Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV ontzenuwt geruchten over ‘weigerende’ tribuneklant Bakkali

Laatste update:

De toekomst van Zakaria Bakkali ligt bij PSV, zo verzekert Marcel Brands. De technisch manager van de Eindhovense club ontkracht de laatste geruchten rond de achttienjarige aanvaller, die zou weigeren om een langere contractuele samenwerking met PSV aan te gaan.

/

Bakkali vierde ruim twee weken geleden zijn achttiende verjaardag; de leeftijd waarop hij een meerjarig contract mag ondertekenen. Dat is echter nog steeds niet gebeurd en de marginale rol binnen de selectie van de Eindhovenaren voedde de geruchten dat de tiener niet wil bijtekenen. Brands verzekert dat daar geen sprake van is en dat hij onlangs tweemaal met de aanvaller heeft gesproken.

De huidige samenwerking tussen Bakkali en PSV loopt volgend jaar zomer af. De aanvaller maakte in het begin van het seizoen een uitstekende indruk, net als de rest van het elftal, maar viel daarna ver terug, mede door blessureleed. Door de tijdelijke aanwezigheid van Bryan Ruiz, gehuurd van Fulham, maakt Bakkali weinig kans op speeltijd. Afgelopen weekeinde kreeg Florian Jozefzoon in de wedstrijdselectie voor het thuisduel met FC Twente de voorkeur boven de Belgisch international.

De aanwezigheid van Bryan Ruiz belemmert de ontwikkeling van Zakaria Bakkali

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik verwacht dat hij een eeuwig talentje zal zijn, paar wedstrijden leuk gedaan maar daarna echt dramatisch en nooit meer wat goeds gedaan.

10 februari 2014 om 00:25

Die jongen is net 18 geworden. Die kun je echt nog niet afschrijven. Veel spelers hebben op zijn leeftijd nog niet eens hun debuut gemaakt

10 februari 2014 om 00:33


Man man man hij is even uit vorm doe is rustig. Die jongen komt echt wel weer terug. Heel PSV is drama. Moet die als 18 jarige dat team op sleeptouw nemen. Hij heeft ervaring om zich heen nodig à la van Bommel. Niet die belabberde Stijn schaars. Komt wel weer goed

10 februari 2014 om 00:42

Ja joh laten we een speler die net een maand 18 is lekker afschrijven. Veel spelers van die leeftijd hebben überhaupt nog geen enkele minuut gespeeld, Bakkali komt er echt wel.

10 februari 2014 om 01:06

Laten we wel realistisch zijn. Zijn voorgangers Aissati en Labyad deden ongeveer precies hetzelfde. Ik hoop dat deze jongen verstandig is en gewoon bijtekent. Hij heeft veel aan de club te danken!

10 februari 2014 om 01:50

Nja hopen dat hij meer op zijn voorganger Afellay wordt. en wel lang bij PSV blijft,

10 februari 2014 om 10:47

Zijn voorgangers?? Volgens mij speelde die twee op een andere positie!! Of doel je nu op de afkomst van zijn ouders?? Dan neem ik je niet serieus.

10 februari 2014 om 11:41

aissati moest weg bij psv....

10 februari 2014 om 13:33

Helemaal niet, Aisatti wilde zelf weg. Hij vond dat hij een basisplaats moest hebben. hij vond zichzelf klaarblijkelijk beter dan Afellay.

10 februari 2014 om 08:01

Het mannetje komt in principe net kijken,en heeft na een weergaloze start een terugval,zoals elk talent dat heeft.
Niksaan het handje.......gewoon hard blijven werken dan kom je vanzelf weer aan spelen toe.
En laat hij weer hetzelfde zien als in het begin van het seizoen,dan sltelt cocu hem echt wel op.
Hopelijk wordt hij ondertussen niet gek gemaakt door mensen om hem heen zoals makelaars die geld ruiken en hem willen verkopen om zo te kunnen cashen. Zoals bijv bij labyad.

Als deze jongen wegaat heeft psv wel een probleem lijkt me zo.

10 februari 2014 om 00:32

Zeker weten, want hij is een dragende speler binnen het elftal. Heeft ze toch meerdere malen geholpen met zijn goals en assists.

10 februari 2014 om 00:35

Ben je sarcastisch of way, Bakkali heeft PSV niet echt met iets geholpen, hij heeft tot nu toe te weinig bijgedragen maar is ook maar pas 18.

10 februari 2014 om 00:34

Inderdaad bakkali schiet ons dit jaar rechtstreeks de cl in.........

10 februari 2014 om 00:35

Als dat zo is ,snel atengaan dan

10 februari 2014 om 00:42

Mocht dit waar zijn, waarom denken tegenwoordig de 18-jarige talentjes dat ze zoveel recht op dingen hebben?
Bewijs je eerst maar bij PSV denk ik dan.
Maar dat even terzijde, ik geloof wel dat hij gaat verlengen bij Psv, er is geen reden om weg te gaan, hij is nog jong en volgens mij was het toch de bedoeling dat hij pas volgend jaar zou aansluiten.
Hij kende een goede start, viel daarna terug... dat gebeurd bij jonge spelers.
Maarja wel de perfecte voeding voor zulke geruchten natuurlijk.

10 februari 2014 om 07:42

Het gaat om het beleid. Als ik zou zien dat Ruiz nu is aangetrokken zou ik ook niet bijtekenen. Het is pure wanhoop op het moment dat je al 3 rechtsbuitens hebt, waarvan 2 internationals. Zelfs 3 als je Park ook nog mee wilt rekenen.

10 februari 2014 om 09:15

Weer zo'n minkukel die over beleid begint, is dat een nieuw hip woordje ofzo? Bakkali is er nog niet klaar voor en zodoende is het logisch dat hij op zijn achttiende levensjaar nog niet volop in PSV1 speelt.

10 februari 2014 om 10:03

Ik ben best een fan van Ruiz en denk dat hij ook echt wel van toevoeging kan zijn voor het eerste elftal. Hij zal er waarschijnlijk ook eerder staan en constanter zijn dan Bakalli.

Neemt niet weg dat het beleid faalt als je voor je jeugd wilt gaan, en dan vervolgens een speler huurt die waarschijnlijk mits niet geblesseerd het meeste gaat spelen.

10 februari 2014 om 00:41

Als Bakkali naar het buitenland had gewild had hij dat 3 jaar geleden wel gedaan, hij heeft op zijn 15 al aanbiedingen van City. United en Chelsea.

10 februari 2014 om 00:42

Toen was deze situatie er nog niet he.
Nu is hij min of meer speler van PSV 1 maar komt hij er niet meer in vanwege wat er nu staat.

10 februari 2014 om 01:46

Welke situatie? Denk je dat hij 3 jaar geleden had gedacht dat hij op zijn 18e verjaardag al 20 wedstrijden in PSV 1 gespeeld zou hebben? Ik denk het niet, ik denk dat Bakkali juist meer heeft gespeeld dit seizoen dat hij van te voren had gedacht. Die jongen is heus niet achterlijk hoor en snapt ook wel dat hij niet op xzijn 18e al eventjes een vaste basisplaats krijgt bij Psv. Er is genoeg perspectief voor hem en dat ziet hij zelf heus ook wel, zijn minuten gaan wel weer komen.

10 februari 2014 om 08:00

Eens. Heeft al meer dan genoeg wedstrijden gespeeld voor psv 1. Ik denk dat hij uitermate tevreden mag zijn. Hoeveel 18jarigen kunnen dit uberhaupt zeggen? Nu gewoon rustig zijn wedstrijden meepikken. Helaas kan hij niet meer in psv 2 spelen.

Zou er niet raar van opkijken als hij niet verlengd..

10 februari 2014 om 08:23

Ik zou het ook niet een erg vinden! Met Depay, Willems en Maher heb je al genoeg "mannetjes" in de selectie

Stom dat ze Ruiz hebben gehaald. Laat zien dat ze niet geloven in hun eigen "filosofie" die ze willen gaan volgen.
Ook vreemd dat ze Bakkalli niet hebben uitgeleend aan een andere club.

10 februari 2014 om 00:30

Precies dat, waarvoor Ruiz halen wanneer het seizoen toch al verloren is, nu kon je Bakkali laten rijpen. Evenals de andere talenten die PSV bezit.

Je weet heel goed dat Bakkali 18 wordt en meerderjarig contract mag tekenen, heel dom van Psv.

10 februari 2014 om 00:48

Misschien omdat psvers niet geloven in een verloren seizoen. Er is altijd nog europa leaugue. Als ze dat halen is de huursom van ruiz al betaald. Verder werd er toen nog stiekem gehoopt op een kampioenschap.

10 februari 2014 om 00:55

EL nemen ze toch nooit serieus ?

10 februari 2014 om 08:27

He! We hebben er weer eentje die denkt dat je 13 vertrokken spelers allemaal met jeugd op kan vangen en meteen begint over "filosofie"! Denk toch ff na!

Ruiz wordt gehaald en de haters blaten weer volop. Ja hij was te duur, maar versterking is zeker nodig voor Psv

Waarom praat iedereen over een verloren seizoen! Elke plaats die je hoger kan eindigen is er 1!

10 februari 2014 om 13:03

@quickboyz: Het is een verloren seizoen omdat je na de voorbereiding en start bij Psv wel gedacht werd dat ze mee konden strijden om de titel. Dat bleek dus totaal niet te lukken dankzij de wisselvalligheid en dus wel een verloren seizoen.

Nu had je juist de tijd gehad om die jonge jongens te laten rijpen aan het niveau omdat een titel in Eindhoven toch niet meer verwacht wordt zodat ze er volgend seizoen wel klaar voor zijn om om de prijzen mee te doen en wat doen ze? Ze halen een dure huurling voor een plek waar al een Nederlands international staat en een jonge talentvolle jongen (bakkali) en nog Josepfzoon. Totaal onnodig om Ruiz aan te trekken dus.

Ik denk dat of ik mag hopen dat Bakkali ook naar voorgangers kijkt en hoe die het hebben gedaan wanneer ze vroeg vertrokken zijn want dat is ook geen slim idee. Maar je ziet gewoon dat Psv nog niet volledig durft te gaan voor eigen jeugd. Niet zoals Feyenoord en Ajax het aandurven om echt voor jeugd te kiezen en niet meteen in paniek te raken als het even wat minder gaat.

Maar hoop voor Psv dat ze Bakkali binnen boord kunnen houden is toch een geweldig talent.

10 februari 2014 om 00:31

Bakkali is origineel een linksvoor, maar daar heeft hij dus concurrentie van Depay. Nu wordt hij aan de rechterkant gebruikt, maar dat is ook weer nieuw. Verhuur was ideaal geweest. Ook jammer dat hij niet meer voor jong PSV mag uitkomen.

10 februari 2014 om 00:39

Waarom verhuur?
Die jongen is net 18, veel jongen hebben op die leeftijd nog niet eens hun debuut gemaakt.
Bakkali moet gewoon bij PSV blijven, dit seizoen zijn eerste seizoen Eredivisie is enorm leerzaam voor hem en gaat echt wel weer minuten maken.

10 februari 2014 om 00:40

Ik snap echt dat hele beleid bij PSV niet.
Ja daar hadden ze ook rekening mee moeten houden..

10 februari 2014 om 00:53

Verhuur omdat hij niet meer voor jong PSV uit kan komen. Gewoon wat minuten pakken en dan had jij er waarschijnlijk in de zomer beter op het veld gestaan. Maar hij komt er wel, maar wedstrijden spelen is gewoon heel belangrijk op die leeftijd.

10 februari 2014 om 07:26

@debroervantheo jij snapt t! Mensen, Bakkali is LV niet RV. Dus hij is gwn de back-up v depay. De rechterkant was noodoplossing, omdat Narsingh er nog niet was en Jozefzoon t niveau niet aan kan. Dus hebben ze Ruiz gehaald. Stel, Depay is geschorst en narsingh heeft een blessure? Dan speel j met bakkali en jozefzoon. Bakkali? Geen punt. Jozefzoon? Aiii... drm is ruiz gehaald!!!

10 februari 2014 om 08:05

Haha, zo kan je alles wat krom is recht praten...
Feit is dat het een ongeloof domme paniekhuur is voor veel geld die je eigen jeugd in de weg zit en het wantrouwen in je nieuwe aankoop uitspreekt.
Daarnaast druist het ook nog in tegen de nieuwe koers die je van de zomer hebt ingezet.
Samengevat: Brands en PSV maken zich volkomen belachelijk met Ruiz en ik kan me goed voorstellen dat jongens als bakalli gaan twijfelen om te verlengen.

Ja, zeker. Van de bank naar de tribune is gewoon een paar plekken lager binnen de selectie.

De tijdelijke komst van de dure Ruiz gaat zich wreken. Kan niet anders. Nu onrustig omtrent Bakkali. Bankzitter Narsingh zal spoedig de volgende zijn als hij het WK dreigt mis te lopen. ..

10 februari 2014 om 00:38

Haha Narsingh wordt door iedereen ontevredenheid aangepraat. Dat interview van de NOS na Cambuur PSV was ook echt niet om aan te zien. Die commentator bleef maar vragen of het niet aan hem knaagde dat hij niet altijd een basisplaats had, terwijl Narsingh gewoon blij was dat hij al zoveel had gespeeld na zijn blessure en zei dat hij eerst gewoon weer helemaal 100% wilde worden.

10 februari 2014 om 09:16

Correctie, dat hopen de andere kwakkelende topploegen. Weer een storm in een glas water dit.

Bakkali is al wel 18 maar fysiek nog niet volwassen. Hij is 'n supertalent en gaat het zeker maken mits hij de juiste weg bewandeld. Dus nog minimaal 2 jaar psv.

10 februari 2014 om 00:56

Ik denk dat zo'n jongen wel minimaal 4 jaar nodig heeft om naar een andere, grotere club te gaan. Heeft behoudens een paar wedstrijdjes in het begin van het seizoen nog weinig laten zien. Al ben ik wel met je eens dat het een supertalent is, heeft hij nog heel veel te leren.

Lol, al die mensen die hem nu al afschrijven! Hahahaha we zien wel wie de echte voetbal kenners zijn. Bakkali turns 18 but already failed his carreer

Ach die jongen is net 18 geworden, hij had heus niet verwacht dat hij heel dit seizoen een vaste basisplaats zou hebben.
Die tekent echt wel bij, zit nu gewoon in een dipje hij is heus niet voor niks buiten de selectie gehouden.
Gaat echt wel bij tekenen, als hij naar het buitenland had gewild had hij dat al lang gedaan heeft om zijn 15e ook al aanbiedingen gekregen van allerlei clubs.
Hij gaat echt wel weer zijn minuten maken.

Dat zei Brands ook over Labyad, Reis en Toivonen en we weten allemaal hoe dat uitgepakt heeft...

10 februari 2014 om 01:03

Labyad hield hem gewoon aan het lijntje, Reis wilde psv zelf niet omdat hij een mega salaris vroeg terwijl psv niet zeker wist of hij wel terug op niveau kwam. En Toivonen heeft zelf de keus gemaakt

Bakkali heeft al meer gespeeld dan bijna elk andere 18 jarige speler van de laatste tijd. En na zijn blessure speelde hij ook gewoon geforceerd door de hele hype..

Het zou jammer zijn als hij niet wilt bijtekenen maar ook niet meer dan dat.

10 februari 2014 om 01:05

Ja, daar heb je zeker gelijk in. Soms schaam je je kapot om Brands als technisch directeur. Hij kan goed verkopen maar verlengen van contracten en inkopen van spelers buiten zijn omgeving zijn niet zijn sterkste punten, om het zo maar zachtjes uit te drukken. Je vergeet trouwens het verlengen van het contract van Manolev. Dat sloeg ook nergens op. Maar goed, we zien wel wat het word. Wil ie weg dan gaat ie maar.

10 februari 2014 om 01:13

Hoezo Brandts staat niet in het veld... Bakkali moet zich zelf bewijzen op de trainingen en in het veld.hij komt net kijken.

Manolev was dom idd ..

10 februari 2014 om 01:49

Verlengen van contracten niet? De meeste talenten liggen gewoon voor lange tijd vast hoor, Depay, Locadia, Zoet en Hendrix hebben allemaal t/m 2017 een contract.
Dat Labyad een achterbakse rat is daar kan Brands ook niks aan doen. En Brands heeft alleen gezegd dat het contract met Toivonen verlengd zou worden al hij niet verkocht zou worden.

Bakkali heeft gelijk dat hij nog niet bij tekent, als hij dit jaar zowat geen kans meer gaat krijgen kan die beter naar een andere club gaan waar die wel speelt

10 februari 2014 om 02:38

Als elke 18 jarige speler in de eredivisie dat zou denken, dan krijg je een goede leegloop in de eredivisie.
Noem anders eens 3 spelers die net 18 zijn en net zoveel minuten hebben gemaakt als Bakkali? Ik denk dat hij bij PSV niet te klagen heeft.

10 februari 2014 om 08:56

Fischer, Vilhena, Boëtius..

10 februari 2014 om 12:47

@trodat4030: Je zegt dus maar iets zonder je erin te verdiepen?

Anders had je geweten dat Fischer bijna 20 jaar oud is en toen hij 18 jaar en 15 dagen(de leeftijd van Bakkali) moest hij nog zo'n 4 maanden wachten op zijn debuut.
Boetius wordt over een maandje 20 en moest op de leeftijd van Bakkali nog zo'n 6 maanden wachten op zijn debuut in de eredivisie.

Vilhena had wel op de leeftijd van Bakkali meer minuten gemaakt, namelijk 900 tegenover de 664 van Bakkali. Dit is dan echter allen in de eredivisie. Als je daar de Beker en Europese wedstrijden bij optelt kom je op 1008 minuten voor Vilhena en 1079 voor Bakkali.

Sorry Trodat, je zult toch echt met andere namen moeten komen als je aan de 3 spelers wilt komen.

Gewoon een contract tekenen gozer. Je bent nog ontzettend jonge en dus is er geen reden voor paniek als je nog niet veel speelt. De concurrentie is gewoon groot. Volgend seizoen krijgt hij echt wel meer speelminuten als de selectie er misschien weer helemaal anders uitziet.

Jozefzoon krijgt ook niet veel speeltijd toch? Ik zou hem heel graag bij Groningen zien volgend seizoen. Zal hij betaalbaar zijn voor ons?

10 februari 2014 om 02:41

Ik denk het wel, ik denk dat PSV het al prima vindt als het zijn transfersom+salaris en dan nog een paar ton ontvangt. Dan zit je dus rond de 1,5 miljoen, dat is lijkt me wel betaalbaar voor een club als Groningen.
Maar aan de andere kant, als Park niet langer blijft en Ruiz weer teruggaat, dan hebben we hem wellicht nodig.

10 februari 2014 om 12:34

Hmm, 1.5 miljoen is te veel geld voor ons hoor. Ik denk dat Groningen gaat inkopen met uitblinkers uit de Jupiler League of spelers die het iets beter doen dan gemiddeld bij clubs als Cambuur. Veel ruimte voor goede transfers is er namelijk niet.

Ik vond Labyad veel beter op die leeftijd (speelde als 17jarige Lens uit de basis en in 2012 deed hij mee met de Olympische spelen) en ik snap niet waarom hij er ieder keer bij wordt gehaald, Labyad kan ook nog alle kanten op is jong en speelt toch momenteel voor Vitesse dat een paar plekken boven PSV staat als ik me niet vergis?

Ik vind trouwens dat Bakkali veelte gehypt word en ik noem hem geen supertalent maar gewoon talent, aan een super talent denk ik eerder aan een Bnou Marzouk of een Hachim Mastour.

Ps: Wel opvallend dat hij na zijn keuze voor België opeens zo een blessure krijgt en niet meer op zijn normale vorm kan spelen.

Toch niet weer een gevalletje Labyad?! Anders gewoon lekker laten gaan. Heeft nou ook weer niet zo veel laten zien dat we bij een eventueel vertrek meteen een periode van rouw aan moeten gaan kondigen.

Aissati en Labyad en Bakkali hebben dezelfde bloedstroom en voor een verhaal kort te houden
bij die mannen telt alleen geld en ik spreek uit ervaring.
Ze weten soms nog niet voor welke club zij spelen.
En dan wordt er zoveel geluld :hij is nog maar 18.
Kom op zeg ze zijn ook niet te jong voor dollard-tekens in hun ogen te hebben.

Ruiz en Depay is hopeloos uit vorm. Geef deze jongen een kans.

Die jongen is zo veel opgehemeld dat hij nu al denkt 38 wedstrijden basis te moeten staan volgens mij. Gewoon rustig door ontwikkelen en op je twintigste lekker basisklant zijn

Als hij niet bijtekent komt het 100% door Brands en Cocu, eerst gaan ze Ruiz huren zodat hij naar de tribune moet. En verder stelt Cocu hem 2 x 10m op als invaller waardoor hij geen wedstrijden meer met jong psv mag spelen. Dit zijn fouten wat in mijn ogen niet mag gebeuren.

Geloof Brands op zijn woord, denk ook niet dat het voor Bakkali verstandig is om nu te vertrekken. Psv heeft aangetoond de jeugd een kans te geven en heeft nog steeds naam in Europa een geweldige springplank dus voor Bakkali.

Toch blijkt de huur van opeens Ruiz spotgoedkoop. Brands als schaakmaster, is weer iets anders.

Bakkali kan nu bijtekenen of de komende 2 jaar in de vergetelheid raken en hopen dat iemand hem dan nog kent. Met zowel Narsingh als Ruiz voor zich, kan hij nu moeilijk lastig gaan doen over speeltijd. De wat rare aanhuur blijkt toch een goede reden te hebben.

Wat een kapsones zeg voor iemand van 18. Wees blij dat je aan het eerste hebt mogen ruiken en wacht je kans af. Ruiz is binnen een paar maanden weg, rust lekker uit en pak volgend seizoen je kans. De jeugd van tegenwoordig is bij het minste of geringste al beledigd en dreigt met vertrek..

veel talent, maar hopeloze mentaliteit, geen zelfkritiek en totaal geen reel zelfbeeld daarom gaat het bijna altijd mis met die marokkaanse jongens..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren