

In rugby zijn ze inderdaad beter maar we hebben een hele slimme Franco achterin staan en een niet opgevende Motta een Hutchinson die heel de wedstrijd zal strijden en een Serdar die ik het liefst weggooi maarja en nog een Dany die snel en sterk is ik zeg eerlijk ik schat onze kansen groter in dan in het 1e seizoenshelft want daar speel je zonder Franco en Dany en was het belaberd we zullen zien zaterdag!!

17 februari 2014 om 22:27

Klopt, de eerste wedstrijd speelden we met Escude en Sivok in de verdediging. 2 fysiek zwakke verdedigers. Dan zal je inderdaad moeite hebben met dat kick and rush voetbal van Galatasaray. Sivok is tevens ook erg overschat. Scoort veel, maar laat heel vaak zijn man lopen en is fysiek minder.

Besiktas heeft gewoon al jaren hetzelfde probleem. We worden fysiek altijd overlopen in de derby wedstrijden. Was ook zo tegen Fener. Daarom was ik blij met de komst van Jones, erg zuur van zijn blessure.

Hopelijk halen we in de winter een paar grote, sterke verdedigers en een verdedigende middenvelder. Ik zag namen als Ciani, Maloca, Lescott, Momo Sissoko voorbij komen. Dus ik verwacht wel dat Bilic en Onder Ozen het met me eens zijn

17 februari 2014 om 22:29

Albatros:

Je hebt t over wedstrijden van vorig seizoen? Heb jij de laatste wedstrijden wel gekeken? Ersan speelde echt sterk en gooide alles in de strijd, maar natuurlijk kan hij nog beter..

Ik ben totaal geen fan van Dany maar we moeten toch op hem en Franco vertrouwen.. Franco is een groot talent dat is aan alles te zien maar ben benieuwd of hij zich staande kan houden in de Arena..

Jones sloopte toen idd Melo en co maar hij is er nu niet bij dus heeft geen nut om er over te praten..

@ fatihbjk

Ik vond ons juist eerste helft goed en we hadden meer moeten scoren maar door een lompe fout van Serdar en een doelpunt dat afgekeurd had moeten worden voor hands komen we achter..


Ik verwacht een vlijmscherp Bjk, en de sleutel zal liggen bij de rust in ons spel.. Niet laten meeslepen in de hectiek en rugbyspel van Gs..

17 februari 2014 om 22:42

Ik heb alle wedstrijden gezien, maar we hebben pas 4 wedstrijden achter de rug, met als een uitstekende prestatie tegen Antep waar de verdediging foutloos speelde, zonder Ersan dus. Ersan is een tijdbom. Onze fans zeggen dat over Dany, maar geloof me die is echt een klasse beter dan Ersan. Je kan mij gewoon niet overtuigen dat Ersan een goede speler is.

Franco zal zich heus wel staande houden in de Arena. Die jongen stond in Colombia ook voor pittig publiek. Hij zal niks anders gewend zijn. Je moet in gedachte houden dat wij veel punten pakken in uitwedstrijden. Man, technisch gezien spelen we enkel uitwedstrijden. Inonu bestaat niet meer.

Tegen Galatasaray moeten we gewoon ons eigen spel spelen. Ik vind het alleen jammer dat Bilic Olcay altijd te laat wisselt. Hij scoort, geeft assists, maar het zijn echt momenten. 80 minuten lang nergens te zien en maakt gewoon enorm veel fouten in de opbouw. Ik denk echt dat Kerim Frei geen kans zal krijgen tot een blessure van Olcay, net als het geval bij Pedro en Sivok. Want een aanvallende trio Kerim-Oguzhan-Gokhan zou elke verdediging zoek tikken in de competitie.

17 februari 2014 om 23:19

Albatros1903, je noemt Ersan een tijdbom, wat is Dany dan? Een atoombom?

Wat we de afgelopen wedstrijden hebben gezien van Ersan is zijn top, beter kan die niet en beter moeten we ook niet verwachten. Die twee blessures hebben zijn carriere echt verpest en ik zie hem zijn oude niveau ook niet meer halen. Zijn beperkingen compenseert hij met strijd, maar op een gegeven moment is dat niet genoeg en als je als club verder wil, moet je afscheid nemen van hem. Aangezien er een limiet is, zal dat niet gebeuren.

Dany daarentegen is een betere verdediger, maar onbetrouwbaar, vraag het de GS-supporters maar. Je weet nooit wat hij uit zijn hoge hoed gaat toveren.

We hebben nu 4 verdedigers, maar ik kan van geen eentje zeggen dat het echt een topverdediger is en dat hebben we wel nodig. Pedro Franco heeft nog veel te bewijzen, 2 leuke wedstrijden veranderen daar niks aan. In de zomer zou Lescott inderdaad een echte aanwinst zijn.

18 februari 2014 om 00:46

Albatros en Clutch

Ik vind dat jullie echt te negatief zijn over Ersan..

Zoals hij de laatste weken speelt is hij gewoon sterk bezig, dan heb ik liever hem dan Dany.. Hoe meer turken in de basis hoe beter, de buitenlanders moeten echt een meerwaarde zijn..

Alleen als er echt een buitenlandse topverdediger gehaald kan worden dan moet je het doen.. Ik ben het wel eens over wat meer lengte en fysieke kracht achterin..



En Albatros kom op, Olcay kun je toch niet meer bekritiseren? Die gozer geeft alles voor ons,scoort en geeft assists.. Het is idd geen Quaresma maar wel een echte teamspeler.. Ik vind ook dat Frei wat meer minuten mag maken..


Bilic heeft duidelijk gekozen voor meer werkpaarden ipv sierpaarden na de winterstop en het pakt tot nu toe goed uit..

Ik hoop dat Manu speelt tegen Gs, en zowel zn sierlijke kant als zn werklust kan etaleren want dat heeft ie in zich..

Bilic moet hem niet als nr10 gebruiken want dat is hij gewoon niet,Ozzy wel..

18 februari 2014 om 01:44

Broer, ik ben niet negatief over Ersan, maar realistisch. Ik vind hem de laatste weken ook goed spelen, maar ik weet ook dat dit zijn top is. En we moeten gewoon eerlijk zijn, als er geen limiet was, zat hij nu waarschijnlijk ook bij een Turkse middenmoter, net als veel Turken die spelen bij de Turkse topclubs.

Over Olcay ben ik het wel eens met Albatros. Hij scoort en geeft assists, maar het grootste deel van de wedstrijd is hij niet aanwezig, en dat vond ik vorig jaar juist zijn sterke punt. Maar zijn statistieken liegen er niet om, en dan kun je hem er niet uithalen. Zo werkt het nou eenmaal. Al heb ik liever Olcay dan Kerim. Kerim is hetzelfde type als Gökhan Töre. Getalenteerd, maar gebruikt zijn hersenen niet en rent te vaak als een kip zonder kop richting het doel. En twee daarvan in je basiself kan dodelijk zijn, in negatieve zin.

18 februari 2014 om 09:32

Als je zegt dat je Olcay verder niet ziet dan doe je hem te kort.. Hij loopt veel gaten voor medespelers en doet ook verdedigend zijn werk..

Hij zorgt dat het systeem functioneert en vormt een goed duo met Ramon op links en houdt t vaak simpel bij 1x raken in tegenstelling tot Tore die meer de bal bijhoudt.. Daarom valt Olcay minder op maar ik ben zeer tevreden over hem..

Frei is vast zeer getalenteerd maar zoals je al zegt nog geen zekerheidje, dat is Tore langzaam wel aan het worden..

17 februari 2014 om 21:23

Die Boum van Antalya was goed. Spijkerhard en hij stond overal.

Wie weet waarom izet hajrovic niet bij de selectie zat?

17 februari 2014 om 21:18

Buitenlanders regeling, aangezien hij zijn turkse licentie nog niet heeft.

17 februari 2014 om 22:19

Die krijgt ie toch ook niet? Lijkt me stug dat je een Turks paspoort krijgt omdat je ouders eens in Turkije hebben gewoond. Dan ga ik de immigratiedienst inlichten haha.

17 februari 2014 om 22:36

Ik weet ook niet precies hoe het in elkaar zit maar zijn ouders wonen al langer dan 5 jaar in turkije ofzo? word vervolgd.

17 februari 2014 om 22:56

De voorwaarden voor het aanvragen van de Turkse nationaliteit zijn:

-Meerderjarig zijn,
-Zonder onderbreking 5 jaar in Turkije hebben gewoond,
-Gezond zijn,
-Voldoende beheersing van de Turkse taal,
-Een beroep en voldoende inkomsten hebben.

Dus hij moet nog even wachten uiteraard kunnen er speciale voorwaarden worden toegepast

18 februari 2014 om 00:49

Gezond zijn? Haha hoe heeft Sabri die dan gekregen?

Lomp om weer zoveel buitenlanders te halen die vervolgens niet kunnen spelem

Ongelofelijk, wat een wanprestatie ik kan me ogen niet geloven!

Ik begrijp niet waarom Drogba maar blijft spelen. Hij wordt totaal niet warm van zulke wedstrijden, hij is alleen van toegevoegde waarde in toppers. Sinds de winterstop speelt hij als een zoutzak, maar zijn basisplaats blijft behouden.

Wat mij betreft is dit ook het laatste jaar van Drogba, ik gun hem de wedstrijden tegen Chelsea en daarna mag het wel over zijn. Drogba heeft ons ontzettend geholpen: Vorig jaar met Sneijder aan naamsbekendheid en tijdens wedstrijden met zijn ervaring en klasse. Nu komt hij amper vooruit en lijkt het alsof we met 10 man spelen. De plaatsen voor buitenlanders worden nog meer beperkt, ik heb liever een buitenlander op zijn top.

17 februari 2014 om 21:49

Hij gast ook wel weg. Mancini gaat hem niet houden voor de praatjes in de Kleedkmr.

Mooi voor ons dit. Gat is nu 6 punten. Ik heb helaas niet kunnen kijken omdat ik fitness de prioriteit gaf. Hoe speelde GS?

17 februari 2014 om 21:29

Tot de tegen doelpunt ging alles goed en was er mooi voetbal, na de tegengoal was het niet om aan te zien.

Pff ik ergerde me aan Burdisso zeg, begrijp ook echt niet waarom hij was opgesteld, Dany is 3 keer beter als hem!
Voetbal was slecht, Drogba was slecht, Ceyhun was slecht, we moeten denk maar blij zijn met die ene punt en opkijken naar de komende zondag tegen Besiktas.

17 februari 2014 om 22:02

Ik begrijp niet eens waarom Burdisso werd aangetrokken. Ik kende hem hiervoor niet, dus kan hem niet goed beoordelen natuurlijk. Maar toen Heitinga werd afgewezen en Dany verhuurd werd, verwachtte ik een grotere naam dan deze 2 spelers. Vooral omdat we veel onbekende talenten hadden gehaald, er was ruimte voor een topper. Nu hebben we een verdediger waarvan ik niet durf te zeggen of hij beter is dan Dany.

Lekker zo! 6 punten verschil alweer.
Volgende week hopen dat Besiktas een goede wedstrijd neerzet.

17 februari 2014 om 22:02

Waarom hoop je dat Besiktas een goede wedstrijd neerzet? Wij staan 2e en Gs 3e..

17 februari 2014 om 22:14

Ik denk dat besiktas niet sterk genoeg is, om een bedreiging te zijn voor de kampioenschap.
De selectie is kwalitatief niet zo sterk als Fenerbahce en Galatasaray.

Ten tweede hoop ik dat besiktas gewoon wint van galatasaray. Want in tegenstelling tot galatasaray, gun ik Besiktas het succes wel.

17 februari 2014 om 22:15

Ik had dezelfde gedachten.. Alsof wij geen tegenstander zijn en alles gaat tussen Fb en Gs!??

17 februari 2014 om 22:46

Goh, toch is het verschil maar 4 punten en moet Fenerbahce nog uit bij Besiktas, terwijl Besitkas voor Galatasaray staat. Geen bedreiging... Beetje te hoog in je bol, of niet soms ?

18 februari 2014 om 00:54

Ach hij mag dat vinden, als dat zijn mening is respecteer ik dat..

Hij zegt toch ook dat hij het Besiktas wel gunt..

Laat ons maar de underdog zijn.. Gezien de begroting en het spelerskapitaal zijn we dat ook, en we hebben ook geen stadion..

Des te knapper waar we staan, en des te mooier als we dit jaar kampioen worden of 2e worden en ons direct plaatsen voor de CL

Grootste fout was ook om Hajrovic niet te laten spelen...what the hell Mancini

Mensen die Drogba afkraken snap ik ook niet echt. Ok hij is al een paar weken uit vorm maar vergeet niet dat hij heel de voorbereiding heeft gemist omdat hij een blessure had en dan duurt het gewoon even voor dat je oude vorm weer herpakt en dan is het gewoon een feit dat Burak niet echt een ideale partner is voorin. Wat kan ik me aan die man ergeren joh hij heeft totaal geen inzicht.

17 februari 2014 om 21:48

Misschien omdat hij al weken slecht en ongemotiveerd speelt? Hij moet snel weer zijn oude vorm oppakken want we hebben hem nodig de komende week.

Je kunt je wel aan Burak gaan ergeren maar hij maakt wel de goals voor ons op dit moment. Hij heeft gewoon een neusje voor de goal en werkt hard voor het team, meer kun je van hem niet verwachten lijkt me. Daarnaast verdient hij ook wel wat krediet na zijn geweldige seizoen van vorig jaar.

17 februari 2014 om 22:01

Ok misschien scoort Burak wel maar moet je eens kijken hoeveel kansen hij nodig heeft. Hij lijkt soms wel een amateur met die gemiste kansen. Dat Drogba de laatste wedstrijden minder voetbalt is wel waar en dat hij vandaag helemaal niet in de wedstrijd zat is ook waar. Maar vergeet niet dat heel onze middenveld bar en bar slecht was hoeveel ballen heeft Drogba vandaag eigenlijk gehad? Je merkte echt aan Selcuk en Melo dat te voorzichtig waren omdat ze bij een gele kaart volgende wedstrijd geschorst zouden zijn.

17 februari 2014 om 22:15

Je hebt gelijk over Selcuk en Melo, het is ook begrijpelijk dat ze de wedstrijd tegen Besiktas niet willen missen.

Elke spits kan een mindere periode hebben, net als Burak begin van dit seizoen, maar wat me stoort bij Drogba is zijn motivatie. Hij liep vandaag over het veld alsof het hem allemaal niks kon schelen.

Hopen dat hij tegen Besiktas weer de oude Drogba kan laten zien want we hebben hem wel nodig.

18 februari 2014 om 00:57

Nog steeds Burak afkraken.. Hij is jullie gevaarlijkste speler.. Drogba echt een overbodige dure aankoop zoals ik al vaker zei..

18 februari 2014 om 11:26

overbodig dure aankoop die vorig seizoen zeer succes vol was en zeker zijn bijdrage heeft geleverd aan het kampioenschap. En 2 zeer sterke CL wedstrijden heeft gespeeld dan tel ik die wedstrijden tegen Madrid niet eens mee omdat we daar tegen waren uitgeschakeld.

Jullie sprongen een gat in de lucht toen besiktas met Ronaldinho bezig was. Dat was zeker een zeer slimme aankoop en het had geen geld gekost?

18 februari 2014 om 12:17

Drogba laat incidenteel wat zien en is 36. Jullie hebben met Burak en Umut al goede spitsen dus gezien de buitenlanderregel had je beter een goede buitenlander op een positie kunnen halen waar jullie geen goede turken hadden..

Ronaldinho is 33 en een van de spelers ooit en zou deels betaald worden door een sponsor.. Daar wordt je als voetballiefhebber natuurlijk enthousiast van maar je hebt wel een punt.. Op zijn positie speelt Oguzhan en dat is mss wel het grootste talent van Turkije op het moment dus Ronnie, hoe mooi het ook zou zijn zou ook overbodig zijn geweest of t ging ten koste van Ozzy..

Wij kunnen dat geld ook beter besteden, in een goede rb of cv

18 februari 2014 om 14:21

Ik had het als Galatasaray supporter echt jammer gevonden als Besiktas Ronaldinho ging halen en dan niet omdat hij zo'n groot naam heeft maar meer om het goede beleid van de bestuur omtrent de Turkse spelers. Het is gewoon een feit dat Besiktas de beste Turkse spelers in hun selectie hebben enigste nadeel is gewoon dat ze nog redelijk jong en onervaren zijn. Ik ben er zeker van overtuigd dat als Besiktas deze jonge talenten in de ploeg kunnen over 2-3 jaar een superteam kunnen vormen met 1 of 2 grotere buitenlandse namen erbij. Wat Galatasaray had met die team waarmee ze de uefa cup mee wonnen.

18 februari 2014 om 18:07

Enpra

18 februari 2014 om 18:17

Volledig mee eens.. En hoewel ik wel een voorstander was van de komst van Ronnie omdat hij een grootheid en een idool is heb ik liever onze talenten die doorgroeien en idd zoals jij straks met met meer ervaring nog beter worden..

2de onnodige gelijkspel,eerst antep en nu antalya. Ik vind antalya sterk in het positiespel slim ook hoe ze tita en diarra gebruiken. Maar we moeten gwn van hun winnen.Drogba viel tegen maar dat de commentator het nodig vind om ons te wijzen op het feit dat hij geen handje gaf aan Tugay lijkt me overbodig. Hij was boos op zichzelf want hij weet dat hij uit vorm is. Daarnaast Selcuk op de bank zetten voor een paar wedstrijden want hij haalt de snelheid uit elke pas.Burdisso ondanks zijn fout sterk gespeeld! Burak!! ja blijf jij maar op goal schieten vanaf de cornervlag!! Weet niet wat er met hem is vorige jaren waren 2 van de 3 kansen goal nu 1 van de 6. Ik geloof nog in het kampioenschap kan nog veel gebeuren. En jongens niet bang zijn want Bjk en Chelsea gaan gewoon verliezen in Istanbul!!!

Galatasaray speelde veelte gemakzuchtig hier, vooral na de 1ste doelpunt van Burak Yilmaz. Antalyaspor speelde ook erg gretig en counterde heel goed. Telles en Sneijder speelden allebei goed deze wedstrijd. Selcuk, Drogba en Burak speelde slecht. Erg dramatisch dat we hier onnodig punten hebben weggegeven maar volgende week komt daar sowieso verandering in.

We mogen blij zijn met de punt. We speelden erg slecht. De spelers toonden geen strijdkracht. Zelfs Melo speelde tegenvallend. Drogba deed niets goed vandaag, ook vielen Umut en Emre niet goed.

Enige pluspunt van vandaag was dan ook Telles die wel goed mee ging aanvallen.

Zowel Fenerbahce als Besiktas als Gala gaan nog punten verliezen. Thuis moeten we alle punten pakken.

En gehoord wat markus merk zei???

2de doelpunt stond diarra buitenspel. ( hier had ik zelfs niet op gelet).

de actie ervoor waar er een steekpas komt dacht ik dat er buitenspel was. hebben ze berekend dat de speler van antalya ( tita denk ik) 4cm achter semih stond. ( dus geen buitenspel). vervolgens komt muslera uit redt de bal en gaat de bal richting doel van galatasaray, daar komt telles tussenbeide en komt da bal aan de voet van diarra die buitenspel stond. hij schiet nog eens ( en dit is wel buitenspel)...

laat dit maar een antw zijn op guiza09, Olumunefb en gemberbean hun reactie

17 februari 2014 om 22:02

Onnodig dat je je hierover druk maakt uiteindelijk telt die namelijk wel.

17 februari 2014 om 22:04

Vriend die bal komt terug van een gs speler bij Diarra en hij hinderde niet ofso en ging niet actief deelnemen dus vond ik het geen buitenspel. Ik wil zoiezo niet meer over de scheids gaan praten. Ik kan ook dingen uit deze wedstrijd halen die in jullie voordeel was maar dat zal ik niet doen aangezien we er niks mee bereiken.

17 februari 2014 om 22:10

Vriend, ik maak me er ook niet druk over... ik zeg niet dat de scheids ons 3 punten heeft afgenomen. antalya was beter, de verdediging vanachter was een gatenkaas.

waar ik op doel, is dat het een buitenspel doelpunt is maar dat zulke dingen gebeuren in het voetbal.

@olumunefb

vriend, die bal komt van een gs speler bij Diarra terwijl hij buitenspel stond. waardoor het een buitenspeldoelpunt was volgens markus. maar dit gebeurt nu eenmaal. nu verliest galatasaray 2 punten. een andere week zal fener of een besiktas door zulke beslissingen punten verliezen.


edit: Burak heeft een slag gegeven met zn arm ( verdiende rood)

17 februari 2014 om 22:16

Ben blij dat je het zo opvat en ook hebt gezien wat Burak heeft gedaan.

17 februari 2014 om 22:39

Sorry man sta aan jou kant. Maar vind dat het onnodig is om na de 90 minuten over elke fout van de scheids te praten.

17 februari 2014 om 22:05

En als Markus het zegt zal het wel waar zijn.

17 februari 2014 om 22:10

Wij moeten niet afhankelijk zijn van de scheidsrechters om te kunnen winnen van Antalya.Fouten maken mensen altijd. Als we gwn de eerste 25 minuten 2 of 3-0 nul maken was er niks aan de hand.

17 februari 2014 om 23:07

Eindelijk iemand die nuttig praat, ik ben het er helemaal mee eens mijn grote vriend. Even over het algemeen he, een 'grote team' moet nooit afhankelijk zijn van de scheids. Als jou 'team' daadwerkelijk zo groot is zoals je beweerd, dan geef jij je tegenstander geen ruimte en benut je de kansen ondanks de foute beslissingen. Dit moet geen excuus zijn voor elke team dan ook!

17 februari 2014 om 22:39

Die Markus Merk vind zich behoorlijk wat, kijk zelf maar terug naar de positie dan zie je dat Diarra niet buitenspel staat. Als je slap verdedigd en je mannetje laat lopen dan is dit het gevollg.

antalya is gewoon n maatje groter dan gala want ze hebben hun ook uit de cup gespeeld.dus dit was geen toeval

17 februari 2014 om 21:59

Galatasaray is gewoon door naar de halve finale in de cup samen met antalyaspor.

just sayin'

17 februari 2014 om 22:02

hahaha zei ik extra maar hoe zij ze door gegaan met n overwinning of???????

17 februari 2014 om 22:13

rose1. het maakt niet uit of je nu 10-0 verliest en doorgaat of je gelijkspeelt en doorgaat.

ik citeer: "antalya is gewoon n maatje groter dan gala want ze hebben hun ook uit de cup gespeeld."

en ik zei, galatasaray is door naar de halve finale. zijn ze uit de cup gespeeld? nee. punt klaar.

17 februari 2014 om 22:06

Hmm... Dat is wel heel zwart wit denkend. Antalya staat 14de en gs 3de. daarnaast in de cup gespeeld tegen een b/c team dus niet te vergelijken. Ze hebben goede spelers maar 8 van de 10 keer wint gala gwn.

17 februari 2014 om 22:08

b c team hahahah altijd smoesjes.jullie hebben helemaal geen b team en tuurlijk is antalya beter ,as julle 3 zijn en hu 14 waarom kunnen jule maar niet winnen van de 14 e

17 februari 2014 om 22:20

Vind jou reactie hypocriet, Dus volgens jou redenatie zijn Sivas en Ekisehirspor ook een maatje te groot voor Fener ? ( ik ga er maar van uit dat je Fenerli bent) je argumenteert niks maar probeert gwn te steken. Wij zijn niet uit de cup gegooid jullie volgens mij wel weet niet eens meer door wie. Maar sowieso geen super lig ploeg. Bye bye

17 februari 2014 om 22:42

Was een volledige B elftal op Eboue na, ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gevolgd? Dus dan ga je er vannuit dan we hier gewoon moeten winnen..

18 februari 2014 om 20:04

Weet je wel waar je over praat heb jij de opstellingen van Galatasaray tijdens de beker wedstrijden weleens gezien? Dat jou clubbie zo snel uit de cup is gevlogen kunnen wij ook niets aan doen.

Iemand de elleboog van Burak gezien? Of het feit dat hij de grensrechter uitscheld?
Ik wil hiermee niet provoceren, enkel laten zien dat degenen die op ons zeuren ook eens in de spiegel moeten kijken.

17 februari 2014 om 22:15

idd burak moest daar een rode kaart krijgen

edit:typfout

17 februari 2014 om 22:27

Mwaah viel wel mee hoofd ging meer naar arm dan arm naar hoofd. Kwam alleen hard aan maar was niet opzettelijk

17 februari 2014 om 23:26

Weet je nog dat Lulalula zijn middelvinger opstak tegen de grensrechter en dat totaal ongestraft is gebleven? Weet je nog dat ieder seizoen de TFF aangeeft dat je geen handgebaren mag maken jegens scheidsrechter beslissingen tijdens de wedstrijd en Emre altijd de eerste is die als een Hulk schreeuwend naar de scheidsrechter loopt met zwaaiende armen en draaiende benen?
Weet je dat Caner een rode krijgt omdat hij "lan" roepte? Weet je dat Galatasaray vorig jaar een liedje van Mustafa Sandal met aangepaste tekst in het stadion zong? Wist je dat, wist je dit?

Turken kunnen geen beleid voeren Punt Uit.

18 februari 2014 om 00:00

Het grappige is dat Veysel dat riep, Caner niet. Maar nog kreeg hij rood, en nog, zelfs nadat Veysel toegaf dat hij riep, bleef de straf staan.

18 februari 2014 om 12:14

vriend, elleboog heb je gelijk uitschelden niet! hij scheldt niet.hij is het oneens en roept richting scheids.

emre scheldt en dat doet hij al jaaaarrrreeeennn en geen enkel scheids die rood durft te trekken. ik wil ook niet provoceren he.

18 februari 2014 om 16:07

Als je kan liplezen zie je dat hij 'o. cocugu' (h. kind) roept. Ik zeg dit alleen omdat eergisteren veel besproken werd dat Emre rood verdiende omdat hij schold. Ik vind dit persoonlijk overdreven omdat ik zelf ook scheld tijdens voetbal maar ik wilde alleen zeggen dat men niet met twee maten moet meten snap je?

Als die Gsliler van gister die gingen schreeuwen omdat Emre ging schelden nu eventjes ook komen zeggen dat Burak heeft gescholden..
Wel hypocriet ten top aangezien ze gister moord om brand schreeuwden en nu zie ik ze niet meer. (Uiteraard niet bedoelt voor alle Gs fans).

17 februari 2014 om 22:23

Weet je beetje schelden hoort erbij, thats what u call in the heat of the game. Ik zat ook gisteren te schelden voor de tv samen met me vader its al in the game niet te groot maken

17 februari 2014 om 22:28

Ik begrijp wat je bedoelt aangezien er veel emotie aan te pas komt bij voetbal, vooral in Turkije. Alleen ga dan ook je eigen speler afkraken op zoiets en niet alleen je tegenstander want dan ben je niet consequent bezig.

17 februari 2014 om 22:41

Ja eens ! Daarom kraak ik op schelden niemand af zijn maar woorden.

17 februari 2014 om 22:25

Vriend, natuurlijk keurt geen enkele persoon met een normale verstand dit goed voor beide voetballers, Burak maakt ook constant schwalbes waar ik me ook aan irriteer, maar Emre is echt een geval apart. Hij is zeer respectloos tegen iedereen en alles en komt er altijd mee weg. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand respect heeft voor Emre. Corrigeer me als ik het verkeerd heb.

17 februari 2014 om 22:29

Eens Emre walgelijke voetballer maar ook die heb je nodig.. like melo iedereen haat hem maar wij houden van hem!

17 februari 2014 om 22:30

Denk ook niet dat iemand respect heeft voor Burak hoor. Ik vind mensen die zich laten vallen ook zo erg laag. Je misleid de scheidsrechters, benadeelt je tegenstander op een valse manier en smeert je collega voetballers kaarten aan. Toch blijft hij het steeds weer doen. Over Emre heb je natuurlijk gelijk. Buiten het veld is hij rustig maar eenmaal op het veld gaat hij steeds te ver. Heel jammer bij beide heren want het zijn goeie spelers die dit niet nodig hebben.

17 februari 2014 om 23:11

Ik vind Burak zowieso een kattie hoor als je het aan mij vraagt is van club naar club gegaan, maar toch mag ik hem dankzij de prestaties die hij levert. Emre is een apart geval, ik wil hier ook niet mee provoceren maar deze man is verreweg van menselijkheid.

17 februari 2014 om 22:27

Burak verdiende vandaag een rode kaart, maar niet door het schelden.

18 februari 2014 om 12:16

burak heeft niet gescholden vriend.terwijl je duidelijk ziet dat emre scheldt.en nogmaals dat doe die al jaren en niemand zegt iets. jullie (fener fans) zouden zich moeten schamen om zijn gedrag. maar nee hoor nog steeds hem verdedigen.

Sorry maar dit vindt ik gewoon gvd niet kunnen! Ik ben zeer maar dan ook zeer kwaad! Turkse comepitite is zo raar man, wij Galatasaray tegen AntalyaSpor die 14e staat doen we zo moeilijk mee? Ik snap het soms niet?!

17 februari 2014 om 23:20

Zo zie je maar dat de bal rond is he. Ik keek laatst United en die spelen op eigen veld ook gelijk tegen een Fulham dat voorlaatste stond ofzo..

Maar maak je niet druk. Galatasaray pakt het wel weer op. Alleen ben ik wel van mening dat de man in jou profielnaam in dit soort wedstrijden moet opstaan en zijn team leiden. Was te afwezig vandaag.

Ik was aan het zaalvoetballen en miste de tweede helft daardoor. Echter verrast het mij wel dat Gs de winst hier niet heeft gepakt. Complimenten voor Antalyaspor zoals Bjkkartal1903 al aangeeft.

De voorgaande twee wedstrijden gaven een onverwoestbare indruk van Galatasaray. Ze speelden op een moordend tempo met Melo, Sneijder en Drogba als stuwkrachten. Selcuk, Burak en zelfs Sabri als de puntjes op de i eromheen. Echter hebben we kunnen zien dat elk team kwetsbaar kan zijn. De uitslag van vanavond speelt Besiktas nu al helemaal in de kaart. Lang geleden dat de traditionele top drie samen om de titel streden. Volgende week krijgen we een zeer spannende pot. Hoop op een gelijkspel met ons als lachende derde. We gaan zien.

Viel broodvoetballer Semih nog in? Hoe speelde hij? Ach dat hoef ik niet eens te vragen. Alleen als hij scoort komt hij ter sprake. Voor de rest blinkt hij vrijwel nooit uit. Afgelopen jaren niet ten minste.

17 februari 2014 om 23:22

Op de bank is het ook niet echt makkelijk om uit te blinken he? Maar nee, Semih heeft niet veel gedaan vandaag.

17 februari 2014 om 23:26

Ik bedoelde met uitblinken zijn statistieken per gespeelde wedstrijd. Maar bedankt voor je antwoord.

18 februari 2014 om 01:06

Ik vind Semih wel kwaliteiten hebben ForzaFener.. Hoe geweldig hij samenspeelde met Alex altijd..

Hoe ze samen Psv dolden in de CL toen.. Toen kon ik nog genieten van Fener, het huidige rugbyvoetbal is niet mijn ding..

18 februari 2014 om 02:06

Ja maar dat is het dan ook wel. Alex was zijn beste maatje en ook Alex gaf ooit aan dat Semih de beste spits was met wie hij had gespeeld. (tussen Niang, Van Hooijdonk, Nobre, Deivid, Kezman en noem maar op). Semih is geen spits voor de volle 90 minuten. Kwaliteiten heeft hij zeker wel. Het is jammer dat hij destijds niet naar Sevilla ging. Daar had hij echt een topspits kunnen worden.

18 februari 2014 om 09:40

Ja, voor zn carriere had ie na het EK moeten vertrekken.. Toen was hij topscorer van de Super lig en scoorde 3x op het EK..

Man man man wat heb ik me een potje staan schelden in de Turkse cafe waar ik deze wedstrijden kijk. Ik ben 28 jaar en schaam me dood voor de uitspraken die ik heb gedaan. Achterin blijkt het nog altijd gatenkaas. Chelsea zal dat genadeloos afstraffen mark my words!

Selcuk, Melo en Ceyhun op het middenveld alle 3 bang om naar voren te lopen en elke keer de lange bal naar voren. Geen aansluiting van middenveld op de aanval. Telles deed het nog naar behoren, maar verder was iedereen Bizar slecht.
Galatasaray kan niet tikken. Buiten Sneijder om durft niemand het aan om een 1-2tje of een steekpasje in de 16 te geven. Buiten Telles en Melo om kan niemand zijn mannetje voorbij lopen. Geen driehoeken, geen inspiratie helemaal niets.

Als Mourinho deze wedstrijd heeft gezien (en geloof me hij heeft gekeken) dan heeft die de zwakke punt van Galatasaray gevonden. Galatasaray kan niet voetballen onder druk! Al had Antalya hier met 9 man gestaan hadden we nog niet gewonnen.

Kampioenschap is voorbij, vooral met dit spel. Mancini haalt Drogba eruit en zet Veysel Sari erin... Het is voorbij dit jaar.

17 februari 2014 om 23:31

Mourinho is te druk met de concurrenten in Engeland en Barcelona te provoceren haha. Uiteraard speelt Galatasaray met een hele andere instelling tegen Chelsea, waarvan ik hoop dat die goed zal uitpakken voor jullie en het Turkse voetbal.

17 februari 2014 om 23:49

Haha ben het gedeeltelijk met je eens. Maar ik zie het niet echt positief in tegen Chelsea. Vooral niet na vandaag.
Vind het sportief van je dat je hoopt dat het tegen Chelsea allemaal beter zal uitpakken. Zouden meer mensen moeten doen! Omgekeerd hoop ik ook altijd het beste en sta ik ook keihard te juichen voor Fener!

Helaas was het weer een teleurstellende avond. Galatasaray speelde gewoon niet goed genoeg, maar dit kwam ook door het goeie spel van antalyaspor. Ze speelde namelijk sterker dan gs. Voor de rest irriteer ik me de laatste weken aan de houding van Drogba, omdat hij niet de verdediging opjaagt en er als een zoutzak bijloopt. Ook vandaag was hij weer nergens te bekennen en alles wat hij aanraakte was balverlies. Zijn reactie na de wissel vond ik niet op zijn plaats en respectloos. Ik hoop eerlijk gezegd dat drogba volgende week langs de kant staat tegen besiktas, zodat hajrovic of umut de kans krijgt om te spelen. Dit zijn tenminste jongens die wel willen voetballen en niet achterover hangen net als drogba. Ik hoop dat wij volgende week een heel ander galatasaray krijgen te zien, want de punten hebben we nu hard nodig.

Gala komt 1-0 voor te staan en dan krijgen ze nog de mogelijkheden om 2,3 te maken maar benutten ze de kansen niet. Slordig verdedigen. Atamayana atarlar iste... Jammer had op 3 punten gewacht. Selcuk en Melo zeer zwak gespeelt dit had ook mee te maken dat ze op de grens stonden van een schorsing bij een gele kaart volgende week tege bjk. Had gokhan zan ipv burdisso zien spelen en dan hajrovic/eboue in de selectie. Gelukkig nog een puntje mee kunnen slepen naar Ä°stanbul

Het wordt Fenerbache wel erg makkelijk gemaakt door Galatasaray. Kom je 0-1 voor en dan nog bijna deze pot verliezen.

Ik den dat ze tegen bjk ook punten laten liggen want dinsdag er op is het champions league wedstrijd tegen Chelsea

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren