Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Scheidsrechter de gebeten hond bij verlies van koploper Fenerbahçe

Laatste update:

Fenerbahçe had in de Süper Lig achtervolger Galatasaray weer op zeven punten kunnen zetten, door te winnen van Sivasspor. Dat lukte echter niet: de ploeg uit Istanbul liep in het mes van Sivasspor (2-0). De huidige nummer vier van de ranglijst had geluk dat het in de openingsfase geen strafschop tegen kreeg. Bovendien kreeg Egemen Korkmaz van Fenerbahçe al vroeg in de wedstrijd een rode kaart.

Al na tien minuten schreeuwde Fenerbahçe, met Dirk Kuyt als basisspeler, om een strafschop. Moussa Sow zette de bal voor en het ding kwam duidelijk tegen de hand van een verdediger van Sivasspor. Scheidsrechter Yunus Yildirim weigerde echter naar de stip te wijzen en de leidsman was even later al helemaal de gebeten hond. Egemen kreeg een gele kaart en hij kwam direct verhaal halen bij de arbiter. Die toverde zijn gele kaart direct om in een rode en de verdediger mocht gaan douchen.

Fenerbahçe haalde de rust zonder verdere schade, maar vlak na de onderbreking kwam de ploeg van trainer Ersun Yanal op achterstand. Na een snelle uitbraak schoot Aydin Karabulut, die een verleden heeft bij Besiktas, via het been van Bruno Alves raak. Fenerbahçe deed met tien man wat het kon, maar tien minuten voor tijd besliste Burhan Eser de wedstrijd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Fener verliest hier, zeer onterecht. was zelfs met 10 man de betere op het veld voor grootste gedeelte van de wedstrijd. Normaal ben ik niet van de scheidsrechter de schuld te geven maar wat een slechte wedstrijd heeft hij gefloten zeg.

Heeft kaarten niet gegeven. De rode kaart zal vast terecht zijn, maar de reden van de reactie is puur voor een onterechte gele kaart en overtreding. Raul, krijgt een geel in mijn ogen zelfs rood mogen zijn. de 1-0 liggen 2 spelers op de grond, gaat gewoon door. een penalty die niet gegeven ga zo maar door.

9 februari 2014 om 17:00

Ga spelen man, combinatiespel van sivas heeft fener laten zoeken...

9 februari 2014 om 17:02

Zoek gespeeld? Voor dat de scheids ingreep, hadden 80% balbezit waar heb jij het over.

9 februari 2014 om 17:05

Nog een scheidsrechter die zijn fluit moet ophangen. In 2010 zelfde scheidsrechter Fenerbahce weer tegen Sivasspor en 2 keer hands van Sivas.en weer geen penalty.

9 februari 2014 om 19:16

Wat praat jij onzin vriend? Je zegt het zelf eerste 20 min met 11 man. Wanen trieste supporter ben je dat je hier komt zeiken. Als wij omkopen wrm krijgen we een onzin rode kaart en geen penalty mee? Verklaar dat is "cik"

9 februari 2014 om 17:09

Nee die kaart is gewoon onterecht. Een scheidsrechter moet een wedstrijd aanvoelen.
Die rode kaart is door het feit dat deze scheidsrechter zichzelf te serieus neemt.
Atif maakt een zware schwalbe, egemen wordt er gek van en loopt schreeuwend tegen de scheids. Weliswaar op een agressieve manier maar hij geeft geen beuk.
Vervolgens komt na twijfelen en dreigen van de scheidsrechter een rode kaart.
Een gele kaart was voldoende geweest.

Ten tweede vraag ik me af, waar die tattas van vorig jaar zijn.
Die na een wedstijd tegen mersin idmanyurdu, schreeuwde dat de voetbalbond hun kampioenschap wou afnemen. Er alles aan zou doen om een bepaalde club niet kampioen te maken.

Wat is dit werkelijk waar een klote competite.

10 februari 2014 om 09:18

Aatif maakt een schwalbe? Nou jij moet gaan kijken denk! Een bril nodig? Egemen raakt hem met ze heup, beter kijken voordat je wat lult hierso

10 februari 2014 om 12:50

Hij komt behoorlijk agressief hoor, ik denk wel dat hij wat wedstrijden zal gaan missen. Hij heeft rood kaart gekregen omdat hij ging beledigen/ uitschelden daarna kwam hij behoorlijk agressief.

9 februari 2014 om 18:39

Welke wedstrijd heb jij zitten kijken? Zogenaamd fener met 10 man beter?... Haha!!

9 februari 2014 om 22:40

Wat mij opvalt is dat Turken elkaar geen duimpjes geven, zijn we echt zo misgunners???

9 februari 2014 om 22:53

Ja, turken zijn misgunners jammer genoeg. Speelt de een europees? Dan gunt de andere gewoon niet, ookal typen ze van wel. Zielig! Voetbal is een religie geworden, ook in turkije.

Verschil met galatasaray is nu 4! wordt nog spannend dus!

9 februari 2014 om 17:07

En FB moet nog tegen ons in de Ali Sami Yen Arena. Gezien de huidige vorm van GS en FB is Galatasaray gewoon favoriet.

9 februari 2014 om 17:19

Serieus vriend? Ali sami yen arena?...

9 februari 2014 om 17:26

Niet alleen Gala uit maar ook Besiktas en Trabzon!!! Wij hebben alleen nog Trabzon uit en Sivas.

Btw: Het is TT Arena geen Ali Sami Yen.

9 februari 2014 om 19:52

Ja serieus vriend. Ali Sami Yen is waar wij spelen. Of er nou wel of geen TT Arena achter komt te staan laat me koud.

Memogs, je verbeterd mij omdat ik refereer naar het ASY SK TTA door de naam van onze oprichter te noemen in plaats van een sponsor. Beetje raar, vind ik.

9 februari 2014 om 19:53

Bedankt Canahmet en Outlawturk.

9 februari 2014 om 17:33

Verschil is 1 vriend hoop dat ze nog punten laten liggen voordat ze naar Galatasaray komen...

Wel héél erg toevallig dat de keeper van Sivasspor ''geblesseerd'' raakt voor de wedstrijd en er dus iemand in het doel stond die maar 1 bekerwedstrijdje heeft gekeept.

Maar ja, verschil is nu dus 4 punten.

9 februari 2014 om 17:01

Jij bent echt grappig man serieus. Die keeper waar je het over hebt moest huilen omdat die zo blij was na de wedstrijd.

9 februari 2014 om 17:03

Muslera werd toch ook geblesseerd voor FB-GS? Maarja, Fener heeft toch lekker verloren en dat is genoeg.

9 februari 2014 om 17:20

ik weet niet of je het weet, maar hij was geblesseerd uitgevallen tegen bursaspor donderdag. bestudeer je bronnen aub. ga geen bullshit uitkramen. adam ol!!!

9 februari 2014 om 17:56

Correct me if I'm wrong, maar de wedstrijd tegen Bursaspor was toch Voor deze wedstrijd? en ik zeg dat hij Voor deze wedstrijd is geblesseerd

9 februari 2014 om 18:17

ja dat zeg ik toch. geblesseerd uitgevallen donderdag. dus hij is vanaf die dag al geblesseerd, ze wouden het nog proberen tot zondag om hem te verzorgen zodat hij wel kon spelen. jij zoekt het gelijk bij omkoperij terwijl hij gewoon een week geblesseerd ligt.

10 februari 2014 om 00:49

Die zelfde keeper was aan het huilen van blijdschap na de wedstrijd, hoe durf je te praten alsof die expres niet mee wou doen?

zozo word nog spannend, 4 punten met gala dus alles kan nog!

wat een mooie titel. er zijn hier ook fans van sivasspor ..... fener verdiende zelfs 2x rood. lekker gewonnen en blijven strijden tot het eind. Sivas!!!!. r.c. en sivas volgend jaar naar europa

9 februari 2014 om 21:12

Ik hoop het! Ik kom uit sivas maar ben ook voor fener.

Ik zeg altijd: als sivas kampioen kan worden mogen ze van mij winnen
Maar dat gaan ze nooit laten gebeuren i.v.m. punten voor turkije etc.

Flinke dreun voor Fener dit. Volgende week zonder Caner,Egemen,Mereiles(Sow?). Strafschop ontnomen. Mereiles moest rood krijgen de tweede helft.

galatasaray heeft echt goede aankopen gedaan denk dus dat ze ook wel kampioen worden en zie ze ook wel misschien chelsea moeilijk maken maarja das wel moeilijk maarja alles kan maarja..

Om de rode kaart kan je nog praten, maar als express tegen de scheids aan gaat lopen vraag je er wel om vind ik.. Hands was wel een penalty, maar als ze daarover gaan zeiken moeten ze maar ook kijken hoeveel penals ze tegen konden krijgen in de afgelope paar wedstrijden

9 februari 2014 om 17:36

Wat praat je poep man. Noem ze dan ook op welke wedstrijden wij penalty moesten tegen krijgen in de afgelopen paar wedstrijden. Ga geen pingels toveren die niet bestaan.

9 februari 2014 om 18:27

Ga naa www.webaslan.com dAar zie je t wel sakir

9 februari 2014 om 18:40

Wat praat jij poep man? Ultra aslan heeft gelijk.

9 februari 2014 om 21:14

Webaslan? Ff serieus.. hahahahaha!! Dit is pas poep.

Mooi voor Galatasaray! Van 7 naar 4 punten achter! (geloof ik) Forza Cim Bom!

9 februari 2014 om 17:05

van 11(!) punten achterstand naar 4 punten

9 februari 2014 om 17:30

10 punten bedoel je? Bij 11 had fener een match meer toch?

Hahahaha ... fenerbahce geeft de kampioenschap met zijn handen weg

9 februari 2014 om 17:08

ja ze moesten paar spelers halen kijk galatasaray oweri jonge ze halen zoveel goede spelers en wat doet fener?? niks echt dom

9 februari 2014 om 17:11

Fenerbagger heeft het geld ergens anders in geïnvesteerd. Namelijk in de bajes waar de voorzitter gaat zitten.

10 februari 2014 om 00:51

Neem jij jezelf serieus? Ik vraag het me echt af. Ik probeer niet goed te praten dat Fenerbahçe geen aankoop heeft gedaan in de winterstop, maar je gedrag is kinderachtig en slaat nergens op!

Kan me heel goed voorstellen dat de scheidsrechter zich bedreigd voelde door die houthakker Egemen. Hij gaf hem ook nog eens een lichte bodycheck, dus de rode kaart was zeer terecht, misschien een gevalletje Engin Baytar ? 10 wedstrijden schorsen ?

Het zou een prachtige scenario zijn, als Gala thuis winst van Fener, en Fener uit tegen BJK nog punten laat liggen. Dikke kans dat Gala wederom kampioen wordt.

Ook Raul Mereilies had rood moeten krijgen, kwam zeer agressief in met gestrekt been, was vast en zeker frustratie. Dat laat zien dat Mereiles het Turkse voetbal niet serieus neemt. Want in Engeland kreeg hij amper rode kaarten. Het is voor mij en andere voetballiefhebbers daarom ook een raadsel waarom Yunus Yildirim hem hier van een rode kaart onthoudt.

9 februari 2014 om 17:12

In Engeland geen enkel keer rood en in Turkije zien we een hele andere Raul. Hij is een type die denkt dat hij alles kan flikken in Turkije omdat hij een indrukwekkend cv heeft opgebouwd in een topcompetitie. Echter vergeet hij dat de beleving in Turkije velen malen groter is dan waar dan ook. Meireles mag van mij lekker naar Qatar.

9 februari 2014 om 17:15

Als de scheids geel gaf voor de schalwbe was niks aan de hand, zou dat allemaal niet gebeuren. Penalty niet gezien 6e scheidsrechter staat 1meter van daan? Mereleis gadverdamme als er een paars kaart was verdiende hij die ook nog.

10 februari 2014 om 00:56

'misschien een gevalletje Engin Baytar'??? Meen je dit nou? Er zit zo veel verschil tussen de twee situaties. Bij Engin's geval werd er gescholden en gekeeld, terwijl Egemen vraagt wat die heeft gedaan en (een beetje) overdreven reageert op de scheidsrechter. Ik begrijp niet waar jouw vergelijking vandaan komt, maar doe je rood-gele bril af en je ogen open!

Over Meireles heb je gelijk, hij had rood moeten krijgen. Ik heb ook twijfels over zijn mentaliteit, maar we gaan zien hoe het gaat aflopen met de Portugees.

Ach wat kan ik zeggen? In de eerste helft speelden we tegen de scheidsrechter en in de tweede helft namen de spelers van Sivasspor het over.

Raul Meireles had donkerrood moeten krijgen.

Ben benieuwd hoe ernstig de blessure van Sow is. Hopelijk valt het mee en ging hij er juist uit om het niet erger te maken. Nadat Sow gewisseld werd, durfde Sivas veel meer aan te vallen. Dat was de keerpunt van de wedstrijd.

Iets zegt mij dat we volgende week geen spaan heel laten van Kasimpasa. Hopelijk heeft Yunus Yildirim een rustig avondje vandaag en kan hij met plezier terugkijken op zijn wanprestatie.

Fenerbahce tot het einde!

9 februari 2014 om 17:17

Geen Caner, geen Emenike, geen Webo, geen Egemen, misschien ook geen Sow. Het wordt lastiger dan je denkt. Kasimpasa is er, precies zoals Sivas vandaag, erop gebrand om de aansluiting met de top 5 niet te verliezen. Ik zou het niet voor granted aannemen.

9 februari 2014 om 17:24

Kasimpasa zit in een vrije val, zoals verwacht. Mogen weer alvast plannen maken voor het volgende seizoen want zie zelfs geen Europees voetbal meer halen. Fenerbahce had transfers moeten doen, net zoals jullie. Yanal dacht wel genoegen te hebben met de huidige selectie. Hoe ironisch: je hebt geen behoefte aan Semih en nu mis je juist iemand als Semih. Je stuurt Yobo weg en vreest dat je nu Bekir moet opstellen in plaats van de geschorste Egemen.

9 februari 2014 om 17:40

TFF heeft de inhaalwedstrijd tussen Kasimpasa en Besiktas uitgerekend voor Fenerbahce kasimpasa geplaatst.
Jullie zullen een oververmoeide en een team uit vorm treffen.

9 februari 2014 om 18:09

Wat een leuke reactie Hard! Wat hebben we aan een vermoeide Kasimpasa als er types als Yunus zijn die onze wedstrijden verkracht?

9 februari 2014 om 18:48

Leuk he.

Types als Yunus hebben jullie dit seizoen al zoveel onverdiende punten geschonken, de eerste keer dat jullie dit seizoen de scheidsrechter niet mee hebben janken en schreeuwen jullie brand.

Jullie bedenken allemaal complot theorieën, maar vergeten toevallig dat de personen die jullie nu beschuldigen er verantwoordelijk voor zijn dat jullie nu tegen Sivas speelden en niet tegen een Diyarbakirspor.

Maar alles terzijde de Fbjk broederschap blijf ik mooi vinden, ik hoop zelfs op een fusie.

9 februari 2014 om 20:46

Haha je bent dronken man. Jij denkt echt dat wij scheidsrechters zo vaak mee hebben he. Iedereen is tegen ons. Ik hoef geen brand te schreeuwen want het is al jaren zo. De enige die complottheorieën bedenkt dat ben jij.

Fusieclub met Bjk en ons erin? Dacht het even niet he. Wat dacht je van Gs met Trabzon dan? Of gewoon Gs met de hele bond?

Heb een fijne avond meester Hard. Catfish eerste klas.

9 februari 2014 om 21:18

Hahah grappig man bjk en wij fusie..

Het is altijd wij tegen 17.. dat is je wel opgevallen neem ik aan..
Maar over vandaag, sivas speelt wel de mooiste voetbal van turkije vind ik.. dat lieten ze vandaag weer zien en konden makkelijk winnen tegen 10 man.

Maaaarr sivasliyigg gardaas.

9 februari 2014 om 21:24

Nou ja zeg, jij bent de laatste waarvan ik had verwacht dat die zo erg in dit soort kinderlijke acties ou meegaan. Gedraag je je eens Z.

9 februari 2014 om 22:22

Meester Hard en ik hebben geen kwade bedoelingen. Dus wees maar niet bang ik raak de controle niet kwijt. Heen en weer provoceren mag wel. Dont worry mevrouw Y. Ik gedraag me.

Yes hoop is weer back!! Fener uit vorm, gala in vorm. Uiteindelijk zal gala vs fener competitie beslissen denk ik.

Fenerbahce verliest verdiend van sivasspor de huidige nr4 van de turkse super lig komt hierbij sterk terug en hierbij is het verschil met galatasaray 4punten geworden voor fenerbahce, heerlijk gevoetbald sivasspor en jammer dat raul meireles nog het rode terechte kaart niet kreeg van de scheidsrechter dan was over het geheel van de wedstrijd alles heel eerlijk verlopen..

Fener had inderdaad de scheidsrechter niet mee, maar het loopt al een tijdje niet zo goed met Fener. Het begon allemaal tegen Konyaspor, vorige week nog Eskisehirspor en nu Sivas. Ze spelen al een tijdje waardeloos, zelfs sterkhouders als Bruno spelen slecht. Het team zit duidelijk in een verval. Zoals gewoonlijk weer een team van Ersun Yanal die na de winterstop weer punten laat liggen.

9 februari 2014 om 17:09

Eskisehir uit kan je als een incidentje zien. Maar vandaag uit bij Sivas hadden we zeker weten gewonnen als Egemen er niet afgestuurd werd. Geloof me, 11 tegen 11 hadden we hier de drie punten gepakt. Ik denk dat de Fenerbahce spelers te gebrand zijn om de titel nog te laten glippen. Ik denk en hoop dat het wel goed komt.

Lol leek wel dat deze wedstrijd was omgekocht en dit x niet door fener.

Heb nog nooit zo'n drama scheids gezien.

Kost me toch 200 euro , fener was sterker alleen die rode kaart verpesten alles.

En mereleis vieze speler had rood moeten krijgen,maar als egemen niet onterecht rood kreeg was het niet zo gelopen.beter kunnen die 6 scheidsrechters stoppen.




Advies voor mede nlers: speel geen toto voor een turkse club ,want scheidsrechters zijn drama volg de compititie nu al hele jaar..

9 februari 2014 om 17:06

Dat jij 200 euro op deze wedstrijd legt...... Ik heb dankzij sivas 80 euro gewonnen.

9 februari 2014 om 17:11

Ik heb geen 200 euro ingelegd , ik heb meerdere wedstrijden gespeeld en fener was laats over. Ik heb 10 euro ingelegd 11vs 11 had fener gewonnen hiero.

9 februari 2014 om 17:12

Als je de competitie volgt moet je ook weten dat je sivasspor niet makkelijk neer krijgt, Sivasspor speelt misschien het mooiste voetbal van Turkije. Het is dus niet echt verstandig om een toto op Fenerbahce te zetten.

9 februari 2014 om 17:16

Ze verliezen 3 wedstrijden op rij sivas is uitvorm maar word geholpen door de scheidsrechter, fener had 80% balbezit tot de rode kaart. Na de rode kaart was fener zelfs nog beter .

9 februari 2014 om 17:24

Balbezit zegt helemaal niks, ik hoop dat je weet hoe dat wordt uitgerekend?. En Ersun Yanal staat ook bekend om zijn slechte prestaties na het winterstop.

9 februari 2014 om 19:24

Was een schiettent eerste 20 min derna kwam de rode kaart

Durft er iemand GS nu titelkandidaat te noemen? Hahah zonder hulp van de TFF zijn jullie nergens, echt nergens. Was het Eskisehir van gister hetzelfde Eskisehir dat tegen Fener speelde? Dan heb ik het niet over de niet gegeven kaarten in de beker. De competitie is weer "spannend", doel bereikt. Goed zo jongens!

Wedstrijd van vandaag was een grote komedie. Penalty niet gegeven, Egemen rood voor iets dat geen overtreding is, wij krijgen geen voordeel, Sivas wel. Meireles geen rood.

Wat denkt die Meireles, ik hoef hem echt niet meer te hebben, tjonge jongen, zo'n situatie en je doet dat. Ook Aatif had eraf gemogen als de scheidsrechter normaal was. Ik wil niet over de scheids beginnen, maar hij heeft zijn moeder vandaag echt flink laten uitschelden.

9 februari 2014 om 17:05

GS nu titelkandidaat noemen? Dat waren ze al vanaf het begin van het seizoen. Gefrustreerd dat jullie hebben verloren? Wel héél erg toevallig dat de keeper van Sivasspor ''geblesseerd'' raakt voor de wedstrijd en er dus iemand in het doel stond die maar 1 bekerwedstrijdje heeft gekeept.

9 februari 2014 om 17:10

Gozer wanneer hebben wij voor het laatst gewonnen van Sivas uit voordat je met je complot theorie komt. GS wordt gewoon geholpen door de TFF en alleen GS fans zien dat niet, of willen dat niet zien. Een scheids kan een wedstrijd niet zo erg verkrachten, dat kan gewoon niet.

9 februari 2014 om 17:14

Dan zijn jullie geholpen in velen wedstrijd waar geen rood werd getrokken etc.

Fener is geholpen door TFF , wees blij dat je mee mag doen voor het kampioenschap.

9 februari 2014 om 17:19

Fener geholpen, laat me niet lachen. Kijk voor de grap eens naar de cijfers tussen Fener en Galatasaray welke spelers er voor een wedstrijd van GS geschorst zijn, en kijk bij Fener, dat verschil is gewoon abnormaal. Het is gewoon niet mogelijk.

9 februari 2014 om 17:41

Als de scheids voor die overtreding van egemen fluit en geel geeft en egemen gaat agressief verhaal halen dan kan je al rekenen op een rode kaart.


Egemen is de smerigste speler uit de competitie altijd vieze overtredingen eindelijk een scheids die durft om kaarten te trekken, niet dat hij een goede wedstrijd floot, maar spelers die een goede cv hebben of niet te missen zijn worden heel vaak gegunt dat moet stoppen.

9 februari 2014 om 19:22

youtube. com/ watch? v=enfmwnwif74

Huh zelfs ik als GS Fan weet nog wanneer jullie laatst nog 'gewonnen' hadden uit in Sivas...
2011? Kampioenswedstrijd waarbij omgekocht is ????????

9 februari 2014 om 19:36

Maar toch vraag ik me af, wanneer jullie, de fener supporters ooit is de schuld bij je zelf gaan zoeken. Dezelfde scheidsrechter heeft jullie dit seizoen zelfs nog veel punten gegund! Gala is in bloedvorm en laat geen enkel team spelen, en niet dat we worden 'geholpen door de TFF'..

10 februari 2014 om 13:58

@fatih__ Explain hoe worden WIJ (galatasaray) geholpen door de fucking tff? 17 van de 18 clubs willen Geen buitenlanderslimiet, maar 1 wel. Rara welke club? fenerbahce... Wanneer duidelijk werd dat fb niet naar europa zou gaan, hebben ze geprobeerd om alle andere teams en vooral GS te naaien door die stomme buitenlanderslimiet, because why not right? Desondanks jullie grote vriend doen wij het nu goed en opeens is dat dankzij tff?? Leg dat maar eventjes uit!

Ik vind het trouwens best ironisch hoe de rollen zijn omgedraaid en dat de fb supporters lopen te janken als ezels omdat 1 wedstrijd niet volgens hun plannen ging? Ironisch hoe het woord "oneerlijk" nu door de fb supporters wordt gebruikt, terwijl ze toch echt het kampioenschap van trabzon hadden gestolen paar jaar geleden. Ik denk dat jullie de laatste personen zijn om te klagen over oneerlijkheid.

Al met al, hoe schandalig fenerbahce ook wel niet is, zonder hen hebben wij geen amusement. 18 keer kampioen , 20 keer gevierd. Stoer doen met 10 puntverschil, lopen janken en scheids de schuld geven wanneer het verschil 4 wordt. Maar wacht dat is nog niet alles: Wie nu de turkse competitie volgt is gegarandeerd voor spannende wedstrijden en exclusieve beelden van de tranen van fenerbahce.

9 februari 2014 om 17:06

Jij moet stoppen met janken man. Eses uit is anders dan Eses thuis. Waarom heb je het nooit over hoe slecht Sivas tegen Fb altijd speelt? Verlies vandaag hebben jullie te danken aan het feit dat jullie niet konden afmaken. Zelfs tegen 10 man kon Sivas niet spelen, wat heel grappig is.

Ja de scheids heeft jullie een beetje genaaid vandaag, maar ik kan met genoeg wedstrijden herinneren waar de scheids een grote aandeel had in de 3 punten van fb.

9 februari 2014 om 17:12

Wanneer hebben wij uit gewonnen van Sivas??? Fener speelde gewoon beestachtig totdat de scheids alles verneukte. Een beetje genaaid zegt ie dan hahaha laat me niet lachen.

9 februari 2014 om 17:37

"wanneer hebben wij uit gewonnen van Sivas???"

Dat zegt meer over jou clubje dan scheidsrechter, tff, galatasaray, omkoop etc.

10 februari 2014 om 01:00

Besiktas had het ook moeilijk tegen 10 man van Fener. Is dat ook omkoperij? Of ligt het dan toch aan Fener? Fenerbahce heeft vaker bewezen tegen een man meer goed te kunnen voetballen, dus ik denk niet dat het aan Sivas heeft gelegen vandaag.

9 februari 2014 om 17:08

Es es heeft een vrij groot geldbedrag gekregen voor Veysel Sari, een speler die niet eens mocht spelen. nuff said In de laatste minuut winnen, wat is daar raar aan, dat is ook gewoon speeltijd. Ik zie GS nooit genaaid worden zoals Fener vandaag is genaaid. Als je dit ontkent snap je het spel niet,

9 februari 2014 om 17:10

Fatih Tff=fenerbahçe, snap jij het spel wel?

9 februari 2014 om 17:13

Cemaat is tegen Fener, er zitten mensen van de cemaat in de Tff, het hele sike gebeuren komt door hen. Verder zit ex BJK bestuurder in de Tff, wat heeft dit te maken met Fener, laat me niet lachen zeg.

9 februari 2014 om 17:16

Ja joh , fener heeft geen sike gedaan maar rechter zegt van wel. Want oohw wat is fener een groot club iedereen wil jullie tegenhouden. keep dreaming idiot

9 februari 2014 om 17:21

Gs heeft eses een bedrag van 300.000 gegeven en zei dat ze het geld dat ze van EsEs zouden krijgen voor de transfer van Erman en Necati niet hoefde. Het is maar wat je een groot bedrag noemt. Niet andere onderwerpen erbij halen. Fener heeft verloren van Sivas. Punt uit.

9 februari 2014 om 17:21

Leuk dat je ouders je allemaal dingen voorliegen maar niet alles geloven. Fener is de king als het aankomt op sike.

9 februari 2014 om 17:24

Volg je Turkije überhaupt wel? Hoeveel schandalen er zijn wat betreft zaken als Balyoz en Ergenekon, de schandalen die het huidige kabinet heeft. Aziz Yildirim wordt daarin meegetrokken, allemaal loze dingen die werden gebruikt als bewijs maar waar later niets van waar was. Ik wil niets anders dan eerlijkheid en rechtvaardigheid.

Haha mijn ouders? Ik ben oud en wijs genoeg om zelf een mening te kunnen vormen op bepaalde onderwerpen, en ik kan je verzekeren dat dit niet overeenkomt met de visie van mijn ouders.

9 februari 2014 om 17:36

Oooooh jaaa hoor heb je dat smoesje van 'aziz Yıldırım wordt jn de Turkse politiek getrokken' bullshit weer. Trekken de Uefa en CAS Fenerbahce ook de Turkse politiek in? Zij hebben zoveel belangen in Turkije he?

9 februari 2014 om 17:39

Es Es moest Galatasaray nog 800.000 euro betalen, ze hebben die geld gelaten en Veysel overgenomen. Dus ik weet niet over welke enorm geldbedrag jij praat.

9 februari 2014 om 17:45

Cenk Tosun, ga je daar om janken? Dit is iets dat jouw clubje altijd doet, AL Tijd, week van tevoren flirten met een speler en dan kopen weet ik veel wat. Het is allemaal gedoogd, ondanks dat het niet eerlijk is. Ook in Duitsland gebeurt dat. Ik zeg er niets over. Veysel Sari is voor 400.000 euro overgenomen, en 300.000 is weggeschrapt.

TFF Feners schoothondje? Cemaat vernietigt mijn club helemaal en die mensen zitten ook in de Tff, waar heb jij het over. Dat Aysal zijn club niet kan helpen en van de clubs vaste goed oude vedettes haalt en daarbij niet op een normale wijze kan winnen zegt echt heel veel over jouw club.

Fenerbahce heeft niet omgekocht, hoe je het ook wendt of keert, leer daar nou mee leven.

Meireles is een vieze speler, ik bescherm hem ook niet zoals je hierboven ziet, maar alsjeblieft wat zeg je dan over jullie hond Melo, en de diepzeeduikers? Jullie zouden voor olympisch goud spelen als dat een sport was. Burak, Drogba noem maar op. Zijn die spelers nou beter dan Bruno Alves?

De buitenlander regel kan niet midden in het seizoen aangepast worden. Tuurlijk willen wij dat niet, wij betalen 5-6 miljoen voor Alper door deze regel, en daarna gaan wij akkoord met jullie voorstel? Haha tuurlijk. Als je het aankondigt en zegt over 2 seizoenen dan gaat iedereen akkoord, niet wanneer het jouw zielige club uitkomt. De TFF wilt het verschil verkleinen, spanning, meer geld snap je?

9 februari 2014 om 18:11

Fatih je gaat helemaal de fout in.

Aller eerst zeg je dat de transfer van Veysel Sari gedoogd is en dat het ondanks dat niet eerlijk is gegaan. Heel raar. Ken je feiten jonge, Galatasaray was al in de eerste week akkoord met Veysel Sari alleen Es Es wou hem niet verkopen, net zoals Tarik Camdal. Besiktas had ook geprobeert Veysel te kopen maar ook bjk kreeg te horen wat Gala te horen kreeg. Veysel heeft met geduld gewacht tot de laaste dag van de transfermarkt, omdat Es Es hem nog een salaris moest betalen van circa 1.000.000 als ik me niet vergis. Het kan ook hoger zijn. Omdat Es Es dit niet kon betalen zou Veysel transfervrij mogen vertrekken. Ondanks dit heeft Gala Es Es een bedrag vaan 400.00 betaald. Dus je kan je mond spoelen.

Hoe weet jij dat Fener niet heeft omgekocht? Zit jij in het hooggerechtshof? Of heb je vrienden die werken bij de Uefa?

Mensen die Meireles beschermen moeten acuut worden opgenomen voor verdere controle. De voetballers die een schwalbe maken zijn niet gevaarlijk voor de samenleving. Wat Alves, Meireles,caner en Emre doen zijn acties om een voetballer die werkt voor zijn brood pijn te doen. Dus ik snap je vergelijking niet.

Als laatst, de TFF zegt doodleuk dat alle 18 clubs akkoord moeten gaan voor verandering van de regel. Maar wanneer de TFF zo een regel aankondigt vragen ze aan niemand hun mening? Geen één club was eens met deze regel met uitzondering van jouw club. Maar als het verandert moet worden moeten opeens wel alle 18 clubs akkoord gaan. Geen logica.

Ja we snappen het, want dit heeft TFF ook vorig jaar en twee jaar geleden gedaan met de play offs en de straf van Terim, alles om de spanning terug te brengen.

9 februari 2014 om 19:25

een speler die niet mocht spelen omdat hij had laten weten dat hij naar GS wilde. Toch?
Vriend kom maar met je onzin ik ga ze allemaal beantwoorden.

9 februari 2014 om 17:09

Hulp van de Tff? Zegt de supporter van een club die nog steeds in de verkeerde league zit. Bespaar me die welles-nietes discussie over de omkoping.

Galatasaray maakt al 2 weken een inhaalslag en we barsten van de motivatie en positiviteit. We spelen de laatste weken beter, maar jullie puntenverlies speelt een grotere rol.

Edit: spelfout.

9 februari 2014 om 17:11

Hahaha, Erdogan: Ik vertrouw het politieke systeem niet.

Als de president van een land dit zegt, maar wel Fener veroordeelt…… ik ga niks meer zeggen, er is genoeg op te zoeken, Erdogan vernietigt gewoon alle sterke personen zodat hij "veilig" is, zo ook Aziz Yildirim.

9 februari 2014 om 17:27

Kijk, ik houd me bewust buiten dat hele politiek-gebeuren van Turkije. Ik wil niks weten, ik ben voor geen enkele partij en dat hele "gezi olayi" kwam hier ook al mijn neusgaten uit.

Aziz is sterk, naar mijn mening iets té sterk. Dat mag je zijn, zolang je het beperkt tot je eigen club. Iets waar meneer Yildirim helaas geen grip meer op had.

9 februari 2014 om 17:35

Ik zeg je eerlijk, ik ben ook niet voor een politieke partij, maar dat is omdat alles 1 pot nat is. "al birini vur otekini" (allemaal hetzelfde). Gezi park sloeg nergens op, vind ik. Ik wil liever ook niet de politiek erbij betrekken, maar in dit geval kan het niet, de zaken lopen in elkaar over. Aziz Yildirim is sterk, ook Erdogan vindt hem te sterk. Als je goed oplet in Turkije zie je weinig mensen die kunnen tippen aan Erdogans macht, alle eigenaren van grote media groepen worden onderdrukt etc. dit is allemaal gepland en heeft een reden.

9 februari 2014 om 17:39

Hahaah Erdoğan vindt Aziz Yıldırım sterk dus verzint hij de matchfixing zaak, wat nota bene door de Uefa en Cas, die niets met Turkije hebben, bewezen is?

Aziz Yıldırım en Tayyip zijn maatjes! Maaaaat-jes. Vrienden. Volg het meest recente nieuws eens. Nadat het hooggerechtshof Aziz's misdaden bevestigde heeft Aziz bij Tayyip om een nieuw proces gevraagd. Waarom zou Tayyip Aziz weg willen hebben als ze holmaatjes zijn?

9 februari 2014 om 17:49

Ja als ene Franse club ons probeert te vernietigen mbv deze instanties wat moeten wij dan? Iedereen weet welke club het best wordt vertegenwoordigd in Europa, dankzij dat lobby gedrag.

Ik ben onbekend met de ontwikkelingen in jouw laatste alinea, maar stel dat het zo is is het alleen maar gerechtigheid. Wat moet Erdogan anders? Alle andere zaken wel een kans op "yeniden yargilama" geven en Aziz niet? Als er zwart op wit bewijs is dat hij omgekocht heeft ben ik de eerste die wilt dat hij gaat zitten, maar al 3 jaar lang zie ik niks, alleen maar geruchten, alleen maar bullshit.

10 februari 2014 om 14:18

Gast ik lees al je reacties, maar nergens zie ik sterke punten. Feiten fucking feiten. Je zegt " Fb heeft geen sike gedaan, accepteer het gewoon" Wtf voor een argument is dat? Je kunt niet tippen aan de meeste reacties hier, maar blijft toch koppig doorgaan met je stomme reacties. Onderbouw je reacties net zoals Applegreen dat doet en niet van "het is zo want het is zo, dus accepteer het". Erdogan bang van azize bullshit, gast BEN jij Daar? Sta jij naast hun? Wtf weet jij nou van al die zaken? Je bent een niemand lan niemand... je kunt niet eens je fucking reacties onderbouwen laat staan dat je kennis hebt over Iets. Je bent onschuldig tenzij er bewijzen zijn toch? Waarom is fb dan verbannen voor 2 jaar van Europees voetbal? Of is dit ook een "gerucht" of "bullshit" , nee jongetje, dit is de harde werkelijkheid, enige wat bullshit is, zijn jouw hopeloze reacties. Maar no worries, vroeg of laat zal dit je toch bezuren.

9 februari 2014 om 18:32

A Zeepoes eskisehir speelde thuis tegen fb en Gs speelde thuis tegen eskisehir is een groot verschil dus praat geen onzin aub

Geen reden tot paniek mede Fenerbahce fans, Fenerbahce heeft zojuist 2 zware uitwedstrijden gehad en allebei verloren jammer genoeg, maar het kan gebeuren. Galatasaray was ook kakkelend bezig voor de wintertransferperiode. Toen Galatasaray ook even niet soepel liep zagen sommige Galatasaray fans het ook niet zitten toen er een puntenverschil was van 10. Toen maakten paar Fenerbahce fans ook grappen met Galatasaray, dus het is hypocriet om nu te zeuren over Galatasaray supporters die ons nu uitlachen.

Kop op er zijn nog veel punten te pakken, en ik geloof dat Fenerbahce zijn draai weer zal vinden. Zo niet jammer dan, het is en blijft voetbal alles kan gebeuren.

9 februari 2014 om 18:17

Mooie reactie! Lijkt me toch vanzelfsprekend dat Gs supporters hiervan gebruik gaan maken om de schade wat erger te maken (volkomen terecht dat de Fener supporters het ook deden bij een grote puntenverschil).

Zeer terechte nederlaag, rode kaart was zeer terecht, je kan niet zo doen tegen een scheidsrechter. Kampioenschap ligt voor het oprapen

Lekkeeerr hooor Sivas... Fenerliler niet gelijk beginnen met we zijn genaaid dit dat. Sivas heeft terecht gewonnen.

Puan farki 1 ( anladin sen onu )

10 februari 2014 om 01:04

Ja ja, dat werd voor de eerste derby in TT Arena ook gezegd, maar uiteindelijk klaarden Semih en Alex de klus.

Ach jongens nog 4 punten verschil, wordt lekker spannend. Wat wil je nog meer ? Trouwens Ersun Yanal moet een x baroni opstellen ipv raul die kerel komt altijd op het nippertje vanaf ( rode kaarten ).
Jammer voor fener, het was zeker een penalty. Konden we al op 1-0 voorstaan. Vervolgens mist gokhan, 1 goede counter en sta je 1-0 achter. Eigen schuld, dikke bult. Het gaat goed komen met fener, ze worden kampioen. Let op mn woorden. Wij staan nog 1e met 4 punten verschil veel GS supporters vergeten dat.

Meireles had rood moeten krijgen maar ze stonden al 1-0 achter vandaar dat de scheidsrechter het niet nog eens zwaarder wou straffen voor fener om met 9man op veld te laten voetballen ik denk dat hierbij fenerbahce is gemats door de scheidsrechter

Haha geweldig dit. Dit zijn niet de laatste punten die fener gaat verliezen ze hebben nog genoeg uitwedstrijden. In week 34 zie ik Gala als eerste met minimaal 4 a 5 punten verschil xD

scheidsrechters maken fouten. Toen fener over blessuretijd scoorden repte niemand 1 woord over de scheids. Als ik alle rode kaarten tel die meireilles en Alves moesten krijgen had ik aan 2 handen niet genoeg. Als je dan niet klaagt over de scheids moet je dat nu ook niet doen.

9 februari 2014 om 17:11

En de rode kaarten die riera en melo moesten krijgen dan ?

9 februari 2014 om 21:34

+ de swalbes van burak en eboue alleen al?? Waar ze ook nog een penalty mee krijgen?

verdiende egemen een gele kaart? hij raakte de man niet, was wel een gevaarlijke actie maar raakte de man niet. volgens mij geen geel. verdiende hij rood? na zo'n actie tegen de scheids wel.

maar dan kan je je afvragen of het geen natuurlijke reactie was van egemen. je doet niks krijgt geel en flip je uit krijg je rood. ( herhinner, sabri 2 seizoenen geleden in tt arena) actie op de bal ( pakt de man mee) krijgt fout tegen, flipt uit slaat tegen de bal op de grond, krijgt hij rood.

Penalty van fener heb ik gemist, moet ik de herhaling nog eens bekijken, zou zomaar kunnen.

en ja meirelles, mocht met donkerrood het spel verlaten, benen breken hoort er niet bij jongen.

over de wedstrijd zelf: fener begon beter aan de wedstrijd, had meer kansen in het begin. sivas dat normaal niet laat voetballen, liete zijn tegenstander opkomen. en probeerd met counters iets te bereiken. na de rode kaart en dus met een man meer kwam sivas meer in de wedstrijd en hadden ze volledig controle over de wedstrijd. vanachteruit in een hoekje uittikken, opeens lange bal breed over het veld om het spel te verzetten en hoppa ze waren er uit. terugvallende ballen waren ook van sivas. misschien wel de belangrsijkte man bij fener de voorbije wedstrijden caner werd volledig geisoleerd aan de linkerkant. en dat was game over.

9 februari 2014 om 17:13

Egemen verdiende de gele kaart NIET. Als hij geen gele kaart zou KRIJGEN, liep hij sws geen RODE kaart op. Dan viel er niet te protesteren. Toch ?

9 februari 2014 om 17:17

Ja zo had bin laden ook de torens niet laten zakken als hij geen extremistische moslim was

9 februari 2014 om 17:19

En jij bent 53Arda? Zielig ventje

9 februari 2014 om 17:22

dat zeg ik toch.... volgens mij geen geel. maar lees verder ( herhinner sabri...)

natuurlijk 2 verschillende omstandigheden. maar sabri werd ook onterecht afgefloten, flipt uit en krijgt rood. hetzelfde als egemen. onterecht afgefloten flipt uit krijgt rood

9 februari 2014 om 22:13

wat is er gemberbean? kom je niet aan uw trekken jongen?

9 februari 2014 om 21:38

Lekker eerlijk! Kunnen sommige kinderen nog eens wat van leren!

Netals gemberbean ensammy the animal.

Ha lekker dit, Hoop dat Gala die 4 punten weg kan poetsen en uiteindelijk kampioen wordt.
Maar dan moet Fener wel weer punten laten liggen.

Hadi Cim Bom.

9 februari 2014 om 21:04

Fenerbahce moet nog uitwedstrijden spelen tegen Besiktas, Trabzon, Galatasaray..

Denkje dat ze die 4punten ergens laten liggen?

9 februari 2014 om 21:11

Bij Gala zeker 3 punten en die ene puntje gaat naar Besiktas

Dat hoop ik tenminste.

10 februari 2014 om 01:06

Ik denk ook wel dat Fenerbahçe nog een aantal punten zal verliezen, maar wie zegt dat Galatasaray wel alle wedstrijden gaat winnen?

10 februari 2014 om 03:21

Fenerbahce heeft veel moeite met besiktas en trabzon uit terwijl wij uit dik hadden gewonnen.. En Galatasaray is in bloedvorm dat niet alleen bij belangerijke wedstrijden kan Galatasaray veel beter om gaan met omstandigheden terwijl fenerbahce al een week in depresie was na de wedstrijd tegen Eses..

Oke we hebben misschien een wedstrijdje hard verloren tegen realmadrid 0-6 met die zelfde real madrid hebben we ook verslagen thuis met 3-2 en Manchester United Juventus of dat kopenhage kansloos 3-0 weggespeeld werd

Ik schat Galatasaray veel sterker in dan fenerbahce oke nu denk je zeker kan ook niet anders want je bent fan van die club..

Wat ook leuk is om te weten sinds Manchini trainer is hebben we geen enkel compititie wedstrijd thuis verloren eigenlijk in de CL ook niet buiten realmadrid na..

Geloof me broer fenerbahce heeft 2jaar stil gestaan niet gegroeit, terwijl aartsrivaal Galatasaray betere team heeft kunnen bouwen en zelfs 16e meest verdiende club in voetbalwereld staat..

1. Wedstrijd statistieken
2. Vermogen
3. Kwaliteit
4. Ervaring

12 februari 2014 om 00:08

Wij veel moeite met Besiktas én Trabzonspor? Besiktas geef ik je gelijk, we moeten tegen de Eagles altijd vechten voor onze punten. Maar tegen Trabzonspor gaat dat wel altijd makkelijker. Sowieso (dit is niet om te haten) zie ik Trabzonspor niet echt als een gevaar voor Fenerbahçe.

Dat jij Galatasaray beter schat is normaal, dat weet je zelf ook. Maar daar ben ik over het gehele seizoen gezien zeker niet mee eens. Maar wel als je alleen kijkt naar de afgelopen weken. Fenerbahçe heeft met druk te maken omdat ze zo een voorsprong niet willen weggeven, terwijl Galatasaray goed gebruik maakt daarvan.

Hoeveel thuiswedstrijden heeft Galatasaray onder Mancini gespeeld? 10, max 15 en dan schat ik nog best ruim denk ik. Niet dat het een slechte reeks is, maar zeg nou eerlijk; was er buiten CL een echte test voor Galatasaray binnenshuis?

Dat Fenerbahçe twee jaar heeft stilgestaan heeft vooral te maken met de 'beschuldigingen' tegen Fenerbahçe. We konden niet eens groeien, elke keer als we het goed doen komt er een obstakel. Zo ook afgelopend weekend, Yunus Yildirim. Dus ik geef je daar wel gelijk in, Galatasaray is veel beter gegroeid dan Fenerbahçe in de afgelopen twee jaar. Ookal is dat deels gekomen door het manipuleren van de beurs door meneer Aysal. Maar ik heb er vertrouwen in dat Fenerbahçe in de komende 5 jaar sterker zal worden dan ooit. We hebben bewezen dat we moeilijk kapot zijn te krijgen, ondanks alle beschuldigingen, spelers die weg zijn gegaan door de omkopingsoperatie etcetera.

Wedstrijd statistieken? Zoals ik hierboven al zei, Fenerbahçe doet het over het hele seizoen beter dan Galatasaray vind ik, ook qua statistieken.
Vermogen: Ook al is het vermogen van Galatasaray gestegen na de komst van Aysal, Fenerbahçe heeft nog steeds de grootste vermogen van Turkije.
Kwaliteit en ervaring: Daar heb je wel een punt, maar dat komt vooral door grote namen als Drogba en Sneijder.

12 februari 2014 om 02:16

Broer ik heb heel je tekst tot aan de laatste punt gelezen wij kunnen zeker 3dagen non stop door praten maar eigenlijk is dit topic al uitgepraat wij komen elkaar wel weer in andere topics tegen..

echt zo dom dat fener fans denken dat GS heeft omgekocht... zijn jullie echt zo dom?
GS heeft de laatste 2 wedstrijden ijzer sterk gevoetbald en omdat fener nu punten laat liggen gaan jullie zeggen dat GS heeft omgekocht?

Titelfavoriet nummer 1: Galatasaray

We zullen blijven winnen tot we krijgen wat ons toekomt. Wij zijn Galatasaray. Wij zijn de kampioen. Jullie wilden in week 28 kampioen worden in onze stadion. In week 28 gaan wij de koploper positie overnemen.

We ruiken bloed, we voelen angst, we zijn hongerig. Hongeriger dan Mike Tyson in 86'.

Galatasaray.

9 februari 2014 om 17:18

Wij waren altijd al titelfavoriet dus wat zever je?

9 februari 2014 om 17:19

off: And Berbick is down.

On: Heel mooi dat Fener hier punten heeft laten liggen. Ik kan niet wachten op Galatasaray-Fenerbahce!.

9 februari 2014 om 17:21

Geloof me jongen. Je voelt echt geen angst. Fenerbahce komt in week 28 met dezelfde intenties als jullie. Wij willen de titel. De incidenten vandaag in de wedstrijd motiveren ons alleen maar meer.

Bij verlies van de koppositie feliciteer ik jou als eerste. Als Galatasaray eerste wordt, geven ze dat niet meer weg. Maar vergeet niet dat wij daar komen om te winnen.

9 februari 2014 om 17:24

Gangstarretje stop es met die grootpraat.. Blijf gewoon normaal ipv te verlagen tot dit niveau..

Je kan het kom op ga zo door hehe

9 februari 2014 om 17:42

Hahahahaha....hongeriger dan Mike Tyson, ik moet gelijk aan die strijd tegen Evander Holyfield denken

Maar je hebt gelijk Gala gaat kampioen worden inshallah.

100% penalty voor Fener niet gegeven. 100% rode kaart aan de smerige Viking niet gegeven. De rode kaart voor Egemen was terecht. Hij benadeelt zijn team en het was een idiote actie richting de scheids aan het begin van de wedstrijd. Misschien wordt hij een beetje teveel beïnvloed door Bruno Alves. Na de rode kaart speelde Fener nog best wel goed. Maar Sivas is dodelijk in de counter met hun snelle buitenspelers. Prima fluitconcert voor Emre overigens, heb genoten. Wat een luilak zeg. Ongelooflijk dat Salih niet speelt in plaats van die dikzak. Sow ook geblesseerd, Emenike ook, Webo ook. Het Ersun Yanal effect treedt in werking.

Ik begrijp de Fenerfans hier even niet, Sivasspor uit is een lastige uitwedstrijd. Daar win je als topclub uit Turkije niet eventjes. Ze staan niet voor niets keurig 4e, en nog met uitzicht om de tweede plek te behalen. Met het beleid en inzicht van Carlos is Sivasspor dit jaar uitgegroeid tot een topclub, en ik zie ze dit jaar zeker Europees voetbal halen.

Fener heeft dit seizoen telkens in de slotminuten de score kunnen ombuigen, zoniet werden ze geholpen door de scheidsrechter, en nu verliezen ze terecht, en is het gelijk uithalen naar de arbitrage.

Ook spaarde Yildirim Raul Mereilies door hem geen rood te geven.

Hmm, weer een nieuw omkoopschandaal? Ik ben benieuwd wie kampioen gaat worden.

Met een grijns gekeken naar de wedstrijd vanaf minuut 70. Duidelijke penalty niet gegeven voor Fenerbahce en ook een duidelijke rode kaart voor Meireles is niet gegeven. Positie van Egemen heb ik nog niet bekeken.

De vierde ster komt er aan!

Hier word ik echt gelukkig van! Galatasaray gaat met kampioenschap naar huis als het zo doorgaat, maar ja ze hebben ook nog eens champions league wedstrijden voor de deur staan, hopen dat niemand geblesseerd of oververmoeid raakt

Er is zoveel te zeggen over deze wedstrijd.
Een Fenerbahce dat Sivasspor kapot speelt, 80% balbezit!! waar praten we over.
Fouten kan je maken, maar iets niet zien wat niet eens 1meter voor je neus gebeurd kan gewoon niet, dan ben je blind of wil je het niet zien zo simpel is het.
Een dikke schwalbe voor je dikke neus niet eens 2meter van je vandaan en je fluit voor een overtreding plus een gele kaart voor Egemen??

Het probleem is dat deze scheids altijd het zelfde doet tegen Fenerbahce.

Als je wilt zien hoe een club wordt kapot gemaakt door de voetbalbond,scheids en de overige teams.. Volg de superlig!!

Ik dacht dat Feyenoord - Ajax gevoelig lag hier in Nederland maar GS - fener man man man.. Vrede op aarde kinders!

9 februari 2014 om 17:31

Kijk in week 28 die derby, je zult zien dat dit meer dan een derby is.

9 februari 2014 om 17:38

Hehé. Zoals Yaseminbas het al zegt, wacht maar af en dan zal je wel zien.

9 februari 2014 om 17:51

Is geen derby meer, maar een battlefield.
Als de spelers wapens mee mochten nemen naar de wedstrijd hadden ze dat gedaan zo erg haten ze elkaar.

9 februari 2014 om 21:48

Nee hoor, terwijl de fans naar elkaar lopen te schelden en te schreeuwen bellen zij elkaar op en "chillen samen" en bij de nationale team spelen ze samen enzo.

Maar misschien is dat de reden waarom onze nationale elftal niet zo goed speelt. Misschien omdat sommigen ruzie hebben. Maar ja om wat?

9 februari 2014 om 22:20

Ik bedoel eigenlijk tijdens de 90 minuten + extra tijd

9 februari 2014 om 18:20

Hoe idioot is dit, haat om wat? Ik hou van geel-rood jij van blauw-geel? Hahahah gaat nergens over, er zijn ook nog mensen die gehaat ondersteunen. Mensen er zijn grotere problemen op de aarde dan haat aan kleuren.

9 februari 2014 om 18:36

@tezco

Dat heet clubliefde..
Turken zijn erg fanatiek niet alleen in het voetbal ook andere dingen.

9 februari 2014 om 21:52

Respect voor jou man! Voetbal heeft miljarden mensen gehypnotiseerd maar zij denken dat het gewoon maar een "spel" of "sport" is.

als we alleen maar al cijfers erbij halen van hoeveel mensen door voetbal zijn overleden he, dan schrik je al! Maar ja, clubliefde zal het zijn denk ik.

10 februari 2014 om 00:19

Nou ja ik heb ook liefde voor me club, maar volgens mij heeft de toeschouwer van je rivaal in elkaar trappen geen voordeel voor jou club, het is juist nadelig wekt alleen maar meer haat op.

9 februari 2014 om 21:45

Vrede bestaat niet in voetbal.. pas alleen als er iemand eraan dood gaat. Echt zielig, voetbal is een religie geworden bij sommigen.. als ik vraag van wat doe je meer bidden of naar voetbal kijken weet ik al wat het antwoord is bij de meeste.

Mensen doden om de kleuren van de club.. hoe dom kun je zijn? Dat is gewoon voor de turken onder ons: bok yolu.

Vroeger was ik ook heel erg fanatiek maar hoe ouder ik ben geworden des te beter ik kan nadenken over hoe fout dat is.

Sorry voor de off topic.

9 februari 2014 om 17:24

Je moet onderhand al weten dat fenerbahce 0 zelfreflectie heeft en nooit naar eigen fouten kijkt. Je zal geen 1 fener supporter iets over Egemen horen zeggen enkel over de scheidrechten die een verkeerde beslissing maakt. Fener had deze wedstrijd makkelijk kunnen winnen als ze kalm bleven na 2 fouten van de scheids.

Er zal altijd wat zijn om de schuld aan te geven het ligt nooit aan het spel van Fener zo blijf je middelmatig en zal je nooit verbeteren daarom zal Galatasaray altijd de betere zijn tussen de 2.

9 februari 2014 om 17:33

Mweh, hier doe je mijn grote vriend Forzafener tekort mee man. Als er iemand is die ken reflecteren, is hij dat wel.

9 februari 2014 om 22:25

Yaseminbas mevrouw legend. Dank voor de grote eer maatje.

9 februari 2014 om 17:20

Na 2 weken sta je 3e

9 februari 2014 om 17:25

Ik ben ben het volkomen met je eens. We staan nog 4 punten voor vriend. Maak je niet druk, zowiezo is uit sivas en eskisehir lastig.

9 februari 2014 om 17:50

Weet je wat ook lastig is ? Gs, Bjk, Ts uit. Jullie hebben moeilijkste fixture.

9 februari 2014 om 18:41

Je doet alsof Galatasaray alles gaat winnen..

9 februari 2014 om 21:16

Met een fitte selectie heeft fenerbahce geen problemen met trabzon uit.
Bij besiktas is het voor fener al jaren moeilijk.
En uit bij galatasaray ben ik ook niet al te bang voor.

Wij zijn immers niet degene die al 14 jaar geen fatsoenlijke resultaat boeken bij onze rivaal. Wij zijn niet degene die jaren met knikkende knieën uit bij onze rivaal spelen.
Maar jullie compenseren die schande met het behaald kampioenschap bij fenerbahce. Maar wij weten beter

9 februari 2014 om 21:54

@e.emenike, dus kort samengevat fener gaat kapotmaken??!!

9 februari 2014 om 22:05

Ik snap nog steeds niet dat jullie trotser zijn op het feit dat we al 14 jaar daar niet winnen, ipv de Cup in jullie huis op te tillen en een kampioensdansje hebben.

9 februari 2014 om 22:11

Jullie zijn ook niet diegene die in de afgelopen jaar kampioen zijn geworden. Jullie zijn ook niet diegene die naam maken in de CL.

Jullie zijn wel diegene die kansloos zijn tegen ons in de Arena als het puntverschil 0-3pt is. Dan laten wij geen spaan heel van jullie.

9 februari 2014 om 23:03

@yaseminbas, aub let niet op dat soort reacties, ik schaam me er voor! Ik heb liever dat we jaarlijks 6-0 verliezen van jullie maar dat we de landstitel winnen en ver komen bij de cl.

En over de beker in onze stadion, dat is gewoon toeval dat jullie als laatste wedstrijd bij ons thuis moesten spelen en daar de beker dus optilden. Misschien dat het ook een keer bij fener gebeurt. .

10 februari 2014 om 01:12

O ja, want de afgelopen 15 jaar is er geen enkel wedstrijd geweest in Kadikoy toen puntverschil max 3 punten was.

10 februari 2014 om 02:01

Yaseminbas

Yasemin wat jij niet snapt is het volgende...

Een competitie win je niet door enkel een wedstrijd te winnen.
Een competitie is een lange maraton. Waarvan veel meer wedstrijden een essentieel rol spelen.

Mij interesseert het geen hol waar fener kampioen wordt, tt arena, trabzon, bursa maakt me niet uit. Ik zou het pijnlijker vinden als ik als gala supporter denk dat fenerbahce-galatasaray een derby is.
14 jaar niet de 3 punten pakken. Nee, het is alleen nog een derby omdat beide clubs in een stad zijn. Maar eigenlijk wordt er tussen gala en fener maar een derby gespeeld. Dt is namelijk in TT arena

Gangstar

Droom verder..

Ik weet dat de gs fans zo blij zijn geef ze ook gelijk binnen 2 weken puntverschil van 10 naar 4
Maar wat qas die k*t scheids slecht zeg eerst geen penalty en daarna nog zomaar Geel!!! kan niet zeggen dat de rode kaart zomaar was want je moet gewoon geen bodycheck geven aan de scheids maarals die nr92 geen swalbe (weet niet hoe je het schrijft) had gemaakt zou egemen geen geel krijgen dan zou die bbodycheck niet komen dat moeten jullie gs fans ooj begrijpen en over Raul ik heb niets meer over hem te zeggen wat een maloot wat mij betreft rood. Maar de scheids heeft fener echt genijd zoals die voordeel die we niet kregen. Echt k*t

Natuurlijk ben ik als GS-supporter blij dat Fenerbahce heeft verloren, maar we moeten niet vergeten dat de scheidsrechter vandaag en grote rol heeft gespeeld. Het was een 100 penalty en het gebeurde net voor de grensrechter en de 6e scheidsrechter (die op de achterlijn staat).

Een paar minuten daarna krijgt Egemen een onterechte gele kaart, maar wat er daarna gebeurt is zijn eigen fout. Ik weet zeker dat Fenerbahce deze wedsrijd zou winnen ook al kregen ze geen penalty, maar de rode kaart heeft ze de kop gekost.

Het verschil is nog maar 1 punt.

Fenerbahce Game Over...
Please insert A Coin!!!

Jaja gs weer 3 punten dichterbij....

typisch gs reacties hier. Fener verliest en gelijk roepen dat jullie kampioen worden. als Besiktas dinsdag wint van kasimpasa dan staan wij maar 1 punt achter GS.

9 februari 2014 om 17:29

Olumune FENERBAHCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 februari 2014 om 17:32

Gala4ever het verschil is geen 1 maar 4 punten. !!!

9 februari 2014 om 18:09

Is echt zielig voor besiktas. Niemand die ons nog serieus neemt

9 februari 2014 om 21:15


@bejeke

ik denk dat besiktas bursaspor ook net zo gek is als Gala-Fener ik weet nog dat het op nieuws kwam dat bursaspor supporters in istanbul neergestoken waren door besiktas supporters.

Maar om eerlijk te zijn tegen over besiktas heb ik geen haat ik weet niet waarom, zelfs de wedstrijd tegen jullie, al die supporters op het veld zoveel onrust, geloof me thuis als gala tegen besiktas speelt niemand gaat zich wat aantrekken van al die allende in de uitwedstrijd..

maar fenerbahce gooit ei op hoofd van hassan sas in kadikoy(uitwedstrijd), thuis wedstrijd vlogen iets van 800 stoelen het veld op in ali samiyen vanuit kapali tribun

Ik ga hierna geen woorden meer vuil maken aan deze corrupte shit in deze competitie. Ons wordt een 100% penalty niet gegeven, daar waar het onmogelijk is dat er geen enkele scheids het niet heeft gezien. Meteen erna krijgt Caner meteen bij zijn 1e overtreding direct geel zodat hij de wedstrijd erop mist. Vervolgens raakt Egemen die speler niet aan krijgt ook meteen geel, draait door en scheids trekt meteen rood waardoor wedstrijd eigenlijk al gespeeld was. Meireles moest ook een rode kaart krijgen smerige idioot mag per direct oprotten bij Fener. Ersun Yanal moest veel eerder komen met Alper en Salih hij begint Aykut Kocaman trekjes te krijgen met zijn wissels nadat het al te laat is.

Het is duidelijk dat ze Fener willen stoppen en daar hebben ze een hele mooie reeks wedstrijden voor uitgekozen om het gat te dichten. Volgende week Kasimpasa daar waar we ons halve selectie moeten missen. Galatasaray is de 2e helft van de competitie goed begonnen met hun manipulatie praktijken. Tegen Bursa 6-0 (Ex spelers van gs Kazim en Sercan) die de gehele wedstrijd rondliepen als een stelletje zoutzakken, verdediger van Bursa die bij een steekball zijn benen open doet zodat de pass aankomt. Vervolgens es es die tegen ons met 100% spelen en vervolgens zo makkelijk 3-0 verliezen tegen gs en spelen op 10%. Het valt natuurlijk allemaal niet op. Het was al verdacht toen het hele bestuur van gs lachend rondliep dat ze kampioen zullen worden terwijl ze 10 punten achterstand hadden op Fener. De puzzelstukjes komen langzaam op hun plek. Fenerbahce wordt al jaren verdacht van omkopen en nog altijd zijn er geen bewijzen bekend gemaakt. En Galatasaray doet zichtbaar op het veld wedstrijden manipuleren en niemand die er wat van zegt. Nu alle ogen zijn gericht op Fenerbahce slaat Galatasaray op deze manier toe, toch niemand die ze in de gaten houd. Wat een walgelijk club. Maar het gaat jullie niet lukken om ons kapot te krijgen. Fenerbahce wordt dit jaar kampioen!!

9 februari 2014 om 17:42

Even serieus, hoe kan je dat nou zeggen ? Egemen raakt hem niet ? Ik zag het al zonder een herhaling van de bewuste actie. Hij brengt hem met zijn achterwerk uit balans waardoor hij ten val komt. Dus een zeer terechte gele kaart, dat hij de scheids nou als een losgeslagen gek benaderd is zijn fout, terecht rood. Verbaast me ook niet als hij 4-5 wedstrijden schorsing krijgt. Ook had Mereiles dik rood moeten krijgen, wegens zijn schandalige actie op Aydin Karabulut.

Jullie hebben dit seizoen telkens maar geluk gehad, in de slotminuten op miraculeuze wijze scoren, zo niet werden jullie door de scheids geholpen. Nu verliezen jullie terecht en is het janken, en afgeven op de scheidsrechter, accepteer dit, en move on.

9 februari 2014 om 17:49

@ebegumeci

Als jij die van Egemen geel vind dat neem ik jou niet eens meer serieus. Ga dan maar een andere sport volgen waar je geen contact mag.

9 februari 2014 om 17:55

Sivasspor zou dan in kansrijke positie komen, Egemen brengt hem bewust uit balans, dus zeer terecht.

Egemen kon in zijn periode bij Trabzonspor geen onderscheid maken tussen een enkel en een been. Het is een ongecontroleerde houthakker.

10 februari 2014 om 02:59

Sivasspor zou in een kansrijke situatie komen?

Wil je verder kijken dan alleen dingen wat jij wil zien.
Meirelles sprint volop mee man. Aatif zou niet eens een doorgebroken speler zijn

Dit is nooit een gele kaart. Of je moet lichtelijk ziek zijn?

9 februari 2014 om 17:52

@dzeko9

Wat kan een trainer er nou aan doen als spelers expres minder hun best doen? En ik heb alle recht van spreken over corruptie. Laat ze maar eerst met bewijzen komen dat we hebben omgekocht ipv ons steeds hiermee te confronteren en straffen zonder bewijzen openbaar te maken.

9 februari 2014 om 17:45

Ach ach......

Jullie verliezen van Es es en Sivas en het ligt aan Galatasaray ? Misschien wat doen aan jullie veldspel.

Sercan en Kazim spelen als zoutzakken ? Enig reden waarom deze spelers niet meer bij Gs spelen ? Het zijn zoutzakken. Sercan komt van Urfa, dacht je dat hij Gs eventjes zou slopen ?

Niet huilen. Niet bang zijn.

9 februari 2014 om 17:53

Egemen raakt hem niet? ik raad je aan om naar specsavers te gaan.

9 februari 2014 om 18:46

@fbhell

Haha je haat pleziert me!

'ik ga hierna geen woorden meer vuil maken aan deze corrupte shit in deze competitie.'

Grappig dat een Fenerbahce fan dit zegt.

En stop is met je complot theorieen je bent echt een grapjas wist je dat.
Galatasaray wordt beschuldigt, omdat ze 6-0 winnen van Bursa? Oh dus moet een club uit Turkije nu opassen met het getal dat ze winnen anders worden ze beschuldigt van omkoping? Ik snap nog steeds niet waar FB-fans het lef vandaan halen om andere clubs uit Turkije te beschuldigen en de te TFF beschuldigen!

Grootste corrupte club in Turkije is Fenerbahce en TFF is jullie grootste vriend wist je dat nog niet? Of lieg ik nu?

Ik klaag niet snel over scheidsrechters, maar dit neigt ontzettend naar omkoperij. Wat een belachelijke beslissingen. Een fout oke, twee kan ik ook mee leven, maar zo opzichtig verzieken... Gatverdamme scheids.

9 februari 2014 om 18:19

Tegenwoordig is alles omkoperij...

12 februari 2014 om 12:13

Het zou me niets verbazen als de hele competitie daardoor beïnvloed wordt. Niet alleen door een Fener, Besiktas of Trabzon, maar zeerzeker ook Galata.

Oh oh Fener.. Zo snel na de winterstop zo een riante voorsprong weggegeven en het verschil is nog maar 4 op Gs en 5 op Bjk (ik ga er voor het gemak even vanuit dat Bjk dinsdag van Kasimpasa wint).

Ik wil niet zuur doen maar ik had dit al verwacht. Fener heeft weinig voetbal in de ploeg zitten en als dan spelers als Webo en Emenike wegvallen kun je ook niet meer opportunistisch spelen.. En Fener had in de 1e seizoenshelft een makkelijker programma dan concurrenten Gs en Bjk, en moet nog uit tegen beide clubs dus dit kan nog leuk worden..

Over de wedstrijd zelf kan ik kort zijn, heb 1e helft niet gezien 2e helft wel.. Fener machteloos met 10 man en geen spitsen waar ballen naar toe gepompt konden worden.. Hiernaast een actie van Meirelles waar hij slechts geel voor kreeg terwijl het donkerrood was.. Het is dat Sivas eigenlijk ook heel matig speelde anders kon het 5-0 worden..

Typisch vond ik het 1e doelpunt: Fener mist de kans op 0-1 en in de directe tegenstoot scoort Sivas met een lucky goal.. Hoe vaak heeft Fener dat andersom geflikt en nu krijgen zij de deksel op de neus.. Maar ja dat is voetbal..

Op naar Kasimpasa, niemand rekent op ons maar vooralsnog zitten we toch nog in de race zonder stadion veel blessures en met een veel minder budget als de concurrentie..

Slim van Gs om te omkopen, snel die achterstand inhalen... Anders stoppen de meeste hier ook weer met te doen alsof heel de wereld Fener haat en zij de onschuldige slachtoffer zijn in de competitie. Los daarvan is Fener wel benadeeld in de eerste helft.

Je mag het omkopen noemen maar die Yunus Yildirim is net Sabri. Hij is gewoon een dramatische scheidsrechter die ik ook vaak genoeg heb uitgescholden. Sorry jongens maar de enige manier om dit soort wedstrijden te vermijden is, dat er scheidsrechter getraind moeten worden of zo. Anders weet ik het ook niet. Beide ploegen zijn benadeeld door de scheidsrechter, maar het zat er al aan te komen. Fener heeft zijn kampioenschap te vroeg gevierd. Doe is gek en kijk is naar de programma die nog moet komen! Het zal een wonder zijn als Fener kampioen wordt. Die wedstrijden hebben wij (galatasaray) in de 1ste helft van de seizoen gehad.

Wij hebben alleen nog Sivas en Trabzon uit. van de 7 uitwedstrijden.
Fener: Galatasaray uit | Besiktas Uit | Trabzon Uit. van de 7 uitwedstrijden.

Fener moet nu niet gaan zitten janken en de schuld op de scheids gaan zitten afschuiven. Ok, hij floot niet zijn beste wedstrijd, maar fener mag blij zijn dat mereiles geen direct rood kreeg. Scheids had de penalty wel moeten geven, maar ja gisteren kreeg galatasaray ook geen penalty toegekend en heeft toch de wedstrijd gewonnen. Fenerbahce heeft tot nu veel geluk gehad. Kijk maar eens naar de 5 a 6 wedstrijden, welke ze in de laatste minuten van de verlenging wonnen. In deze wedstrijden lieten de scheidsrechters ook te lang door spelen in de extra tijd, waardoor fener nog een winnende doelpunt kon maken. Hier hoor ik jullie niks over zeggen. Sivas heeft gewoon terecht gewonnen !

2 wedstrijden achter elkaar verloren en alle Fener supporters hier (op een paar na natuurlijk) beginnen over complottheorieën van tff en Galatasaray tegen Fenerbahce. Echt lachwekkend dit. Toen Galatasaray aan het begin van het seizoen slecht presteerde werd er van alles geroepen door haters. Maar toen werd er niet zo absurd gereageerd door mij en de Galatasaray supporters hier.

Onn: Ik heb de 2'de helft alleen gezien en daarin was Sivas overduidelijk de betere partij. Fenerbahce speelt als los zand, eigenlijk als los pareltjes. Want ze hebben goede spelers, kwaliteit maar geen team op het veld. Ik heb gehoord dat Fener geen penalty gekregen heeft maar dit was ook het geval met Galatasaray gisteren met Burak.

Het grappige is dat als er iets gebeurt dat of niet eerlijk was of op het moment een team niet goed uitkwam gelijk wordt bestempeld als omkoperij! En het meest ironische is dat het meestal Fenerbahçe-fans zijn... (zie: Omkoperij Fenerbahce)

Lekker Sivasspor had al vertrouwen in jullie!
Als Fenerbahçe nog 1 wedstrijd verlies/gelijkspeelt dan ligt alles in eigen hand.
We moeten ons nu gewoon 100 focussen en onze prestaties volhouden.

Sampiyon Galatasaray!

Waar is moussa sow mee bezig al weken onzichtbaar. Emenike moet snel terug komen we creëren te weinig kansen laatste weken.

9 februari 2014 om 18:47

Nee man. Het is niet de schuld van Ersun Yanal. Hij heeft een computerprogramma die als advies "sow op linksbuiten" geeft. Ersun Yanal motiveert zijn keuze door dat computerprogramma naar voren te halen.

De Republikeinen leveren weer terrein in. Sivasspor verdiende de overwinning. Die actie van de pingel was de enige echte fout van Yildirim. Geen Aziz, of Demiroren maar Yunus. Die actie van Egemen was gewoon obstructie, dus ik weet niet van waar Fenerbahce supporters het lef halen om hierachter omkoperij te zoeken. Fenerbahce associert andere clubs van omkopen..... Wejo.. Zeg niks anders. Vraag het maar aan 4 a 5 instanties.

Wat Egemen daarna doet, is donkerrood. Hij beklaagt zich op een fysieke wijze. Net als Engin, herinneren de Fenerbahce fans die actie nog? Toen werd er moord en brand geschreeuwd. Waar zijn die hypocrieten? Er mag gewoon geen fysieke contact, klaar. En dan nog schijnheilig doen dat je je armen achter je houdt. Als Egemen een imam zou zijn, zou ik de moskee nog niet ingaan. Belabberde figuur dat ie is.

Fenerbahce was de grootste tegenstander van de buitenlander regel. En nu? Tahir Kum introduceert langzamerhand de zachte hand van Fenerbahce omtrent die regel. Want Fenerbahce ziet dat ze niks overhouden na 2 a 3 blessures. Sow gaat eruit, wie komt erin? Een middenvelder. Emre gaat eruit, je moet forceren. Wie komt erin? Salih. Kuyt in de spits? Je schiet je door je eigen voet door deze regel te saboteren, zou houd je in de breedte alleen maar de tolk over.

Ersun Yanal is een goede coach, eerlijk is eerlijk. Maar voor de helft van de competitie. Vooral de eerste helft is ie vaak kampioen. Daarna gaat er iets mis.

Meireles. Fans staan zeker nog achter hem. Als mijn dorp nog een idioot nodig zou hebben, zelfs daarvoor zou hij nog niet in aanmerking komen. Vieze speler dat ie is. Coulante houding van Yildirim, zowel Aziz als Yunus., om deze speler nog op de Turkse velden te behouden.

Puntverschil is 4. We zullen zien wat de tijd met zich meebrengt. Het is nog te vroeg om jezelf rijk te rekenen, zowel voor FB als GS.

9 februari 2014 om 20:12

Denkje dat iemand die rare betogen van je leest? Il niet hoor XD

9 februari 2014 om 20:52

Haha, als je al zonder te lezen, reageert op mij. Laat staan als je ze zou lezen!

Alleen al de plusjes laten zien dat mensen mijn stukken lezen. Hoeveel mensen lezen jouw inhoud - in hoeverre dat inhoud te noemen is?

9 februari 2014 om 20:58

Ik lees ze wel. Hij post betere reacties dan jij.

9 februari 2014 om 21:16

Gangstarr,

Het was over het algemeen een jongen die goed op weg om punten te scoren op VZ. Maar ja, hij wil de andere weg bewandelen omdat hij zijn FB-bril niet thuis kan laten!

9 februari 2014 om 22:10

@anilfb

Dan lees je het niet waarom reageer je dan?

9 februari 2014 om 22:10

Ik heb het wel gelezen maar anilfb heeft gewoon niks gemist denk ik.

Als egemen een imam was zou je niet naar de moskee gaan en als je dorp een gekke nodig heeft past meireles daar niet eens. Alleen dit heeft hij gemist..

Maar ik had wel een betere samenvatting of reactie van je verwacht. Vooral omdat je dat zo goed doet of zal ik zeggen deed??

9 februari 2014 om 22:40

Als je je Fenerbahce-bril nou is aan de kant legt dan kun je ook lezen dan hij 100% gelijk heeft.

10 februari 2014 om 11:02

Jullie moeten niet beginnen over fb bril dit dat. somigen van jullie zeggen gewoon bij de handsbal van ' ja hij kon hem geven, maar ook weer niet'...

Lol, Fener speelt twee wedstrijden slecht, GS speelt goed en gelijk is het corrupt. Fener verliest maar het ligt aan GS, wat een complottheorieën weer. Fener was beter in de eerste helft, Sivas de tweede. De rode kaart was niet helemaal terecht, maar Raul had wel een rode kaart moeten krijgen. Dus niet zo zeuren over de scheids. Overigens doet Sivasspor het goed, ze staat vierde, en het is geen schande om daarvan te verliezen.

Jaaaaaaa, die Aatif Chahechouhe die is echt een hele goeie speler hij heeft in mijn ogen 2 goals gescoord, en die Utaka viel ook heeel goed in hoor..

Nou lekker 4 punten achter de koploper en Fener heeft best een moeilijk schema dus het moet lukken jongens!

Kan echt lachen om de reacties van een aantal leden, wat een niveau.
Ik heb de wedstrijd niet gekeken maar eindelijk een arbiter die niet in het voordeel is van de Kanaries. Ik bedoel kom op klagen omdat er geen strafschop is gegeven, goh die kregen wij gister ook niet dus schei uit met dat omkoopgedoe, hoe durven jullie zeg. Pffff

Verder kan ik niet al te veel zeggen maar 1 ding is zeker, verschil is 4 punten.

9 februari 2014 om 20:54

Degene die met omkoop praatjes komen zijn de mensen van het niveau waar jij op lacht. Dus je hoeft ze ook niet serieus te nemen. Vind het alleen wel jammer dat er zulke pannenkoeken van scheidsrechters rondlopen. Die van vandaag wilde gewoon niet dat wij wonnen, althans zo kwam het over. Verschil is 4 punten maar hopelijk pakken we het weer op. Kan niet wachten op week 28.

Ps: bye bye Kayseri en Erciyes.

9 februari 2014 om 21:29

Jups je hebt gelijk, daarom zei ik ook een aantal leden.. Roepen maar wat zonder verstand, moeten we maar niet al te serieus nemen.
Hmm zal vast niet zijn doel geweest zijn, ik bedoel, elke scheidsrechter maakt fouten en ja soms zijn het nou eenmaal wedstrijd beslissende fouten (helaas).
Fenerbahce is niet slim geweest door geen transfers te halen in de winterstop, dit merk je dan ook al gauw in het systeem als er een blessure of een rodekaart valt.
Over de wedstrijd van vandaag kan ik niet veel zeggen heb de herhaling nog niet gezien, ik wacht totdat Stadyum begint :D.

Kayseri en Erciyes, serieus he elke keer denk ik nouja vandaag zullen we wel de nodige punten pakken maar nee, ze kunnen er gewoon geen punt aan spijkeren. Het is te sneu

10 februari 2014 om 01:29

Bij de overtreding op Burak was de wedstrijd al gespeeld en zou de penalty geen invloed uitoefenen op de wedstrijd. Maar vandaag was het een andere situatie; de wedstrijd stond 0-0 en het was nog vroeg in de wedstrijd.. Er kon nog van alles gebeuren, dus verschillende situaties.

@ iedereen die zegt dat fener oneerlijk speelt en rood had moeten krijgen etc..

Toen wij 10 punten voor stonden maakten we ook grapjes en dolden met jullie en dat doen jullie dus nu ook wat ik totaal niet erg vind.

Er zijn een aantal mensen die dingen roepen maar niet naar hun eigen team kijken. Ff serieus wees eerlijk, hoevaak hebben burak, eboue, drogba, umut swalbes gedaan of hun tegenstander een kaart aangesmeerd? Dat de scheids bij jullie fluit en bij ons niet is gewoon erg opvallend.

Ik kom uit sivas en steun ook fener dus ik was voor allebei eigenlijk.

Serieuze vraag,
Zeg me als het niet zo is maar kan het zijn dat de tff hier iets te maken heeft? Zodat heg niet een 2e bundesliga wordt als bayern??

9 februari 2014 om 22:16

Je laatste vraag:

Nee. Jullie heersten in de eerste seizoenshelft, maar kom op. Galatasaray was ook zwaar uit vorm. Besiktas die het liet liggen, Kasimpasa die vaak gevaarlijk op onze hielen zit. Na de winterstop zijn jullie zelf een beetje ingekakt, mede door jullie interne problemen. Galatasaray ruikt bloed, en heeft hier gewoon goed gehandeld door de afgelopen weken slim in te lopen. Dat is meer aan jullie zelf te danken.

Zoals ik al zei: de eerste seizoenshelft waren jullie aan. Jullie walsten met jullie wilskracht en prima voorhoede over iedereen heen. Daar ligt jullie kracht: mentaliteit. Jullie scoorden telkens in de laatste minuten. Ik weet dat er een aantal lomp provoceren, maar nu stel ik je een vraag. Heeft de TFF jullie dan geholpen door de scheidsrechters steeds op te zadelen met de opdracht "extra tijd geven aan Fenerbahce"? Nee toch?

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Elke supporter van welke club dan ook heeft die pijn weleens gevoeld. Dit is nou juist het probleem. Als het goed gaat, hoor je geen enkele supporter klagen. Gaat het niet goed, dan gaat iedereen naar de rivalen en schandalen wijzen. Niet wetend dat het gewoon bij je eigen ploeg ligt. Jammer van de scheids, maar dat moet geen reden zijn om niet efficiënt te zijn. Ik zou bij God niet weten wie ik moet beschuldigen van al die keren dat Hamit de paal raakte, of een Burak die tegenwoordig zijn voet verkeerd heeft versteld.

Helaas hebben jullie nu eenmaal een stempel op jullie voorhoofd gekregen. We zien met de tijd of de omkoping echt of nep is, nu ga ik daar verder niet op in.

Edit: Goodnight people, morgen een nieuwe speelweek dus nieuwe kansen.

9 februari 2014 om 22:47

Ik had mn antwoord niet beter kunnen krijgen! Dank je

Je hebt gelijk, eerst gala en nu fener dus. Ik hoop dat ze snel dr bovenop komen en verder kunnen strijden!

Tot week 28 (volgens mij) dostluk kazansin. Ik zit niet meer met die dingen van: wij hebben als eerst de 4e ster jullie niet , jullie hebben de uefa beker wij niet enzo er komt vast wel een dag dat heel turkije nog een europees beker zal zien van fb, gs, bjk maakt niet uit.. ik reageer alleen opgefokt als ik al die provocerende mensen zie.

Altijd hetzelfde niveau van de scheidsrechters in tr, zwak!!! En nee ze werken niet voor gs of fener of besiktas ze werken ons allen tegen zodat de competitie zogenaamd spannend blijft, denk maar trg Engin die 12 wedstrijden wordt geschorst Burak die onlangs voor nix 3 wedstrijden krijgt en wat Melo allemaal heeft moeten verduren begin ik maar niet over.

Maar ja.. roeien met de riemen die je hebt he.

Vandaag( en vorige week) liet Fb zien dat ze niet om kunnen gaan met de druk die de titelstrijd met zich mee brengt, wat waren ze agressief vieze natrapacties alleen maar voor benen gaan ze zijn met alles bezig behalve voetbal. En die Aziz Yildirim wat een kwal zo zelfverzekerd dat ze gaan winnen in aslantepe. Kijk jij nou maar eerst naar de volgende weken en probeer die eerst te winnen, want het kan zomaar zo zijn dat wij(Gs) al een gat slaan voor die wedstrijd als jullie zo spelen. Gs is de grootste voetbal club uit Turkije en de strijd is pas over als wij het zeggen!!!!

toen anelka scoorde met de hand was er niks aan de hand.
een grotere club dan sivas hoeft toch niet afhankelijk zijn van sivasspor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren